Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε θα σου δώσω μια γενική ιδέα γιατί έχει πολλά αρνητικά . Είμαι παθών .

Καταρχήν  αν δεν το έχει εργοστασιακό το κάθε ποτε πρέπει να το γυρνάς σε βενζίνη για να λυμαίνεται σωστά ο κινητήρας τ παίζεις στο τζόκερ . 

Δευτερον το αέριο δεν είναι για ταχύτητες πάνω από 110 . Δηλαδή αν πας ταξίδι το πας με βενζίνη 

Σε περίοδο που έχει ζέστη δηλαδή το καλοκαίρι στη Ελλάδα , παρουσιάζει έντονη δυσλειτουργία και ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά .

Η απόδοση του κινητήρα είναι υποδεέστερη σε σχέση με την βενζίνη 

Δυστηχως αυτά τα έμαθα αφού το είχα βάλει 

Τι σύστημα έχεις; O εγκαταστάτης το έβγαλε σε εθνική για ρύθμιση με αναλυτή καυσαερίων ώστε να βλέπει το μείγμα και φέρει το χάρτη του παράλληλου εγκεφάλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε θα σου δώσω μια γενική ιδέα γιατί έχει πολλά αρνητικά . Είμαι παθών .

Καταρχήν  αν δεν το έχει εργοστασιακό το κάθε ποτε πρέπει να το γυρνάς σε βενζίνη για να λυμαίνεται σωστά ο κινητήρας τ παίζεις στο τζόκερ . 

Δευτερον το αέριο δεν είναι για ταχύτητες πάνω από 110 . Δηλαδή αν πας ταξίδι το πας με βενζίνη 

Σε περίοδο που έχει ζέστη δηλαδή το καλοκαίρι στη Ελλάδα , παρουσιάζει έντονη δυσλειτουργία και ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά .

Η απόδοση του κινητήρα είναι υποδεέστερη σε σχέση με την βενζίνη 

Δυστηχως αυτά τα έμαθα αφού το είχα βάλει 

Μιλάς για CNG ή για υγραέριο;;;

Πάντως ακούω πολλούς που έχουν υγραέριο και λένε εγώ το πλακώνω 4-5-6 χιλιάδες στροφές 160 στην Εθνική και πάει λέγοντας.Και μετά τους βλέπω στο φόρουμ για το lpg να ανοίγουν ακούντ και να λένε ξέρεις έχω το τάδε πρόβλημα τι να κάνω.Απλά πήγαινε από το μηχανικό στον εγκαταστάτη να τους τα ακουμπάς.:P

Ρε φίλε το το υγραέριο ενδεχομένως και το CNG δεν είναι για τέτοια οδήγηση.Το βάζεις για να κάνεις οικονομία άρα θα αλλάξεις και τρόπο οδήγησης αν δε θέλεις να πάρεις τις βαλβίδες , το καπάκι ,το στρόφαλο ή ακόμη και το μοτέρ στο χέρι.Ταχύτητες μέχρι 100 χιλιόμετρα (και πολύ είναι εγώ σπάνια το φτάνω) και όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές.Θέλεις γκάζια και μεγάλες ταχύτητες γύρισέ το βενζίνη  αν και εγώ θα πρότεινα μην κάνεις μετατροπή.Στις κατηφόρες της Εθνικής για πιο χαμηλές στροφές στον κινητήρα το κάνω δεν το κάνω για οικονομία (με ζάλισαν κάποιοι με τις συμβουλές τους για την κακή μου οδήγηση).Στην Αθήνα σε μεγάλη κίνηση ειδικά σε το καλοκαίρι το γυρνάω και βενζίνα να μην κουράζω τον κινητήρα.

