Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μιας και μιλάμε για άνετη ανάρτηση ,ποιότητα κύλισης κλπ  πέραν από την σαφή ανωτερότητα της υδροπνευματικής ανάρτησης σε αυτό τον τομέα ακόμα και όσον αφορά την ασφάλεια στο φάσμα της οικογενειακής/καθημερινής οδήγησης η υπεροχή της είναι εμφανής και το διαπίστωσα σχετικά πρόσφατα όταν σε επαρχιακό δρόμο διπλής κατευθυνσης με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 60 χλμ/ωρα έπεσα σε "πηγάδι/τάφρο"  το οποίο δεν μπορούσα να αποφύγω λόγω και της κυκλοφορίας στο άλλο ρεύμα και ενώ το αυτοκίνητο έμεινε ακλόνητο και δεν ταλαντώθηκε καθόλου, ούτε εκατοστό,  άκουσα έναν εκκωφαντικό θόρυβο που νόμιζα ότι κάτι έσπασε και έπεσε στο δρόμο (εξατμιση είπα από μέσα μου... αλλά ήταν που τερμάτισε η ανάρτηση στο bump-stop), τελικά τη έβγαλα με ένα άχρηστο ελαστικό (πέταξε "βυζί" πιο μεγάλο κι από της Σαμάνθα Φοξ :D  αν και 65αρι προφίλ). Μικρό το κακό μιας και σε λίγες μέρες ούτως ή άλλως είχα προγραμματίσει  αλλαγή ελαστικών. Δυστυχώς όμως ένα παιδί με ένα Γκολφ που με ακολουθούσε σε μικρή απόσταση έπεσε κι αυτός και έχασε τον έλεγχο  (μιλάμε για πηγάδι όχι απλή λακούβα) βγήκε από το δρόμο ,ευτυχώς όχι στο αντίθετο ρεύμα γιατί δεν ήταν εντελώς άδειος ο δρόμος, και έκανε ζημιά  χιλιάδων ευρώ... Και όταν μιλάγαμε μου λέει , ρε φίλε δεν κουνήθηκε/ταλαντευτηκε καθόλου το δικό σου και δεν κατάλαβα ότι υπάρχει τόσο μεγάλη λακούβα μπροστά μου ώστε να αντιδράσω κάπως ... Περιμένοντας το γερανό, φώναξε και την αστυνομία για την καταγραφή του ατυχήματος και των συνθηκών   και του είπα αν θέλει να πάω και ως μάρτυρας.

 

Αν η Πόρσε του Βακάκη είχε Hydractive  θα ζούσαν και οι τέσσερις   

(ωραίο "μότο" αυτό.... Θα το βάλω στην υπογραφή, αρκετά ασχολήθηκα με τον βλάκα με το Toledo .....)

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, EmpYristis είπε

 

Ερωτηση; Ειδε κανείς ποτέ ταριφα με BMW; Ποιο ευκολα βλέπεις Bentley...

Μένω Γερμανία συγκεκριμένα ανάμεσα Βόννη και Κολωνία,μεγάλες πόλεις, και ούτε εγώ είδα τέτοια ταξί στην χώρα της BMW.Υπάρχουν,αλλά πολύ σπάνια.

Αλλά διαβάζοντας εδώ και εκεί σε γερμανικά φόρουμ λένε ότι το Image της BMW δεν είναι για ταξί.Στενοί χώροι πίσω, πιο σπορτίφ αμάξι,μικρά πορτμπαγκάζ,χαλάνε εύκολα,δεν καταφέρνουν να πιάσουν τα υπερβολικά χιλιάδες χιλιόμετρα που θέλουν οι ταρίφες και πανάκριβα σέρβις που δεν τους συμφέρουν.Δηλαδή ασύμφορο αμάξι για ταξί.

Κάποτε και στην Γερμανία μεσουρανούσε η Benz στα ταξιά.Ακόμα και αυτό άλλαξε και όσο περνάειο καιρός αρχίζεις και βλέπεις όλο και περισσότερους ταξιτζήδες με διαφορετικές μάρκες,ειδικά γιαπωνέζικα.Στα αεροδρόμια π.χ. που συχνάζουν πολλοί, βλέπω εκτός Benz και Audi,πολλά γιαπωνέζικα, Όπελ,υβριδικά , πολυμορφικά κτλ., αλλά BMW ποτέ μου δεν είδα.

