bjj-p Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 μου εσταλη ενημερωση οτι θα αλλαξει κατι στο λογαριασμο σε λιρες αγγλιας ωστε να ειναι ευκολοτερη η αποστολη εμβασματος σε λιρες. ανοιγει ξεχωριστο λογαριασμο η revolut; εγω δεν επελεξα ποτε οτι θελω αλλο account απο το αρχικο, το δημιουργησε μια φορα που χρειαστηκε να κανω μετατροπη απο το βασικο νομισμα.
V3NDETTA Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, bjj-p είπε μου εσταλη ενημερωση οτι θα αλλαξει κατι στο λογαριασμο σε λιρες αγγλιας ωστε να ειναι ευκολοτερη η αποστολη εμβασματος σε λιρες. ανοιγει ξεχωριστο λογαριασμο η revolut; εγω δεν επελεξα ποτε οτι θελω αλλο account απο το αρχικο, το δημιουργησε μια φορα που χρειαστηκε να κανω μετατροπη απο το βασικο νομισμα. Δεν είσαι και ο μόνος που έλαβε το συγκεκριμένο μήνυμα.
razkal Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 22/9/2018 στις 11:55 ΜΜ, Hapatingo είπε Είναι η λεγόμενη DCC dynamic currency conversion. Ότι ακριβώς συμβαίνει και με τα ΑΤΜ, σίγουρα στο pos του φούρνου θα υπάρχει η επιλογή να χρεωθείς σε τοπικό νόμισμα ή στο νόμισμα της κάρτας, άσχετα εάν ο έμπορος σχεδόν πάντα θέλει να εισπράξει σε ξένο νόμισμα. Μου έτυχε σήμερα DCC θεμα σε εστιατόριο στην Ασία. Πριν βάλω το pin της revolut στο POS έλεγξα ότι το ποσό ήταν στο τοπικό νόμισμα. Και μετά από 2 λεπτά μου ήρθε η χρέωση στο revolut app σε ευρώ κατευθείαν! Χωρίς κάποιο exchange rate κλπ! Στο support της revolut μου απάντησαν τα παρακάτω, από ότι φαίνεται δεν μπορείς να το ελέγξεις. Στη δική μου περίπτωση χρεώθηκα 5% παραπάνω σε σχέση με το rate της revolut. - We, indeed, have no insight into merchants' internal policies and we cannot cancel a payment when it was initiated via dynamic currency conversion. As your payment was made outside the European area we cannot also initiate a process to claim for a refund. Please remember, however, that if you notice "DCC" again while making a card payment e.g. in Spain you can come back to us once it is completed and we might be able to start a chargeback procedure in order to compensate your loss. - Actually, it is not so often because we're constantly working on improving card processing and the majority of merchants (their POS terminals) recognizes Revolut cards properly so such situation should not happen to you again. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2019 από razkal
Hapatingo Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 1 hour ago, razkal said: Μου έτυχε σήμερα DCC θεμα σε εστιατόριο στην Ασία. Πριν βάλω το pin της revolut στο POS έλεγξα ότι το ποσό ήταν στο τοπικό νόμισμα. Και μετά από 2 λεπτά μου ήρθε η χρέωση στο revolut app σε ευρώ κατευθείαν! Χωρίς κάποιο exchange rate κλπ! Στο support της revolut μου απάντησαν τα παρακάτω, από ότι φαίνεται δεν μπορείς να το ελέγξεις. Στη δική μου περίπτωση χρεώθηκα 5% παραπάνω σε σχέση με το rate της revolut. - We, indeed, have no insight into merchants' internal policies and we cannot cancel a payment when it was initiated via dynamic currency conversion. As your payment was made outside the European area we cannot also initiate a process to claim for a refund. Please remember, however, that if you notice "DCC" again while making a card payment e.g. in Spain you can come back to us once it is completed and we might be able to start a chargeback procedure in order to compensate your loss. - Actually, it is not so often because we're constantly working on improving card processing and the majority of merchants (their POS terminals) recognizes Revolut cards properly so such situation should not happen to you again. Δεν είναι θέμα revolut αλλά του τερματικού. Υπάρχει μεγάλη μπίζνα πίσω από αυτό! Να φανταστείς οτι για να σε χρεώσει στο δικό σου νόμισμα, το τερματικό παρατάσσει τον χρόνο απόκρισης της πληρωμής, οπότε το να σου δείχνουν άλλα και να σε χρεώνουν σε άλλο νόμισμα είναι καθαρά απάτη απο την στιγμή που έχεις βάλει το pin. Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (apple/ google pay) έχουν αυτό το καλό, οτι απο την στιγμή που θα επικοινωνήσουν με το τερματικό ο χρόνος απόκρισης τους είναι περιορισμένος και αν δεν γίνει η χρέωση σε εκείνο το διάστημα τότε ακυρώνει την αγορά.
