Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και δε βρίσκω νόημα να απαντήσω.. 

Έχω φύγει με Toyota corolla hybrid 1.8 με κατανάλωση 4.4 από βόρεια προάστια για Γλυφάδα και έχω γυρίσει με 3.9....

Το υβριδικό αρχικά ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις να το οδηγείς. Και σαφώς δεν υπάρχει τπ πιο οικονομικό από αυτό. Σαφώς δεν έχει τέλη.. 

Σε ταξίδι με 130-140 χιλιόμετρα έχω κατανάλωση 4.5 μέσα στη πόλη έχω πετύχει κ 3.8

ΔΕΝ είναι για μικρές αποστάσεις! Αντιθέτως....! Στις μικρές αποστάσεις ειδικά το χειμώνα θα σ ανεβάζει τη κατανάλωση μέχρι να ζεσταθεί. 

Γεμίζω με 60 ευρω άπλη αβολυβδη και έχω αυτονομία ( πραγματική) 1100 χιλιόμετρα. 

Τη σπιρτάδα του diesel όμως πάντως καιρού δεν την έχει. Την έχει μόνο αν έχεις γεμάτη κατά ένα ποσοστό την υβριδική μπαταρία.. 

Και στο sport mode...

Αυτά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Φίλε μου μαθηματικά ξέρεις ή ήσουν στο μηδέν στο σχολείο ? Ο τρόπος μέτρησης που είπα αναλυτικά είναι ο πιο ακριβής. Αν δεν. Μπορείς να το καταλάβεις στον ξανά εξηγώ. Εσύ πάλι δε μου είπες γιατί είναι λάθος, απλά πέταξες μια ανοησία έτσι για να πεις. Αν θες πες επιχείρημα, αλλά πρώτα μάθε μαθηματικά. 

Γιατι επιτιθεσαι; Στη θεση σου θα το εψαχνα πριν επιμεινω με προσβλητικο τροπο. Εγω θα σου ανοιξω τα ματια; Αληθεια γιατι απερριψες το trip control, δεν μας ειπες; Απλα δεν το εμπιστευεσαι ή πιστευεις περισσοτερο στις δικες σου πραξεις;

για να σε βοηθησω, ο λογος ειναι ο ιδιος με αυτο που ειπες για τη ρεζερβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Γιατι επιτιθεσαι; Στη θεση σου θα το εψαχνα πριν επιμεινω με προσβλητικο τροπο. Εγω θα σου ανοιξω τα ματια; Αληθεια γιατι απερριψες το trip control, δεν μας ειπες; Απλα δεν το εμπιστευεσαι ή πιστευεις περισσοτερο στις δικες σου πραξεις;

για να σε βοηθησω, ο λογος ειναι ο ιδιος με αυτο που ειπες για τη ρεζερβα.

Μάλλον γιατί εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γράφω. Πες μου που είναι το λάθος μου φίλε μου.  2ον γιατί το trip κάνει λάθος, ξεκάθαρα. Να στο πω αλλιώς, γεμίζω ταυτόχρονα 2 αμάξια, ξεκινάω ταξίδι, γεμίζω μετά από 300χλμ και άλλη κατανάλωση γράφουν οι μετρητες τους άλλο βγάζει η μανικα, αντίθετο. Δηλαδή πήρε πιο πολλά λίτρα αυτό που μου έβγαλε μικρότερη μέση.... Εσύ τι εμπιστεύεσαι? 

14 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Αν και δε βρίσκω νόημα να απαντήσω.. 

Έχω φύγει με Toyota corolla hybrid 1.8 με κατανάλωση 4.4 από βόρεια προάστια για Γλυφάδα και έχω γυρίσει με 3.9....

Το υβριδικό αρχικά ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις να το οδηγείς. Και σαφώς δεν υπάρχει τπ πιο οικονομικό από αυτό. Σαφώς δεν έχει τέλη.. 

