Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, valkon είπε

Το πλαίσιο και το public κερδίσανε αρκετούς πελάτες μέσα από αυτό το τζέρτζελο. Μικρά μου μαγαζιά, δεν σας αρκεί να βάζετε το ανιψάκι σας να σας φτιάχνει το e-shop σε wordpress και τέλος. Αν δεν έχεις υποδομές, θα φύγεις άκλαυτος. Τα λέμε στο επόμενο thread κηδείας ενός ακόμη σκρουτζομάγαζου. 

Το θλιβερό είναι ότι πίσω από κάθε μαγαζί που κηδεύετε και εξυμνείτε (στην αντίθετη περίπτωση δηλαδή) πολύ πόσιμπολ και να κρύβονται τα ίδια άτομα. Είπαμε, "ας πάρω το μαραφέτι μου απ όπου να'ναι αρκεί να είναι φθηνό"

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τους έχουμε  στείλει  με  e-mail (το  μόνο μέσο )  τα  IBAN   μας   γαι  επιστροφή  χρημάτων  ...και  αυτοί  άφαντοι .Ένας  τύπος  μάζεψε  τα  λεφτά  του  κόσμου  και   τα έχει  δεσμευμένα  ...μαγαζιά  στημένα  στο  πόδι ...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, valkon είπε

Το πλαίσιο και το public κερδίσανε αρκετούς πελάτες μέσα από αυτό το τζέρτζελο. Μικρά μου μαγαζιά, δεν σας αρκεί να βάζετε το ανιψάκι σας να σας φτιάχνει το e-shop σε wordpress και τέλος. Αν δεν έχεις υποδομές, θα φύγεις άκλαυτος. Τα λέμε στο επόμενο thread κηδείας ενός ακόμη σκρουτζομάγαζου. 

σιγα ρε κηδεια.... εαν λυθει το θεμα και εχει χαμηλες τιμες και στρωσει μια χαρα θα την βγαλει... ολοι με τις υπερβολες.. και στην τελικη αυτο π καταλαβα ειναι οτι ενα μαγαζι που απλα το failare να τους εξυπηρετηση βγαλαμε συμπερασμα οτι εινια '''πρεζακι μαφιοζος'' συγνωμη για τους χαρατηρισιμους αλλα εαν κανεις το κοπο να διαβασεις τις σελιδες θα δεις..

απο 10-15 παραγγελιες την μερα εαν πηγανε σε 150-200 την μερα οπως ειπε στην καταθεση  η κοπελα τοτε εκει ειναι η αστοχια 

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

σιγα ρε κηδεια.... εαν λυθει το θεμα και εχει χαμηλες τιμες και στρωσει μια χαρα θα την βγαλει... ολοι με τις υπερβολες.. και στην τελικη αυτο π καταλαβα ειναι οτι ενα μαγαζι που απλα το failare να τους εξυπηρετηση βγαλαμε συμπερασμα οτι εινια '''πρεζακι μαφιοζος'' συγνωμη για τους χαρατηρισιμους αλλα εαν κανεις το κοπο να διαβασεις τις σελιδες θα δεις..

απο 10-15 παραγγελιες την μερα εαν πηγανε σε 150-200 την μερα οπως ειπε στην καταθεση  η κοπελα τοτε εκει ειναι η αστοχια 

δεν έχεις καταλάβει και πολλα. Δεν σε αδικω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Πεστα Χρυσόστομε.....

Έπρεπε να είχε κλειδωθεί το νήμα,ειδικά όταν άρχισαν τα "θα κάνουμε ντου" οργανώνοντας όχλους κτλ .Κατανοώ την αγωνιά να μην χάσετε τα λεφτά σας,αλλά κινηθείτε με την νόμιμη οδό. Πλέον είναι σαν μαύρη κωμωδία,βγαίνει ο άλλος λέει πηρα τα λεφτά μου πίσω ,άλλος παραλαμβάνει,άλλος απαντάει σε μηνύματα του φερόμενου λογαριασμού του καταστήματος στο insomnia,άλλος προτρέπει "τραβάτε από εκεί να μην χάσετε τα λεφτά σας,".Είτε είναι άπατη είτε άπλα το συνοικιακό μαγαζί έχασε το μπούσουλα θα το δείξει σύντομα.

Ψ Υ Χ Ρ Α Ι Μ Ι Α 😂

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύμφωνα με τους υπευθύνους του insomnia.gr όπου απάντησαν στο παρών θέμα ο λογαριασμός του καταστήματος a-mobiles.gr που φτιάχτηκε σήμερα είναι αυθεντικός.

για όλα τα άλλα συμφωνώ το θέμα με την βοήθεια των συντονιστών και κάποιων απλών χρηστών που έχουν την εμπειρία από τέτοιου είδους καταστάσεις θα έπρεπε να έχει 1-5 σελίδες με χρήσιμες πληροφορίες/οδηγίες και πιθανόν την επίσημη απάντηση του καταστήματος και τίποτα άλλο.

66+ σελίδες δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως κάποιος που θέλει να μάθει μερικά πράγματα θα προτιμήσει το google από το συγκεκριμένο θέμα και είναι κρίμα.

