Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για μενα 3 μερες για κρητη και να μου το φερουν και παραδοσουν κανονικα ειναι μεγαλη βελτιωση υπηρεσιων .Γενικη ταχυδρομικη εκανε 7 μερες  και πολλες κλησεις και ελτα μου εφεραν τους λογαριασμους ληγμενους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, POS είπε

γιατι ξερουν τι εχει μεσα το καθε δεμα ;

Φαντάζομαι πως ξέρουν μια και οι πωλήσεις έχουν γίνει μέσα από το amazon.

Τώρα αν όντως δίνουν προτεραιότητα στα "χρήσιμα", είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Snoob είπε

Ειλικρινά, δεν το καταλαβαίνω αυτό το πράγμα, με το "κάντε υπομονή, έχουν πολλή δουλειά".

Κατ' αρχάς, καλό θα ήταν να περιγράψουμε το τι σημαίνει "λίγο υπομονή".

Πέντε ημέρες υπομονή για να πάνε ένα φάκελο 12 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο όπου τον παρέδωσα (γιατί αν συμφωνήσω σε "παραλαβή από το χώρο μου" με παράθυρο, "9 με 3", λες και είμαι κανένας αργόσχολος να περιμένω απίκο στο γραφείο έξι ώρες πότε θα δεήσει να εμφανιστεί το κούριερ... και να μου χτυπάει τελικά το κουδούνι 5 παρά... Τέλος πάντων) είναι καλά για υπομονή;

Πόση υπομονή να δείξω, ας πούμε, όταν τον πιάνω στα πράσα να μου κολλάει σημείωμα απουσίας χωρίς να έχει χτυπήσει κουδούνι, και να έχει έρθει χωρίς το δέμα;

Επτά ημέρες υπομονή να βλέπω το δέμα σε transit από το Περιστέρι στην Αργυρούπολη, είναι καλά για υπομονή, ή να δείξω λίγη ακόμη;

Πόσες ώρες πρέπει να παίρνω τηλέφωνο και πόσες φορές πρέπει να τους ακούσω να το σηκώνουν και να το κλείνουν ή να "πέφτει" η γραμμή ενώ παίζει το τζιγκλάκι για νιοστή φορά;

Πόση υπομονή οφείλω να δείξω όταν επί μέρες αδυνατώ να πιάσω γραμμή και όταν τελικά τα καταφέρνω τα κεντρικά μου λένε πως το δέμα είναι ασκανάριστο στο τοπικό και το τοπικό μου λέει πως έχουν σκανάρει τα πάντα και το δέμα μου δεν έχει έρθει;

Οπότε, πρώτα να ξεδιαλύνουμε τη διαφορά μεταξύ του να δείχνεις υπομονή και του να είσαι θύμα μιας παγιωμένης κατάστασης που κοιτάνε να τη φορτώσουν στις δήθεν "παράλογες" απαιτήσεις των πελατών.

Δεύτερο, και ενδεχομένως ακόμη σημαντικότερο, να μιλήσουμε λίγο για το πώς προέκυψε αυτή η κατάσταση:

Οι πελάτες, δεν μπουκάρουν στα καταστήματα με φακέλους και δέματα και με το ζόρι βάζουν τις εταιρίες να τα μεταφέρουν. Δεν βγαίνουν στους δρόμους και με την απειλή όπλου αναγκάζουν διερχόμενους μεταφορείς να ανεβούν επάνω και να πάρουν δέματα ή φακέλους. Με δυο λόγια, δεν φύτρωσαν αυτά τα δέματα στις αποθήκες, οι ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ ΥΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ.

Αν δεν μπορούν, να μην αναλαμβάνουν.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, εξωτερικός συνεργάτης εκδοτικών οίκων. Έχω διάφορους πελάτες. Αναλαμβάνω έργα για εκδοτικούς, συμφωνώ ένα χρονικό διάστημα και έχω υποχρέωση να παραδώσω εγκαίρως.

Αν αναλάβω 700 μεταφράσεις ταυτόχρονα και δεν μπορώ να είμαι συνεπής, δεν θα πουν οι εκδοτικοί "αχ τον καημένο, του πέσανε πολλά, ας δείξουμε υπομονή". Όχι. Θα βάλουν κάτω τις ρήτρες της συμφωνίας μας και θα μου αλλάξουν τον αδόξαστο. Και καλά θα κάνουν.

Όταν ένας επαγγελματίας αναλαμβάνει έργο, αναλαμβάνει και υποχρεώσεις. Αν δεν μπορεί, δεν αναλαμβάνει.

Να τελειώσει κάποια στιγμή αυτή η γελοιότητα με τις καημένες τις εταιρίες που, αχ, τι να κάνουν. Λες και ξύπνησαν μια μέρα και βρήκαν τις αποθήκες τους γεμάτες. Ο Άη Βασίλης τις γέμισε;

Ήξεραν ότι δεν μπορούσαν, και αναλάμβαναν. Και συνέχιζαν να αναλαμβάνουν. Ακόμη και υπό καθεστώς ΕΙΔΙΚΩΝ ΟΡΩΝ με ΕΠΙΠΛΕΟΝ αμοιβή. Και μέχρι που έγινε της τρελής από τα παράπονα, σε σημείο να παρέμβει το κράτος, ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ, όπως κάνουν ΚΑΘΕ φορά που δεν προλαβαίνουν.

Για να ξέρουμε τι λέμε. 

Αν με βάση τα παρακάτω που λέει ο Boudass, κάνεις καταγγελία, όχι μόνο εσυ, αλλα και εγώ και ο δίπλα και ο παραδίπλα και πληρώσουν μερικά πρόστιμα, θα σφίξουν οι κώλοι. Βέβαια, παίζει του χρόνο να έχουμε αυξήσεις 50%, αλλα αυτό είναι άλλο θέμα.

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Φαντάζομαι πως ξέρουν μια και οι πωλήσεις έχουν γίνει μέσα από το amazon.

Τώρα αν όντως δίνουν προτεραιότητα στα "χρήσιμα", είναι άλλο θέμα.

Δίνουν προτεραιότητα εκεί που έχουν ρήτρες. Αν π,χ, η Αμαζον πει ας πούμε στην ΤΝΤ ότι θέλω να παραδίδεις σε 3 ημέρες μόλις φτάσει Ελλάδα, αν δεν το κάνει τον έχει πιεί κανονικά.

 

2 ώρες πριν, Boudass είπε

Από σχετικές αναζητήσεις λοιπόν φαίνεται ότι η ACS είχε αναλάβει την παράδοση λογαριασμών της ΕΥΔΑΠ για 4 έτη (πηγές 1 2 3 ) με τον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το έτος 2013.

Στον εν λόγω διαγωνισμό (πηγή) προβλεπόταν ετήσιο πλήθος 8.100.000 (με δυνατότητα προσαύξησης έως 10.125.000) αποστολών με συμβατική υποχρέωση (σελ. 13) την παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων στους πελάτες της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. από τον ανάδοχο λαμβάνει έως (3) ημέρες, σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με την εξαίρεση των δυσπρόσιτων περιοχώνηλαδή μικρών νησιών, ορεινών και απομακρυσμένων χωριών και οικισμών), στις οποίες, η παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων λαμβάνει χώρα εντός τεσσάρων (4) ημερών.

Ενώ η ΕΥΔΑΠ είχε το δικαίωμα λύσης και έκπτωσης του αναδόχου με καταγγελία σε περίπτωση: «σε περίπτωση που ο ανάδοχος αποδεδειγμένα και δική του ευθύνη παραβιάσει οποιονδήποτε από τους όρους της διακήρυξης και της σχετικής σύμβασης ή εκτελέσει πλημμελώς τις υποχρεώσεις του

Αξιοσημείωτο είναι ότι η ACS ΔΕΝ κέρδισε τον διαγωνισμό και για την παράδοση λογαριασμών της Δ.Ε.Η. (πηγή) «καθώς κρίθηκε ότι ο αριθμός των υποκαταστημάτων της δεν κάλυπτε το 95% των καλλικρατικών δήμων της χώρας».

Εν αντιθέσει με τα ΕΛ.ΤΑ τα οποία από 14-02-2020 δεν έχουν παραδώσει ή καθυστέρησαν την αποστολή 600.000 λογαριασμών της ΔΕΗ (πηγή).

Επιπλέον

Με την Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/2013 - ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 «Καθορισμός των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών» στο άρθρο 1, παράγραφος ζ προβλέπεται αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών  «Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6 € για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100 €.» (το αναφέρει και ο οδηγός καταναλωτή της Ε.Ε.Τ.Τ. – πηγή)  ενώ και η ίδια η εταιρεία στον «ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ» στην παράγραφο Γ.4.3. αναφέρει «Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών γεννά δικαίωμα κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης. Κάθε καταναλωτής μπορεί να υποβάλει έγγραφη διαμαρτυρία για τυχόν απώλειες ή ζημιές που έχουν προκληθεί στην αποστολή του ή για κλοπή αυτής ή για καθυστέρηση επίδοσης πέραν του συμφωνηθέντος χρονικού διαστήματος εντός 6 μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παραλαβής και να αιτήσει αποζημίωση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα όρια αποζημίωσης αναλόγως της υπηρεσίας και του είδους της πλημμέλειας Η ACS απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ’ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός έξι (6) μηνών από την κατάρτιση της ταχυδρομικής σύμβασης»

Έμαθα μέσω γνωστού του γνωστού, πως ο μεγαλύτερος όγκος είναι από τα Jumbo.

Επεξ/σία από agamoi-thytai
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε

Δίνουν προτεραιότητα εκεί που έχουν ρήτρες. Αν π,χ, η Αμαζον πει ας πούμε στην ΤΝΤ ότι θέλω να παραδίδεις σε 3 ημέρες μόλις φτάσει Ελλάδα, αν δεν το κάνει τον έχει πιεί κανονικά.

Οι κούριερ φυσικά και θα δώσουν προτεραιότητα όπου υπάρχουν ρήτρες, εδώ όμως αυτό που συζητάμε είναι άλλο, δλδ το αν δίνει η άμαζον προτεραιότητα στα "χρήσιμα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολοι ειμαστε στον ιδιο χορο. Φαινεται τωρα τι συμβαινει οταν θες 1 υπαλληλο να σου καλυπτει θεση για 3 ατομα. 3 Δεματα ACS κανενα δεν εφτασε ακομα Θεσσαλονικη , ολα απο Αθηνα αμεσα διαθεσιμα ... Εχω και ακρη στην ACS. Κλαινε και κυριως το μεγαλυτερο ποσοστο του προβληματος ξεκιναει απο τα κεντρικα και μετα απο μεμονωμενες περιπτωσεις γιατι παιζει franchise , ογκος ανα περιοχη κλπ. Ενω 2 δεματα μου ηρθαν (1 πορτα - πορτα απο Κεφαλλονια , το στειλαν τεταρτη , σημερα ηταν εδω) το 2ο ρουχα απο ZARA με ημερ/νια παραδοσης 10 του μηνα , παραγγελια 2/4 ηρθε 7/4 με γενικη..... Τι να πω... ευελπιστω για την δικη μου περιπτωση να βγαλω ακρη και αυριο καθως προοριζονται για πιτσιρικια (βαπτιστηρια ) και ηθελα να τα δωσω $%#^#$... Αυτα ειναι προβληματα κυριοι !! (Για μενα παει)..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Snoob είπε

Το έκαναν αυτό, ήδη από τον "καλό καιρό", προ ιού, εκτός γιορτών, απλά στην κανονική ροή, γιατί για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν προλάβαιναν.

Το έγραφα σε προηγούμενο μήνυμα, μου έχει τύχει, περίμενα κούτα με 25 βιβλία, εμφανίστηκε ένας με παπί το καλοκαίρι, τον περίμενα στο μπαλκόνι, μόλις ακούω το παπί και βλέπω άνθρωπο στην πόρτα του κήπου της πολυκατοικίας κατεβαίνω τροχάδην, μέχρι να ανέβει τα σκαλιά και να φτάσει στην είσοδο έχω κατεβεί τρέχοντας και τον πετυχαίνω στην πόρτα να κολλάει χαρτάκι (έτοιμο το είχε ή αλλιώς το συμπλήρωσε σε δευτερόλεπτα).