Σε ταξίδι με 130-140 χιλιόμετρα έχω κατανάλωση 4.5 μέσα στη πόλη έχω πετύχει κ 3.8

ΔΕΝ είναι για μικρές αποστάσεις! Αντιθέτως....! Στις μικρές αποστάσεις ειδικά το χειμώνα θα σ ανεβάζει τη κατανάλωση μέχρι να ζεσταθεί. 

Γεμίζω με 60 ευρω άπλη αβολυβδη και έχω αυτονομία ( πραγματική) 1100 χιλιόμετρα. 

Τη σπιρτάδα του diesel όμως πάντως καιρού δεν την έχει. Την έχει μόνο αν έχεις γεμάτη κατά ένα ποσοστό την υβριδική μπαταρία.. 

Και στο sport mode...

Αυτά.. 

Συμφωνώ με αυτό που λες αλλά αν οδηγείς και το diesel αντίστοιχα,  ίδια κατανάλωση θα έχεις... Όταν λες ότι πρέπει να ξέρεις πως να το οδηγείς εννοείς πολύ απαλά χωρίς απότομο Γκάζι, προοδευτικο φρένο κλπ... Έτσι φίλε μου και το diesel βγάζει χαμηλή κατανάλωση εκτός αν πέσεις σε κίνηση.. Επομένως δεν έχεις κέρδος με hybrid,  απλά άγχος μην πατήσεις λίγο παραπάνω Γκάζι και κάψει.. Και κακή ρεπριζ φυσικά. Άσε που αν πάρεις υβριδικό πετρέλαιο όπως πχ το Tucson  είσαι κομπλέ και στην κίνηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Μάλλον γιατί εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γράφω. Πες μου που είναι το λάθος μου φίλε μου.  2ον γιατί το trip κάνει λάθος, ξεκάθαρα. Να στο πω αλλιώς, γεμίζω ταυτόχρονα 2 αμάξια, ξεκινάω ταξίδι, γεμίζω μετά από 300χλμ και άλλη κατανάλωση γράφουν οι μετρητες τους άλλο βγάζει η μανικα, αντίθετο. Δηλαδή πήρε πιο πολλά λίτρα αυτό που μου έβγαλε μικρότερη μέση.... Εσύ τι εμπιστεύεσαι? 

Αν εχει μηδενιστει το trip control, ξεκαθαρα εμπιστευομαι το trip control. Αλλιως, η μεση τιμη που εκαψες συμμετεχει κατα ενα μικρο ποσοστο στη μεση τιμη που γραφει το trip control, που ειναι και η συνολικη μεση τιμη απο τοτε που μηδενιστηκε τελευταια φορα. Αν το διαστημα αυτο ειναι αρκετα μεγαλο, υπαρχει περιπτωση η αποσταση που εκανες να μην μεταβαλει καθολου το τι λεει το trip control.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Αν εχει μηδενιστει το trip control, ξεκαθαρα εμπιστευομαι το trip control. Αλλιως, η μεση τιμη που εκαψες συμμετεχει κατα ενα μικρο ποσοστο στη μεση τιμη που γραφει το trip control, που ειναι και η συνολικη μεση τιμη απο τοτε που μηδενιστηκε τελευταια φορα. Αν το διαστημα αυτο ειναι αρκετα μεγαλο, υπαρχει περιπτωση η αποσταση που εκανες να μην μεταβαλει καθολου το τι λεει το trip control.

Φίλε μου, με δουλεύεις ? Καταλαβαίνεις τι γράφεις ?λες να πήγα κάπου και να κοιτάζω τη μέση τιμή διαχρονικά ?  Εξήγησε μου γιατί η δική μου μέθοδος είναι λάθος και ανακριβης. 

Η σύγκριση που ανέφερα ήταν με μηδενισμο των μετρητών ( το ένα αμάξι έχει 3 μετρητες,  για διαδρομή, από γέμισμα και διαχρονικά)   και γέμισμα στην εκκίνηση και στον προορισμό. Το Polo diesel εγγραφε 3.8 μέση και το yaris 4.7 αλλά στο γέμισμα το yaris πήρε πιο λίγο και εννοείται ότι τα ξεχειλισα και τα 2 και αρχικά και στο τέλος.