Επεξ/σία από palawiaris
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, EmpYristis είπε

Οι ταρίφες δινουν την απάντηση: Octavia!(Για ακόμη πιο άνετη οδήγηση, Superb). Απλετοι χώροι, κι ανταλλακτικά/σερβις με το κιλό και το παίρνεις σε υπεραριστη κατάσταση.

Πολύ αξιόλογο, ειδικά οδηγικά ειναι και το Mondeo αλλά πιο ακριβό.

Ωστόσο αν παρατηρήσετε τους ταξιδιάρηδες ταριφες που κανουν μεγαλες διαδρομες καθημερινά, συνηθως εχουν E class για να αντέξει τα άπειρα χιλιόμετρα. 

Ερωτηση; Ειδε κανείς ποτέ ταριφα με BMW; Ποιο ευκολα βλέπεις Bentley...

ΥΓ.Αναφορικά με ξεκούραστο ταξίδι, εχω αρχίσει να εκτιμώ τα προτερήματα των SUV: Υψηλότερη, πιο πανοραμική κι αγχολυτική θεση οδήγησης που δεν χρειάζεται να σκύψεις στο σηκω-κατσε. Η Mercedes GLC θα ήταν μπόμπα νομίζω αλλά ξεφεύγει στην τιμή.

Από την στιγμή που δεν τα γουστάρει ο νηματοθετης εξάλλου...

Εχω δει μια στη Θεσσαλονικη 5αρα SW 🤣😋

Επεξ/σία από ideal09
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Εχει ένας φιλος focus του 2018 κ μπορώ να πω ότι είναι ωραίο αμάξι (είναι στα υποψιν να παμε μια βόλτα σε εθνικη οδό)  κ πράγματι καινούργιο στα 20000€+ βλέπω πάει το 999cc (αν και λέει «με έκπτωση» που δεν ξέρω τι εννοει απόσυρση η κάτι τέτοιο; ).

Με προβληματίζουν ομως 3 θέματα.

1. Στα καινούργια υπάρχει «δέσμευση» στα σερβις κλπ ώστε να ισχύει η εγγύηση, πρέπει να δω λεπτομερειες κοστους σε βαθος χρόνου, τις οποιες δεν γνωρίζω αυτη τη στιγμή.

2. Τα 999cc. Οκ, κάνει θαύματα η τεχνολογια αλλά στην πράξη είναι αρκετά για εθνικη; Και οκ, έστω ότι είναι αρκετά, δεν μειονεκτούν πουθενά σε σύγκριση με ένα καλό μοτέρ 1800 κυβικών; (Πραγματικά ρωτάω, δεν γνωρίζω...). Τι πιστεύετε;

3. Η κατανάλωση. Αντιστοιχα με το απο πάνω. Σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό μέσα στην πόλη, αλλά ας πουμε στην εθνικη πχ με 130 ποιο θα είναι πιο οικονομικό και γενικά ποιο «άνετο»; Σε εθνικη θα είναι το 70-80% της χρήσης του.

Επειδή έχω το Focus (mk IV) από την αρχή της χρονιάς, να σου πω τα παρακάτω όσον αφορά στα ερωτήματά σου:

1. Πάνω κάτω στον μ.ο. της αγοράς είναι τα service, 120-130 το μικρό, λίγο κάτω από τα 200 το "μεγάλο", όπως μου έχουν πει (δεν έχω πάει ακόμα)

2. Εξαρτάται τι θες να κάνεις στην εθνική. Σε συνδυασμό με το ερώτημα 3, να σου πω ότι στα 130 χαω στην εθνική πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα μέσα στο αμάξι, δε το ζορίζεις καθόλου, και πραγματική κατανάλωση είσαι το πολύ 6,5 lt/100 (στο trip γράφει 6 και κάτω, αλλά κλέβει το ρημάδι), πάντα με a/c, (δε ξέρω αν παίζει ρόλο στην κατανάλωση, σπάνια ταξιδεύω χωρίς κλιματισμό). 1800άρι αμάξι δεν είχα ποτέ, αλλά εν συγκρίσει π.χ. με τον 1600άρη άσσο (με τα 122 άλογα) που είχα παλιότερα νομίζω ότι το ford ίσως πάει και καλύτερα...

