Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατι υπαρχει υποδομη για ηλεκτρικα αυτοκινητα; Δε θα χαθει κανενα μομεντουμ, απλα αυτη τη στιγμη και η μετατροπη ειναι ακριβη και τα καινουρια μοντελα με CNG λιγα οποτε δεν υπαρχει και η εκρηξη στη ζητηση του καυσιμου. Το ιδιο εγινε και με το LPG οπου αρχικα υπηρχαν ελαχιστα πρατηρια. Τα ηλεκτρικα ειναι πολλα πολλα χρονια πριν την καθιερωση τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η επέκταση των πρατηρίων CNG είναι σημαντικά πιο αργή. Εκτός των άλλων ένα κόστος αντλίας και λοιπών εγκαταστάσεων στα 300.000 ευρώ είναι αποτρεπτικό για ιδιωτικές επενδύσεις τέτοιων πρατηρίων.

Δεν ξέρω αν θα προλάβουμε στη χώρα αυτή να δούμε πολλά πρατήρια CNG, πριν έρθουν τα ηλεκτρικά. Σίγουρα αργούν ακόμα τα ηλεκτρικά, αλλά αν αρχίσει η σταδιακή έλευση μοντέλων, θα υπάρχει και ερώτημα μελλοντικού ROI σε όσους θα σκέφτονται να επενδύσουν σε μια αντλία CNG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σε όλους,

επειδή θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο κάποια στιγμή, είχα καταλήξει για αγορά εργοστασιακού cng μέχρι που μου έδειξαν αυτό.

Μετά από λίγο googling βρήκα και άλλες αναφορές με εκρήξεις κατά τον ανεφοδιασμό. Σε αυτό  το φόρουμ λένε ότι οφείλεται σε σκουριασμένες φιάλες. Στην τελική πόσο ασφαλές είναι να έχεις στο αμάξι σου μπουκάλες με αέριο σε πίεση 3000-3600 psi;; (τα ελαστικά έχουν 30 psi..) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τελευταίων προδιαγραφών μπουκάλες CNG, είναι αδύνατο να σπάσουν ακόμα κι αν πεταχτούν από κτίριο δεκάδων ορόφων, μιλώντας πάντα για εργοστασιακές προσεγγίσεις και πρακτικά δεν σκουριάζουν στον ορίζοντα ζωής του αυτοκινήτου (εκτίμηση μέχρι 20 χρόνια). Αν κάποιος ωστόσο έχει πάει σε κανένα άσχετο μάστορα της γειτονιάς και έκανε μετατροπή με υλικά που δεν γνωρίζει, και του βάλουν παλιότερες δεξαμενές, υπάρχει παραπάνω κίνδυνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην αεριοκίνηση στον τομέα των μεταφορών, κάτι που φαίνεται και από τις στρατηγικές της επιλογές που την προωθούν.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο κλάδος των μεταφορών είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εκπομπών ρύπων μετά τον τομέα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η Ε.Ε. έχει θέσει στόχο για το 2030 τη μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 40% σε σχέση με το 1990 και τη διείσδυση των ΑΠΕ (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας) σε ποσοστό 32%.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των στόχων θα παίξει το φυσικό αέριο για τρεις βασικούς λόγους:

  • είναι το μοναδικό καύσιμο που υπάρχει σε αφθονία
  • παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας
  • εκπέμπει τους χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τη βενζίνη, το πετρέλαιο και το υγραέριο
Αναλύοντας αυτούς τους τρεις λόγους σημειώνουμε πως, τα κοιτάσματα φυσικού αερίου, σύμφωνα με τους ειδικούς, αρκούν για πολλές δεκαετίες ενώ τα οχήματα που καταναλώνουν CNG έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων, μηδενικά οξείδια του θείου (SΟx), ελάχιστους κυκλικούς υδρογονάνθρακες, πολύ λιγότερα αζωτοξείδια (ΝΟx) και λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO₂) σε σχέση με τα μοντέλα βενζίνης και ντίζελ.