Επεξ/σία από Nikolas7_7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Φίλε μου, με δουλεύεις ? Καταλαβαίνεις τι γράφεις ?λες να πήγα κάπου και να κοιτάζω τη μέση τιμή διαχρονικά ?  Εξήγησε μου γιατί η δική μου μέθοδος είναι λάθος και ανακριβης. 

Η σύγκριση που ανέφερα ήταν με μηδενισμο των μετρητών ( το ένα αμάξι έχει 3 μετρητες,  για διαδρομή, από γέμισμα και διαχρονικά)   και γέμισμα στην εκκίνηση και στον προορισμό. Το Polo diesel εγγραφε 3.8 μέση και το yaris 4.7 αλλά στο γέμισμα το yaris πήρε πιο λίγο και εννοείται ότι τα ξεχειλισα και τα 2 και αρχικά και στο τέλος.

Επειδη εχουμε ξεφυγει απο το θεμα  του ts, θα πω αυτο και αν το καταλαβεις εχει καλως, εγω σταματω.

μπορεις να εγγυηθεις οτι παντα θα γεμιζεις το ντεποζιτο στο ιδιο ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο; Η απαντηση ειναι οχι. Τοτε ολες οι μετρησεις που θα κανεις θα ειναι στο περιπου.

παραδειγμα για εσενα που εισαι καλος στις πραξεις. Γεμιζεις και μηδενιζεις χιλιομετρα. Κανεις 100 χιλ και ξαναγεμιζεις. Ο ενας βαζει μεχρι να κοψει η αντλια και στρογγυλοποιει. Ο αλλος λεει βαλε ακομη . 5 λ/100km ο πρωτος, 7λ/100 ο δευτερος. Ποιος ειναι σωστος; Σε αφηνω να μαντεψεις.

αλλος παραγοντας, ο ενας σου γεμιζει με την ταχεια μανικα ο αλλος στον πιο αργο ρυθμο; Ξερεις ποσο παραπανω καυσιμο μπορει να παρει ενα ντεποζιτο αν φυγει ο εγκλωβισμενος αερας απο την πιεση της μανικας; Δες βιντεο στο youtube να ενημερωθεις.

αλλος παραγοντας, η εξωτερικη θερμοκρασια. Εχεις ακουσει που λενε το καλοκαιρι να βαζεις πρωι πρωι βενζινη; Με την αυξηση της θερμοκρασιας το καυσιμο διογκωνεται. Αρα λιγοτερη ποσοτητα μεσα στο ντεποζιτο.

αλλος παραγοντας, σταματαω σε πρατηριο που εχει λιγο ανηφορικη κλιση στο δαπεδο. Πιστευεις οτι η μανικα θα σταματησει στο ιδιο σημειο με το αν ηταν ευθεια;

αυτο που λεω ειναι οτι τοσοι που ειναι οι παραγοντες ειναι αδυνατον να βαλεις ακριβως στο ιδιο σημειο καυσιμο. Δηλ τελικα η μετρηση καταληγει να ειναι στο πολυυυ περιπου. Αρα αναξιοπιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, giantzeron είπε

Αν και δε βρίσκω νόημα να απαντήσω.. 

Έχω φύγει με Toyota corolla hybrid 1.8 με κατανάλωση 4.4 από βόρεια προάστια για Γλυφάδα και έχω γυρίσει με 3.9....

Το υβριδικό αρχικά ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις να το οδηγείς. Και σαφώς δεν υπάρχει τπ πιο οικονομικό από αυτό. Σαφώς δεν έχει τέλη.. 

