Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καινούριο αυτοκίνητο το παραγγέλνεις όπως το γουστάρεις (μέσα στα πλαίσια του budget σου)

Το μεταχειρισμένο (αν δεν πας να πάρεις ανακαινισμένο σαπάκι από μάντρα) , δεν το βρίσκεις εύκολα όπως το θες , θέλει υπομονή , ψάξιμο και στο τέλος θα πάρεις αυτό που βρήκες διαθέσιμο ποιο κοντά στα θέλω σου.

Αν βρεις μεταχειρισμένο που ξέρεις πως το λειτουργούσε/συντηρούσε ο κάτοχος , καλώς. Αν πάρεις από αγγελία/μάντρα και πας σε μάστορα που θα ρίξει μια ματιά και πιστέψεις τα γραμμένα σερβις (χωρίς ικανή γραπτή εγγυηση) τότε 9 στις 10 φορές μετά από 1-2 χρόνια θα κλαις.

 

ΥΓ

Φυσικά ένα αυτοκίνητο 10ετίας με αρχική τιμή 40.000ευρώ που το αγοράζεις 18.000ευρώ είναι ποιο ποιοτικό από καινουριο των 18.000. Είναι όμως πραγματικά συμφέρουσα αγορά? Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

1. Στα καινούργια υπάρχει «δέσμευση» στα σερβις κλπ ώστε να ισχύει η εγγύηση, πρέπει να δω λεπτομερειες κοστους σε βαθος χρόνου, τις οποιες δεν γνωρίζω αυτη τη στιγμή.

2. Τα 999cc. Οκ, κάνει θαύματα η τεχνολογια αλλά στην πράξη είναι αρκετά για εθνικη; Και οκ, έστω ότι είναι αρκετά, δεν μειονεκτούν πουθενά σε σύγκριση με ένα καλό μοτέρ 1800 κυβικών; (Πραγματικά ρωτάω, δεν γνωρίζω...). Τι πιστεύετε;

3. Η κατανάλωση. Αντιστοιχα με το απο πάνω. Σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό μέσα στην πόλη, αλλά ας πουμε στην εθνικη πχ με 130 ποιο θα είναι πιο οικονομικό και γενικά ποιο «άνετο»; Σε εθνικη θα είναι το 70-80% της χρήσης του.

Το φιέστα που εχω τώρα οκ μια χαρά μέσα στην πόλη αλλά στην εθνικη το νιώθω σαν αυγό που βράζει και είναι έτοιμο να κάνει μπαμ... και δεν το πιέζω καν...  οταν το είχα πάρει βέβαια (νεο) είχε πολύ ωραία αίσθηση γενικως.

Νομίζω ομως η ποιότητα ενος αμαξιού φαίνεται και απο το ποσο κοντα στην αρχική κατάσταση είναι πχ 10 χρόνια μετά, συγκριτικά με την πρώτη στιγμή που μπήκες μέσα. Παρα την προσεκτική χρήση, τα σωστά σερβις και τα 200.000 χλμ (που δεν είναι πολλά για 15ετια), στο φιέστα η φαση συγκρισης του τώρα με το τότε είναι «μέρα με νύχτα» (συγκριτικά με το όταν το πρώτο πηρα). 

0. μιας και το ξεφτιλίσανε και άλλοι, ας σε κάνω και εγώ να γελάσεις:

Δίνεις άλλα δυο χιλιάρικα και παίρνεις το απόλυτο γουργουρορολάρισμα:

https://www.car.gr/13086301-rolls-royce-silver-shadow

 και μη φοβού κανείς παρακατιανός μπασκίνας δεν θα τολμήσει να κόψει κλήση για τις υπερστυλάτες πινακίδες φιλπα σε μία Ρολς

1. θεωρητικά όχι, πρακτικά ναι: θεωρητικά οποιοσδήποτε διπλωματούχος μηχανικός αυτοκινήτου δύναται να σερβίρει το καινούριο σου κάρο με λάδια εμπορίου αλλά όταν η αντιπροσωπεία αρνηθεί κάλυψη εγγύησης γιατί δεν πήγες στο εξουσιοδοτημένο με τα δικά τους εγκεκριμμένα λάδια θες καμμιά 10αετία και ένα αυτοκίνητο ακόμα σε δικαστικά έξοδα για να βρεις το δίκιο σου γι’αυτό κανείς δεν έχει πάει δικαστικά το θέμα ώστε η φοβερή ελληνική δικαιοσύνη να τους κόψει τιν αέρα (φυσικά θα μεταθέσουν ευθύνες στο μηχανικό σου και θα πρέπει να κυνηγήσεις αυτόν και και και και και....)

