Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, KAKADI said:

Που κανεις τα περισσοτερα χιλιομετρα ειναι το θεμα..

Αυτό είναι το πιο σωστό + ότι κάνει κέφι ο καθένας. Δεν υπάρχει απόλυτα σωστή ή λάθος επιλογή.

π.χ. για εμένα η κατανάλωση δεν είναι καν κριτήριο γιατί μου πληρώνουν τις βενζίνες όσα χλμ και να κάνω, όπου κι αν τα κάνω. Οπότε δεν θα επιλέξω το αυτοκίνητο που θα καίει 4l/100km αν μου αρέσει ένα που καίει 9l/100km. 

Επεξ/σία από nikko_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τα λέω καιρό και έχουμε ανοίξει κουβέντα σε άλλο topic. Χαμηλή ταχύτητα στην εθνική για μένα είναι επικίνδυνη και αντικοινωνική . Υπάρχουν άνθρωποι που πάνε με 80kmh σε εθνικές οδούς για να μη κάψουν και αναγκάζουν νταλίκες να βγαίνουν στη μεσαία για τους προσπεράσουν . Trend είναι ελπίζω να περάσει .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, squib είπε

Τα λέω καιρό και έχουμε ανοίξει κουβέντα σε άλλο topic. Χαμηλή ταχύτητα στην εθνική για μένα είναι επικίνδυνη και αντικοινωνική . Υπάρχουν άνθρωποι που πάνε με 80kmh σε εθνικές οδούς για να μη κάψουν και αναγκάζουν νταλίκες να βγαίνουν στη μεσαία για τους προσπεράσουν . Trend είναι ελπίζω να περάσει .

Αν οδηγας μεσα στα ορια και σε αυτα που εχει θεσπισει ο ΚΟΚ τοτε κλαιν...

Η νταλικα αν θελει να προσπερασει ας προσπερασει...

Αν παρανομησει ομως για να το κανει θα δει να την σταματαει ελεγχος πιο κατω..

Γτ υπαρχουν και μερικοι δολοφονοι εκει εξω..

Εν τω μεταξυ ασχετο αλλα 70 χιλιομετρα ειναι το κατωτατο οριο σε αυτοκινητοδρομους οποτε οτιδηποτε μεταξυ 70 με 130 ειναι νομιμο..

 

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι χαρακτηριστική χιπστερικη απάντηση. Εάν είμαι στο όριο του νόμου δε νοιάζει εάν ενοχλώ το κοινωνικό σύνολο ( πχ μηχανή που παρκάρει παράλληλα με το πεζοδρόμιο και πιάνει θέση αυτοκινήτου ) αρκεί να μη κάψει το 30Κ υβριδικό που πήρα για οικονομία. Ε σωστά ; Δυστυχώς σε αυτά σα χώρα είμαστε πίσω. Σε πιο αναπτυγμένες οδηγικά κοινωνίες η αργή κίνηση τιμωρείται από τον αντίστοιχο ΚΟΚ, σε εμάς πρέπει να βασιστούμε στο φιλότιμο του συμπορευομενου στο εθνικό δίκτυο. Φυσικά και έχεις δίκιο με το γράμμα του ΚΟΚ αυτό δεν τίθεται προς συζήτηση , το αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων. 

Υ.γ Επίσης όταν οδηγω με 130 στο αντίστοιχο όριο δεν είμαι δολοφόνος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν έψαχνα εγώ για το αντίστοιχο  δίλημμα ήμουν ανάμεσα σε clio diesel(ή corsa) με  yaris  υβριδικό. Πήρα clio να σου φύγει η απορία και εγώ κινουμε Κηφισό καλή ώρα και λίγο κίνηση όπου χρειαστεί. Βάλε τα μακροπροθεσμα έξοδα (ιμάντα συντήρηση αξιοπιστία) θα δεις ότι δεν αλλάζουν πολλά σε μια 10ετια οι μπαταρίες θα θέλουν άλλαγμα άρα έχεις ένα ωραίο ατμοσφαιρικό ή δίνεις 4000 να αλλάξεις μπαταρία αντίστοιχα τρόμπα μπεκ σε diesel μπορεί να σου βγει το ίδιο. Έχω 122.000 6 χρόνων δεν έχει πάθει τπτ. 

