Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά τους έκοψες ρε αθεόφοβε 4 αστέρια για 3,5 ευρώ;;;

Από περιέργεια τους έστειλες πρώτα κάνα εμαιλ για να δεις τι συμβαίνει ή απλά 6 μήνες μετά το θυμήθηκες και είπες να σώσεις τον κόσμο από τέτοιους απατεώνες;

Άλλα απ την άλλη καλά έκανες, έτσι να γίνουν βούκινο (γιατί προφανώς τα 3,5 ευρώ στα έκλεψαν με δόλο, τέτοιο σοβαρό ποσό και παραγγελία δεν γίνεται απλά να το ξεχάσεις) και να μην πατάει κανείς στο μαγαζάκι τους μέχρι να βάλουν μυαλό και τιμωρήσουν παραδειγματικά τον υπάλληλο που στα 'φαγε.

Το σωστό φυσικά θα ήταν να σου στείλουν το τελευταίο υγρό με -3,5 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά αλλα οκ, δεν κόβεις 4 αστέρια γι αυτό..

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
  • Confused 11
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

2 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Καλά τους έκοψες ρε αθεόφοβε 4 αστέρια για 3,5 ευρώ;;;

Από περιέργεια τους έστειλες πρώτα κάνα εμαιλ για να δεις τι συμβαίνει ή απλά 6 μήνες μετά το θυμήθηκες και είπες να σώσεις τον κόσμο από τέτοιους απατεώνες;

Άλλα απ την άλλη καλά έκανες, έτσι να γίνουν βούκινο (γιατί προφανώς τα 3,5 ευρώ στα έκλεψαν με δόλο, τέτοιο σοβαρό ποσό και παραγγελία δεν γίνεται απλά να το ξεχάσεις) και να μην πατάει κανείς στο μαγαζάκι τους μέχρι να βάλουν μυαλό και τιμωρήσουν παραδειγματικά τον υπάλληλο που στα 'φαγε.

Σε προηγούμενη παραγγελία έκαναν το ίδιο πράγμα και μετά από πολλές μέρες και τηλέφωνα οτι αύριο κάθε φορά το στέλνουν ήταν το πρώτο κριτήριο.

Το οτι το ξανάκαν και ενώ πάλι τηλεφωνικά διαβεβαίωσαν οτι θα το στείλουν ενώ δεν το στειλαν ποτέ δε σου φαίνεται αρκετό ε?

Δηλαδή έπρεπε να πάρω και να παρακαλάω πάλι να μου το στείλουν?Αν δε δείχνει αυτό αδιαφορία ή ανικανότητα τότε τι δείχνει?

Εσύ ας πούμε θα 'βαζες 5αρι να φανταστώ?Δεν έχεις πρόβλημα να σου τρώνε 3ευρα από παραγγελίες και να σε γράφουν κανονικότατα κιόλας?

Αν όχι,τότε μπράβο φίλε,είσαι πολύ υπεράνω.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή για εσένα υπάρχει μόνο το 1 και το 5;

Όχι δεν θα βάζα 5, θα τους έπαιρνα τηλέφωνο/ έστελνα email να δω γιατί δεν ήρθε η παραγγελία, μπορεί οι άνθρωποι να ξέχασαν να σε ενημερώσουν οτι δεν υπάρχει πλέον το υγρό. Να τους σκοτώσουμε; Αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο υγρό θα ζήταγα να μου στείλουν κάποιο άλλο και θα τους θύμιζα το υπόλοιπο που μου οφείλουν.

Μετά από αυτό και ανάλογα τις πράξεις τους θα αξιολογούσα αναλόγως.. και όχι απαραίτητα με 1 ή 5..

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα μιλήσαμε μία φορά στο τηλέφωνο και είπαν θα το στείλουν.Πόσες φορές έπρεπε να τους πάρω πάλι?

Επιπλέον αν μιλούσαμε για σοβαρό κατάστημα,όφειλαν να πάρουν μόνοι τους να ενημερώσουν οτι δεν υπάρχει περίπτωση να το προμηθευτούν άμεσα και επομένως να στείλουν κάποιο άλλο εαν επιθυμώ.