2. χονδρικά και για να μην πιάσουμε ροπές σε σχέση με αδράνειες μάζας, στροφορμές περιστροφής εξαρτημάτων, αεροδυναμική κλπ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο καταναλώνει κάπου 20-25 άλογα για πορεία με 100, κάπου 45-50 άλογα για πορεία με 130 - τα επιλέον άλογα είναι χρήσιμα για όταν επιταχύνεις (όσο πιο πολλά τόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση να προσπεράσεις το ΚΤΕΛ στην ανηφόρα) και μειώνουν τον φόρτο λειτουργίας στο ρολάρισμα στην Εθνική.

ΑΛΛΑ

μακρυά από μικρά τουρμπισμένα για ρολάρισμα εθνικής (πλην των τουρμποντήζελ φυσικά, άλλο πράμα αυτά) - δουλεύουν καλά και ωραία μέχρι που κάποια στιγμή δεν δουλεύουν καλά είτε στη χειρότερη σπάνε εκεί που τα πιέζεις και θες στην καλύτερη συνεργείο  - οι αμερικάνοι με τις τεράστιες ετήσιες αποστάσεις κομμιούτιγκ και το φτηνό καύσιμο κάτι ξέρουν που μέχρι πρόσφατα είχαν σχεδόν μόνο τεράστια V8 και ή  6ακύλινδρα και κάτω από 2000 κυβικά δύσκολα βρίσκεις: Ρολάρουν άκοπα και έτσι περιορίζονται οι φθορές και αυξάνεται πολύ η αξιοπιστία/μείωση φθορών.

Κλου: Εχθές κατά σύμπτωση, στο συνεργείο μου που πήγα για άλλη δουλειά σκάει μύτη ένα Subaru OUTBACK 3.0 του ‘09 με 5άρι αυτόματο σαζμάν και πιάνουμε κουβέντα και το κοιτάω από κάτω κλπ

10 χρόνια 1ος ιδιοκτήτης, 400 000 χλμ εκ των οποίων τα τελυταία δυόμιση χρόνια / 100 000 χλμ με υγραέριο, έχει φάει βουνά και λαγκάδια γιατί είναι φωτογράφος/εκδότης ξενοδοχειακών τουριστικών εντύπων και παίρνει τα βουνά για πόζες τοπίων. 

Μέσα σχεδόν άψογο, απ’έξω το ίδιο, δεδομένων των 10 χρόνων βαριάς χρήσης.

Ρολάρει άκοπα με 150 με 3000 στροφές (αυτό έλειπε με 3000 κυβικά να ζορίζεται και από τα λίγα μοτέρ Σουμπαρού που ανέχονται άνετα το υγραέριο)

Το κοιτάω από κάτω, σχεδόν άψογο! Κάτι ραγισμένα σινεμπλόκ σε βάσεις και αναρτήσεις συν κάτι ρωγμούλες σε αξάτμιση είναι λεπτομέρειες για το ιστορικό του.

Άλλαξε μόνο λέει 2 βαλβίδες στο αυτόματο  σαζμάν πέρυσι υποθέτω γιατί σκληρύνανε κάτι σχετικά στεγανωτικά τσιμουχάκια.

Και το γκραν φινάλε:

Χρειαζότανε λίγο συμπλήρωμα ψυκτικού και Ω! βλέπω ότι δέκα χρόνια κυκλοφορεί με το ίδιο κατασκευαστικό σφάλμα που παραλίγο να κάψει το μοτέρ στο 1500άρι μας, ήτοι ένα σωληνάκι 2 πόντους μακρύτερο που εμποδίζει την επιστροφή ψυκτικού στο ψυγείο από το διαστολής - το λέω στο μάστορα, το κόβει φάλτσα όπως λέει το φυλάδιο διόρθωσης της Σουμπαρού  που η αντιπροσωπεία ποτέ δεν έστειλε στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων - δεν πρέπει να του ξανασυμβεί πλέον όπως δεν ξανασυνέβει σε εμάς έκτοτε (2 χρόνια και μια αλλαγή ψυγείου τσάμπα σε αυτοκίνητο με 15 000 χλμ και να μη βρίσκουμε γιατί φτύνει τα νερά, πάλι καλά που δεν κατεβάσαμε μοτέρ για φλάτζες κεφαλής!)