Στην πράξη τώρα ένα υβριδικό κερδίζει αισθητά σε κίνηση λόγο σταματά ξεκινά σε πορεία εθνικής τα οφέλη μειονονται αναλογικά "αντίστροφα", υπάρχουν όμως σκέψου καταναλώσεις γύρω στο 1 λίτρο με 1.5 υπέρ του diesel λιγοτερο δλδ, κάνε τα μαθηματικά. Εγώ θα περνά κονα 136 άλογα diesel είναι πολύ δύναμη σε σχέση με το chr οπότε για μόστρα chr αλιως kona. 

Επεξ/σία από lakis84
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, squib είπε

Αυτή είναι χαρακτηριστική χιπστερικη απάντηση. Εάν είμαι στο όριο του νόμου δε νοιάζει εάν ενοχλώ το κοινωνικό σύνολο ( πχ μηχανή που παρκάρει παράλληλα με το πεζοδρόμιο και πιάνει θέση αυτοκινήτου ) αρκεί να μη κάψει το 30Κ υβριδικό που πήρα για οικονομία. Ε σωστά ; Δυστυχώς σε αυτά σα χώρα είμαστε πίσω. Σε πιο αναπτυγμένες οδηγικά κοινωνίες η αργή κίνηση τιμωρείται από τον αντίστοιχο ΚΟΚ, σε εμάς πρέπει να βασιστούμε στο φιλότιμο του συμπορευομενου στο εθνικό δίκτυο. Φυσικά και έχεις δίκιο με το γράμμα του ΚΟΚ αυτό δεν τίθεται προς συζήτηση , το αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων. 

Υ.γ Επίσης όταν οδηγω με 130 στο αντίστοιχο όριο δεν είμαι δολοφόνος.

Κανενα θεμα φιλε.. Απλα εχε στο μυαλο σου οτι στις εξω χωρες (και πιστεψε με περισσοτερο χρονο περναω εξω παρα στην ελλαδα) δε σε υποχρεωνει κανεις να πηγαινεις με το ανωτερο οριο για να μην εμποδιζεις τους αλλους..

Και εκει εχεις ορια.. Ανωτερο και κατωτερο.. Αρα σε τι ειμαστε πισω?? Θα σου πω λοιπον.. 

Αν το κοινωνικο συνολο ενοχλειται επειδη θελει να πηγαινει με 150 και 180 στη αριστερη μονιμα, ή οι νταλικες που εχουν χαμηλοτερα ορια να προσπερνουν ΙΧ παρανομωντας, ή ο καθε δολοφονος που κανει προσπερασεις απο δεξια, ή αυτος που δε σεβεται τα ορια κοντα σε διοδια, ή ο παπαρας που θα κολλησει απο πισω μου... ετσι γτ γουσταρει τοτε για μενα και για τον νομο σιγουρα κατι δεν παει καλα και πιστεψε με σε αυτα ειμαστε μανουλες..

Σου θυμιζουν κατι ολα αυτα?? Αυτα συμβαινουν εκει εξω φιλε.. Και ειναι πολυ περισσοτερα απο οτιδηποτε αλλο μπορεις να επικαλεστεις..

Οποτε κανε μου τη χαρη γτ οι νομοι υπαρχουν για να τηρουνται και ο καθε παραβατης να τιμωρειται.. Γτ και εγω και εσυ πρεπει να παμε στα σπιτια μας ή στη δουλεια μας.

Σα χωρα ειμαστε πολυ πισω οχι απλα πισω.. Στην οδηγικη παιδεια.. Στις καφριλες πρωτοι ειμαστε.. 

Γι αυτο ξανασκεψου τι μου εγγραψες.. πιο ωριμα ομως αυτη τη φορα... 