Για να μην αναφέρω οτι δεν στέλεις παραγγελία εξ αρχής αν δεν διαθέτεις κάποιο προιον χωρίς να ενημερώσεις και να πάρεις έγκριση από τον πελάτη.

  • Like 13
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, aggelos87 είπε

Δηλαδή για εσένα υπάρχει μόνο το 1 και το 5;

Όχι δεν θα βάζα 5, θα τους έπαιρνα τηλέφωνο/ έστελνα email να δω γιατί δεν ήρθε η παραγγελία, μπορεί οι άνθρωποι να ξέχασαν να σε ενημερώσουν οτι δεν υπάρχει πλέον το υγρό. Να τους σκοτώσουμε; Αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο υγρό θα ζήταγα να μου στείλουν κάποιο άλλο και θα τους θύμιζα το υπόλοιπο που μου οφείλουν.

Μετά από αυτό θα αξιολογούσα και ανάλογα τις πράξεις τους θα αξιολογούσα αναλόγως.. και όχι απαραίτητα με 1 ή 5..

από τη στιγμή που τους ενημέρωσε θα έπρεπε να λάβουν δράση. δεν νομίζω ότι θα έπρεπε ο ts να χάνει χρόνο για να θυμίζει τις υποχρεώσεις του καταστήματος, ειδικά από τη στιγμή που έχει επαναληφθεί κακή εξυπηρέτηση σε προηγούμενη παραγγελία. για το τυπικό της υπόθεσης θα έπρεπε να του επιστρέψουν τα 3.50 ευρώ, άσχετα αν είναι μικρό το ποσό. 

προσωπικά, δε ξέρω αν θα έκανα κακή κριτική στο κατάστημα, γιατί λάθη γίνονται και μπορεί να είναι άτυχος και να έπεσε σε "κακές" μέρες, αλλά το κατάστημα θα με έχανε από πελάτη του. 

Επίσης η απάντηση στην κριτική είναι αντιεπαγγελματική, μιας και το λάθος απ'ότι έχω καταλαβει είναι του καταστήματος. Ακόμα και τώρα θα μπορούσαν να απολογηθούν και να ζητήσουν από τον TS λογαριασμό για να πιστώσουν το ποσό και να φτιάξουν λίγο την εικόνα τους.. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aggelos87 είπε

Δηλαδή για εσένα υπάρχει μόνο το 1 και το 5;

Όχι δεν θα βάζα 5, θα τους έπαιρνα τηλέφωνο/ έστελνα email να δω γιατί δεν ήρθε η παραγγελία, μπορεί οι άνθρωποι να ξέχασαν να σε ενημερώσουν οτι δεν υπάρχει πλέον το υγρό. Να τους σκοτώσουμε; Αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο υγρό θα ζήταγα να μου στείλουν κάποιο άλλο και θα τους θύμιζα το υπόλοιπο που μου οφείλουν.

Μετά από αυτό και ανάλογα τις πράξεις τους θα αξιολογούσα αναλόγως.. και όχι απαραίτητα με 1 ή 5..

Αυτό θα έκανα και εγώ. 