Σε ταξίδι με 130-140 χιλιόμετρα έχω κατανάλωση 4.5 μέσα στη πόλη έχω πετύχει κ 3.8

ΔΕΝ είναι για μικρές αποστάσεις! Αντιθέτως....! Στις μικρές αποστάσεις ειδικά το χειμώνα θα σ ανεβάζει τη κατανάλωση μέχρι να ζεσταθεί. 

Γεμίζω με 60 ευρω άπλη αβολυβδη και έχω αυτονομία ( πραγματική) 1100 χιλιόμετρα. 

Τη σπιρτάδα του diesel όμως πάντως καιρού δεν την έχει. Την έχει μόνο αν έχεις γεμάτη κατά ένα ποσοστό την υβριδική μπαταρία.. 

Και στο sport mode...

Αυτά.. 

Διαδρομη, απο Χαλανδρι στη Βουλα για μπανιο σε καθημερινή καλοκαιριού....με περασμα απο Πατησίων,  Σύνταγμα να γινεται κολαση εχω φθασει με 4.7 λιτρα

Με ορους βενζινης ? Κοντα στα 4.0-4.1 λίτρα....

 

Άνω Ψυχικό - Οινοφυτα αποσταση 53 χλμ 

Με κλιματισμο η διαδρομη ,  καλοκαιρι....σε ορους βενζινης ? 3.2 λιτρα.

 

Capture.JPG.70b25cfef0a1440afeaa5edfde1d7d80.JPG

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, bjj-p είπε

Επειδη εχουμε ξεφυγει απο το θεμα  του ts, θα πω αυτο και αν το καταλαβεις εχει καλως, εγω σταματω.

μπορεις να εγγυηθεις οτι παντα θα γεμιζεις το ντεποζιτο στο ιδιο ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο; Η απαντηση ειναι οχι. Τοτε ολες οι μετρησεις που θα κανεις θα ειναι στο περιπου.

παραδειγμα για εσενα που εισαι καλος στις πραξεις. Γεμιζεις και μηδενιζεις χιλιομετρα. Κανεις 100 χιλ και ξαναγεμιζεις. Ο ενας βαζει μεχρι να κοψει η αντλια και στρογγυλοποιει. Ο αλλος λεει βαλε ακομη . 5 λ/100km ο πρωτος, 7λ/100 ο δευτερος. Ποιος ειναι σωστος; Σε αφηνω να μαντεψεις.

αλλος παραγοντας, ο ενας σου γεμιζει με την ταχεια μανικα ο αλλος στον πιο αργο ρυθμο; Ξερεις ποσο παραπανω καυσιμο μπορει να παρει ενα ντεποζιτο αν φυγει ο εγκλωβισμενος αερας απο την πιεση της μανικας; Δες βιντεο στο youtube να ενημερωθεις.

αλλος παραγοντας, η εξωτερικη θερμοκρασια. Εχεις ακουσει που λενε το καλοκαιρι να βαζεις πρωι πρωι βενζινη; Με την αυξηση της θερμοκρασιας το καυσιμο διογκωνεται. Αρα λιγοτερη ποσοτητα μεσα στο ντεποζιτο.

αλλος παραγοντας, σταματαω σε πρατηριο που εχει λιγο ανηφορικη κλιση στο δαπεδο. Πιστευεις οτι η μανικα θα σταματησει στο ιδιο σημειο με το αν ηταν ευθεια;

αυτο που λεω ειναι οτι τοσοι που ειναι οι παραγοντες ειναι αδυνατον να βαλεις ακριβως στο ιδιο σημειο καυσιμο. Δηλ τελικα η μετρηση καταληγει να ειναι στο πολυυυ περιπου. Αρα αναξιοπιστη.

φιλε μου επειδη εχεις ιδεα μονο απο youtube, τι το περασες το ντεποζιτο? κανα μπαλονι που το γεμιζεις και οσο παρει???

Σου μιλησα λοιπον για μετρηση και συγκριση με τον εαυτο μου, οχι με αλλους....Οταν λοιπον μετραω με τον εαυτο μου, δηλαδη συγκρινω υπολογιστη ταξιδιου με μετρηση στη μανικα, προφανως και κανω καποια πραγματα...

