Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Noobios είπε

Το sangyong ούτε που το έχω ξαναδεί για να είμαι ειλικρινής. Μοιάζει λιγο με station αλλα εχει ιδιαίτερο στυλ. Τι τιμές παίζει άραγε;

Υπάρχει και η (σχετικά) μικρότερη έκδοσή του με την ονομασία Tivoli. Γενικότερα, είναι αυτοκίνητα που συνδυάζουν πριμιουμ εσωτερικό (άλλωστε είναι η παλαιότερη και πιο πρίμιουμ μάρκα της Ν. Κορέας) με πολύ μεγάλους χώρους. Εάν θέλεις χώρους, θα σε καλύψει. Επαναλαμβάνω πως δεν έχει πολύ μεγάλο δίκτυο εξουσιοδοτημένων σέρβις, αλλά προσωπικά αυτό θα έπαιρνα (το έχω ήδη οδηγήσει και προσωπικά το αγάπησα).

Και ξανατονίζω την πριμιουμίλα. 😂😂 Πλέον το δέρμα είναι είδος υπό εξαφάνιση σε τέτοιες τιμές, αλλά αυτό το έχει σε αφθονία από τις πιο μικρές εκδόσεις. Σημασία για εμένα έχει να σου αρέσει το να βρίσκεσαι μέσα και να αισθάνεσαι άνετα.

Τιμές χονδρικά από 17000 μέχρι 22000, αναλόγως την έκδοση, τον κινητήρα, και φυσικά τα έξτρα. Έχει τιμοκατάλογο στη σελίδα, αν και τα βρίσκεις με την αντιπροσωπεία αυτά.

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, Noobios είπε

Δεν ψήνομαι καθόλου για juke είμαι 1,95 και τριψήφιο κιλά θα πρέπει να πέσω στα 4 για να μπω. Σεατ επίσης δεν μου αρέσει σαν μάρκα αν και πρακτικά ως vag τώρα ίδιο γκρουπ μια η αλλη αλλα προσωπικό κόλλημα μπορείς να πεις. Το sangyong ούτε που το έχω ξαναδεί για να είμαι ειλικρινής. Μοιάζει λιγο με station αλλα εχει ιδιαίτερο στυλ. Τι τιμές παίζει άραγε;

Εχω αρχίσει και τρώγομαι και για Karoq απλα και μόνο λόγω μεγέθους και χωρών. Με κλειστές αντιπροσωπείες με κορόνα μένουμε στο μπλα μπλα και στο internet research βέβαια. 

Εγώ που πρόλαβα και έκανα testdrive και στα 2 (Karoq - Kamiq) θα έπαιρνα το 2ο. Πιο μαζεμένο εξωτερικά και παρόλα αυτά έχει τους ίδιους χώρους μέσα! Κάνουν ανταγωνισμό στον εαυτό τους!

Ο 3κίλυνδρος ακούγεται λίγο παραπάνω από τον 4κίλυνδρο (με ανοιχτά παράθυρα κυρίως) αλλά μου φάνηκε πιο σπιρτόζικος. Με χάλασε ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω και ότι το σύστημα varioflex (που έβγαζες το πίσω κάθισμα σε 3 ανεξάρτητα τμήματα με οποιονδήποτε συνδυασμό) το πουλάνε έξτρα πλέον 250€. Ποιότητα εσωτερικού και φινίρισμα όμως "παίζει μπάλα μόνο του" σε αυτά τα λεφτά. Το vitara μοιάζει φτωχός συγγενής (το έχει ξαδερφός μου) και υστερεί σημαντικά και σε χώρους. Επίσης το 140άρι καίει κάτι παραπάνω. Σε οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο προσωπικά βρήκα καλύτερο  το Kamiq, σε τσιμεντόδρομους και χωματόδρομους καλύτερο το vitara (βέβαια του ξαδέρφου είναι 4WD). Ελπίζω να βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι συζητήσεις δεν τελειώνουν ποτέ. Στο τέλος βγαίνεις πιο μπερδεμένος απ' ότι όταν ξεκίνησες...

Ειδικά όταν ξεκινάνε οι  ειρωνείες και οι εξυπνάδες και το επίπεδο εκτοξεύεται τότε βρίσκεται όλη η ουσία της γνώσης.  Τέλος πάντων, υπομονή!

Κάτοχος του Vitara από το 2015 με περίπου 90.000 χλμ.

