Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο αφορά το ερώτημα της 15ης Μαρτιου έχω να συνεισφέρω τα εξής. 

12 Μαρτιου βρεθηκα στην Μάλτα με επιστροφη 15 Μαρτίου Κυριακή. 

Η Aegean ακύρωσε την πτήση και μου έδωσε τα χρηματα μου στις 13 του μήνα. 

Αμέσως έκανα Καράτηση Μάλτα για Πάφο (Ryan)  και Πάφο για Αθήνα (Aegean-Olympic). 

Λίγες ώρες μετά η Ryan μoυ  έγραψε  Ότι Η Κυπριακή Δημοκρατία ανακοίνωσε οτι από τις 1 το πρωί της Κυριακής 15 Μαρτίου κανείς δεν μπορεί να Μπει στην Κύπρο αν δεν εχει Κυπριακή ταυτότητα -Διαβατήριο και μπυ ε΄δωσε το δικαίωμα να ακυρώσω πράγμα που έκανα. 

Στην συνέχεια Μίλησα με Aegean εξήγησα οτι  λόγω ακύρωης της πτησης τους Αναγκάστηκα να πάω μέσω Κύπρου και τώρα δεν μπορώ να εισέλθω στην χώρα. 

Μετά από 5λπτη αναμπνη για να ενημερωθούς συμφωνησαν να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω. 

Αλλά η Πτ'ησεις του φίλου γίναν κανονικά . Έχει δίκιο λοιπόν η Ryan να μην επιστρέφει χρήματα για πτήση που έγινε και κάπιος επέλεξε ( και όχι αναγκάστηκε) να μην πετάξει. 

 

Από την άλλη ας ισχυριστεί ότι δεν πέταξε διότι δεν μπόρεσε να εισέλθει στην χώρα το πρωί της 15ης . Ίσως τσιμπήσουν. τουλάχιστον για τις 15 του μήνα. Διότι για τις 13 δεν το βλέπω θετικό.

 

Επεξ/σία από Vasileios-gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
19 ώρες πριν, Speculoos είπε

Υπάρχει όμως άλλος νόμος που μου διαφεύγει όπου η εταιρεία μπορεί να επικαλεστεί προσωρινή αδυναμία αποπληρωμής. Δεν παύει η ευθύνη της να επιστρέψει τα χρήματα αλλά της δίνεται η δυνατότητα να καθυστερήσει. Είναι λίγο μπερδεμένη η κατάσταση και το ότι η ΕΕ δεν έχει βγάλει κάποιες νέες οδηγίες δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Eπειδή μπορεί να μου διαφεύγει κάτι τέτοιο, θα ήθελα ένα λινκ που να τον περιγράφει, τουλάχιστον να τον έχω στα υπόψιν μου όταν κάποιος πιστωτής μου ζητήσει να πληρωθεί στην ώρα του.

Να του πω «πάρε μια δωροεπιταγή μωρέ να ψωνίσεις κάτι από το μαγαζί μου κι άμα δεν τη χρησιμοποιήσεις έλα σε δυο χρόνια να στα δώσω πίσω».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Malthador είπε

Eπειδή μπορεί να μου διαφεύγει κάτι τέτοιο, θα ήθελα ένα λινκ που να τον περιγράφει, τουλάχιστον να τον έχω στα υπόψιν μου όταν κάποιος πιστωτής μου ζητήσει να πληρωθεί στην ώρα του.

Να του πω «πάρε μια δωροεπιταγή μωρέ να ψωνίσεις κάτι από το μαγαζί μου κι άμα δεν τη χρησιμοποιήσεις έλα σε δυο χρόνια να στα δώσω πίσω».

Πιο σωστός δεν μπορείς να είσαι, είναι απλά διαφορά κλίμακας και ότι δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις το ίδιο.

Οι αεροπορικές ήδη από την αρχή του κορονοϊού τότε που πέταγαν με άδεια αεροπλάνα είχαν αποτανθεί στην επίτροπο μεταφορών (Adina Vălean) να μην ισχύει ο ευρωπαϊκός νόμος που υποχρέωνε τις αεροπορικές να πετάνε ώστε να μη χάσουν τα time slots στα αεροδρόμια. Η βάση με την οποία τέθηκε στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ήταν ότι η τωρινή κατάσταση εμπίπτει στο "exceptional circumstances" (αυτό είναι το νομοθετικό πλαίσιο που ορίζει τις κινήσεις των ενδιαφερομένων που λέγαμε παραπάνω) οπότε θα πρέπει να γίνουν πιο ελαστικοί οι κανόνες. 

Το κοινοβούλιο σχεδόν ομόφωνα τον Μάρτη είχε συμφωνήσει να παγώσει τους κανονισμούς για τα time slots και επίσης οι αποφάσεις σε ότι αφορά τις αεροπορικές να γίνονται με fast track διαδικασίες. Μεταξύ των αποφάσεων ήταν το χαλάρωμα στη σχέση μεταξύ κρατών και ιδιωτικών αεροπορικών (που ανοίγει τον δρόμο για σώσιμο με κρατικά λεφτά αν οι αεροπορικές το ζητήσουν) και ότι τα κράτη μέλη μπορούν να πάρουν απόφαση σε εθνικό επίπεδο σε ό,τι αφορά την πολιτική των επιστροφών και αποζημιώσεων. Ήδη μέχρι την περασμένη βδομάδα 14 κράτη μέλη (όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Γερμανία) έχουν δώσει εντολή στις πολιτικές υπηρεσίες να μην πιέζουν τις αεροπορικές για να δώσουν στους επιβάτες τα χρήματα του εισιτηρίου. Στην Ολλανδία που έβαλα το λινκ με την κυβερνητική οδηγία οι αεροπορικές έχουν προθεσμία 12 μηνών για να πληρώσουν την αξία του εισιτηρίου εφόσον ο επιβάτης δεν κάνει χρήση του voucher.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. (Να τονίσω για τους ενδιαφερόμενους πως μέσω paypal ισχύει ακόμη το refund σε περίπτωση dispute, λεπτομέριες παρακάτω)

Είπα να ανεβάσω και εγώ την εμπειρία μου.
Έχω το κλασσικό story οπου ακυρώθηκε πτήση με Aegean λόγω Covid-19. Η πτήση ηταν στις 17 Απριλίου, εχω ξεκινήσει διαδικασίες απο τέλη Μαρτίου.

Μετα απο πολλές ώρες εμπαιγμού απο την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση, και μετα απο 2-3 τυποποιημένα email κοροϊδίας απο το support, αποφασίζω να στείλω καταγγελία και στο Υπουργείο Τουρισμού και στην Πολιτική Αεροπορία οι οποίες άμεσα προωθήσανε την καταγγελία μου στην Aegean, αλλά και ταυτόχρονα να κάνω dispute στο paypal.

To timeline εκτυλίχθηκε καπως ετσι (αναφέρω τα βασικά βήματα, και παραλλείπω άχρηστες επικοινωνίες με Aegean όπου απλώς με αγνοούσαν ή μου απαντούσαν διαφορετικά πράγματα):

26/3 Καταγγελία στην ΥΠΑ και στο Υπουργείο Τουρισμού, και προώθηση απο μεριάς τους στην Aegean στις 28/3. 

Την ίδια ημέρα, πραγματοποιώ dispute στο paypal και απευθείας escalate για μη παραλαβή των προϊόντων αγοράς, και καταπάτηση των Ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών.

*Στο ενδιάμεσο διάστημα υπήρξαν ελάχιστες επικοινωνίες με Aegean για να ενημερωθώ για την κατάσταση της καταγγελίας μου. 4 φορές με ενημερώσαν πως ειναι ενήμεροι για το θέμα μου και πως θα με καλέσουν απο το ανάλογο τμήμα την ΙΔΙΑ ημέρα. Δεν με καλέσανε ποτέ.*

15/4 - Περνάει ολόκληρο το διάστημα που είχε δώσει το Paypal στην Aegean να απαντήσει ωστέ να υποστηρίξει την υπόθεση της. Δεν απαντήσαν τίποτα. Αναλαμβάνει το Paypal να κανει resolve και να βγάλει απόφαση.

22/4 - Το Paypal με ενημερώνει πως η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου και μου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω.

image.png.d38f3c044a0e80a603f184e410b3d4f1.png

 

Σήμερα 24/4 - Λαμβάνω mail απο την Aegean και την ΥΠΑ, με τα γνωστά περί του ΦΕΚ και πως δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα.

 

Κάπου εδώ η ιστορία τελειώνει ευχάριστα απο τη μια πλευρά για εμένα μιας και κατάφερα να πάρω τα χρήματα πίσω μέσω paypal, όμως δημιουργούνται κάποια ερωτήματα.

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να αναρωτηθώ πως ψηφίζουν τέτοια νομοθετικά περιεχόμενα, ούτε το οτι αποφάσισαν να ισχύει αναδρομικά.

Η απορία μου είναι η εξής. Η εταιρεία στηρίζεται στο εν λόγω ΦΕΚ Α 84/13-4-2020. Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά αυτό δεν παραβαίνει τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες βρίσκονται ακόμη εν ισχύ? Πέραν των λοιπών κανονισμών, και το τελευταίο άρθρο 8 του Ε. Κανονισμού 261/2004 και την παράγραφο 3.2 της τελευταίας ανακοίνωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C (2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία covid-19.

Αν δεν κάνω λάθος όλοι οι νόμοι και οδηγίες της ΕΕ δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων? Επομένως δεν καθιστά άκυρο και το ΦΕΚ στα συγκεκριμένα σημεία εαν δεν επικυρωθεί νομοθετικά και απο το Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, και όσοι ήσασταν τυχεροί και πληρώσατε μέσω paypal κάντε dispute άμεσα!

 

 

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, divxmania είπε

Καλησπέρα σε όλους. (Να τονίσω για τους ενδιαφερόμενους πως μέσω paypal ισχύει ακόμη το refund σε περίπτωση dispute, λεπτομέριες παρακάτω)

Είπα να ανεβάσω και εγώ την εμπειρία μου.
Έχω το κλασσικό story οπου ακυρώθηκε πτήση με Aegean λόγω Covid-19. Η πτήση ηταν στις 17 Απριλίου, εχω ξεκινήσει διαδικασίες απο τέλη Μαρτίου.

Μετα απο πολλές ώρες εμπαιγμού απο την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση, και μετα απο 2-3 τυποποιημένα email κοροϊδίας απο το support, αποφασίζω να στείλω καταγγελία και στο Υπουργείο Τουρισμού και στην Πολιτική Αεροπορία οι οποίες άμεσα προωθήσανε την καταγγελία μου στην Aegean, αλλά και ταυτόχρονα να κάνω dispute στο paypal.

