Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Φιλε μου ενω μπηκαν καποια extra βηματα, σε ιντερνετικες συναλλαγες για πιστοποίηση, ισχύει αυτό, με sms pin και ενω ειχα εδω και χρονια ενεργοποιησει υπηρεσια με καθε συναλλαγή μου να ερχεται sms και mail, στις καρτες μου αν καποιος παρει αριθμο και cvv μπορει ανετα να κανει συναλλαγή. αυτο εννοω. οχι ιντερνετικα. αν καποιος έχει αυτα τα στοιχεία, μπορει να αγορασει ενα εισιτήριο πχ. 

Εμενα πάντως και ίντερνετικα μέχρι τώρα κανένα sms, κανένα μέιλ, καμία πιστοποίηση. Όνομα, αριθμός, ccv τέλος.. 

Επεξ/σία από dsxls
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Βάζω στοιχημα ότι πολλοί που απαντούν δεν έχουν καταλαβει ακόμα ότι αναφέρεστε σε χρήση κάρτας για αγορά μέσω ίντερνετ και μόνο τότε θα ζητηθεί ταυτοποίηση με σμσ στο κινητό ενώ στο πος θα ζητηθεί το πιν ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

 

αν και δεν είναι δύσκολο στην χώρα μας να κηρύξει πτώχευση και να αλλάξει επωνυμία και αφμ και να συνεχίσει το έργο του...παραδείγματα πάρα πολλά....

Εχει αλλαξει το πτωχευτικο δικαιο από το 2016. Για να βαρεσεις πτώχευση πρεπει να εχεις... περιουσία! 

1 λεπτό πριν, dsxls είπε

Εμενα πάντως και ίντερνετικα μέχρι τώρα κανένα sms, κανένα μέιλ, καμία πιστοποίηση. Όνομα, αριθμός, ccv τέλος.. 

τα πάντα τα κανω με PayPal οπότε γλυτωνω ολα αυτα.

Αλλα 3-4 φορες που αναγκάστηκα να δωσω καρτα, τουλάχιστον στις μισες φορες ειχε τη νεα ταυτοποίηση. αλλά οχι ολες τις φορες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BladeRunner είπε

Εχει αλλαξει το πτωχευτικο δικαιο από το 2016. Για να βαρεσεις πτώχευση πρεπει να εχεις... περιουσία! 

επειδή βλέπω ότι είσαι ενημερωμένος αγαπητέ μου φίλε @BladeRunner πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που λες για την πτώχευση - νέα επωνυμία/αφμ

ρωτάω γιατί οι πληροφορίες μου σχετικά με μια άλλη "απάτη" που είναι γνωστή στο πανελλήνιο καθώς έχει γίνει ντόρος από τα ΜΜΕ , από ιστοσελίδες , από τον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά από την ΕΕΤΤ και αναφέρομαι σε αυτήν που γίνεται μέσω γραπτών μηνυμάτων (sms) με χρέωση από πενταψήφια (που δεν έχει ζητήσει ο πελάτης/καταναλωτής)

δείχνει ότι οι εταιρείες που κρύβονται από πίσω κάνουν αυτό το κόλπο χρόνια τώρα

πτώχευση - αλλαγή επωνυμίας/αφμ και παίρνουν την άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ και μετά κάνουν σύμβαση με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

επειδή βλέπω ότι είσαι ενημερωμένος αγαπητέ μου φίλε @BladeRunner πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που λες για την πτώχευση - νέα επωνυμία/αφμ

ρωτάω γιατί οι πληροφορίες μου σχετικά με μια άλλη "απάτη" που είναι γνωστή στο πανελλήνιο καθώς έχει γίνει ντόρος από τα ΜΜΕ , από ιστοσελίδες , από τον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά από την ΕΕΤΤ και αναφέρομαι σε αυτήν που γίνεται μέσω γραπτών μηνυμάτων (sms) με χρέωση από πενταψήφια (που δεν έχει ζητήσει ο πελάτης/καταναλωτής)

δείχνει ότι οι εταιρείες που κρύβονται από πίσω κάνουν αυτό το κόλπο χρόνια τώρα

πτώχευση - αλλαγή επωνυμίας/αφμ και παίρνουν την άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ και μετά κάνουν σύμβαση με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Ειμαι διαχειριστης Α φερεγγυότητας. Πριν λιγο πτωχευμενος μου έστειλε... mail απο τη νεα του εταιρια! εκανε το λαθος και τον εψαξα και εχει ανοιξει με νεο αφμ αλλη επιχειρηση ενω εκκρεμει η πτώχευση του! 

