Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Ωραιος... 3,9 βγαινει καλα βλεπω?? 

Τι αυτοκινητο ειναι?? 3,9 μου εχει βγαλει και εμενα αλλα ειναι η καλυτερη που εχω βγαλει απο γεμισμα σε γεμισμα με μεικτη οδηγηση αλλα ειμαι και 1700 κιλα με μενα τον μοσχαρο μεσα....

Η αληθεια ειναι οτι σε πολη και σταματα ξεκινα το diesel δε παει με τετοιες καταναλωσεις αλλα δεχομαι οτι το εριξες στην εθνικη..

Και θα επεφτες κ αλλο αν δεν εβαζες cruise control και το χειριζοσουν μονος σου. Φαινεται οτι εχεις κ αλλο περιθωριο..

Ένα ταπεινό toyota yaris

Φυσικά το αυτοκίνητο ήταν χωρίς φορτίο (Μόνο έναν σάκο) και πήγαινα χαλαρά.

Αν το πιέσω (140km/h+) και κλιματισμό η κατανάλωση θα τσιμπήσει σχεδόν +1λιτρο/100km.

Αν ο κινητήρας ήταν μεγαλύτερος σε κυβισμό δεν θα είχε ανάλογο θέμα...

Πάντως η οικονομία με τις χαμηλές καταναλώσεις του με συνδυασμό το πιο φτηνό καύσιμο είναι ότι καλύτερο.

Επεξ/σία από bromiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

26 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Και θα επεφτες κ αλλο αν δεν εβαζες cruise control και το χειριζοσουν μονος σου. Φαινεται οτι εχεις κ αλλο περιθωριο..

Μα αυτός είναι ο λόγος του cruise control για καλύτερη οικονομία.... Τι λες πια βρε άνθρωπε...

1 ώρα πριν, KAKADI είπε

Σε σενα το ελεγα αδερφε μου? Παραθεση σε φιλο που μου ζητησε τη γνωμη του ειπα.. Εσυ που κολλας?? Η΄οπου δε σε σπερνουν συνηθιζεις να φυτρωνεις??

Να το κοιταξεις αυτο... Υπαρχει προβλημα αν νομιζεις οτι ολοι μιλανε και απευθυνονται σε σενα.. Και μπερδευεσαι, εσυ εγγραψες πρωτος για μενα και οχι το αντιθετο.

Σε δημόσιο φόρουμ είμαστε επομένως ο καθένας θα λέει την γνώμη του. Εδώ άτομα λένε ότι η νυχτερινή Kwh κοστίζει 0.07 ευρώ

Θα πω αυτό και δεν θα ξανά γράψω, ότι δυστυχώς πρις μερικές ημέρες έκανα reset το trip computer που είχα κοντά στα 4.500 Km, τώρα δεν έχω ούτε 500. Θα σου στείλω βέβαια ένα screenshot για του λόγω το αληθές όπου θα είναι και το τελευταίο μου post στο συγκεκριμένο νήμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε

Μα αυτός είναι ο λόγος του cruise control για καλύτερη οικονομία.... Τι λες πια βρε άνθρωπε...

Σε δημόσιο φόρουμ είμαστε επομένως ο καθένας θα λέει την γνώμη του. Εδώ άτομα λένε ότι η νυχτερινή Kwh κοστίζει 0.07 ευρώ

Θα πω αυτό και δεν θα ξανά γράψω, ότι δυστυχώς πρις μερικές ημέρες έκανα reset το trip computer που είχα κοντά στα 4.500 Km, τώρα δεν έχω ούτε 500. Θα σου στείλω βέβαια ένα screenshot για του λόγω το αληθές όπου θα είναι και το τελευταίο μου post στο συγκεκριμένο νήμα

Το cruise control δεν κανει οικονομια φιλε οταν προσπαθει να κρατησει 120 - 140 χλμ ανα ωρα σε ανηφορικο κομματι της εθνικης... Εκει αν σηκωσεις το ποδι σου απ το γκαζι και ξανα ανακτησεις ταχυτητα σε κατηφορικο κομματι αργοτερα εχεις κανει πολυ καλυτερη οικονομια...

Ο στοχος του cruise control ειναι το ξεκουραστο ταξιδι αδερφε και οχι η οικονομια σαν πρωτος παραγοντας.. 

https://www.lightfoot.co.uk/news/2018/08/14/does-cruise-control-use-more-fuel/

Εγω καλα τα λεω και δοκιμασμενα εσυ δε ξερεις ακομα τι παιζει.. Μπερδεμενος εισαι..

Αλλα λογια να αγαπιομαστε... Εγω φταιω που εβαλα και υπολογιστικη φορμα με τις νεες τιμες της ΔΕΗ..

Επρεπε να βρω και ανα παροχο βλεπεις.. Το να ψαξεις θελει κοπο βεβαια..

Ναι ναι πως στειλε στειλε.. χαχαχαχαχα

Εγω εβαλα ολα μου τα χιλιομετρα.. Βαλτα και συ να δουμε..

