Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, nikoskal1 είπε

Και σε ξανά ρωτάω για 5 με 10 μέρες τον χρόνο που γίνεται χαμός από δέματα και παραδόσεις πρέπει μια εταιρία να πάρει παραπάνω κόσμο; αν είναι έτσι και στις μέρες που υπάρχουν οι συντάξεις στις τράπεζες θα έπρεπε να περνούν 10 υπαλλήλους και μετα να τους διώχνουν. 

δεν ειναι δεκα 

 

1 μηνας εκλεισε κ παει στον δευτερο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, tsipakis είπε

δεν ειναι δεκα 

1 μηνας εκλεισε κ παει στον δευτερο

Άμα πάει έτσι το πράγμα και συνεχίσει αυτό με τις αποστολές και τις καθηστερησεις και εγώ μαζί σου αν δεν κανουν τίποτα. Αλλά δεν φταινε μόνο οι courier. Εγώ έχω παραγγείλει κάτι εδώ και 4 ημέρες και ακόμα δεν έχει παραδόθει από το κατάστημα που έκανα την παραγγελία. Αυτό είπα και ποιο πάνω αν διάβασες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Email από public...

Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.

Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.

Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.

Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.

Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.

 

Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

 

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dsvee είπε

Email από public...

Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.

Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.

Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.

Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.

Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.

Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος 

Όχι ρε γαμωτο, συγκινήθηκα !

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dsvee είπε

Email από public...

Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.

Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.

Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.

Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.

Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.

Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος 

Και γαμω τα σεντόνια. 

Συγκίνηση και δέος 😋

Μας πήραν τα ζουμιά με τις βαρυγδουπες δηλώσεις. 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αθηνα δε ξερω τι γινεται Λογικα θα χει χαθει η μπαλλα  επαρχια ειμαι κ δουλευω στα Ελτα κουριερ μας εχουν πατησει κατω εχουν διπλασιαστει τα δεματα. κ το καθε ζωο παραπονιεται οσο εμεις λιωνουμε στα μηχανακια με μισθους πεινας . Τουλαχιστον εδω δεν ειναι το χαλι της αθηνας .Δυστηχως For the record στο τοπικο γραφειο(Franchise)δεν βγαζει κατι απο τις παραδωσεις μονο απο τις αποστολες που θα εχει ολο το υπολοιπο κερδος παει στα κεντρικα απο το καθε δεμα που παραδιδεται κ καποιο μερος της προμηθειας παει στο γραφειο αποστολης. Απο οτι ξερω το καθε δεμα κερδος ειναι 0,40 λεπτα . Οποτε αξιζει να σας το φερουν και με ελλειπης προσωπικο . Για απαντηστε μ ? Δυστηχως απο τα κεντρικα δεν υπαρχει καποια οργανωση η κατι σε αυξηση των ατομων η εκμεταλλευση υπαρχει και στο ιδιο υποκαταστημα. οποτε καταλαβενετε γ ποιο λογο δε βγαινουν να παρουν ατομα. Αν χρηματοδοτουσε η εταιρια το καθε Franchise υποκαταστημα της με καινουρια μηχανακια εξοπλισμο και χρηματα για να παρουν παραπανω ατομα θα γινοταν μια χαρα η δουλεια . και δε θα παραπονιοταν ο κοσμος . οποτε καταλαβενετε. Και επειδη εχω περασει κ απο αλλες εταιριες ολες στο ιδιο μοτιβο λειτουργουν. απλα εχει να κανει με το πληθος των κουριερ και του προσωπικου στο θεμα εξυπηρετησης.Αθηνα δε ξερω πως δουλευουν . Εδω τουλαχιστον οποιον δε βρουμε αφηνουμε σημειωμα αν δεν εχει κουδουνι η αν δεν εχει απαντησει στο τηλ. Δε μπορουμε να χανουμε κ χρονο κανοντας κλησεις κ απο τα κινητα μας καποιες φορες.

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, POS είπε

τα εχουμε γραψει ξανα και ξανα... αυτη δεν ειναι δικαιολογια. και με τη black friday τα ιδια προβληματα ειχαν και δεν ενοιωθαν τιποτα.

3πλασιες αποστολες = 3πλασια κερδη που σημαινει πως μπορουν ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΚΟΣΜΟ !!!

