Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SchinasN είπε

Για πετρελαιοκίνητο , μια χαρά είναι η κατανάλωση , αν μάθεις να γεμίζεις ομαλά τις στροφές και να κουμπώνεις σε συγκεκριμένες στροφές θα δεις καλύτερη

Αυτόματο είναι 😉

9 ώρες πριν, DeStyl είπε

Κοιτάζω σήμερα κ έχω στα τελευταία 310 χλμ κατανάλωση 5,9.. προφανώς έκανα λάθος στην προηγούμενη ανάρτηση 5,2 κατανάλωση είχα σε 160χλμ ταξίδι... Για κάποιον που ρώτησε είναι ο 1,5 120 άλογα

Έχεις ακόμα για να στρώσει ο κινητήρας, άσε τις καταναλώσεις και απολαύσε το 😉

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, chriskourou είπε

Ξέρει κανείς γιατί εξαφανίστηκαν οι τιμές από τους configurators από σήμερα;

Λογικά θα αλλάζουν οι τιμές με τα νέα τέλη στο Leon ακόμη δεν έχει μπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλημερες σε ολους! Εκανα το Focus ST line test drive χτες και αφηνω εντυπωσεις αλλα και μια απορια.

Τα θετικα. Αρχικα με αφησαν μονο μου με τον πατερα μου δεν ηρθε μαζι πωλητης (θετικο) για ενα μισαωρο. Το αμαξι αρπαζε σαν τσακμακι με εντυπωσιασε (και ηταν τα 125 αλογα), τα φρενα εξαιρετικα δυνατα, ισως λιγο παραπανω ευαισθητα απο οσο θα ηθελα αλλα προφανως θελει εξοικειωση, το τιμόνι κοφτερό και υπάκουο, ωραία αίσθηση. Θεση οδηγησης φοβερη ανετη και ρυθμιση οπως θες-οχι το ιδιο για συνοδηγο δεν αλλαζε καθ'υψος. Πανεμορφο απο ολες τις γωνιες.ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ χώροι για τους πίσω σε αστείο βαθμό. 3 ενήλικες απο 1.80 μη σας πω κάθονται και σταυροπόδι. Καλή ποιότητα εσωτερικού με εξαίρεση τις πίσω πόρτες που ήταν αναμενόμενο. ΠΑΡΑ πολύ πλούσιος ο εξοπλισμός σε σχέση με ότι έβλεπα στο διαμορφωτή αφού πλέον είναι στάνταρ στην έκδοση οι προβολείς LED, η κάμερα οπισθοπορείας, το αυτόματο παρκάρισμα, η ασύρματη βάση φόρτισης συν τα υπόλοιπα που αναγράφονται.

Τα αρνητικά λίγα και όχι σοβαρά. Δεν μου άρεσε πολύ το πορτμπαγκάζ το περίμενα πολύ πιο ευρύχωρο. Το καντράν μου φάνηκε ''παλιακό'' θα ήθελα πιο σπορ ή με χαρακτήρα κοντέρ. Η οθόνη multimedia ενώ δεν είναι κακή φάνηκε ένα τσικ αργή στην απόκριση. Τριξίματα σε ταμπλο και συναρμογη δεν παρατηρησα.

Το αμάξι με κέρδισε μπορώ να πω, σίγουρα στην κατηγορία τιμής προσφέρει απείρως περισσότερα από τη Giullietta, συν τα ελάχιστα τέλη (87) σχετικά φτηνό σέρβις (120) και την μεγάλη εγγύση.

Η απορία τώρα. Μου έβγαλε προσφορά 21300 κλειδί (προ τόκων) για το 125 και 22900 για το 155 αντίστοιχα με συναγερμό φουλ όλα. Το επιτόκιο που είναι 5,9 αν κάνω τις πράξεις δεν έχει καμία σχέση. 237.75 για 84 δόσεις με 5000 προκαταβολή μας κάνει σύνολο 24971 για το 125αρι. Δε μου κοψε να το κάνω επιτόπου αρα θέλω να μάθω πως υπολογίζουν τους τόκους?? Τα 21300*0,059 είναι 22600 για παραδειγμα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Kαλημερες σε ολους! Εκανα το Focus ST line test drive χτες και αφηνω εντυπωσεις αλλα και μια απορια.

