Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ford Puma είναι η απάντηση στην ερώτηση σου @Noobios 1000 κυβικά , 125 άλογα . Το είδα σήμερα στην αντιπροσωπεία και είναι πανέμορφο με πολύ ποιοτικό εσωτερικό .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το καινούργιο Captur ειναι κουκλί.

Θα κοίταζα και το Xceed.

Οδήγησε πρώτα και μετά αποφάσισε.

Οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα είναι καμμένες από χέρι εκτός ίσως απο Τογιότα (σίγουρα θα βρεθούν και κάτοχοι να πουν το αντίθετο).

Προσωπικά κοιτάω να με ικανοποιεί στο δρόμο, να μπορώ να πάρω την έκδοση που με ενδιαφέρει και όχι να κάνω εκπτώσεις και να έχω πρόσβαση σε μάστορα που εμπιστεύομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/4/2020 στις 9:47 ΠΜ, Noobios είπε

Ωραια μασκα το Hyundai αλλα ο κωλος του ειναι σαν παλιο Daewoo ρε γμτ. Ομως σε μεγεθος και χωρου ειναι πανω απο τα αλλα και βλεπω και 5 ετη εγγυηση χωρις χλμ οριο. Για αυτο ποσταρα βασικα για να μου προτεινει και κανεις καμια εναλλακτικη που δεν εχω σκεφτει. Στα υποψιν για τεστ ντραιβ και το Hyundai.

Κλείσε τα μάτια και πήγαινε κατευθείαν στην Skoda, παράγγειλε το , πλήρωσε το και περίμενε να σου έρθει η αν είναι ετοιμοπαράδοτο πάρτο και πήγαινε σπίτι σου.... Για το Suzuki με πρόλαβε ένας άλλος που περίγραψε το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Σου το λεω εγγυημένα ότι θα το μετανιώσεις πικρά. Εγώ προσωπικά έχω Nissan Qashqai 1,2 όμως μεταξή Skoda και Suzuki , Skoda με κλειστά μάτια.

F9414323-0053-4331-B998-A430DA6E9C24.jpeg

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ναι . Χαλια το σουζουκι μην το πάρεις . Γεροντιλα παλιόπραγμα..

καιει τα άντερα του 1.2 αυτόματο 90 hp βενζίνη 5.5 lt/100 ολα μέσα στην πόλη.

14800 τελική τιμή μαζί με περίπου 350 ευρώ έξτρα. Βρείτε μου κάτι στα ίδια χρήματα σε vw group μεσαία έκδοση με 7 χρόνια εγγύηση να το πάρω αύριο.το απόλυτο vfm στα χρήματα του.

2E0C85FF-5C50-401E-8A22-17258F1592BF.jpeg

Επεξ/σία από mp123
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Ναι ναι . Χαλια το σουζουκι μην το πάρεις . Γεροντιλα παλιόπραγμα..

καιει τα άντερα του 1.2 αυτόματο 90 hp βενζίνη 5.5 lt/100 ολα μέσα στην πόλη.

14800 τελική τιμή μαζί με περίπου 350 ευρώ έξτρα. Βρείτε μου κάτι στα ίδια χρήματα σε vw group μεσαία έκδοση με 7 χρόνια εγγύηση να το πάρω αύριο.το απόλυτο vfm στα χρήματα του.

2E0C85FF-5C50-401E-8A22-17258F1592BF.jpeg

Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, αλλά αυτόματο κλιματισμό το 2020 νομίζω όλοι τον θέλουμε στάνταρ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κόμπλεξ με τα vag στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο. Να τονίσω ότι δεν είμαι fan του group καθώς όλο όλο 1 αυτοκίνητο μου αρέσει από όλο το γκρουπ το οποίο και έχω αλλά δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην ποιότητα κατασκευής-κυλισης και οδικής συμπεριφοράς. 1 σκάλα πάνω από τα περισσότερα τουλάχιστον το vw που έχω εγώ. Ο άλλος λέει καίει πολλαπλασιαστές.. Ε βάλε ενισχυμένους και όχι μαμά και δεν θα ξανακάνει κιχ ποτέ. Μια φορά μου έκανε κάτι missfire, ούτε καν τον έκαψε άλλαξα τετράδα σε κόκκινους (r8) και από τότε όλα στην εντέλεια. Σέρβις ανά 8κ χλμ και μπουζί ανά 20κ και δόξα το θεό δεν έχω δει καν λαμπάκι να ανάβει που λένε για τα τσεκ και σαχλαμάρες. Λάδι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ μιας και δεν καίει σταγόνα και το αυτοκίνητο είναι stage 2+ 245hp με τερματισμενη τουρμπίνα.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, αλλά αυτόματο κλιματισμό το 2020 νομίζω όλοι τον θέλουμε στάνταρ.