3. Αυτός ο τύπος μου είπε λοιπόν ότι σε μικτή χρήση το αυτόματο 3λιτρο εξακύλινδρο του καίει γουργουρίζοντας πάνω-κάτω 10 λίτρα/100χλμ ενώ  εμείς με το 1500άρι είμαστε γύρω στα 8,5-9 λίτρα γιατί πρέπει να πιέζεται για αξιοπρεπείς ταχύτητες πολύ περισσότερο

 

σε κάθε περίπτωση αν έχεις αξιόπιστο συνεργείο κοντά και διαλεχτεί σωστό κομμάτι, μια Μερτσεντές είναι μια ασφαλής επιλογή για τη δουλειά που θες το αμάξι

Επεξ/σία από Mi_ka
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ χρήσιμες πληροφοριες σε ευχαριστω! Ωραίο και το silver shadow. Αν εχει a/c & cruise control θα το σκεφτω 😆 (Παντως  Έτσι για την ιστορία οι πινακίδες φικος τι ρολο παίζουν; ξέρω ότι είναι αντίκα αλλά αν θελεις, μπορεις να ξαναβάλεις κανονικές πινακίδες; )

———

Btw, ένα γνωστος (όχι αρκετά ώστε να πρω το αμάξι του για τεστ νταιβ), είχε την εξης εμπειρία: 

Ειχε ίδιο με το δικό μου και είχε βάλει γκάζι. Του χαλούσε περίπου 40€ για 400 χλμ. (Το φιέστα μου τώρα με βενζίνη και πολύ κοντρόλ οδήγηση σε εθνικη, 110-120, χαλάει περίπου 70€ για τα 400 χλμ...).

Ε λοιπόν ο τυπάς αυτος πηρε κάποιο μερσεντές Ε class μεταχειρισμένο (εκεινο το δίπορτο/τετραθέσιο με τα δίπλα φώτα μπροστά),  βενζινοκίνητο  15ετιας, 1800cc (νομίζω έδωσε λιγότερο και απο 10 χιλιάρικα) και λέει ότι του καίει 90€ για 700 χλμ στην εθνικη με 130 χλμ. Δλδ αξιακά, περίπου όσα το φιέστα με το γκάζι(!). Είναι δυνατόν; (Βέβαια μου λέει στην πόλη καίει πολύ περισσότερο αλλά για εθνικη όσο το φιέστα/γκάζι).

Απο τη μια μου φαίνεται “too good to be true” αλλά απο την άλλη, αν ισχύει μου φαίνεται τρελη εξέλιξη να πηγαίνει με το ίδιο κόστος βενζίνης στην εθνικη με τόσο αναβαθμισμένο αυτοκίνητο (συγκριτικά με φιέστα 15ετιας βέβαια)....

 Δεν το γνωρίζω τον άνθρωπο καλά οπότε δεν ξέρω την αξιοπιστία μπορεί να έχουν τα λεγόμενα του. Απλά μου φάνηκε ενδιαφέρον και το αναφέρω. Έχετε άποψη περί αυτού;

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μετατροπή σε υγραέριο είναι από πλήρη επιτυχία έως πλήρη αποτυχία αναλόγως οχήματος - μάστορα - τακτικού upkeep κλπ

άλλα μοτέρ το σηκώνουν άλλα όχι (οπότε η επισκευή τρώει όσα εξοικνόμησες και ακόμη περισσότερα), άλλοι μάστορες το κατέχουν σωστά, άλλοι όχι , άλλα κιτ είναι σωστότερα άλλα χειρότερα (όλα μπερδεύουν τον μαμά εγκέφαλο) και γενικά αν δεν είναι από μαμά το όχημα μελετημένο για αέριο(lpg ή cng) τα πράγματα ποτέ δεν είναι «σωστά» αλλά στην καλύτερη «αρκούντως σωστά»

αν θες τέλεια οικονομία παίρνεις Τογιότα Πρίους προηγούμενης γεννιάς και πας στο Μάστορα στη Θες/νικη που βάζει LPG σε ταξί - μίλαγα σε μια Σελ με περαστικό ιδιοκτήτη εμπορικό ανταποκριτή που είχε γράψει κάπου 200 000 χλμ απροβλημάτιστα με LPG στο Prius μετά από 100 000 χλμ βενζίνα όλα εμπορικά ταξίδια εσωτερικού και μου έλεγε για κάτι κόστη/χλμ τόσο χαμηλά που κουφάθηκα και δεν τα συγκράτησα 

ΑΛΛΑ 

μη περιμένεις ρολάρισμα στην Εθνική από το Prius όπως από μια μαούνα!!

