Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, georgekz750 είπε

Ξερει κανεις γιατι εξαφανιστηκαν σχεδον ολα τα cng απο τους καταλογους του vw group?

Στη seat πχ εμφανιζει μονο ibiza και leon,στη skoda μονο citigo και την επαγγελματικη (ταξι) octavia κοκ

Ειναι καποια μεταβατικη περιοδος σε κινητηρες και θελουν να ξεστοκαρουν ή συμβαινει κατι αλλο?

Ποια εννοείς; 

Το Arona δεν ήταν στον configurator αλλά γίνεται η παραγγελία κανονικά, τα leon  - golf κι octavia θα αλλάξουν κινητήρα σε 1.5 130hp, Α3 και Α5 γίνονται από την αντιπροσωπεία κ λόγω αλλαγών στις μετρήσεις ρύπων και €€ αυξήσεων (polo +2000€ γιατί ήταν "φθηνό" εδώ) η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα Ιανουαρίου λένε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Ποια εννοείς; 

Το Arona δεν ήταν στον configurator αλλά γίνεται η παραγγελία κανονικά, τα leon  - golf κι octavia θα αλλάξουν κινητήρα σε 1.5 130hp, Α3 και Α5 γίνονται από την αντιπροσωπεία κ λόγω αλλαγών στις μετρήσεις ρύπων και €€ αυξήσεων (polo +2000€ γιατί ήταν "φθηνό" εδώ) η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα Ιανουαρίου λένε 

Το arona και το mii δεν φαινονται στον τιμοκαταλογο της seat (ενω φαινοταν πριν κανα μηνα) οπως και αντιστοιχα στη skoda φαινεται πια μονο το citigo.

Γι αυτο παραξενευτηκα.

Επεξ/σία από georgekz750
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Eδώ και μια εβδομάδα είμαι ένας χαρούμενος κάτοχος Skoda Octavia CNG

Γέμισα με 15.5Kg και έχω κάνει 210 χιλιόμετρα μέχρι τώρα και μου λέει ότι έχω ακόμα άλλα 190 με μέση κατανάλωση 3,6kg :)

https://ibb.co/mtYPV0F

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Μια ερώτηση για τους κατόχους αυτοκινήτου CNG.Πόση ώρα θέλει να γεμίσουν οι δεξαμενές σε ένα πρατήριο;Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός Seat Leon SW που έχει δεξαμενή περίπου 17kg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, theoilia είπε

Μια ερώτηση για τους κατόχους αυτοκινήτου CNG.Πόση ώρα θέλει να γεμίσουν οι δεξαμενές σε ένα πρατήριο;Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός Seat Leon SW που έχει δεξαμενή περίπου 17kg

Καθορίζεται απο την πίεση του κάθε πρατηρίου .

Πάντως εγω έχω υγραέριο κάθε φορά που γεμίζω ~ 5 λεπτά κάνει.

Εάν έχεις δίκτυο πρατηρίων κοντά σου προχώρησε στήν αγορά οχήματος με φυσικό αέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/3/2019 στις 1:37 ΜΜ, theoilia είπε

Μια ερώτηση για τους κατόχους αυτοκινήτου CNG.Πόση ώρα θέλει να γεμίσουν οι δεξαμενές σε ένα πρατήριο;Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός Seat Leon SW που έχει δεξαμενή περίπου 17kg

Δεν αργεί πολύ, ανάλογα το πόσο θα βάλεις κάθε φορά , 2-3 λεπτά στο ibiza με το ζόρι , πλεον βάζω μόνος , δεν περιμένω τον υπάλληλο και πιο πολύ είναι η αναμονή σε ώρες αιχμής/ανεφοδιασμού ταξι :)

17 κιλά αν είναι η ονομαστική χωρητικότητα ,στην Ελλάδα θα πάρεις ~15

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/9/2018 στις 8:21 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Δεν ξέρω αν φταίει το ευρύτερο νομοθετικό πλαίσιο που είναι αργό ή η ΔΕΠΑ, αλλά τα πρατήρια CNG είναι πολύ λίγα και η ανάπτυξη πολύ αργή και νομίζω ότι αν δεν γίνει κάποια έκρηξη εξάπλωσης τέτοιων πρατηριών, είναι οριακό να χαθεί το momentum και να μην προλάβουν να εξαπλωθούν μέχρι να αρχίσει η σημαντική εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό που λες. 

Και στο lpg έτσι ήταν κάποτε. 

Επίσης τα ηλεκτρικά και όχι υβριδικά θα αργήσουν πααααρα πολύ και δεν ξέρω αν θα καθιερωθούν κιόλας.

Τα ηλεκτρικά έχουν καπέλο τις μπαταρίες, σαν τεχνολογία κίνησης δεν είναι κάτι νέο  υπάρχει εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον .

Ο Έλληνας καταναλωτής αν φερθεί έξυπνα θα πρέπει να προτιμήσει το cng γιατί και η τιμή ενός cng αυτοκινήτου δεν διαφέρει από ενός πετρελαίου και γιατί υπάρχει και εγχώρια το καύσιμο. Επίσης μετά από δέκα χρόνια δεν θα χρειαστεί να αλλάξει κάτι όπως θα συμβεί στις μπαταρίες του ηλεκτρικού. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panoskatos είπε

τα ηλεκτρικά και όχι υβριδικά θα αργήσουν πααααρα πολύ και δεν ξέρω αν θα καθιερωθούν κιόλας.

