Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, gothakos είπε

εαν κλεισει το θεμα υπαρχει ομαδα στο facebook anti-a-mobiles

Σωστά. Αλλά είναι πολύ λυπηρό να κλείσει το παρόν forum από κάποιους λίγους που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι βρίζοντας και ουρλιάζοντας μόνο κακό κάνουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα είναι ότι ανεξαρτήτως αποτελέσματος οι καταναλωτικές συνήθειες πολλών εδώ μέσα θα παραμείνουν ολόϊδιες. Θα συνεχίζετε εμμέσως να στηρίζετε τις ίδιες τακτικές και θα συνεχίζετε να αγοράζετε από όπου βρείτε "απλά γιατί είναι φθηνά".

Ο σκρουτζ θα συνεχίσει με προβληματικούς αλγόριθμους, με προβληματικό έλεγχο στα καταστήματα που βάζει, και με -μια ζωή- προβληματικό σύστημα αξιολογήσεων.

Για να μην αναφερθώ σε θέματα εγγύησης, ιδίως στα κινητά της Xiaomi.

Τέλος πάντων. Για μένα μια συμβουλή για αγορά κινητού, είναι να ρωτήσετε το κατάστημα "Κόβετε τιμολόγιο με το άρθρο 39α;" και η απάντησή τους να είναι ένα γεμάτο σιγουριά "Βεβαίως κύριε/κυρία, κανονικά." Κι ας κοστίσει και κάποια λίγα ευρώ παραπάνω. Τότε θα ξέρετε ότι θα συνεργαστείτε με άτομα που τους ενδιαφέρει η δουλειά τους και οι πελάτες τους.

Επεξ/σία από ChimairaX
  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κατά την άποψη μου έχω την εντύπωση ότι ότι έγινε έγινε,η κοπέλα πιθανότατα αύριο να μην παρουσιαστεί στο μαγαζί και να παραιτηθεί αν δεν έχει παραιτηθεί ακόμα,πράγμα που το περίμενα από την στιγμή που την είδα σήμερα ,και ήταν τρομοκρατημένη,φοβισμένη,για κλάμματα με αλλά λόγια!!Πιθανοτατα όσοι πήραν το cashέρι το πήραν και ήταν τυχεροί ..Οι υπόλοιποι εύχομαι καλά Χριστούγεννα να έχουμε και το νέο έτος να μας βρει με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ !!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, VickyTrnk_ είπε

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Δοκίμασε να ανεβάσεις το αρχείο εδώ
https://filebin.net/

Μετά κάνε αντιγραφή το url (αυτό που ξεκινά από https://filebin.net/...........) και επικόλληση εδώ.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, VickyTrnk_ είπε

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Δεν υπάρχει χρήστης με όνομα  ikorolis στο θέμα αυτό;

Ασε που βάζεις λίνκ απο τον δίσκο σου στον οποίο δεν έχουμε πρόσβαση.

Δημοσ.

Βασικό.
Αγορές από το διαδίκτυο ΜΟΝΟ με κάρτα. 

Ακόμη και να βαρέσει κανόνι ο έμπορας, υπάρχουν μηχανισμοί για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου από την τράπεζα. 
Εγώ πλήρωσα με πιστωτική MasterCard Πειραιώς. Ήδη έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής (chargeback) και πλέον η υπόθεση είναι στην MasterCard.
Μέσα σε 60 μέρες εάν ο έμπορος δεν αποδείξει πως όντως έστειλε το προϊόν που έχω πληρώσει θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Εάν δεν υπάρχουν χρήματα στους λογαριασμούς του εμπόρου μου είπαν πως τα δίνει η MasterCard. Προφανώς έχουν κάνει ασφάλεια για τέτοιες περιπτώσεις. 

https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/Chargeback-PR-eccgr.pdf

Δημοσ.
6 ώρες πριν, jzago είπε

Εγώ είμαι αυτός που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα παραλάβω καθώς εχθές έστειλαν το κινητό που έχω αγοράσει. Μόλις πριν λίγο μίλησα με τη τράπεζα στην οποία ανήκει η πιστωτική που χρησιμοποίησα για την αγορά και μου είπαν πως αίτηση αμφισβήτησης μπορώ να κάνω και να πάρω πίσω τα χρήματα μου ακόμα και αν παραλάβω το αντικείμενο και δεν είναι αυτό που πρέπει μέσα στη συσκευασία. Όποτε θα περιμενω μέχρι αύριο μήπως και παραλάβω. Να σημειώσω ότι η τράπεζα μου κάνει δυο εργάσιμες για να στείλει την αίτηση αμφισβήτησης. Όποτε μέχρι αύριο θα την έχω λογικά. 

Ποιες ενέργειες κάνατε ώστε να σας καλέσουν;

Δημοσ.

Προς τους συντονιστές

μια διόρθωση στην ανακοίνωση που γράφουν

ο Συνήγορος του πολίτη είναι για διαφορές με ότι έχει να κάνει με το δημόσιο https://www.synigoros.gr/?i=stp.el

ο Συνήγορος του καταναλωτή είναι για διαφορές με επιχειρήσεις/εταιρείες/καταστήματα http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

το 1520 είναι η γενική γραμματεία καταναλωτή http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον.

Αυτο το κειμενο εμφανιζετε στην ιστοσελιδα, αυτη τη στιγμη:

 

<<Ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση στη διεκπεραίωση των παραγγελιών.

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω καθυστέρησης από τον προμηθευτή μας.

Αυτή τη στιγμή έχει επιλυθεί και οι παραγγελίες εκτελούνται με σειρά προτεραιότητας >>

Επεξ/σία από adminaros
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...