Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, soiramk είπε

Για να κάνω top-up μέσω της Πειραιώς, στο winbank, επιλέγω "Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα / Έμβασμα" και στο "Πληροφορίες για το δικαιούχο" βάζω το όνομα που μου λέει στο Revolut app ως Beneficiary; Ισχύει ακόμα η παράταση μέχρι το τέλος του χρόνου που είχαν δώσει για δωρεάν φυσική κάρτα, έτσι;

Ναι έτσι γίνεται το έμβασμα. Μέχρι Χριστούγεννα είναι νομίζω η δωρεάν κάρτα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, spartak1 είπε

Ναι έτσι γίνεται το έμβασμα. Μέχρι Χριστούγεννα είναι νομίζω η δωρεάν κάρτα

Ναι έχεις δίκιο. Μέχρι Χριστούγεννα είναι.
Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι το top-up πρέπει να γίνει από λογαριασμό τραπέζης στον οποίο είμαστε δικαιούχοι ή συνδικαιουχοι ισχύει ακόμα ή έχει πάει περίπατο ;

Επίσης από ebanking Εθνικής  μου βγάζει αυτό Aποδέχομαι ότι ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα στην ολοκλήρωση της συναλλαγής ή/και επιπλέον έξοδα ή καθυστέρηση καθώς ο κωδικός αναγνώρισης της τράπεζας SWIFT ΒIC (Βank Identifier Code), γνωστός και ως διεύθυνση SWIFT, που προσδιορίζει την Τράπεζα, είναι ανενεργός. 

Είναι ανησυχητικό ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Το ότι το top-up πρέπει να γίνει από λογαριασμό τραπέζης στον οποίο είμαστε δικαιούχοι ή συνδικαιουχοι ισχύει ακόμα ή έχει πάει περίπατο ;

Επίσης από ebanking Εθνικής  μου βγάζει αυτό Aποδέχομαι ότι ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα στην ολοκλήρωση της συναλλαγής ή/και επιπλέον έξοδα ή καθυστέρηση καθώς ο κωδικός αναγνώρισης της τράπεζας SWIFT ΒIC (Βank Identifier Code), γνωστός και ως διεύθυνση SWIFT, που προσδιορίζει την Τράπεζα, είναι ανενεργός. 

Είναι ανησυχητικό ;

Δε χρειάζεται να είναι δικός σου  ο λογαριασμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έτσι πίστευα κι εγώ απλά δεν έχει αλλαχθεί εδώ στους αρχικούς οδηγούς.

Επίσης βλέπω ότι έχει απλοποιηθεί αρκετά η διαδικασία σε σχέση με πριν 2 χρόνια που το είχα χρησιμοποιήσει.

Πλέον αν κατάλαβα καλά μας έχουν αναθέσει "δικό" μας ΙΒΑΝ που τα στέλνουμε εκεί χωρίς πολλά πολλά ενώ παλιά τα έστελνες στη Revolut (σε ένα καλάθι ας πούμε) με ένα ειδικό κωδικό αναγνώρισης που ανέφερες όταν έκανες το έμβασμα και μετά αυτοί έβαζαν τα λεφτά στο revolut account σου. ( το έβγαζαν από το κοινό καλάθι και το έβαζαν σε σένα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έκανα top-up με bank transfer επιλέγοντας Local και όχι SWIFT (μέσω Πειραιώς), λάθος;
Επίσης όταν μπουν τα λεφτά στην REVOLUT (το έκανα εχθές - άρα αύριο το υπολογίζω) έρχεται notification ή πρέπει να μπεις να δεις πότε έγινε;

Επεξ/σία από soiramk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, bjj-p είπε

γιατι η amazon στελνει πρωτα μια χρεωση ταξης ενος ευρω, και μετα προβαινει στην κανονικη χρεωση;

Κάνει μια κράτηση 1 ευρώ την οποία σου επιστρέφει μετά για να  επαληθεύσει ότι υπάρχει η κάρτα

