Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Χωρίς να θέλω να το διαψεύσω αυτό, έγραψα "κάτι σαν" γιατί βαριόμουνα να ψάξω τις συνθήκες υπο τις οποίες γίνεται αυτή η συνεργασία. 

Αν κάνεις πχ franchise ΜcDonalds δεν παίρνεις μόνο το brandname και μετά πουλάς σουβλάκια αν θες ή αλλάζεις τις τιμές όπως θες. 

Σου δίνουν εξοπλισμό σου δίνουν κάποιον υπεύθυνο για να εκπαιδεύσει το προσωπικό manuals κτλ και πρέπει να παίρνεις τις πρώτες ύλες τις δικές τους να κρατάς τα δικά τους τιμολογιακά συστήματα κτλ και αν κάνεις κάτι στραβά πέφτουν και οι ανάλογες κυρώσεις ή αν κάτι δεν πάει καλά έρχεται κάποιος απο την εταιρία να το διορθώσει. 

Εδώ με τις ταχυδρομικές έχω την εντύπωση ότι κυρίως κοιτάνε απλά αν πληρώνεις τα τέλη κτλ δεν υπάρχει ουσιαστική εκπαίδευση (χωρίς να έχω πληροφόρηση κρίνοντας πάντα απο το αποτέλεσμα μιας και έχω ζήσει σε κάμποσες πόλεις στην επικράτεια) 

ποια εκπαίδευση να υπαρχει ; που οι περισσοτεροι franchisee προσλαμβανουν ανθρωπους και πανω στο 3μηνο τους απολυουν για να μη δωσουν αποζημειωση ; οι μαμα εταιρειες φυσικα και τους δινουν το brand, εξοπλισμό, βασικη εκπαιδευση στον ιδιοκτητη και μετα το μονο που κοιτανε ειναι τα νουμερα που βγαζει το καθε καταστημα. αν βγαινουν τα νουμερα, ολα καλα (το πως ομως θα βγουν ειναι αλλη ιστορια)

επισης μερικοι franchisee κανουν και αλλες δουλειες και παράλληλα εχουν και το franchise της εκαστοτε εταιρειας ταχυμεταφορων. τι να πρωτοπρολαβουν να κανουν σωστα.

Επεξ/σία από POS
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συνέβη κάτι απίστευτο! 

Περιμένω 2 παραγγελίες acs , έχουν μείνει στην π.ραλλη τα παμε αυτά. 

Και τελικά, σκάει σήμερα η γενική ταχυδρομική! Παραγγελία βράδυ τρίτης, Τετάρτη τα παρέλαβαν από Θεσσαλονίκη και πριν λίγο στην πόρτα μου. Πςςςς

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο οτι ξερω σαν συνεργατης Franchise διαθετεις καποιο κεφαλαιο και υπο ορους συμφωνιας ξεκινας να λειτουργεις το εκατοστε καταστημα επισης σε καποιες κουριερ υπαρχει και εγγυητικη για τα λεφτα που εδωσες αν θες να τα παρατησεις . Δυστηχως εδω που ειμαι στη σπιντεξ τα παιδια που θελαν να την παρατησουν λογω που ηταν μεσα στα τιμολογια απο τους ιδιους τους πελατες και οτι δε βγαιναν  και λογω ηλικιας και κουρασης και η φυλακιση ολη μερα να δουλευεις . η ιδια η εταιρεια τους καθυστερισε 2 μηνες μεχρι να φυγουν. επρεπε να βρεθει να αναλαβει αλλος οπωσδηποτε. Δε κλεινουν βλεπετε να μη χασουν τα λεφτα τους απο τα Franchise ! χαχα

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Απο οτι ξερω σαν συνεργατης Franchise διαθετεις καποιο κεφαλαιο και υπο ορους συμφωνιας ξεκινας να λειτουργεις το εκατοστε καταστημα επισης σε καποιες κουριερ υπαρχει και εγγυητικη για τα λεφτα που εδωσες αν θες να τα παρατησεις . Δυστηχως εδω που ειμαι στη σπιντεξ τα παιδια που θελαν να την παρατησουν λογω που ηταν μεσα στα τιμολογια απο τους ιδιους τους πελατες και οτι δε βγαιναν  και λογω ηλικιας και κουρασης και η φυλακιση ολη μερα να δουλευεις . η ιδια η εταιρεια τους καθυστερισε 2 μηνες μεχρι να φυγουν. επρεπε να βρεθει να αναλαβει αλλος οπωσδηποτε. Δε κλεινουν βλεπετε να μη χασουν τα λεφτα τους απο τα Franchise ! χαχα