Δημοσιο φορουμ ναι... Και να λες τι γνωμη σου.. και τη λες.. Τα λεγομενα μου μη χρησιμοποιεις οποτε γουσταρεις.. Αυτο δεν ειναι γνωμη σου..

Αυτο ειναι κακεντρεχεια.. και μαλιστα κακης ποιοτητας..

50 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Ένα ταπεινό toyota yaris

Φυσικά το αυτοκίνητο ήταν χωρίς φορτίο (Μόνο έναν σάκο) και πήγαινα χαλαρά.

Αν το πιέσω (140km/h+) και κλιματισμό η κατανάλωση θα τσιμπήσει σχεδόν +1λιτρο/100km.

Αν ο κινητήρας ήταν μεγαλύτερος σε κυβισμό δεν θα είχε ανάλογο θέμα...

Πάντως η οικονομία με τις χαμηλές καταναλώσεις του με συνδυασμό το πιο φτηνό καύσιμο είναι ότι καλύτερο.

Εχεις σχετικα καλη ροπη και εισαι ελαφρυς...

Στη κατηγορια τη δικη μου πανω κατω karoq, t-roc, juke, qashqai, captur δεν παιζει να εβλεπες μεικτες τετοιες καταναλωσεις βεβαια αλλα συμφωνω απολυτα με τη τελευταια σου προταση.

Πρεπει ομως να εισαι πιο οικομικος απ το αντιστοιχο yaris hybrid. 

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KAKADI είπε

Ο κηφισος παρεπιπτοντως εχει 80 χιλιομετρα η 70 οριο... Οποτε βαλε με το μυαλο σου να δεις ποιος παραβιαζει τον ΚΟΚ και ποιος οχι..

Για την ιστορία ο Κηφισός (όπως και όλοι οι αυτοκινητόδρομοι) έχει όριο 130, εκτός από ορισμένα σημεία που πέφτει για λίγο μέχρι 60. Άλλο αν πρωί καθημερινής πας το πολύ με 10...
Το 70 είναι γενικά το κατώτατο όριο!
 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ο Κηφισός (όπως και όλοι οι αυτοκινητόδρομοι) έχει όριο 130, εκτός από ορισμένα σημεία που πέφτει για λίγο μέχρι 60. Άλλο αν πρωί καθημερινής πας με 10...
Το 70 είναι τα κατώτατο όριο!
 

Εγω φευγω απο περιστερι και παω πειραια με ανωτατο οριο τα 80.. ξαναψαξου.. Εχει το οριο σε ταμπελες παντου σε αυτη τη διαδρομη..

https://el.wikipedia.org/wiki/Λεωφόρος_Κηφισού

Δες εκει που λεει καταλογος κομβων για να παρεις μια ιδεα..

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Εγω φευγω απο περιστερι και παω πειραια με ανωτατο οριο τα 80.. ξαναψαξου.. Εχει το οριο σε ταμπελες παντου σε αυτη τη διαδρομη..

Το 80 είναι μετά το Ρέντη και νομίζω και στο ύψος του κόμβου με την Καβάλας.

3 λεπτά πριν, tsipakis είπε

130 στον κηφισό ουτε στα πιο τρελα σου ονειρα 

Καλά γενικά με την κίνηση είπαμε ούτε 10...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω στη κουβέντα ότι μερικοί από εμάς μας αρέσει η οδήγηση. Μας αρέσει μια ωραία επαρχιακή στριφτερη διαδρομή και δε θέλω να κάνω Αθήνα Καλαμάτα 3,5 ώρες. Τόσο κάνει το express ΚΤΕΛ χωρίς στάσεις. Ωραία τα υβριδικά λοιπόν για άπειρα χλμ κάτω από 50kmh από Παγκράτι Βυρωνα . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, squib είπε

Να προσθέσω στη κουβέντα ότι μερικοί από εμάς μας αρέσει η οδήγηση. Μας αρέσει μια ωραία επαρχιακή στριφτερη διαδρομή και δε θέλω να κάνω Αθήνα Καλαμάτα 3,5 ώρες. Τόσο κάνει το express ΚΤΕΛ χωρίς στάσεις. Ωραία τα υβριδικά λοιπόν για άπειρα χλμ κάτω από 50kmh από Παγκράτι Βυρωνα . 

Δε διαφωνουμε.. Απλα αλλοι την ευχαριστιουνται τρεχοντας και αλλοι πιο χαλαρα..

Δεχομαι την αποψη σου.. Το θεμα ειναι καποιος να αντιλαμβανεται οτι υπαρχει και αλλη οπτικη.

Εμενα μ αρεσει η ασφαλεια, η μουσικουλα και το χαλαρο ταξιδι.

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsipakis είπε

ολοι εσεις που υποτιμάτε τα υβριδικα κατα βαθος θελετε ενα αλλα επειδη δεν το αντεχει η τσεπη σας το κραζετε 

Καλύτερα κανά Tesla-κι σε μερικά χρόνια...
The real deal!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tsipakis είπε

ολοι εσεις που υποτιμάτε τα υβριδικα κατα βαθος θελετε ενα αλλα επειδη δεν το αντεχει η τσεπη σας το κραζετε 

Οχι δε συμφωνω με αυτο.. Υπαρχουν διαφορα γουστα και θελω.. Πρεπει να ειμαστε σωστοι.. 