john84 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2019 Καλησπερα σε ολους Προσφατα εκανα μια πληρωμη σε Nord VPN για ενα μηνα . Ενω στο site ελεγε μια τιμη στα 11.90 $ , χρεωθηκα στην Revolut 14.82 $. Σε ερωτηση που εκανα στο support τους , μου απαντησαν οτι η διαφορα ειναι λογο του ΦΠΑ καθως εδω εχουμε 24%. Υπαρχει καποιος τροπος να ελαχιστοποιησω την διαφορα , πχ να κανω μετατροπη μεσα απο την Revolut τα ευρω που εχω σε δολαρια ή κατι τετοιο δεν θα βοηθησει? Ευχαριστω πολυ.
razkal Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, Hapatingo είπε Δεν είναι θέμα revolut αλλά του τερματικού. Υπάρχει μεγάλη μπίζνα πίσω από αυτό! Να φανταστείς οτι για να σε χρεώσει στο δικό σου νόμισμα, το τερματικό παρατάσσει τον χρόνο απόκρισης της πληρωμής, οπότε το να σου δείχνουν άλλα και να σε χρεώνουν σε άλλο νόμισμα είναι καθαρά απάτη απο την στιγμή που έχεις βάλει το pin. Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (apple/ google pay) έχουν αυτό το καλό, οτι απο την στιγμή που θα επικοινωνήσουν με το τερματικό ο χρόνος απόκρισης τους είναι περιορισμένος και αν δεν γίνει η χρέωση σε εκείνο το διάστημα τότε ακυρώνει την αγορά. Απλώς το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να το ξέρεις από πριν για να το αποφύγεις... Όταν έβαλα το πιν το POS ήταν σε offline mode (νομίζω είναι το default mode όταν χρησιμοποιείς το pin), μπορεί με contactless χρήση να αποφευχθεί?
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 11 ώρες πριν, Hapatingo είπε Δεν είναι θέμα revolut αλλά του τερματικού. Υπάρχει μεγάλη μπίζνα πίσω από αυτό! ορισμενοι παροχοι δινουν και προμηθεια % στις επιχειρησεις που χρεωνουν στο νομισμα της καρτας του πελατη με αποτελεσμα ο επιχειρηματιας να εχει κερδος και απο τη συναλλαγη με το pos
kon1to Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, VICKR είπε ορισμενοι παροχοι δινουν και προμηθεια % στις επιχειρησεις που χρεωνουν στο νομισμα της καρτας του πελατη με αποτελεσμα ο επιχειρηματιας να εχει κερδος και απο τη συναλλαγη με το pos βασικά γίνεται το αντίστροφο... κανονικά η επιχείρηση πληρώνει προμήθεια για κάθε κάρτα που εισπράττει, αλλα αν η συναλλαγή γίνει στο νόμισμα του πελάτη η προμήθεια μετακυλίεται στον πελάτη (πολλαπλάσια)
razkal Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) εμενα με παραξενεψε κι αυτο απο τη revolut: " Actually, it is not so often because we're constantly working on improving card processing and the majority of merchants (their POS terminals) recognizes Revolut cards properly so such situation should not happen to you again." μπορει να εχει λογο η (καθε) revolut πως θα κανουν τη μετατροπη τα pos? Ή μπορουν να αλλαξουν το transaction type για να κανει timeout οπως τα google/apple pay? επισης σαν παρατηρηση, η ιδιοκτησια του καταστηματος με το dcc ειναι...ελληνικη. κι επειδη τα τελευταια χρονια εχω κανει πανω απο 50 pos transactions σε αυτη τη χωρα (με N26), ηταν η πρωτη φορα που επεσα σε dcc. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από razkal
