Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Νομίζεις...

https://www.mercedes-benz.gr/passengercars/being-an-owner/greece-service-maintenance/service-contracts.module.html

 

20190320-205929.jpg

 

Δεν ξέρει η ίδια η merc. Φτου τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, dimos15 είπε

Καλησπέρα, όσοι έχετε καινούριο αυτοκίνητο πότε αλλάξατε λαδια για πρώτη φορα?

Ισχύει ότι πρέπει να αλλάξεις στα 1000 χιλιόμετρα γιατί ο κινητήρας έχει περισσότερες τριβες όταν είναι καινουριος?

Επίσης έχω διαβάσει ότι αν το αμάξι ειναι εκτος γκαράζ πρέπει να αλλάζεις λαδια κάθε χρόνο λόγω της υγρασίας.

Η αντιπροσωπεια μου λέει πρώτη αλλαγή στα 10000 χιλιόμετρα..

Πότε να αλλάξω οεο?😛

Σου ανάβει λαμπάκι . 

2 ώρες πριν, whoose είπε

Θα σου πουν μερικοί insomniacs στα 10.000 οτι είναι εντέξει. Άλλοι θα σου πουν αστο 20.000. Εγώ θα σου πω το εξής και έχουν πέσει πολλοί να με φάνε εδώ μέσα.

Nissan Almera του 1998 αλλαγή λαδιών σε όλη τη διάρκεια της ζωής του κάθε 3.000 χιλιόμετρα. Έχει κάπου 360.000+ χιλιόμετρα και δεν καίει σταγόνα λάδι.

Πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι το λάδι ανεβάζει θερμοκρασία και σε περιπτώσεις που κάνουμε έντονη οδηγηση με τρεξίματα και ζορίζουμε τον κινητήρα η θερμοκρασία ανεβαίνει ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα το λάδι να καίγεται και να γινεται νερό. Αλλάζω λάδια στα 3000 χιλιόμετρα και είναι κατάμαυρα, πως τα αφηνουν μερικοί 10000 και 20000 απορώ.

Ναι φίλε αλλά όπως το είπες . Το 1998 

20 χρόνια μετά με κινητήρα από αλουμίνιο και άλλες τεχνολογίες , είναι άλλη ιστορία 

19 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Νομίζεις...

Καθρεφτάκι 

3 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Στη δικη μου περιπτωση, το ακουσα απο το στομα αντιπροσωπου της toyota (πριν 4 μηνες περιπου που παρελαβε ο κολλητος το νεο του αμαξι). Κατι θα ξερουν παραπανω σιγουρα καθως ενημερωνονται απο την ιδια τη toyota. Απλα θελει μια συντηριτικη οδηγηση για τα πρωτα 1000 χιλιομετρα. Ουτε στρωσιμο, ουτε αλλαγη λαδιων στις 2-3000, ουτε τπτ. 

Δεν το ηξερα. Προσφατα βρεθηκα σε παραλαβη αυτοκινητου αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν το προσεξα καθολου οτι δεν δινουν βιβλιο σερβις πλεον. 

Αλήθεια είναι αυτό .

παρελαβα Οκτώβριο opel με diesel κινητήρα , απλά μου είπαν να μην το πιέζω στην αρχή όχι λόγο κινητήρα αλλά για τα φρένα , λάστιχα , τακάκια 

για λάδια μου είπαν όταν ανάψει το λαμπάκι . Υπολογίζω γύρω στις 16.000 αν κρίνω τι χιλιόμετρα εχω κάνει και ποσό έχει μέσα ακόμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Πώς ακριβώς ενεργοποιείται αυτό το λαμπάκι γνωρίζει κάποιος?

Ίσως να 'ναι ξεχωριστό για το κάθε αυτοκίνητο.

Στο T-ROC απλά μετράει χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει τις 30.000. Δηλαδή, η ένδειξη "λάδια σε τόσο", είναι 30.000 μείον τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει. Δεν υπολογίζει την κατάσταση του λιπαντικού με κάποιο τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Πώς ακριβώς ενεργοποιείται αυτό το λαμπάκι γνωρίζει κάποιος?

Υπολογίζει ποσό % έχει λάδι και σε ειδοποιεί στο 5% αν θυμάμαι καλά . Και στο 0 να φτάσεις βγάζει ακόμα 100km αν θυμάμαι καλά τα νούμερα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Και εμένα υπερβολικά μου φαίνονται τα 30.000

 

Screenshot-20190320-212833-koda-Connect-

 

Προσωπικά κάνω/θα κάνω τις αλλαγές κάτω από 10.000 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ίσως να 'ναι ξεχωριστό για το κάθε αυτοκίνητο.