Το θεμα μας αρχικα οταν πρωτο εγγραψα ηταν η οικονομια γι αυτο και ειπα για τα ηλεκτρικα που αναλογα το βαλαντιο εχει και γρηγορα αλλα και οικονομικα..

Οποιος θελει το ενδιαμεσο βημα μεχρι να γινει ακομα πιο προσιτο το ηλεκτρικο στον ελληνα παει στο υβριδικο.. 

Επεξ/σία από KAKADI
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, KAKADI είπε

Ρε φιλαρακι εχω υβριδικο δε παριστανω τον ξερολα... Αθηνα - Καλαματα 3,6 σε 3,5 ωριτσες.. Ηξερα που πατουσα και γιατι πατουσα.. 

Δε καταλαβαινω το λογο γτ να παω γρηγοροτερα.. Αφου εκει με συμφερει..

Αρα που ειναι οτι τα υβριδικα δε τα πανε καλα στην εθνικη??

Αν οδηγας σαν ουγκανος ναι δε τα πανε καλα..

Οταν οδηγας σε εθνικο δικτυο με 130 οριο στη αριστερη και εσυ θες να πηγαινεις με 180 μακαρι να σε πιασουν και να στα παρουν ολα.. Ετσι παει..

Λιγο οδηγικη παιδεια δε βλαπτει..

Μη τρελαινεστε επισης.... Οι μπαταριες ανακυκλωνονται πληρως πλεον..

Επισης επισημα η Toyota αναφερει οτι οι μπαταριες στα υβριδικα της ειναι lifetime και απο κει και περα αλλαζει ελαττωματικα στοιχεια δινοντας 10 χρονια εγγυηση.

Τοσα εχω και εγω γραπτως μαλιστα..

Θα μπορουσες να ριξεις μια ματια ποσα υβριδικα πουλαει η Toyota και ποσοι ολοι οι αλλοι μαζι.. Γτ αποκλειεται εσυ να εισαι μονο ο εξυπνος που λεει οτι τα Toyota ειναι σκατα..

Και γω μπορω να σου πω σιγα μη δωσω 30000 ευρω και να παρω VAG τη μεγαλυτερη σαπιλα που εφερε το σκανδαλο dieselgate με τους 5000 προωρους θανατους πανευρωπαικα..

Αυτο μας εφαγε τους ελληνες... Μια μερσεντα και ολοι στο καφενειο η στη καφετερια για μουρη..

Εχει και Lexus και Volvo και DS και range rover αν δε γουσταρεις Toyota γιατι δεν ειναι luxury.. Eχεις παει να ριξεις καμμια ματια??

Μετα τραβα να εξηγησεις γτ αυτος που θα σε ακουσει και θα παρει diesel γτ θα το δωσει για ενα κομματι ψωμι το αυτοκινητο του μετα απο 10 χρονια..

Χειροτερη μεταπωλητικη απ τις Alfa Romeo του 90 και του 2000 θα εχει στις πολεις..

Με 7 μυρια κοντα κοσμο στις πολεις στην ελλαδα υπαρχει θεμα...

 

3 ώρες πριν, KAKADI είπε

Ρε φιλαρακι εχω υβριδικο δε παριστανω τον ξερολα... Αθηνα - Καλαματα 3,6 σε 3,5 ωριτσες.. Ηξερα που πατουσα και γιατι πατουσα.. 

Δε καταλαβαινω το λογο γτ να παω γρηγοροτερα.. Αφου εκει με συμφερει..

Αρα που ειναι οτι τα υβριδικα δε τα πανε καλα στην εθνικη??

Αν οδηγας σαν ουγκανος ναι δε τα πανε καλα..

Οταν οδηγας σε εθνικο δικτυο με 130 οριο στη αριστερη και εσυ θες να πηγαινεις με 180 μακαρι να σε πιασουν και να στα παρουν ολα.. Ετσι παει..

Λιγο οδηγικη παιδεια δε βλαπτει..

Μη τρελαινεστε επισης.... Οι μπαταριες ανακυκλωνονται πληρως πλεον..

Επισης επισημα η Toyota αναφερει οτι οι μπαταριες στα υβριδικα της ειναι lifetime και απο κει και περα αλλαζει ελαττωματικα στοιχεια δινοντας 10 χρονια εγγυηση.

Τοσα εχω και εγω γραπτως μαλιστα..

Θα μπορουσες να ριξεις μια ματια ποσα υβριδικα πουλαει η Toyota και ποσοι ολοι οι αλλοι μαζι.. Γτ αποκλειεται εσυ να εισαι μονο ο εξυπνος που λεει οτι τα Toyota ειναι σκατα..

Και γω μπορω να σου πω σιγα μη δωσω 30000 ευρω και να παρω VAG τη μεγαλυτερη σαπιλα που εφερε το σκανδαλο dieselgate με τους 5000 προωρους θανατους πανευρωπαικα..