To timeline εκτυλίχθηκε καπως ετσι (αναφέρω τα βασικά βήματα, και παραλλείπω άχρηστες επικοινωνίες με Aegean όπου απλώς με αγνοούσαν ή μου απαντούσαν διαφορετικά πράγματα):

26/3 Καταγγελία στην ΥΠΑ και στο Υπουργείο Τουρισμού, και προώθηση απο μεριάς τους στην Aegean στις 28/3. 

Την ίδια ημέρα, πραγματοποιώ dispute στο paypal και απευθείας escalate για μη παραλαβή των προϊόντων αγοράς, και καταπάτηση των Ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών.

*Στο ενδιάμεσο διάστημα υπήρξαν ελάχιστες επικοινωνίες με Aegean για να ενημερωθώ για την κατάσταση της καταγγελίας μου. 4 φορές με ενημερώσαν πως ειναι ενήμεροι για το θέμα μου και πως θα με καλέσουν απο το ανάλογο τμήμα την ΙΔΙΑ ημέρα. Δεν με καλέσανε ποτέ.*

15/4 - Περνάει ολόκληρο το διάστημα που είχε δώσει το Paypal στην Aegean να απαντήσει ωστέ να υποστηρίξει την υπόθεση της. Δεν απαντήσαν τίποτα. Αναλαμβάνει το Paypal να κανει resolve και να βγάλει απόφαση.

22/4 - Το Paypal με ενημερώνει πως η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου και μου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω.

image.png.d38f3c044a0e80a603f184e410b3d4f1.png

Σήμερα 24/4 - Λαμβάνω mail απο την Aegean και την ΥΠΑ, με τα γνωστά περί του ΦΕΚ και πως δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Κάπου εδώ η ιστορία τελειώνει ευχάριστα απο τη μια πλευρά για εμένα μιας και κατάφερα να πάρω τα χρήματα πίσω μέσω paypal, όμως δημιουργούνται κάποια ερωτήματα.

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να αναρωτηθώ πως ψηφίζουν τέτοια νομοθετικά περιεχόμενα, ούτε το οτι αποφάσισαν να ισχύει αναδρομικά.

Η απορία μου είναι η εξής. Η εταιρεία στηρίζεται στο εν λόγω ΦΕΚ Α 84/13-4-2020. Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά αυτό δεν παραβαίνει τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες βρίσκονται ακόμη εν ισχύ? Πέραν των λοιπών κανονισμών, και το τελευταίο άρθρο 8 του Ε. Κανονισμού 261/2004 και την παράγραφο 3.2 της τελευταίας ανακοίνωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C (2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία covid-19.

Αν δεν κάνω λάθος όλοι οι νόμοι και οδηγίες της ΕΕ δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων? Επομένως δεν καθιστά άκυρο και το ΦΕΚ στα συγκεκριμένα σημεία εαν δεν επικυρωθεί νομοθετικά και απο το Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, και όσοι ήσασταν τυχεροί και πληρώσατε μέσω paypal κάντε dispute άμεσα!

Πολύ καλά έκανες. Εγώ τελευταία ενημέρωση που είχα με την εταιρία που αγόρασα το εισιτήριο της Lufthansa και πλήρωσα μέσω PayPal ήταν στις 13/4 και τους έδωσα μερικές εβδομάδες για να το διευθετήσουν. Σε καμιά 10ριά μέρες εάν δεν έχω νεότερα θα κάνω dispute τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, Speculoos said:

Πιο σωστός δεν μπορείς να είσαι, είναι απλά διαφορά κλίμακας και ότι δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις το ίδιο.

Δεν μου λέει κάτι αυτό, θα επιμείνω στο να δώσεις ένα λινκ με τον νόμο που ανάφερες πριν, πραγματικά με ενδιαφέρει.

Αυτό με την «προσωρινή στάση πληρωμών» ισχύει για τις αεροπορικές και άμα δεν γουστάρουν να πληρώσουν και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους; Τον ΦΠΑ ή το ΙΚΑ τους ξέρω 'γω; Τις επιταγές ή τις τράπεζές που έχουν δάνεια; Ή ισχύει μόνο για τον μαλάκα που έκανε το λάθος να τους προπληρώσει από το υστέρημά του για μια υπηρεσία που υποτίθεται πως θα του προσέφεραν;

11 hours ago, Speculoos said:

Οι αεροπορικές ήδη από την αρχή του κορονοϊού τότε που πέταγαν με άδεια αεροπλάνα είχαν αποτανθεί στην επίτροπο μεταφορών (Adina Vălean) να μην ισχύει ο ευρωπαϊκός νόμος που υποχρέωνε τις αεροπορικές να πετάνε ώστε να μη χάσουν τα time slots στα αεροδρόμια. Η βάση με την οποία τέθηκε στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ήταν ότι η τωρινή κατάσταση εμπίπτει στο "exceptional circumstances" (αυτό είναι το νομοθετικό πλαίσιο που ορίζει τις κινήσεις των ενδιαφερομένων που λέγαμε παραπάνω) οπότε θα πρέπει να γίνουν πιο ελαστικοί οι κανόνες. 