θα πω μόνο για το Vitara γιατί το Skoda δε το έχω και το έχω οδηγήσει μόνο 1 φορά σε test drive.

Θα είμαι απόλυτα αντικειμενικός!

Αρχικά ο άνθρωπος έθεσε το budget που κυμαίνεται, στο budget αυτό όπως είναι λογικό και για τζιποειδές αμάξωμα είναι περιορισμένες οι επιλογές. Με αυτά τα λεφτά ούτε Cayenne αγοράζεις, ούτε Range Rover, ούτε 400 άλογα κλπ. Αγοράζεις ένα μικρό φθηνό SUV και συγκεκριμένα αγοράζεις ότι πιο φθηνό (σε SUV) υπάρχει στην αγορά.

Το Vitara λοιπόν, με δυο λόγια, είναι ένα ωραίο μικρό και πρακτικό τζιπάκι.

Η ποιότητα του εσωτερικού όπως είπαν και άλλοι είναι κάτω του μέτριου. Σίγουρα δεν πρόκειται να μπει μέσα κάποιος και να εντυπωσιαστεί. Ακόμη και στην πιο top έκδοση με τετρακίνηση, αυτόματο σασμάν, πανοραμική, διχρωμίες κλπ που φτάνει τα 35.000 τα βασικά στοιχεία του εσωτερικού και η ποιότητα είναι ίδια. Μην ξεχνάς ότι η απλή έκδοση του Vitara GL ξεκινάει από 16.000 (ούτε μεσαίο fiesta δεν έχει τόσο).

Για τα μηχανολογικά δε θα εκφέρω γνώμη γιατί έχω το diesel που δεν υπάρχει πια, άρα δε σε αφορά.

Χώρους δεν έχει καθόλου. Αν ο οδηγός είναι 1.80, τότε ο πίσω μαζεύει τα γόνατά του... Πορτμπαγκάζ αν έχεις ένα μεγάλο καρότσι μωρού, τότε χωράει αυτό και μόνο αυτό, δεν έχει βάθος ούτε ύψος.

Από τεχνολογίες θα βρεις μόνο τα βασικά και συνηθισμένα. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Από επιδόσεις έχω διαβάσει ότι είναι αρκετά καλό στην κατηγορία και τα λεφτά του. Το diesel είναι φωτιά με το συγκεκριμένο κινητήρα λόγο ροπής. Πιστεύω ότι και το Hybrid με τα 130 θα είναι αρκετό για μια απλή χρήση.

Αξιοπιστία. Εδώ ότι και να ακούσεις κάνε πως δε το άκουσες. Το αυτοκίνητο είναι λαχείο.... Αν σου κάτσει σου έκατσε. Μπορεί να πάρεις Bentley και να γίνεις κολλητός με το μάστορα της γειτονιάς (που λέει ο λόγος) και μπορεί να πάρεις και "βάλε ότι μάρκα θεωρείς εσύ χάλια" και να μη θυμάσαι που πέφτει το συνεργείο σου. Θα πω όμως κάτι. Αν μπεις στο VitaraClub θα διαπιστώσεις ότι στην ενότητα μηχανολογικά/ηλεκτρικά υπάρχουν εκατοντάδες τοπικς κατόχων με τίτλους "τριγμοί..., πρόβλημα adaptive cc, πρόβλημα οθόνης, ρετάρισμα, πρόβλημα με ηλεκτρολογικά, περίεργη μυρωδιά, περίεργος ήχος, μπουκώματα, αναγεννήσεις κλπ κλπ κλπ...". Απλά το λέω, έτσι για ενημέρωση....

Εγγύηση. Θα πάρεις 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας (3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 2 χρόνια επέκταση εγγύησης που την παρέχει ο εισαγωγέας). Αυτό σημαίνει ότι για τα 3 πρώτα έτη θα πρέπει να πραγματοποιείς τις εργασίες συντήρησης σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, σε εξειδικευμένο συνεργείο και σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τα ανταλλακτικά που ορίζει ο κατασκευαστής και για τα 2 επόμενα χρόνια για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει όλες οι συντηρήσεις (και των 5 ετών) να έχουν γίνει αποκλειστικά στο επίσημο δίκτυο. Που σημαίνει ότι για να έχεις 5 χρόνια εγγύηση και όχι 3 θα πρέπει να το πηγαίνεις για service στην αντιπροσωπεία.