Τα θετικα. Αρχικα με αφησαν μονο μου με τον πατερα μου δεν ηρθε μαζι πωλητης (θετικο) για ενα μισαωρο. Το αμαξι αρπαζε σαν τσακμακι με εντυπωσιασε (και ηταν τα 125 αλογα), τα φρενα εξαιρετικα δυνατα, ισως λιγο παραπανω ευαισθητα απο οσο θα ηθελα αλλα προφανως θελει εξοικειωση, το τιμόνι κοφτερό και υπάκουο, ωραία αίσθηση. Θεση οδηγησης φοβερη ανετη και ρυθμιση οπως θες-οχι το ιδιο για συνοδηγο δεν αλλαζε καθ'υψος. Πανεμορφο απο ολες τις γωνιες.ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ χώροι για τους πίσω σε αστείο βαθμό. 3 ενήλικες απο 1.80 μη σας πω κάθονται και σταυροπόδι. Καλή ποιότητα εσωτερικού με εξαίρεση τις πίσω πόρτες που ήταν αναμενόμενο. ΠΑΡΑ πολύ πλούσιος ο εξοπλισμός σε σχέση με ότι έβλεπα στο διαμορφωτή αφού πλέον είναι στάνταρ στην έκδοση οι προβολείς LED, η κάμερα οπισθοπορείας, το αυτόματο παρκάρισμα, η ασύρματη βάση φόρτισης συν τα υπόλοιπα που αναγράφονται.

Τα αρνητικά λίγα και όχι σοβαρά. Δεν μου άρεσε πολύ το πορτμπαγκάζ το περίμενα πολύ πιο ευρύχωρο. Το καντράν μου φάνηκε ''παλιακό'' θα ήθελα πιο σπορ ή με χαρακτήρα κοντέρ. Η οθόνη multimedia ενώ δεν είναι κακή φάνηκε ένα τσικ αργή στην απόκριση. Τριξίματα σε ταμπλο και συναρμογη δεν παρατηρησα.

Το αμάξι με κέρδισε μπορώ να πω, σίγουρα στην κατηγορία τιμής προσφέρει απείρως περισσότερα από τη Giullietta, συν τα ελάχιστα τέλη (87) σχετικά φτηνό σέρβις (120) και την μεγάλη εγγύση.

Η απορία τώρα. Μου έβγαλε προσφορά 21300 κλειδί (προ τόκων) για το 125 και 22900 για το 155 αντίστοιχα με συναγερμό φουλ όλα. Το επιτόκιο που είναι 5,9 αν κάνω τις πράξεις δεν έχει καμία σχέση. 237.75 για 84 δόσεις με 5000 προκαταβολή μας κάνει σύνολο 24971 για το 125αρι. Δε μου κοψε να το κάνω επιτόπου αρα θέλω να μάθω πως υπολογίζουν τους τόκους?? Τα 21300*0,059 είναι 22600 για παραδειγμα.

Κανένας που πήρε περισσότερα άλογα δεν μετάνιωσε για την επιλογή του αυτή. Αντιθέτως όσοι για να γλιτώσουμε κάνα 2χίλιαρο πήραμε κάποτε λιγότερα άλογα, το μετανιώσαμε και πλέον χτυπάμε το κεφάλι μας. Παθών με Getz 1.1 67hp που για να γλιτώσω 1k δεν πήρα το 1.4 96hp. Αυτό με την τελική τιμή μετά τόκων είναι άλλη υπόθεση. Αν σε παίρνει οικονομικά πήγαινε στα 155, ή δώσε περισσότερη προκαταβολή.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cloud13 είπε

Kαλημερες σε ολους! Εκανα το Focus ST line test drive χτες και αφηνω εντυπωσεις αλλα και μια απορια.