Το κοινοβούλιο σχεδόν ομόφωνα τον Μάρτη είχε συμφωνήσει να παγώσει τους κανονισμούς για τα time slots και επίσης οι αποφάσεις σε ότι αφορά τις αεροπορικές να γίνονται με fast track διαδικασίες. Μεταξύ των αποφάσεων ήταν το χαλάρωμα στη σχέση μεταξύ κρατών και ιδιωτικών αεροπορικών (που ανοίγει τον δρόμο για σώσιμο με κρατικά λεφτά αν οι αεροπορικές το ζητήσουν) και ότι τα κράτη μέλη μπορούν να πάρουν απόφαση σε εθνικό επίπεδο σε ό,τι αφορά την πολιτική των επιστροφών και αποζημιώσεων. Ήδη μέχρι την περασμένη βδομάδα 14 κράτη μέλη (όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Γερμανία) έχουν δώσει εντολή στις πολιτικές υπηρεσίες να μην πιέζουν τις αεροπορικές για να δώσουν στους επιβάτες τα χρήματα του εισιτηρίου. Στην Ολλανδία που έβαλα το λινκ με την κυβερνητική οδηγία οι αεροπορικές έχουν προθεσμία 12 μηνών για να πληρώσουν την αξία του εισιτηρίου εφόσον ο επιβάτης δεν κάνει χρήση του voucher.

Καλά όλα αυτά και δεκτά.

Αλλά το νόημα δεν αλλάζει: άμα έχεις μαγαζί και δεν παραδίδεις το προϊόν στον πελάτη σου του επιστρέφεις τα λεφτά στο διάστημα που ορίζει ο νόμος. Και ο νόμος δεν ορίζει ενάμιση ή δύο χρόνια μετά σε κανένα κράτος της ΕΕ.

6 hours ago, divxmania said:

Καλησπέρα σε όλους. (Να τονίσω για τους ενδιαφερόμενους πως μέσω paypal ισχύει ακόμη το refund σε περίπτωση dispute, λεπτομέριες παρακάτω)

Είπα να ανεβάσω και εγώ την εμπειρία μου.
Έχω το κλασσικό story οπου ακυρώθηκε πτήση με Aegean λόγω Covid-19. Η πτήση ηταν στις 17 Απριλίου, εχω ξεκινήσει διαδικασίες απο τέλη Μαρτίου.

Μετα απο πολλές ώρες εμπαιγμού απο την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση, και μετα απο 2-3 τυποποιημένα email κοροϊδίας απο το support, αποφασίζω να στείλω καταγγελία και στο Υπουργείο Τουρισμού και στην Πολιτική Αεροπορία οι οποίες άμεσα προωθήσανε την καταγγελία μου στην Aegean, αλλά και ταυτόχρονα να κάνω dispute στο paypal.

To timeline εκτυλίχθηκε καπως ετσι (αναφέρω τα βασικά βήματα, και παραλλείπω άχρηστες επικοινωνίες με Aegean όπου απλώς με αγνοούσαν ή μου απαντούσαν διαφορετικά πράγματα):

26/3 Καταγγελία στην ΥΠΑ και στο Υπουργείο Τουρισμού, και προώθηση απο μεριάς τους στην Aegean στις 28/3. 

Την ίδια ημέρα, πραγματοποιώ dispute στο paypal και απευθείας escalate για μη παραλαβή των προϊόντων αγοράς, και καταπάτηση των Ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών.

*Στο ενδιάμεσο διάστημα υπήρξαν ελάχιστες επικοινωνίες με Aegean για να ενημερωθώ για την κατάσταση της καταγγελίας μου. 4 φορές με ενημερώσαν πως ειναι ενήμεροι για το θέμα μου και πως θα με καλέσουν απο το ανάλογο τμήμα την ΙΔΙΑ ημέρα. Δεν με καλέσανε ποτέ.*

15/4 - Περνάει ολόκληρο το διάστημα που είχε δώσει το Paypal στην Aegean να απαντήσει ωστέ να υποστηρίξει την υπόθεση της. Δεν απαντήσαν τίποτα. Αναλαμβάνει το Paypal να κανει resolve και να βγάλει απόφαση.

22/4 - Το Paypal με ενημερώνει πως η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου και μου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω.

image.png.d38f3c044a0e80a603f184e410b3d4f1.png

Σήμερα 24/4 - Λαμβάνω mail απο την Aegean και την ΥΠΑ, με τα γνωστά περί του ΦΕΚ και πως δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Κάπου εδώ η ιστορία τελειώνει ευχάριστα απο τη μια πλευρά για εμένα μιας και κατάφερα να πάρω τα χρήματα πίσω μέσω paypal, όμως δημιουργούνται κάποια ερωτήματα.

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να αναρωτηθώ πως ψηφίζουν τέτοια νομοθετικά περιεχόμενα, ούτε το οτι αποφάσισαν να ισχύει αναδρομικά.

Η απορία μου είναι η εξής. Η εταιρεία στηρίζεται στο εν λόγω ΦΕΚ Α 84/13-4-2020. Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά αυτό δεν παραβαίνει τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες βρίσκονται ακόμη εν ισχύ? Πέραν των λοιπών κανονισμών, και το τελευταίο άρθρο 8 του Ε. Κανονισμού 261/2004 και την παράγραφο 3.2 της τελευταίας ανακοίνωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C (2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία covid-19.

Αν δεν κάνω λάθος όλοι οι νόμοι και οδηγίες της ΕΕ δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων? Επομένως δεν καθιστά άκυρο και το ΦΕΚ στα συγκεκριμένα σημεία εαν δεν επικυρωθεί νομοθετικά και απο το Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, και όσοι ήσασταν τυχεροί και πληρώσατε μέσω paypal κάντε dispute άμεσα!