 

ένα κακορυθμισμένο ξεφούσκωτο αυτοκίνητο πόλης φυσικά θα κάψει περισσότερο από μια καλορυθμισμένη μαούνα με σωστά φουσκωμένα λάστιχα σε πορεία με 130 και λόγω αεροδυναμικής, υπερβολικά πολλές μεταβλητές για να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Ε λοιπόν ο τυπάς αυτος πηρε κάποιο μερσεντές Ε class μεταχειρισμένο (εκεινο το δίπορτο/τετραθέσιο με τα δίπλα φώτα μπροστά),  βενζινοκίνητο  15ετιας, 1800cc (νομίζω έδωσε λιγότερο και απο 10 χιλιάρικα) και λέει ότι του καίει 90€ για 700 χλμ στην εθνικη με 130 χλμ. Δλδ αξιακά, περίπου όσα το φιέστα με το γκάζι(!). Είναι δυνατόν;

Βέβαια..... Και να μη σου πω ότι γίνεται και καλύτερα.. Καίει πολλά γιατί είναι 1800 και είναι σχετικά βαρύ. Τα νούμερα που δίνει οδηγούν σε περίπου 15 lt. αερίου /100 χλμ.

Τετρακύλινδρο 2.3  (αυτόματο) έχει μέσο όρο 160.000 χιλιομέτρων 12 λίτρα αερίου / 100 χλμ. Το σύνηθες γέμισμα του έκναι  25 € (36 λτ) για 280 χλμ. 

Και με αυτήν την κατανάλωση ταξιδεύει 120 - 150 χλμ / ώρα.  

Σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν έχει κάνει κιχ. Και η συντήρηση του είναι πολύ μικρή. 

Ο λόγος ? 

Κάποιος τον ανέφερε παραπάνω.

Ther;s no replacement for displacement. 

Τα μικρά σε κινητήρα οχήματα οδηγούνται στο όριο τους με αποτέλεσμα η κατανάλωση να είναι ίση και καμιά φορά μεγαλύτερη από ένα όχημα με μεγαλύτερο κινητήρα που δουλεύει πιο ξεκούραστα. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Edit Τώρα είδα ότι μιλάμε για 1.800 βενζίνη. Μια χαρά είναι Ουσιαστικά είναι 8,5 lt/100 χλμ/. Λογικό.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/8/2019 στις 9:14 ΠΜ, Xacti είπε

Ελάτε παραδεχτείτε το μερικοί. Επειδή δεν μπορείτε ή δεν θέλετε λόγω καρμοιριάς να έχετε BMW και Merc προτείνετε συνεχώς κάτι αμαξάκια τογιοτάκια χιουντάι κία και λοιπά και στους υπόλοιπους για να τους τραβήξετε μαζί σας στον λάκο της κακομοιριάς. 

Διαφωνώ με το τογιοτακια χιουνται μπηκα σε toyota camry 2019 και έπαθα ζημιά λιμουζίνα με τα ολα της φουλ εξτρα μεσα αλλα και 44k τιμή όμως και πάλι τα μισα απο ενα αντίστοιχο γερμανικο ιδιας κατηγορίας.. Το οτι αυτες οι εταιρείες εχουν Yaris i10 κτλ δεν σημαίνει ότι δεν εχουν και αυτοκίνητα ποιο μεγαλης κατηγοριας

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

(Το φιέστα μου τώρα με βενζίνη και πολύ κοντρόλ οδήγηση σε εθνικη, 110-120, χαλάει περίπου 70€ για τα 400 χλμ...).

 

Δεν ειναι λογικη-φυσιολογικη αυτη η καταναλωση.Εχει καποιο προβλημα, εαν καει τοσο με ρολλαρισμα στην Εθνικη και 110 χαω.

