Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Speculoos είπε

Δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει η τεχνολογία. Πριν από ένα μήνα περίπου η κυβέρνηση των Βρυξελλών αποφάσισε να ξεκινήσει την εφαρμογή ενός συστήματος διοδίων από Γενάρη του 2022 το οποίο θα πληρώνουν όλοι, κάτοικοι ή μη. Για τους κατοίκους αναπτύχθηκε η πλατφόρμα Smartmove όπου μέσω gps θα συλλέγει τα στοιχεία της κίνησης του αμαξιού (τι ώρα και μέρα έγινε η μετακίνηση και ποια διαδρομή ακολουθήθηκε). Στο τέλος του χρόνου θα υπολογίζεται το ποσό που είναι να πληρώσεις και θα σου έρχεται το μπουγιουρντί σπίτι. Όσοι δεν θέλουν για τον χ,ψ λόγο να βάλουν tracker στο αυτοκίνητό τους θα πληρώνουν ένα flat ποσο είτε μετακινούν το αυτοκίνητο είτε όχι.

Υπάρχουν πολλα links σε γαλλικά/ολλανδικά για το πώς θα γίνεται, αυτό που βρήκα πρόχειρα στα αγγλικά για περιγραφή του συστήματος είναι το παρακάτω:

https://www.thebulletin.be/brussels-capital-region-one-step-closer-implementing-smartmove-toll-system

Η τεχνολογία υπάρχει, το κόστος όμως για την καταγραφή των ετήσιων κινήσεων κάθε οχήματος όπως και η αρχειοθέτηση όλων αυτών των κινήσεων για κάποια έτη θα είναι τεράστιο αναλογικά με το κέρδος. Δεν χρειάζεται επίσης να συζητήσουμε το ηθικό κομμάτι της καταγραφής κάθε κίνησης του κάθε οχήματος. Πλήρης καταπάτηση προσωπικών δεδομένων είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω κι εγώ τον @tsofras, μήπως έκανες test drive το Arona? Κοιτούσα για το ibiza αλλά ίσως το Arona να με καλύψει καλύτερα σε κάποιες διαδρομές λόγο απόστασης από το έδαφος + το μεγαλύτερο πορτπαγκαζ. Βλέπω έχουν βάλει και κάτι καινούργια 1.5 FR σκοτωμένα στο car, κάτω από 19k.

Ίσως να έχεις ξανά γράψει για τον 1.0 αλλά με τόσα post δεν είναι εύκολο να το βρω, από ότι καταλαβαίνω το πάει καλά το Ibiza. Αν έχει κάποιος άλλος άποψη ευπρόσδεκτη προφανώς

 

Επεξ/σία από bkran
Λάθος mention
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bkran είπε

Να ρωτήσω κι εγώ τον @tsofras, μήπως έκανες test drive το Arona? Κοιτούσα για το ibiza αλλά ίσως το Arona να με καλύψει καλύτερα σε κάποιες διαδρομές λόγο απόστασης από το έδαφος + το μεγαλύτερο πορτπαγκαζ. Βλέπω έχουν βάλει και κάτι καινούργια 1.5 FR σκοτωμένα στο car, κάτω από 19k.

Ίσως να έχεις ξανά γράψει για τον 1.0 αλλά με τόσα post δεν είναι εύκολο να το βρω, από ότι καταλαβαίνω το πάει καλά το Ibiza. Αν έχει κάποιος άλλος άποψη ευπρόσδεκτη προφανώς

 

Δεν το έκανα ποτέ φίλε μου γιατί ενώ το σκεφτόμουν όταν είδα το τεστ ταράνδου άλλαξα γνώμη οπότε το προσπέρασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Burgos είπε

Η τεχνολογία υπάρχει, το κόστος όμως για την καταγραφή των ετήσιων κινήσεων κάθε οχήματος όπως και η αρχειοθέτηση όλων αυτών των κινήσεων για κάποια έτη θα είναι τεράστιο αναλογικά με το κέρδος. Δεν χρειάζεται επίσης να συζητήσουμε το ηθικό κομμάτι της καταγραφής κάθε κίνησης του κάθε οχήματος. Πλήρης καταπάτηση προσωπικών δεδομένων είναι