Τα θετικα. Αρχικα με αφησαν μονο μου με τον πατερα μου δεν ηρθε μαζι πωλητης (θετικο) για ενα μισαωρο. Το αμαξι αρπαζε σαν τσακμακι με εντυπωσιασε (και ηταν τα 125 αλογα), τα φρενα εξαιρετικα δυνατα, ισως λιγο παραπανω ευαισθητα απο οσο θα ηθελα αλλα προφανως θελει εξοικειωση, το τιμόνι κοφτερό και υπάκουο, ωραία αίσθηση. Θεση οδηγησης φοβερη ανετη και ρυθμιση οπως θες-οχι το ιδιο για συνοδηγο δεν αλλαζε καθ'υψος. Πανεμορφο απο ολες τις γωνιες.ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ χώροι για τους πίσω σε αστείο βαθμό. 3 ενήλικες απο 1.80 μη σας πω κάθονται και σταυροπόδι. Καλή ποιότητα εσωτερικού με εξαίρεση τις πίσω πόρτες που ήταν αναμενόμενο. ΠΑΡΑ πολύ πλούσιος ο εξοπλισμός σε σχέση με ότι έβλεπα στο διαμορφωτή αφού πλέον είναι στάνταρ στην έκδοση οι προβολείς LED, η κάμερα οπισθοπορείας, το αυτόματο παρκάρισμα, η ασύρματη βάση φόρτισης συν τα υπόλοιπα που αναγράφονται.

Τα αρνητικά λίγα και όχι σοβαρά. Δεν μου άρεσε πολύ το πορτμπαγκάζ το περίμενα πολύ πιο ευρύχωρο. Το καντράν μου φάνηκε ''παλιακό'' θα ήθελα πιο σπορ ή με χαρακτήρα κοντέρ. Η οθόνη multimedia ενώ δεν είναι κακή φάνηκε ένα τσικ αργή στην απόκριση. Τριξίματα σε ταμπλο και συναρμογη δεν παρατηρησα.

Το αμάξι με κέρδισε μπορώ να πω, σίγουρα στην κατηγορία τιμής προσφέρει απείρως περισσότερα από τη Giullietta, συν τα ελάχιστα τέλη (87) σχετικά φτηνό σέρβις (120) και την μεγάλη εγγύση.

Η απορία τώρα. Μου έβγαλε προσφορά 21300 κλειδί (προ τόκων) για το 125 και 22900 για το 155 αντίστοιχα με συναγερμό φουλ όλα. Το επιτόκιο που είναι 5,9 αν κάνω τις πράξεις δεν έχει καμία σχέση. 237.75 για 84 δόσεις με 5000 προκαταβολή μας κάνει σύνολο 24971 για το 125αρι. Δε μου κοψε να το κάνω επιτόπου αρα θέλω να μάθω πως υπολογίζουν τους τόκους?? Τα 21300*0,059 είναι 22600 για παραδειγμα.

Το 5.9 είναι ετήσιο οπότε έχει άλλη φόρμουλα υπολογισμού δεν την θυμάμαι ψάξε μία google θα την βρεις.

Το νέο focus που φέρνουν τώρα δεν έχει το ψηφιακό καντράν? Αυτό νομίζω είχα διαβάσει

Και εμένα ενώ μου αρέσει αρκετά απέξω μέσα κάτι με χαλάει , δεν είναι άσχημο αλλά είναι όντως κάπως παλιακο

Τώρα για τα άλογα, αν αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση και τίποτα άλλο ( έτσι μου είχαν πει όταν είχα ρωτήσει) με 400€ νομίζω σου βάζουν πρόγραμμα που δεν χάνεις εγγύηση και πάει τουλάχιστον 140 άλογα

Οπότε αν σου αρέσει μπορείς να κάνεις και αυτό για να γλυτώσεις την διαφορά, αν το αποφασίσεις στείλε μου πμ να σου πω αντιπροσωπεία που έχει γενικά και καλό όνομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Κανένας που πήρε περισσότερα άλογα δεν μετάνιωσε για την επιλογή του αυτή. Αντιθέτως όσοι για να γλιτώσουμε κάνα 2χίλιαρο πήραμε κάποτε λιγότερα άλογα, το μετανιώσαμε και πλέον χτυπάμε το κεφάλι μας. Παθών με Getz 1.1 67hp που για να γλιτώσω 1k δεν πήρα το 1.4 96hp. Αυτό με την τελική τιμή μετά τόκων είναι άλλη υπόθεση. Αν σε παίρνει οικονομικά πήγαινε στα 155, ή δώσε περισσότερη προκαταβολή.

