lambros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Πρόβλημα και εγώ είχα να μπω κάνα εξάμηνο στην revolut και τώρα δεν με αφήνει μου ζητάει πάλι ταυτοποίηση. Η ταυτότητα μου είναι παλαιά αλλά με μηχανογραφικά γραμμένο το όνομά μου. Την βγάζω τη φώτο όπως ζητάει και με το πρόσωπό μου και χωρίς αλλά μου λέει το text is not readable ενώ εγώ όταν την έχω βγάλει βλέπω κανονικά ότι διαβάζετε . Το έχω δοκιμάσει να βγάλω φωτογραφία φαινόταν στο πρόσωπο και γυρνώντας το και από την άλλη μεριά τίποτα . Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το λογαριασμό μου τι μπορώ να κάνω ; Ευχαριστώ πολύ.
spartak1 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, lambros είπε Πρόβλημα και εγώ είχα να μπω κάνα εξάμηνο στην revolut και τώρα δεν με αφήνει μου ζητάει πάλι ταυτοποίηση. Η ταυτότητα μου είναι παλαιά αλλά με μηχανογραφικά γραμμένο το όνομά μου. Την βγάζω τη φώτο όπως ζητάει και με το πρόσωπό μου και χωρίς αλλά μου λέει το text is not readable ενώ εγώ όταν την έχω βγάλει βλέπω κανονικά ότι διαβάζετε . Το έχω δοκιμάσει να βγάλω φωτογραφία φαινόταν στο πρόσωπο και γυρνώντας το και από την άλλη μεριά τίποτα . Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το λογαριασμό μου τι μπορώ να κάνω ; Ευχαριστώ πολύ. Δοκιμασε να μιλησεις με την εξυπηρετηση πελατων
alfeios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 51 λεπτά πριν, Doubt είπε Είχε γραφτεί και παλιότερα, σήμερα το επιβεβαίωσα. Μεταφορά ποσού της τάξης των 100+ ευρώ από Ρεβολουτ σε λογαριασμό μισθοδοσίας Άλφα έφτασε ακέραιο, προμήθεια μηδέν. Επειδή πρόκειται για λογαριασμό μισθοδοσίας
vagstef Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, stefanidisg είπε Έμενα μου έστειλαν αυτό το email και δεν έχω καταλάβει τίποτα, ούτε εισπράξεις έχω από πουθενά ούτε τίποτα, μόνο φόρτωση από κάρτα Πειραιώς. Προσπαθω να συνομιλήσω με τσατ αλλά εδώ και δύο ώρες τίποτα ακόμα. Έχει κανείς εμπειρία; Hi GEORGIOS, After reviewing your account, we're sorry to say that we're no longer able to offer you our services and we’ve made the decision to permanently close your account. Account closures are complex decisions and unfortunately this decision is final and can’t be appealed. You can withdraw any remaining funds from your account within 7 days via external bank transfer. Any transfers made to your account from this point forward will automatically be rejected and returned to the original sender. τι κινήσεις έκανες περίπου?
lambros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 59 λεπτά πριν, spartak1 είπε Δοκιμασε να μιλησεις με την εξυπηρετηση πελατων Δεν μου βγάζει από το app τίποτα;; Πώς;;
spartak1 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 21 λεπτά πριν, lambros είπε Δεν μου βγάζει από το app τίποτα;; Πώς;; Εμενα όταν με είχαν μπλοκάρει με άφησε να επικοινωνησω με την εξυπηρετηση. Μονο αυτο με άφηνε
runner69 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 12 λεπτά πριν, lambros είπε Να πάω σε N24 μετά την revolut??? Όχι προτιμησε την N26 😛
tryfos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Παιδιά, νέος χρήστης με 10 € δοκιμαστικά top up, προσπαθώ εδώ και 1 ώρα να κάνω ένα "αίτημα μέσω συνδέσμου" για πληρωμή (εμού) μέσω του app και μου βγάζει συνέχεια "Λυπούμαστε κάτι πήγε στραβά κλπ.". Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αν είναι θέμα της εφαρμογής; Παίζει ρόλο το υπόλοιπό μου στο account? Αφού δεν είναι να στείλω, αλλά να λάβω. Άσχετο (μπορεί να έχει απαντηθεί): Πώς γυρνάει η εφαρμογή σε αγγλικά; Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2020 από tryfos
asdfnikos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, tryfos είπε Παιδιά, νέος χρήστης με 10 € δοκιμαστικά top up, προσπαθώ εδώ και 1 ώρα να κάνω ένα "αίτημα μέσω συνδέσμου" για πληρωμή (εμού) μέσω του app και μου βγάζει συνέχεια "Λυπούμαστε κάτι πήγε στραβά κλπ.". Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αν είναι θέμα της εφαρμογής; Παίζει ρόλο το υπόλοιπό μου στο account? Αφού δεν είναι να στείλω, αλλά να λάβω. Άσχετο (μπορεί να έχει απαντηθεί): Πώς γυρνάει η εφαρμογή σε αγγλικά; Η συγκεκριμένη υπηρεσία ενεργοποιείται μετά από καιρό χρήσης της εφαρμογής και χρήσης του λογαριασμού σου. Σε καινούργιους λογαριασμούς δεν είναι ενεργοποιημένο.
tryfos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Καλά, αυτό δε θα έπρεπε να το γράφει κάπου; Ή έστω να το λέει το ίδιο το error και όχι να λέει ένα γενικό "λυπούμαστε";
t-shock Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Πάνω από χρόνο τον έχω τον λογαριασμό μου (και με μπόλικες αγορές σε εσωτερικό και εξωτερικό) και ακόμα ειναι κλειδωμένη αυτή η λειτουργία σε εμενα
tryfos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κατάλαβα, δηλαδή δεν υπάρχει η δυνατότητα, έτσι για πλάκα αναφέρεται. Η εφαρμογή γυρνάει σε αγγλικά ή ούτε αυτό; Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2020 από tryfos
asdfnikos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 29 λεπτά πριν, tryfos είπε Κατάλαβα, δηλαδή δεν υπάρχει η δυνατότητα, έτσι για πλάκα αναφέρεται. Η εφαρμογή γυρνάει σε αγγλικά ή ούτε αυτό; Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα. Εμένα είναι κανονικά ενεργοποιημένη Η εφαρμογή πάει με την γλώσσα του κινητού.
tryfos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Ναι, άρα δεν γίνεται, πρέπει να γυρίσει όλο το κινητό στα αγγλικά, ακολουθεί το system του κινητου. Εφαρμογή χωρίς ένα απλό option για αλλαγή γλώσσας. Ακατανόητα πράγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα