Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εκανα μια αγορά στις 26/3 μεσημέρι(απο κατάστημα 10 χλμ απο το σπίτι μου, οχι οτι παίζει ρόλο, απλα το αναφέρω) και μου ηρθε σήμερα με γενική ταχυδρομική. Τραγικά πράγματα. Μιλάμε για πολύ καθυστέρηση αυτη την περίοδο. 

Και μιας και μίλησα για τη γενική, με την οποία συνεργάζομαι εταιρικά, πριν 3-4 μέρες περίμενα στη σειρά μου να μπω στο κατάστημα, και ενας υπάλληλος φόρτωνε παραγγελίες στο όχημα. Κάποια στιγμή κι ενώ ηταν γεμάτος δέματα, του πέφτουν κάτω 2 μικρά κουτια, οχι ιδιαιτερως βαριά. Ο υπάλληλος ατάραχος, τα έσπρωχνε με το πόδι του προς το αμαξι! Δυστυχώς ηρθε η σειρα μου να μπω και δεν του εκανα παρατηρηση γιατί βιαζόμουν, ωστόσο ήταν απαράδεκτο, και υποθέτω πως δεν είναι ούτε ο μόνος, ουτε η μόνη φορά που συνέβει κατι τετοιο. 

Επεξ/σία από jkidd13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ πάντως με SPEEDEX δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Μου έκαναν δώρο ένα ποντίκι, το οποίο ξεκίνησε από Πτολεμαΐδα, στις 3 Απριλίου. Ύστερα από μια ημέρα έφτασε στη Ξάνθη και πριν από 2 ώρες περίπου έγινε η παράδοση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/4/2020 στις 1:12 ΜΜ, iNorganic είπε

Μόλις επικοινώνησα με ACS Αθήνας. Τα δέματα από 23-24 Μαρτίου είναι ακόμα στο hub Π. ΡΑΛΛΗ (εκεί που γινεται η δρομολόγηση των δεματων της Αθηνας στα υποκαταστήματα) λόγω φόρτου εργασίας και έλλειψη προσωπικού . Οπότε έχουν πολυ μεγάλες καθυστερήσεις 7-10 εργάσιμες δηλαδή.

Δεν ξερω εαν δειξει το σύστημα οτι έχει φτάσει στο κατάστημα της περιοχής και παραλάβεις εαν κερδίζεις λιγο χρόνο έτσι.

Τα ΕΛΤΑ κουριερ παρόλο που δεν σηκώνουν τηλέφωνα και εχουν μέτριο σέρβις ήρθε sms σε 2 εργάσιμες για παραλαβή.

Απλά άμα δηλώνουν 7 ως 10 ημέρες καθυστέρηση θα έπρεπε να μην παραλαμβάνουν καθολου και να κηρύξουν στάση εργασιών μέχρι να ομαλοποιηθεί η κίνηση από πλευράς τους. Δεν είναι δυνατόν να λέγεσαι εταιρία ταχυμεταφορών και να παραδίνεις μετά 15 ημέρες.... Είναι σαν κάποιον που να δέχεται παραπάνω παραγγελίες από πελάτες, να παίρνει τα χρήματά τους εν γνώσει ότι δεν έχει αρκετά προϊόντα, να τα τζιράρει και αν έλθουν οι βλάκες να ζητήσουν προΪόν να τους λέει ότι θα τους δώσει όποτε έχει, αν έχει... Εγώ αυτό το ονομάζω απάτη.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, fredd0 said:

δε λειτουργει ακριβως ετσι ... ακομα κι αν μπορεις να προσλαβεις εξτρα προσωπικο για 2 μηνες, βανακια/μηχανακια κλπ "δανεικα" για δυο μηνεςπου θα βρεις?. Εκτος κι αν τους αμολυσουν να μοιραζουν δεματα ποδαρατοι.

3 επιλογές: α) βάζεις αγγελία για κάποιον που να διαθέτει δικό του μηχανάκι και του πληρώνεις βενζινες
β) αγοράζεις μηχανάκια Και κρατάς μόνιμα τους υπαλλήλους μπας και γίνεις επιτέλους εταιρία γιατί και τις καλες εποχές τα παράπονα ειδικά σε καταστήματα όπως του Χαλανδρίου είναι τεράστια 

γ) νοικιάζεις με leasing τα μηχανάκια για τα διαστήματα που έχεις αύξηση της ζήτησης (Πάσχα, Χριστούγεννα κλπ)

 

λυσεις υπάρχουν. Θέληση δεν υπάρχει 

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Εγώ πάντως με SPEEDEX δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Μου έκαναν δώρο ένα ποντίκι, το οποίο ξεκίνησε από Πτολεμαΐδα, στις 3 Απριλίου. Ύστερα από μια ημέρα έφτασε στη Ξάνθη και πριν από 2 ώρες περίπου έγινε η παράδοση. 

