Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φαντάζομαι ότι ξέρετε ότι τα αυτοκίνητα κ των δύο σας ρυπαίνουν το ίδιο;

Φαντάζομαι είναι euro 4 ή euro 5 στην καλύτερη οπότε μολύνετε σχεδόν το ίδιο.

Τα μόνα αυτοκίνητά που έχουν αρκετή διαφορά στην εκπομπή ρύπων σε σχέση με τις συγκεκριμένες κατηγορίες είναι τα euro 6.

Το 5 έχει όριο για σωματίδια ενώ το 4 δεν έχει... Οπότε  μια Α διαφορά στην ρύπανση σίγουρα την έχουν (εκτός εάν μιλάς μόνο για CO2, που το CO2 δεν είναι ρυπογόνα ουσία αλλά Greenhouse gas γι αυτό και δεν είναι μέσα στις προδιαγραφές EURO αλλά ξεχωριστή οδηγία)... + Μεγάλη διαφορά στους ρύπους με αυτά δεν είναι το Euro 6, αλλά περισσότερο το Euro 3 και κάτω, κατηγορίες στις οποίες δυστυχώς ανήκουν τα μισά αμάξια στην Ελλάδα

 

PS.  Ρύπανση είναι η σωστή λέξη. Μόλυνση είναι η  παρουσία παθογόνων μικροβίων .... Εκτός εάν οδηγάτε λυματοφόρο ή σκουπιδιάρικο οπότε πάω πάσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, Whargoul είπε

Euro 3 και κάτω,

Euro 3 είναι πολύ λίγα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Ακόμα κ το opel astra που αναφέρθηκε παραπάνω ειναι euro 4.

Όχι δεν αναφέρομαι στο διοξειδίο.

Euro 4 emissions standards (petrol)

CO: 1.0g/km
THC: 0.10g/km
NOx: 0.08g/km

Euro 5 emissions standards (petrol) 

CO: 1.0g/km
THC: 0.10g/km
NMHC: 0.068g/km
NOx: 0.06g/km
PM: 0.005g/km (direct injection only)

Τα μικροσωματίδια αναφέρονται σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού βλέπε TSI....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, bill999r είπε

Euro 3 είναι πολύ λίγα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Ακόμα κ το opel astra που αναφέρθηκε παραπάνω ειναι euro 4.

Όχι δεν αναφέρομαι στο διοξειδίο.

Euro 4 emissions standards (petrol)

CO: 1.0g/km
THC: 0.10g/km
NOx: 0.08g/km

Euro 5 emissions standards (petrol) 

CO: 1.0g/km
THC: 0.10g/km
NMHC: 0.068g/km
NOx: 0.06g/km
PM: 0.005g/km (direct injection only)

Τα μικροσωματίδια αναφέρονται σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού βλέπε TSI....

Όπως βλέπεις, το Euro 5 έχει όριο για τα μικροσωματίδια, τα 4 δεν έχει. Και στα μικροσωματίδια έχει διαφορά μεγάλη στα diesel μεταξύ Euro 4 και 5 αν βάλουμε και αυτά στην εξίσωση. Οπότε παρ όλο που τα υπόλοιπα είναι σχεδόν το ίδιο, αυτή η διαφορά σαν κανονισμός είναι πολύ σημαντική, και effectively είναι πολύ σημαντική εάν όχι για όλα, τουλάχιστο για συγκεκριμένου είδους μοτέρ!

Και δεν είναι πολύ λίγα τα Euro 3 στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα το μέσο αμάξι είναι 14-15 χρονών (2η σελίδα post του NT1G). To Εuro 4 άρχισε να εφαρμόζεται για νέες έγραφες το 2006, πριν 13-14 χρόνια... Οπότε ακόμα και αν υποθέσουμε ότι όλα τα αμάξια από το 2006 είναι Euro 4 σημαίνει ότι τουλάχιστο τα μισά αμάξια στην Ελλάδα είναι από πριν το Euro 4, δλδ Euro 1-3.

