Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dsvee είπε

Email από public...

Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.

Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.

Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.

Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.

Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.

Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος 

ενα δακρυ κύλησε... 

περαν της πλακας ομως κανανε κονε και με αλλες courier αλλα και με ταξι για παραδοσεις... δεν εκατσαν με σταυρωμένα τα χερια και να λενε «μια χαρα πουλαμε, το χρημα ρεει, οποτε παραλαβουν».

μπραβο τους λοιπον... 

 

39 λεπτά πριν, 2koykoy είπε

Πολύ άκυρη προσέγγιση. Αύξηση όγκου εργασίας δεν σημαίνει και τριπλάσια κέρδη...

εχεις δικιο. οι αποστολες γινονται δωρεαν.. μεσα μπαινουν εεε ;;

9 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Το λεω γιατι ξερω οτι δε βγαινουν να παρουν ατομα  αλλα και να βγαιναν δεν υπαρχουν ατομα ευκολα να κανουν αυτη τη δουλεια τουλαχιστον εδω επαρχια . Η ACS εχει μηνει με μονο 2 κουριερ.και αυτοι εχουν τα διπλασια δεματα απο μας. αν κ ο υπεθυνος ξερω οτι ειναι τενεκες και δε παταει κανενας . παιζει κ αυτο ενα ρολο. . Οτι βγαλουν ειναι απο αυτα που θα στειλουν και ειναι πολυ λιγα.. Για μενα επρεπε οι ιδες οι εταιρειες να χρηματοδοτουσαν τα ιδια τους τα Franchise για καλυτερες συνθηκες εργασιας για αγορα οχηματων κλπ. και αυξηση προσωπικου . και επισης της συλλογικης συμβασης . αλλα τι να πεις ? το κερδος σκεφτονται μονο. 

κανεις λαθος η acs τους επιδοτει με 0.30€ ανα αποστολη για καθε παραδοση. 

για το οτι ο ιδιοκτήτης ειναι τενεκες φταιει η μαμα εταιρεια που δινει τα καταστηματα στον καθενα wannabe εντρεπρενερ και αυτος με τη σειρα του προσπαθει να βγαλει την 10πλασια δουλεια και να σκιζει τους 2 υπαλληλους που ειχε παντα.

ρε ουστ !!

Επεξ/σία από POS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, POS είπε

ενα δακρυ κύλησε... 

περαν της πλακας ομως κανανε κονε και με αλλες courier αλλα και με ταξι για παραδοσεις... δεν εκατσαν με σταυρωμένα τα χερια και να λενε «μια χαρα πουλαμε, το χρημα ρεει, οποτε παραλαβουν».

μπραβο τους λοιπον... 

εχεις δικιο. οι αποστολες γινονται δωρεαν.. μεσα μπαινουν εεε ;;

κανεις λαθος η acs τους επιδοτει με 0.30€ ανα αποστολη για καθε παραδοση

ναι τοσο ειναι κ για μενα λιγα ειναι . αν εχουν αυξημενο ογκο πχ  800 δεματα τη μερα κατι βγαινει εκει αλλα κ παλι οριακα θα νε αν πληρωνει 6 η 7 ατομα προσωπικο . και τα εξοδα σα γραφειο τοπικο . Ναι δυστηχως απο αυτους δε ξερεις πως θα σου συμπεριφερθουν αν πας για δουλεια. Οπου και να πας Εναν κακο εργοδοτη θα τον βρεις . Οχι μονο σε αυτο τον κλαδο.

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πλατεία Νέας Σμύρνης στο Νέο Κόσμο, το αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα της ACS μου ανακοίνωσε ότι η παραγγελία μου που απεστάλη από τον έμπορο στις 14/4 αναμένεται να μου παραδοθεί στις 21/4. Στο Skroutz αρνήθηκαν να δημοσιοποιήσουν το σχόλιό μου για την ACS, αν και χαρακτήρισα θετικά τη συναλλαγή με τον έμπορο. Μήπως κάποιοι δεν θέλουν να διαβαστούν αρνητικά σχόλια για την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Volsatha13 είπε

Από πλατεία Νέας Σμύρνης στο Νέο Κόσμο, το αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα της ACS μου ανακοίνωσε ότι η παραγγελία μου που απεστάλη από τον έμπορο στις 14/4 αναμένεται να μου παραδοθεί στις 21/4. Στο Skroutz αρνήθηκαν να δημοσιοποιήσουν το σχόλιό μου για την ACS, αν και χαρακτήρισα θετικά τη συναλλαγή με τον έμπορο. Μήπως κάποιοι δεν θέλουν να διαβαστούν αρνητικά σχόλια για την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών;

εννοειται πως δεν θελουν.

δες facebook page «acs ταχυδρομικες υπηρεσιες». που ειναι το page της μαμας εταιρειας. το πρωτο post τους εχει 280+ σχολια και δεν φαινεται κανενα. οπου τους παιρνει τα σβηνουν, που θα μπορουσαν να βγουνε με μια λιτη ανακοινωση του στυλ.