Δηλαδη, στην καθημερινοτητα βαζω απο το ιδιο πρατηριο. Επισης τη μανικα τη σκαω (πολλες φορες βαζω εγω καυσιμο) ή του λεω να το φερει τερμα πανω, η διαφορα απο γεμισμα σε γεμισμα οταν το πας τερμα πανω ειναι μερικα γραμμαρια, τα οποια επηρεαζουν ελαχιστα το αποτελεσμα, στο 2ο δεκαδικο σου. ΟΣο για το παραδειγμα σου που ο 1ος σταματαει στο 1ο σκασιμο και ο 2ος τερμα πανω, ακομα και με καρτα να πληρωνεις, παντα στο πανε λιγο παραπανω να βγει στρογγυλα το ποσο. Το πρωτο σκασιμο με το ξεχειλισμα ειναι 2 λιτρα το πολυ, δηλαδη 2-3 ευρω παραπανω...οταν εχεις κανει 400χλμ και γεμισεις, η διαφορα στη μεση σου αν μετρησεις με το 1ο σκασιμο της μανικα και με το ξεχειλισμα ειναι 0,5 λιτρα στα 100 χοντρικα....

Φαντασου λοιπον οτι οταν κανεις συγκριση με σκασιμο, η διαφορα ειναι μερικα δεκαδικα στο 2ο και 3ο ψηφιο...καμια αποκλιση ουσιας!

2ον αυτο με τον αερα που λες ειναι κοτσανα, οταν γεμιζεις μεχρι πανω, τελος ειναι μεχρι πανω, δεν υπαρχει αερας μεσα. 

Η κλιση του πρατηριου ειναι αστειο, προφανως μιλαμε για ισιο ή αν εχεις κλιση, δεν το μετρας.

Λοιπον για να τελειωνουμε, τα αυτοκινητα εχουν ακριβεια στη μετρηση μονο αν οδηγεις με τον ιδιο τροπο. αν πας καποια χλμ  χαλαρα, μετα πλακωθεις στα γκαζια, μετα μπεις σε πολη, μετα εθνικη πχ, δεν παιζει να βγαλει σωστο αποτελεσμα... 

Μονο οταν πας με ιδιο τροπο οδηγησης πεφτουν αρκετα μεσα.

Ο τροπος που σου ειπα εγω ειναι ο πιο ακριβης γιατι παντα μετρας τα χλμ που κανεις για τα λιτρα που καις, επομενως βγαζεις ακριβως ποσα λιτρα εκαψες για την αποσταση. Οι αποκλισεις που μου δινει το yaris diesel με το Polo diesel ειναι πολυ μεγαλες, οι μετρητες τους πεφτουν συχνα εξω και φαινεται απο αυτο που σου ειπα.

Δε γινεται να πηγαινουμε μαζι ταξιδι, να λεμε γεμισε τα, να λεει το πολο κατω απο 4 λιτρα, να λεει το αλλο κοντα στα 5 και να γεμιζει με πιο λιγο στο τελος στην ιδια μανικα....δεν γινεται. Απλα το πολο ειναι πολυ αισιοδοξο αρκετα συχνα, ενω το yaris πολλες φορες μου βγαζει παραπανω μεση στον μετρητη, απο την πραξη.

Λοιπον, μαθε πως λειτουργουν οι μετρητες τους, μαθε πως ειναι το ντεποζικο και πως γεμιζεις, βαλε μονος σου καμια μερα και ελα πες μας.

ΟΣο για τη διογκωση του καυσιμου, ειναι αλλη μια γελοιοτητα. Εχεις δει δεξαμενη καυσιμου φιλε μου? ειναι 2 μετρα κατω απο τη γη, πιστευεις οτι το καλοκαιρι στα 2 μετρα εχει καμια διαφορα η θερμοκρασια???

Καμια. Η μονη διαφορα στον ογκο υπαρχει οταν ερχεται το βυτιοφορο το οποιο αν ερθει νταλα μεσημερι οντως θα εχει διογκωση. Γιαυτο και οταν σε γεμιζει γραφει θερμοκρασια κλπ και μετρανε και ογκο..

και επειδη εχω ασχοληθει με πρατηρια και αμαξια πολυ. ασχολησου με την πραγματικοτητα και ασε το youtube.

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από Nikolas7_7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nikolas7_7 είπε

φιλε μου επειδη εχεις ιδεα μονο απο youtube, τι το περασες το ντεποζιτο? κανα μπαλονι που το γεμιζεις και οσο παρει???

Σου μιλησα λοιπον για μετρηση και συγκριση με τον εαυτο μου, οχι με αλλους....Οταν λοιπον μετραω με τον εαυτο μου, δηλαδη συγκρινω υπολογιστη ταξιδιου με μετρηση στη μανικα, προφανως και κανω καποια πραγματα...

Δηλαδη, στην καθημερινοτητα βαζω απο το ιδιο πρατηριο. Επισης τη μανικα τη σκαω (πολλες φορες βαζω εγω καυσιμο) ή του λεω να το φερει τερμα πανω, η διαφορα απο γεμισμα σε γεμισμα οταν το πας τερμα πανω ειναι μερικα γραμμαρια, τα οποια επηρεαζουν ελαχιστα το αποτελεσμα, στο 2ο δεκαδικο σου. ΟΣο για το παραδειγμα σου που ο 1ος σταματαει στο 1ο σκασιμο και ο 2ος τερμα πανω, ακομα και με καρτα να πληρωνεις, παντα στο πανε λιγο παραπανω να βγει στρογγυλα το ποσο. Το πρωτο σκασιμο με το ξεχειλισμα ειναι 2 λιτρα το πολυ, δηλαδη 2-3 ευρω παραπανω...οταν εχεις κανει 400χλμ και γεμισεις, η διαφορα στη μεση σου αν μετρησεις με το 1ο σκασιμο της μανικα και με το ξεχειλισμα ειναι 0,5 λιτρα στα 100 χοντρικα....

Φαντασου λοιπον οτι οταν κανεις συγκριση με σκασιμο, η διαφορα ειναι μερικα δεκαδικα στο 2ο και 3ο ψηφιο...καμια αποκλιση ουσιας!

2ον αυτο με τον αερα που λες ειναι κοτσανα, οταν γεμιζεις μεχρι πανω, τελος ειναι μεχρι πανω, δεν υπαρχει αερας μεσα. 

Η κλιση του πρατηριου ειναι αστειο, προφανως μιλαμε για ισιο ή αν εχεις κλιση, δεν το μετρας.

Λοιπον για να τελειωνουμε, τα αυτοκινητα εχουν ακριβεια στη μετρηση μονο αν οδηγεις με τον ιδιο τροπο. αν πας καποια χλμ  χαλαρα, μετα πλακωθεις στα γκαζια, μετα μπεις σε πολη, μετα εθνικη πχ, δεν παιζει να βγαλει σωστο αποτελεσμα... 

Μονο οταν πας με ιδιο τροπο οδηγησης πεφτουν αρκετα μεσα.

Ο τροπος που σου ειπα εγω ειναι ο πιο ακριβης γιατι παντα μετρας τα χλμ που κανεις για τα λιτρα που καις, επομενως βγαζεις ακριβως ποσα λιτρα εκαψες για την αποσταση. Οι αποκλισεις που μου δινει το yaris diesel με το Polo diesel ειναι πολυ μεγαλες, οι μετρητες τους πεφτουν συχνα εξω και φαινεται απο αυτο που σου ειπα.