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Εuro 4 άρχισε να εφαρμόζεται για νέες έγραφες το 2006

Και όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα από το 2000 κ μετά εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές euro 4 

Ανάμεσα τούς κ το opel astra 2001 που ανέφεραν παραπάνω που αν κ παλιό είναι euro 4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/10/2019 στις 8:21 ΜΜ, kifinas είπε

Το αυτοκίνητο είναι ένας εύκολος τρόπος για να βγάλουν τα κράτη χρήματα από τους πολίτες. Τέλη ταξινόμησης, τέλη κυκλοφορίας, τέλη στην βενζίνη και φυσικά ΦΠΑ σε κάθε επίσκεψη στο ταμείο. Οι χώρες, ανάλογα με το τι τους συμφέρει σύμφωνα με την βιομηχανία τους ή σύμφωνα με τις αντιδράσεις του κόσμου, προσπαθούν να φορολογήσουν βέλτιστα. Στην Ελλάδα απλά έχουμε από τα υψηλότερα τέλη ταξινόμησης, από τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας και φυσικά από τις ακριβότερες τιμές στην βενζίνη. Α, ξέχασα, έχουμε και από τα υψηλότερα ΦΠΑ.

Μην γελιόμαστε. Δεν πρόκειται για ορθολογική φορολογία σύμφωνα με την χρήση και την γενικότερη πρακτική σε όλες τις χώρες. Πρόκειται για χαρακτηριστικό παράδειγμα υπερφορολόγησης ενός λαού που έχει συνηθίσει να τον σκίζουν και να μην μιλάει. 

ξέχασες και τους δασμούς που πληρώνεις για να φέρεις ένα αυτοκίνητο, μηχανάκι από ευρωπαϊκή ένωσή ... ενώ αν φέρεις ένα rolex, διαμάντια και δεν ξέρω τι άλλο δεν δίνεις μια:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, bill999r είπε

Και όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα από το 2000 κ μετά εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές euro 4 

Ανάμεσα τούς κ το opel astra 2001 που ανέφεραν παραπάνω που αν κ παλιό είναι euro 4

Πως γίνεται τα περισσότερα αμάξια από το 2000 και μετά να εναρμονίζονται με το Euro 4, όταν το Euro 3 για νέες έγραφες ξεκίνησε αργότερα κιόλας, το 2001, και απέχει και από τη Γη μέχρι τον ουρανό σε σχέση με το Euro 4? Αυτό που λες είναι πλήρως αυθαίρετο... Μπορεί να ισχύει για 1-2-3 συγκεκριμένα αμάξια με συγκεκριμένα μοτέρ, όπως και 1-2-3 αμάξια σήμερα ίσως να καλύπτουν τις μελλοντικές προδιαγραφές Euro 7, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ισχύει γενικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλή μπίζνα αυτό με το περιβάλλον.

Μάγκας αυτός που το σκέφτηκε.

Και δώσε φόρους επειδή ρυπαίνεις..... και αγόρασε νέο αυτοκίνητο που να μη ρυπαίνει τόσο. (Βέβαια η κατασκευή τόσων αυτοκινήτων δε ρυπαίνει)

Κοίτα να δεις που όσο περισσότερα πληρώνουμε τόσο λιγότερο ρυπαίνουμε

Και να μην ξεχάσουμε όλους αυτούς που μας λένε για την προστασία του περιβάλλοντος, που κυκλοφορούνε με λιμουζίνες οι οποίες ρυπαίνουν όσο 4 δικά μας αυτοκίνητα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η  'ρυπανση"  και   ο   "ανθρωπισμος"   στην   εποχη  μας   εχουν   γινει  οι  πιο   παρεξηγημενες   εννοιες.

Μεγαλη   μπιζνα   λεμε....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/10/2019 στις 5:09 ΜΜ, adi32 είπε

Όσο υπάρχουν αυτά αυτο τα γελοία συστηματα πάντα θα υπάρχουν αδικίες. 

Ένας με rx8 ή μια lotus που γυριζει μέρα νύχτα πλήρωνε 250€  τέλη και ένας παππούς που είχε ένα παλιό διλιτρο στο χωριό για να κινείται 10 μέρες το χρόνο πλήρωνε 600. 

Το μόνο δίκαιο σύστημα για όλους είναι ο φόρος στα καύσιμα. Όσο κυκλοφορώ πληρώνω. Δεν κυκλοφορώ δε δίνω τίποτα. 

Και με τα επαγγελματικά τι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Στις 14/10/2019 στις 12:25 ΠΜ, tonkpils είπε

Και με τα επαγγελματικά τι; 

ομοίως

π.χ. αν ο τάδε ταζιτζής κινείται παραπάνω από τον δήνα αρχιτέκτονα, θα πληρώνει παραπάνω τέλη. το κόστος θα μετακυλιστεί στους πελάτες φυσικά αρχικά, αλλα θα ξέρουμε και ακριβώς ποιος μολύνει και αυτός θα πληρώνει. σε βάθος χρόνου ο επαγγελματίας που καταναλώνει περισσότερη βενζίνη θα αναγκαστεί να ανανεώσει το όχημα του για να χει χαμηλότερο κόστος βενζίνης, αυτό θα έχει και ως αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αφου ως επί το πλείστον τα νεότερα οχήματα είναι που έχουν και χαμηλότερες εκπομπές.