Κάποιοι νομίζουν ότι οδηγώ στραβά κάνω λάθη και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.Παιδιά επέλεξα και έκανα μετατροπή για λόγους οικονομίας και μόνο.Μελέτησα διάβασα ρώτησα έμαθα τα υπέρ και τα κατά πριν καθώς και μικρά τιπ που θα αποφύγεις αρκετά προβλήματα.Έχω 131.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς βλάβες στον κινητήρα κέρδος πάνω από 6.000 ευρώ στα 5,5 χρόνια από την αλλαγή και συνεχίζω πάντα με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που ξεκίνησα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι οτι ειναι το πιο φυσιολογικο να πηγαινεις με μεγιστη ταχυτητα 100 χλμ...Βγαινεις εθνικη θες να πας διακοπες...δεν ειπα να πας με 160 ολο τον δρομο αλλα γιατι οχι 120-130? Και να φοβασαι μην σε παρει η κατηφορα και αυξησεις ταχυτητα... Ψιλοκουλο μου ακουγεται!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οχι οτι ειναι το πιο φυσιολογικο να πηγαινεις με μεγιστη ταχυτητα 100 χλμ...Βγαινεις εθνικη θες να πας διακοπες...δεν ειπα να πας με 160 ολο τον δρομο αλλα γιατι οχι 120-130? Και να φοβασαι μην σε παρει η κατηφορα και αυξησεις ταχυτητα... Ψιλοκουλο μου ακουγεται!

Απλά το γυρνάς σε βενζίνη και πας σταθερά 140-150-160.Όσο γουστάρεις και σε παίρνει και η τσέπη σου γιατί αυτόματα αυξάνεις και την κατανάλωση.Εγώ απλά αυτό κάνω όταν βιάζομαι.Που το πρόβλημα.Μιλάμε για υγραεριοκίνητους και πως πρέπει να κινούνται αν δεν θέλουν από τις 30-40 χιλιάδες χιλιόμετρα να τρέχουν για βαλβίδες οι οποίες σημειωτέον πιάνουν ένα χιλιαρικάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε θα σου δώσω μια γενική ιδέα γιατί έχει πολλά αρνητικά . Είμαι παθών .

Καταρχήν  αν δεν το έχει εργοστασιακό το κάθε ποτε πρέπει να το γυρνάς σε βενζίνη για να λυμαίνεται σωστά ο κινητήρας τ παίζεις στο τζόκερ . 

Δευτερον το αέριο δεν είναι για ταχύτητες πάνω από 110 . Δηλαδή αν πας ταξίδι το πας με βενζίνη 

Σε περίοδο που έχει ζέστη δηλαδή το καλοκαίρι στη Ελλάδα , παρουσιάζει έντονη δυσλειτουργία και ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά .

Η απόδοση του κινητήρα είναι υποδεέστερη σε σχέση με την βενζίνη 

Δυστηχως αυτά τα έμαθα αφού το είχα βάλει 

Καλημέρα 

Μήπως μπερδεύεις το υγραέριο (lpg) με το φυσικο αεριο (cng) που είναι το θέμα του topic.. ;

Γιατι δεν έχουν καμία σχέση... 

Επίσης και τα 2 σα  μετατροπή δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες αποδόσεις με τα εργοστασιακά σε θέματα βλαβών μιας και ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να δουλεύει μόνο με βενζίνη, όπως κάθε μετατροπή έχει και τους κινδύνους της και το ποσοστό επιτυχίας της, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, όχι ότι και ο εργοστασιακός κινητήρας δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα... Αλλά είναι σχεδιασμένος και φτιαγμένος ΚΑΙ για την αντίστοιχη χρήση με lpg/cng με αλλαγές σε επιμέρους κομμάτια του. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι μεγάλο μέρος του κόσμου μπερδεύει το φυσικό αέριο με το υγραέριο.

Στο παρόν θέμα συζητάμε αποκλειστικά για το Φυσικό Αέριο / CNG.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από το link https://www.seat-mediacenter.com/newspage/presskits/ibiza-TGI/The-new-Ibiza-TGI-the-best-ECO-alternative.html διαβάζω για το φυσικό αέριο

Quote

Driving on CNG helps to decrease CO2 emissions by 25%... 

Compressed Natural Gas is the most efficient fuel, as it requires a smaller amount to produce the same energy. The energy generated by 1 kg of CNG is approximately equivalent to 2 litres of LPG, 1.5 litres of diesel or 1.3 litres of petrol.

Its operating cost per kilometre is indeed especially low; firstly, because natural gas is more efficient than other fuels as it requires a smaller amount of fuel to produce the same energy, and furthermore, it only costs around 13 euros to fill the tank. This results in a longer driving range and subsequent cost savings per kilometre driven.