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, jmmys είπε

Πάνε Γερμανία και ειδικά Μόναχο και έλα πες μου.😁

Μπερλινο παντως είναι Merc 

Μπορεί στο Νότο να τα παίρνουν για τοπικιστικους λόγους :P 

16 ώρες πριν, MikroKoala είπε

Διαφωνώ με το τογιοτακια χιουνται μπηκα σε toyota camry 2019 και έπαθα ζημιά λιμουζίνα με τα ολα της φουλ εξτρα μεσα αλλα και 44k τιμή όμως και πάλι τα μισα απο ενα αντίστοιχο γερμανικο ιδιας κατηγορίας.. Το οτι αυτες οι εταιρείες εχουν Yaris i10 κτλ δεν σημαίνει ότι δεν εχουν και αυτοκίνητα ποιο μεγαλης κατηγοριας

Ναι σιγά μη κάνει και 200 χιλιαρικα το γερμανικο της ιδιας κατηγοριας. Προφανως και τέτοιες φίρμες βγάζουν και πολυτελή μοντέλα αλλα στις τιμές δεν απέχουν σημαντικά απο τα γερμανικα. 

5 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Επειδή έχω το Focus (mk IV) από την αρχή της χρονιάς, να σου πω τα παρακάτω όσον αφορά στα ερωτήματά σου:

1. Πάνω κάτω στον μ.ο. της αγοράς είναι τα service, 120-130 το μικρό, λίγο κάτω από τα 200 το "μεγάλο", όπως μου έχουν πει (δεν έχω πάει ακόμα)

2. Εξαρτάται τι θες να κάνεις στην εθνική. Σε συνδυασμό με το ερώτημα 3, να σου πω ότι στα 130 χαω στην εθνική πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα μέσα στο αμάξι, δε το ζορίζεις καθόλου, και πραγματική κατανάλωση είσαι το πολύ 6,5 lt/100 (στο trip γράφει 6 και κάτω, αλλά κλέβει το ρημάδι), πάντα με a/c, (δε ξέρω αν παίζει ρόλο στην κατανάλωση, σπάνια ταξιδεύω χωρίς κλιματισμό). 1800άρι αμάξι δεν είχα ποτέ, αλλά εν συγκρίσει π.χ. με τον 1600άρη άσσο (με τα 122 άλογα) που είχα παλιότερα νομίζω ότι το ford ίσως πάει και καλύτερα...

Ποιοι κινητηρα φοράει; Φανταζομαι οχι αυτόν με τα 150 αλογα ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μπερλινο παντως είναι Merc 

Μπορεί στο Νότο να τα παίρνουν για τοπικιστικους λόγους :P 

Ναι σιγά μη κάνει και 200 χιλιαρικα το γερμανικο της ιδιας κατηγοριας. Προφανως και τέτοιες φίρμες βγάζουν και πολυτελή μοντέλα αλλα στις τιμές δεν απέχουν σημαντικά απο τα γερμανικα. 

Ποιοι κινητηρα φοράει; Φανταζομαι οχι αυτόν με τα 150 αλογα ε;

Το μικρό (125 hp) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μπερλινο παντως είναι Merc 

Μπορεί στο Νότο να τα παίρνουν για τοπικιστικους λόγους :P 

Ναι σιγά μη κάνει και 200 χιλιαρικα το γερμανικο της ιδιας κατηγοριας. Προφανως και τέτοιες φίρμες βγάζουν και πολυτελή μοντέλα αλλα στις τιμές δεν απέχουν σημαντικά απο τα γερμανικα. 

Ποιοι κινητηρα φοράει; Φανταζομαι οχι αυτόν με τα 150 αλογα ε;

Υβριδικό 2.5 κυβικά νομίζω το συγκεκριμένο που ειδα και αν δεις το συγκρίνουν με Eclass που δεν νομίζω να αγοράζεις σε αυτά τα χρήματα με αυτο τον εξοπλισμό που ειχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, MikroKoala είπε

Διαφωνώ με το τογιοτακια χιουνται μπηκα σε toyota camry 2019 και έπαθα ζημιά λιμουζίνα με τα ολα της φουλ εξτρα μεσα αλλα και 44k τιμή όμως και πάλι τα μισα απο ενα αντίστοιχο γερμανικο ιδιας κατηγορίας.. Το οτι αυτες οι εταιρείες εχουν Yaris i10 κτλ δεν σημαίνει ότι δεν εχουν και αυτοκίνητα ποιο μεγαλης κατηγοριας

 

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ναι σιγά μη κάνει και 200 χιλιαρικα το γερμανικο της ιδιας κατηγοριας. Προφανως και τέτοιες φίρμες βγάζουν και πολυτελή μοντέλα αλλα στις τιμές δεν απέχουν σημαντικά απο τα γερμανικα. 