Αυτο μας εφαγε τους ελληνες... Μια μερσεντα και ολοι στο καφενειο η στη καφετερια για μουρη..

Εχει και Lexus και Volvo και DS και range rover αν δε γουσταρεις Toyota γιατι δεν ειναι luxury.. Eχεις παει να ριξεις καμμια ματια??

Μετα τραβα να εξηγησεις γτ αυτος που θα σε ακουσει και θα παρει diesel γτ θα το δωσει για ενα κομματι ψωμι το αυτοκινητο του μετα απο 10 χρονια..

Χειροτερη μεταπωλητικη απ τις Alfa Romeo του 90 και του 2000 θα εχει στις πολεις..

Με 7 μυρια κοντα κοσμο στις πολεις στην ελλαδα υπαρχει θεμα...

κοιτα να δεις, και εσυ και ο φιλςο vag εχετε την ταση να τα βλεπετε μονο οπως θελετε και να λετε ιδανικα σεναρια για να αποδειξετε αυτο που θελετε..

1ον πρακτικα δεν γινεται να βαζεις απο ενα πρατηριο μια ζωη, αλλα και ετσι να ηταν, εχω βαρεθει να βλεπω πολλους σιγουρους στα φορουμ για τα πρατηρια που τα πιανανε με νοθευμενα κλπ κλπ..

2ον  αλλα ειπα σε σενα αλλα απαντησες. Σου ειπα οτι σταδιακα εχει πτωση η μπαταρια, δε πα να λεει η toyota ο,τι θελει, δεν υπαρχει μπαταρια ακομα που να μην πεφτει σταδιακα μετα την 5ετια. Επισης δινει εγγυηση 11 χρονια για τις μπαταριες καθαρα για λογους ενισχυσης της εμπιστοσυνης, αλλα με περιορισμο χλμ καπου στα 200.000 νομιζω. Εγω στα 4 χρονια εχω 160.000 με το πετρελαιο....και το υβριδικο δεν το παιρνεις για να κανεις 10.000 το χρονο, το παιρνεις για να κανεις χλμ αλλιως πας σε βενζινη στην τελικη.

3ον μου λες οτι οδηγω σαν ουγκανος επειδη απλα ετσι σε βολευει οταν εχω εξηγησει σε προηγουμενο ποστ που διαβασες οτι με το τεστ ντραιβ που εκανα στην κορολα την καινουρια δεν επεφτα κατω απο 6 ενω το πηγαινα οσο πιο απαλα γινοταν.

Να το αναλυσω λοιπον. Ο πωλητης μου εξηγησε μιση ωρα πως πρεπει να οδηγω για να εχω το βελτιστο αποτελεσμα. Αφου λοιπον μου ειπε οτι το ποδι μου πρεπει ισα να ακουμπαει το ποδι, το πηρα εγω. Επειδη ειμαστε επαρχια και γνωριζομαστε καναμε μεγαλη βολτα για ωρες. Σε πολλα κομματια εβλεπα οτι ενω πηγαινα με κανονικο γκαζι πολυ χαλαρα εμπαινε η βενζινη και οχι το ρευμα με ταχυτητες 60-80 που υποτιθεται οτι παει απο αποκλειστικα ρευμα ή συνδυαστικα.

ΟΤαν του ελεγα, γιατι δεν παει συνδυαστικα να μειωσει καταναλωση, μου ελεγε θελει ισιωμα, οτι εχει ανηφορικη κλιση και δεν μπορει με το ρευμα να παει εδω και αλλα τετοια.

 

Τελος παντων, για να καταληξουμε, δεν οδηγω με νεκροταμπελο αλλα δεν παω με 100 στην εθνικη. επισης ναι, μπορει το οριο να ειναι 120, αλλα δε σημαινει οτι οι δρομοι και τα αμαξια μας πλεον δεν ειναι για 140 και 150. Σε αυτες τις ταχυτητες δεν υπαρχει ουτε κινδυνος ουτε τιποτα. Το οτι μπορει να βαλουν και οριο 80 μεθαυριο για μειωση των ρυπων οπως γινεται εξω λοιπον δεν με κανει πιο ουνο απο εσενα που απο το πολυ αργα μπορει να πεσω πανω σου σε καμια εθνικη.

Κατα τα αλλα, επειδη μιλας συνεχεια για την οδηγηση, πρεπει να ξερεις οτι και το πετρελαιο θελει διαφορετικη οδηγηση απο τη βενζινη. Αν ο πατερας σου λοιπον δεν το οδηγει σωστα και μου πηγαινει με 3000 στροφες λογικο ειναι να βλεπει πολυ υψηλη καταναλωση.

το πετρελαιο θελει να το δουλευεις απο 1500 εως 2500..μετα τις 3000 δεν εχει καν νοημα. μονο σε κανα προσπερασμα και αυτο για να μην κανεις την αλλαγη ταχυτητας στο αντιθετο ρευμα.

Εγω οταν πηρα το 1ο diesel νομιζα πως καιει πολυ, μεχρι να μαθω να το οδηγω στο ευρος που πρεπει, και που εχεις πολυ γκαζι προφανως.

Τελος δεν γινεται ποτε να μην βιαζεσαι, ποτε να μην θες να πας πιο γρηγορα, ποτε να μην βαριεσαι να πηγαινεις με 100. Η διαφορα λοιπον οταν θα παμε και οι 2 με 140-150 ειναι οτι εσυ θα καψεις τα αντερα σου ενω το πετρελαιο 1 λιτρο παραπανω στα 100..

 

Οσο για το cruise control το λες πολυ σωστα, δεν κανει οικονομια στις ανηφορες. ΜΟνο το ποδι μπορει να κανει αφου χαλαρωνεις λιγο και ανακτας την ταχυτητα σου στην κατηφορα. να ξερουμε τι λεμε, απλη λογικη ειναι. Απο την αλλη αν με το ποδι θες να κρατησεις την ιδια ταχυτητα θα καψεις τα ιδια με το cruise...αλλα νομιζω οτι ειναι λογικο να αφησεις λιγο γκαζι για να κερδισεις λιγη καταναλωση αν δεν βιαζεσαι ή αν πηγαινεις γρηγορα οποτε δε σε νοιαζει να κοψεις λιγο..

 

Τελος, λες για τον μετρητη του αυτοκινητου και πως ειναι ρυθμισμενος και οτι δεν γινεται να ειναι ρυθμισμενος για καθε αμαξι...Συγγνωμη φιλε μου αλλα αυτα ειναι μπουρδες. Ο μετρητης και η μετρηση της μεσης ειναι ενα απλο θεμα και το εδειξε πολυ καλα ο φιλος παραπανω. Γεμιζεις ντεποζιτο, μηδενιζεις χλμ και μετα απο μια μεγαλη αποσταση ξανα γεμιζεις και διαιρεις τα λιτρα που εκανες με τα χλμ. Εχεις βγαλει τη μεση ανα χλμ, αυτο επι 100 και ειναι η μεση ανα 100 με πολυ μεγαλη ακριβεια, αρκει να γεμιζεις με τον ιδιο τροπο (πχ να του λες να το παει πανω πανω). 

 ο μετρητης αυτοκινητου,δε χρειαζεται να ξερει τι ζαντα φορας λοιπον! Απλα ο μετρητης επειδη μετραει και τη στιγμιαια με βαση την πραγματικη καταναλωση, κανει μια στατιστικη απο τις στιγμιαιες και απο εκει βγαζει ενα μεσο ορο, κατι που οδηγει σε σφαλματα κυριως αν εχεις διαφορετικους τυπους οδηγησης, δηλαδη να εχεις παει με μεγαλες καταναλωσεις και γκαζια και μετα πολυ χαλαρα. εκει μπερδευεται. 

Προσωπικα δεν τον λαμβανω υποψιν ακριβως αλλα στο περιπου να εχω μια εικονα. Επισης στο yaris Μου πεφτει παντα πιο πανω απο το πραγματικο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

κοιτα να δεις, και εσυ και ο φιλςο vag εχετε την ταση να τα βλεπετε μονο οπως θελετε και να λετε ιδανικα σεναρια για να αποδειξετε αυτο που θελετε..

1ον πρακτικα δεν γινεται να βαζεις απο ενα πρατηριο μια ζωη, αλλα και ετσι να ηταν, εχω βαρεθει να βλεπω πολλους σιγουρους στα φορουμ για τα πρατηρια που τα πιανανε με νοθευμενα κλπ κλπ..

2ον  αλλα ειπα σε σενα αλλα απαντησες. Σου ειπα οτι σταδιακα εχει πτωση η μπαταρια, δε πα να λεει η toyota ο,τι θελει, δεν υπαρχει μπαταρια ακομα που να μην πεφτει σταδιακα μετα την 5ετια. Επισης δινει εγγυηση 11 χρονια για τις μπαταριες καθαρα για λογους ενισχυσης της εμπιστοσυνης, αλλα με περιορισμο χλμ καπου στα 200.000 νομιζω. Εγω στα 4 χρονια εχω 160.000 με το πετρελαιο....και το υβριδικο δεν το παιρνεις για να κανεις 10.000 το χρονο, το παιρνεις για να κανεις χλμ αλλιως πας σε βενζινη στην τελικη.

3ον μου λες οτι οδηγω σαν ουγκανος επειδη απλα ετσι σε βολευει οταν εχω εξηγησει σε προηγουμενο ποστ που διαβασες οτι με το τεστ ντραιβ που εκανα στην κορολα την καινουρια δεν επεφτα κατω απο 6 ενω το πηγαινα οσο πιο απαλα γινοταν.