Πολύ άκυρη προσέγγιση. Αύξηση όγκου εργασίας δεν σημαίνει και τριπλάσια κέρδη...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, mindreader είπε

Σημερα πηγα να παραλαβω ενα δεματακι της μανας μου στην acs...

Την πρωτη φορα που πηγα, ειχε πεσει το 'συστημα'....ελα σε καμια ωρα μου ειπαν...

Την δευτερη που πηγα, το πηρα κανονικα.

Επειδη τους ψιλοξερω, ρωταω εναν απο τους ιδιοκτητες/εργαζομενους του τοπικου μαγαζιου: "τελικα ποιοι ειναι χειροτερα, αυτοι που εκλεισαν εντελως, ή εσείς και οποια καταστηματα εμειναν τουλαχιστον ανοικτα και δουλευουν;'

Και τι μου απαντα; "Και το ρωτας; Αυτοι που εκλεισαν ειναι καλυτερα! Εμεις και ξεθεωνομαστε στη δουλεια, και το 800αρι που παιρνουν αυτοι εμεις δεν το βγαζουμε'!

Και μου εξηγησε οτι αυτοι πληρωνονται απο τις αποστολες που φευγουν απο το καταστημα τους, που ειναι ασυγκριτα λιγοτερες, σε σχεση με τον ογκο που τους ερχεται αυτη την εποχη απο αλλου, για να τον διανεμουν....

Αυτα...

Την αληθεια σου ειπε φιλαρακι μου ! Ετσι ειναι τα πραγματα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μενοιάζει τι λέει το public,να πάρουν περισσότερους υπαλλήλους(το έχουμε προτείνει εδω μέσα και ξέρουμε οτι ειναι το σωστό).Είναι υποχρεωμένοι να μου φέρουν τη παραγγελεία μου!!!ΟΥΓΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, hlt είπε

Δεν μενοιάζει τι λέει το public,να πάρουν περισσότερους υπαλλήλους(το έχουμε προτείνει εδω μέσα και ξέρουμε οτι ειναι το σωστό).Είναι υποχρεωμένοι να μου φέρουν τη παραγγελεία μου!!!ΟΥΓΚ

δηλαδη το public δεν μπορει να κανει μονο του παραδοσεις στις μεγαλες πολεις τουλαχιστον?

Επεξ/σία από billiboo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dsvee είπε

Email από public...

Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.

Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.

Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.

Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.

Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.

Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος 

Αν υπήρχε, επιπρόσθετα, θυρίδα παράδοσης των διαδικτυακών μας παραγγελιών σε κάθε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας για την παραλαβή πακεταρισμενων προϊόντων που θα έρχονταν με τα φορτηγά της εταιρίας ή/και μισθωμένα φορτηγά ΔΧ, θα αποτελούσαν «υγειονομική βόμβα»; ή τους έρχεται φθηνότερα να παραλαμβάνουν και να πληρώνονται συνεχώς (24/7) για παραγγελίες με 1 κλικ που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν σε εύλογο χρόνο και μπορούμε άνετα να κατηγορούμε τους κακοπληρωμένους διανομείς κούριερ; Το περισσότερο κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ταλαιπωρία;

Επεξ/σία από Volsatha13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 minutes ago, billiboo said:

δηλαδη το public δεν μπορει να κανει μονο του παραδοσεις στις μεγαλες πολεις τουλαχιστον?

Στην δικιά μου περίπτωση πρέπει να παραλάβει εκείνο πρώτα το βιβλίο.

Παραγγελία ενός βιβλίου το Φεβρουάριο με "αρχική" διαθεσιμότητα 2-3 βδομάδες. Μετά από μερικές μέρες μου έστειλε email ότι θα είναι διαθέσιμο 25 Απριλίου και πριν μια βδομάδα ήρθε email ότι τελικά θα είναι διαθέσιμο 11 Αυγούστου. 😛