Εννοειται οτι αυτό που λες ισχύει στο 100% και το κάνουν ολοι. Παμε στους δικαστές τους λέμε τι κάνουν και λενε δεν μπορούμε να κανουμε τίποτα. 

Απλωσ εγω ειπα οτι πλέον για να κανεις πτώχευση, ακομα και αν θέλεις να κανεις τη κομπίνα με νεο αφμ, για να βγει απόφαση πτώχευσης πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΘΆ να εχεις περιουσια ικανη για εκποιηση. 

Αλλιως δεν πτωχευεις πλεον με σκέτο αερα κοπανιστο. 

Επεξ/σία από BladeRunner
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Βάζω στοιχημα ότι πολλοί που απαντούν δεν έχουν καταλαβει ακόμα ότι αναφέρεστε σε χρήση κάρτας για αγορά μέσω ίντερνετ και μόνο τότε θα ζητηθεί ταυτοποίηση με σμσ στο κινητό ενώ στο πος θα ζητηθεί το πιν ....

 

6 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Βάζω στοιχημα ότι πολλοί που απαντούν δεν έχουν καταλαβει ακόμα ότι αναφέρεστε σε χρήση κάρτας για αγορά μέσω ίντερνετ και μόνο τότε θα ζητηθεί ταυτοποίηση με σμσ στο κινητό ενώ στο πος θα ζητηθεί το πιν ....

Εγώ για χρήση κάρτας μέσω ίντερνετ μιλάω. Δεν είχε συμμορφωθεί η δικη μου κάρτα στις νέες κοινοτικές οδηγίες μέχρι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αρική της ιστοσελίδας του λέει " Ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση στη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω καθυστέρησης από τον προμηθευτή μας. Αυτή τη στιγμή έχει επιλυθεί και οι παραγγελίες εκτελούνται με σειρά προτεραιότητας ". Εγώ πάντως έκανα και καταγγελίες και φυσικά αμφισβήτηση συναλλαγής. Στο κάτω κάτω ας σήκωνε τηλέφωνα ή ας απάνταγε mail  αν ήταν να αργήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Βάζω στοιχημα ότι πολλοί που απαντούν δεν έχουν καταλαβει ακόμα ότι αναφέρεστε σε χρήση κάρτας για αγορά μέσω ίντερνετ και μόνο τότε θα ζητηθεί ταυτοποίηση με σμσ στο κινητό ενώ στο πος θα ζητηθεί το πιν ....

αυτό είναι το μόνο σίγουρο (κάνω συναλλαγές με ηλεκτρονικά μέσα και κάρτες περίπου 10 χρόνια τώρα κάτι θα ξέρω...και εντελώς τυχαία δουλεύω και στο λογιστήριο/οικονομική διαχείριση στην εταιρεία που εργάζομαι έτσι έχω συχνά συναλλαγές και επικοινωνία με τις τράπεζες)

προς ενημέρωση σας

για αγορά οτιδήποτε μέσω διαδικτύου (ιντερνετ) μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ελληνικής τράπεζας

απαιτείται η συμπλήρωση του αριθμού κάρτας , όνομα και επώνυμο του κατόχου , ημερομηνία λήξης , ο τριψήφιος κωδικός που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας

μετά ανάλογα αν είναι VISA (Verified By VISA) ή MASTERCARD (Masterpass) γίνεται η έξτρα αποστολή του κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό του κατόχου και ολοκληρώνεται επιτυχώς η συναλλαγή και σου στέλνεται από την τράπεζα το σχετικό αποδεικτικό στο email σου

για αγορά οτιδήποτε μέσω φυσικής παρουσίας του κατόχου στο κατάστημα απαιτείται η πιστωτική/χρεωστική κάρτα και να περαστεί το PIN.