Κόστος χρήσης. Γενικά, στη χρήση και τη συντήρηση του και αν δε σου βγάλει προβλήματα είναι από τα πιο φθηνά αυτοκίνητα που θα βρεις. Τα τέλη μηδαμινά, τα service στην αντιπροσωπεία normal και η κατανάλωση απ' ότι έχω διαβάσει πολύ καλή.

Δίκτυο. Εδώ είναι το μεγάλο αγκάθι. Στα 5 σχεδόν χρόνια που το έχω, έχω επισκεφθεί σχεδόν όλες τις αντιπροσωπείες της Αττικής και 2-3 στην επαρχία, είτε για απλό service είτε για κάποια προβλήματα που είχα με το δικό μου (βλέπε λαχείο που λέγαμε). Αυτό που διαπίστωσα και από εμένα αλλά και από άλλους που διαβάζω σε διάφορα φόρουμ, είναι ότι τη Suzuki την νοιάζει μόνο να πουλήσει το αυτοκίνητο. Το κομμάτι after sales είναι κάτι άγνωστο για αυτούς. Δεν πέτυχα ποτέ κάποιον πλήρως καταρτισμένο μάστορα που να δείξει ενδιαφέρον και να ασχοληθεί. Όλοι κυκλοφορούν με ένα checklist και ένα διαγνωστικό. Αν δε βγάλει σφάλμα το διαγνωστικό, το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα. Δε πα' να χορεύει στο δρόμο, να σβήνει να βογκάει... ότι πει το διαγνωστικό. Και δεν έτυχε σε μια αλλά σε όλες τις αντιπροσωπείες που πήγα, άρα από ένα σημείο και μετά δε το θεωρώ τυχαίο.

  • Like 10
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τα πιο βοηθητικα posts φιλε μου σε ευχαριστω. Θα διαφωνησω οτι βγαινω πιο μπερδεμενος απο οτι ξεκινησα παντως. Οι διαφορες γνωμες εμενα προσωπικα μονο με βοηθανε. Βεβαια ισως επρεπε να ξεκινησω το θρεντ αφου ειχα κανει καποια test drive αλλα ελεω της καταστασης τωρα it is what it is που λενε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, DOR1K1N είπε

Hyundai Kona 1.0??

Μακριά........το οδήγησα στην ολλανδια (με full ηλεκτρονικο εξοπλισμο, άφηνα το τιμόνι και κρατούσε το όχημα στις γραμμές) πολύ πλαστικουρα ρε παιδιά!!!!!!!!!

10 ώρες πριν, vagelisfil είπε

Αυτές οι συζητήσεις δεν τελειώνουν ποτέ. Στο τέλος βγαίνεις πιο μπερδεμένος απ' ότι όταν ξεκίνησες...

Ειδικά όταν ξεκινάνε οι  ειρωνείες και οι εξυπνάδες και το επίπεδο εκτοξεύεται τότε βρίσκεται όλη η ουσία της γνώσης.  Τέλος πάντων, υπομονή!

Κάτοχος του Vitara από το 2015 με περίπου 90.000 χλμ.

θα πω μόνο για το Vitara γιατί το Skoda δε το έχω και το έχω οδηγήσει μόνο 1 φορά σε test drive.

Θα είμαι απόλυτα αντικειμενικός!

Αρχικά ο άνθρωπος έθεσε το budget που κυμαίνεται, στο budget αυτό όπως είναι λογικό και για τζιποειδές αμάξωμα είναι περιορισμένες οι επιλογές. Με αυτά τα λεφτά ούτε Cayenne αγοράζεις, ούτε Range Rover, ούτε 400 άλογα κλπ. Αγοράζεις ένα μικρό φθηνό SUV και συγκεκριμένα αγοράζεις ότι πιο φθηνό (σε SUV) υπάρχει στην αγορά.

Το Vitara λοιπόν, με δυο λόγια, είναι ένα ωραίο μικρό και πρακτικό τζιπάκι.

Η ποιότητα του εσωτερικού όπως είπαν και άλλοι είναι κάτω του μέτριου. Σίγουρα δεν πρόκειται να μπει μέσα κάποιος και να εντυπωσιαστεί. Ακόμη και στην πιο top έκδοση με τετρακίνηση, αυτόματο σασμάν, πανοραμική, διχρωμίες κλπ που φτάνει τα 35.000 τα βασικά στοιχεία του εσωτερικού και η ποιότητα είναι ίδια. Μην ξεχνάς ότι η απλή έκδοση του Vitara GL ξεκινάει από 16.000 (ούτε μεσαίο fiesta δεν έχει τόσο).