Eιμαι σε φαση που προτιμω να εχω ενα κεφαλαιο-μαξιλαρι πισω μου απο το να πετυχω καλυτερη συνολικη τιμη και να μειωθει ενα 20αρικο μονο η δοση (ερχεται και γαμος το 22..) οποτε ιδανικα οσο λιγοτερη η προκαταβολη τοσο καλυτερα. Μεχρι και ο πατερας μου ειπε ''τραβα για τα 155 ειναι μικρη η διαφορα'' πρωτη φορα τον ακουω να μιλαει ετσι🤣 Αλλα θα θελα να ξεκαθαρισω πως καταληγουμε σε αυτα τα συνολα. Επισης θα ηθελα και το B&O ηχοσυστημα αλλα παει 430 παραπανω και δεν το εδινε δωρο με τιποτα :P

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Το 5.9 είναι ετήσιο οπότε έχει άλλη φόρμουλα υπολογισμού δεν την θυμάμαι ψάξε μία google θα την βρεις.

Το νέο focus που φέρνουν τώρα δεν έχει το ψηφιακό καντράν? Αυτό νομίζω είχα διαβάσει

Και εμένα ενώ μου αρέσει αρκετά απέξω μέσα κάτι με χαλάει , δεν είναι άσχημο αλλά είναι όντως κάπως παλιακο

Τώρα για τα άλογα, αν αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση και τίποτα άλλο ( έτσι μου είχαν πει όταν είχα ρωτήσει) με 400€ νομίζω σου βάζουν πρόγραμμα που δεν χάνεις εγγύηση και πάει τουλάχιστον 140 άλογα

Οπότε αν σου αρέσει μπορείς να κάνεις και αυτό για να γλυτώσεις την διαφορά, αν το αποφασίσεις στείλε μου πμ να σου πω αντιπροσωπεία που έχει γενικά και καλό όνομα

Ααα αν ειναι ετσι τοτε το αναποσβεστο κεφαλαιο καθε χρονο ανατοκιζεται στο 5.9 οποτε το προυπολογιζουν και σου λενε τη δοση για να ξεχρεωσεις στα 7 χρονια. Ετσι εξηγειται αν και ειναι λιγο απατη μαρκετινγκ για να πεις α τι ωραια 5.9% αλλα πληρωνεις 4-5 χιλιαρικα πανω τελικα. Σου στελνω pm για το αλλο ναι! Οσο για το καντραν ειναι βελονες (που μου αρεσουν σαν κουλτουρα δε θελω φουλ ψηφιακο) με οθονη στη μεση για πληροφοριες trip comp κλπ απλα το στησιμο οι γραμματοσειρες και τα χρωματα ειναι παλιακα ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@cloud13 εχω το ford focus active 125 αλογα εδω και 1 μηνα.

Επειδη εχω αρχισει να το ανοιγω τωρα, θα σου πω το εξης. Ενω εχει γκαζι (στο σπορ) δεν ακους την μηχανη και περιμενεις να το "νιωσεις" απο την επιταχυνση. 
Αυτο ψυχολογικα εμενα λειτουργει αρνητικα και θα ζηταω παραπανω αλογα. 
Αλλα πιανω 140 για πλακα και χωρις ζορι.
Επισης δε περιμενα τον Νοεμβριο για το 155αρη ειναι η μπαταρια, τα παραπανω λεφτα και οι υποδεεστερες αναρτησεις. Αν ειχε και ψηφιακο καντραν το καινουργιο θα το σκεφτομουν περισσοτερο.
Το πορπαγκαζ θεωρειται απο τα μικροτερα της κατηγοριας του, αλλα κατα 30-40Λιτρα περιπου. Βεβαια οι φιλοι μου που καθονται πισω, λενε "ειναι εκνευριστικα ανετο"   
Τα φρενα του ειναι εντυπωσιακα. Ριχνει αγκυρα.
Το lane assist λειτουργει παρα πολυ καλα. 
Το collision assist δεν εχω ιδεα πως δουλευει και δε θελω να μαθω :P Αν και 2-3 φορες εχει λειτουργησει (οχι το active braking) αλλα μονο το allert.
Oi αναρτησεις του φοβερες ειανι παρα πολυ καλες. (εμενα φοραει πολλαπλων συνδεσμων πισω)
Η καταναλωση για τα ματια μου ειναι σε πολυ καλα επιπεδα.  Πηγα Ναυπλιο Γυρισα με cruise control ~130/140 - 2 Ατομα, κλιματισμο  5.4L/100
Μεσα στην πολη θα δεις και 7.5 Αν εισαι σταματα ξεκινα.  Εγω που κινουμαι και λιγο προς Βαρη 1 φορα την εβδομαδα(πιο ανοιχτοι δρομοι) ειμαι στο 6.7/100
Το αυτοματο παρκαρισμα με εχει εντυπωσιασει για το πως παρκαρει. Εκει που λες οτι δε χωραει, μπαινει και εχεις και χωρο :P
Η ασυρματη φορτιση ειναι θετικο εξτρα( δε το εχω) αλλα να σιγουρεψεις αν δουλευει το android auto ασυρματα. Αλλιως χεστηκες για την ασυρματη.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GoMaR είπε