Είναι δύσκολο όταν δεν υπάρχει η υποδομή. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, αυτή των Βρυξελλών, η υποδομή υπάρχει ήδη. Σε όλη την πόλη υπάρχουν κάμερες και καταγραφικά που είναι σε συνεχή λειτουργία οπότε δεν υπάρχει κόστος να συνδεθούν με το νέο σύστημα. Παρόμοιες κάμερες υπάρχουν και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Ενδιαφέρον ειδικά για όσους είναι στο IT και στο urban planning έχει το site του project, https://smartmove.brussels/en/project που εξηγεί τι και πώς έστω κι επιφανειακά. Θα εφαρμοστεί σε ένα χρόνο από τώρα σε όλα τα 160 τ.χλμ. της πόλης και δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε ότι αυτός ο φόρος που αποφάσισε η κυβέρνηση των Βρυξελλών (οικολόγοι-πράσινοι) σε συνδυασμό με την αυστηρή επιβολή του ορίου των 30 χλμ/ώρα παντού που ξεκινάει σε 15 μέρες από σήμερα σκοπό έχει την σταδιακή απαξίωση της χρήσης αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικά, από τον φόρο δεν γλιτώνουν ούτε τα υβριδικά ούτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μέχρι στιγμής πληρώνουν μειωμένα ή και καθόλου τέλη. Για την αυστηρότητα του μέτρου των 30 χλμ είμαι παθών καθώς κατά την πιλοτική εφαρμογή έχω φάει δύο κλήσεις γιατί πήγαινα με 38 και 44 χλμ αντίστοιχα...

Για τα προσωπικά δεδομένα στο site αναφέρεται ότι: Travellers’ privacy remains a top priority in the development of the SmartMove app. Every effort will be made to guarantee the right to privacy.  🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Για την αυστηρότητα του μέτρου των 30 χλμ είμαι παθών καθώς κατά την πιλοτική εφαρμογή έχω φάει δύο κλήσεις γιατί πήγαινα με 38 και 44 χλμ αντίστοιχα...

Πωωω αρχίσανε και εκεί τα τρελά, σαν το Λονδίνο; Ήδη το '18 που είχα κυκλοφορήσει αρκετά Βρυξέλλες το 50 και τα διάφορα average speed zones στα προάστια μου είχαν κακοφανεί, φαντάσου τώρα με 30 😬

Όσο για το privacy...μην σκίζονται τόσο, συγκινηθήκαμε! 

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, bkran είπε

Να ρωτήσω κι εγώ τον @tsofras, μήπως έκανες test drive το Arona? Κοιτούσα για το ibiza αλλά ίσως το Arona να με καλύψει καλύτερα σε κάποιες διαδρομές λόγο απόστασης από το έδαφος + το μεγαλύτερο πορτπαγκαζ. Βλέπω έχουν βάλει και κάτι καινούργια 1.5 FR σκοτωμένα στο car, κάτω από 19k.

Ίσως να έχεις ξανά γράψει για τον 1.0 αλλά με τόσα post δεν είναι εύκολο να το βρω, από ότι καταλαβαίνω το πάει καλά το Ibiza. Αν έχει κάποιος άλλος άποψη ευπρόσδεκτη προφανώς

 

Να σου απαντήσω εγώ...

εχουμε το αρονα 1.0 115 άλογα στην οικογένεια σε leasing σε μια μέτρια έκδοση και πήγα προσφάτως να δω το cng του. 
 

Δεν είναι πολύ κακό αλλά ούτε και πολύ καλό. Μια μέτρια κατάσταση - κατώτερο σαφώς πχ από το Leon κατασκευαστικά. Εγώ το απέκλεισα κ λόγω κακής ποιοτητας κ λόγω τιμής. Στα ίδια κ λιγότερα λεφτά παίρνεις το πολύ ανώτερο εξοπλιστικά skoda kamiq. Οδηγικά ελαφρώς ανώτερο για εμένα τo αδερφάκι kamiq. Το αρονα το βρηκα  εξαρχης μάλιστα (καθως το πήραμε 2-3 μηνες αφοτού βγήκε) λιγάκι ανυπάκουο στους χειρισμούς - ίσως αυτό αιτιολογεί και το μετέπειτα κακό τεστ ταράνδου που αναφέρει ο φίλτατος τσοφρας. Εάν θες τη γνώμη μου παντως, εάν προτίθεται να δώσεις 19000 για arona ανέβα 2 χιλιάδες κ παρε το Q2 (δυστυχώς εμάς δε μας έκανε καθως δεν έβγαινε σε φυσικό αέριο). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Να σου απαντήσω εγώ...

εχουμε το αρονα 1.0 115 άλογα στην οικογένεια σε leasing σε μια μέτρια έκδοση και πήγα προσφάτως να δω το cng του. 
 