Για όλα τα παραπάνω η Ε.Ε. έχει εντάξει το CNG στη στρατηγική της για το μέλλον των μεταφορών, όπως αυτή ορίζεται στο τελικό σχέδιο της έκθεσης της Ευρωπαϊκής ομάδας εμπειρογνωμόνων που κυκλοφόρησε το 2011 και στη στρατηγική για «αποδοτικά οχήματα» («CARS 21»). Η Ε.Ε. έχει θέσει ως στόχο τη δημιουργία πανευρωπαϊκού δικτύου πρατηρίων για τον εφοδιασμό οχημάτων που κινούνται με φυσικό αέριο. Στην Ευρώπη τα πρατήρια CNG έχουν ξεπεράσει τα 4.500, εκ των οποίων τα 11, τα οποία γνωρίζετε ως Fisikon υπό τη σκέπη της ΔΕΠΑ (Δημόσια Επιχείρηση Αερίου) βρίσκονται στη χώρα μας: έξι στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και από ένα σε Λάρισα, Βόλο και Λαμία, ενώ σύντομα πρόκειται να ανοίξουν έξι νέα πρατήρια και άλλα οκτώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.»

https://eco-gas.gr/i-e-e-stirizei-to-cng-ston-klado-twn-metaforwn/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

Στην αναζήτησή μου για το αν αξίζει να αγοράσω αυτοκίνητο με φυσικό αέριο, βρήκα ένα σχετικό άρθρο που ίσως λύσει αρκετές απορίες, όπως έλυσε και σε εμένα. 

https://blog.spotawheel.gr/einai-to-fusiko-aerio-cng-i-enallaktiki-pou-psaxneis/?utm_source=facebook&utm_medium=spotawheelpage&utm_campaign=fora

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Panos_myt είπε

Καλησπέρα!

Στην αναζήτησή μου για το αν αξίζει να αγοράσω αυτοκίνητο με φυσικό αέριο, βρήκα ένα σχετικό άρθρο που ίσως λύσει αρκετές απορίες, όπως έλυσε και σε εμένα. 

https://blog.spotawheel.gr/einai-to-fusiko-aerio-cng-i-enallaktiki-pou-psaxneis/?utm_source=facebook&utm_medium=spotawheelpage&utm_campaign=fora

Και τι αποφάσισες τελικά; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που το διερευνώ το θέμα εδώ και 1 μήνα, χωρίς να βιάζομαι, για αντικατάσταση 2ου οικογενειακού οχήματος, έχω καταλήξει ότι έχουμε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης μοντέλων, πέρα από τα λίγα πρατήρια.

Αν αφαιρέσει κανείς από τις λίγες επιλογές τη ζημιάρα Fiat και την ακριβή Audi, πρακτικά μένουν οι επιλογές:

SEAT Mii / Skoda CitiGo / VW UP για πολύ μικρά πόλης.

SEAT Ibiza / VW Polo για all-around πόλης και έξω.

Skoda Octavia / VW Golf για  οικογενειακό.

Προσωπικά έχω καταλήξει στο VW Polo, σαν 2ο, αλλά η εν λόγω εταιρεία έχει παγώσει τα εργοστάσια (λόγω WLTP) και είναι μεγάλη η πιθανότητα να μη μπορεί να παραδώσει οχήματα πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Από τις άλλες 2 εταιρείες Skoda και Seat, δεν έχω εικόνα αξιοπιστίας ... και σίγουρα δεν μού αρέσουν αισθητικά. Θα ενδιαφερόμουν όμως να ακούσω εμπειρίες από κατόχους (όχι απαραίτητα CNG, αλλά συνολικά κατασκευαστή).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Fiat είναι πολλά χρόνια στο χώρο, ακόμα και το 2008 που πήρα μεταχειρισμένο το punto που είχα πριν, υπήρχαν στην αγορά και στις αντιπροσωπείες προς πώληση τα punto και panda cng, αξιόλογα αυτοκίνητα, οικονομικά & δε θα τα έλεγα τόσο ζημιάρικα, φτηνά ανταλλακτικά και αν έπεφτες σε μάστορα και όχι εισπράκτορα θα έκανες οικονομικά τη δουλειά σου. 

