Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Σιγουρα ειναι τι προτεραιοτητες εχει ο καθενας στη ζωη του και τι κανει γουστο.Σιγουρα υπαρχουν πολλοι που θα μπορουσαν να εχουν Mercedes,  αλλα δεν εχουν, λογω του οτι δεν θελουν τοσο ακριβο αυτοκινητο, η δεν θελουν να εχουν  "πεταμενα"- εκτεθειμενα 30-40-50 χιλιαρικα στον δρομο.

 

Ακριβως ετσι ειναι αλλα αντε να το εξηγησεις εδω στους πιο πολλους. το μονο ευκολο ειναι να παρεις ενα αμαξι 30 40κ.αλλα βλεπεις η νοοτροπια του ελληνα ειναι να σε κρινει απο το τι οδηγας.

 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

48 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Σιγουρα ειναι τι προτεραιοτητες εχει ο καθενας στη ζωη του και τι κανει γουστο.Σιγουρα υπαρχουν πολλοι που θα μπορουσαν να εχουν Mercedes,  αλλα δεν εχουν, λογω του οτι δεν θελουν τοσο ακριβο αυτοκινητο, η δεν θελουν να εχουν  "πεταμενα"- εκτεθειμενα 30-40-50 χιλιαρικα στον δρομο.

Στο Γυναικοχωρι, αλλα και οχι μονο, υπαρχουν σπιταρες-βιλλαρες με Citroen Visa στο παρκινγ.Προφανως ο ιδιοκτητης δεν ειναι φαν τις αυτοκινησης και θελει απλως ενα αυτοκινητο μετακινησης.Εριξε χρηματα και εφτιαξε σπιτι να πινει την καφεδαρα και να βλεπει την λιμνη Ν.Πλαστηρα.Αντιθετος υπαρχουν απλα σπιτια, εως σαριμια με Μερσεντε, μπεμβε, βολβο, rx8, που πινουν καφε σε πλαστικα τραπεζια.Δεν ειναι κατακριταιο κανενα.Ειπαμε γουστα-καυλες και προτεραιοτητες.

Τώρα το έθεσες πολύ σωστά, μαζί σου! Άλλωστε τα πάθη & τα λάθοι πληρώνονται όπως λένε. Κι εγώ προτιμώ να έχω ωραίο το χώρο μου χωρίς να στερούμαι τίποτα κάνοντας κουμάντο. Αντίστοιχα φίλοι με ίδιο εισόδημα δεν μπορούν να πάνε πουθενά ή να φτιάξουν το σπίτι τους γιατί βάζουν άλλες προτεραιότητες 😉 και είναι μέσα στη γκρίνια.

Το πρόβλημα ξεκινά όταν αρχίζουν οι κριτικές "δεν έχεις ανάγκη εσύ" ή "ρε τον @@@@ όλο βόλτες είναι" ή "πόσα λεφτά έχει ο @@@@ και το έφτιαξε" χωρίς να σκέφτονται οτι απλά έκαναν τις επιλογές τους. Όπως έχει υποθεί όλοι βλέπουν την "επιτυχία" χωρίς να σκέφτονται τι θυσίασες για να τα καταφέρεις & πόσο κόπιασες. Αυτούς τους αδίκησε η ζωή αλλά εσύ είσαι ο "τυχερός". 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτά τα λεφτά πας Mercedes E

Είναι μονόδρομος 

Εχω εγώ Bmw 318i

Ο θείος μου Audi A4 

Ο πατέρας μου C200

Σαν την ποιότητα ταξιδιού που κάνει το Mercedes δεν βρίσκεις 

Πραγματικά είναι ανώτερο σε ηχομόνωση, άνεση της ανάρτησης στο δρόμο, γκάζια γιατί είναι και compressor, μηδέν ζημιές στα 14 χρόνια (w203 2005). Λιγο πιο βαρύ τιμόνι μόνο. Εκεί κερδίζει το bmw με το πιο σπορ τιμόνι και ανάρτηση. Αν μπεις από κάτω σε διαφορά αμάξια θα δεις τους παρά πολλούς συνδέσμους της Mercedes και εκεί θα καταλάβεις ότι δεν έχει ένα απλό αμορτισέρ έτσι χύμα πεταμενω επάνω και ότι γίνει. Αυτοί οι σύνδεσμοι όμως κάνουν την διαφορά στην άνεση 