Φιλε μου δεν αντιλέγω αλλά 1500 ευρώ παραπάνω για αυτόματο κλιματισμό ,συν αισθητήρες βροχής για υαλοκαθαριστήρες και πίσω Ηλ. Παράθυρα ( ειδικά πίσω ποτέ δεν ανοίγουμε ) όχι δεν τα έδινα.το καλοκαίρι το βάζω στο 2 και μετά από 10 λεπτά στο 1.Σιγα μην δώσω 16500 για αυτοκίνητο.Αφου σε δυο χρόνια θα το αλλάξω η οποτε βγει το νέο σουιφτ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Το κόμπλεξ με τα vag στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο. Να τονίσω ότι δεν είμαι fan του group καθώς όλο όλο 1 αυτοκίνητο μου αρέσει από όλο το γκρουπ το οποίο και έχω αλλά δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην ποιότητα κατασκευής-κυλισης και οδικής συμπεριφοράς. 1 σκάλα πάνω από τα περισσότερα τουλάχιστον το vw που έχω εγώ. Ο άλλος λέει καίει πολλαπλασιαστές.. Ε βάλε ενισχυμένους και όχι μαμά και δεν θα ξανακάνει κιχ ποτέ. Μια φορά μου έκανε κάτι missfire, ούτε καν τον έκαψε άλλαξα τετράδα σε κόκκινους (r8) και από τότε όλα στην εντέλεια. Σέρβις ανά 8κ χλμ και μπουζί ανά 20κ και δόξα το θεό δεν έχω δει καν λαμπάκι να ανάβει που λένε για τα τσεκ και σαχλαμάρες. Λάδι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ μιας και δεν καίει σταγόνα και το αυτοκίνητο είναι stage 2+ 245hp με τερματισμενη τουρμπίνα.

Σέρβις ανά 8? Διαφωνείς με την πολιτική της εταιρίας ? Κάθε 15000 δλδ και μπουζί κάθε 30?

τι μπορεί να πάθει δηλαδή αν ακολουθεις το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή ?
χωρια που δεν συμφέρει σα κόστος χρησης

 πάντως αυτό με τους πολλαπλασιαστές δεν το κατάλαβα ποτέ , πως γίνεται να ξέρει την λύση ο κάθε insomniac και όχι η μαμά Vw ?να στο έβγαζε με ενισχυμένους , η όταν στο αντικαθιστούσε σε σέρβις (συχνά εκτός εγγυησης) να έβαζε ενισχυμένους η να έκανε μια ανάκληση βρε αδερφέ 

Θα μου πεις με τον τρόπο της στα ρουφάει λίγα λίγα... και δίκιο θα έχεις 

και δεν λέμε ότι δεν έχει ποιότητα κύλισης απλά λέμε ότι με αυτά που ζητάει μέσο και μακρο προθεσμα ίσως καταλήγει ακριβότερο από το να είχες επιλέξει bmw 

Επισης δεν καταλαβαίνω το κόμπλεξ μερικών ενώ δεν έχουν κέρδος από κάποια εταιρία να επιμένουν ότι με τα vw όλα καλά και είναι ιδέα μερικών ότι χαλάνε εύκολα....

λες και θα με χάσεις πελάτη από το συνεργείο κάθε μήνα μερικοί.... 

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Επισης δεν καταλαβαίνω το κόμπλεξ μερικών ενώ δεν έχουν κέρδος από κάποια εταιρία να επιμένουν ότι με τα vw όλα καλά και είναι ιδέα μερικών ότι χαλάνε εύκολα....

Φιλε μου απο ότι εχω δει το κόμπλεξ εδώ μέσα πιο πολύ οι fan των ασιατικών το εχουν,και συνεχώς κράζουν,απορώ πάντα γιατί τέτοιο μένος,τα VW. Πολύ autotriti βλέπεις διαβάζουν.