CNG is much less expensive than any other type of fuel – because of its low cost per kilo, and as it is not a petroleum derivative, it is not affected by unexpected fluctuations in barrel prices. In addition, cars fuelled with CNG have low maintenance costs as they are equipped with a single engine that can run on both types of fuel.

και ειδικότερα για τις εργοστασιακές αλλαγές στο αμάξι

Quote

This new car... emits, on average, 85% less nitrogen oxide and helps decrease CO2 emissions by 25%...is equipped with two fuel tanks, one for 13 kg of CNG and the other with a 40 litre capacity for petrol, which is identical to all other petrol version Ibizas, and their combined capacity gives it a total range of up to 1,194 kilometres before having to refuel...As far as performance levels go, it reaches a top speed of 180 km/h, accelerates from 0 to 100 km/h in 12.1 seconds, and its certified figures include an average fuel consumption of 5 l/100 km in petrol mode and 4.9 m3/100 km (3.3 kg/100 km), emitting only 88 g/km of CO2, in CNG mode...In addition to featuring the same systems as those included in the petrol versions of the Ibiza 1.0 TSI, the new Ibiza TGI also has the necessary components to run on natural gas, such as a CNG tank, a filler neck next to the petrol filler neck, several gas temperature and pressure sensors on the different components and a pressure regulator and gas distribution system, among others. Furthermore, it also adds specific chrome-nickel covered pistons that incorporate new segments that are adapted to use with gas as well as reinforced valve seats to increase wear resistance, and the admission valves have been raised to improve gas circulation towards the interior of the chamber. Moreover, the turbocharger on the Ibiza TGI weighs less, so the turbine acts immediately to increase engine response. Finally, it also features specific fuel level indicators for each tank, which are located on the instrument panel...The SEAT Ibiza TGI always uses natural gas as the main fuel, except if the temperature of the antifreeze falls below -10 °C, when the engine starts with petrol and begins a heating process of the gas injection valves, prior to the automatic activation of the CNG circuit. With this exception, the Ibiza TGI only runs on petrol as a source of alternative fuel when the CNG tank is empty. This switch over happens automatically without the driver perceiving any difference in the vehicle’s performance or dynamic handling. A display lights up on the instrument panel to let the driver know they are driving on natural gas, and there are also indicators of the fuel level in both tanks. In this sense, the Ibiza TGI combines two vehicles into one, enabling the possibility of more sustainable, economical driving with Compressed Natural Gas, or driving in petrol mode as with a conventional vehicle when all the gas is consumed...Additionally, the display also shows information on the quality of the natural gas, consumption and remaining driving distance with both fuels, as well as possible CNG system malfunctions.

 

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο-τρεις σκέψεις που ήρθαν. Κατ αρχήν ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βάζουμε νεκρά στο αμάξι εν κινήσει, ειδικά στην κατηφόρα. Πρώτον, η κατανάλωση στο ρελαντί είναι αυξημένη  σε σχέση με την κατανάλωση με ταχύτητα χωρίς γκάζι σε κατηφόρα. Δεύτερον και σπουδαιότερον, όταν η μηχανή δεν κουμπώνει στις ρόδες το αμάξι μετατρέπεται σε ακυβέρνητο καρότσι και είναι πολύ επικίνδυνο.

Το ΦΑ είναι πολύ πιο ασφαλές από το υγραέριο, καθώς σε επαφή με το οξυγόνο διαλύεται. Θα αγόραζα αυτοκίνητο με εργοστασιακό ΦΑ, όμως στην Ελλάδα τα λεφτά που θα γλιτώσεις στα βάζει η αντιπροσωπεία καπέλο στην τιμή απόκτησης.

Όταν βάζεις υγραέριο ή φυσικό αέριο στο αμάξι, δεν ξέρεις πως θα σου βγει. Υπάρχουν πολύ διαφορετικά συστήματα, άλλα καλά και άλλα κακά. Ακούς από καποιον που έβαλε να γκρινιάζει για ζημιές, και άλλον να το έχει χρόνια και να είναι πολύ ευχαριστημένος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να βρεθούν μερικοί κουτοπόνηροι στην Ελλάδα ως συνήθως που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση, αλλά και πάλι...