γνωρίζω πάρα πολλά "συνοικιακά καταστήματα" που είναι σωστοί επαγγελματίες και δεν χάνουν τον μπούσουλα αν αυξηθούν οι παραγγελίες.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

Σύμφωνα με τους υπευθύνους του insomnia.gr όπου απάντησαν στο παρών θέμα ο λογαριασμός του καταστήματος a-mobiles.gr που φτιάχτηκε σήμερα είναι αυθεντικός.

για όλα τα άλλα συμφωνώ το θέμα με την βοήθεια των συντονιστών και κάποιων απλών χρηστών που έχουν την εμπειρία από τέτοιου είδους καταστάσεις θα έπρεπε να έχει 1-5 σελίδες με χρήσιμες πληροφορίες/οδηγίες και πιθανόν την επίσημη απάντηση του καταστήματος και τίποτα άλλο.

66+ σελίδες δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως κάποιος που θέλει να μάθει μερικά πράγματα θα προτιμήσει το google από το συγκεκριμένο θέμα και είναι κρίμα.

Όσο γνήσιο και να είναι , νομίζω κοροϊδεύει την νοημοσύνη όλων των έμμεσα απατημενων

Δημοσ.
1 ώρα πριν, EiriniStamp είπε

Κι εγώ παίρνω τηλ και τίποτα, χθες βράδυ πήρα στη δίωξη, μου είπαν ν κάνω μήνυση και θα πάω σήμερα με οτι αποδεικτικα έχω.εκανα και καταγγελια στη γραμμή του καταναλωτή. Πάντως και από την τράπεζα Μ είπαν ότι έχει κάνει πολλα κ του έχουν μπλοκάρει το λογαριασμό. Έχει διακινήσει δις

Tα σκεφτεστε καθόλου πριν τα γράψετε;Ακου δις!!!!

Ελεος!!

  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Όσο γνήσιο και να είναι , νομίζω κοροϊδεύει την νοημοσύνη όλων των έμμεσα απατημενων

άλλο αυτό...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν έχεις καταλάβει και πολλα. Δεν σε αδικω.

Αυτό που κατάλαβα , και εάν δν συμφωνείς ευχαρίστως να ακούσω και σένα , είναι ότι παραγγείλανε άτομα από το παρόν κατάστημα , άργησε η παραγγελίας τους , ψαξανε το κατάστημα και δεν το βρήκανε για επιστροφή χρημάτων ,επίσης κάποιοι πήγανε στο κατάστημα πιεσανε τα πράγματα και ξεκινήσανε να επιστρέφουν λεφτά σιγά σιγά .. όλα τα άλλα είναι υποθέσεις , αυτά είναι τα φακτς ... 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

Αυτό που κατάλαβα , και εάν δν συμφωνείς ευχαρίστως να ακούσω και σένα , είναι ότι παραγγείλανε άτομα από το παρόν κατάστημα , άργησε η παραγγελίας τους , ψαξανε το κατάστημα και δεν το βρήκανε για επιστροφή χρημάτων ,επίσης κάποιοι πήγανε στο κατάστημα πιεσανε τα πράγματα και ξεκινήσανε να επιστρέφουν λεφτά σιγά σιγά .. όλα τα άλλα είναι υποθέσεις , αυτά είναι τα φακτς ... 

ενα φακτ ακομα. δεν έχει επιλογή αντικαταβολής. Θα ήθελα να σου πω κιαλλα αλλα δεν μπορω απλα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ενα φακτ ακομα. δεν έχει επιλογή αντικαταβολής. Θα ήθελα να σου πω κιαλλα αλλα δεν μπορω απλα.

Πάλι χάνεις το νόημα ..είπα τι έγινε όχι τι θα μπορούσε να γίνει .. 

Δημοσ.
Στις 18/12/2019 στις 2:51 ΜΜ, jzago είπε

Εγώ είμαι αυτός που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα παραλάβω καθώς εχθές έστειλαν το κινητό που έχω αγοράσει. Μόλις πριν λίγο μίλησα με τη τράπεζα στην οποία ανήκει η πιστωτική που χρησιμοποίησα για την αγορά και μου είπαν πως αίτηση αμφισβήτησης μπορώ να κάνω και να πάρω πίσω τα χρήματα μου ακόμα και αν παραλάβω το αντικείμενο και δεν είναι αυτό που πρέπει μέσα στη συσκευασία. Όποτε θα περιμενω μέχρι αύριο μήπως και παραλάβω. Να σημειώσω ότι η τράπεζα μου κάνει δυο εργάσιμες για να στείλει την αίτηση αμφισβήτησης. Όποτε μέχρι αύριο θα την έχω λογικά. 

Καλησπέρα. Μπορείς να μας πείτε με ποιά Τράπεζα μιλήσατε? Έγώ πλήρωσα μέσω της Πειραιώς. Ευχαριστώ

Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα...καποιοι που μενουν Αθηνα πηγαν απο εκει και πιθανον να βρηκαν λυση...Δηλωνω κατοικος θεσσαλονικης..τι μπορω να κανω

Δημοσ.

Ωραία αγαπητό a-mobiles. Οπότε αναμένουμε ότι θα λαβετε υπόψιν σας όλα τα μειλς που έχετε λάβει και θα προχωρήσετε σε ακύρωση των παραγγελιών όπου σας έχει ζητηθεί. 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...