Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, apapasman είπε

καλησπέρα, πέρα ως πέρα, 

και τα 2 πολύ όμορφα αυτοκίνητα που κοιτάς, καθώς και το σασμάν (δε ξαναπαίρνω χειροκίνητο), η ένστασή μου είναι οι κινητήρες που έχεις επιλέξει, δλδ θα έπρεπε να ήσουν πιο κατασταλαγμένος και να συγκρίνεις ιδίου καυσίμου κινητήρες, ρε αδερφέ μήλα με μήλα, κ αυτό ισχύει και για την τιμή τους. Αν σε ενδιαφέρει το οικονομικό ξεκινάς τη σύγκριση απτην τελική τιμή κτήσης πρώτα, αυτά που λένε για αποσβέσεις και κουραφέξαλα λαλαλα, γιατί και τα 2 θάχουν περίπου ίδιο ετήσιο κόστος με λίγο τη πλάστιγγα να γέρνει προς το υβριδικό (ετήσια τέλη), κ αυτό με τα τωρινά δεδομένα. Επειδή έχω υβριδικό αυτόματο του 2009 σε πληροφορώ ότι η κατανάλωση σε βενζίνη είναι ίδια σαν απόλυτο νούμερο ή και λιγότερη σε σύγκριση με 5 αυτοκίνητα diesel που παρακολουθώ στη δουλειά μου (Ford fiesta 1,4 2018, κ VW golf 1.6 2018), από 5-5,5 λτ ανά 100. Ναι είναι το πετρέλαιο 0,30 λεπτά φθηνότερο στην Ελλάδα, αλλά το δικό μου δε πληρώνει τέλη (1.3 γαρ).

 Futureproof σαφώς το Toyota, ελπίζω να μην σας κούρασα...

Το κλειδί που ανέφερα είναι ότι τα 12000 από τα 20000 ετήσια θα είναι εθνική. Εκεί κολαω και δε ξέρω αν τελικά το υβριδικό μέσα στην πόλη θα αντισταθμκσει το κέρδος του diesel. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

έχω ακριβώς το ίδιο use case (20.000 χλμ το χρόνο, τα μισά Αττική Οδό, οκ παρόμοια με εθνική) και κατέληξα σε υβριδικό (συγκεκριμένα σε yaris καθώς υπάρχει 2ο αυτοκίνητο μεγαλύτερου όγκου).

τα πρωινά κάνει διαδρομή νέο φάληρο-παλλήνη από κέντρο (αρκετά πρωί) και το απόγευμα επιστροφή από Αττική-Κηφισό (πότε εύκολα και πότε δύσκολα). Η μέση κατανάλωση είναι 4.2 μετά από 1 περίπου χρόνο (και 18.500 ακριβή χιλιόμετρα στο καντράν).

την ευκολία του αυτόματου την εξυμνώ καθημερινά και δεν την αλλάζω. μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 

Δεν το αγόρασα με την προοπτική 15ετίας (το θεωρώ πολύ τραβηγμένο σενάριο), αλλά 6ετίας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H προοπτικη 15ετιας σε υβριδικο θα κοστίσει "λιγο" παραπανω αν χρειαστείς αλλαγή μπαταρίας μετα τα 10 χρονια. Αν εισαι οκ με αυτό και το αντέχεις σαν κόστος πας εκεί.

Δε θεωρώ οτι απο θεμα ρυπων το euro6 diesel που θα αγοράσεις σήμερα θα απαγορευτεί καθώς δεν υστερεί σε καθαρή κίνηση σε σχέση με τη βενζίνη πχ πλέον. Η απαγόρευση στα αστικά κέντρα ισχυει για παλία diesel. Απλα ο δικός μου ενδοιασμός θα ήταν αν αποφασίσει ενας πρωι η ΕΕ να τα χαρατσώσει έξτρα γιατι...ετσι! 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

τα πρωινά κάνει διαδρομή νέο φάληρο-παλλήνη από κέντρο (αρκετά πρωί) και το απόγευμα επιστροφή από Αττική-Κηφισό (πότε εύκολα και πότε δύσκολα). Η μέση κατανάλωση είναι 4.2 μετά από 1 περίπου χρόνο (και 18.500 ακριβή χιλιόμετρα στο καντράν).