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Αθηνα δε ξερω τι γινεται Λογικα θα χει χαθει η μπαλλα  επαρχια ειμαι κ δουλευω στα Ελτα κουριερ μας εχουν πατησει κατω εχουν διπλασιαστει τα δεματα. κ το καθε ζωο παραπονιεται οσο εμεις λιωνουμε στα μηχανακια με μισθους πεινας . Τουλαχιστον εδω δεν ειναι το χαλι της αθηνας .Δυστηχως For the record στο τοπικο γραφειο(Franchise)δεν βγαζει κατι απο τις παραδωσεις μονο απο τις αποστολες που θα εχει ολο το υπολοιπο κερδος παει στα κεντρικα απο το καθε δεμα που παραδιδεται κ καποιο μερος της προμηθειας παει στο γραφειο αποστολης. Απο οτι ξερω το καθε δεμα κερδος ειναι 0,40 λεπτα . Οποτε αξιζει να σας το φερουν και με ελλειπης προσωπικο . Για απαντηστε μ ? Δυστηχως απο τα κεντρικα δεν υπαρχει καποια οργανωση η κατι σε αυξηση των ατομων η εκμεταλλευση υπαρχει και στο ιδιο υποκαταστημα. οποτε καταλαβενετε γ ποιο λογο δε βγαινουν να παρουν ατομα. Αν χρηματοδοτουσε η εταιρια το καθε Franchise υποκαταστημα της με καινουρια μηχανακια εξοπλισμο και χρηματα για να παρουν παραπανω ατομα θα γινοταν μια χαρα η δουλεια . και δε θα παραπονιοταν ο κοσμος . οποτε καταλαβενετε. Και επειδη εχω περασει κ απο αλλες εταιριες ολες στο ιδιο μοτιβο λειτουργουν. απλα εχει να κανει με το πληθος των κουριερ και του προσωπικου στο θεμα εξυπηρετησης.Αθηνα δε ξερω πως δουλευουν . Εδω τουλαχιστον οποιον δε βρουμε αφηνουμε σημειωμα αν δεν εχει κουδουνι η αν δεν εχει απαντησει στο τηλ. Δε μπορουμε να χανουμε κ χρονο κανοντας κλησεις κ απο τα κινητα μας καποιες φορες.

μην τα λεμε 1000 φορες... κανεις δεν τα εχει με τον κοσμο που δουλευει γιατι ξερουμε οτι περνουν πολυ λιγα χρηματα. ξερουμε οτι η δουλεια εχει πολλαπλασιαστει κτλπ αλλα οι περισσοτεροι ειχαμε και θεματα πριν την κορονα. στο σκελος που μιλας για το ποσα βγαζουν τα καταστηματα απο τις αποστολες - παραδοσεις κτλπ γτ θα πρεπει να μας ενδιαφερει?δεν ειναι δικη μας δουλεια να δουμε αν ο καθε ενας που πηρε franchise με το συγκεκριμενο επιχειρηματικο μοντελο εκανε την σωστη επιλογη κτλπ. αλλα ειναι υποχρεομενος να εχει καποια στανταρ και να τηρει τους κανονισμους. πχ προσυμφωνημενος χρονος παραδοσης. και το πιο σημαντικο για αλλη μια φορα ειναι ταχυμεταφορες , οχι μεταφορες αν ειναι το στελνω και με ελτα με τα μισα και λιγοτερα χρηματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikoskal1 είπε

Θελεις να μου πεις δηλαδή ότι σε όλες τις δουλειές όταν αυξάνεται η δουλειά για 5 με 10 μέρες όπως την Black Friday οι επιχειρήσεις παίρνουν κόσμο;; δεν γίνεται πουθενά αυτό και ούτε θα γίνει στις εταιρίες courier. 

Στον προηγμένο καπιταλισμό το κάνουν. Έτσι βρίσκουν εποχική δουλειά άνεργοι, νέοι και φτωχοί συνταξιούχοι που θέλουν να συμπληρώσουν τα πενιχρά εισοδήματα τους

https://www.standard.co.uk/news/uk/amazon-gears-up-for-its-biggest-ever-black-friday-a4298721.html

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι βγαλουν ειναι απο αυτα που θα στειλουν και ειναι πολυ λιγα.. Για μενα επρεπε οι ιδες οι εταιρειες να χρηματοδοτουσαν τα ιδια τους τα Franchise για καλυτερες συνθηκες εργασιας για αγορα οχηματων κλπ. και αυξηση προσωπικου . και επισης της συλλογικης συμβασης . αλλα τι να πεις ? το κερδος σκεφτονται μονο. Επισης δε κανει και ευκολα καποιος αυτη τη δουλεια.  και να θελαν να παρουν προσωπικο δε θα βρησκαν ευκολα. 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.