Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, SMPILOR είπε

Σήμερα μου έγινε επιστροφή χρημάτων, η παραγγελία μου έγινε 27-04  

Πως γινεται ρε φιλε να σου έγινε επιστροφή. Εγώ έκανα 23 Απριλίου και ακόμη τίποτα. Ανέβασε την κίνηση να σε πιστέψουμε. 

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Φιλε εγω ειμαι στην 5η εργασιμη σημερα κ δεν ειδα τιποτα.

Πφφφφ...

Βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν παρει τα χρηματα τους πισω μην μιλησω καν για παραγγελιες... Το παθημα να μας γινει μαθημα αλλα πρεπει να παρουμε τα λεφτα μας πισω με τον εναν ή τον αλλον τροπο.  Πιστευεις οτι την αλλη βδομαδα υπαρχει ενδεχομενο να γινουν επιστροφες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tartaki είπε

Η αλήθεια είναι πως κι εμενα το email αυτο με ανησυχησε καπως (απο την αλλη λεω , οκ εχουμε μια ελπιδα) από την άποψη οτι θέλουν να γράψουμε οτι εμείς προβήκαμε σε ακύρωση της συναλλαγης.. Ίσως έχουν κάποιο συμφέρον ως προς τα μάτια της τράπεζας για να μη φανούν τελείως αναξιόπιστοι κ διακοπεί η συνεργασία τους με την τράπεζα... Τι να πω. Όπως και να έχει νομίζω οτι καλύτερα να γράψουμε τα πράγματα ως έχουν.. Έτσι κι αλλιώς αν όντως ηταν ατυχία τους και κακός χειρισμός, ευκαιρία να τα βελτιώσουν βλέποντας τις συνεπειες

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/page/63/?tab=comments#comment-57921682

Σας μεταφέρω ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ την πληροφορία ότι το κατάστημα δεν έχει το δικαίωμα να ακυρώσει αν ο πελάτης δεν το ζητήσει/δώσει συγκατάθεση. Αν αυτό ισχύει τότε το κείμενο πιθανότατα θα πρέπει να αναφέρει ότι εσείς ακυρώσατε για να είναι σύννομο και να μπορεί να εκτελεστεί η επιστροφή. Όποιος έχει χρόνο γιατί εγώ αδυνατώ ας το τσεκάρει στο νόμο που διέπει τις εξ αποστάσεως συμβάσεις.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/nomos-2251-1994

Επεξ/σία από sotirisHD
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Πφφφφ...

Βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν παρει τα χρηματα τους πισω μην μιλησω καν για παραγγελιες... Το παθημα να μας γινει μαθημα αλλα πρεπει να παρουμε τα λεφτα μας πισω με τον εναν ή τον αλλον τροπο.  Πιστευεις οτι την αλλη βδομαδα υπαρχει ενδεχομενο να γινουν επιστροφες?

Φιλε δεν πιστευω τιποτα μεχρι να δω κινηση στον λογαριασμο μου.

Εγω εκανα ολες τις νομικες διαδικασιες κ απλα θα περιμενω.

Θα σου προτεινα να κανεις κ εσυ το ιδιο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Φιλε δεν πιστευω τιποτα μεχρι να δω κινηση στον λογαριασμο μου.

Εγω εκανα ολες τις νομικες διαδικασιες κ απλα θα περιμενω.

Θα σου προτεινα να κανεις κ εσυ το ιδιο.

Τις εχω κανει ηδη και περιμενω και εγω...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Τις εχω κανει ηδη και περιμενω και εγω...

Οποτε οσοι ενεργησαμε με αυτο τον τροπο μονο να περιμενουμε την εξελιξη τις υποθεσεις μπορουμε κ τιποτε αλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, SMPILOR είπε

Σήμερα μου έγινε επιστροφή χρημάτων, η παραγγελία μου έγινε 27-04  

Πληρωμή με λογαριασμό όχι με κάρτα...

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ηρεμήστε. Τελικά αποδεικνύεται σιγά σιγά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να χαθούν χρήματα.

Έκανα παραγγελία 14/04  μέσω μεταφοράς χρημάτων και έλαβα το πλήρες ποσό πίσω σήμερα. Πιθανώς να τηρείται χρονολογική σειρά στις αποζημιώσεις.

Χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου προτείνω υπομονή και να απολαύστε το ΣΚ και ας είμαστε αισιόδοξοι ότι θα λάβει τέλος αυτή η ιστορία από βδομάδα. 

Παραθέτω αποδεικτικό.

 

Στιγμιότυπο 2020-05-16, 00.44.53.png

Επεξ/σία από alextsikop
προσωπικά δεδομένα στην φώτο
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, alextsikop είπε

Παιδιά ηρεμήστε. Τελικά αποδεικνύεται σιγά σιγά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να χαθούν χρήματα.

Έκανα παραγγελία 14/04  μέσω μεταφοράς χρημάτων και έλαβα το πλήρες ποσό πίσω σήμερα. Πιθανώς να τηρείται χρονολογική σειρά στις αποζημιώσεις.

Χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου προτείνω υπομονή και να απολαύστε το ΣΚ και ας είμαστε αισιόδοξοι ότι θα λάβει τέλος αυτή η ιστορία από βδομάδα. 

Παραθέτω αποδεικτικό.

Στιγμιότυπο 2020-05-16, 00.44.53.png

Καταθεση εκανες φιλε μου η αγορα με καρτα?

Δημοσ.

Παιδια δια μαγειας εξαφανιστηκαν ολες η κριτικες στο κατατσημα τις Γουναρη...

Πως το εξηγειται αυτο?

Ακομα θελουμε να πιστευουμε οτι δεν ειναι απατη κ οτι θα δουμε τα λεφτα μας στον λογαριασμο μας καποια στιγμη?

1 λεπτό πριν, alextsikop είπε

Μεταφορά χρημάτων σε Πειραιώς.

Αρα καταθεση σε λογαριασμο τις Κ. Μαρσελου?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Παιδια δια μαγειας εξαφανιστηκαν ολες η κριτικες στο κατατσημα τις Γουναρη...

Πως το εξηγειται αυτο?

Ακομα θελουμε να πιστευουμε οτι δεν ειναι απατη κ οτι θα δουμε τα λεφτα μας στον λογαριασμο μας καποια στιγμη?

Αρα καταθεση σε λογαριασμο τις Κ. Μαρσελου?

Ναι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαμπάδα στον Αγιο Φανούριο θα ανάψω. Επίσης πήρε πίσω χρήματα και ένα παλικάρι που είμασταν μαζί σε ένα γκρουπ στο φμπ για το ίδιο θέμα. Αισιοδοξώ και εύχομαι να μην βγει κανένας χαμένος. 

Επεξ/σία από alextsikop
Δημοσ.

Εντελώς παραδόξως σε όσους υποτίθεται ότι έχουν επιστραφεί τα χρήματα είχαν πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Εμείς που είχαμε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα δεν έχουμε πάρει τίποτα πίσω. Το μαγαζί δείχνει να ακολουθεί μια κατεύθυνση που υποδηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν προτίθεται να μας επιστρέψει τα χρήματά μας πίσω. Κανένα σοβαρό μαγαζί που θέλει να είναι εντάξει απέναντι στους πελάτες του δεν εξαφανίζεται εν μία νυκτί από προσώπου γης. Ακόμα κι αν όντως δεν άντεξαν τον τεράστιο όγκο παραγγελιών δεν φέρθηκαν καθόλου επαγγελματικά αλλά και ανθρώπινα. Καπηλεύτηκαν την κατάσταση με τον κορονωϊό και δήλωσαν ότι δήθεν βρέθηκε κρούσμα μέσα στο κατάστημα και μετά εξαφανίστηκαν. Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχει συμβεί αλλά όπως και να'χει όλο αυτό είναι μια μεγάλη κοροϊδία. Προσωπικά έκανα παραγγελία ενός κινητού στις 21/4 και πλήρωσα με χρεωστική κάρτα. Μου είχαν πει στο τηλέφωνο ότι το πολύ σε 10 εργάσιμες θα είχαν παραλάβει την συσκευή. Έκτοτε τηλεφώνησα ξανά 2 φορές για να ενημερωθώ για την πορεία της παραγγελίας μου. Την 9η εργάσιμη που μίλησα τελευταία φορά μαζί τους μου είπαν ότι υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση από τον προμηθευτή τους και θα παραλάμβαναν την συσκευή μου την Παρασκευή 8/5. Είχα ζητήσει να με πάρουν τηλ για να πάω από το φυσικό τους κατάστημα να παραλάβω μιας και μένω πολύ κοντά. Φυσικά δεν με πήραν ποτέ τηλ και ποτέ δεν έλαβα κανένα κινητό. Δεν ξανασήκωσαν ποτέ το τηλ. Ξημερώματα Τρίτης μου'ρθε το κλασικό email με το δήθεν παραστατικό επιστροφής χρημάτων το οποίο έλεγε ότι η εντολή για το refund είχε δοθεί από τα ξημερώματα Σαββάτου 9/5. Χθες ουσιαστικά πέρασε και η 5η εργάσιμη μέρα κι ακόμα να δω το ποσό να πιστώνεται στον λογαριασμό μου. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα Πειραιώς που ανήκω και την Δευτέρα θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μήνυση στην αστυνομία με τα απαραίτητα αποδεικτικά. Συνιστώ σε όλους τους παθόντες να κάνετε το ίδιο και να μην περιμένετε ως δια μαγείας να γίνει κάτι αλλά ούτε και ν'ακούτε τι λένε οι υπόλοιποι. Κάντε αυτά που σας είπα και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσετε. Κινηθείτε άμεσα. Μην περιμένετε άλλο. Ελπίζω να βοήθησα και σύντομα να δούμε όλοι τα λεφτά μας να πιστώνονται πίσω στον λογαριασμό μας.

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...