Τα ηλεκτρικά έχουν καπέλο τις μπαταρίες, σαν τεχνολογία κίνησης δεν είναι κάτι νέο  υπάρχει εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον .

Ο Έλληνας καταναλωτής αν φερθεί έξυπνα θα πρέπει να προτιμήσει το cng γιατί και η τιμή ενός cng αυτοκινήτου δεν διαφέρει από ενός πετρελαίου και γιατί υπάρχει και εγχώρια το καύσιμο. Επίσης μετά από δέκα χρόνια δεν θα χρειαστεί να αλλάξει κάτι όπως θα συμβεί στις μπαταρίες του ηλεκτρικού. 

Στο μεταξύ όμως θα έχει αλλάξει αναλώσιμα ΜΕΚ 10 φορές συν εργασία συν τυχόν ζημιές.

Ήδη σε άλλες χώρες κυκλοφορούν ανταλλακτικές συστοιχίες μπαταριών από τρίτους κατασκευαστές, οπότε ας μην προδικάζουμε τίποτα.

Τα υγρά/αέρια καύσιμα προσφέρονται για ανελέητη φορολόγηση, οπότε στην πτωχευμένη επιχείρηση (χώρα ήθελα να πω) που ζούμε, θα αποφασίσουν άλλοι για μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Doubt είπε

Στο μεταξύ όμως θα έχει αλλάξει αναλώσιμα ΜΕΚ 10 φορές συν εργασία συν τυχόν ζημιές.

Ήδη σε άλλες χώρες κυκλοφορούν ανταλλακτικές συστοιχίες μπαταριών από τρίτους κατασκευαστές, οπότε ας μην προδικάζουμε τίποτα.

Τα υγρά/αέρια καύσιμα προσφέρονται για ανελέητη φορολόγηση, οπότε στην πτωχευμένη επιχείρηση (χώρα ήθελα να πω) που ζούμε, θα αποφασίσουν άλλοι για μας.

Οσο δε λύνεται το πρόβλημα του ανεφοδιασμού, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τα συμβατικά με ΜΕΚ. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν περιορισμένα, π.χ. βανακια που εκτελούν συγκεκριμένα δρομολόγια καθημερινά κι αυτό εφόσον γίνει σοβαρή μελέτη οτι όντως στον κύκλο ζωής τους μολύνουν λιγότερο. Τα αυτοκίνητα με CNG, όπως και τα υβριδικά, αποτελούν εναλλακτικές των συμβατικών. Ιδιαίτερα όσα κινούνται με φ.α., έχουν και το πλεονέκτημα της τιμής. Τα αμιγώς ηλεκτρικά ήταν ανταγωνιστικά στις τιμές όσο τα επιδοτούσαν οι κυβερνήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

1) Στο μεταξύ όμως θα έχει αλλάξει αναλώσιμα ΜΕΚ 10 φορές συν εργασία συν τυχόν ζημιές.

2) Ήδη σε άλλες χώρες κυκλοφορούν ανταλλακτικές συστοιχίες μπαταριών από τρίτους κατασκευαστές, οπότε ας μην προδικάζουμε τίποτα.

3) Τα υγρά/αέρια καύσιμα προσφέρονται για ανελέητη φορολόγηση, οπότε στην πτωχευμένη επιχείρηση (χώρα ήθελα να πω) που ζούμε, θα αποφασίσουν άλλοι για μας.

1) Και 10 φορές να έχει αλλάξει αναλώσιμα σε δέκα χρόνια όπως λες (κάθε έτος είναι μόνο τα λάδια και τα φίλτρα) δεν θα φτάσει με τίποτα την διαφορά απόκτησης ενος ηλεκτρικού αυτοκινητου + την αλλαγή στις μπαταρίες.

2) Σε ποιες χώρες ?

Ποιοι είναι αυτοι οι κατασκευαστες και ποια η προέλευση τους ? Εγγύηση ?

Ποιος θα τις αλλάξει τις μπαταρίες  ?

Πως θα έρθουν στον χώρο σου ?

3) Φορολόγηση υπάρχει σε όλες τις χώρες. Δεν εχω την πεποίθηση ή την φαντασίωση οτι μπορεί να μετακινούμαι τσάμπα με ενα αυτοκίνητο !!! 

Κάποιοι νομίζουν οτι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μετακίνηση του Τζάμπα !!! Κουνια που τους κούναγε, αυτοκίνητο με ημερομηνία λήξης συγνώμη αλλά δεν αγοράζω.

Οσοι δεν έχετε σκεφτεί ολες τις παραμέτρους καλές μπρίζες και αέρα στα πανιά σας.

Επεξ/σία από panoskatos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Κάποιοι νομίζουν οτι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μετακίνηση του Τζάμπα !!! Κουνια που τους κούναγε, αυτοκίνητο με ημερομηνία λήξης συγνώμη αλλά δεν αγοράζω.

Ασχετα αν συμφωνω η όχι με τα υπολοιπα που γράφονται εδώ, γνωρίζεις καποιο αυτοκινητο ΧΩΡΙΣ ημερομηνια ληξης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...