Και δε σε παρεξηγω καθολου.. Το αυτοκινητο ειναι το μεσο για να σε παει απ το σημειο Α στο σημειο Β με ανεση και ασφαλεια..

Αν καποιος θελει κατι αλλο ας παει σε πιστα να βγαλει τα εσωψυχα του οπως γουσταρει..

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα διαφωνήσω μαζί σου ότι ένα τεράστιο ποσοστό οδηγών έχουν σοβαρότατα θέματα συμπεριφοράς όχι γιατί δε ξέρουν πιο είναι το σωστό αλλά γιατί δε θέλουν να το εφαρμόσουν . Αυτό δε σημάνει όμως ότι πρέπει να παραλογιζόμαστε και οι υπόλοιποι . Εγώ δε ταξιδεύω ποτέ με 180 , είναι μια άνετη ταχύτητα για το αυτοκίνητο μου όχι όμως για μένα σύμφωνα με τις συνθήκες και το νόμο αλλά όταν πας με 80 και κάποιος άλλος νόμιμα με 130 υπάρχουν 50kmh διαφορά τα οποία είναι πολλά. Από συνπορευομενο όχημα γίνεσαι εμπόδιο. Σίγουρα στα μάτια σου αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα αίσχη όπου συμβαίνουν αυτό όμως δε το κάνει και απαραίτητα σωστό. Θα κοιτάξω το καθρέπτη μου θα προσπεράσω τον oldtimer και θα τελειώσει . Σίγουρα είναι ελάχιστο το κακό . Αλλά δε παύει να είναι παράλογο. Να δίνεις ένα σκασμό χρημάτων για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και μετά να φοβάσαι να το κινήσεις γιατί θα κάψει. Άρα τι κάνεις ; Δεξιά 80 , μουσικούλα καφέ και ευχαριστιέμαι τη διαδρομή . Οικονομία φίλε μου οικονομία, έτσι βγαίνουν τα λεφτά. Εάν δε καταλαβαίνεις το αστείο του θέματος ειλικρινά ζήτω συγνώμη δε τα γράφω αυτά για να στη πω προσωπικά. 
 

btw στο Uk έχει πρόστιμο για όσους πάνε αργά στα εθνικά οδικά δίκτυα. Με ένα google search θα δεις ότι αρκετές χώρες έχουν . Σε εμάς το πρόβλημα και θα συμφωνήσω μαζί σου είναι πρώτα οι εξόφθαλμα επικίνδυνοι και μετά τα υπόλοιπα κακός κείμενα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, squib είπε

Δε θα διαφωνήσω μαζί σου ότι ένα τεράστιο ποσοστό οδηγών έχουν σοβαρότατα θέματα συμπεριφοράς όχι γιατί δε ξέρουν πιο είναι το σωστό αλλά γιατί δε θέλουν να το εφαρμόσουν . Αυτό δε σημάνει όμως ότι πρέπει να παραλογιζόμαστε και οι υπόλοιποι . Εγώ δε ταξιδεύω ποτέ με 180 , είναι μια άνετη ταχύτητα για το αυτοκίνητο μου όχι όμως για μένα σύμφωνα με τις συνθήκες και το νόμο αλλά όταν πας με 80 και κάποιος άλλος νόμιμα με 130 υπάρχουν 50kmh διαφορά τα οποία είναι πολλά. Από συνπορευομενο όχημα γίνεσαι εμπόδιο. Σίγουρα στα μάτια σου αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα αίσχη όπου συμβαίνουν αυτό όμως δε το κάνει και απαραίτητα σωστό. Θα κοιτάξω το καθρέπτη μου θα προσπεράσω τον oldtimer και θα τελειώσει . Σίγουρα είναι ελάχιστο το κακό . Αλλά δε παύει να είναι παράλογο. Να δίνεις ένα σκασμό χρημάτων για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και μετά να φοβάσαι να το κινήσεις γιατί θα κάψει. Άρα τι κάνεις ; Δεξιά 80 , μουσικούλα καφέ και ευχαριστιέμαι τη διαδρομή . Οικονομία φίλε μου οικονομία, έτσι βγαίνουν τα λεφτά. Εάν δε καταλαβαίνεις το αστείο του θέματος ειλικρινά ζήτω συγνώμη δε τα γράφω αυτά για να στη πω προσωπικά. 
 

btw στο Uk έχει πρόστιμο για όσους πάνε αργά στα εθνικά οδικά δίκτυα. Με ένα google search θα δεις ότι αρκετές χώρες έχουν . Σε εμάς το πρόβλημα και θα συμφωνήσω μαζί σου είναι πρώτα οι εξόφθαλμα επικίνδυνοι και μετά τα υπόλοιπα κακός κείμενα 

Μισο καταρχας να εξηγησω κατι γτ μαλλον εχουν εννοηθει πραγματα και οχι απο μενα...

Εχω υβριδικο και κινουμαι ως επι το πλειστον οικονομικα.. Αυτο δεν συνεπαγεται οτι κινουμαι επικινδυνα... 80 αν θα παω θα παω δεξια..

Δεν εμποδιζω εσενα να κινηθεις στη μεσαια λωριδα ή στην αριστερη με οσα θες.. Σωστα?? Αν θελω να παω στη μεσαια λοιπον λωριδα θα αυξησω ταχυτητα για να συμβαδισω με το ρευμα της μεσαιας λωριδς.. Δε θα μπω με τα 80 στη μεσαια και χεστηκα..

Προς αποφυγη παρεξηγησεων δηλαδη..

Αλλο θεμα ειναι πως το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα X5.. Δεν ειχα πολυ διαφορετικη αντιμετωπιση.. Παλι με τα ορια πηγαινα και παλι ανετα..

Το μονο που δεν ειχα τοτε στο μυαλο μου ηταν η οικονομια... Και πως αλλωστε με 16 λιτρα μεικτη..

Οσα χρονια λοιπον το ειχα η ανωτερη ταχυτητα που ειχα πιασει σε αυτοκινητοδρομο ηταν 170 χλμ και μαλιστα ηταν ψιλο αδεια η εθνικη οταν το εκανα (Ιονια οδος)..

Εννοειται λοιπον οτι ενα αμαξι 2 και τονων και τετρακινητο με πελματα 285 και 255 ταξιδευε εκεινη τη στιγμη με ασφαλεια στο δρομο.. Για εμενα ομως μονο...

Ειναι λογικο ομως ενα αλλο αυτοκινητο διπλα μου να αισθανεται ανασφαλης οταν βλεπει εναν τετοιο ογκο να τον πλησιαζει..

Οποτε Που καταληγουμε??

Καταλαβαινω καποιον που θα πιασει 150 και 160 στη αριστερη για λιγο και μεχρι να ολοκληρωσει τα προσπερασματα του σε ανθρωπινο επιπεδο αλλα και εκεινος πρεπει να εχει στο μυαλο του τους αλλους και να κοψει λιγο πιο μετα ή να το κανει πιο προσεκτικα για τους αλλους αν οχι για εκεινον..

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, squib είπε

Τα λέω καιρό και έχουμε ανοίξει κουβέντα σε άλλο topic. Χαμηλή ταχύτητα στην εθνική για μένα είναι επικίνδυνη και αντικοινωνική . Υπάρχουν άνθρωποι που πάνε με 80kmh σε εθνικές οδούς για να μη κάψουν και αναγκάζουν νταλίκες να βγαίνουν στη μεσαία για τους προσπεράσουν . Trend είναι ελπίζω να περάσει .

Δεν εχεις οδηγησει 1000αρι με πεσμενη συμπιεση,να πηγαινεις με 90χλμ στην εγνατια, να εχεις λεωφορειο απο πισω σου, να πατας γκαζι για να μην σε προσπερασει και το αμαξι να μενει ακουνητο 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανοιξτε ενα θεμα πως οδηγούμε σωστά σε εθνική οδό με 3 λωρίδες,ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία και θα δείτε τις απαντήσεις.

Σε χώρες που έχουν μεγαλύτερη εμπειρια με εθνικές οδούς 3 λωρίδων,π.χ. γερμανικές Autobahn,αν πας και με 120 στη μεσαία ενώ η δεξιά είναι άδεια υπάρχει πρόστιμο,επειδη εμποδίζεις τους πίσω που έρχονται π.χ. με 130.Έχουν σταματήσει κολλητό μου έτσι.Η τροχαία με 130 ήταν στη δεξιά,πήγε μεσαία για προσπέραση,ο δικός μου συνηθισμένος από Ελλάδα,κολλημένος στη μεσαία,με δεξιά άδεια.

Είναι στα γερμανικά αλλά απολύτως κατανοητό.Το πρόστιμο είναι 80 ευρώ και ένας πόντος.Φυσικα δεν ισχύει αν η δεξιά έχει ανά τακτά διαστήματα αμάξια.Εκει ναι,πας στη μεσαία.

Συγγνώμη για το off topic 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε άλλα νέα "O πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον υποσχέθηκε σήμερα, παρουσιάζοντας την COP26, ότι η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεκινήσει το 2035, πέντε χρόνια νωρίτερα απ΄ό,τι προβλεπόταν"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουαου

μετα απο 15 χρονια δεν θα πουλανε ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ βενζινοκινητα Ντιζελοκινητα 

Μεταχειρα ομως ?

και η ερωτηση κλειδι

μετα το 2035 θα επιτρεπεται η κυκλοφορια των ανωτερω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KAKADI είπε

Μισο καταρχας να εξηγησω κατι γτ μαλλον εχουν εννοηθει πραγματα και οχι απο μενα...

Εχω υβριδικο και κινουμαι ως επι το πλειστον οικονομικα.. Αυτο δεν συνεπαγεται οτι κινουμαι επικινδυνα... 80 αν θα παω θα παω δεξια..

Δεν εμποδιζω εσενα να κινηθεις στη μεσαια λωριδα ή στην αριστερη με οσα θες.. Σωστα?? Αν θελω να παω στη μεσαια λοιπον λωριδα θα αυξησω ταχυτητα για να συμβαδισω με το ρευμα της μεσαιας λωριδς.. Δε θα μπω με τα 80 στη μεσαια και χεστηκα..

Προς αποφυγη παρεξηγησεων δηλαδη..

Αλλο θεμα ειναι πως το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα X5.. Δεν ειχα πολυ διαφορετικη αντιμετωπιση.. Παλι με τα ορια πηγαινα και παλι ανετα..

Το μονο που δεν ειχα τοτε στο μυαλο μου ηταν η οικονομια... Και πως αλλωστε με 16 λιτρα μεικτη..

Οσα χρονια λοιπον το ειχα η ανωτερη ταχυτητα που ειχα πιασει σε αυτοκινητοδρομο ηταν 170 χλμ και μαλιστα ηταν ψιλο αδεια η εθνικη οταν το εκανα (Ιονια οδος)..

Εννοειται λοιπον οτι ενα αμαξι 2 και τονων και τετρακινητο με πελματα 285 και 255 ταξιδευε εκεινη τη στιγμη με ασφαλεια στο δρομο.. Για εμενα ομως μονο...

Ειναι λογικο ομως ενα αλλο αυτοκινητο διπλα μου να αισθανεται ανασφαλης οταν βλεπει εναν τετοιο ογκο να τον πλησιαζει..

Οποτε Που καταληγουμε??

Καταλαβαινω καποιον που θα πιασει 150 και 160 στη αριστερη για λιγο και μεχρι να ολοκληρωσει τα προσπερασματα του σε ανθρωπινο επιπεδο αλλα και εκεινος πρεπει να εχει στο μυαλο του τους αλλους και να κοψει λιγο πιο μετα ή να το κανει πιο προσεκτικα για τους αλλους αν οχι για εκεινον..