Προσωπικά μου αρέσουν και τα ιαπωνικά και τα γερμανικά,εκτός από Opel.

Σχετικά με το θέμα,Vitara από εμένα λόγω εμφάνισης.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα οι περισσότεροι που κράζουν είναι κάτοχοι...

υπαρχει ακόμα το autotriti ?
Το θυμάμαι να αργοπεθαίνει 15 χρόνια πριν με την έλευση των forums αυτοκίνησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Σέρβις ανά 8? Διαφωνείς με την πολιτική της εταιρίας ? Κάθε 15000 δλδ και μπουζί κάθε 30?

τι μπορεί να πάθει δηλαδή αν ακολουθεις το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή ?
χωρια που δεν συμφέρει σα κόστος χρησης

 

...

Ίσως για αυτό;

Αναφορά σε κείμενο

... και το αυτοκίνητο είναι stage 2+ 245hp με τερματισμενη τουρμπίνα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giorgos_di είπε

Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, αλλά αυτόματο κλιματισμό το 2020 νομίζω όλοι τον θέλουμε στάνταρ.

Εγώ πάντως αν μου έλεγαν ότι χωρίς clima  στο πουλάω 1000 ευρώ χαμηλότερα θα το επέλεγα....

Δεν το χρησιμοποιώ και πολύ βλέπεις... άντε κάνα ντάλα καταλοκαιρο αλλα και αυτό μόλις δροσίσει λίγο το κλείνω και ανοίγω παράθυρα 

ποια η διαφορά το να γυρίσω τον περιστρεφόμενο διακόπτη στο 3 από το να πατήσω 25 βαθμούς ?
 

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ίσως για αυτό;

Ε τότε αφού ξέρεις ότι δεν είσαι ο μέσος χρήστης τι μας το φέρνεις ως παράδειγμα ?

Πες του άλλου να βάλει στο 1200 1400 Ibiza r8 πολλαπλασιαστές και θα σωθεί...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

...

 

Ε τότε αφού ξέρεις ότι δεν είσαι ο μέσος χρήστης τι μας το φέρνεις ως παράδειγμα ?

Πες του άλλου να βάλει στο 1200 1400 Ibiza r8 πολλαπλασιαστές και θα σωθεί...

Δεν το έγραψα εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 27/04/2020 at 19:00, Haldol said:

Συγκριτικά, το τελευταίο Yaris ζυγίζει 1280 κιλά (μόλις 25 κιλά λιγότερο)

Βέβαια τόσο είναι αν θυμάμαι καλά το εργοστασιακό του GR και όχι του 1000 το οποίο επίσημα πρέπει ακόμα να είναι κάτω από τόνο. 

Προφανώς γυμνό αλλά και πάλι. 

Υπολογίζω ότι η διαφορά τους σε όσο πιο συγκρίσιμες εκδόσεις γίνεται θα είναι καμιά 100αρια κιλά με το Kamiq. 

On 27/04/2020 at 22:14, ntsikos said:

Εντάξει χαλάρωσε σιγά το αμάξι μπαίνεις μέσα και είναι σαν να βρίσκομαι στο Corolla του θείου μου που είναι του 1993

Δεν έχει τύχει να μπω στο Vitara αλλά θα μου κάνει εντύπωση αν έχει τα μαλακα πλαστικά που είχε η Corolla του 1993.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Σέρβις ανά 8? Διαφωνείς με την πολιτική της εταιρίας ? Κάθε 15000 δλδ και μπουζί κάθε 30?

τι μπορεί να πάθει δηλαδή αν ακολουθεις το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή ?
χωρια που δεν συμφέρει σα κόστος χρησης

Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Μόνο καλό του κάνει. Συν ότι το κόστος κατά την άποψη μου είναι αμελητέο για να μην το κάνει κανείς.

Αυτά τα μοτέρ βγάλανε κακό όνομα όταν από τις αρχές που έγινε "της μόδας" το τούρμπο σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής λόγο downsizing κινητήρων κλπ, πήρε και η Κούτση Μαρία και δεν ήξερε καν τι είναι το τούρμπο και τι οδήγηση θέλει. Κακη χρήση κοινώς.

Επεξ/σία από Liapisftw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...