Μακαρι να ειχα δει το μηνυμα σου νωριτερα. Ειχα επιλογη ΕΛΤΑ κουριερ ή speedex και διαλεξα ο βλάκας την 1η.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, marmagia είπε

3 επιλογές: α) βάζεις αγγελία για κάποιον που να διαθέτει δικό του μηχανάκι και του πληρώνεις βενζινες
β) αγοράζεις μηχανάκια Και κρατάς μόνιμα τους υπαλλήλους μπας και γίνεις επιτέλους εταιρία γιατί και τις καλες εποχές τα παράπονα ειδικά σε καταστήματα όπως του Χαλανδρίου είναι τεράστια 

γ) νοικιάζεις με leasing τα μηχανάκια για τα διαστήματα που έχεις αύξηση της ζήτησης (Πάσχα, Χριστούγεννα κλπ)

λυσεις υπάρχουν. Θέληση δεν υπάρχει 

Έτσι και αλλιώς οι courier που πηγαίνουν για δουλειά δουλεύουν με τα δικά τους μηχανάκια...Τους πληρώνουν τις βενζίνες.. Έχουν και μερικά δικά τους οι εταιρείες αυτες...Αλλά δεν φθάνουν...Χαλάνε, ζημιές κτλπ.. Από ότι ξέρω δεν πολύ πηγαίνουν άτομα... Πηγαίνουν και φεύγουν... Γιατί έχει πολύ τρέξιμο και λίγα λεφτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι δικοί μου προσπαθούν 3 μέρες τώρα να βρουν μια εταιρία κούριερ να μου στείλουν κάτι πράγματα + συσκευασμένα προϊόντα Σ/Μ στην Αγγλία. Η πιο φθηνή ήταν η ACS από όλες τις εγχώριες, όχι τρελές διαφορές, αλλά σε 10-13 καταστήματα που καλούσαν δεν απαντούσε κανένας. Επειδή λοιπόν δεν ήθελα να περιμένω άλλο και να μου ταλαιπωρούνται κιόλας και καθώς έχω ζήσει και μισώ την πρακτική του αυτοκόλλητου στην πόρτα, πήγα στην ιστοσελίδα της DHL για απευθείας quote. Για 40 περίπου ευρώ παραπάνω, δέμα 5κιλών παραλαβή-παράδοση στην Αγγλία σε 1 μέρα αντί για 2-3 και όλη η διαδικασία 10 λεπτά με πληρωμή μέσω PayPal από αγγλικό λογαριασμό. 

Κακώς κοίταξαν αρχικά για εγχώριο αποστολέα...άντε γειά

 

Υ.Σ. Παλιά για Γεν Ταχ είχα καλή άποψη, τώρα μόνο Speedex κρατάει λίγο νομίζω, αλλά και πάλι, μπροστά σε UPS, DHL, δεν θα έπρεπε καν να λογίζονται σαν (σωστές/σοβαρές) εταιρίες courrier όλες σχεδόν οι ελληνικές....

 

 

EDIT

 

Υ.Σ. 2 Να αναφέρω ότι στην ιστοσελίδα της DHL πατάς το μεγάλο κόκκινο κουμπί για quote και κατευθείαν ξεκινάς, δηλώνεις διευθύνσεις, στοιχεία, διαστάσεις και πληρώνεις = 4 βήματα απλά και γρήγορα με κουμπάκια και λαμβάνεις μετά ακαριαία αποδεικτικό και ετικέτα.

 

Αντιθέτως, στην ιστοσελίδα της Speedex υπάρχει ένα πολύ λιγότερο ορατό κουμπί με όνομα "Εντολή Παραλαβής" (τι έκφραση omg!) το οποίο είναι μια φόρμα σαν να στέλνεις ΦΑΞ!!! Όπου καλείται ο χρήστης/πελάτης να γράψει ο ίδιος τα πάντα "χειρόγραφα" αντί να έχει μενού και κουμπάκια με τις διαθέσιμες επιλογές, εύκολα και κατανοητά. Φυσικά κανένα άμεσο feedback, δυνατότητα πληρωμής online ή έστω ένδειξη επιβεβαίωσης των ωρών παραλαβής/παράδοσης. Χρειάζεται δουλειά το UI/UX kαι πολλά άλλα γιατί είμαστε αιώνες πίσω...

 

Στην ACS κατά τα άλλα τέτοια δυνατότητα ακόμα την ψάχνω στην ιστοσελίδα τους....lmao

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες.

Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Δεν γνωρίζει κανείς το παραμικρό για τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης μιας εταιρείας ταχυμεταφορών αν δεν έχει κάνει την δουλειά σε διοικητικό επίπεδο. Ούτε καν οι οδηγοί δεν ξέρουν πολλά βασικά πράγματα για την λειτουργία των δικτύων και της τιμολόγησης , γιατί φυσικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους.

Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Από την στιγμή που ένα δέμα θα χρεωθεί σε έναν οδηγό ( κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει έστω και με τον ισχυρισμό ότι εικονικά γίνεται σε επίπεδο μηχανογράφησης , γιατί γίνεται ) αυτός ο οδηγός είναι υπόχρεος σε αυτή την αποστολή μέχρι να το παραδώσει ή να το γυρίσει πίσω στην αποθήκη όπου θα του ξεχρεωθεί με υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση κατά την πρόσληψη του και πολλά πολλά μικρά γραμματάκια. Και ας πούμε ότι έχει χρεωθεί 50 αποστολές , με μέση αντικαταβολή στο καθένα 70 ευρώ οπότε μιλάμε για 3,500 σε αξία εμπορευμάτων. Και έστω ότι δεν τα παίρνει ποτέ μαζί του και μένουν στην αποθήκη όπου ένας πονηρός συνάδελφος τσιμπάει ένα iphone των 1.100 ευρώ και το βάζει στην τσαντούλα του. Μαντέψτε ποιός θα το πληρώσει το τηλεφωνάκι!! Ποιός υπάλληλος αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος θα δεχτεί αυτό το ρίσκο? 

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

Το ότι εμπιστεύεστε και κάνετε αγορές από σελίδες στο φβ και στο ινστα όπου ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας δεν έχουν για να μιλήσετε και είναι αποθήκες με Πακιστανούς στο Κερατσίνι , αλλά σας κοροιδεύει η κούριερ που δεν σας φέρνει το δέμα την επόμενη μέρα , 1-2 , με τηλέφωνο πριν την παράδοση και μια σπανακόπιτα με φρεντο ντεκαφ για δώρο όπως σας διαβεβαίωσαν?

Ότι γίνεται αυτομάτως νόμος το οτιδήποτε γράφει ο καθένας στις παρατηρήσεις μιας ηλεκτρονικής αγοράς ή η οποιαδήποτε άλλη απαίτηση χωρίς να αναγράφεται πουθενά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους και όρους των εταιρειών ταχυμεταφορών ούτε και στα ηλεκτρονικά καταστήματα , και φυσικά δωρεάν?

Ότι τα 3 ευρώ μεταφορικά θεωρούνται τεράστιο κόστος και γίνονται ανούσιες συγκρίσεις με εταιρείες του εξωτερικού όταν μόνο οι απαιτήσεις του Δημοσίου σε ΦΠΑ , φόρους , προκαταβολές εισοδήματος , εισφορές κτλ είναι σε δυσθεώρητα επίπεδα όταν την ίδια στιγμή δέχεστε να πληρώνετε ένα κομμάτι ύφασμα από το Μπαγκλαντές που έχει μηδαμινό κόστος 30-40 ευρώ?

Δεν υπάρχει κουλτούρα σε κανένα επίπεδο στην χώρα , και οι αγορές μέσω ιντερνετ και όλα τα κομμάτια της αλυσίδας που τις αποτελούν δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση. Δυστυχώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών έχει τρομερές στρεβλώσεις για τις οποίες ο μοναδικός που δεν είναι υπαίτιος είναι ο πελάτης , και ακόμα χειρότερα αυτός που πάντα την πληρώνει. 50-50 η ευθύνη ανάμεσα σε κουριερ και e-shops με τους μεν να έχουν φτάσει τις τιμές σε εξευτελιστικό σημείο και να μην βγαίνουν για να παρέχουν αυτό για το οποίο πληρώνονται και τους δε να δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις για να κλείσουν μια πώληση.

Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. Ο πελάτης που έχει παντελή άγνοια , απαιτεί , βρίζει , φωνάζει και χτυπιέται χωρίς να ξέρει επειδή έτσι νομίζει πως θα περάσει το δικό του , όπως έχουμε μάθει να κάνουμε γενικά σε αυτή την χώρα , δεν έχει κανένα δίκιο και το όποιο μπορεί να είχε αυτομάτως το χάνει.