Για τα μηχανολογικά δε θα εκφέρω γνώμη γιατί έχω το diesel που δεν υπάρχει πια, άρα δε σε αφορά.

Χώρους δεν έχει καθόλου. Αν ο οδηγός είναι 1.80, τότε ο πίσω μαζεύει τα γόνατά του... Πορτμπαγκάζ αν έχεις ένα μεγάλο καρότσι μωρού, τότε χωράει αυτό και μόνο αυτό, δεν έχει βάθος ούτε ύψος.

Από τεχνολογίες θα βρεις μόνο τα βασικά και συνηθισμένα. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Από επιδόσεις έχω διαβάσει ότι είναι αρκετά καλό στην κατηγορία και τα λεφτά του. Το diesel είναι φωτιά με το συγκεκριμένο κινητήρα λόγο ροπής. Πιστεύω ότι και το Hybrid με τα 130 θα είναι αρκετό για μια απλή χρήση.

Αξιοπιστία. Εδώ ότι και να ακούσεις κάνε πως δε το άκουσες. Το αυτοκίνητο είναι λαχείο.... Αν σου κάτσει σου έκατσε. Μπορεί να πάρεις Bentley και να γίνεις κολλητός με το μάστορα της γειτονιάς (που λέει ο λόγος) και μπορεί να πάρεις και "βάλε ότι μάρκα θεωρείς εσύ χάλια" και να μη θυμάσαι που πέφτει το συνεργείο σου. Θα πω όμως κάτι. Αν μπεις στο VitaraClub θα διαπιστώσεις ότι στην ενότητα μηχανολογικά/ηλεκτρικά υπάρχουν εκατοντάδες τοπικς κατόχων με τίτλους "τριγμοί..., πρόβλημα adaptive cc, πρόβλημα οθόνης, ρετάρισμα, πρόβλημα με ηλεκτρολογικά, περίεργη μυρωδιά, περίεργος ήχος, μπουκώματα, αναγεννήσεις κλπ κλπ κλπ...". Απλά το λέω, έτσι για ενημέρωση....

Εγγύηση. Θα πάρεις 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας (3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 2 χρόνια επέκταση εγγύησης που την παρέχει ο εισαγωγέας). Αυτό σημαίνει ότι για τα 3 πρώτα έτη θα πρέπει να πραγματοποιείς τις εργασίες συντήρησης σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, σε εξειδικευμένο συνεργείο και σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τα ανταλλακτικά που ορίζει ο κατασκευαστής και για τα 2 επόμενα χρόνια για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει όλες οι συντηρήσεις (και των 5 ετών) να έχουν γίνει αποκλειστικά στο επίσημο δίκτυο. Που σημαίνει ότι για να έχεις 5 χρόνια εγγύηση και όχι 3 θα πρέπει να το πηγαίνεις για service στην αντιπροσωπεία.

Κόστος χρήσης. Γενικά, στη χρήση και τη συντήρηση του και αν δε σου βγάλει προβλήματα είναι από τα πιο φθηνά αυτοκίνητα που θα βρεις. Τα τέλη μηδαμινά, τα service στην αντιπροσωπεία normal και η κατανάλωση απ' ότι έχω διαβάσει πολύ καλή.

Δίκτυο. Εδώ είναι το μεγάλο αγκάθι. Στα 5 σχεδόν χρόνια που το έχω, έχω επισκεφθεί σχεδόν όλες τις αντιπροσωπείες της Αττικής και 2-3 στην επαρχία, είτε για απλό service είτε για κάποια προβλήματα που είχα με το δικό μου (βλέπε λαχείο που λέγαμε). Αυτό που διαπίστωσα και από εμένα αλλά και από άλλους που διαβάζω σε διάφορα φόρουμ, είναι ότι τη Suzuki την νοιάζει μόνο να πουλήσει το αυτοκίνητο. Το κομμάτι after sales είναι κάτι άγνωστο για αυτούς. Δεν πέτυχα ποτέ κάποιον πλήρως καταρτισμένο μάστορα που να δείξει ενδιαφέρον και να ασχοληθεί. Όλοι κυκλοφορούν με ένα checklist και ένα διαγνωστικό. Αν δε βγάλει σφάλμα το διαγνωστικό, το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα. Δε πα' να χορεύει στο δρόμο, να σβήνει να βογκάει... ότι πει το διαγνωστικό. Και δεν έτυχε σε μια αλλά σε όλες τις αντιπροσωπείες που πήγα, άρα από ένα σημείο και μετά δε το θεωρώ τυχαίο.

