Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πριν λιγο μου στειλανε e-mail απο την a-mobiles και μου λενε οτι ξεκινησαν οι αποστολες και ζητανε συγνωμη, εγω προσωπικα δεν τους πιστευω 

Δημοσ.

Το κατάστημα a-mobiles.gr όπως είπε εδώ ... δεσμεύεται έτσι λοιπόν

θα αναγκαστεί να παραδώσει τα προιόντα σε όσους πελάτες του τα θέλουν ακόμα

θα αναγκαστεί να επιστρέψει χρήματα αν οι πελάτες αρνηθούν να παραλάβουν την παραγγελία τους ή την έχουν ακυρώσει

θα αναγκαστεί να επιστρέψει χρήματα από τους πελάτες που έχουν προχωρήσει σε αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα

θα κληθεί να απολογηθεί στις αρμόδιες αρχές (συνήγορο του καταναλωτή/γενική γραμματεία καταναλωτή) τουλάχιστον για όσους πελάτες έκαναν καταγγελία σε αυτές

ενδέχεται να κληθεί να απολογηθεί στην ΕΛ.ΑΣ για τις καταγγελίες και μηνύσεις που έγιναν από πελάτες

και φυσικά ενδέχεται να αντιμετωπίσει ένδικα μέσα (εγκλήσεις/ασφαλιστικά μέτρα) που έγιναν από πελάτες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, patclo είπε

Δεν είμαι σίγουρος ότι το σκρουτζ δεν πρέπει να επέμβει αν δει παράξενες τιμές. Δεν ξέρω τι τιμές έβαλε το εν λόγω κατάστημα γιατί δεν παρήγγειλα, αλλά υποθετικά πες ότι εγώ φτιάχνω μια ΙΚΕ και βάλω στο μπλακ φραιντει πχ το τάδε κινητό 300 ευρώ φθηνότερα από το φθηνότερο κατάστημα. Με την προβολή του σκρουτζ μαζεύω 3 - 4 εκατομύρια και κατεβάζω ρολά χωρίς να παραδώσω τίποτε. Δεν θα φάει μετά κράξιμο το σκρουτζ από τους εξαγριωμένους πελάτες μου? Δεν ξέρω τι αλγόριθμους χρησιμοποιούν αλλά ως γνώστες της αγοράς πρέπει να το ψάχνουν λίγο το θέμα αν δουν κάτι που δεν κολλάει.

επιτέλους κάποιος κατάλαβε γιατι το σκρουτζ (και μπραβο του) τους έκοψε. Του χρόνου να φτιαξω ενα eshop με τέτοιες τιμές και με το εκατομμυριάκι μου στην τσέπη εσεις να με ψάχνετε στα λιμάνια.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

number 3.jpg

Επειδή διάβασα όλα τα επισυναπτόμενα, οφείλω να ομολογήσω ότι σας κρέμασε το Skroutz. Διεκδικείστε όλη τη χασούρα από αυτούς. 

Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά τα email μεταξύ Skroutz και της εταιρίας σας τα έχει στείλει δικηγόρος, αλλά βάλτε κάποιον να απαντήσει στα emails που σας έχουμε στείλει. Καταλαβαίνω ότι είναι μεγάλος ο όγκος mails που έχετε λάβει, αλλά πάρτε προσωπικό. Δεν είναι δικό μας πρόβλημα αυτό. Θα καταλαβαίναμε όλο αυτό, εφόσον ήσασταν ξεκάθαροι από την αρχή. Φάνηκε ότι κρύβεστε και ότι προσπαθείτε να αποφύγετε την ευθύνη της κατάστασής που είχατε βρεθεί. 

Υπάρχουν ακόμη πολλοί που δυσπιστούν εναντίων σας - δεν μπορεί κανείς να τους αδικήσει. Ελάτε μόνο στη θέση τους. Για αυτό λοιπόν θα πρέπει να επανορθώσετε με κάποιο τρόπο.

  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

 

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει κάποιος εδω που παρέλαβε την παραγγελια του η του επέστρεψαν τα χρήματα;όσοι κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα μας επιστρέψουν υποτίθεται τα χρήματα η θα μας ρωτήσουν αν θέλουμε τελικά την παραγγελια μας;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ έχω να πω

Αν η Ελλάδα δεν γίνει σύντομα Εσθονία (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση)

δεν υπάρχει καμία σωτηρία...

@GRIFOS87 το skroutz.gr και bestprice.gr μια χαρά έπραξε και σίγουρα έχουν λόγο που το έκαναν

λες το @A-mobilesGR μια εταιρεία ΙΚΕ να μπορέσει να διεκδικήσει την "χασούρα" όπως λες από το Skroutz.gr/Bestprice.gr τα οποία δεν φταίνε φυσικά καθώς είναι μηχανές αναζήτησης όχι καταστήματα/επιχειρήσεις .

ας το κάνει αλλά δεν νομίζω να κερδίσει μάλλον θα χάσει αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο (θα έχει μπει αυτόγκολ από τα αποδυτήρια)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

ούτε εγώ

ή το άλλο που διάβασα να διεκδικήσει την "χασούρα" από το skroutz.gr/bestprice.gr

μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ.

τελικά καλά είπε ένας φίλος σε προηγούμενη σελίδα του θέματος "ραντεβού στην επόμενη κηδεία" πολύ προφητικό

 

2 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

δεν έχει να κάνει μαζί σου φίλε μου να με συγχωρείς αν είπα κάτι που σε πείραξε

την γνωρίζω την νομοθεσία αν και δεν είμαι νομικός/δικηγόρος

αλλά αν μου λες να εμπιστευτώ το (κάθε) a-mobiles.gr ή το skroutz.gr/bestprice.gr λυπάμαι αλλά επιλέγω το skroutz.gr/bestprice.gr για αυτό είπα έχει μπει "αυτογκόλ από τα αποδυτήρια"

είναι σύγκριση μορφών εταιρείας μιας ΙΚΕ (εταιρείες του 1 ευρώ) δηλαδή με μια ΑΕ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...