Είστε τυχεροί μέσα στην ατυχία σας όσοι πληρώσατε με Paypal, μιας και με τον όγκο δουλειάς που έχουν οι αεροπορικές, σιγά μην προλαβαίνουν να απαντήσουν και στα disputes μέσα στο διάστημα που ορίζει το Paypal.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, divxmania είπε

Καλησπέρα σε όλους. (Να τονίσω για τους ενδιαφερόμενους πως μέσω paypal ισχύει ακόμη το refund σε περίπτωση dispute, λεπτομέριες παρακάτω)

Είπα να ανεβάσω και εγώ την εμπειρία μου.
Έχω το κλασσικό story οπου ακυρώθηκε πτήση με Aegean λόγω Covid-19. Η πτήση ηταν στις 17 Απριλίου, εχω ξεκινήσει διαδικασίες απο τέλη Μαρτίου.

Μετα απο πολλές ώρες εμπαιγμού απο την τηλεφωνικη εξυπηρέτηση, και μετα απο 2-3 τυποποιημένα email κοροϊδίας απο το support, αποφασίζω να στείλω καταγγελία και στο Υπουργείο Τουρισμού και στην Πολιτική Αεροπορία οι οποίες άμεσα προωθήσανε την καταγγελία μου στην Aegean, αλλά και ταυτόχρονα να κάνω dispute στο paypal.

To timeline εκτυλίχθηκε καπως ετσι (αναφέρω τα βασικά βήματα, και παραλλείπω άχρηστες επικοινωνίες με Aegean όπου απλώς με αγνοούσαν ή μου απαντούσαν διαφορετικά πράγματα):

26/3 Καταγγελία στην ΥΠΑ και στο Υπουργείο Τουρισμού, και προώθηση απο μεριάς τους στην Aegean στις 28/3. 

Την ίδια ημέρα, πραγματοποιώ dispute στο paypal και απευθείας escalate για μη παραλαβή των προϊόντων αγοράς, και καταπάτηση των Ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών.

*Στο ενδιάμεσο διάστημα υπήρξαν ελάχιστες επικοινωνίες με Aegean για να ενημερωθώ για την κατάσταση της καταγγελίας μου. 4 φορές με ενημερώσαν πως ειναι ενήμεροι για το θέμα μου και πως θα με καλέσουν απο το ανάλογο τμήμα την ΙΔΙΑ ημέρα. Δεν με καλέσανε ποτέ.*

15/4 - Περνάει ολόκληρο το διάστημα που είχε δώσει το Paypal στην Aegean να απαντήσει ωστέ να υποστηρίξει την υπόθεση της. Δεν απαντήσαν τίποτα. Αναλαμβάνει το Paypal να κανει resolve και να βγάλει απόφαση.

22/4 - Το Paypal με ενημερώνει πως η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου και μου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω.

image.png.d38f3c044a0e80a603f184e410b3d4f1.png

Σήμερα 24/4 - Λαμβάνω mail απο την Aegean και την ΥΠΑ, με τα γνωστά περί του ΦΕΚ και πως δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Κάπου εδώ η ιστορία τελειώνει ευχάριστα απο τη μια πλευρά για εμένα μιας και κατάφερα να πάρω τα χρήματα πίσω μέσω paypal, όμως δημιουργούνται κάποια ερωτήματα.

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να αναρωτηθώ πως ψηφίζουν τέτοια νομοθετικά περιεχόμενα, ούτε το οτι αποφάσισαν να ισχύει αναδρομικά.

Η απορία μου είναι η εξής. Η εταιρεία στηρίζεται στο εν λόγω ΦΕΚ Α 84/13-4-2020. Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά αυτό δεν παραβαίνει τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες βρίσκονται ακόμη εν ισχύ? Πέραν των λοιπών κανονισμών, και το τελευταίο άρθρο 8 του Ε. Κανονισμού 261/2004 και την παράγραφο 3.2 της τελευταίας ανακοίνωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C (2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία covid-19.

Αν δεν κάνω λάθος όλοι οι νόμοι και οδηγίες της ΕΕ δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων? Επομένως δεν καθιστά άκυρο και το ΦΕΚ στα συγκεκριμένα σημεία εαν δεν επικυρωθεί νομοθετικά και απο το Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, και όσοι ήσασταν τυχεροί και πληρώσατε μέσω paypal κάντε dispute άμεσα!

Εγώ έχω κάνει καταγγελία στην υπα όπου το προώθησαν στη lufthansa,αλλά επειδή το έχω κλείσει από πρακτορείο έκαναν κι αυτοί προώθηση του αιτήματος επιστροφής χρημάτων στη lufthansa το οποίο μπορεί να διαρκέσει πολλούς μήνες.

Το ερώτημα μου είναι εφόσον έχω πληρώσει ενιαίο εισιτήριο στο πρακτορείο,μπορώ να κάνω dispute στο paypal εφόσον η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο την ακύρωση της πτήσης επιστροφής?

Η προθεσμία που γράφει στο paypal είναι μέχρι 2/05/20.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε

Εννοείτε ότι θα περιγράψεις στο Paypal ότι επιθυμείς partial refund και θα εξηγήσεις τους λόγους.

Δηλαδή να περιγράψω πάλι τι έγινε με τους κωδικούς των πτήσεων κτλπ όπως στην καταγελία στην υπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα! Σήμερα είχα (κατά κάποιον τρόπο) εξελίξεις ως προς τις διαδικασίες που κίνησα εγώ (παραθέτω από κάτω το σχετικό μου post) οπότε είπα να σας ενημερώσω.