μα γιαυτο και αρκετοι κανουν και αλλες δουλειες παράλληλα. με εξαίρεση καποια καλα και λιγα καταστηματα απο τα οποια οι ιδιοκτητες τους βγαζουν καλα λεφτα τσεπη (πανω απο 5.000€ /μηνα) οι υπόλοιποι βγαζουν τοσα ωστε να βγαινει ο μηνας. κωλοδουλεια ειναι, πρακτικα και ο franchisee ειναι δεσμιος-υπαλληλος της μαμα εταιρειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, POS είπε

μα γιαυτο και αρκετοι κανουν και αλλες δουλειες παράλληλα. με εξαίρεση καποια καλα και λιγα καταστηματα απο τα οποια οι ιδιοκτητες τους βγαζουν καλα λεφτα τσεπη (πανω απο 5.000€ /μηνα) οι υπόλοιποι βγαζουν τοσα ωστε να βγαινει ο μηνας. κωλοδουλεια ειναι, πρακτικα και ο franchisee ειναι δεσμιος-υπαλληλος της μαμα εταιρειας.

Ακριβως . Η το καλυτερο θα τεριαζε ο χαμαλης της μαμας εταιρειας . Γ αυτο σου λεω ειναι μπουρδελο οι ιδιες οι εταιριες επρεπε να στηρηζαν τους Franchisers δινοντας τους καποιο κεφαλαιο αγοραζοντας οχηματα και αυξανοντας τη συλλογικη συμβαση του κουριερ . αναλογα το φορτο να προσλαβουν κ αλλα ατομα . και να δινουν την ποιο πολυ προμηθεια απο τις παραδωσεις στα Franchises παρα να τα βαζουν στην τσεπη αυτοι οι καουμποηδες . αλλα δυστηχως ετσι ειναι . 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, POS είπε

μα γιαυτο και αρκετοι κανουν και αλλες δουλειες παράλληλα. με εξαίρεση καποια καλα και λιγα καταστηματα απο τα οποια οι ιδιοκτητες τους βγαζουν καλα λεφτα τσεπη (πανω απο 5.000€ /μηνα) οι υπόλοιποι βγαζουν τοσα ωστε να βγαινει ο μηνας. κωλοδουλεια ειναι, πρακτικα και ο franchisee ειναι δεσμιος-υπαλληλος της μαμα εταιρειας.

Εγώ πιστεύω είναι συστημικό το πρόβλημα, το πως τρέχεις την επιχείρηση σου ειναι μείζονος σημασίας και εδώ φταίνε και οι εταιρίες που ίσως δεν παρέχουν την κατάλληλη εκπαίδευση και δεν κάνουν quality control.

 

Παίρνει μια οικογένεια μια περιοχή και προσπαθεί με ελάχιστη επένδυση να τα φέρει βόλτα και αναγκαστικά κάνουν "κολπάκια" εμ δεν γίνεται έτσι όμως.... 

Για παράδειγμα είχα μια παραγγελία για κεντρικό κατάστημα στην πόλη μου και ο courrier (ο γιός) δεν έβρισκε την διεύθυνση.... δηλαδή έλεος παίρνω τηλέφωνο το σηκώνει η μαμά και φυσικά έτοιμη να καλήψει τον γιόκα.... και τελικά παραλάβαμε την άλλη βδομάδα γιατί μεσολαβούσε παρεσκευοσαββατοκύριακο 

 

τι να λέμε, είπαν οι άνθρωποι θα ανοίξουν κούριερ για να χεστούν στο τάλιρο μαμα μπαμπας γιος και κάνας λαθρομετανάστης για την χαμαλοδουλειά και ξαφνικά δεν τους βγήκαν τα πράματα όπως περιμένανε... 