Εγκυκλοπαιδικά και από περιέργεια καθαρά, μιας και φαίνεται ότι έχεις σχετικά καινούργιο υβριδικό, στην Αττική οδό που πας με 120km μπαίνω ο ηλεκτροκινητηρας ή πρακτικά με βενζίνη πάει? Για το πρωί στην κίνηση δεν το συζητώ, φαντάζομαι κυρίως ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, gthe είπε

Εγκυκλοπαιδικά και από περιέργεια καθαρά, μιας και φαίνεται ότι έχεις σχετικά καινούργιο υβριδικό, στην Αττική οδό που πας με 120km μπαίνω ο ηλεκτροκινητηρας ή πρακτικά με βενζίνη πάει? Για το πρωί στην κίνηση δεν το συζητώ, φαντάζομαι κυρίως ηλεκτρικό.

 

Τα καινούργια έχουν τεχνολογία  Normal Cruising low-load, όταν αφήνεις το πόδι από το γκάζι ή πατάς πολύ λίγο σβήνει τον κινητήρα και "σπρώχνει" με το ηλεκτρικό πχ σε κατηφόρα στην εθνική δε καις σχεδόν τίποτα γιατί θέλει ελάχιστο σπρώξιμο και έχεις σβηστό μοτέρ. 

Επεξ/σία από RcManiac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για σημερα που γινεται η συζητηση, και για βαθος 15ετιας, η (δικη μου) λογικη λεει Diesel.  πολυ οικονομικα σε καυσιμο, αραιη και ελαχιστη συντηρηση, κινητηρες για πολλες χιλ χλμ.  αφου θα το παρεις καινουριο και θα το εχεις στα χερια σου, αρα θα το προσεχεις για να βγαλεις πολλα χλμ.   τα αρνητικα του ειναι οτι εχει ακριβα ανταλλακτικα οσον αφορα το συστημα τροφοδοσιας και αισθητηρες (DPF -EGR κλπ) λογω τεχνολογιας των συγχρονων Diesel.  

 

απο την αλλη, θεωρω τα υβριδικα οτι ειναι πραγματι το μελλον (οπως και τα ηλεκτρικα). ΟΜΩΣ, ενα μεγαλο ομως, τα κοστη και οι υποδομες για τετοια αυτοκινητα ειναι σε πολυ εμβρυακο σταδιο, οσον αφορα την Ελλαδα.   οπως πολυ σωστα αναφερθηκε πιο πριν, τα ηλεκτρικα υβριδικα στην 10ετια περιπου θελουν αλλαγη οι μπαταριες. ποσο ειναι το κοστος? συμφερει?   

στην περιπτωση αεριου, πρεπει να σκεφτεις οτι δεν θα βρεις σε ολη την Ελλαδα, το ιδιο ευκολα οπως στις μεγαλουπολεις. και ειδικα Φυσικο αεριο. αρα ειναι κι εκει ενα μεγαλο ΠΛΗΝ. 

  

Παιζει τεραστιο ρολο που θα κινειται το αυτοκινητο, ωστε να δεις αν καλυπτεσαι απο ολα.  επισης, για οσους λενε για απαγορευση των Diesel, κι αν γινει θα γινει πολλα χρονια μετα. ενα νεο Diesel Euro 5-6 για ποιο λογο να απαγορευτει? αφου καλυπτει τις νεοτερες προδιαγραφες ρυπων, εχει τουλαχιστον μια 10ετια μπροστα του. εκτος και ξαφνικα αποφασιστει να απαγορευτουν ΟΛΑ τα Diesel απο παντου. που αυτο δεν μπορουμε να το ξερουμε..! 

αρα, εγω βαζοντας ολες τις παραμετρους, καταληγω σε Diesel. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα στα Diesel δεν είναι τα οξείδια του άνθρακα (που μετράμε συνήθως ως ρύπους στην Ελλάδα) αλλά τα οξείδια του αζώτου. Και εκεί όμως στα Euro6 έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που έχει κανείς να φοβάται είναι ζητήματα πολιτικής (η οποία δεν αντέχει πάντα στη βάσανο της κοινής λογικής).