αν είναι ανέπαφη συναλλαγή (μέχρι του ορίου των 150 ευρώ) δεν απαιτείται το PIN μετά από τα 150 ευρώ θα ζητηθεί και αφού πληκτρολογηθεί σωστά μηδενίζει το όριο

όλα αυτά είναι υποχρεωτικά να συμβούν αν δεν έχουν συμβεί σε εσάς κάτι δεν έχετε κάνει σωστά εκ μέρους σας άρα μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για περισσότερες πληροφορίες για την ταυτοποίηση σας κτλ που απαιτούνται ώστε να είστε ασφαλείς 100% στις συναλλαγές σας.

6 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Ειμαι διαχειριστης Α φερεγγυότητας. Πριν λιγο πτωχευμενος μου έστειλε... mail απο τη νεα του εταιρια! εκανε το λαθος και τον εψαξα και εχει ανοιξει με νεο αφμ αλλη επιχειρηση ενω εκκρεμει η πτώχευση του! 

Εννοειται οτι αυτό που λες ισχύει στο 100% και το κάνουν ολοι. Παμε στους δικαστές τους λέμε τι κάνουν και λενε δεν μπορούμε να κανουμε τίποτα. 

Απλωσ εγω ειπα οτι πλέον για να κανεις πτώχευση, ακομα και αν θέλεις να κανεις τη κομπίνα με νεο αφμ, για να βγει απόφαση πτώχευσης πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΘΆ να εχεις περιουσια ικανη για εκποιηση. 

Αλλιως δεν πτωχευεις πλεον με σκέτο αερα κοπανιστο. 

καλά είπα ότι φαίνεσαι ενημερωμένος φίλε @BladeRunner

άρα πως γίνεται η παραπάνω ενέργεια χρόνια τώρα από τις "συγκεκριμένες εταιρείες" και μιλάω κρατάει χρόνια η απάτη...

απλά τώρα έγιναν άπληστοι έτσι έσκασε η απάτη στην δημοσιότητα και πήρε το θέμα διαστάσεις (δεν ξέρω την κατάληξη βέβαια...)

8 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εγώ για χρήση κάρτας μέσω ίντερνετ μιλάω. Δεν είχε συμμορφωθεί η δικη μου κάρτα στις νέες κοινοτικές οδηγίες μέχρι τώρα.

μιλάς άμεσα με την τράπεζα σου ώστε να μάθεις τι συμβαίνει και δεν εφαρμόζεται η έξτρα προστασία συναλλαγών.

πιθανόν να εκκρεμεί η ταυτοποίηση σου

πιθανόν να πρέπει να κάνει ενέργειες η τράπεζα σου

πιθανόν να χρειάζεσαι νέα κάρτα

πάντως συμμετέχουν όλες οι τράπεζες σε αυτήν την οδηγία καθώς δεν γίνεται καμία συναλλαγή

αν το κατάστημα που πουλάει προιόντα δεν διαθέτει το κατάλληλο POS για τραπεζικές συναλλαγές απλά δεν γίνεται καμία τραπεζική συναλλαγή και το κατάστημα είναι παράνομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αυτό είναι το μόνο σίγουρο (κάνω συναλλαγές με ηλεκτρονικά μέσα και κάρτες περίπου 10 χρόνια τώρα κάτι θα ξέρω...και εντελώς τυχαία δουλεύω και στο λογιστήριο/οικονομική διαχείριση στην εταιρεία που εργάζομαι έτσι έχω συχνά συναλλαγές και επικοινωνία με τις τράπεζες)

προς ενημέρωση σας

για αγορά οτιδήποτε μέσω διαδικτύου (ιντερνετ) μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ελληνικής τράπεζας

απαιτείται η συμπλήρωση του αριθμού κάρτας , όνομα και επώνυμο του κατόχου , ημερομηνία λήξης , ο τριψήφιος κωδικός που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας

μετά ανάλογα αν είναι VISA (Verified By VISA) ή MASTERCARD (Masterpass) γίνεται η έξτρα αποστολή του κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό του κατόχου και ολοκληρώνεται επιτυχώς η συναλλαγή και σου στέλνεται από την τράπεζα το σχετικό αποδεικτικό στο email σου

για αγορά οτιδήποτε μέσω φυσικής παρουσίας του κατόχου στο κατάστημα απαιτείται η πιστωτική/χρεωστική κάρτα και να περαστεί το PIN.

αν είναι ανέπαφη συναλλαγή (μέχρι του ορίου των 150 ευρώ) δεν απαιτείται το PIN μετά από τα 150 ευρώ θα ζητηθεί και αφού πληκτρολογηθεί σωστά μηδενίζει το όριο

όλα αυτά είναι υποχρεωτικά να συμβούν αν δεν έχουν συμβεί σε εσάς κάτι δεν έχετε κάνει σωστά εκ μέρους σας άρα μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για περισσότερες πληροφορίες για την ταυτοποίηση σας κτλ που απαιτούνται ώστε να είστε ασφαλείς 100% στις συναλλαγές σας.

καλά είπα ότι φαίνεσαι ενημερωμένος φίλε @BladeRunner

άρα πως γίνεται η παραπάνω ενέργεια χρόνια τώρα από τις "συγκεκριμένες εταιρείες" και μιλάω κρατάει χρόνια η απάτη...

απλά τώρα έγιναν άπληστοι έτσι έσκασε η απάτη στην δημοσιότητα και πήρε το θέμα διαστάσεις (δεν ξέρω την κατάληξη βέβαια...)

Κάποια πράγματα φίλε δεν μπορω να τα καταλαβω στο Γελλαδισταν. 

Επρεπε να φτασει 2016 σε αυτη τη... τρύπα της Ευρώπης για να αλλαξει ο πτωχευτικος κωδικας και για να πτωχευσεις πλέον πρεπει να εχεις περιουσία να δωσεις για εκποιηση, ετσι ωστε να σκεφτεις διπλα και τριπλα να κανεις τη κομπινα με νεο ΑΦΜ.

Η οποια κομπινα παραμενει ενεργη!!! 

Τεράστιο.... κενό νόμου. 

Οσοι φυγανε απο εδώ γλύτωσαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αυτό είναι το μόνο σίγουρο (κάνω συναλλαγές με ηλεκτρονικά μέσα και κάρτες περίπου 10 χρόνια τώρα κάτι θα ξέρω...και εντελώς τυχαία δουλεύω και στο λογιστήριο/οικονομική διαχείριση στην εταιρεία που εργάζομαι έτσι έχω συχνά συναλλαγές και επικοινωνία με τις τράπεζες)

προς ενημέρωση σας

για αγορά οτιδήποτε μέσω διαδικτύου (ιντερνετ) μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ελληνικής τράπεζας

απαιτείται η συμπλήρωση του αριθμού κάρτας , όνομα και επώνυμο του κατόχου , ημερομηνία λήξης , ο τριψήφιος κωδικός που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας

μετά ανάλογα αν είναι VISA (Verified By VISA) ή MASTERCARD (Masterpass) γίνεται η έξτρα αποστολή του κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό του κατόχου και ολοκληρώνεται επιτυχώς η συναλλαγή και σου στέλνεται από την τράπεζα το σχετικό αποδεικτικό στο email σου

για αγορά οτιδήποτε μέσω φυσικής παρουσίας του κατόχου στο κατάστημα απαιτείται η πιστωτική/χρεωστική κάρτα και να περαστεί το PIN.

αν είναι ανέπαφη συναλλαγή (μέχρι του ορίου των 150 ευρώ) δεν απαιτείται το PIN μετά από τα 150 ευρώ θα ζητηθεί και αφού πληκτρολογηθεί σωστά μηδενίζει το όριο

όλα αυτά είναι υποχρεωτικά να συμβούν αν δεν έχουν συμβεί σε εσάς κάτι δεν έχετε κάνει σωστά εκ μέρους σας άρα μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για περισσότερες πληροφορίες για την ταυτοποίηση σας κτλ που απαιτούνται ώστε να είστε ασφαλείς 100% στις συναλλαγές σας.

καλά είπα ότι φαίνεσαι ενημερωμένος φίλε @BladeRunner

άρα πως γίνεται η παραπάνω ενέργεια χρόνια τώρα από τις "συγκεκριμένες εταιρείες" και μιλάω κρατάει χρόνια η απάτη...

απλά τώρα έγιναν άπληστοι έτσι έσκασε η απάτη στην δημοσιότητα και πήρε το θέμα διαστάσεις (δεν ξέρω την κατάληξη βέβαια...)

μιλάς άμεσα με την τράπεζα σου ώστε να μάθεις τι συμβαίνει και δεν εφαρμόζεται η έξτρα προστασία συναλλαγών.

πιθανόν να εκκρεμεί η ταυτοποίηση σου

πιθανόν να πρέπει να κάνει ενέργειες η τράπεζα σου

πιθανόν να χρειάζεσαι νέα κάρτα

πάντως συμμετέχουν όλες οι τράπεζες σε αυτήν την οδηγία καθώς δεν γίνεται καμία συναλλαγή

αν το κατάστημα που πουλάει προιόντα δεν διαθέτει το κατάλληλο POS για τραπεζικές συναλλαγές απλά δεν γίνεται καμία τραπεζική συναλλαγή και το κατάστημα είναι παράνομο.

Ακυρώθηκε χθες η κάρτα μου καθώς υπηρχε υποψία υποκλοπής και πήρα σήμερα νεα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Φιλε μου ενω μπηκαν καποια extra βηματα, σε ιντερνετικες συναλλαγες για πιστοποίηση, ισχύει αυτό, με sms pin και ενω ειχα εδω και χρονια ενεργοποιησει υπηρεσια με καθε συναλλαγή μου να ερχεται sms και mail, στις καρτες μου αν καποιος παρει αριθμο και cvv μπορει ανετα να κανει συναλλαγή. αυτο εννοω. οχι ιντερνετικα. αν καποιος έχει αυτα τα στοιχεία, μπορει να αγορασει ενα εισιτήριο πχ. 

διαδικτυακά αν έχει αριθμό κάρτας , όνομα κατόχου , ημερομηνία λήξης , μυστικό κωδικό θα μπορούσε να κάνει συναλλαγή

αν δεν υπήρχε η έξτρα ασφάλεια/ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο ή μέσω άλλης μεθόδου (αν και από όσο ξέρω όλες οι τράπεζες προτιμούν το γραπτό μήνυμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

διαδικτυακά αν έχει αριθμό κάρτας , όνομα κατόχου , ημερομηνία λήξης , μυστικό κωδικό θα μπορούσε να κάνει συναλλαγή

αν δεν υπήρχε η έξτρα ασφάλεια/ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο ή μέσω άλλης μεθόδου (αν και από όσο ξέρω όλες οι τράπεζες προτιμούν το γραπτό μήνυμα)

Εμενα ειχε να διαλεξω μεταξυ sms και κωδικων στο web banking μου. επέλεξα sms. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Dimitris_Liakos είπε

Στην αρική της ιστοσελίδας του λέει " Ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση στη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω καθυστέρησης από τον προμηθευτή μας. Αυτή τη στιγμή έχει επιλυθεί και οι παραγγελίες εκτελούνται με σειρά προτεραιότητας ". Εγώ πάντως έκανα και καταγγελίες και φυσικά αμφισβήτηση συναλλαγής. Στο κάτω κάτω ας σήκωνε τηλέφωνα ή ας απάνταγε mail  αν ήταν να αργήσει

αυτό το πάθημα να γίνει μάθημα σε όλους/ες μας ανεξάρτητα αν την έχουμε πατήσει ή όχι από κάποια αποτυχημένη αγορά μας

εγώ για αυτό χρησιμοποιώ πάντα την (πρώτη μέθοδο αγορών) 1. Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ αυτή η μέθοδος)

αν το κατάστημα που αγοράσω κάτι αντί για το άμεση παραλαβή ή το γνωστό στο skroutz (1-3 μέρες παράδοση) ή 4-10 αν δεν υπάρχει και πρέπει να γίνει παραγγελία

αν φτάσει 10-15 μέρες και δεν έρθει το προιόν επικοινωνώ με το κατάστημα να μάθω τι συμβαίνει

μπορεί να μου πουν ότι για κάποιο λόγο ο προμηθευτής δεν το φέρνει τότε ζητάω τα χρήματα μου πίσω (αν πουν δικαιολογία) τρώνε αρνητική ψήφο στο skroutz και άμεσα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή , κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα (παίρνω τα χρήματα μου πίσω) και δεν με ενδιαφέρει τι πρόβλημα υπήρχε απλά το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα (ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχω φτάσει στο τέλος) συνήθως αν υπάρξει το παραμικρό λόγο προμηθευτή υπάρχει συνεννόηση με το κατάστημα και παραλαμβάνω το προιόν τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αυτό το πάθημα να γίνει μάθημα σε όλους/ες μας ανεξάρτητα αν την έχουμε πατήσει ή όχι από κάποια αποτυχημένη αγορά μας

εγώ για αυτό χρησιμοποιώ πάντα την (πρώτη μέθοδο αγορών) 1. Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ αυτή η μέθοδος)

αν το κατάστημα που αγοράσω κάτι αντί για το άμεση παραλαβή ή το γνωστό στο skroutz (1-3 μέρες παράδοση) ή 4-10 αν δεν υπάρχει και πρέπει να γίνει παραγγελία

αν φτάσει 10-15 μέρες και δεν έρθει το προιόν επικοινωνώ με το κατάστημα να μάθω τι συμβαίνει

μπορεί να μου πουν ότι για κάποιο λόγο ο προμηθευτής δεν το φέρνει τότε ζητάω τα χρήματα μου πίσω (αν πουν δικαιολογία) τρώνε αρνητική ψήφο στο skroutz και άμεσα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή , κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα (παίρνω τα χρήματα μου πίσω) και δεν με ενδιαφέρει τι πρόβλημα υπήρχε απλά το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα (ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχω φτάσει στο τέλος) συνήθως αν υπάρξει το παραμικρό λόγο προμηθευτή υπάρχει συνεννόηση με το κατάστημα και παραλαμβάνω το προιόν τελικά.

δεν προτιμάς το PayPal over credit card? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

τα πάντα τα κανω με PayPal οπότε γλυτωνω ολα αυτα.

Αλλα 3-4 φορες που αναγκάστηκα να δωσω καρτα, τουλάχιστον στις μισες φορες ειχε τη νεα ταυτοποίηση. αλλά οχι ολες τις φορες. 

μήπως να αποφεύγεις τα διαδικτυακά καταστήματα που δεν έχουν την νέα ταυτοποίηση καθώς πιθανόν να υπάρχει κάποια παρανομία

καθώς από τους οργανισμούς VISA (Verified By VISA) και MASTERCARD (MASTERCARD Secure Code ή MASTERCARD Masterpass)

Μόλις τώρα, BladeRunner είπε

δεν προτιμάς το PayPal over credit card? 

αν αγοράζω από το εξωτερικό (ΑΜΑΖΟΝ/ΕΒΑΥ ή αλλού) ναι τότε προτιμώ το PAYPAL

αν αγοράζω από την ελλάδα η πρώτη μου επιλογή είναι πιστωτική/χρεωστική κάρτα

δεν κάνω ποτέ τραπεζική κατάθεση

δεν χρησιμοποιώ αντικαταβολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...