Ξεχνάς το leon της seat, είναι το επόμενο διάστημα να κυκλοφορήσει με το νέο κινητήρα 1.5 με 130 που θα φοράνε και τα golf - octavia. 

Προσωπικα αν ήταν να πάω στο polo θα έβαζα ~1κ παραπάνω και θα πήγαινα στο leon, με τις νέες δεξαμενές και το νέο κινητήρα και εντός 2019 νέο σκάφος.. 

Υπάρχουν πολλά ακόμα μοντέλα που δυστυχώς δεν εισάγονται.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, kostasgr78 said:

Εγώ πάντως που το διερευνώ το θέμα εδώ και 1 μήνα, χωρίς να βιάζομαι, για αντικατάσταση 2ου οικογενειακού οχήματος, έχω καταλήξει ότι έχουμε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης μοντέλων, πέρα από τα λίγα πρατήρια.

Αν αφαιρέσει κανείς από τις λίγες επιλογές τη ζημιάρα Fiat και την ακριβή Audi, πρακτικά μένουν οι επιλογές:

SEAT Mii / Skoda CitiGo / VW UP για πολύ μικρά πόλης.

SEAT Ibiza / VW Polo για all-around πόλης και έξω.

Skoda Octavia / VW Golf για  οικογενειακό.

Προσωπικά έχω καταλήξει στο VW Polo, σαν 2ο, αλλά η εν λόγω εταιρεία έχει παγώσει τα εργοστάσια (λόγω WLTP) και είναι μεγάλη η πιθανότητα να μη μπορεί να παραδώσει οχήματα πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Από τις άλλες 2 εταιρείες Skoda και Seat, δεν έχω εικόνα αξιοπιστίας ... και σίγουρα δεν μού αρέσουν αισθητικά. Θα ενδιαφερόμουν όμως να ακούσω εμπειρίες από κατόχους (όχι απαραίτητα CNG, αλλά συνολικά κατασκευαστή).

 

 

Βγάλαμε τη Fiat ως ζημιάρα και κρατήσαμε το VW group ως αξιόπιστο? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιόπιστη η SEAT; Δεν την ξέρω καθόλου.

Το Leon δεν είναι μεγαλύτερη κατηγορία από το Polo; Κάνει για 2ο;

1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Βγάλαμε τη Fiat ως ζημιάρα και κρατήσαμε το VW group ως αξιόπιστο? 

Δεν θέλω να ανοίξω off-topic, αλλά σε παγκόσμια στατιστικά βλαβών η Fiat παίζει στον πάτο μαζί με άλλες 4-5 μάρκες, η VW παίζει στη μέση και σίγουρα και οι δυό τους απέχουν μακράν από τις πρώτες Toyota/KIA/Hyundai/Volvo/Suzuki.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ποια είναι όλα τα άλλα που δεν εισάγονται;

Audi A1(ετοιμάζεται), A3, A4 avant, A5 sportback

Citroen Berlingo , C4 grand picasso ,xsara picasso

Fiat Doblo, marea, multipla ,punto , panda ,Qubo, 500L

Ford Focus , C-max

Lancia Ypsilon

Mercedes B (Κλασσικό taxi Γερμανίας) , Ε 

Opel Asta "k" sedan - "SW" station , Combo , Zafira

Renault Kangoo 

Seat Mii , Arona(σύντομα) ,Ibiza , Leon 

SKoda Citigo.octavia

Vw up,polo,golf, passat , Touran ,

Vollvo V70-S80-S60(2,400κ.εκ. ολα)

Tata Vista 

Dr Ιταλική εταιρεία 

 

 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...