Άμα τώρα αναλογιστείς ότι τα E της Mercedes είναι ανώτερα από τα C άρα αρκεί αυτό από μόνο του για να καταλάβεις για τι ποιότητα μιλάμε 

Επειδή έχει τύχει να ταξιδέψω με ενός φίλου το E200 2011 με 184 άλογα δεν χρειάζεται να πω εντυπώσεις 

Πας με 140-150 δεν ακούς ότι είσαι σε εθνική, το ράδιο τέρμα χαμηλά και ακούς μουσική άνετα, ανάρτηση φοβερή, χώρους και πολύ σημαντικό χαμηλή κατανάλωση σε ταξίδια παρόχου που έχει δύναμη. 

7-7,5 λίτρα/100κμ και ταξιδεύεις πραγματικά ξεκούραστα 

Ζημιες ούτε αυτός καθόλου. 

Λαδια φίλτρα μόνο και μπουζί ανάλογα τα χιλιόμετρα. 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, cabdik είπε

αυτο που θα σου πω, ειναι πριν καταληξεις σε 2-3 υποψηφια, πηγαινε βρες (αν υπαρχει απο φιλους, συγγενεις, γνωστους) καποια απο αυτα τα μοντελα που σου προτεινουν ή σου αρεσουν κι εσενα, στην τελικη νοικιασε και κανενα ρε αδερφε για μια ημερα, και πηγαινε τα για ΤΕΣΤ DRIVE...! ετσι θα δεις κι εσυ ποιο σου αρεσει περισσοτερο....!!   το να σου πουμε παρε την BMW 5, MERC E, Passat (δεν θα το προτεινα ουτε στον εαυτο μου), C5,   .....LAGUNA, κλπ....! νταξ..ΟΚ..., εμενα μου αρεσουν, αλλα εσενα μπορει να μην σου αρεσουν.   ειναι και θεμα γουστου...!   

επισης, επειδη κανεις πολλα χλμ σε Ε.Ο, μηπως....λεω μηπως να κοιταζες κανα Ντιζελ?  αλλα στην Αθηνα θα εχεις θεμα.....!!!    

παντως μεσα στα κορυφαια υποψηφια   Ε, 5, c5, θα εβαζα και την LAGUNA. ηταν ανεκαθεν, ως γαλλικης προελευσης, πολυ ανετο στο ταξιδι.....!!  

Ναι, εννοείτε ότι θα κάνω αρκετά τεστ drive, νομίζω το έχω πει νωρίτερα... ισχύει ότι είναι θέμα γούστου (και προτεραιοτήτων), εξάλλου κάτι που ενοχλεί εμένα (πχ ξέρω γω αεροδυναμικός θόρυβος), δεν ενοχλεί κάποιον άλλο κλπ... 

1 ώρα πριν, d_gkal είπε

Ford mondeo το σκέφτεσαι;

Όλα τα σκέφτομαι, σε συνάρτηση με τις προϋποθέσεις που έβαλα στο τίτλο. Εννοώ ότι αν πχ κάποιο τις καλύπτει αυτες περισσότερο απο κάποιο άλλο, αποκτάει προβάδισμα...

 

17 ώρες πριν, Hk2004gr είπε

Καλή επιλογή σε ό,τι διαλέξεις, να το χαίρεσαι κι εύχομαι να το λιώσεις στο χιλιόμετρο!!

Σε ευχαριστω πολύ!

6 ώρες πριν, palawiaris είπε

Θα ήθελα να πω και μια διαφορετική γνώμη.

Όπως και στο θέμα με την σύντροφό μου έτσι και στο θέμα 'αυτοκίνητο' δεν θα κάτσω να ακούω τι θα μου πουν οι άλλοι.

Θα δω,θα παρατηρήσω,θα κοιτάξω λίγες πληροφορίες από το νετ,θα κάτσω μέσα και αν γίνεται ένα μικρό Test Drive, και αυτό το αμάξι που θα μου κάνει το τικ,θα το αγοράσω οπωσδήποτε.Ας είναι και Dacia,δεν με ενδιαφέρει,το αν θα κάνω λάθος ή όχι είναι άλλο θέμα,αλλά θα ικανοποιήσω τον εγωισμό μου. Μέχρι στιγμής τα πήγα καλά.