Προφανώς δεν είχε την κούτα, πού να τη βάλει στο παπί...

Επαναλαμβάνω, τίποτε από αυτά που ζούμε τώρα δεν είναι πρωτοφανές. Σαφώς έχουν πελαγώσει, σαφώς υπάρχουν εξηγήσεις, δεν αμφιβάλλω πως έχουν πατήσει τους υπαλλήλους τους από κάτω.

Όμως, αυτό που συμβαίνει το ήξεραν πριν αρχίσει να φωνάζει ο κόσμος, και απολύτως συνειδητά προτίμησαν να κάνουν την πάπια (κατά πάγια τακτική τους, και στις γιορτές την πάπια κάνουν μέχρι να τηλεφωνήσεις για να μάθεις, λ.χ., γιατί χρειάζονται 5 ημέρες για να μεταφέρουν ένα φάκελο 12 χιλιόμετρα μακριά μέσα στην Αθήνα). Μέχρι να παρέμβει το κράτος και να αρχίσει τους ελέγχους, λέξη δεν είχαν πει από μόνοι τους.

Θέλω να πω, αν υποθέσουμε πως οι πελάτες αυτών των εταιριών ήταν τόσο αποχαυνωμένοι ώστε να ανεχτούν αδιαμαρτύρητα να βλέπουν τα δέματά τους in transit επί ημέρες, να μην μπορούν να επικοινωνήσουν με κανέναν στο τοπικό κατάστημα, να τους παραπέμπει το τοπικό στο κεντρικό και το κεντρικό στο τοπικό, να τους κλείνουν το τηλέφωνο μετά από δεκαπεντάλεπτα και εικοσάλεπτα αναμονής, δυσκολεύεται κανείς να πιστέψει πως θα συνέχιζαν να κάνουν την πάπια;

"Μα τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει;" μπορεί να ρωτήσει κάποιος.

Απαντώ, συγκεκριμένα:

1. Έγκαιρα και, κυρίως, με δική τους πρωτοβουλία (και όχι συρόμενοι σε ανακοινώσεις όπου φορτώνουν τα πάντα στον ιό και όχι στις πάγιες και από χρόνια καταγεγραμμένες αδυναμίες του κλάδου) να είχαν ενημερώσει τον κόσμο για το τι συμβαίνει και ποιο είναι το πραγματικό πλαίσιο εξυπηρέτησης.

2. Έγκαιρα να έπαυαν να αναλαμβάνουν δέματα με ειδικούς όρους παράδοσης. Μέχρι και την Τρίτη που μας πέρασε, σε τουλάχιστον δύο επαρχιακές πόλεις (Γιάννενα και Πάτρα) όπου έχω άμεση εικόνα λόγω συγγενών και συνεργατών, αναλάμβαναν παράδοση για την Αττική την επομένη, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και, προφανώς, με επιπλέον χρέωση.

3. Έγκαιρα να αναρτούσαν πρόγραμμα διεκπαιρέωσης των ήδη παραληφθέντων αποστoλών. Δεν μπορεί μια εταιρία η οποία επ' αμοιβή αναλαμβάνει τη διακίνηση δεμάτων να φέρεται ωσάν να μας κάνει χάρη που παίρνει τα λεφτά μας και έχει για όσο θέλει, χωρίς κανείς να μπορεί να ενημερώσει υπεύθυνα πού βρίσκονται τα δέματα, ιδιοκτησία ιδιωτών στην κατοχή της. Κάποια στιγμή πρέπει να ξέρουν οι άνθρωποι, αποστολές με τάδε ημερομηνία παραλαβής πότε θα παραδοθούν. Επαφιόμαστε ακόμη στην καλή προαίρεση των υπαλλήλων ή, σύμφωνα με όλο και περισσότερες μαρτυρίες, στις πιέσεις που ασκούν μεμονωμένα πελάτες, με απειλές για προσφυγή στην ΕΕΤΤ, ώστε να παραλάβουν τα δέματά τους.