Να το αναλυσω λοιπον. Ο πωλητης μου εξηγησε μιση ωρα πως πρεπει να οδηγω για να εχω το βελτιστο αποτελεσμα. Αφου λοιπον μου ειπε οτι το ποδι μου πρεπει ισα να ακουμπαει το ποδι, το πηρα εγω. Επειδη ειμαστε επαρχια και γνωριζομαστε καναμε μεγαλη βολτα για ωρες. Σε πολλα κομματια εβλεπα οτι ενω πηγαινα με κανονικο γκαζι πολυ χαλαρα εμπαινε η βενζινη και οχι το ρευμα με ταχυτητες 60-80 που υποτιθεται οτι παει απο αποκλειστικα ρευμα ή συνδυαστικα.

ΟΤαν του ελεγα, γιατι δεν παει συνδυαστικα να μειωσει καταναλωση, μου ελεγε θελει ισιωμα, οτι εχει ανηφορικη κλιση και δεν μπορει με το ρευμα να παει εδω και αλλα τετοια.

Τελος παντων, για να καταληξουμε, δεν οδηγω με νεκροταμπελο αλλα δεν παω με 100 στην εθνικη. επισης ναι, μπορει το οριο να ειναι 120, αλλα δε σημαινει οτι οι δρομοι και τα αμαξια μας πλεον δεν ειναι για 140 και 150. Σε αυτες τις ταχυτητες δεν υπαρχει ουτε κινδυνος ουτε τιποτα. Το οτι μπορει να βαλουν και οριο 80 μεθαυριο για μειωση των ρυπων οπως γινεται εξω λοιπον δεν με κανει πιο ουνο απο εσενα που απο το πολυ αργα μπορει να πεσω πανω σου σε καμια εθνικη.

Κατα τα αλλα, επειδη μιλας συνεχεια για την οδηγηση, πρεπει να ξερεις οτι και το πετρελαιο θελει διαφορετικη οδηγηση απο τη βενζινη. Αν ο πατερας σου λοιπον δεν το οδηγει σωστα και μου πηγαινει με 3000 στροφες λογικο ειναι να βλεπει πολυ υψηλη καταναλωση.

το πετρελαιο θελει να το δουλευεις απο 1500 εως 2500..μετα τις 3000 δεν εχει καν νοημα. μονο σε κανα προσπερασμα και αυτο για να μην κανεις την αλλαγη ταχυτητας στο αντιθετο ρευμα.

Εγω οταν πηρα το 1ο diesel νομιζα πως καιει πολυ, μεχρι να μαθω να το οδηγω στο ευρος που πρεπει, και που εχεις πολυ γκαζι προφανως.

Τελος δεν γινεται ποτε να μην βιαζεσαι, ποτε να μην θες να πας πιο γρηγορα, ποτε να μην βαριεσαι να πηγαινεις με 100. Η διαφορα λοιπον οταν θα παμε και οι 2 με 140-150 ειναι οτι εσυ θα καψεις τα αντερα σου ενω το πετρελαιο 1 λιτρο παραπανω στα 100..

Οσο για το cruise control το λες πολυ σωστα, δεν κανει οικονομια στις ανηφορες. ΜΟνο το ποδι μπορει να κανει αφου χαλαρωνεις λιγο και ανακτας την ταχυτητα σου στην κατηφορα. να ξερουμε τι λεμε, απλη λογικη ειναι. Απο την αλλη αν με το ποδι θες να κρατησεις την ιδια ταχυτητα θα καψεις τα ιδια με το cruise...αλλα νομιζω οτι ειναι λογικο να αφησεις λιγο γκαζι για να κερδισεις λιγη καταναλωση αν δεν βιαζεσαι ή αν πηγαινεις γρηγορα οποτε δε σε νοιαζει να κοψεις λιγο..

Τελος, λες για τον μετρητη του αυτοκινητου και πως ειναι ρυθμισμενος και οτι δεν γινεται να ειναι ρυθμισμενος για καθε αμαξι...Συγγνωμη φιλε μου αλλα αυτα ειναι μπουρδες. Ο μετρητης και η μετρηση της μεσης ειναι ενα απλο θεμα και το εδειξε πολυ καλα ο φιλος παραπανω. Γεμιζεις ντεποζιτο, μηδενιζεις χλμ και μετα απο μια μεγαλη αποσταση ξανα γεμιζεις και διαιρεις τα λιτρα που εκανες με τα χλμ. Εχεις βγαλει τη μεση ανα χλμ, αυτο επι 100 και ειναι η μεση ανα 100 με πολυ μεγαλη ακριβεια, αρκει να γεμιζεις με τον ιδιο τροπο (πχ να του λες να το παει πανω πανω). 

 ο μετρητης αυτοκινητου,δε χρειαζεται να ξερει τι ζαντα φορας λοιπον! Απλα ο μετρητης επειδη μετραει και τη στιγμιαια με βαση την πραγματικη καταναλωση, κανει μια στατιστικη απο τις στιγμιαιες και απο εκει βγαζει ενα μεσο ορο, κατι που οδηγει σε σφαλματα κυριως αν εχεις διαφορετικους τυπους οδηγησης, δηλαδη να εχεις παει με μεγαλες καταναλωσεις και γκαζια και μετα πολυ χαλαρα. εκει μπερδευεται. 