Καπως αντίστοιχα το κάνω και εγω και νομίζω και ο περισσότερος κοσμος... 

Τώρα βρίσκομαι στη φαση «κοιτάω στο Ίντερνετ» και «μαζεύω πληροφοριες» 😊

Θα καταλήξω στο τέλος, μετά απο δοκιμές 3-4 μοντέλων για να δω τις λεπτομέρειες. 

Ευχαριστω και πάλι για τις προτασεις!

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Hk2004gr είπε

Κύριοι, σήμερα ειδικά με 20.000ε υπάρχουν τρομερά αυτοκίνητα από Saab μέχρι Jaguar για να αγοράσει όποιος μπορεί να τα συντηρεί. Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που θα εξυπηρετεί καλύτερα & πιο ολοκληρωμένα τις ανάγκες του καθενός σε απόλυτη σύνδεση με τα οικονομικά του φυσικά.

Το θέμα είναι να έχουμε μια ποιότητα ζωής με όσα έχουμε και να μην είμαστε σκλάβοι κανενός αυτοκινήτου ή προϊόντος. Προσωπικά είμαι αυτής της φιλοσοφίας γι αυτό και επιλέγω αυτοκίνητα καλά μεν αλλά κάποιας ηλικίας δε, ώστε να έχω χαμηλό κόστος αγοράς για να κάνω εκδρομές & ταξίδια διαρκώς χωρίς να σκέφτομαι υποχρεώσεις δώσεων και να πληρώνω γκαρσονιέρες για αυτοκίνητα. Από την άλλη δέχομαι και αυτόν που θέλει να πληρώσει 50.000ε για να το πάρει καινούργιο επειδή  μπορεί αλλά και αυτόν που θέλει ένα αυτοκίνητο για τη μόστρα ακόμα κι αν κάνει το σκ@το του παξιμάδι για να το αγοράσει, δικαιωμά του. Δεν υπάρχει λόγος όμως για ειρωνείες & προσβολές, ο καθένας επιλέγει να κάνει τη ζωή του.
 

Λογικό είναι να υπάρχουν αντιδράσεις όταν μερικοί άνθρωποι είναι εκτός τόπου και χρόνου . Δεν γίνεται να ζητάει κάποιος premium αυτοκίνητο για συγκεκριμένη χρήση , και να πετάγονται κάποιοι να την λένε στους άλλους επειδή δεν πρότειναν καινούργιο ιαπωνικό η κορεάτικο.. έχει καταντήσει γελοίο όλο αυτό.  

Φυσικά και είναι προσωπική επιλογή τι θα αγοράσει ο καθένας μας. Δεν μπορούμε να επιβάλλουμε Σον και καλά την άποψη μας. Είναι άλλο να διαχωρίζεις ότι ένα Μερσεντές 10 ετιας είναι καλύτερο από ένα ιαπωνικό καινούριο. Από το να προσβάλεις  την επιλογή του αυτοκινήτου που κάνει ο αγοραστής.

Προσβολή είναι όταν έχει κάποιος 4 5 χιλιάρικα για να αγοράσει μεταχειρισμένο και πετάγονται μερικοί λέγοντας  "Πάρε καινούριο" " που πας με το χρεπι" κτλπ

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/8/2019 στις 11:07 ΠΜ, TheGrisGrisMan είπε

Φορντ φιέστα 2004.

Ειχα κάνει καμία 3-4 χιλιαδες χλμ στην Γαλλια με μερσεντές Ε class καί δεν υπήρχε καμία σχέση με το φιέστακι 😄 Πηγαινε «smooth»...

κ τώρα κάτι τέτοιο ψάχνω (εννοώ αυτη την αίσθηση), και εννοείτε ασχετως μάρκας, όποιο κάνει καλύτερα αυτά που λέω στον τίτλο του τοπικ, ειτε είναι ξέρω γω bmw, είτε ...kia. 

————

Διαβαζοντας τα σχόλια (και σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις), βλέπω ότι καποιοι λένε για γερμανικά και καποιοι για τα υπόλοιπα. Καπως έτσι πάει η κουβέντα. 