Στις 18/4/2020 στις 6:36 ΜΜ, magnam είπε

Πρώτα επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Εθνική και μου είπαν να στείλω ένα email με κάποια στοιχεία. Παραθέτω παρακάτω το email μου:

Αναφορά σε κείμενο

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας, υποβάλλω εγγράφως αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής που εκτελέστηκε την 28/02/2020 και ώρα 16:06:14 από τον λογαριασμό μου προς τον όμιλο της αεροπορικής εταιρίας Lufthansa.

Προσωπικά στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΑΦΜ: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ιστορικό συναλλαγής και αιτιολογία αμφισβήτησής της:

Επρόκειτο για πτήση προγραμματισμένη να εκτελεστεί αύριο (15 Απριλίου 2020) η οποία εν τέλει ακυρώθηκε λόγω της επικρατούσας κατάστασης. Επικοινώνησα την 1/4/2020 με την αεροπορική εταιρία που μου ακύρωσε την πτήση και τα εισιτήρια, και υπέβαλλε αίτημα εκ μέρους μου για επιστροφή του ποσού όπως προβλέπεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 261/2004, αν και με ενημέρωσε η υπάλληλος που με εξυπηρετούσε πως έχουν λάβει οδηγίες να αποφεύγουν τέτοια αιτήματα (αναρωτιέμαι ως προς τον λόγο και την νομιμότητά του). Έκτοτε δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση, παρ' όλο που έχω επιχειρήσει αρκετές φορές και με διάφορες μεθόδους να επικοινωνήσω μαζί τους για το εν λόγω θέμα (διατίθενται σε περίπτωση που ζητηθούν email στα οποία ζητάω ενημέρωση επί της εξέλιξης του εν λόγω θέματος).
Συνεπώς, επιθυμώ και αιτούμαι την αμφισβήτηση της συναλλαγής αυτής, όντας πεπεισμένος από την στάση (και αποφυγή επικοινωνίας) της εν λόγω αεροπορικής εταιρίας πως δεν πρόκειται να μου επιστραφούν τα χρήματα που πλήρωσα.

Υποβάλλω συνημμένα τα κάτωθι:
α) Απόδειξη πώλησης εισιτηρίων από τον όμιλο Lufthansa,
β) Screenshot από το ebanking σας όπου εμφανίζεται η εν λόγω συναλλαγή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Τώρα όσον αφορά το τι θα γίνει, δεν ξέρω. Εν αναμονή.

Την Παρασκευή επικοινώνησα ξανά με την Εθνική διότι δεν είχα λάβει εκ μέρους τους κανένα μέιλ, έστω για να μου αναφέρουν πως έλαβαν το αίτημά μου. Μου είπε ο υπάλληλος πως αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο από κατάστημα. Όταν των ενημέρωσα πως σε προηγούμενή μας επικοινωνία μου είχαν πει να στείλω μέιλ με τα στοιχεία που παρέθεσα παραπάνω, μου απάντησε "Οκ, τότε περιμένετε να λάβετε απάντηση". Προφανώς και δεν αρκέστηκα σε αυτό, οπότε σήμερα πήγα στο κατάστημα της περιοχής μου.

Εν τέλει, δεν είχε προωθηθεί καν το αίτημά μου, και ο υπάλληλος του καταστήματος το υπέβαλε ξανά, αυτή τη φορά δίνοντάς μου αριθμό αιτήματος και πρωτοκόλλου. Με ενημέρωσε για την διαδικασία: Η τράπεζα προωθεί το αίτημα στην εταιρία, η οποία πρέπει εντός 45 ημερών να απαντήσει και προωθούν την απάντηση σε εμένα. Σε περίπτωση που είναι θετική, έχει περιθώριο τριών μηνών για να επιστρέψει το ποσό, αλλιώς η τράπεζα τα επιστρέφει "βιαίως". Σε περίπτωση που απαντήσει αρνητικά, θα πρέπει φυσικά να αιτιολογήσει την απάντησή της (όπου κάτι μυρίζομαι για αναφορά στο σχετικό ΦΕΚ εάν αρνηθεί), ενώ στην περίπτωση που δεν απαντήσει καθόλου, πάλι η τράπεζα επιστρέφει το ποσό "βιαίως".

Όσον αφορά το ΦΕΚ, αναγράφει δύο ημερομηνίες: 25 Φεβ και 30 Σεπ. Η απορία μου είναι ως προς το εάν αναφέρεται σε πτήσεις αυτής της περιόδου, ή σε εισιτήρια που αγοράστηκαν εκείνη την περίοδο. Διότι στην περίπτωσή μου, η αγορά των εισιτηρίων έγινε την 15 Φεβ, απλώς η συναλλαγή ολοκληρώθηκε την 28 Φεβ. Λογικά θα αναφέρεται σε ημερομηνίες πτήσεων, αλλά ίσως μπορέσουμε κάπως να ξεπεράσουμε αυτό το κώλυμα (ΦΕΚ) δεδομένου πως αρκετοί από εμάς κλείσαμε εισιτήρια υπό τελείως άλλο καθεστώς και γνωρίζοντας πως ισχύουν άλλες διατάξεις όσον αφορά την πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Υ.Γ. Οκ, δεν είναι και κανένα τεράστιο το ποσό στην περίπτωσή μου, αλλά σίγουρα είναι σεβαστό (250€). Δόξα τω Θεώ δεν τα έχω άμεσα ανάγκη για την επιβίωσή μου και μπορώ να ζήσω άνετα και χωρίς αυτά. Παρ' όλα αυτά, κινώ τις παραπάνω διαδικασίες και επιμένω επειδή δεν δέχομαι α) να με δουλεύουν, και β) να διαχειρίζονται όπως θέλουν εκείνοι δικά μου χρήματα, τα οποία έβγαλα εγώ με τον ιδρώτα μου. Συνεπώς και μικρότερο ποσό να ήταν, θα ακολουθούσα τις ίδιες διαδικασίες. Όχι για να βγάλω από την μύγα ξύγκι, αλλά για την δική μου αξιοπρέπεια. Ναι, να βγάλει χρήματα η κάθε εταιρία και να έχει κέρδος, τίθεμαι ξεκάθαρα υπέρ στην κερδοφορία των επιχειρήσεων (έτσι κινείται το χρήμα και αναπτύσσεται η αγορά), αλλά με την αξία της και όχι κάνοντας νταβατζιλίκια με τα χρήματα των πελατών της. Εκτός κι εάν θέλει να με κάνει μέτοχο, όπου πάω πάσο (αν και δεν με ρώτησαν).