Αν και είμαστε εντελώς off-topic, υπάρχει λόγος που εταιρίες σαν την Toyota/Honda/Hyundai κλπ δεν εισάγουν επίσημα τις "λιμουζίνες" τους στην ευρωπαϊκή-ελληνική αγορα (είναι ο ίδιος λόγος για τον οποιο οι Γερμανοί παίζουν μπαλα σχεδόν μονοι τους στην "premium" κατηγορια). 

Αν εξαιρέσεις τους "αρρωστους" με αυτές τις μάρκες, κανένας εχέφρων άνθρωπος δεν θα αγόραζε με 44.000 ευρω το Camry που ανέφερες (ή το Legend/Sonata αντίστοιχα) όταν με 48.000 αγοράζεις το παρακάτω όχημα με πλήρες premium+AMG πακέτο εξοπλισμού μεσα-έξω (υπόψιν η CLA ξεκινάει από τα 32.000 και έχει τέλη κυκλοφορίας 154 ευρω, αυτό είναι το "φορτωμένο") και οι αντιπροσωπείες το γνωρίζουν αυτό πολύ καλα.

Να μην μιλήσουμε για μεταπώληση...

Αρα πριν αρχίσετε να αναμασάτε τα μαργαριτάρια περί γερμανικών που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα, κάντε μια βόλτα από τους εμπορους και δείτε με τα δικά σας ματια...η τιμή αναγράφεται πάνω δεξια στην εικόνα...

 

Στιγμιότυπο 2019-08-08, 10.23.26.png

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να ανέβεις κυβικά χωρις να ανεβεις τιμη;

Αν ναι, τοτε Lexus  IS250, εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης 

4 minutes ago, MAFAKA said:

Αν και είμαστε εντελώς off-topic, υπάρχει λόγος που εταιρίες σαν την Toyota/Honda/Hyundai κλπ δεν εισάγουν επίσημα τις "λιμουζίνες" τους στην ευρωπαϊκή-ελληνική αγορα (είναι ο ίδιος λόγος για τον οποιο οι Γερμανοί παίζουν μπαλα σχεδόν μονοι τους στην "premium" κατηγορια). 

Αν εξαιρέσεις τους "αρρωστους" με αυτές τις μάρκες, κανένας εχέφρων άνθρωπος δεν θα αγόραζε με 44.000 ευρω το Camry που ανέφερες (ή το Legend/Sonata αντίστοιχα) όταν με 48.000 αγοράζεις το παρακάτω όχημα με πλήρες premium+AMG πακέτο εξοπλισμού μεσα-έξω (υπόψιν η CLA ξεκινάει από τα 32.000 και έχει τέλη κυκλοφορίας 154 ευρω, αυτό είναι το "φορτωμένο") και οι αντιπροσωπείες το γνωρίζουν αυτό πολύ καλα.

Να μην μιλήσουμε για μεταπώληση...

Αρα πριν αρχίσετε να αναμασάτε τα μαργαριτάρια περί γερμανικών που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα, κάντε μια βόλτα από τους εμπορους και δείτε με τα δικά σας ματια...η τιμή αναγράφεται πάνω δεξια στην εικόνα...

Στιγμιότυπο 2019-08-08, 10.23.26.png

Συγγνωμη, το CLA ειναι κουβαδακι, μιαμιση κατηγορια πανω το Camry 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το CLA είναι μια a class με 3ο όγκο. Δε συγκρίνεται με το Camry. Άσε που για τους φαν της μάρκας, τα a,b class (οτιδήποτε κάτω από c class- πολλοί λένε ολότελα κάτω από e class) δεν είναι πραγματικά mercedes. Αρπαχτή της εταιρίας είναι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...