Στο T-ROC απλά μετράει χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει τις 30.000. Δηλαδή, η ένδειξη "λάδια σε τόσο", είναι 30.000 μείον τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει. Δεν υπολογίζει την κατάσταση του λιπαντικού με κάποιο τρόπο.

Ψιλομάπα τρόπος μέτρησης. Δηλαδή αν τα 30000 τα γράψεις σε 4 χρόνια θα μείνει μέσα το λάδι 4 έτη?

2 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Υπολογίζει ποσό % έχει λάδι και σε ειδοποιεί στο 5% αν θυμάμαι καλά . Και στο 0 να φτάσεις βγάζει ακόμα 100km αν θυμάμαι καλά τα νούμερα 

Δεν κατάλαβα τί εννοείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, turbat0s είπε

Ψιλομάπα τρόπος μέτρησης. Δηλαδή αν τα 30000 τα γράψεις σε 4 χρόνια θα μείνει μέσα το λάδι 4 έτη?

Μάλλον ναι. Εκτός κι αν έχει καμία δικλείδα και κλείνοντας χρόνο βγάλει ειδοποίηση για αλλαγή. Δε ξέρω τι θα γίνει, δεν έχει κλείσει χρόνο το αυτοκίνητο.

Και όπως έγραψα και πριν, από την Karenta μου είπαν ότι θα αλλάξουμε λάδια "όταν πει το αμάξι". :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Μάλλον ναι. Εκτός κι αν έχει καμία δικλείδα και κλείνοντας χρόνο βγάλει ειδοποίηση για αλλαγή. Δε ξέρω τι θα γίνει, δεν έχει κλείσει χρόνο το αυτοκίνητο.

Και όπως έγραψα και πριν, από την Karenta μου είπαν ότι θα αλλάξουμε λάδια "όταν πει το αμάξι". :D

Καλά η καρέντα ναι προφανώς και τη συμφέρει να διαφημίζει "αραιά διαστήματα service" και ταυτόχρονα να μαζεύονται αμάξια μετά την εγγύηση με καμμένες φλάντζες, σπασμένα ελατήρια κλπ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην σημερινή μαζική παραγωγή αυτοκινήτων δεν γίνεται "στρώσιμο" των κινητήρων στο εργοστάσιο. Θα ήταν και πολύ κοστοβόρο και πολυ χρονοβόρο.

Αυτό που έχει γίνει όμως είναι πως έχει μειωθεί (λόγω κατασκευαστικών αλλαγών) ο χρόνος στρωσίματος από τον πρώτο χρήστη, που πρακτικά έχει περιοριστεί στα περίπου πρώτα 1000 χιλιόμετρα. Και δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο, απλώς μια ήρεμη χρήση, χωρίς απότομα πατήματα γκαζιού και "κόκκινα".

Τα λάδια πρέπει να μαυρίσουν, και το μαύρισμα τους δεν είναι ένδειξη αλλαγής. Το μαύρισμα σημαίνει ότι πράγματι έχουν -πέρα από τη λίπανση- καταφέρει να αποκολλήσουν από το εσωτερικό του κινητήρα τα διάφορα κατάλοιπα. Το μαύρισμα μάλιστα γίνεται και σχετικά γρήγορα. Σημείο αλλαγής -όταν πλέον είναι αργά- είναι να έχει αλλάξει το ιξώδες του λαδιού, δηλαδή να έχει γίνει -όπως λέγεται- "νερό", δηλαδή πολύ λεπτόρευστο.

Πότε αλλάζουμε λάδια; Οποτε λέει ο κατασκευαστής. Αν είμαστε και λίγο παραπάνω "ευαίσθητοι" στ μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου μας το κάνουμε και συχνότερα, αλλά όχι αργότερα. Επίσης αν οδηγούμε συνεχώς στα "κόκκινα", με μεγάλο φόρτιο κλπ, τότε ναι, καλό είναι να αλλάζουμε κάπως συχνότερα λάδια και να πυκνώνουμε τους ελέγχους στο αυτοκίνητο μας.