«καναμε λαθος, ζηταμε συγνωμη» αλλα αυτοι εξακολουθουν να θεωρουν πως ειχαν δικιο που ηθελαν να ανεβασουν τις τιμες. μεχρι και στο linkedin τους κραζουν

review στο google και στο trustpilot: https://www.trustpilot.com/review/www.acscourier.net

Επεξ/σία από POS
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τς μαγαζιά τροφοδοτούν με πολυ όγκο τις εταιρίες ταχυμεταφορών 

Απο εκει ξεκιναει το πρόβλημα..Ειναι λογικό να εχει τόσο μεγάλες καθυστερήσεις Ιδανικά θα επρεπε ...να αναβμιζοταν ολο το συστημα υπηρεσιών απλα. για να ανταπόκριθει  στην κανονικότητα  (που σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ηδη χαλια)

Εχουμε περίοδο εορτών και ηδη ολη η εμπορική δραστηριότητα εξυπηρετείτο ταχυδρομικώς.

Ητο μοιραίο 

Επεξ/σία από kariolikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.facebook.com/courierelta/

Δειτε αυτη τη σελιδα !!!  P.S οσο για τα μυνηματα που δεχεστε στα κινητα ειναι αυτοματοποιημενα. Σαν μια ειδοποιηση οτι ηρθε το δεμα. αφου καπιοι δε παρακολοθουν το τρακινγκ η δε ξερουν να το δουν. Τα περνας σαν αγνωστος απων . και ερχεται το αυτοματοποιημενο μυνημα. ποιο πολυ αυτα ειναι ενημερωτικου τυπου να ξερετε . οχι οτι οντως δε σας βρεικαν . Συνηθως περνουν τηλ και οταν δεν απαντησεις λογω φορτου το σκαναρουν ετσι κ το αφηνουν στο καταστημα αφου εχουν να πανε 10 αδες μπροστα τα οποια απαντησαν . δεν εχουν χρονο να σπαταλαν οι κουριερ για δεμα το οποιο δεν απαντησε .

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

Μια ερώτηση. Περιμένω δέμα το οποίο έφυγε χθες από Κρήτη, με ACS και στο τηλέφωνο της ACS λέει εκτιμώμενη μέρα παράδοσης 23/04. Δεδομένου ότι δεν είμαι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη αλλά επαρχία, υπάρχει περίπτωση να έρθει νωρίτερα ή ούτε για αστείο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AlienTechGR είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Μια ερώτηση. Περιμένω δέμα το οποίο έφυγε χθες από Κρήτη, με ACS και στο τηλέφωνο της ACS λέει εκτιμώμενη μέρα παράδοσης 23/04. Δεδομένου ότι δεν είμαι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη αλλά επαρχία, υπάρχει περίπτωση να έρθει νωρίτερα ή ούτε για αστείο;

Αυτο παει αναλογα το φορτο του κεντρου διαλογης . Προσεξε ειναι εκτιμωμενος χρονος. το αν οταν φτασει στο καταστημα και ποτε θα στο φερουν αυτο δε το ξερω αναλογα ποσο προσωπικο και φορτο εχουν στο τοπικο ACS της πολης σου παει. Η ACS ειναι η μονη που εχει μπουκωσει πραγματικα απο ολες τις αλλες διακινουν τα διπλασια δεματα κ απο τις αλλες εταιρειες . τουλαχιστον λεω οτι βλεπω εδω . Τις προαλλες βλεπω τον κουριερ της ACS που τον γνωριζω  και μ λεει ασε τα χω παιξει εχουν τριτωσει τα δεματα . 2 ατομα και δε προλαβαινουμε καν . μενουν πολλα πισω . Τον λυπηθυκα κ τ λεω υπομονη φιλε . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Αυτο παει αναλογα το φορτο του κεντρου διαλογης . Προσεξε ειναι εκτιμωμενος χρονος. το αν οταν φτασει στο καταστημα και ποτε θα στο φερουν αυτο δε το ξερω αναλογα ποσο προσωπικο και φορτο εχουν στο τοπικο ACS της πολης σου παει. Η ACS ειναι η μονη που εχει μπουκωσει πραγματικα απο ολες τις αλλες διακινουν τα διπλασια δεματα κ απο τις αλλες εταιρειες . τουλαχιστον λεω οτι βλεπω εδω . Τις προαλλες βλεπω τον κουριερ της ACS που τον γνωριζω  και μ λεει ασε τα χω παιξει εχουν τριτωσει τα δεματα . 2 ατομα και δε προλαβαινουμε καν . μενουν πολλα πισω . Τον λυπηθυκα κ τ λεω υπομονη φιλε . 

