Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Hybrid δεν ακουμπάνε πουθενά τα diesel, ειδικά της toyota είναι αστεία.

Mε το BMW μετα απο 125.000 χλμ ειμαι στα 4,5 λιτρα. Μάντεψε, σε ορους βενζίνης, κατω από 4 λίτρα

Απο service τσάμπα... Απο δύναμη σκοτώνει...γεματο μοτερ!

Το CHR, αμα το φορτώσεις δεν περνάει τα 120 χλμ ουτε με αίτηση. Μονο σε κατηφορα και αν 😂

Άσε που μουγκρίζει...

 

O νεος 2,0 λιτρος TDI dieselαρα της VW έρχεται στα 150 αλογα, με 36 κιλά ροπή με τελική 225 χλμ και κατανάλωση 3,7 λίτρα σε μικτό κύκλο. 

Ποιο CHR λετε ρε παιδιά! 😁

 

Ερχεται ο νεος 2,0 λιτρος diesel της BMW...

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Τα Hybrid δεν ακουμπάνε πουθενά τα diesel, ειδικά της toyota είναι αστεία.

Mε το BMW μετα απο 125.000 χλμ ειμαι στα 4,5 λιτρα. Μάντεψε, σε ορους βενζίνης, κατω από 4 λίτρα

Απο service τσάμπα... Απο δύναμη σκοτώνει...γεματο μοτερ!

Το CHR, αμα το φορτώσεις δεν περνάει τα 120 χλμ ουτε με αίτηση. Μονο σε κατηφορα και αν 😂

Άσε που μουγκρίζει...

O νεος 2,0 λιτρος TDI dieselαρα της VW έρχεται στα 150 αλογα, με 36 κιλά ροπή με τελική 225 χλμ και κατανάλωση 3,7 λίτρα σε μικτό κύκλο. 

Ποιο CHR λετε ρε παιδιά! 😁

Ερχεται ο νεος 2,0 λιτρος diesel της BMW...

εισαι ο πιο κομπλεξαρας οδηγος ντιζελ . Το c-hr ειναι αυτοκινηταρα και οι μονοι που το κραζουν ειναι οσοι εχουν κολλημενα μυαλα 

κατσε μετρα με τη σταγονα πιο καιει παραπανω και πιο οχι 

γιατι δε περνεις και ενα λαντα πετρελαιο ; σκυλια και εκεινα ηταν πριν 50 χρονια 

 

Επεξ/σία από tsipakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρονια;

βενζινη

σε 15 χρονια η μπαταρια του υβριδικου θα θελει αλλαγη/αλλαγες

το πετρελαιο σε 15 χρονια μεσα στην πολη θα βγαζει προβληματα και ισως και να εχει απαγορευτει

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

15 χρονια;

βενζινη

σε 15 χρονια η μπαταρια του υβριδικου θα θελει αλλαγη/αλλαγες

το πετρελαιο σε 15 χρονια μεσα στην πολη θα βγαζει προβληματα και ισως και να εχει απαγορευτει

σε 15 χρονια η θα σε εχει προλαβει η τεχνολογια και θα το αλλαξεις το αμαξι 

η 

 

θα πληρωσεις να αλλαξεις μπαταρια

 

απλα τα πραγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tsipakis είπε

εισαι ο πιο κομπλεξαρας οδηγος ντιζελ . Το c-hr ειναι αυτοκινηταρα και οι μονοι που το κραζουν ειναι οσοι εχουν κολλημενα μυαλα 

κατσε μετρα με τη σταγονα πιο καιει παραπανω και πιο οχι 

γιατι δε περνεις και ενα λαντα πετρελαιο ; σκυλια και εκεινα ηταν πριν 50 χρονια 

Aμαξαρα με τελικη 170 χλμ και για να παει πανω απο 120 χλμ πρεπει να κατεβεις να σπρωξεις.... 😁

Για να ανεβεις κανα βουνο θα θες express service. 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ROG-X είπε

Αυτο με τελικη 170 χλμ και για να παει πανω απο 120 χλμ πρεπει να κατεβεις να σπρωξεις.... 😁

Να ανεβεις κανα βουνο θα θες express service. 

αν οδηγεις με το πανω κεφαλι και οχι το αλλο αναμεσα στα ποδια σου δεν θα παςμε 170 οτι αμαξι και να εχεις 

επιδοξος δολοφονος εγω δεν ειμαι σε αντιθεση με εσενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, tsipakis είπε

αν οδηγεις με το πανω κεφαλι και οχι το αλλο αναμεσα στα ποδια σου δεν θα παςμε 170 οτι αμαξι και να εχεις 

επιδοξος δολοφονος εγω δεν ειμαι σε αντιθεση με εσενα

Τα 170 τα πιανει σε κατηφορα.... Με ζορι τα 120 στην ευθεια λεμε.... 

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, tsipakis είπε

εισαι για τα πανηγυρια με τις αποψεις σου 

Διαβασε τι λενε απο γνωστες....το αμαξι εχει επιδοσεις απο τα jumbo! 😂

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μεγαλα ταξιδια το πετρελαιο ειναι καλο. για μεσα στην πολη οχι τοσο, βγαζει προβληματα.