Τελικα, υπαρχει μεγάλη διαφορα στην πράξη, μεταξύ αυτών; Το ιδανικό θα ήταν να είχε καποιος κανα γερμανικό (merc, bmw, Audi) και κανένα μεγάλο Citroen, Peugeot ή Honda και να μπορούσε να κάνει άμεση σύγκριση... αλλά μάλλον αδύνατο γιατί ποιος εχει δυο τέτοια; 

Θα οδηγήσω βεβαια διαφορα που προτείνατε πριν καταλήξω και θα δω την αίσθηση, αλλά καταλαβαίνετε, ρωτάω επειδή ναι, θα καταλάβω καποια πράγματα σε μια δοκιμη αλλά αλλοιώς το «νοιωθει» καποιος που το εχει οδηγήσει για κανονικη χρήση. 

Καταρχάς να ξεκινήσουμε από το απλό: οδηγείς fiesta του 2004 κατά πάσα πιθανότητα 1.4 cc και κάτω μέχρι 80 ίππους. Έχεις οδηγήσει το νέο Fiesta ή το προηγούμενο (μοντέλο 2013 και μετά) με τον Ecoboost στους 100 ή 125 ίππους; Ειδικά το τελευταίο μοντέλο είναι αθόρυβο σε ταχύτητες εθνικής οδού. Αν θέλεις χώρους, ανεξάρτητη ανάρτηση και καλύτερη ηχομόνωση ανεβαίνεις στο Focus. Οδική συμπεριφορά ανώτερη ή ίση των γερμανικών και πάνω από όλα καινούριο μηχανικό σύνολο: το σπουδαιότερο που κακώς παραβλέπει κάνεις και ρισκάρει για ένα μεταχειρισμένο Premium αμάξι. 

Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς  κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος.  Π.χ. Silent blocks μισολιωμένα, ζαμφορακια σκισμένα, κρεμαγιερα χτυπημένη, αμορτισέρ τελειωμένα, δίσκος πλατώ, μοτέρ με άγνωστα χιλιόμετρα και χρήση από τον προηγούμενο κάτοχο ...σε premium τιμή. Κακή επένδυση για εσένα , συμφέρουσα πώληση για τον πρώτο premium κάτοχο της κάθε Mercedes που καλά έκανε και μπόρεσε με την τσέπη του να την πάρει καινούρια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Xacti είπε

Ούτε δίπλωμα δεν έχει ακόμα

Χαχα είσαι πολύ αστείος και μάγκας του πληκτρολογίου . Σορυ που στο χαλάω αλλά κάνω 20.000 χλμ το χρονο με αυτοκίνητο και 5.000 με μηχανή εσύ αμφιβάλω αν εχεις να βάλεις βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, tomasss είπε

Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς  κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος.  Π.χ. Silent blocks μισολιωμένα, ζαμφορακια σκισμένα, κρεμαγιερα χτυπημένη, αμορτισέρ τελειωμένα, δίσκος πλατώ, μοτέρ με άγνωστα χιλιόμετρα και χρήση από τον προηγούμενο κάτοχο ...σε premium τιμή. Κακή επένδυση για εσένα , συμφέρουσα πώληση για τον πρώτο premium κάτοχο της κάθε Mercedes που καλά έκανε και μπόρεσε με την τσέπη του να την πάρει καινούρια.

Ας σταματήσει αυτό το ανέκδοτο με τα “Premium” αυτοκίνητα. Κανείς σε αυτό το νήμα δεν μίλησε για «Premium” όχημα. Μόνο για (το πολύ) μεσαία  οχήματα. Αυτό περιλαμβάνει φυσικά και τις σειρές C & E της Mercedes. Είναι μεσαία οχήματα.  Δεν έχει η Mercedes premium οχήματα, εκτός της Maybach. 