Αν δεν μπορούν οι εταιρίες, ας σταματήσουν, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, να αναλαμβάνουν αποστολές. Εντιμότερο θα ήταν, από αυτό που συμβαίνει τώρα, καθώς επιμένουν χρόνιες παθογένειες του κλάδου να προσπαθούν να τις φορτώσουν στον ιό.

Ηρθε με αδεια χερια κολλησε χαρτι και περπαταει ακομα; Πρεπει αν εισαι πολυ ηρεμος τυπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε

Μα το γράφει στην πρώτη σελίδα πως το κάνει.

Από το έτσι γράφει στην πρώτη σελίδα μέχρι το έτσι πράττει, είναι τεράστια απόσταση. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω πειστεί.

11 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Δεν τιμωρείται η κούριερ αν δεν παραλάβεις, αυτή πληρώθηκε. 

Ας βγάλει τότε άκρη το κατάστημα με την κούριερ, δεν φταίει ο πελάτης για τις επιλογές συνεργατών του καταστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με τα καταστήματα και τις ευθύνες τους το έχω αναφέρει ότι δεν είναι αθωα. Πόσα ενημερώνουν τους πελάτες τους για πιθανές καθηστερησεις είτε γιατί δεν έχουν κάποιο απόθεμα είτε γιατί έχουν καθυστερήσεις από τις μεταφορικές; Έμεις στη δουλειά χρησιμοποιούμε acs. Ότι φεύγει από μας παραδίδεται 100% της επόμενη (b2b). Mας ενημέρωσαν από τη Δευτέρα για έως 15νθημερη παράδοση εντός Αττικής. Με το καλημέρα ενημερώσαμε πελάτες και ότι ήταν άμεσης προτεραιότητας το μεταφέραμε μόνοι μας. Πόσα εσοπ το έχουν κανει αυτό, να ενημερώσουν;  

 

Από την άλλη σαν ιδιώτης έχω τη χειριστή άποψη για την acs. Δικός τους ήταν ο τυπάς που έβαζε χαρτάκι όταν άνοιγα την εξώπορτα και δεν είχε το δέμα όταν το ζήτησα.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα από Ταϋλάνδης σε 3 μέρες με DHL  σε αντίθεση με γενική και γαμω acs που περιμένω 2 δέματα 10 μέρες να έρθουν από Αττική σε εντός αττικής 

τηλ δεν απαντάνε όπως πάντα κανείς τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, margaritagr είπε

Ναι μέσα στον πανικό που γινεται κάθονται και αξιολογούν τα δέματα και σκέφτονται ποια ειναι πιο χρήσιμα. Στανταρακι!🙄

Μπορει να μην περναει απο το μυαλο σου,αλλα  ασχολουνται λιγο πιο σοβαρα με δεματα που εχουν πληρωθει κανονικα απο ιδιωτη προς ιδιωτη,παρα με  το δεμα της Κυρα Σουλας απο το decoro/likebrands/diamandino/jumbo.

Στο λεω στανταρακι,γιατι εχω δουλεψει κουριερ και οντως αυτο γινοταν,οσο και να θες να κοροιδεψεις εσυ εδω.

2 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Έμαθα μέσω γνωστού του γνωστού, πως ο μεγαλύτερος όγκος είναι από τα Jumbo.

Οντως τωρα επρεπε να στο πει γνωστος για να καταλαβεις οτι τα πιο πολλα δεματα ειναι μαλακιες απο μαγαζακια;

Ακομα και σε νορμαλ περιοδο ( οχι γιορτες ή εκπτωσεις ) απο τα 80 δεματα που ειχα στο δρομολογιο μου,τα 60 ηταν απο teleshoping/καλλυντικα/ρουχαλακια/πεδιλακια.

 

3 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Εν τω μεταξύ τώρα που το ξαναβλέπω, προτεραιότητες έχει θέσει και το Amazon.com λόγω covid 19 (η ανακοίνωση αναφέρει ότι we are giving priority to items that our customers need the most. You may experience shipping delays). Άρα, πιθανότατα να υιοθέτησαν μια παρόμοια πολιτική και οι ταχυμεταφορικές.

Δεν ειναι καινουργια πολιτικη αυτη,διαβασε τι εχω απαντησει απο πανω.

Επεξ/σία από talibanakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...