Συμφωνώ με ότι λες, το αυτοκίνητο είναι λαχείο, αλλα και πως το χειρίζεστε.....ακόμα και που το παρκάρεις παίζει ρολο, βλέπεις 5ετιας αλλα έχουν φαει τόσο πολύ ηλιο που το χρώμα ξεφλούδισε και το εσωτερικο κρέμασε, και βλέπεις 15ετιας που παρκάρουν σε γκαράζ και είναι σαν καινούργια! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε και Nissan Qasqai στην εξίσωση. Το είχα δει πρόσφατα και μου άρεσε ειδικά στην πλούσια έκδοση.
Για τους τόσο μικρούς TSI σε βαριούτσικα οχήματα, έχω μερικές αμφιβολίες, έχοντας οδηγήσει το Tiguan 1.4TSI 150ps του 2008 σε γερή ανηφόρα (που έχει και κομπρέσορα) όπου μέχρι να σπουλάρει το τούρμπο, από στάση, μου έσπαγε λίγο τα νεύρα μέχρι να το συνηθίσω, λόγω βάρους αμαξώματος. Φαντάζομαι με το 1.0 και λιγότερους ίππους! Απαραίτητο το hill assist σαν αξεσουάρ.
Καλά τα περί αξιοπιστίας του VAG είναι αστεία, να σας πω εγώ για τα CVT της "κορυφαίας" Toyota και της Nissan, τι προβλήματα έχουν βγάλει σε κατόχους, ανάλογα των DSG της VW?

10 χρόνια TSI 1.4 και δεν έχω συμπληρώσει σταγόνα λάδι ανάμεσα στα service, και καμία μηχανική βλάβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, suspiria είπε

Εγώ έχω να σου πω άπειρα και μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα. Άπειρα όμως!

Λογικό; Για κάθε μάρκα αν μπεις στα fora της θα διαβάσεις τέρατα. Το κόμπλεξ που έχουν ορισμένοι με το VAG όμως (και το έχουν συνήθως όσοι δεν έχουν κάποιο όχημα του group) είναι από άλλο πλανήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Qashqai δεν το έχω βάλει για τον απλούστερο λόγο ότι έχει βρωμίσει ο τόπος όπου γυρίσεις το βλεπεις. Από την άλλη για να το έχει τόσος κόσμος υποθέτω ότι κάτι λέει και αυτό απο μόνο του. Μόλις με το καλό ανοίξουν οι αντιπροσωπείες θα αρχίσω να κλείνω και κάποια τεστ ντραιβ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Haldol είπε

Λογικό; Για κάθε μάρκα αν μπεις στα fora της θα διαβάσεις τέρατα. Το κόμπλεξ που έχουν ορισμένοι με το VAG όμως (και το έχουν συνήθως όσοι δεν έχουν κάποιο όχημα του group) είναι από άλλο πλανήτη.

Προσωπική μου εκτίμηση όσοι κράζουν τα vag έχουν η είχαν κάποιο από αυτά , η κάποιος του στενού κύκλου τους και βλέπανε τα χάλια τους...

Εγώ είχα 14 χρόνια ένα seat leon και από αυτό πέρασα τα πάνδεινα, διάβαζα και στα φορουμς (vwclub seatclub ) για τα ίδια προβλήματα σε golf και skoda εκτός από seat

Κάπως έτσι βγαίνει το κακό όνομα...

Ενδεικτικά αναφέρω γρυλλους παραθύρων και πολλαπλασιαστές , το ότι έκαιγαν λάδια δεν το αναφέρω γιατί ίσως να είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω την αλήθεια εγω αλλάζω αμάξι κάθε τριετία να έχω πάντα καινούριο μοντέλο .vw group ούτε για αστείο παρόλο που θα έχω εγγύηση. 
Ειδικα σκοντα κάτι μπαρμπάδια τα παίρνουν.

Ελπιζω να βοήθησα.τον ενδιαφερόμενο για αγορά.Τόσα ωραία αμάξια υπάρχουν το σκοντα πας να πάρεις. Το σκοντα.

Εστω δες το captur . Το καινούριο έχουν βελτιώσει παρά πολυ τις αναρτησεις εκεί που ήταν το μειών του. Ωραίο μπάνικο αμαξάκι και καλή τιμή.5 χρόνια εγγύηση.

 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...