Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν διαβάζετε AutoTriti ή Τρακουσέλη, πάρτε ηλεκτρικό, άντε hybrid αλλά θα έρθει σπίτι σας η Γκρέτα σε 2-3 χρόνια για κήρυγμα. 

Αν είστε τίποτα νορμαλ, το Euro6 Diesel είναι άπαιχτο. Ούτε μολύνεις πολύ, ούτε καις πολύ, ούτε κουβαλάς μπαταρίες σαν τζιπάκι για παιδιά και μπόνους εκνευρίζεις τους eco-nazis που θεωρούν το ντίζελ ως την μεγαλύτερη πληγή της ανθρωπότητας...

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, chdeal είπε

Ναι, αρκεί να μη μένεις στη Μεγαλόπολη, στην Πτολεμαΐδα κλπ...

δηλαδη ειναι καλυτερο να μη μενεις στο πειραια, στο μεταξουργιο, στα σεπολια, στα πατησια, στο γαλατσι, κλπ?

συγνωμη αλλα οσο ωμο και να σ ακουγεται καλυτερα 10 χιλιαδες αντι για 10 εκατομυρια

1 λεπτό πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν διαβάζετε AutoTriti ή Τρακουσέλη, πάρτε ηλεκτρικό, άντε hybrid αλλά θα έρθει σπίτι σας η Γκρέτα σε 2-3 χρόνια για κήρυγμα. 

Αν είστε τίποτα νορμαλ, το Euro6 Diesel είναι άπαιχτο. Ούτε μολύνεις πολύ, ούτε καις πολύ, ούτε κουβαλάς μπαταρίες σαν τζιπάκι για παιδιά και μπόνους εκνευρίζεις τους eco-nazis που θεωρούν το ντίζελ ως την μεγαλύτερη πληγή της ανθρωπότητας...

δε μολυνεις πολυ? αδιαβαστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chdeal είπε

Το πρόβλημα στα Diesel δεν είναι τα οξείδια του άνθρακα (που μετράμε συνήθως ως ρύπους στην Ελλάδα) αλλά τα οξείδια του αζώτου. Και εκεί όμως στα Euro6 έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που έχει κανείς να φοβάται είναι ζητήματα πολιτικής (η οποία δεν αντέχει πάντα στη βάσανο της κοινής λογικής)....
 

Βέβαια όσες χώρες φορολογούν , με κυβικά η CO2 το πάνε συνήθως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζούμε στην Ελλάδα που δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Μια χώρα μπάχαλο με νόμους γραμμένους στο πόδι. Η σημερινή επιλογή αυτοκινήτου είναι δύσκολη γιατί είμαστε στην μεταβατική εποχή που το πετρέλαιο έχει τερματίσει τεχνολογικά και σε εξέλιξη κινητήρων και επειδή τα καύσιμα κάποια στιγμή θα τελειώσουν έχει αρχίσει ο ηλεκτρισμός να μπαίνει στην μάχη. Το μέλλον θα είναι στο ρεύμα (αμιγώς ηλεκτρικό) γιατί εκεί μας πάνε τα συμφέροντα και οι εταιρίες. Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις τώρα ξεχνάς ότι το παίρνεις με προοπτική 10ετιας γιατί όπως ανέφερα τα πράγματα αλλάζουν πλέον καθημερινά. Τον ηλεκτρισμό των ξεχνάς για την επόμενη 5ετια τουλάχιστον στην Ελλάδα. Γνώμη μου πάρε diesel γιατί στην Ελλάδα δεν πρόκειται να πεθάνει αφού ο επαγγελματικος κλάδος κινήται 99% με πετρέλαιο + αγροτική παραγωγή. Θα αργήσουμε πολύ σαν χώρα να το αποχωριστουμε και το πολύ πολύ να μπει ένα χαράτσι σε 6+ χρόνια στα ιχ και αυτό ήταν. Σαν καύσιμο δεν πρόκειται να αυξηθεί σε σχέση με την βενζίνη και η οικονομία που έχει είναι καλύτερη. Μπορεί το υβριδικό να καίει το ιδιο αλλά τα 0.30€ διαφορά στην τιμή μετράει πολύ στο τέλος στην τσέπη. 

Επεξ/σία από likos_de
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δηλαδη ειναι καλυτερο να μη μενεις στο πειραια, στο μεταξουργιο, στα σεπολια, στα πατησια, στο γαλατσι, κλπ?

συγνωμη αλλα οσο ωμο και να σ ακουγεται καλυτερα 10 χιλιαδες αντι για 10 εκατομυρια

Κοίταξε, επειδή εγώ δε μένω ούτε Μεγαλόπολη, ούτε Πτολεμαΐδα, θα αποφύγω να απαντήσω. Όποιος όμως από τα μέλη του insomnia μένει, please feel free :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Jake07 είπε

Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και επειδή θα το παντρευτώ, τουλάχιστον 15 χρόνια, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για δύο συγκεκριμένα μοντέλα. Να σημειώσω ότι ζω στην Αθήνα. 