Premium είναι τα Bentley, όχι τα Mercedes, όπως premium είναι οι Bugatti και όχι τα Lamborghini  Για να βάζουμε λίγο τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, fotisdra είπε

Σορυ που στο χαλάω αλλά κάνω 20.000 χλμ το χρονο με αυτοκίνητο και 5.000 με μηχανή

Xωρίς δίπλωμα? μιας και δεν ξέρεις να οδηγάς ελπίζω να προσέχεις, δε φταίει κανένας να τον τρακάρεις και να τρέχει με ασφαλιστικές κλπ

26 λεπτά πριν, fotisdra είπε

εσύ αμφιβάλω αν εχεις να βάλεις βενζίνη

Χαχα είσαι πολύ αστείος και μάγκας του πληκτρολογίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tomasss είπε

Καταρχάς να ξεκινήσουμε από το απλό: οδηγείς fiesta του 2004 κατά πάσα πιθανότητα 1.4 cc και κάτω μέχρι 80 ίππους. Έχεις οδηγήσει το νέο Fiesta ή το προηγούμενο (μοντέλο 2013 και μετά) με τον Ecoboost στους 100 ή 125 ίππους; Ειδικά το τελευταίο μοντέλο είναι αθόρυβο σε ταχύτητες εθνικής οδού. Αν θέλεις χώρους, ανεξάρτητη ανάρτηση και καλύτερη ηχομόνωση ανεβαίνεις στο Focus. Οδική συμπεριφορά ανώτερη ή ίση των γερμανικών και πάνω από όλα καινούριο μηχανικό σύνολο: το σπουδαιότερο που κακώς παραβλέπει κάνεις και ρισκάρει για ένα μεταχειρισμένο Premium αμάξι. 

Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς  κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος.  Π.χ. Silent blocks μισολιωμένα, ζαμφορακια σκισμένα, κρεμαγιερα χτυπημένη, αμορτισέρ τελειωμένα, δίσκος πλατώ, μοτέρ με άγνωστα χιλιόμετρα και χρήση από τον προηγούμενο κάτοχο ...σε premium τιμή. Κακή επένδυση για εσένα , συμφέρουσα πώληση για τον πρώτο premium κάτοχο της κάθε Mercedes που καλά έκανε και μπόρεσε με την τσέπη του να την πάρει καινούρια.

Εχτές πήρα το ρίσκο να κάνω 130km με το fiesta 2009 1.4 97hp και με ζόρισε αρκετά. Δεν είναι για εθνική αυτή η κατηγορία μετά τα 100 km ξεκινάν και ακούγονται πολλά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

opel vectra :P

Αν δεν παινέσουμε και το σπίτι μας κ.λ.π........ Πέραν της πλάκας 284.000 άνετα χιλιόμετρα ειδικά σε ταξείδι γιατί είναι βαρύ αυτοκίνητο.Δεν είναι για γκαζάκηδες βέβαια.

Πέραν των άλλων πάρα πάρα πάρα πολύ οικονομικό γιατί από τις 130.000 καίει υγραέριο αλλάζω λάδια φίλτρα μπουζί και ότι άλλο μπορώ μόνος και η μηχανούλα του δεν έχει ανοιχτεί πέραν μίας φλάντζας καπακιού και όχι κεφαλής η οποία είχε στεγνώσει και δάκρυζε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα επαιρνα το octavia, οδηγικα ειναι μια χαρα και ειναι και τρελο vfm

σε αυτα τα λεφτα παιζει και καινουριο, και απ οτι λενε δε βγαζει και βλαβες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11 ώρες πριν, tomasss είπε

Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς  κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος. 

Μολις ακύρωσες όλη την αγορα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 😄

Δεν νομιζω να υπάρχει κανενας εκει έξω που όταν αγοράζει μεταχειρισμένο να φαντάζεται πως παίρνει καινούργιο και «hackάρει το σύστημα» παίρνοντας το ίδιο με αυτό που πλήρωσε ο άλλος νεο, αλλά στο 1/3 της τιμής ... ότι πληρώσεις παίρνεις.

Ισχύει ότι για κάποιο λόγο πωλούνται όλα, αλλά οι λόγοι ποικιλουν. Δεν υπάρχουν δλδ «ευκαιρίες» με καλά και προσεγμένα αυτοκίνητα που τα διώχνουν για οικονομικούς λόγους;  Η εννοείς πως ότι πωλείται είναι για πέταμα και γι αυτό το πουλάνε;

Εχει ένας φιλος focus του 2018 κ μπορώ να πω ότι είναι ωραίο αμάξι (είναι στα υποψιν να παμε μια βόλτα σε εθνικη οδό)  κ πράγματι καινούργιο στα 20000€+ βλέπω πάει το 999cc (αν και λέει «με έκπτωση» που δεν ξέρω τι εννοει απόσυρση η κάτι τέτοιο; ).