@cloud13 εχω το ford focus active 125 αλογα εδω και 1 μηνα.

Επειδη εχω αρχισει να το ανοιγω τωρα, θα σου πω το εξης. Ενω εχει γκαζι (στο σπορ) δεν ακους την μηχανη και περιμενεις να το "νιωσεις" απο την επιταχυνση. 
Αυτο ψυχολογικα εμενα λειτουργει αρνητικα και θα ζηταω παραπανω αλογα. 
Αλλα πιανω 140 για πλακα και χωρις ζορι.
Επισης δε περιμενα τον Νοεμβριο για το 155αρη ειναι η μπαταρια, τα παραπανω λεφτα και οι υποδεεστερες αναρτησεις. Αν ειχε και ψηφιακο καντραν το καινουργιο θα το σκεφτομουν περισσοτερο.
Το πορπαγκαζ θεωρειται απο τα μικροτερα της κατηγοριας του, αλλα κατα 30-40Λιτρα περιπου. Βεβαια οι φιλοι μου που καθονται πισω, λενε "ειναι εκνευριστικα ανετο"   
Τα φρενα του ειναι εντυπωσιακα. Ριχνει αγκυρα.
Το lane assist λειτουργει παρα πολυ καλα. 
Το collision assist δεν εχω ιδεα πως δουλευει και δε θελω να μαθω :P Αν και 2-3 φορες εχει λειτουργησει (οχι το active braking) αλλα μονο το allert.
Oi αναρτησεις του φοβερες ειανι παρα πολυ καλες. (εμενα φοραει πολλαπλων συνδεσμων πισω)
Η καταναλωση για τα ματια μου ειναι σε πολυ καλα επιπεδα.  Πηγα Ναυπλιο Γυρισα με cruise control ~130/140 - 2 Ατομα, κλιματισμο  5.4L/100
Μεσα στην πολη θα δεις και 7.5 Αν εισαι σταματα ξεκινα.  Εγω που κινουμαι και λιγο προς Βαρη 1 φορα την εβδομαδα(πιο ανοιχτοι δρομοι) ειμαι στο 6.7/100
Το αυτοματο παρκαρισμα με εχει εντυπωσιασει για το πως παρκαρει. Εκει που λες οτι δε χωραει, μπαινει και εχεις και χωρο :P
Η ασυρματη φορτιση ειναι θετικο εξτρα( δε το εχω) αλλα να σιγουρεψεις αν δουλευει το android auto ασυρματα. Αλλιως χεστηκες για την ασυρματη.