Δε γινεται να πηγαινουμε μαζι ταξιδι, να λεμε γεμισε τα, να λεει το πολο κατω απο 4 λιτρα, να λεει το αλλο κοντα στα 5 και να γεμιζει με πιο λιγο στο τελος στην ιδια μανικα....δεν γινεται. Απλα το πολο ειναι πολυ αισιοδοξο αρκετα συχνα, ενω το yaris πολλες φορες μου βγαζει παραπανω μεση στον μετρητη, απο την πραξη.

Λοιπον, μαθε πως λειτουργουν οι μετρητες τους, μαθε πως ειναι το ντεποζικο και πως γεμιζεις, βαλε μονος σου καμια μερα και ελα πες μας.

ΟΣο για τη διογκωση του καυσιμου, ειναι αλλη μια γελοιοτητα. Εχεις δει δεξαμενη καυσιμου φιλε μου? ειναι 2 μετρα κατω απο τη γη, πιστευεις οτι το καλοκαιρι στα 2 μετρα εχει καμια διαφορα η θερμοκρασια???

Καμια. Η μονη διαφορα στον ογκο υπαρχει οταν ερχεται το βυτιοφορο το οποιο αν ερθει νταλα μεσημερι οντως θα εχει διογκωση. Γιαυτο και οταν σε γεμιζει γραφει θερμοκρασια κλπ και μετρανε και ογκο..

και επειδη εχω ασχοληθει με πρατηρια και αμαξια πολυ. ασχολησου με την πραγματικοτητα και ασε το youtube.

Οσο λες οτι εχεις ασχοληθει με καυσιμα τοσο το κανεις χειροτερο....

δεν μας απαντησες γιατι απορριπτεις την μετρηση του trip control αφου ξερεις πως δουλευει. Απλα δεν σου αρεσει η μετρηση γιατι ξερεις απο καυσιμο εσυ και το γεμισμα ταπα σου φαινεται καλυτερο.

επισης δεν απαντησες στην ερωτηση μου. Ποιος ειναι σωστος στο παραδειγμα που σου εδωσα; Γιατι το αποφευγεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε στο ηλεκτρονικό-βενζινη

Είδη κάποιες εταιρείες δεν φέρνουν diesel

Νομίζω honda 

Θα έχεις θέμα σε μερικά χρόνια

Από άλλες χώρες μας φέρνουν diesel γέμισαν οι μάντρες μεταχειρισμένα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, donkey είπε

Φίλε στο ηλεκτρονικό-βενζινη

Είδη κάποιες εταιρείες δεν φέρνουν diesel

Νομίζω honda 

Θα έχεις θέμα σε μερικά χρόνια

Από άλλες χώρες μας φέρνουν diesel γέμισαν οι μάντρες μεταχειρισμένα

 

Γεμισαν οι μαντρες μεταχειρισμενα γιατι ο Ευρωπαίος το diesel 4ετιας-5ετιας  εχει από 200.000 μεχρι και 300.000 χλμ.

Τελειωνει το leasing και τα στελνουν στις αγγελίες στα 6.000 ευρω. Τα αγοραζουν οι δικοι μας και τα πουλανε 8.500-9.000 με γυρισμενα χλμ. 

Τα leasing της Γαλλιας, της Ιταλιας και της Γερμανιας τροφοδοτουν τις ελληνικες μαντρες. Μαντεψε ολα αυτα ειναι ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ.

Αγοραζουν οι ξενοι τα νεα πετρελαια και ξανα μανα το ιδιο.... 

Πανε να βγαλουν απο 1000-1500 ευρω απο το καθε αμαξι που εισαγουν. 

Απλα τα πραγματα. 

 Οσο για το παραπανω κανω το λιγοτερο 2.500 χλμ το μηνα, το trip computer της BMW πεφτει κατα 99,9% στην καταναλωση. 

Βαζω πετρελαιο σε ενα συγκεκριμενο επισημo της BP στο χαλανδρι. Εννοείται παντα Diesel Ultimate.