Το ότι γίνεται χαμός είναι γνωστό, καλώς ή κακώς. Σε κάθε περίπτωση να φτάσει στο υποκατάστημα ACS της περιοχής μου με ενδιαφέρει και θα το παραλάβω ο ίδιος το συντομότερο από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AlienTechGR είπε

Το ότι γίνεται χαμός είναι γνωστό, καλώς ή κακώς. Σε κάθε περίπτωση να φτάσει στο υποκατάστημα ACS της περιοχής μου με ενδιαφέρει και θα το παραλάβω ο ίδιος το συντομότερο από εκεί.

Συνηθως ερχονται ενημερωτικα μυνηματα που αναφερα πριν . αν εχεις τρακινγκ να το παρακολουθεις να δεις που βρισκεται . Υπομονη και σε σενα θα φτασει καποτε !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, AlienTechGR είπε

Το ότι γίνεται χαμός είναι γνωστό, καλώς ή κακώς. Σε κάθε περίπτωση να φτάσει στο υποκατάστημα ACS της περιοχής μου με ενδιαφέρει και θα το παραλάβω ο ίδιος το συντομότερο από εκεί.

αν μπορειτε να βαζετε παραδοση στα hub και να πηγαινετε να τα παραλαμβανετε απο εκει μιας και ετσι θα κερδισετε μερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε γενικες γραμμες νομιζω οτι εκει στα κεντρα διαλογης της acs ειναι "οτι πιασει" ο υπαλληλος.. αν ερθει και κατσει η καινουργια ντανα πραγματα πανω απο τα δικα σου που ειχαν ηδη εκει, κλαφτα χαραλαμπε... παραγγελια απο 4/4 απο Σαμο ειναι κολλημενη απο τις 8 στο κεντρο διαλογης Π.Ραλλη.. Μια ακομα περιπτωση μου: ιδια παραγγελια, ιδια ωρα και μερα απο το ιδιο καταστημα βορειου Ελλαδος, Ηλιουπολη η μια παραδοση, Αγ. Δημητριο η αλλη... Στον Αγ. Δημητριο παραδωθηκε σε 4 μερες εγω ειμαι στην 9η και ειναι ακομα στο κεντρο διαλογης Θεσσαλονικης. Και πραγματικα αν μπορουσα να παω να παρω τα πραγματα απο φυσικα καταστηματα δεν θα επαινα καν στον κοπο να μου τα στειλουν..

Επεξ/σία από nick#18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.athensvoice.gr/economy/638522_ti-trehei-me-tis-etaireies-koyrier

Σε αυτο το αρθρο απανταει ενας καταστηματαρχης Franchise καποιας  κουριερ

παραθετω το σχολιο του παρακατω .

"Σαν ιδιοκτήτης καταστήματος courier μπορώ να γνωρίζω καλύτερα κάποια πράγματα εκ των έσω , οπότε θα ήταν φρόνιμο και ωφέλιμο συνάμα , οι κριτές των πάντων εκ πληκτρολογίου και καναπέως να σιωπήσουν.
Και επειδή τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση της ιστοσελίδας , θα παρακαλούσα θερμά τον συντάκτη του άρθου να μου στείλει 3 υπαλλήλους που χρειάζομαι άμεσα με ειδικότητα courier με μηχανάκι (μηχανάκι δικό μου) , προκειμένου να καλύψω την αυξημένη ζήτηση και να μειώσω τους χρόνους παράδοσης.
Εγώ , κάτι δεν κάνω σωστά φαίνεται , μιας και στην Αττική των τόσων πολλών ανέργων , δεν μπορώ να βρω προσωπικό για τη συγκεκριμένη θέση...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.... "

 

 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κλασσικά και εγώ. Έχω γράψει πάλι σχόλιο πριν μερικέ σελίδες. Παραγγελία από Κωτσόβολο στις 7/4, έδωσε το δέμα στην SPEEDEX στις 11/4 και έκτοτε είναι κολλημένο το δέμα σε κάποιο hub στην Αθήνα. Τόπος παράδοσης Τρίπολη. 

Είμαι υποχρεωμένος να παραλάβω ένα προϊόν που παραδίδεται με 14 ημέρες καθυστέρηση (το νωρίτερο που μπορεί να παραδοθεί πια είναι η Τρίτη του Πάσχα 21/4); 

Επιθυμώ να μην το παραλάβω και να μου επιστραφούν τα χρήματα. Στην σελίδα του προϊόντος την στιγμή που το παρήγγειλα έλεγε "διαθέσιμο για αποστολή". Αυτό δεν σημαίνει μετά από δυο εβδομάδες. Και ο Κωτσόβολος άργησε να το στείλει στην μεταφορική αλλά και η μεταφορική έχει χάσει την μπάλα.

Εγώ τι φταίω; Έχω δικαιώματα σαν καταναλωτής ή πρέπει να παραλάβω το προϊόν όποτε και αν έρθει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...