Καταρχας να πω οτι οδηγω εθνικη περιπου 17 χρονια. Επειδη λοιπον δεν φυτρωσαμε σημερα θα σου πω το εξης. Μια ζωη προ κρισης δε θυμαμαι εναν, ειδικα αθηναιο που ετρωγε την καταπιεση της κινησης καθε μερα, να πηγαινει φυσιολογικα. Δε πα να ειχε πηξει ολη η εθνικη, σου κολλαγε στο μισο μετρο με το Χ5 αλλα και με το χρεπι του για να παει με 140, γιατι ηταν τοσο πηγμενη η εθνικη που δεν υπηρχε περιθωριο για παραπανω. Εκανε τανζανιες, αλλαζε λωριδες, ρισκαρε καμια 10ρια σφηνες και στο τελος απλα ηταν μπροστα σου.

Μετα το 2010 οπου η κριση εδειξε πρωτα στην Αθηνα θυμαμαι ποσο ωραια ταξιδευα οπου ολοι αυτοι οι μαγκες ειχαν αραξει δεξια λωριδα με 100 και ημουν μονος μου στα 140 ανετος..

Απο εκει και περα, φιλε μου οταν θες να πας με 80-100 δεξια, θα βγαλεις τους μισους στη μεσαια να σε περασουν με 100-120. Και εμενα που θελω να παω 130-140-150 θα με βγαζεις  στην αριστερη. Η αριστερη ομως ειναι μονο για να προσπερνας, οχι για πορεια..

Επειδη ομως μου μιλατε για παιδεια  οι πιο πολλοι πανε με 100 στη μεσαια γιατι ειναι μεν το νομιμο, αλλα το κανουν μονο για οικονομια γιατι μια ζωη γινοταν συνοστισμος στην αριστερη ειτε ειχε πηξιμο ειτε οχι. 

 

Αυτο λοιπον καυτηριαζω ειρωνικα και λεω για 150αρια, που σιγα την τραγικη ταχυτητα και θιχτηκε ο φιλος να με πει δολοφονο. Ελεος λοιπον, μαθετε να ειστε ρεαλιστες! δε μπορει να πηγαινεις αυτοκινητοδρομο σημερα και να πηζει η μεσαια στα 100, η δεξια στα 100 παλι και ολοι οι υπολοιποι να εχουμε την αριστερη. οχι κυριοι, μαθετε να πηγαινετε δεξια, ειτε 80 ειτε 100, αν δεν σας αρεσει το 80, προσπερνατε τον μπροστινο που παει με 100 και γυρνατε παλι στην δεξια.. εχουμε κλεισει ολες τις λωριδες με αργοσχολους ή δηθεν οικολογους... ελεος

Επεξ/σία από Nikolas7_7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, KAKADI είπε

Μισο καταρχας να εξηγησω κατι γτ μαλλον εχουν εννοηθει πραγματα και οχι απο μενα...

Εχω υβριδικο και κινουμαι ως επι το πλειστον οικονομικα.. Αυτο δεν συνεπαγεται οτι κινουμαι επικινδυνα... 80 αν θα παω θα παω δεξια..

Δεν εμποδιζω εσενα να κινηθεις στη μεσαια λωριδα ή στην αριστερη με οσα θες.. Σωστα?? Αν θελω να παω στη μεσαια λοιπον λωριδα θα αυξησω ταχυτητα για να συμβαδισω με το ρευμα της μεσαιας λωριδς.. Δε θα μπω με τα 80 στη μεσαια και χεστηκα..

Προς αποφυγη παρεξηγησεων δηλαδη..

Αλλο θεμα ειναι πως το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα X5.. Δεν ειχα πολυ διαφορετικη αντιμετωπιση.. Παλι με τα ορια πηγαινα και παλι ανετα..

Το μονο που δεν ειχα τοτε στο μυαλο μου ηταν η οικονομια... Και πως αλλωστε με 16 λιτρα μεικτη..

Οσα χρονια λοιπον το ειχα η ανωτερη ταχυτητα που ειχα πιασει σε αυτοκινητοδρομο ηταν 170 χλμ και μαλιστα ηταν ψιλο αδεια η εθνικη οταν το εκανα (Ιονια οδος)..