Αυτο που οδηγησα πρεπει να ειχε ακριβως το ιδιο μοτερ με σενα δεν ηταν το Mehv, ηταν το ecoboost 125αρι. Στην καμπινα του St line περναγε οσο γρυλλισμα επρεπε οταν εδινα στροφες πανω απο 3000 ισως παιζει ρολο το στησιμο μεταξυ active που suvιζει και του σπορ st line. Πραγματικα τα φρενα ειναι αγκυρα αφου ενιωθα νεος οδηγος κοκκαλωνε για αστειο. Δεν ειμαι πολυ fan ολων των ηλεκτρονικων υποσυστηματων να πω την αληθεια αν ηταν στο χερι μου θα ειχε και κανονικο χειροφρενο και μιζα δε μου αρεσουν τοσα κουμπια. Αναρτησεις πολλαπλων ειναι μεγαλη υποθεση αλλα στην εκδοση που κοιταω 99% εχει ημιακαμπτο (δε ρωτησα το ξεχασα με αυτα και με αυτα). Ενα ακομα που δε ρωτησα ειναι αν πλεον αποθηκευει προτιμησεις και δε χρειαζεται καθε μερα να πηγαινεις στο eco η το sport, ειχα διαβασει οτι επιστρεφει παντα στο Normal οταν το σβηνεις. Ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι γυρναει παντα στο Νορμαλ. Ενταξει ενα κουμπι ειναι. Θα το συνηθισεις :)

 

Πιεσε τους για αλλο επιτοκιο. Εμενα μου εδωσαν με 4% + 0.6%  Εδωσα 10.000 και μεχρι 4.5 χρονια ειχαν προγραμμα απο Εθνικη με 4% επιτοκιο.
Δε νομιζω παντως το φοκους st line να εχει ημιακαμπτο αξονα.
Επισης εχει 2 χρονια δωρεαν ιντερνετ. Αυτο σημαινει στο ford pass (εφαρμογη) βλεπεις odometer, ποσα χιλιομετρα εχεις υπολοιπο. Κατασταση λαδιου, πιεσεις ελαστικων και το σημαντικο που το εχεις παρκαρει :P 

Οταν πατησα προκα (λολ) μου εσκασε μηνυμα η εφαρμογη στο κινητο οτι εχω λιγο αερα.

Επεξ/σία από GoMaR
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Οχι γυρναει παντα στο Νορμαλ. Ενταξει ενα κουμπι ειναι. Θα το συνηθισεις :)

Πιεσε τους για αλλο επιτοκιο. Εμενα μου εδωσαν με 4% + 0.6%  Εδωσα 10.000 και μεχρι 4.5 χρονια ειχαν προγραμμα απο Εθνικη με 4% επιτοκιο.
Δε νομιζω παντως το φοκους st line να εχει ημιακαμπτο αξονα.
Επισης εχει 2 χρονια δωρεαν ιντερνετ. Αυτο σημαινει στο ford pass (εφαρμογη) βλεπεις odometer, ποσα χιλιομετρα εχεις υπολοιπο. Κατασταση λαδιου, πιεσεις ελαστικων και το σημαντικο που το εχεις παρκαρει :P 

Δυσκολο να ξεχασω που εχω παρκαρει αφου 99% μπορει να κοιμαμαι και μεσα τον πρωτο καιρο 🤣🤣🤣 Το επιτοκιο χλωμο να το γλυτωσω γιατι κυνηγαω τη μινιμουμ προκαταβολη αλλα αυτο που μου ειπε και δε μπορουσε να αποτυπωσει γραπτως ειναι οτι οταν παω να ξεκινησω τη διαδικασια ως αντιπροσωπεια θα κανει κατι παραπανω σε εκπτωση, αυτο που καταλαβα ειναι ενα 600αρι ακομα. Φυσικα θα πιεσω οσο μπορω οταν ερθει η ωρα και θα παω και σε 1-2 αντιπροσωπους ακομα να δω που κινουνται. Σε χρωμα τι εχεις? Το plain λευκο που οδηγησα μου αρεσε αλλα δεν ειναι μεταλλικο, το λευκο μεταλλικο ειναι ζαχαρι και χαλια για μενα και στη προσφορα εβαλα ενα σκουρο μπλε που το ειδα σε Puma ομως αν και φαινοταν ωραιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Focus St-line και St-lineX με τα 125 και τα 155 mHeV ξέρει κάποιος αν έχουν πολλαπλούς πίσω ή ημιάκαμπτο? Πέρσυ ήξερα ότι τα 1000άρια Focus ανεξαρτήτως έκδοσης είχαν ημιάκαμπτο και μόνο όσα έρχονταν με τον 1.5 είχαν πολλαπλούς. Άλλαξε κάτι φέτος με τους νέους εξοπλισμούς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...