49 λεπτά πριν, MikroKoala είπε

Διαφωνώ με το τογιοτακια χιουνται μπηκα σε toyota camry 2019 και έπαθα ζημιά λιμουζίνα με τα ολα της φουλ εξτρα μεσα αλλα και 44k τιμή όμως και πάλι τα μισα απο ενα αντίστοιχο γερμανικο ιδιας κατηγορίας.. Το οτι αυτες οι εταιρείες εχουν Yaris i10 κτλ δεν σημαίνει ότι δεν εχουν και αυτοκίνητα ποιο μεγαλης κατηγοριας

Φιλε, μην κανεις το μυαλο μαρμελαδα καποιων.Ειπαμε, Μπεμβε-Μερσεντα.Μην χαλας τo παραμυθι.Camry; Τι ειναι αυτο;

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ποιότητα και τέρμα άνεση που ζήτησε ο άνθρωπος μέχρι 1800cc τον πήγατε σε fiesta 1000cc, σε Subaru 3000cc και λοιπά 

Εντελώς ξέφυγε η κουβέντα και οι απόψεις για αυτοκίνητο που θα τον βολεύει 

Τα μικρά είναι για την πόλη. Όσο και ecoboost να είναι και βάλε και βάλε δεν κάνουν για εθνική με 130

Θέμα αεροδυναμικής, θέμα κιλών, θέμα ελαστικών, θέμα κατασκευής και άλλα πολλά 

Επίσης για να είπε μέχρι 1800cc πάει να πει ότι δεν έχει όρεξη κάθε Δεκέμβριο να δίνει ένα νεφρό για να πληρώσει 660-800-1000€ για τέλη κυκλοφορίας 

Αν έλεγε για πόλη ναι δεν υπήρχε λόγος να συζητάμε για mercedes BMW και λοιπά 

Τώρα όμως με κριτήριο το άνετο ταξίδι αυτά τα αυτοκίνητα είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, toyo73 είπε

Δεν ειναι λογικη-φυσιολογικη αυτη η καταναλωση.Εχει καποιο προβλημα, εαν καει τοσο με ρολλαρισμα στην Εθνικη και 110 χαω.

Φιλε, μην κανεις το μυαλο μαρμελαδα καποιων.Ειπαμε, Μπεμβε-Μερσεντα.Μην χαλας τo παραμυθι.Camry; Τι ειναι αυτο;

εκει κολλας εσυ?Εδω εβγαλε την μαουνα 15ετιας με 130 να καιει λιγοτερα απο αεριο.Ο αλλος παρακατω σχολιαζει οτι καιει και πολλα γιατι ειναι μονο 1800cc.Ενα 2300 2,5t του καιει με 150 χλμ 7,7λτ/100χλμ αεριο...

Ετσι μου ερχεται να παω να το πεταξω το δικο μου.

56 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Από ποιότητα και τέρμα άνεση που ζήτησε ο άνθρωπος μέχρι 1800cc τον πήγατε σε fiesta 1000cc, σε Subaru 3000cc και λοιπά 

Εντελώς ξέφυγε η κουβέντα και οι απόψεις για αυτοκίνητο που θα τον βολεύει 

Τα μικρά είναι για την πόλη. Όσο και ecoboost να είναι και βάλε και βάλε δεν κάνουν για εθνική με 130

Θέμα αεροδυναμικής, θέμα κιλών, θέμα ελαστικών, θέμα κατασκευής και άλλα πολλά 

Επίσης για να είπε μέχρι 1800cc πάει να πει ότι δεν έχει όρεξη κάθε Δεκέμβριο να δίνει ένα νεφρό για να πληρώσει 660-800-1000€ για τέλη κυκλοφορίας 

Αν έλεγε για πόλη ναι δεν υπήρχε λόγος να συζητάμε για mercedes BMW και λοιπά 

Τώρα όμως με κριτήριο το άνετο ταξίδι αυτά τα αυτοκίνητα είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

Γιατι ειναι μονοδρομος?

saab volvo κορυφες.Aναφερθηκαν και ταπεινα citroen ,passat και lancia εχει αναλογα οχηματα.Εγω θα ελεγα οτιδηποτε σε αυτη την κατηγορια θεωρειται ιδανικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, vasilllis είπε

εκει κολλας εσυ?Εδω εβγαλε την μαουνα 15ετιας με 130 να καιει λιγοτερα απο αεριο.Ο αλλος παρακατω σχολιαζει οτι καιει και πολλα γιατι ειναι μονο 1800cc.Ενα 2300 2,5t του καιει με 150 χλμ 7,7λτ/100χλμ αεριο...