nek4d Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, VICKR είπε ορισμενοι παροχοι δινουν και προμηθεια % στις επιχειρησεις που χρεωνουν στο νομισμα της καρτας του πελατη με αποτελεσμα ο επιχειρηματιας να εχει κερδος και απο τη συναλλαγη με το pos Σωστο. Συνηθως ειναι 0,50% λιγοτερη προμηθεια απο την προμηθεια του τοπικου νομισματος. 37 λεπτά πριν, kon1to είπε βασικά γίνεται το αντίστροφο... κανονικά η επιχείρηση πληρώνει προμήθεια για κάθε κάρτα που εισπράττει, αλλα αν η συναλλαγή γίνει στο νόμισμα του πελάτη η προμήθεια μετακυλίεται στον πελάτη (πολλαπλάσια) Και αυτο σωστο. Το τελικο χαρτακι γραφει για την εξτρα προμηθεια, το θεμα ειναι να ενημερωνεται ο πελατης και να διαλεγει οτι θελει εν γνωσει του για την εξτρα προμηθεια στην περιπτωση του δικου του νομισματος, πριν γινει η χρεωση. Σε καποιες σπανιες περιπτωσεις συμφερει το πελατη κατι τετοιο. Οι τραπεζες και οι επιχειρησεις πονταρουν να ξεγελαστει ο πελατης νομιζοντας οτι τον συμφερει... (Προφανως η περιπτωση του φιλου πανω στην Ασια, ειναι "κακοβουλη" χρηση απο την επιχειρηση. Δεν αξιζει να ασχοληθεις παραπανω, γραψτο αν θελεις στο tripadvisor για το εστιατοριο μπας και προσεχει στο μελλον η επιχειρηση). Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από nek4d
razkal Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, nek4d είπε (Προφανως η περιπτωση του φιλου πανω στην Ασια, ειναι "κακοβουλη" χρηση απο την επιχειρηση. Δεν αξιζει να ασχοληθεις παραπανω, γραψτο αν θελεις στο tripadvisor για το εστιατοριο μπας και προσεχει στο μελλον η επιχειρηση). ναι αυτο εκανα, δεν ηταν και κανα τραγικο ποσο για να τα βαψω μαυρα, το μεγαλυτερο θεμα ειναι οτι δεν ξερεις πως θα σε χρεωσει το pos. 1
nek4d Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, razkal είπε ναι αυτο εκανα, δεν ηταν και κανα τραγικο ποσο για να τα βαψω μαυρα, το μεγαλυτερο θεμα ειναι οτι δεν ξερεις πως θα σε χρεωσει το pos. Ναι, ετσι, αυτο βεβαια θα μπορουσε να συμβει με οποιαδηποτε καρτα, δεν εχει να κανει με προβλημα της Revolut.
HuskerDu Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μου ήρθε σήμερα sms από τη Revolut να κάνω ξανά επαλήθευση του ID μου λόγω Brexit, τι συμβαίνει?! 😕
Doubt Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 22 λεπτά πριν, HuskerDu είπε Μου ήρθε σήμερα sms από τη Revolut να κάνω ξανά επαλήθευση του ID μου λόγω Brexit, τι συμβαίνει?! 😕 Ωχ! Έχω κάτι ψιλά ακόμα εκεί, λες να την κάνουμε για Γερμανία μεριά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα