Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

μήπως να αποφεύγεις τα διαδικτυακά καταστήματα που δεν έχουν την νέα ταυτοποίηση καθώς πιθανόν να υπάρχει κάποια παρανομία

καθώς από τους οργανισμούς VISA (Verified By VISA) και MASTERCARD (MASTERCARD Secure Code ή MASTERCARD Masterpass)

αν αγοράζω από το εξωτερικό (ΑΜΑΖΟΝ/ΕΒΑΥ ή αλλού) ναι τότε προτιμώ το PAYPAL

αν αγοράζω από την ελλάδα η πρώτη μου επιλογή είναι πιστωτική/χρεωστική κάρτα

δεν κάνω ποτέ τραπεζική κατάθεση

δεν χρησιμοποιώ αντικαταβολή

ναι, δυτυχως στην Ελλαδα το αποφεύγουν το PayPal, λογω προμηθειας μαλλον. 

Δεν εχω κανει ποτε τραπεζική καταθεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BladeRunner είπε

ναι, δυτυχως στην Ελλαδα το αποφεύγουν το PayPal, λογω προμηθειας μαλλον. 

Δεν εχω κανει ποτε τραπεζική καταθεση. 

εγω πάλι δεν εχω αγοράσει ΠΟΤΕ απο σκρούτζ κάτι που στοιχίζει πανω απο 50 ευρω. Αν οντως ειναι κάτι ακριβό α) ρωτάω αν ειναι ετοιμοπαράδοτο γιατι ξέρω οτι θα περιμένω 3πλάσιες μέρες απο όσες λενε και β) εφοσον ειναι παω εκει και πληρωνω cash. Βέβαια ειμαι αθηναιος και μπορω, δυστυχως δεν μπορουν να το κάνουν όλοι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panosmek4 είπε

Ισχυει η ανακοινωση, με τον πονο μας παιζουν!

προσωπικά τέτοιες ανακοινώσεις δεν με συγκινούν

αν και δεν βρίσκω λόγο να μην βγάλει την ανακοίνωση "μήπως τσιμπήσει και τίποτα νέα κορόιδα"

αν ήταν σωστός ο ιδιοκτήτης εκτός από την ανακοίνωση (που φαίνεται ότι δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τον όγκο των παραγγελιών καθώς μικρό κατάστημα) θα απαντούσε στα τηλέφωνα , θα προσπαθούσε να επιστρέψει χρήματα εφόσον οι πελάτες το απαιτούσαν ή θα έστελνε τα προιόντα που του είχαν παραγγείλει οι πελάτες

τώρα είναι αργά καθώς έγιναν οι αμφισβητήσεις στις τράπεζες , οι καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές , οι μηνύσεις στα ΑΤ και πιθανόν να υπάρχει συνέχεια στα δικαστήρια.

για μένα ένα κατάστημα κρίνεται από την συμπεριφορά του ιδιοκτήτη του και μόνο (δηλαδή αν σέβεται τους πελάτες του)

ξέρεις πόσα μικρά καταστήματα έχω εδώ στην περιοχή του παγκρατίου που πουλάνε προιόντα πληροφορικής/ηλεκτρικές συσκευές/κινητά τηλέφωνα

αλλά είναι αξιοπρεπείς οι ιδιοκτήτες και με σέβονται ως πελάτη/καταναλωτή/γείτονα

έτσι τους προτιμώ σε μερικές περιπτώσεις και δεν με έχουν απογοητεύσει

σαφώς υπάρχουν και άλλοι που απλά μπήκαν στην "μαύρη λίστα" και σε σύντομο χρονικό διάστημα έκλεισαν απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ ρε παιδιά πάντα αντικαταβολή βάζω, δηλαδή μιλάμε για κανα 3ευρω. Αν είναι η δουλειά σου να έχεις 10 παραγγελίες τη βδομάδα οκ, αλλά για ένα κινητό που θα πάρεις τα χριστούγεννα είναι δυνατόν να μη βάζεις αντικαταβολή;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εγω πάλι δεν εχω αγοράσει ΠΟΤΕ απο σκρούτζ κάτι που στοιχίζει πανω απο 50 ευρω. Αν οντως ειναι κάτι ακριβό α) ρωτάω αν ειναι ετοιμοπαράδοτο γιατι ξέρω οτι θα περιμένω 3πλάσιες μέρες απο όσες λενε και β) εφοσον ειναι παω εκει και πληρωνω cash. Βέβαια ειμαι αθηναιος και μπορω, δυστυχως δεν μπορουν να το κάνουν όλοι.

δεν έχει σημασία το Αθηναίος. Κι εγώ άμα το πάρω από άλλη πόλη το βάζω αντικαταβολή, παραλαβή από το κατάστημα κούριερ, και πληρώνω με κάρτα.

Επεξ/σία από Natha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, CaptainRockheart είπε

Μπορεί κάποιος να παραθέσει παρακαλώ screenshot με την "ανακοίνωση" γιατί εγώ μπαίνω στο site τους και δεν βλέπω κάτι. 

πάρτε μερικά χρήσιμα

 

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Screenshot_6.png

Screenshot_7.png

Screenshot_8.png

επίσης από την ιστοσελίδα του

Γενικοί Όροι

H a-mobiles.gr, η εταιρεία που δημιούργησε τo δικτυακό τόπο a-mobiles.gr, προσφέρει τις υπηρεσίες της υπό τους κάτωθι όρους χρήσης τους οποίους ο επισκέπτης/χρήστης των σελίδων του δικτυακού τόπου καλείται να διαβάσει προσεκτικά και να προβεί σε επίσκεψη/χρήση των σελίδων/υπηρεσιών της a-mobiles.gr μόνο εφόσον τους αποδέχεται πλήρως

Η a-mobiles.gr, ιδιοκτήτρια, δημιουργός και δικαιούχος όλων των δικαιωμάτων του δικτυακού τόπου www.a-mobiles.gr, προσφέρει στους επισκέπτες/μέλη/αναγνώστες της (εφ' εξής "χρήστες") πληθώρα υπηρεσιών, σελίδων, επιλογών ή/και πηγών, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων εργαλείων αναζήτησης.
Ο χρήστης των υπηρεσιών της a-mobiles.gr κατανοεί και αποδέχεται ότι το σύνολο των σελίδων/υπηρεσιών παρέχεται «όπως είναι» και η a-mobiles.gr δεν έχει καμία ευθύνη σχετικά με την περιορισμένη χρονική διάρκεια, τη διαγραφή, την κακή απόδοση ή την αδυναμία ηλεκτρονικής αποθήκευσης οποιωνδήποτε δεδομένων (data).
Οι ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς και οποιεσδήποτε νέες υπηρεσίες συμπεριληφθούν στην a-mobiles.gr διέπονται από τους παρόντες όρους χρήσης, εκτός αν ρητά αναφέρεται κάτι διαφορετικό ή ειδικότερο. Η χρήση των υπηρεσιών από τους χρήστες της a-mobiles.gr συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων. Για το λόγο αυτό η a-mobiles.gr συνιστά στους χρήστες να διαβάσουν προσεκτικά τα κείμενα που ακολουθούν ενώ για κάθε απορία τους μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Μ. ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ & Η/Υ
ΑΦΟΙ ΚΥΠΡΑΙΟΥ 86 - EΛΕΥΣΙΝΑ - ΤΚ: 19200
ΤΗΛ: 2169002694 - AΡ. Γ.Ε.Μ.Η : 149513001000
ΑΦΜ: 801117969- ΔΟΥ: ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Δεδομένης της φύσης και του όγκου του Διαδικτύου, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, η a-mobiles.gr δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων της a-mobiles.gr.
Τα περιεχόμενα της a-mobiles.gr παρέχονται όπως ακριβώς είναι χωρίς καμία εγγύηση ρητή ή τεκμαιρόμενη με οποιοδήποτε τρόπο, σχετικά με την εμπορευσιμότητα και την καταλληλότητα τους για συγκεκριμένο σκοπό. Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη.
Η a-mobiles.gr δεν παρέχει καμία ρητή εγγύηση, ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι λειτουργίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα και ότι τα λάθη θα διορθώνονται. Επίσης η a-mobiles.gr δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συνεργαζόμενο site ή οι εξυπηρετητές (servers) μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή των χρηστών δεν περιέχουν "ιούς" ή άλλα επιζήμια συστατικά.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚOY ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Η υπηρεσία a-mobiles e-shop λειτουργεί ως ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, ο επισκέπτης κατευθύνεται ανάλογα με τον τρόπο αποστολής και πληρωμής που επιλέγει στο ανάλογο σημείο του ηλεκτρονικού καταστήματος της a-mobiles.gr
Οι online συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του ασφαλούς δικτυακού τόπου της Εθνικής Τράπεζας. Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την ACS Courier. Η ανανέωση του καταλόγου είναι πολύ συχνή, όμως η a-mobiles.gr δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές στις τιμές που έγιναν μεταξύ της ημερομηνίας εισόδου του προϊόντος στον κατάλογο και της ημερομηνίας αγοράς.

ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ONLINE

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Οι ONLINE συναλλαγές μεταξύ της a-mobiles και του πελάτη πραγματοποιούνται μέσω του online συστήματος της Εθνικής Τράπεζας. Αποδεκτές είναι πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD. Η συναλλαγή ολοκληρώνεται μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας και τα στοιχεία κάθε πιστωτικής κάρτας δεν αποκαλύπτονται στην a-mobiles.gr.
Εναλλακτικά ο πελάτης κατά την παραγγελία του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να επιλέξει να ολοκληρώσει την συναλλαγή του με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η αποστολή των προϊόντων στην περίπτωση κατάθεσης ολοκληρώνεται μετά την κατάθεση. Ο καταθέτης πρέπει να εισάγει κατά την κατάθεση τον αριθμό παραγγελίας του.

Η a-mobiles δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση, που ο προμηθευτής έχει αλλάξει το απόθεμα του χωρίς καμία ειδοποίηση προς την εταιρία μας.

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται κατόπιν επιλογής του πελάτη μέσω της ACS Courier.

Όλες οι αναφερόμενες τιμές και έξοδα αποστολής και ασφάλισης περιλαμβάνουν τον Φ.Π.Α

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει εντός 14 ημερών το προϊόν που αγόρασε εξ' αποστάσεως, εφόσον δεν είναι ικανοποιημένος από αυτό που παρήγγειλε, και εφόσον δεν έχει ανοίξει την συσκευασία του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

ΕΓΓΥΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Όλα τα προϊόντα που διατίθενται από το κατάστημά μας καλύπτονται από εγγύηση από την επίσημη αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε μαζί μέσα στο χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, για την άμεση αντικατάστασή του (εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία service) ή την επιδιόρθωση του. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν το κατάστημα. Η συσκευασία των προϊόντων κατά την αποστολή τους γίνεται με τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται η καλή τους κατάσταση κατά την μεταφορά τους.

ΈΝΑΡΞΗ - ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η a-mobiles.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή/και μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Για την πολιτική χρήσης και διαχείρισης προσωπικών στοιχείων των χρηστών των υπηρεσιών της a-mobiles.gr, της Εθνικής Τράπεζας και της ACS Courier επισκεφθείτε αντίστοιχα τις ειδικές ενότητες «Προσωπικά δεδομένα»

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ, ΟΡΟΙ

Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης της a-mobiles.gr καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση τους διέπονται και συμπληρώνονται από το ελληνικό δίκαιο, το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετη προς το Νόμο, παύει αυτοδικαίως να ισχύει, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.
Οι παρόντες όροι χρήσης και η πολιτική χρήσης και διαχείρισης των προσωπικών στοιχείων (προσωπικά δεδομένα), της οποίας δια της αποδοχής της παρούσης ηλεκτρονικής φόρμας ρητώς δηλώνετε, ότι λάβατε γνώση, αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ της a-mobiles.gr και των χρηστών των σελίδων και υπηρεσιών του και δε δεσμεύει παρά μόνο αυτούς.
Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί στο παρόν.

Αγορά προϊόντων με τιμολόγιο

ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΕΙ ΑΡΘΡΟΥ 39Α ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ ΚΑΙ ΠΟΛ 1150/2017

Οι παραγγελίες με αποστολές από το κατάστημα μας , με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων (σε προθεσμία έως και 30 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής τους λόγο φόρτου εργασίας) και την υπαγωγή σας στο ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα ΦΠΑ και οι οδηγίες της ΠΟΛ 1150/2017.

Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση αγοράς με έκδοση ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ απαιτούνται τα ακόλουθα βήματα:

Εγγραφή ως Νέος Πελάτης, επιλέγοντας την ομάδα πελατών "Τιμολόγιο".

Μετά την εγγραφή σας θα πρέπει να μας στείλετε τα παρακάτω έγγραφα στο e-mail μας [email protected]

Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxis net (σε αρχείο pdf) με ημερομηνία εκτύπωσης την ημέρα της εγγραφής σας.

Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία σε περίπτωση ατομικής επιχείρησης ή του Νομίμου Εκπροσώπου της εταιρείας σε περίπτωση νομικού προσώπου (σε αρχείο pdf).

Καταστατικό και ΦΕΚ ή Ανακοίνωση ΓΕΜΗ καθώς και εκτύπωση από Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxis net (σε αρχείο pdf), όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της εγγραφής σας και από το οποίο θα προκύπτει ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας (αφορά μόνο νομικά πρόσωπα).

Επίσημο έγγραφο από την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός, από το οποίο θα προκύπτει ότι ο λογαριασμός μέσω του οποίου διενεργείται η πληρωμής είναι επαγγελματικός και ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του αντισυμβαλλομένου (Αγοραστή).

Μετά την αποστολή και τον έλεγχο των εγγράφων από το λογιστήριο μας εντός της ως άνω ορισθείσας προθεσμίας, μέσα από το σύστημα οι εγκεκριμένοι πελάτες θα μπορούν να προχωρήσουν σε παραγγελίες, αφού συνδεθούν με το λογαριασμό τους.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η πληρωμή γίνεται μόνο με Τραπεζική Μεταφορά ή Έμβασμα, από εταιρικό/επαγγελματικό λογαριασμό και ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του αντισυμβαλλομένου (Αγοραστή).

H αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στην έδρα της επιχείρησής.

Από την στιγμή που έχετε ήδη μια παραγγελία σε εξέλιξη δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσετε και δεύτερη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της πρώτης παραγγελίας τότε μπορείτε να καταχωρήσετε την επόμενη.

Η παραλαβή του δέματος γίνεται μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ – αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή τα έγγραφα που μας σταλούν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου και της ΠΟΛ, η εγγραφή θα ακυρώνεται αυτόματα.

Σε περίπτωση που δεν προχωρήσετε σε παραγγελία σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες από την έγκρισή σας, η εγγραφή σας θα διαγράφεται και τα έντυπά σας θα καταστρέφονται.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν όμως είχα κάνει παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα εγώ προσωπικά (εννοείται με πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας)

πρώτα από όλα θα είχα επικοινωνήσει μαζί του

αν δεν σήκωνε τα τηλέφωνα ή άρχιζε τις δικαιολογίες προμηθευτής κτλ...

θα απαιτούσα επιστροφή των χρημάτων μου

αν δεν το έκανε...

τότε θα έκανα τα παρακάτω.

άμεσα ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ με την τράπεζα μου

άμεσα καταγγελία στις ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (συνήγορος του καταναλωτή / γενική γραμματεία καταναλωτή)

άμεσα αρνητική ψήφο και ενημέρωση στο skroutz/bestprice (ως μοχλός πίεσης πίστεψε με λειτουργεί...)

άμεσα μήνυση στο ΑΤ της περιοχής μου με όλα τα στοιχεία

άμεσα καταγγελία στην ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

και η συνέχεια στα δικαστήρια μέσω του δικηγόρου μου.

 

5 ώρες πριν, CaptainRockheart είπε

Ευχαριστώ φίλε. 

μακάρι να βοηθήσουν οι πληροφορίες που έδωσα

επίσης πάρα πολλοί φίλοι βοήθησαν εδώ λέγοντας αρκετά χρήσιμα σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε ΑΜΕΣΑ όσοι έχετε εμπλακεί με το συγκεκριμένο κατάστημα

καθώς όσο καθυστερείτε τόσο δύσκολο γίνεται (για όλες τις κινήσεις σας υπάρχουν χρονικά περιθώρια)

και επιμένω φυσικά ότι δεν χρειαζόταν το θέμα να φτάσει τόσες σελίδες (που χάνεται η όποια πληροφορία)

αρκούσαν 1-2-3-4 άντε 5 σελίδες με συγκεκριμένα βήματα/κινήσεις/πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ikorolis είπε

Αν όμως είχα κάνει παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα εγώ προσωπικά (εννοείται με πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας)

πρώτα από όλα θα είχα επικοινωνήσει μαζί του

αν δεν σήκωνε τα τηλέφωνα ή άρχιζε τις δικαιολογίες προμηθευτής κτλ...

θα απαιτούσα επιστροφή των χρημάτων μου

αν δεν το έκανε...

τότε θα έκανα τα παρακάτω.

άμεσα ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ με την τράπεζα μου

άμεσα καταγγελία στις ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (συνήγορος του καταναλωτή / γενική γραμματεία καταναλωτή)

άμεσα αρνητική ψήφο και ενημέρωση στο skroutz/bestprice (ως μοχλός πίεσης πίστεψε με λειτουργεί...)

άμεσα μήνυση στο ΑΤ της περιοχής μου με όλα τα στοιχεία

άμεσα καταγγελία στην ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

και η συνέχεια στα δικαστήρια μέσω του δικηγόρου μου.

μακάρι να βοηθήσουν οι πληροφορίες που έδωσα

επίσης πάρα πολλοί φίλοι βοήθησαν εδώ λέγοντας αρκετά χρήσιμα σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε ΑΜΕΣΑ όσοι έχετε εμπλακεί με το συγκεκριμένο κατάστημα

καθώς όσο καθυστερείτε τόσο δύσκολο γίνεται (για όλες τις κινήσεις σας υπάρχουν χρονικά περιθώρια)

και επιμένω φυσικά ότι δεν χρειαζόταν το θέμα να φτάσει τόσες σελίδες (που χάνεται η όποια πληροφορία)

αρκούσαν 1-2-3-4 άντε 5 σελίδες με συγκεκριμένα βήματα/κινήσεις/πληροφορίες.

Κάνω quote αυτό το μύνημα αλλά θέλω να γράψω για την πιστοποίηση με SMS. 

Με την alphabank visa πάντα μου έρχεται μύνημα. 

Με Πειραιώς δεν μου έρχεται τίποτα και έχω και visa και mastercard πιστωτική μαζί τους. Και οι δύο κάρτες εννοείται ανέπαφες και σχεδόν καινούργιες. 

Κοιτάω και τα SMS μου τώρα και έχω μόνο alphabank SMS σχετικά με pin. 

Κάποια στιγμή η Πειραιώς αν κάνω συναλλαγή μου ανοίγει την εφαρμογή του κινητού και μου λέει να βάλω δαχτυλικο αποτύπωμα για να γίνει η συναλλαγή παρόλα αυτά το κάνει πολύ σπάνια. 1-2 φορές σε 30 ιντερντικες συναλλαγές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Natha είπε

εγώ ρε παιδιά πάντα αντικαταβολή βάζω, δηλαδή μιλάμε για κανα 3ευρω. Αν είναι η δουλειά σου να έχεις 10 παραγγελίες τη βδομάδα οκ, αλλά για ένα κινητό που θα πάρεις τα χριστούγεννα είναι δυνατόν να μη βάζεις αντικαταβολή;

Δεν βάζεις αντικαταβολή γιατί πρέπει πρώτα να πληρώσεις και μετά παραλαμβάνεις.

Και δεν ξέρεις τι θα έχει μέσα το δέμα.

 

Εκτός και εάν ο κούριερ σε αφήσει να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙΣ, και ΠΡΙΝ ΒΆΛΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΉ για να το παραλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gothakos είπε

Το μήνυμα πάντως από την σελίδα το κατέβασαν . 

εγω ακομα το βλέπω παντως... 

χωρις να με καψετε και να με σκοτωσετε εαν τελικα απλα αργησανε γιατι το ελουσε ο προμηθευτης τοτε εινια καλο vfm οι τιμες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...