Με προβληματίζουν ομως 3 θέματα.

1. Στα καινούργια υπάρχει «δέσμευση» στα σερβις κλπ ώστε να ισχύει η εγγύηση, πρέπει να δω λεπτομερειες κοστους σε βαθος χρόνου, τις οποιες δεν γνωρίζω αυτη τη στιγμή.

2. Τα 999cc. Οκ, κάνει θαύματα η τεχνολογια αλλά στην πράξη είναι αρκετά για εθνικη; Και οκ, έστω ότι είναι αρκετά, δεν μειονεκτούν πουθενά σε σύγκριση με ένα καλό μοτέρ 1800 κυβικών; (Πραγματικά ρωτάω, δεν γνωρίζω...). Τι πιστεύετε;

3. Η κατανάλωση. Αντιστοιχα με το απο πάνω. Σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό μέσα στην πόλη, αλλά ας πουμε στην εθνικη πχ με 130 ποιο θα είναι πιο οικονομικό και γενικά ποιο «άνετο»; Σε εθνικη θα είναι το 70-80% της χρήσης του.

Το φιέστα που εχω τώρα οκ μια χαρά μέσα στην πόλη αλλά στην εθνικη το νιώθω σαν αυγό που βράζει και είναι έτοιμο να κάνει μπαμ... και δεν το πιέζω καν...  οταν το είχα πάρει βέβαια (νεο) είχε πολύ ωραία αίσθηση γενικως.

Νομίζω ομως η ποιότητα ενος αμαξιού φαίνεται και απο το ποσο κοντα στην αρχική κατάσταση είναι πχ 10 χρόνια μετά, συγκριτικά με την πρώτη στιγμή που μπήκες μέσα. Παρα την προσεκτική χρήση, τα σωστά σερβις και τα 200.000 χλμ (που δεν είναι πολλά για 15ετια), στο φιέστα η φαση συγκρισης του τώρα με το τότε είναι «μέρα με νύχτα» (συγκριτικά με το όταν το πρώτο πηρα). 

Σε ευχάριστω για τη λίστα με το τι χαλάει και δεν πολύ φαίνεται, θα τα τσεκαρω σε συνεργειο πριν την τελική αγορα, και αν δω ότι δεν είναι σε καλή κατάσταση θα ζητήσω μείωση τιμης...

 

 

 

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

opel vectra :P

Αν δεν παινέσουμε και το σπίτι μας κ.λ.π........ Πέραν της πλάκας 284.000 άνετα χιλιόμετρα ειδικά σε ταξείδι γιατί είναι βαρύ αυτοκίνητο.Δεν είναι για γκαζάκηδες βέβαια.

Πέραν των άλλων πάρα πάρα πάρα πολύ οικονομικό γιατί από τις 130.000 καίει υγραέριο αλλάζω λάδια φίλτρα μπουζί και ότι άλλο μπορώ μόνος και η μηχανούλα του δεν έχει ανοιχτεί πέραν μίας φλάντζας καπακιού και όχι κεφαλής η οποία είχε στεγνώσει και δάκρυζε.

Nice...!

Ποιάς χρονολογίας μοντέλο είναι;

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tomasss είπε

Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς  κατηγορίας αμάξι.

Μπα σοβαρά? παίρνει κάποιος το μερσεντές και το bmw και αποφασίζει κάποια στιγμή ότι του αρέσουν όλα πάνω στο αυτοκίνητο αλλά θα ήθελε περισσότερα άλογα. Μεγάλος σε ηλικία που αποφασίζει να πουλήσει την 5αρα ή την Ε class γιατί αποφάσισε να σταματήσει να οδηγεί. Κάποιος που δίνει τη μερσεντές του ύστερα από 1-2-3 χρόνια για να πάει σε BMW π.χ Υπάρχουν άνθρωποι που αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε χρόνο ή κάθε 2 χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Εχτές πήρα το ρίσκο να κάνω 130km με το fiesta 2009 1.4 97hp και με ζόρισε αρκετά. Δεν είναι για εθνική αυτή η κατηγορία μετά τα 100 km ξεκινάν και ακούγονται πολλά. 

Όχι και ρίσκο ρε συ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...