Όπως έχω προτείνει δεκάδες φορές από την μέρα που ξεκίνησαν όλες αυτές οι καταγγελίες για τις "κακές" κούριερ που "κοροιδεύουν" τον κόσμο η λύση είναι μια και πρέπει να εφαρμοστεί καθολικά. Παύση όλων των παραλαβών αποστολών , μοίρασμα του στοκ που υπάρχει στις αποθήκες μέχρι να αδειάσουμε , αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων με τιμολογήσεις που ανταποκρίνονται στα πραγματικά λειτουργικά κόστη και συνολική αναμόρφωση των υπηρεσιών και του μοντέλου λειτουργίας. Και όσο πάρει , 2-3-6 μήνες , να μηδενίσουν ταμεία από πολλούς μεγαλοεπιχειρματίες του φβ που τώρα σηκώνουν παντιέρα και τα ξαναλέμε από Σεπτέμβριο. Κάτι που φυσικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ , συνεπώς η ταλαιπωρία για όλους μας , εργαζόμενους και πελάτες , θα συνεχιστεί.

Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου.

  • Like 4
  • Confused 6
  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη αλήθεια ειναι οτι οι εταιρείες αργούν άπειρα Κ η υπομονή έχει ξεπεράσει το όριο. 

Καρφι δε καίγεται στον κοσμάκη πως λειτουργεί η κούριερ. Το μονο που θελουμε ειναι να ανταποκρίνονται σε αυτά που οι ίδιοι υπόσχονται. 

Γενικη ταχυδρομική, μια βδομάδα μετά, το δέμα μου ειναι ακόμα στη διαλλογη. ΘΕΟΙ ! 

  • Like 5
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, margaritagr είπε

Η μόνη αλήθεια ειναι οτι οι εταιρείες αργούν άπειρα Κ η υπομονή έχει ξεπεράσει το όριο. 

Καρφι δε καίγεται στον κοσμάκη πως λειτουργεί η κούριερ. Το μονο που θελουμε ειναι να ανταποκρίνονται σε αυτά που οι ίδιοι υπόσχονται. 

Γενικη ταχυδρομική, μια βδομάδα μετά, το δέμα μου ειναι ακόμα στη διαλλογη. ΘΕΟΙ ! 

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα , πως δεν φροντίζει κανείς να ενημερώσει σωστά τον πελάτη για να πάρει την απόφαση πως και αν θέλει να παραγγείλει , πρωτίστως τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν την πρώτη επαφή , με τα αποτελέσματα να φαίνονται σε 19 σελίδες πόστ και πόσες ακόμα στο φόρουμ και όλο το διαδίκτυο. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. 

Ακομα και σημερα, σχεδον ολες οι "ταχυμεταφορικες" στον υπολογισμο μετακινησης που εχουν στο sitε τους αναφερουν οτι η παραδοση εντος νομου θα γινει την επομενη εργασιμη . Αρα βαση των δικων τους πληροφοριων εγω ειμαι ενας σωστα ενημερωμενος πελατης. Οποτε γιατι να μην διεκδικησω αυτο που πληρωνω;  Αρα μηπως τελικα ακομα οι κακες κουριερ κοροιδευουν τον κοσμο;

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα ανθρώπου που δουλεύει σε "διοικητική" θέση? Γι' αυτό οι κούριερ πάνε κατά διαόλου. Ευχαριστούμε που μας επιβεβαιώνεις

Σοβαρότατο είναι εφόσον τίθεται επί τάπητος , και όπως είπα και στο τέλος του πόστ η απόλυτη αλήθεια.

1 λεπτό πριν, Jorvik είπε

Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. 

Ακομα και σημερα, σχεδον ολες οι "ταχυμεταφορικες" στον υπολογισμο μετακινησης που εχουν στο sitε τους αναφερουν οτι η παραδοση εντος νομου θα γινει την επομενη εργασιμη . Αρα βαση των δικων τους πληροφοριων εγω ειμαι ενας σωστα ενημερωμενος πελατης. Οποτε γιατι να μην διεκδικησω αυτο που πληρωνω;  Αρα μηπως τελικα ακομα οι κακες κουριερ κοροιδευουν τον κοσμο;

Για την ακρίβεια οι περισσότερες αναφέρουν 1-2 ή 1-3 εργάσιμες.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βιντεάκι των ΕΛΤΑ courier πάντως λέει στο τέλος "Τα ΕΛΤΑ φροντίζουν για εσάς".

Αντί να ενημερώνουν ΕΠΙΣΗΜΑ ότι λόγω της κατάστασης μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις και με σχετικό χρονικό προσδιορισμό, τουλάχιστον να ξέρει ο κόσμος.

Το έγραψα και παραπάνω, από 24/3 ακόμα περιμένω να έρθει η παραγγελία ... Χωρίς φυσικά να ενδιαφέρει την κούριερ, αν εγώ έχω ανάγκη το προιόν που αγόρασα για να μπορώ να δουλέψω και περιμένω τρίτη εβδομάδα ήδη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...