Προσωπικα δεν τον λαμβανω υποψιν ακριβως αλλα στο περιπου να εχω μια εικονα. Επισης στο yaris Μου πεφτει παντα πιο πανω απο το πραγματικο. 

1. Μιλησα οχι για το μετρητη αλλα για το trip computer που σου αναφερει ενα νουμερο καταναλωσης που στην τελικη δεν ισχυει με την δικη σου διαιρεση μολις την κανεις λιτρα/ χιλιομετρα Χ 100.

Το γιατι μπερδευεται δε μου λες... Εγω εκει κολλαω και ετσι το εξηγω μετα απο σχετικες συχητησεις στα διαφορα φορουμ..

2. Το υβριδικο το παιρνεις για οικονομια και οικονομια κανεις και αρκετη σε σχεση με την απλη βενζινη.. Αλλαζονται στοιχεια της μπαταριας οποτε χρειαστει.. Υπαρχουν αρκετα prius πρωτης και δευτερης γενιας σε πολλα forum αν ασχοληθεις ποτε που δεν εχουν αλλαξει ποτε μπαταρια και αρκετα απ αυτα εχουν και πανω απο 200000 χιλιομετρα.

3. Δε ξερω σε τι διαδρομη εκανες το test drive.. Ομως τα 6 λιτρα ειναι μεγαλο νουμερο σε μια απλη καθημερινη διαδρομη.. Ετσι ειναι αυτα τι να κανουμε.. Αν μπεις στο fuelly.com και δεις πραγματικες καταναλωσεις απο χρηστες θα το δεις και μονος σου.

4. Ο πατερας μου ανετα εχει υψηλοτερη καταναλωση μεσα στην πολη σε σχεση με μενα... Παει αυτο... Στην εθνικη ειμαστε κοντα στα 110 - 120  αλλα με εχει σχετικα ευκολα. Πιο πανω με εχει πολυ πιο ανετα.. Τωρα με 70% με 80% που κινουμαστε στη πολη και οι 2 (το ποσοστο που λεω ειναι κοντα στο πραγματικο) δεν εχει ελπιδα το karoq.. οπως και να οδηγησει. Λογω βαρους, μποτιλιαρισματος και και και πολλα και..

Μιλαω απο γεμισμα σε γεμισμα μετρημενα.. και μιλαω για καταναλωση.. Οχι στο ποσα πληρωνουμε.. Το ποσα πληρωνουμε ειναι περιπου τα ιδια στο τελος.

Ειμαι συγκεκριμενος νομιζω.. Εις γνωση μου το πηρα και επισης εις γνωση μου θα το δωσω σε 2-3 χρονια για να παω σε αυτο που πραγματικα θελω. Και εξαρχης δεν ηθελα diesel γτ φοβηθηκα την πτωση της μεταπωλητικης αξιας και μονον αυτη.. Γτ ειναι καλο να αντιλαμβανεσαι και τον σφυγμο των γυρο σου..

5. Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα εχουν πολυ μεγαλυτερες δυνατοτητες απο τα 120 υπαρχει και η αλλη οπτικη.. Εχουμε απ τα μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων τροχαιων στην ευρωπη.. Αυτο κατι λεει. Δεν επεκτεινομαι παραπανω απλα το αναφερω.. Και υπαρχουν πολλοι παραγοντες που συμβαλλουν σε αυτο.. Οπως πχ η φραση "ελα μωρε αφου μπορω και σιγα και δε βαριεσαι". Τα ξερουμε τα εχουμε δει και τα εχουμε ακουσει πολλες φορες. 

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KAKADI είπε

1. Μιλησα οχι για το μετρητη αλλα για το trip computer που σου αναφερει ενα νουμερο καταναλωσης που στην τελικη δεν ισχυει με την δικη σου διαιρεση μολις την κανεις λιτρα/ χιλιομετρα Χ 100.

Το γιατι μπερδευεται δε μου λες... Εγω εκει κολλαω και ετσι το εξηγω μετα απο σχετικες συχητησεις στα διαφορα φορουμ..

2. Το υβριδικο το παιρνεις για οικονομια και οικονομια κανεις και αρκετη σε σχεση με την απλη βενζινη.. Αλλαζονται στοιχεια της μπαταριας οποτε χρειαστει.. Υπαρχουν αρκετα prius πρωτης και δευτερης γενιας σε πολλα forum αν ασχοληθεις ποτε που δεν εχουν αλλαξει ποτε μπαταρια και αρκετα απ αυτα εχουν και πανω απο 200000 χιλιομετρα.

3. Δε ξερω σε τι διαδρομη εκανες το test drive.. Ομως τα 6 λιτρα ειναι μεγαλο νουμερο σε μια απλη καθημερινη διαδρομη.. Ετσι ειναι αυτα τι να κανουμε.. Αν μπεις στο fuelly.com και δεις πραγματικες καταναλωσεις απο χρηστες θα το δεις και μονος σου.