Όπως και να χει πάντως, λάθος ή αντίδραση του καταστήματος. Και φαίνεται ότι είναι ασοβαροι. Πες και ποιο είναι το κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαλάρωσε, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν κάτι τέτοιο και το μήνυμά σου δεν έλεγε τίποτα το προσβλητικό ούτε τους συκοφάντησες. Να σε τρομοκρατήσουν πήγανε και τα κατάφεραν. 
Γράψ'τους κανονικότατα, δεν έκανες τίποτα. 
Εγώ είχα αγοράσει αυτοκίνητο (το είχα ψάξει και είχα κλείσει για τον πατέρα μου) απο μάντρα μεταχειρισμένων και μετά απο δύο βδομάδες διαλύθηκε ολόκληρο, έπεσε ο ουρανός, κλιματιστικό χάλασε, έμεινε στο δρόμο ενώ πήγαιναν σε ένα γάμο και πολλά άλλα. Τους πήρα τηλ να τους πω και λένε "α από εμάς πουλήθηκε μια χαρά ήταν να χαλάσουν δε φταίμε εμείς" Αμέσως κάνω αρνητικό σχόλιο στη σελίδα τους και μου στέλνει ο ιδιοκτήτης της γνωστής μάντρας μεταχειρισμένων ότι θα κινηθεί νομικά για συκοφαντική δυσφήμιση. Του είπα κινήσου κάνε ότι θες εγώ δεν το σβήνω, να μάθουνε και τι σαπάκια μας πουλάς! Την επόμενη μέρα μου στέλνει μόνος του να το πάω απο τη μάντρα να το δει και να τα βρούμε, να καλύψουν τις βλάβες. Όντως το πήγαμε και διαπίστωσαν ότι είχε διαλυθεί σε δυο βδομάδες μετά την αγορά. Το πήγα για τις επισκευές που χρειάστηκε και δεν πλήρωσα τίποτα, τα κάλυψαν αυτοί! Εκεί τελείωσε το θέμα και με παρακάλεσε να σβήσω και το σχόλιο. Αυτό τους καίει, όπως και έκανα τελικά.

Θέλει το λιγότερο 650€ για να σε πάει δικαστήριο, 150 είναι η μήνυση και μετά παίρνει και ο πιο φθηνός δικηγόρος 500€, στο λέω απο εμπειρία. Δεν τους συμφέρει, προτιμούν να σου κάνουν ένα δώρο ή να σου τα φτιάξουν παρά να σε πάνε δικαστικώς.

Πάντως πρέπει όντως να είναι τελείως αντιεπαγγελματίες και μόνο απο τον τρόπο που απάντησαν.

Επεξ/σία από Kapou Kapote
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχα κάτι τέτοια περιμένω εγώ για να τους σπάσω το τύμπανο. Θα εκβιάσουν καταναλωτή με απειλές για να σβήσει αξιολόγηση? Κανονικά πρέπει ένας εισαγγελέας να τους πιάσει από το πέτο και να τους πάει στο εδώλιο. Και πίσσα και πούπουλα μετά. Πρέπει να είναι πολύ κλαιν μαιν το εν λόγω μαγαζί.

Όσο ανεχόμαστε τέτοιες παραβατικές και επιθετικές συμπεριφορές και λέμε δεν πειράζει αδερφέ για 3-4 ευρώ, τους κάνουμε ασύδωτους και έτοιμους για ακόμα χειρότερες πράξεις στο μέλλον...

Πες τους που να βάλουν τη μήνυση, θα καταλάβουν αυτοι. 

 

ΥΓ: Ξέρω από συγκεκριμένη ιστορία ότι επαναλαμβανόμενη πρακτική απειλών και εκβίαση για θετική αξιολόγηση από πωλητή στο ebay, οδήγησε στο οριστικό ban του πωλητή από την πλατφόρμα. Για να ξέρουμε ποιός κάνει την παράβαση εδω...

 

Επεξ/σία από conqueror06
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 hours ago, LeukoSustima said:

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.

Μου έστειλαν mail αυτό:

Και μου απάντησαν και στην κριτική:

Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.

Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?

Πρώτον η κριτική που έκανες ΔΕΝ εμπίπτει στα πλαίσια της συκοφαντικής δυσφήμισης. Είχες μια εμπειρία, την περιέγραψες και τέλος. Δεν πρόκειται να σου κάνουν κάτι και να σου κάνουν στο δικαστήριο θα γελάνε όλοι. 