Οι κούριερ για να δουλεύουν σφεντόνα πρέπει να ειναι η επιτομή της έννοιας logistics... δεν ειναι αμπέλια για να πεις θα τα βγάλουμε πέρα αν είμαστε όλη μέρα στο χωράφι οικογενειακώς.... 

 

εδώ μια καθημερινή βάρδια στην ζωή μιας ντελιβερού στην Ιαπωνία πείτε μου αν μοιάζει με την δική σας  :P (όσοι δουλεύετε σε courier ) δείτε προσωπική προσπάθεια, ωράρια, meetings, policy, logistics κτλ... 

 

 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, guido είπε

Μόλις μου έφερε οδηγός ταξί δέμα από τη Γενική .

Epic

Αθήνα εχουν νοικασει οτιδηποτε κινητε μεχρι και οδηγους ταξι . για να φευγουν οι παραγγελιες .Κοιτα που φτασαμε . Κουριερ στο δρομο να πηγαινουν τις τρελης με κινδυνο την ζωη τους και να ειναι κ οι ιδοι ευπαθεις ομαδες . Και νοικιαζομενους εργαζομενους και ταξιτζιδες . γαματα

Εδω που ειμαι σχετικα μικρη πολη . επαρχιας . εχουμε 200 με 250  δεματα τη μερα και 2 κουριερ και 1 απο τα 2 τα αφεντικα μαζι κανουμε παραδωσεις . για 0,30 λεπτα το δεμα η 0.40 δε βγαινει τπτ. και οτι βγαζει το γραφειο απο τους λιγους πελατες που εμειναν να στελνουν π εχει συνεργασια . τπτ αλλο . Τουλαχιστον οτι μπορουμε παμε και κανουμε το καλυτερο δυνατο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Εγώ πιστεύω είναι συστημικό το πρόβλημα, το πως τρέχεις την επιχείρηση σου ειναι μείζονος σημασίας και εδώ φταίνε και οι εταιρίες που ίσως δεν παρέχουν την κατάλληλη εκπαίδευση και δεν κάνουν quality control.

Παίρνει μια οικογένεια μια περιοχή και προσπαθεί με ελάχιστη επένδυση να τα φέρει βόλτα και αναγκαστικά κάνουν "κολπάκια" εμ δεν γίνεται έτσι όμως.... 

Για παράδειγμα ήθελα είχα μια παραγγελία για κεντρικό κατάστημα στην πόλη μου και ο courrier (ο γιός) δεν έβρισκε την διεύθυνση.... δηλαδή έλεος παίρνω τηλέφωνο το σηκώνει η μαμά και φυσικά έτοιμη να καλήψει τον γιόκα.... και τελικά παραλάβαμε την άλλη βδομάδα γιατί μεσολαβούσε παρεσκευοσαββατοκύριακο 

τι να λέμε, είπαν οι άνθρωποι θα ανοίξουν κούριερ για να χεστούν στο τάλιρο μαμα μπαμπας γιος και κάνας λαθρομετανάστης για την χαμαλοδουλειά και ξαφνικά δεν τους βγήκαν τα πράματα όπως περιμένανε... 

Οι κούριερ για να δουλεύουν σφεντόνα πρέπει να ειναι η επιτομή της έννοιας logistics... δεν ειναι αμπέλια για να πεις θα τα βγάλουμε πέρα αν είμαστε όλη μέρα στο χωράφι οικογενειακώς.... 

εδώ μια καθημερινή στην ζωή μιας ντελιβερού στην ιαπωνία πείτε μου αν μοιάζει με την δική σας  :P (όσοι δουλεύεται σε courier ) 

ετσι ειναι και στα hub των ελληνικων courier 😂

μη το ψαχνεις το προβλημα ξεκιναει απο το μοντελο που δουλευουν οι μαμα εταιρειες. αν αυτο αλλαξει θα αλλαξουν πολλα.

επισης ειναι πολυ τυχεροι οτι η ελλαδα ειναι μια μικρη χωρα-αγορα και δεν επενδυουν οι μεγαλοι παιχτες (ups, fedex, dhl) αν εμπαινε καποιος σοβαρος παιχτης οι acs, speedex, γενικη θα εχαναν μεγαλο μεριδιο της αγορας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Συνέβη κάτι απίστευτο! 