Ο κατασκευαστής δεν έχει "πρόθεση" να συντηρήσει το αυτοκίνητο για λίγα χρόνια και μετά να το αφησει να χαλάσει. Κανείς δεν το κάνει αυτό, θα ήταν και καταστροφικό για την φήμη μιας εταιρίας να ακουστεί ότι τα αυτοκίνητα της έχουν χρόνο απροβλημάτιστης ζωής μόλις 5-6 χρόνια. Επίσης για τις παγκόσμιες εταιρίες (δηλαδή όλες ουσιαστικά) η χρήση των αυτοκινήτων τους γίνεται σε αγορές με ποικιλία χρήσης και απαιτήσεων. Π.χ. στις ΗΠΑ ένα αυτοκίνητο έχει -ως 1ο χέρι- μέσο όρο χρήσης την οκταετία ή τα 150.000 μιλία. Αλλά στην Ινδία ξεπερνά την δεκαετία. Στην Νότια Ευρώπη το ίδιο. Στη Βόρεια λιγότερο και ούτω καθεξής. Στην πράξη ένα αυτοκίνητο σημερινό μπορεί να αντέξει αρκετά περισσότερα χρόνια από την δεκαπενταετία, αλλά αυτό δεν έχει νόημα καθώς το κόστος επισκευών υπερκαλύπτει από ένα σημείο και μετά την μεταπωλητική αξία.

Βέβαια στην Ελλάδα της κρίσης, υποχρεούμαστε να συντηρούμε αυτοκίνητα σε 20ετια και βάλε. Αυτό όμως γίνεται λόγω ανέχειας και όχι γιατί το αυτοκίνητο "είναι καλό και αντέχει". Οσο καλό και να είναι, είναι παλιό. Δηλαδή δεν έχει τις προδιαγραφές ασφαλείας ενός καινούργιου (που όλο και βελτιώνονται), δεν έχει τις χαμηλές εκπομπές καυσαερίων, δεν έχει την χαμηλότερη κατανάλωση, δεν έχει τις ανέσεις, δεν έχει τις ευκολίες, δεν έχει εγγυηση.

Όλα τα παραπάνω είναι κρίσιμα και απαιτούν την αλλαγή αυτοκινήτου. Καθώς το αυτοκίνητο είναι μια μηχανή στην οποία εμπιστευόμαστε τη ζωή μας, τη ζωή των δικών μας και των συνανθρώπων μας. Άρα ειδικά η βελτίωση ασφαλείας πρέπει να είναι απόλυτος κανόνας για να μας ωθεί σε αλλαγή αυτοκινήτου όταν τα οικονομικά μας το επιτρέπουν. Ειδικά στην Ελλάδα που δεν είμαστε ούτε καλοί οδηγοί, ούτε οι δρόμοι μας "πρότυπο" ποιότητας.



 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, NickTG είπε

Έχεις δοκιμάσει να τα αλλάξεις νωρίτερα να δεις μήπως πάλι είναι μαύρα? Ίσως χρειάζεται πιο συχνά αλλαγές. 

Τ'ωρα που το λες εχεις δικιο. Μου έβαλες ιδέα.

Η επόμενη αλλαγή στα 2k. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά σαν λαός είμαστε της υπερβολής, είτε κάθε 30κ είτε κάθε 2. Εγώ πάντως σταμάτησα να τα αλλάζω,τα αφήνω κ καίγονται κ απλά συμπληρώνω... Σίγουρα πράματα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, ennatos είπε

Κανείς δεν το κάνει αυτό, θα ήταν και καταστροφικό για την φήμη μιας εταιρίας να ακουστεί ότι τα αυτοκίνητα της έχουν χρόνο απροβλημάτιστης ζωής μόλις 5-6 χρόνια.

Συμφωνώ σε όλα πλην αυτού.

Οι εταιρείες έχουν αποδείξει ότι είναι διατεθειμένες να προβούν σε ενέργειες που ίσως καταστρέψουν τη φήμη τους (π.χ βλέπε dieselgate), αρκεί να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ πάντως ts ήμουν στο ίδιο δίλημμα και τελικά πήγα στα 5000 χλμ. και έκανα μια  αλλαγή με το σκεπτικό ότι κακό δεν κάνει, απλά μπορεί να είναι χάσιμο χρημάτων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Πώς ακριβώς ενεργοποιείται αυτό το λαμπάκι γνωρίζει κάποιος?

Κοίτα αυτό με το λαμπάκι χιλιόμετρα μετράει, δεν είναι κάτι με αισθητήρα. 

Σε πολλά αυτοκίνητα μπαίνεις στο μενού και ενεργοποιείς την ειδοποίηση για το σέρβις. 

Λογικά κάτι τέτοιο έχει και το δικό σου. Όμως στο manual του αυτοκινήτου σου όλα αυτά τα γράφει ξεκάθαρα και αναλυτικά. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...