Τα ηλεκτρικά ως έχουν δε συμφέρουν οικονομικά αν βάλεις στην εξίσωση και την αντικατάσταση των μπαταριών. Γενικώς με τη σημερινή τεχνολογία, χωρίς κρατική επιδότηση τα υβριδικά/ηλεκτρικά δε συμφέρουν.

Θεωρώ ότι δε συμφέρουν ούτε περιβαλλοντικά. Ακόμα και αν βγάλεις (πάλι) έξω από την εξίσωση τη διαχείριση των μπαταριών, αυτό που πρακτικά επιτυγχάνουν (ειδικά για μια χώρα σαν την Ελλάδα που η ηλεκτροπαραγωγή βασίζεται σε ορυκτά καύσιμα) είναι να μεταφέρουν το πρόβλημα της ρύπανσης από το αστικό κέντρο στην περιοχή ηλεκτροπαραγωγής.
 

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, gthe είπε

Εγκυκλοπαιδικά και από περιέργεια καθαρά, μιας και φαίνεται ότι έχεις σχετικά καινούργιο υβριδικό, στην Αττική οδό που πας με 120km μπαίνω ο ηλεκτροκινητηρας ή πρακτικά με βενζίνη πάει? Για το πρωί στην κίνηση δεν το συζητώ, φαντάζομαι κυρίως ηλεκτρικό.

αν δεν έχεις το πόδι στο γκάζι , τότε μπαίνει ο ηλεκτροκινητήρας.

Μαθαίνεις να εκμεταλλεύεσαι το δρόμο (π.χ. κατηφορικά σημεία), όπως για παράδειγμα στην κάθοδο του κηφισού και της συγγρού υπάρχουν πολλά κατηφορικά σημεία.

Από Κολωνάκι-Νέο φάληρο μέσω συγγρού π.χ. το έχω φέρει με 2.9 ! Στο πήγαινε, όμως, 5.5. 

Γενικά, θέλει μια μικρή εκπαίδευση, που νομίζω ότι γίνεται μηχανικά. Δεν είμαι ψείρας, προσωπικά, στην κατανάλωση (προφανώς προσέχω), αλλά θέλω να πω πως δεν έχω υπομονή...καλόγερου στο άγιο όρος όταν ξεκινάω πρώτος απο φανάρι: το πατάω...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chdeal είπε

Το πρόβλημα στα Diesel δεν είναι τα οξείδια του άνθρακα (που μετράμε συνήθως ως ρύπους στην Ελλάδα) αλλά τα οξείδια του αζώτου. Και εκεί όμως στα Euro6 έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που έχει κανείς να φοβάται είναι ζητήματα πολιτικής (η οποία δεν αντέχει πάντα στη βάσανο της κοινής λογικής).

Τα ηλεκτρικά ως έχουν δε συμφέρουν οικονομικά αν βάλεις στην εξίσωση και την αντικατάσταση των μπαταριών. Γενικώς με τη σημερινή τεχνολογία, χωρίς κρατική επιδότηση τα υβριδικά/ηλεκτρικά δε συμφέρουν.

Θεωρώ ότι δε συμφέρουν ούτε περιβαλλοντικά. Ακόμα και αν βγάλεις (πάλι) έξω από την εξίσωση τη διαχείριση των μπαταριών, αυτό που πρακτικά επιτυγχάνουν (ειδικά για μια χώρα σαν την Ελλάδα που η ηλεκτροπαραγωγή βασίζεται σε ορυκτά καύσιμα) είναι να μεταφέρουν το πρόβλημα της ρύπανσης από το αστικό κέντρο στην περιοχή ηλεκτροπαραγωγής.
 