Επεξ/σία από magnam
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, magnam είπε

Καλημέρα! Σήμερα είχα (κατά κάποιον τρόπο) εξελίξεις ως προς τις διαδικασίες που κίνησα εγώ (παραθέτω από κάτω το σχετικό μου post) οπότε είπα να σας ενημερώσω.

Την Παρασκευή επικοινώνησα ξανά με την Εθνική διότι δεν είχα λάβει εκ μέρους τους κανένα μέιλ, έστω για να μου αναφέρουν πως έλαβαν το αίτημά μου. Μου είπε ο υπάλληλος πως αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο από κατάστημα. Όταν των ενημέρωσα πως σε προηγούμενή μας επικοινωνία μου είχαν πει να στείλω μέιλ με τα στοιχεία που παρέθεσα παραπάνω, μου απάντησε "Οκ, τότε περιμένετε να λάβετε απάντηση". Προφανώς και δεν αρκέστηκα σε αυτό, οπότε σήμερα πήγα στο κατάστημα της περιοχής μου.

Εν τέλει, δεν είχε προωθηθεί καν το αίτημά μου, και ο υπάλληλος του καταστήματος το υπέβαλε ξανά, αυτή τη φορά δίνοντάς μου αριθμό αιτήματος και πρωτοκόλλου. Με ενημέρωσε για την διαδικασία: Η τράπεζα προωθεί το αίτημα στην εταιρία, η οποία πρέπει εντός 45 ημερών να απαντήσει και προωθούν την απάντηση σε εμένα. Σε περίπτωση που είναι θετική, έχει περιθώριο τριών μηνών για να επιστρέψει το ποσό, αλλιώς η τράπεζα τα επιστρέφει "βιαίως". Σε περίπτωση που απαντήσει αρνητικά, θα πρέπει φυσικά να αιτιολογήσει την απάντησή της (όπου κάτι μυρίζομαι για αναφορά στο σχετικό ΦΕΚ εάν αρνηθεί), ενώ στην περίπτωση που δεν απαντήσει καθόλου, πάλι η τράπεζα επιστρέφει το ποσό "βιαίως".

Όσον αφορά το ΦΕΚ, αναγράφει δύο ημερομηνίες: 25 Φεβ και 30 Σεπ. Η απορία μου είναι ως προς το εάν αναφέρεται σε πτήσεις αυτής της περιόδου, ή σε εισιτήρια που αγοράστηκαν εκείνη την περίοδο. Διότι στην περίπτωσή μου, η αγορά των εισιτηρίων έγινε την 15 Φεβ, απλώς η συναλλαγή ολοκληρώθηκε την 28 Φεβ. Λογικά θα αναφέρεται σε ημερομηνίες πτήσεων, αλλά ίσως μπορέσουμε κάπως να ξεπεράσουμε αυτό το κώλυμα (ΦΕΚ) δεδομένου πως αρκετοί από εμάς κλείσαμε εισιτήρια υπό τελείως άλλο καθεστώς και γνωρίζοντας πως ισχύουν άλλες διατάξεις όσον αφορά την πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Υ.Γ. Οκ, δεν είναι και κανένα τεράστιο το ποσό στην περίπτωσή μου, αλλά σίγουρα είναι σεβαστό (250€). Δόξα τω Θεώ δεν τα έχω άμεσα ανάγκη για την επιβίωσή μου και μπορώ να ζήσω άνετα και χωρίς αυτά. Παρ' όλα αυτά, κινώ τις παραπάνω διαδικασίες και επιμένω επειδή δεν δέχομαι α) να με δουλεύουν, και β) να διαχειρίζονται όπως θέλουν εκείνοι δικά μου χρήματα, τα οποία έβγαλα εγώ με τον ιδρώτα μου. Συνεπώς και μικρότερο ποσό να ήταν, θα ακολουθούσα τις ίδιες διαδικασίες. Όχι για να βγάλω από την μύγα ξύγκι, αλλά για την δική μου αξιοπρέπεια. Ναι, να βγάλει χρήματα η κάθε εταιρία και να έχει κέρδος, τίθεμαι ξεκάθαρα υπέρ στην κερδοφορία των επιχειρήσεων (έτσι κινείται το χρήμα και αναπτύσσεται η αγορά), αλλά με την αξία της και όχι κάνοντας νταβατζιλίκια με τα χρήματα των πελατών της. Εκτός κι εάν θέλει να με κάνει μέτοχο, όπου πάω πάσο (αν και δεν με ρώτησαν).