Δεν είναι πολύ κακό αλλά ούτε και πολύ καλό. Μια μέτρια κατάσταση - κατώτερο σαφώς πχ από το Leon κατασκευαστικά. Εγώ το απέκλεισα κ λόγω κακής ποιοτητας κ λόγω τιμής. Στα ίδια κ λιγότερα λεφτά παίρνεις το πολύ ανώτερο εξοπλιστικά skoda kamiq. Οδηγικά ελαφρώς ανώτερο για εμένα τo αδερφάκι kamiq. Το αρονα το βρηκα  εξαρχης μάλιστα (καθως το πήραμε 2-3 μηνες αφοτού βγήκε) λιγάκι ανυπάκουο στους χειρισμούς - ίσως αυτό αιτιολογεί και το μετέπειτα κακό τεστ ταράνδου που αναφέρει ο φίλτατος τσοφρας. Εάν θες τη γνώμη μου παντως, εάν προτίθεται να δώσεις 19000 για arona ανέβα 2 χιλιάδες κ παρε το Q2 (δυστυχώς εμάς δε μας έκανε καθως δεν έβγαινε σε φυσικό αέριο). 

To Q2 με τι κινητήρα? Όταν έψαχνα εγώ έπαιζε προσφορά σε Arona FR 1.5 150 στα 19500ε και απο εξοπλισμό δεν του έλλειπε κάτι (μόνο κάμερα και τεμπέλης νομίζω απο τα "βασικά" και τον τεμπέλη μου τον έβαζαν δώρο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

To Q2 με τι κινητήρα? Όταν έψαχνα εγώ έπαιζε προσφορά σε Arona FR 1.5 150 στα 19500ε και απο εξοπλισμό δεν του έλλειπε κάτι (μόνο κάμερα και τεμπέλης νομίζω απο τα "βασικά" και τον τεμπέλη μου τον έβαζαν δώρο)

Τον ίδιο 1.0Τ 116 και με κάνα 2-3 κατοστάρικα παραπάνω παίζει και ο 1.6TDI (δε ξέρω για το τελευταίο εάν έχουν μείνει αυτοκίνητα).
Οι τιμές που ακουσα εγώ για το αρονα πριν 10 μέρες ήταν από άλλο πλανήτη (το fr 1.5 πηγαινε κοντά 23 κ όπως είπες του έλειπε βασικός εξοπλισμός όπως ο τεμπέλης και η κάμερα κ νομίζω και Έργ. αισθητήρες, κατά τα αλλά είχε αλκαντάρα καθίσματα...).

μου gtec σε μεσαία έκδοση άγγιζε την εικοσαρα κ του έλειπαν πολλά...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τον ίδιο 1.0Τ 116 και με κάνα 2-3 κατοστάρικα παραπάνω παίζει και ο 1.6TDI (δε ξέρω για το τελευταίο εάν έχουν μείνει αυτοκίνητα).
Οι τιμές που ακουσα εγώ για το αρονα πριν 10 μέρες ήταν από άλλο πλανήτη (το fr 1.5 πηγαινε κοντά 23 κ όπως είπες του έλειπε βασικός εξοπλισμός όπως ο τεμπέλης και η κάμερα κ νομίζω και Έργ. αισθητήρες, κατά τα αλλά είχε αλκαντάρα καθίσματα...).

μου gtec σε μεσαία έκδοση άγγιζε την εικοσαρα κ του έλειπαν πολλά...

Πάνε καλά ? Τι 23Κ με την καμία δεν αξίζει τόσα , στα 19500 για το FR μία χαρά ήταν

Αλλιώς ένα υπερυψωμένο ibiza είναι κλάιν

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πάνε καλά ? Τι 23Κ με την καμία δεν αξίζει τόσα , στα 19500 για το FR μία χαρά ήταν

Αλλιώς ένα υπερυψωμένο ibiza είναι κλάιν

Αν κατάλαβα καλά ( χωρίς να πάω να ρωτήσω ) πρέπει να έχει αλλάξει και να έρχεται μόνο με DSG το 1.5 πλέον. Ίσως πάω μια βόλτα να τα μάθω καλύτερα.

Πάντως το Skoda δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά, το προσπάθησα αλλά δεν. 

 

Με βλέπω κι εμένα με Ibiza στο τέλος :). Τουλάχιστον αυτό έχει 6άρι οπότε στο ταξίδι θα είναι ποιο ήσυχο

Τελικά κάτι βρήκα στον τιμολογοκατάλογο, το 23+ είναι όντως με DSG

image.png.6dcfe1293137e919bd8f9ab1a39fb11e.png

Επεξ/σία από bkran
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, bkran είπε

Αν κατάλαβα καλά ( χωρίς να πάω να ρωτήσω ) πρέπει να έχει αλλάξει και να έρχεται μόνο με DSG το 1.5 πλέον. Ίσως πάω μια βόλτα να τα μάθω καλύτερα.