δεν υπάρχει μεγαλύτερο καπέλο στο εργοστασιακό φυσικό αέριο από αυτό που πληρώνεις αντίστοιχα πχ για ντίζελ με την έννοια ότι ενώ το ντίζελ είναι καύσιμο αποκλειστικής χρήσης, το εργοστασιακό φυσικό αέριο είναι επιπλέον κόστος κατασκευής σε εξαρτήματα για τον κατασκευαστή από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση με σκοπό την εναλλάξ χρήση δύο διαφορετικών καυσίμων

και αν το ντίζελ διατίθεται ως επιλογή οικονομίας σε βάθος χρόνου που δικαιολογεί λόγω απόσβεσης μια φορά το επιπλέον κόστος κτήσης του σε σχέση με τη βενζίνη, το φυσικό αέριο έχει πολλαπλάσιο νόημα αφού κάνει με διαφορά την κορυφαία εξοικονόμηση σε κόστος χρήσης ως αποκλειστικό καύσιμο, σε σχέση με οποιαδήποτε βενζίνη-πετρέλαιο-υγραέριο και κάθε υβριδικό σύστημα που απαιτεί την παράλληλη χρήση καυσίμων 

χώρια που τουλάχιστον για μένα κάθε εργοστασιακή λύση είναι ελεγμένη-πιστοποιημένη και είναι καλύτερη και ασφαλέστερη επιλογή από την οποιαδήποτε μετατροπή aftermarket

εδώ υπάρχει κόσμος που πληρώνει κόστος εγκατάστασης lpg για να ρισκάρει και να θεωρεί συμφέρουσα την aftermarket μετατροπή σε καύσιμο υγραέριο μικρότερης ενεργειακής απόδοσης και εξοικονόμησης, δε θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχει βάση μια συζήτηση για το αν έχει νόημα το εργοστασιακό φυσικό αέριο ακόμα και με την ελάχιστη έστω αποκλειστική χρήση διότι προφανώς και αξίζει

πολύ περισσότερο τώρα με τις προωθητικές ενέργειες που τρέχουν από δεπα και κατασκευαστές, που το εργοστασιακό φυσικό αέριο έρχεται σχεδόν τζάμπα

το βασικό θέμα είναι με τα πρατήρια και την αυτονομία, μόνο αυτό προς το παρόν, και μακροπρόθεσμα με την τιμή του φυσικού αερίου κίνησης

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, froyd είπε

Δύο-τρεις σκέψεις που ήρθαν. Κατ αρχήν ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βάζουμε νεκρά στο αμάξι εν κινήσει, ειδικά στην κατηφόρα. Πρώτον, η κατανάλωση στο ρελαντί είναι αυξημένη  σε σχέση με την κατανάλωση με ταχύτητα χωρίς γκάζι σε κατηφόρα. Δεύτερον και σπουδαιότερον, όταν η μηχανή δεν κουμπώνει στις ρόδες το αμάξι μετατρέπεται σε ακυβέρνητο καρότσι και είναι πολύ επικίνδυνο.

Το ΦΑ είναι πολύ πιο ασφαλές από το υγραέριο, καθώς σε επαφή με το οξυγόνο διαλύεται. Θα αγόραζα αυτοκίνητο με εργοστασιακό ΦΑ, όμως στην Ελλάδα τα λεφτά που θα γλιτώσεις στα βάζει η αντιπροσωπεία καπέλο στην τιμή απόκτησης.

Όταν βάζεις υγραέριο ή φυσικό αέριο στο αμάξι, δεν ξέρεις πως θα σου βγει. Υπάρχουν πολύ διαφορετικά συστήματα, άλλα καλά και άλλα κακά. Ακούς από καποιον που έβαλε να γκρινιάζει για ζημιές, και άλλον να το έχει χρόνια και να είναι πολύ ευχαριστημένος.

Εαν δέν είναι εργοστασιακό το οχημα και το μετατρέψεις το κυριοτερο είναι η ρυθμιση του κιτ. 

Υπάρχει ένα ποσοστο ευαισθητων κινητήραν , αλλά εάν κατεβάσεις τις οδηγίες του κιτ , θα δείς οτι τούς υποχρεώνει να ρυθμίζουν το κιτ αναλόγως με το φορτίο του κινητήρα που δείχνει ο αισθητήρας . Το 70% κάνει ρύθμιση του υγραερίου στο τετράγωνο της περιοχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εαν δέν είναι εργοστασιακό το οχημα και το μετατρέψεις το κυριοτερο είναι η ρυθμιση του κιτ. 