η Lexus χρησιμοποιουσε το πετρελαιο της bmw στο IS220d. Αναγκαστηκε να το διακοψει γιατι ηταν το μοναδικο μοντελο της που εβγαζε προβληματα λογω του κινητηρα πετρελαιου/pdf μεσα στην πολη  και της χαλαγε το ονομα και την πρωτη θεση στην αξιοπιστια/ικανοποιηση καταναλωτων. Για μεγαλα συχνα ταξιδια ειναι ομως καλο.

για μεσα στην πολη τελικα η Phev αν κανεται το πολυ μεχρι 25 χιλιομετρα μεχρι μπριζα για την συνηθη καθημερινη μετακινηση ή EV ( αν προφανως υπαρχει διαθεσιμη μπριζα) Και παλι στην πενταετια η μπαταρια πεφτει στο 70% οποτε καταλαβαινετε....

Αν δεν υπαρχει μπριζα και η δυνατοτητα να αλλαξεις αμαξι στην 5ετια. ενα μικρο πολης με βενζινουλα ειναι καλη επιλογη.

Τα υβριδικα, ξερω γω, το Lexus CT κατω απο 6 λιτρα δεν επεφτε

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρακολούθησα τη συζήτηση για τα diesel...

Να ρωτήσω, αφού πλέον ο δείκτης WLTP χρησιμοποιείται για τη μέτρηση ουσιών όπως το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), οι υδρογονάνθρακες (HC) και τα οξείδια του αζώτου (Nox) και σωματίδια (PM/PN), γιατί συνεχίζουμε να μιλάμε για τους ρύπους των euro 6 diesel με adblue? Μια χαρά χαμηλοί είναι, στα ίδια επίπεδα με petrol.

Επίσης οι εταιρίες άρχισαν να δουλεύουν υβριδικό diesel.

Επεξ/σία από Physics_Rulez
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Physics_Rulez είπε

Παρακολούθησα τη συζήτηση για τα diesel...

Να ρωτήσω, αφού πλέον ο δείκτης WLTP χρησιμοποιείται για τη μέτρηση ουσιών όπως το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), οι υδρογονάνθρακες (HC) και τα οξείδια του αζώτου (Nox) και σωματίδια (PM/PN), γιατί συνεχίζουμε να μιλάμε για τους ρύπους των euro 6 diesel με adblue? Μια χαρά χαμηλοί είναι, στα ίδια επίπεδα με petrol.

Επίσης οι εταιρίες άρχισαν να δουλεύουν υβριδικό diesel.

Ιδια επιπεδα ? Στον Ελληνα αρεσει να αναπαραγει τις γνωστες μπαρουφες!

Τα diesel euro 6 ειναι σαφως πιο κατω ! 

Golf VIII 1.5 TSI (130 Hp) 2020 -> 111 g/km

Golf VIII 2.0 TDI (150 Hp) 2020 ->  97 g/km

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Physics_Rulez είπε

Επίσης οι εταιρίες άρχισαν να δουλεύουν υβριδικό diesel.

Εγώ πάλι άλλα έχω ακούσει/παρατηρήσει, ότι οι εταιρείες η μία μετά την άλλη εγκαταλείπουν τους ντίζελ, ειδικά σε μικρά αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Μόλις μας έδειξες πως δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το DPF και ειδικότερα ας πούμε όλο το SCR Που χρησιμοποιείται ευρύτατα αλλά το κρίνεις ..... Next!

Θέλεις να μας πεις ότι οι καταναλωτές θα βάζουν τακτικά addblue και θα συντηρούν τον κινητήρα όπως πρέπει καθώς και τα καύσιμα της χώρας είναι μη νοθευμένα ώστε τα σύγχρονα συστήματα αντιρυπανσης να δουλεύουν όπως πρέπει.

Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη καταλήγει το diesel να είναι ένα πολύ βρώμικο καύσιμο που θα έπρεπε να απαγορευτεί για τα ΙΧ.

Επίσης κανένα από τα συστήματα δεν δουλεύει όπως προβλέπεται μετά από κάποιο καιρό. Δεν είναι εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας που δουλεύεις τους αντιρυπαντες σε ελεγχόμενες συνθήκες, θερμοκρασίες, στροφές κτλ.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Physics_Rulez είπε

Παρακολούθησα τη συζήτηση για τα diesel...

Να ρωτήσω, αφού πλέον ο δείκτης WLTP χρησιμοποιείται για τη μέτρηση ουσιών όπως το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), οι υδρογονάνθρακες (HC) και τα οξείδια του αζώτου (Nox) και σωματίδια (PM/PN), γιατί συνεχίζουμε να μιλάμε για τους ρύπους των euro 6 diesel με adblue? Μια χαρά χαμηλοί είναι, στα ίδια επίπεδα με petrol.

Επίσης οι εταιρίες άρχισαν να δουλεύουν υβριδικό diesel.

Και το NEDC τα ίδια μέτραγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...