Περιμένω 2 παραγγελίες acs , έχουν μείνει στην π.ραλλη τα παμε αυτά. 

Και τελικά, σκάει σήμερα η γενική ταχυδρομική! Παραγγελία βράδυ τρίτης, Τετάρτη τα παρέλαβαν από Θεσσαλονίκη και πριν λίγο στην πόρτα μου. Πςςςς

Έπεσε τηλέφωνο εκεί που σου είπα 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

 

εδώ μια καθημερινή βάρδια στην ζωή μιας ντελιβερού στην Ιαπωνία πείτε μου αν μοιάζει με την δική σας  :P (όσοι δουλεύετε σε courier ) δείτε προσωπική προσπάθεια, ωράρια, meetings, policy, logistics κτλ... 

Βλέποντας το video λέω Οκ, δεν κάνουν κάτι εξωπραγματικό, με λίγη οργάνωση ίσως θα μπορούσαμε να φτάσουμε κάποια στιγμή σε κάποιο επίπεδο σαν το δικό τους. Αυτό μέχρι το σημείο που καθαρίζουν και απολυμαίνουν οι οδηγοί το βανακι πριν ξεκινήσουν παραδόσεις...... εκεί λέω, εντάξει, δεν υπάρχει περίπτωση, πιο πιθανό είναι να σβήσει ο ήλιος παρά να αποκτήσουν οι εταιρείες τέτοια νοοτροπία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σχετικά νορμάλ η δική μου εμπειρία από ACS, δεδομένων των καθυστερήσεων λόγω των ημερών:

kScziyR.png

Από Αθήνα σε Πάτρα. Είχα δηλώσει παραλαβή από το κατάστημα. 

Φαίνεται ότι στις 16/04 "ξεκόλλησαν" και άλλα πακέτα (διαβάζοντας κάποια προηγούμενα μηνύματα).

Στο κατάστημα (Πάτρας) εξυπηρετούσαν δύο υπάλληλοι με σχετικά γρήγορους ρυθμούς. Είχε αρκετή ουρά / αναμονή όταν έφτασα εκεί (ίσως λίγο πιο κάτω από μισάωρο) και κάποιοι δεν πρέπει να εξυπηρετήθηκαν γιατί το κατάστημα θα έκλεινε όπως ανακοίνωσαν στις 20:00 (σχετικά μόλις που πρόλαβα).

Πολύ εκνευρισμός βέβαια στην ουρά, κάποιοι κατέβαζαν καντήλια στις υπαλλήλους.

Plus ο ανυπόμονος και φωνακλάς βλάκας ακριβώς πίσω μου στην ουρά δεν τηρούσε καθόλου απόσταση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Praetorian είπε

Plus ο ανυπόμονος και φωνακλάς βλάκας ακριβώς πίσω μου στην ουρά δεν τηρούσε καθόλου απόσταση.

Πάντα υπάρχει ένας τέτοιος τραγικός,θα τον πετύχεις είτε σε κουριερ, είτε σε τράπεζα, είτε σε σούπερ μάρκετ. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Βλέποντας το video λέω Οκ, δεν κάνουν κάτι εξωπραγματικό, με λίγη οργάνωση ίσως θα μπορούσαμε να φτάσουμε κάποια στιγμή σε κάποιο επίπεδο σαν το δικό τους. Αυτό μέχρι το σημείο που καθαρίζουν και απολυμαίνουν οι οδηγοί το βανακι πριν ξεκινήσουν παραδόσεις...... εκεί λέω, εντάξει, δεν υπάρχει περίπτωση, πιο πιθανό είναι να σβήσει ο ήλιος παρά να αποκτήσουν οι εταιρείες τέτοια νοοτροπία.

Και όμως υπάρχουν και στην Ελλάδα τέτοιες εταιρίες ταχυμεταφορών, απλώς δεν τις βλέπουμε  συχνά γιατί δεν χρεώνουν 3 ή 4 € μεταφορικά στα eShop’s του Skroutz ή του Best Price, πράγμα απολύτως λογικό. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...