αυτο το τελευταιο απο μονο του πολυ σημαντικο ειναι.. επισης δεν ειναι ετσι, μετραμε τη μπαταρια που θα την αλλαξεις μια φορα στα 10 χρονια και δε μετραμε οτι καθημερινα βυτια και πλοια γυρνανε ολη τη χωρα μεταφεροντας καυσιμο. απ οπου και να το πιασεις τα ΕΚ δε σωζονται, αργα ή γρηγορα θα καταργηθουν. επισης, αμφιβαλλω οτι τα υβριδικα θα τη γλυτωσουν για πολυ.

παντως αυτο αργει να γινει και για τη χρηση που θα κανει ο ΤΣ πιστευω οτι το πετρελαιο ειναι μονοδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

Μαθαίνεις να εκμεταλλεύεσαι το δρόμο (π.χ. κατηφορικά σημεία), όπως για παράδειγμα στην κάθοδο του κηφισού και της συγγρού υπάρχουν πολλά κατηφορικά σημεία.

Μα στη κατηφόρα όλα λίγο καίνε!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Jake07 είπε

 

Το ένα είναι Hyundai Kona premium 1.6 diesel 136hp 7-dct 

 Το άλλο είναι το Toyota Chr hybrid 1.8 center έκδοση.

Και τα δύο είναι καλά και νομίζω πως θα κάνεις καλά τη δουλειά σου. 

Την λύση του diesel hybrid την έχεις σκεφτεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Και τα δύο είναι καλά και νομίζω πως θα κάνεις καλά τη δουλειά σου. 

Την λύση του diesel hybrid την έχεις σκεφτεί;

Ναι αλλά δε βγαίνει  κάτι στα 22000-24000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ναι αλλά δε βγαίνει  κάτι στα 22000-24000

Από αισθητικής άποψης καθαρά θα έλεγα το Toyota. 

Στη χρήση νομίζω ότι οι διαφορές δεν είναι τελικά σημαντικές. Πήρε εκεί ο που σε ικανοποιεί οδηγικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέτε για κατάργηση diesel όταν έχουν ίδιους ρύπους..  Αστείο 

Λέτε για βλάβες στο πετρέλαιο. Μια βλάβη ακριβή έχει την τρόμπα, αν ξέρεις ότι βάζεις καλό καύσιμο, και βάζεις μια στο τόσο ακριβό ( πχ εταιρικά shell και ακριβό κάθε Πέμπτη)  συν κάνα καθαριστικό δε θα πάθει ποτέ τίποτα.

 

Στην τελική η μπαταρία σίγουρα θα τα φτύσει στα 10 χρόνια και εγγύηση έχει 6 γενικά, απλά τώρα δίνουν 10 νομίζω για προώθηση.. Πέρα από το κόστος αλλαγής της που είναι πιο πολύ από την τρόμπα την οποία βρίσκεις από τρακαρισμενο πολύ φθηνά,  κάθε χρόνο θα έχεις πτώση απόδοσης της μπαταρίας αλλά αυξημένη κατανάλωση.  

 

Τέλος όταν λέτε ότι το υβριδικό yaris στην κίνηση έχει 4.5 λίτρα μέση και το πετρέλαιο παίζει στα 5 περίπου, τότε ακόμα και έτσι δε συμφέρει το hybrid.. 

 

Απλή λογική, τέλος 

Χώρια ότι το υβριδικό είναι ψοφιο γενικά με τραγικό σασμαν σα σκούτερ ενώ το διπλού συμπλεκτη με turbo στο diesel είναι όνειρο στην οδήγηση και στο προσπερασμα

48 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Και τα δύο είναι καλά και νομίζω πως θα κάνεις καλά τη δουλειά σου. 

Την λύση του diesel hybrid την έχεις σκεφτεί;

Πλέον πολλά diesel θα βγαίνουν με 48v σύστημα, και θα έχουν οικονομία και στην πόλη οπότε θα είναι ιδανική επιλογή. Η Toyota δε βγάζει υβριδικά diesel γιατί λέει ότι δουλεύουν στο ίδιο εύρος στροφών, δηλαδή εκεί που θες χαμηλή κατανάλωση από μπαταρία εκεί υπερτερεί το diesel κάτι που θεωρώ βλακεια, καθώς ο συνδυασμός τους δίνει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...