Εννοειται λοιπον οτι ενα αμαξι 2 και τονων και τετρακινητο με πελματα 285 και 255 ταξιδευε εκεινη τη στιγμη με ασφαλεια στο δρομο.. Για εμενα ομως μονο...

Ειναι λογικο ομως ενα αλλο αυτοκινητο διπλα μου να αισθανεται ανασφαλης οταν βλεπει εναν τετοιο ογκο να τον πλησιαζει..

Οποτε Που καταληγουμε??

Καταλαβαινω καποιον που θα πιασει 150 και 160 στη αριστερη για λιγο και μεχρι να ολοκληρωσει τα προσπερασματα του σε ανθρωπινο επιπεδο αλλα και εκεινος πρεπει να εχει στο μυαλο του τους αλλους και να κοψει λιγο πιο μετα ή να το κανει πιο προσεκτικα για τους αλλους αν οχι για εκεινον..

Συμφωνούμε σε όλα δεν έχω διαφωνήσει μαζί σου απλά λέω ότι είναι αστείο να πληρώνεις φρέσκο ασφαλέστατο αυτοκίνητο το οποίο θα κάψει εάν κινηθεί πάνω από 120 με αποτέλεσμα να το κινεις αργά αλλά να νιώθεις καλά επειδή δε καίει. Εσυ ίσως δε το κάνεις αλλά τους βλέπεις εκεί έξω να σέρνονται και μετά να λένε στη παρέα δε καιει τίποτα .

Αληθεια εάν εξαιρέσεις τη κατανάλωση δε σου λείπει το Χ5 ; Εγώ το είχα για 6 μήνες ένα 3.0 του 2002 και είναι στιγμές που μου λείπει πολύ ! 
 

Για αυτό λοιπόν καταλήγω ότι για εθνική diesel και κατά προτίμηση μεγάλου κυβισμού. 

Επισης να συμπληρώσω ότι νιωθω πιο καλά όταν κινούμαι με 120-130 αντε στα τσακίρ κέφια 140 με το αυτοκίνητο μου που έχει τελική λίγο πάνω από 230 παρά από με κάποιο υβριδικό με τελική 170. 
 

θα συμφωνήσουμε 1000% ότι το κύριο πρόβλημα είναι οι ηλίθιοι που πάνε πορεία με 180+ στους δικούς μας δρόμους 

2 ώρες πριν, ideal09 είπε

Δεν εχεις οδηγησει 1000αρι με πεσμενη συμπιεση,να πηγαινεις με 90χλμ στην εγνατια, να εχεις λεωφορειο απο πισω σου, να πατας γκαζι για να μην σε προσπερασει και το αμαξι να μενει ακουνητο 🤣

Έχω κάνει χειρότερο matiz 800cc πίστευα ότι θα έκοβα εισιτήριο στο ΚΤΕΛ που μου έπαιζε φώτα καθότι ανηφόρα και δεν ήθελε να τον κόψω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, zourman1981 είπε

οντως η ερευνα χανει λιγο

δηλαδη τα  20 25ετιας που κυκλοφορουν στην ελλαδα

αντισταθμιζονται απο τα καποιους που αλλαζουν καθε 5 7 χρονια ?

η απλα δεν εχουν ληφθει υποψη..?

Λογικά αντισταθμίζονται από τα μπόλικα leasing οχήματα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες και αναβαθμίζονται κάθε 3-4 χρόνια.

2 ώρες πριν, Son^Goku είπε

Σε άλλα νέα "O πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον υποσχέθηκε σήμερα, παρουσιάζοντας την COP26, ότι η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεκινήσει το 2035, πέντε χρόνια νωρίτερα απ΄ό,τι προβλεπόταν"

Και τι μας λέει ο Τζόνσον; Οτί το 2035 (αν δεν αλλάξει) θα απαγορευεί η πώληση νέων οχημάτων βενζίνης και diesel-όχι η χρήση τους ή η μεταπώληση τους (με στόχο να έχουν καταργηθεί ιδανικά μέχρι το 2050).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...