 

 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Γεμισαν οι μαντρες μεταχειρισμενα γιατι ο Ευρωπαίος το diesel 4ετιας-5ετιας  εχει από 200.000 μεχρι και 300.000 χλμ.

Τελειωνει το leasing και τα στελνουν στις αγγελίες στα 6.000 ευρω. Τα αγοραζουν οι δικοι μας και τα πουλανε 8.500-9.000 με γυρισμενα χλμ. 

Απλα τα πραγματα. 

Ακριβως αυτο! Αν εχεις τις ακρες και μπορεις να φερεις απ’ εξω θα το παρεις σε τιμη ξεφτιλα, θα γλιτωσεις το καπελο του εμπορου και θα εχεις τα αληθινα χιλιομετρα.

αυτο που δεν ξερω τι ισχυει ειναι με τα χιλιομετρα του leasing. Πως μαζευουν τοσα χιλιομετρα σε 4-5 χρονια; Εδω τα leasing εχουν περιορισμο χιλιομετρων ανα ετος, ισχυει αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Ακριβως αυτο! Αν εχεις τις ακρες και μπορεις να φερεις απ’ εξω θα το παρεις σε τιμη ξεφτιλα, θα γλιτωσεις το καπελο του εμπορου και θα εχεις τα αληθινα χιλιομετρα.

αυτο που δεν ξερω τι ισχυει ειναι με τα χιλιομετρα του leasing. Πως μαζευουν τοσα χιλιομετρα σε 4-5 χρονια; Εδω τα leasing εχουν περιορισμο χιλιομετρων ανα ετος, ισχυει αυτο;

Οι εταιρείες κανουν ειδικά συμβολαια χλμ. στα leasing. 

Oτι έρχεται απεξω να υπολογίζεις 50.000-60.000 χλμ το χρόνο. 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Γεμισαν οι μαντρες μεταχειρισμενα γιατι ο Ευρωπαίος το diesel 4ετιας-5ετιας  εχει από 200.000 μεχρι και 300.000 χλμ.

Τελειωνει το leasing και τα στελνουν στις αγγελίες στα 6.000 ευρω. Τα αγοραζουν οι δικοι μας και τα πουλανε 8.500-9.000 με γυρισμενα χλμ. 

Τα leasing της Γαλλιας, της Ιταλιας και της Γερμανιας τροφοδοτουν τις ελληνικες μαντρες. Μαντεψε ολα αυτα ειναι ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ.

Αγοραζουν οι ξενοι τα νεα πετρελαια και ξανα μανα το ιδιο.... 

Πανε να βγαλουν απο 1000-1500 ευρω απο το καθε αμαξι που εισαγουν. 

Απλα τα πραγματα. 

 Οσο για το παραπανω κανω το λιγοτερο 2.500 χλμ το μηνα, το trip computer της BMW πεφτει κατα 99,9% στην καταναλωση. 

Βαζω πετρελαιο σε ενα συγκεκριμενο επισημo της BP στο χαλανδρι. Εννοείται παντα Diesel Ultimate.

Και πως το ξέρεις ότι Πέφτει μέσα ? Για να το ξέρεις θα πρέπει να το διασταυρωσεις με κάποιο τρόπο προφανώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Και πως το ξέρεις ότι Πέφτει μέσα ? Για να το ξέρεις θα πρέπει να το διασταυρωσεις με κάποιο τρόπο προφανώς...

...κατι ξερω απο αμαξια. Μαντραδες και λοιπα...

Σε οσους μαντραδες εχουν χαρτια εκτελωνισμού τα 3 ετιας αμαξια ειχαν πανω απο 170.000 εως190.000 χλμ.

Μαντεψε χαρτια εκτελωνισμού, βιβλιο service σε εισαγωμενο μονο το 5% των μαντραδων θα στα δειξει.

Το 95% των μαντραδων αλλαζουν κουβεντα.  Σου λενε το κλασικό, οτι λεει το κοντερ!!! Μαντεψε! Το κοντερ λεει απο 75.000-90.000 χλμ 😂

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...