Επεξ/σία από dexterios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Σχετικά με τη συζήτηση για το ποιες τράπεζες χρεώνουν προμήθεια στα ΑΤΜ τους για ανάληψη με Revolut/N26, να προσθέσω και την Eurobank. Έχω πάρει και από Alpha και από Eurobank και με τις 2 κάρτες χωρίς θέματα. Βέβαια η Eurobank κάποια στιγμή πήγε να με χρεώσει σε ΑΤΜ που δεν ήταν σε υποκατάστημα (έξω από σούπερ μάρκετ), αλλά σε ΑΤΜ υποκαταστήματος δεν είχα θέματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, MikeJ είπε

Aπό ebanking Εθνικής  μου βγάζει αυτό Aποδέχομαι ότι ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα στην ολοκλήρωση της συναλλαγής ή/και επιπλέον έξοδα ή καθυστέρηση καθώς ο κωδικός αναγνώρισης της τράπεζας SWIFT ΒIC (Βank Identifier Code), γνωστός και ως διεύθυνση SWIFT, που προσδιορίζει την Τράπεζα, είναι ανενεργός. 

Κανένα πρόβλημα, απλώς η Εθνική δεν έχει ενημερώσει τη λίστα με τα BIC των τραπεζών και βγάζει αυτό το (κατά την ταπεινή μου άποψη ολίγον παραπλανητικό) μήνυμα.

Και ναι, πλέον έχεις δικό σου, προσωποποιημένο ΙΒΑΝ.

Χτες παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και ένα preview του Revolut Youth 👨‍👩‍👧‍👦 Αν θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά τις λεπτομέρειες εδώ:  http://bit.ly/RevYouth 🎬

revolut-youth.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Εθνική δεν βγάζει κανένα τέτοιο μήνυμα αν τα κάνεις σωστά

Το μόνο που χρειάζεται να συμπληρώσεις ειναι το ιβαν σου και το όνομα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Η Εθνική δεν βγάζει κανένα τέτοιο μήνυμα αν τα κάνεις σωστά

Το μόνο που χρειάζεται να συμπληρώσεις ειναι το ιβαν σου και το όνομα σου

Άντε πάλι, τα ξαναείπαμε πριν από κάποιες σελίδες...όταν δεν έχεις αποθηκευμένο τον τρόπο πληρωμής και πας να συμπληρώσεις βήμα-βήμα τον αποδέκτη του εμβάσματος (τράπεζα εξωτερικού), βγάζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ το ίδιο μήνυμα και ζητά να επαληθεύσεις ότι έλαβες γνώση, αλλιώς δεν ενεργοποιείται το κουμπί "επιλογή" για  εισαγωγή των στοιχείων στη κεντρική στήλη..

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος, "σωστός" σε αντίθεση με τον "λάνθασμένο", να μην εμφανίσει αυτό το μήνυμα.

...ΜΟΝΟ όταν έχεις αποθηκεύσει τον λογαριασμό ή εισάγεις τα στοιχεία από το ιστορικό συναλλαγών δεν εμφανίζει αυτό το μήνυμα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Customer Support από τον ίδιο τον Country Manager σε φόρουμ.... Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο :)  

Η Revolut βέβαια χρωστάει πολλά στο Insomnia και τα capital controls, γιατί έτσι την ανακαλύψαμε και εδραιώθηκε στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vgiozo είπε

Άντε πάλι, τα ξαναείπαμε πριν από κάποιες σελίδες...όταν δεν έχεις αποθηκευμένο τον τρόπο πληρωμής και πας να συμπληρώσεις βήμα-βήμα τον αποδέκτη του εμβάσματος (τράπεζα εξωτερικού), βγάζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ το ίδιο μήνυμα και ζητά να επαληθεύσεις ότι έλαβες γνώση, αλλιώς δεν ενεργοποιείται το κουμπί "επιλογή" για  εισαγωγή των στοιχείων στη κεντρική στήλη..

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος, "σωστός" σε αντίθεση με τον "λάνθασμένο", να μην εμφανίσει αυτό το μήνυμα.

...ΜΟΝΟ όταν έχεις αποθηκεύσει τον λογαριασμό ή εισάγεις τα στοιχεία από το ιστορικό συναλλαγών δεν εμφανίζει αυτό το μήνυμα....

Εγω δεν αποθηκεύω τιποτα και καθε φορα κανω copy paste to iban και δεν βγαζει τίποτα

Τεσπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...