Η παράγραφος β του άρθρου 61 αναφέρει ότι οι ημερομηνίες είναι σχετικά με τις ημερομηνίες των πτήσεων:

β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτήσεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Το ίδιο ακριβώς όριο ισχύει και για τις περιπτώσεις άλλων τουριστικών υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εκδρομές κλπ) όπως φαίνεται στο άρθρο 70.

Η μόνη εξαίρεση είναι ότι σχετίζεται με θαλάσσιο τουρισμό (κρουαζιέρα, ακτοπλοϊκά κλπ) που είναι μέχρι 31/10 αντί για 30/9 (όπως λέει το άρθρο 66).

Προσωπικά το θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξει τροποποίηση των άρθρων και των ημερομηνιών αργότερα και όλα να είναι μέχρι 31/10, αν όχι κι αργότερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BrocasHelm είπε

Η παράγραφος β του άρθρου 61 αναφέρει ότι οι ημερομηνίες είναι σχετικά με τις ημερομηνίες των πτήσεων:

β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτήσεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Το ίδιο ακριβώς όριο ισχύει και για τις περιπτώσεις άλλων τουριστικών υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εκδρομές κλπ) όπως φαίνεται στο άρθρο 70.

Η μόνη εξαίρεση είναι ότι σχετίζεται με θαλάσσιο τουρισμό (κρουαζιέρα, ακτοπλοϊκά κλπ) που είναι μέχρι 31/10 αντί για 30/9 (όπως λέει το άρθρο 66).

Προσωπικά το θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρξει τροποποίηση των άρθρων και των ημερομηνιών αργότερα και όλα να είναι μέχρι 31/10, αν όχι κι αργότερα.

Merci, το διάβασα ξανά και το είδα.

Ίσως υπάρχει κάποιο από τα λεγόμενα "παραθυράκια" δεδομένου πως αρκετά εισιτήρια αγοράστηκαν πολύ πριν εμφανιστεί η όλη κατάσταση, πόσο μάλλον αυτό το ΦΕΚ. Συνεπώς, οι πελάτες προχώρησαν σε αγορά έχοντας ως δεδομένο άλλη πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ με την τακτική της Aegean να επιβάλλει με το ζόρι τα vouchers. Αυτό όμως που θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο είναι ότι στο voucher περιλαμβάνονται και τα αεροπορικά τέλη και οι φόροι, δηλαδή ποσά που ο επιβάτης θα έπαιρνε πίσω ακόμα κι ακύρωνε το εισιτήριό του με δική του υπαιτιότητα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γράψω κι εγώ για την εμπειρία μου. Πτήση από ΗΒ προς Ελλάδα ακυρώθηκε, έλαβα το σχετικό μέηλ από την Aegean. Παίρνω τηλέφωνο να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω. Αυτός που με εξυπηρέτησε με ενημέρωσε για το voucher (αρνήθηκα) και μετά μου είπε πως θα πάρω πίσω x χρήματα (μικρότερο ποσό απ' ό,τι είχα πληρώσει) διότι έχω Flex εισιτήριο, το οποίο έχει πολιτική ακύρωσης με επιστροφή χρημάτων -60 ευρώ ανά διαδρομή. Του λέω οκ, όμως δεν ακυρώνω εγώ. Και απλά συνέχιζε το σκριπτάκι.

Πήρα άλλες 2 φορές, μίλησα με άλλους υπαλλήλους, τα ίδια. Να σημειώσω πως όταν μου είπαν το ποσό που θα μου επιστραφεί (το μειωμένο ποσό) αρνήθηκαν να μου το στείλουν γραπτώς, το οποίο προφανώς βρωμάει από χιλιόμετρα.

ΕΥΤΥΧΩΣ είχα κλείσει τα εισιτήρια με πιστωτική amex. Μπήκα στο λογαριασμό μου, πάτησα dispute και απάντησα 2-3 ερωτήσεις πολύ σύντομα. 2 μέρες μετά είδα τα χρήματα στον λογαριασμό μου και η υπόθεση τελείωσε.

Ξέρω ότι γράφω σε ελληνικό φόρουμ και ποιος έχει amex στην Ελλάδα ρε φίλε κλπ κλπ. Το ξέρω, αλλά θέλω να συνεισφέρω και να πω ότι η μοναδική ελπίδα για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω είναι αποποίηση μέσω τράπεζας/πιστωτικού ιδρύματος, οπότε όποιος βρίσκεται σε αυτή τη θέση, καλύτερα να αφιερώσει χρόνο και ενέργεια σε αυτή την οδό.

Μπορεί να σου παραθέσουν ΠΝΠ, ΦΕΚ, Βίβλο, Κοράνι αλλά αυτό που έχει σημασία, είναι ότι εγώ έδωσα x ευρώ για μια συγκεκριμένη υπηρεσία την οποία δεν μπορώ να λάβω πλέον. Άρα θα πάρω πίσω x ευρώ, ούτε ένα σεντ λιγότερο. Τέλος συζήτησης. Όλα τα υπόλοιπα είναι άκυρα και άκαιρα. Και ξέρω ότι δυστυχώς δεν πρόκειται να βγάλετε άκρη, οπότε όπως ο @magnam παραπάνω πηγαίνετε μέσω αποποίησης για να έχετε ελπίδες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...