Το ένα είναι Hyundai Kona premium 1.6 diesel 136hp 7-dct 

 Το άλλο είναι το Toyota Chr hybrid 1.8 center έκδοση. 

Η χρήση που του κάνω θα είναι γύρω στα 20000 το χρόνο, με πάνω από τα μισά στην εθνική. Αλλά και καθημερινά λόγω δουλειάς στον κηφισσο  θα παίζω σε ώρες Οχι αιχμής, δλδ με ταχύτητες 90 περίπου. Η τιμή δεν είναι θέμα καθώς παίζει μια διαφορά των 1500 ευρώ. 

Επίσης θέλω οπωσδήποτε αυτοματο λόγω προβλήματος υγείας που δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσω. Γι αυτό και έχω καταλήξει και στα συγκεκριμένα. 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά! 

     Ναι , υβριδικό με κάποιες σημειώσεις όπως , η αυτονομία του με ρεύμα να καλύπτει τις συνηθισμένες αποστάσεις στις οποίες κινούμαι , με την λιγότερη δυνατόν εμπλοκή του κινητήρα . Αν ο κινητήρας εμπλακεί συχνά πυκνά , λόγω συνθηκών η ανάγκης φόρτισης , η οικονομία που θα μπορούσε να πετύχει κάποιος χάνεται .

   Εγγύηση μπαταριών και κόστος αντικατάστασης .

   Τυχόν οικονομικά κίνητρα , φορολογικές απαλλαγές κλπ που μπορώ να επωφεληθω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Jake07 είπε

Το έχω κάνει αυτό που λες ήδη. Μόνο που και στις δύο περιπτώσεις δεν είχαν το μοντέλο που θέλω. Πχ για το κονα θέλω diesel αυτοματο, και οδήγησα βενζίνη χειροκίνητο. Το θέμα μου είναι γενικά στην μακροπροθεσμη οικονομία. Περισσότερο καυσίμου. 

Αν και κέντρο δε πάω σχεδόν ποτέ με αυτοκίνητο, Ξαναλέω. Με ποιο σκεπτικό θα απαγορεύσουν το diesel των 107 ρύπων, και θα αφήνουν ανεξέλεγκτα τα βενζίνη των 130+ ρύπων.? Επίσης στο θέμα χωσιματος σε service μπορείς να εξηγήσεις? Πχ στα τόσα χρόνια θες αυτό που κοστίζει τόσο.. 

Από ότι έχω καταλάβει:

1) Όταν λες ρύποι, νομίζω εννοείς το διοξείδιο άνθρακα. Οι εταιρίες λένε ψέματα, και θα μετρούνται διαφορετικά, πολύ σύντομα.

2) Τα diesel βγάζουν και άλλα πράγματα που τα βενζινοκίνητα δεν βγάζουν, και τώρα τελευταία γίνεται θέμα και με τα μικρο-σωματίδια.

Γενικά, diesel και καθαρό δεν πάνε μαζί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, petasis είπε

...

2) Τα diesel βγάζουν και άλλα πράγματα που τα βενζινοκίνητα δεν βγάζουν, και τώρα τελευταία γίνεται θέμα και με τα μικρο-σωματίδια.

Γενικά, diesel και καθαρό δεν πάνε μαζί.

Για αυτό βάλαν φίλτρο σωματιδίων και στην βενζίνη;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτάνει με το dpf ολη την ωρα. Καινούριο αμαξι θα παρει ο ανθρωπος και θα κανει και μεγαλα χιλιομετρα. Με την εξοικονομηση που θα κανει θα το χει βγαλει ποσες φορες αν ποτε χρειαστει αλλαγη η καθαρισμο . Το δικο μου μεταχειρισμενο με 200.000χλμ ακομα το μαμα φιλτρο εχει και τωρα σιγα σιγα αρχιζει να γεμιζει χωρις να παρουσιαζει προβληματα, απλως το παρακολουθω στο διαγνωστικό. Το θεμα ειναι οτι το diesel δεν ειναι για ολους, γι αυτο ολοι εχουν αγανακτησει μ αυτο το φιλτρο που τα δουλευουν στη πολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα να δεις το Prius  αλλά μάλλον είναι εκτός budget, και είναι μοντελο του 2015 με ενδιάμεσο φειλιφτ το 2018. Θα περιμενα να βγάλει καινούριο. Ισως να δεις το Corolla  hybrid., γιατί αυτό είναι φετινό. Θα κοιταζα και το Honda civic diesel  1.6. που είναι αυτόματο. Το κονα και το τογιοτα που αναφέρεις κάθονται ψηλότερα όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Diesel για οικονομια, δυναμη και ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ.... τρελη ροπη απο χαμηλα και σε χαμηλες στροφες η μεγιστη ισχύς. Αλλο level....

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, petasis είπε

Γενικά, diesel και καθαρό δεν πάνε μαζί.

Καθαρό είναι μόνο το ποδήλατο (το κλασικό...όχι το ηλεκτροκίνητο)!

Όλα τα άλλα να ‘χαμε να λέγαμε...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...