4. Ο πατερας μου ανετα εχει υψηλοτερη καταναλωση μεσα στην πολη σε σχεση με μενα... Παει αυτο... Στην εθνικη ειμαστε κοντα στα 110 - 120  αλλα με εχει σχετικα ευκολα. Πιο πανω με εχει πολυ πιο ανετα.. Τωρα με 70% με 80% που κινουμαστε στη πολη και οι 2 (το ποσοστο που λεω ειναι κοντα στο πραγματικο) δεν εχει ελπιδα το karoq.. οπως και να οδηγησει. Λογω βαρους, μποτιλιαρισματος και και και πολλα και..

Μιλαω απο γεμισμα σε γεμισμα μετρημενα.. και μιλαω για καταναλωση.. Οχι στο ποσα πληρωνουμε.. Το ποσα πληρωνουμε ειναι περιπου τα ιδια στο τελος.

Ειμαι συγκεκριμενος νομιζω.. Εις γνωση μου το πηρα και επισης εις γνωση μου θα το δωσω σε 2-3 χρονια για να παω σε αυτο που πραγματικα θελω. Και εξαρχης δεν ηθελα diesel γτ φοβηθηκα την πτωση της μεταπωλητικης αξιας και μονον αυτη.. Γτ ειναι καλο να αντιλαμβανεσαι και τον σφυγμο των γυρο σου..

5. Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα εχουν πολυ μεγαλυτερες δυνατοτητες απο τα 120 υπαρχει και η αλλη οπτικη.. Εχουμε απ τα μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων τροχαιων στην ευρωπη.. Αυτο κατι λεει. Δεν επεκτεινομαι παραπανω απλα το αναφερω.. Και υπαρχουν πολλοι παραγοντες που συμβαλλουν σε αυτο.. Οπως πχ η φραση "ελα μωρε αφου μπορω και σιγα και δε βαριεσαι". Τα ξερουμε τα εχουμε δει και τα εχουμε ακουσει πολλες φορες. 

Για το trip computer μιλάω και εγώ. Ότι Πέφτει έξω, άλλοτε προς τα πάνω και άλλοτε προς τα κάτω και εξήγησα γιατί συμβαίνει. Είναι στατιστικο το θέμα. 

Το υβριδικό προφανώς το παίρνεις για οικονομία γιαυτό και εγώ είμαι υπέρ και των 2 αλλά με μερικές υποσημειωσεις, γιαυτό εξάλλου είπα ότι είστε και οι 2 φανατικοί υπερμαχοι της επιλογής και κοιτατε μόνο τα θετικά.. 

Όταν μιλάμε σε ένα φόρουμ λοιπόν δε λέμε ότι το υβριδικό μου βγάζει 3.5.. Λέμε ότι οδηγώ πολύ χαλαρά πχ, δεν προσπερνω συνέχεια, δεν περνάω τα 110, δεν πάω συχνά εκτός πόλης και βγάζω τόσα. Ομοίως και το ντιζελ, αν το βάλεις μες την πόλη θα πάει 6αρι με λίγη κίνηση.. 

Τώρα για την κατανάλωση, προφανώς και μετράει, αλλά μετράει και το τελικό κόστος. Αν δηλαδή μετά από 100.000χλμ έχετε πληρώσει τα ίδια, αλλά ο ένας με το ντιζελ έχει ευχαριστηθει οδήγηση, και μη μου πεις ότι αυτό δεν μετράει, έχει κάνει ασφαλή προσπερασματα με το τούρμπο που δεν το σκέφτεται να το πατήσει για να μην μένει ώρα στο αντίθετο ρεύμα, έχει πάει 5 εκδρομές σε βουνά και θάλασσες χωρίς αυξημένο κόστος ε τότε πιστεύεις ότι έχει μεγάλη διαφορά αν μετά από 10 χρόνια το δώσεις και χάσεις 500 ή 1000 ευρώ, αν χάσεις τόσα ? Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει τέτοια διαφορά γιατί ειδικά σε επαρχία θέλεις πολλά χρόνια να στήσεις υποδομές.. Θέλει πολύ κόπο για να πάμε σε ηλεκτρικά που να συμφέρουν οπότε ναι, δε θα το δώσεις σε Αθηναίο αλλά επαρχία θα γίνει αναρπαστο.. 

Και να το πω αλλιώς, φίλοι μου πήραν σκέτο βενζίνη επειδή τους επεισε ο πωλητής ότι θα το πετάξουν το ντιζελ σε 10 χρόνια, και κάθε φορά που πάνε πρατήριο το κλαίνε...ίσως με υβριδικό να είχαν κερδίσει κάτι παραπάνω αλλά πίστεψε με όλοι αυτοί μου λένε ντιζελ και ξερό ψωμί τώρα που βλέπουν ότι καίνε τα ίδια που εκαιγε και το παλιό τους...

Η βενζίνη πάντα θα έχει παραπάνω κατανάλωση και η μπαταρία πάντα θα αδειάζει όση ανάκτηση και να κάνεις με φρένα.. Το ντιζελ είναι ιδανικό αλλά δε το θέλουν γιατί χάνουν από φόρους..με το ντιζελ η συνολικη σου δαπάνη είναι πιο κάτω  είναι απλό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...