Υπάρχει ένα ποσοστο ευαισθητων κινητήραν , αλλά εάν κατεβάσεις τις οδηγίες του κιτ , θα δείς οτι τούς υποχρεώνει να ρυθμίζουν το κιτ αναλόγως με το φορτίο του κινητήρα που δείχνει ο αισθητήρας . Το 70% κάνει ρύθμιση του υγραερίου στο τετράγωνο της περιοχής.

Φίλε μου, στην Ελλάδα που ζούμε δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανένα. Μέχρι και φαναρτζήδες πλέον κάνουν εγκαταστάσεις αερίου. Υπάρχουν κιτ με 700 ευρώ, και με 2500 ευρώ. Άλλοι βάζουν έξτρα λαδιέρα, άλλοι σου ρίχνουν νάφθα στον κινητήρα και στα δύο χρόνια πάει για πέταμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, terry308 είπε

Καλημέρα 

Μήπως μπερδεύεις το υγραέριο (lpg) με το φυσικο αεριο (cng) που είναι το θέμα του topic.. ;

Γιατι δεν έχουν καμία σχέση... 

Επίσης και τα 2 σα  μετατροπή δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες αποδόσεις με τα εργοστασιακά σε θέματα βλαβών μιας και ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να δουλεύει μόνο με βενζίνη, όπως κάθε μετατροπή έχει και τους κινδύνους της και το ποσοστό επιτυχίας της, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, όχι ότι και ο εργοστασιακός κινητήρας δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα... Αλλά είναι σχεδιασμένος και φτιαγμένος ΚΑΙ για την αντίστοιχη χρήση με lpg/cng με αλλαγές σε επιμέρους κομμάτια του. 

Να φίλε εχεις δίκιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, papoys1 είπε

Απλά το γυρνάς σε βενζίνη και πας σταθερά 140-150-160.Όσο γουστάρεις και σε παίρνει και η τσέπη σου γιατί αυτόματα αυξάνεις και την κατανάλωση.Εγώ απλά αυτό κάνω όταν βιάζομαι.Που το πρόβλημα.Μιλάμε για υγραεριοκίνητους και πως πρέπει να κινούνται αν δεν θέλουν από τις 30-40 χιλιάδες χιλιόμετρα να τρέχουν για βαλβίδες οι οποίες σημειωτέον πιάνουν ένα χιλιαρικάκι.

 

Αν πιασω το δικο σου αυτοκινητο,20€ η καθε βαλβιδα αεριου(ειδικες για LPG αλλα δεν θυμαμαι τι υλικο,θα ρωτησω αυριο),50€ η φλαντζα κεφαλης(χοντρικα,μπορει και λιγοτερο),35€ οι βιδες (πολλοι δεν τις αλλαζουν) παμε στα 400€,αντε και κανενα 100αρικο ακομα αμα χρειαστει καμια φλαντζα καπακιου και κανενα αλλο μπιχλιμπιδι,τα υπολοιπα 500€ τα θελει ο μαστορας για να το λυσει και να το δεσει?Κοιτα να δεις που ηθελα να γινω μηχανικος και για μια-δυο μερες δεν προλαβα στο Τεχνικο και συμπληρωσε το τμημα μηχανικων και πηγα ηλεκτρολογος τελικα.

Τεσπα το LPG καλο ειναι απλα παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο εγκαταστατης.Καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικη εγκατασταση αλλα ο καθε "μαστορας" κανει τα δικα του και τελικα για ολα φταιει το LPG.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν φταίει το ευρύτερο νομοθετικό πλαίσιο που είναι αργό ή η ΔΕΠΑ, αλλά τα πρατήρια CNG είναι πολύ λίγα και η ανάπτυξη πολύ αργή και νομίζω ότι αν δεν γίνει κάποια έκρηξη εξάπλωσης τέτοιων πρατηριών, είναι οριακό να χαθεί το momentum και να μην προλάβουν να εξαπλωθούν μέχρι να αρχίσει η σημαντική εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...