Πάντως το Skoda δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά, το προσπάθησα αλλά δεν. 

 

Με βλέπω κι εμένα με Ibiza στο τέλος :). Τουλάχιστον αυτό έχει 6άρι οπότε στο ταξίδι θα είναι ποιο ήσυχο

Τελικά κάτι βρήκα στον τιμολογοκατάλογο, το 23+ είναι όντως με DSG

image.png.6dcfe1293137e919bd8f9ab1a39fb11e.png

Κάτι τέτοιο παίζει με το 1.5 όντως. 
 

αν είναι να περάσεις τα 20, με 22 παίρνεις μεγαλύτερη κατηγορία, το karoq με τον 1.5 ή όπως ήδη είπα το Q2 με τον χιλιάρι - το σεατ για κανένα λογο

 

παντως είναι πολύ καλό το πακέτο που προσφέρει για τα λεφτά του το kamiq. 
σήμερα μας το έδωσαν για «πολυήμερο test drive-εξυπηρέτηση» και έχουμε κάνει ήδη καμία 30 χλμ - εξαιρετικό. Αναγνωρίζω και ξανατονιζω την έλλειψη hill assist στα ετοιμοπαράδοτα (παραγγελία μπαίνει με ούτε κατοσταρικο). 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

For what it's worth ανακοινώθηκαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο Βέλγιο για το 2020. Φέτος ήταν η χειρότερη χρονιά της αγοράς, πωλήθηκαν 425000 καινούργια αυτοκίνητα μέχρι τις 14/12, τέτοιο νούμερο είχε να δει η αγορά από το μακρινό 1997 που είχαν πωληθεί σχεδόν 400000 κομμάτια. Συγκριτικά το 2019 έγιναν πάνω από 550000 νέες ταξινομήσεις. Όπως είχαμε γράψει και παλιότερα η αγορά του μεταχειρισμένου επωφελήθηκε της κρίσης καθώς οι πωλήσεις έμειναν σταθερές (και λίγο αυξημένες σε σχέση με πέρσι).

Το τοπ-20 των μοντέλων διαμορφώθηκε ως εξής όπου στις 3 πρώτες θέσεις έγινε μεγάλη μάχη):

1. VOLKSWAGEN GOLF (για μια ακόμα χρονιά...7709 κομμάτια)

2. RENAULT CLIO (πολύ κοντά με 7508)

3. MERCEDES A CLASS (7426 νέες Α μέσα στο 2020, ήταν μάλιστα το πιο ευπώλητο μοντέλο μέχρι τον Ιούνιο)

4. VOLVO XC40 (6600, για δεύτερη χρονιά που το made in Belgium SUV πλασάρεται στην πρώτη πεντάδα)

5. SKODA OCTAVIA

6. CITROEN C3

7. PEUGEOT 208

8. RENAULT CAPTUR

9. VOLKSWAGEN POLO

10. BMW X1

11. OPEL CORSA

12. BMW 1 SERIES

13. HYUNDAI TUCSON

14. BMW 3 SERIES

15. DACIA DUSTER

16. PEUGEOT 2008

17. DACIA SANDERO

18. FORD FOCUS

19. MERCEDES CLA

20. VOLKSWAGEN T-ROC

 

Αντίστοιχα και η ελληνική αγορά δεν είδε καλύτερες μέρες. Μέχρι δυο βδομάδες πριν είχαν γίνει 74500 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, πολύ χαμηλότερα από τις 107000 που είχαν γίνει πέρσι. Δεν ξέρω αν υπάρχουν νούμερα για μοντέλα όμως, με γρήγορο ψάξιμο είδα μόνο συνολικά για μάρκες όπου κλασική αξία η Toyota είναι στην κορυφή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, paylidis είπε

Κάτι τέτοιο παίζει με το 1.5 όντως. 
 

αν είναι να περάσεις τα 20, με 22 παίρνεις μεγαλύτερη κατηγορία, το karoq με τον 1.5 ή όπως ήδη είπα το Q2 με τον χιλιάρι - το σεατ για κανένα λογο

 

παντως είναι πολύ καλό το πακέτο που προσφέρει για τα λεφτά του το kamiq. 
σήμερα μας το έδωσαν για «πολυήμερο test drive-εξυπηρέτηση» και έχουμε κάνει ήδη καμία 30 χλμ - εξαιρετικό. Αναγνωρίζω και ξανατονιζω την έλλειψη hill assist στα ετοιμοπαράδοτα (παραγγελία μπαίνει με ούτε κατοσταρικο). 

μετα την αγορα, δεν μπορει να μπει το hill assist?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...