Ετσι μου ερχεται να παω να το πεταξω το δικο μου.

Δεν γνωρίζω τι οδηγείς οπότε το αν θα πρέπει να το πετάξεις μόνο εσύ το ξέρεις. 

Δεν είπα για 7,7 αλλά για 12 λτ/100. Σου αρέσει η όχι είναι η πραγματικότητα. Έχετε δαιμονοποιήσει τα μεσαία κυβικά και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. ΟΚ φαντάζομαι ξέρετε καλύτερα, από τα πολλά χιλιόμετρα που ‘έχετε κάνει με αυτά. Όσο και αν ακούγεται περίεργο ένα οριακά μεγαλύτερο αυτοκίνητο 1.800 - 2.500 που κινείται  ήρεμα - άνετα μπορεί να είναι (γενικώς) οικονομικότερο απλό ένα μικρότερο  που κινείται συνεχώς «λιωμένο»

Τα Saab ναι εκπληκτικά. Πρόβλημα στην συντήρηση λόγω έλλειψης ανταλακτικών μια και η εταιρία πλέει τα λίσθια ...

Volvo επίσης ναι οι Τ4/Τ5 κεντάνε. Αν σε κάποιον αρέσει το «Σκανδιναβικό» styling στα S60/S80 τότε είναι μια χαρά. 

My 2c

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/8/2019 στις 1:34 ΜΜ, toyo73 είπε

Μην τολμησει να μπει κανενας Εθνικη-Εγνατια-Ιονια χωρις Μερσεντα και Μπεμβε.Γατακια καρμοιρηδες, φτωχοι.Μονο απο χωματοδρομο.

Δε βαριέσαι ... και από το  χωματόδρομο με την Hydractive 3+  της C5  πιο άνετα  και χωρίς κοπάνημα πηγαίνεις απ' ότι με τις Μερκομπέμπες στην Εγνατία/Iονια/ΠΑΘΕ  και γλυτώνεις και τα διόδια .... :D

Nα και ένα χιουμοριστικό βιντεάκι αν και δείχνει τη C6 αντί της C5 αλλά δεν έχει σημασία γιατί η ανάρτηση είναι ακριβώς η ίδια

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι ταρίφες δινουν την απάντηση: Octavia!(Για ακόμη πιο άνετη οδήγηση, Superb). Απλετοι χώροι, κι ανταλλακτικά/σερβις με το κιλό και το παίρνεις σε υπεραριστη κατάσταση.

Πολύ αξιόλογο, ειδικά οδηγικά ειναι και το Mondeo αλλά πιο ακριβό.

Ωστόσο αν παρατηρήσετε τους ταξιδιάρηδες ταριφες που κανουν μεγαλες διαδρομες καθημερινά, συνηθως εχουν E class για να αντέξει τα άπειρα χιλιόμετρα. 

Ερωτηση; Ειδε κανείς ποτέ ταριφα με BMW; Ποιο ευκολα βλέπεις Bentley...

ΥΓ.Αναφορικά με ξεκούραστο ταξίδι, εχω αρχίσει να εκτιμώ τα προτερήματα των SUV: Υψηλότερη, πιο πανοραμική κι αγχολυτική θεση οδήγησης που δεν χρειάζεται να σκύψεις στο σηκω-κατσε. Η Mercedes GLC θα ήταν μπόμπα νομίζω αλλά ξεφεύγει στην τιμή.

Από την στιγμή που δεν τα γουστάρει ο νηματοθετης εξάλλου...

Επεξ/σία από EmpYristis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, EmpYristis είπε

Ερωτηση; Ειδε κανείς ποτέ ταριφα με BMW;

Πάνε Γερμανία και ειδικά Μόναχο και έλα πες μου.😁

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jmmys είπε

Πάνε Γερμανία και ειδικά Μόναχο και έλα πες μου.😁

Τι να μας πουν κι αυτοί μωρέ τώρα? αφού οι έλληνες ταρίφες τα ξέρουν όλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...