τα τέλη στη βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Amadis de Gaula είπε

ομοίως

π.χ. αν ο τάδε ταζιτζής κινείται παραπάνω από τον δήνα αρχιτέκτονα, θα πληρώνει παραπάνω τέλη. το κόστος θα μετακυλιστεί στους πελάτες φυσικά αρχικά, αλλα θα ξέρουμε και ακριβώς ποιος μολύνει και αυτός θα πληρώνει. σε βάθος χρόνου ο επαγγελματίας που καταναλώνει περισσότερη βενζίνη θα αναγκαστεί να ανανεώσει το όχημα του για να χει χαμηλότερο κόστος βενζίνης, αυτό θα έχει και ως αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αφου ως επί το πλείστον τα νεότερα οχήματα είναι που έχουν και χαμηλότερες εκπομπές.

τα τέλη στη βενζίνη

Το πιο σωστο ειναι στην ασφαλεια, πλεον εφοσον ασφαλιζεις με ενα κλικ, να πληρωνεις στο ασφαλιστρο κ τα τελη κυκλοφοριας αναλογικα με τις μερες ασφαλισης. Στα καυσιμα δεν ειναι δικαιο γιατι καποιος που περνει βενζινη για χλοοκοπτικο ή γενητρια κτλ γιατι να πληρωνει 2 κ πλεον ευρω το λιτρο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιο μα όποιο σύστημα και να εφαρμοστεί, κάποιοι να είναι αδικημένοι.

Ό,τι και να μου πεις μπορώ να σου βρω την αδικία.

Στην ασφάλεια ε; Πριν περίπου 10 χρόνια είχα κι ένα άλλο αυτοκίνητο  δίλιτρο το οποίο το κυκλοφορούσα μια στο τόσο. Όπως κατάλαβες αναγκάστηκα να παραδώσω πινακίδες, όπως κάνανε και πολλοί άλλοι.

Πόσο λογικό το βλέπεις να πληρώνω τα κέρατα μου για αυτοκίνητο που το κυκλοφορώ μια στο τόσο και κάποιος άλλος να είναι όλη μέρα στους δρόμους και να μη πληρώνει τίποτα. Τι διάολο τέλη κυκλοφορίας είναι αυτά; Ποιος τρελός το θεωρεί αυτό δίκαιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill_zaf είπε
2 ώρες πριν, Amadis de Gaula είπε

ομοίως

π.χ. αν ο τάδε ταζιτζής κινείται παραπάνω από τον δήνα αρχιτέκτονα, θα πληρώνει παραπάνω τέλη. το κόστος θα μετακυλιστεί στους πελάτες φυσικά αρχικά, αλλα θα ξέρουμε και ακριβώς ποιος μολύνει και αυτός θα πληρώνει. σε βάθος χρόνου ο επαγγελματίας που καταναλώνει περισσότερη βενζίνη θα αναγκαστεί να ανανεώσει το όχημα του για να χει χαμηλότερο κόστος βενζίνης, αυτό θα έχει και ως αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αφου ως επί το πλείστον τα νεότερα οχήματα είναι που έχουν και χαμηλότερες εκπομπές.

τα τέλη στη βενζίνη

Το πιο σωστο ειναι στην ασφαλεια, πλεον εφοσον ασφαλιζεις με ενα κλικ, να πληρωνεις στο ασφαλιστρο κ τα τελη κυκλοφοριας αναλογικα με τις μερες ασφαλισης. Στα καυσιμα δεν ειναι δικαιο γιατι καποιος που περνει βενζινη για χλοοκοπτικο ή γενητρια κτλ γιατι να πληρωνει 2 κ πλεον ευρω το λιτρο? 

Δηλαδή κατά τη γνώμη σου η βενζίνη δεν μολύνει όταν καταναλώνεται από χλοοκοπτικά και γεννήτριες, μολύνει μόνο όταν καταναλώνεται από αυτοκίνητα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει γίνει της μόδας το περιβάλλον τώρα. Αυτό πουλάει.

Μου φαίνεται θα καταργήσουν και τα τέλη κυκλοφορίας και θα τα κάνουν τέλη μόλυνσης. Τουλάχιστον να ξέρουμε τι πληρώνουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...