Θέλω να σταθώ σε κάτι άλλο. Παραγγέλνεις δύο φορές, μένεις δυσαρεστημένος, μετά πας και παραγγέλνεις και τρίτη φορά από το ίδιο μαγαζί. Τι φάση; Γιατί ψωνίζετε με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την τιμή ενός προϊόντος; Μαζοχισμός φάση; Ωραία, μπήκες σκρουτζ, βρήκες την πιο φθηνή τρύπα της Ελλάδας και γλύτωσες €3-4 από τα πράγματα που θα έβρισκες αλλού ακριβότερα. Άξιζε; Τόσο λίγο κοστολογείς τα νεύρα σου και την υπομονή σου;

Ακόμα μία απόδειξη της τεράστιας ζημιάς που έχουν κάνει στην καταναλωτική συνείδηση οι μηχανές αναζήτησης καταστημάτων.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, DrLo είπε

 

Αυτό είναι και αν το κάνεις ελπίζω να το πληρώσεις ακριβά.

μη φας, εχουμε γλαροσουπα.

ουτε η ιδια η γκουγκλ δεν ενδιαφερεται - κατεβαζει τετοιες αξιολογησεις !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Πρώτον η κριτική που έκανες ΔΕΝ εμπίπτει στα πλαίσια της συκοφαντικής δυσφήμισης. Είχες μια εμπειρία, την περιέγραψες και τέλος. Δεν πρόκειται να σου κάνουν κάτι και να σου κάνουν στο δικαστήριο θα γελάνε όλοι. 

Θέλω να σταθώ σε κάτι άλλο. Παραγγέλνεις δύο φορές, μένεις δυσαρεστημένος, μετά πας και παραγγέλνεις και τρίτη φορά από το ίδιο μαγαζί. Τι φάση; Γιατί ψωνίζετε με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την τιμή ενός προϊόντος; Μαζοχισμός φάση; Ωραία, μπήκες σκρουτζ, βρήκες την πιο φθηνή τρύπα της Ελλάδας και γλύτωσες €3-4 από τα πράγματα που θα έβρισκες αλλού ακριβότερα. Άξιζε; Τόσο λίγο κοστολογείς τα νεύρα σου και την υπομονή σου;

Ακόμα μία απόδειξη της τεράστιας ζημιάς που έχουν κάνει στην καταναλωτική συνείδηση οι μηχανές αναζήτησης καταστημάτων.

Έχεις ένα δίκιο σε αυτό.

Απλά την πρώτη φορά ήταν κομπλε η παραγγελία.Τη δεύτερη που καθυστέρησαν ήταν τέλη ιουλίου και θεώρησα οτι λόγω εποχής μπορεί να ήταν μια κακή περίοδος.

Έτσι,τους έδωσα άλλη μία ευκαιρία γιατί είχαν πράγματι πολύ καλές τιμές.

Αυτό που με οδήγησε να παραγγείλω ξανά το νοέμβρη ήταν το γεγονός οτι πωλούσαν flavour shots μαζί με τη βάση και τα booster (χωρίς να χρειαστεί να φτιάξω το υγρό εγώ δηλαδή που ήμουν και άσχετος τότε) και επιπλέον είχαν 15% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες για πάντα όπως λένε αν γραφτείς στο newsletter με κωδικό που στέλνουν (ο οποίος ωστόσο δεν δούλεψε στην τρίτη παραγγελία).

Πάντως το κατάστημα δεν το βρήκα στο skroutz αλλά με ψάξιμο στο google (δεν ξέρω αν υπάρχει στο skroutz γιατί απλά δεν αγόρασα συσκευές ή εξαρτήματα για να το ψάξω εκεί).

Επεξ/σία από LeukoSustima
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πες τους να έρθουν με την όπισθεν. Γνήσια τακτική μικρομεσαίου μαγαζάτορα που αρνείται να παραδεχτεί ότι η δουλειά του επιδέχεται βελτίωσης.

Μην μασάς, τίποτα δεν θα σου κάνουν.

6 ώρες πριν, Malthador είπε

Πρώτον η κριτική που έκανες ΔΕΝ εμπίπτει στα πλαίσια της συκοφαντικής δυσφήμισης. Είχες μια εμπειρία, την περιέγραψες και τέλος. Δεν πρόκειται να σου κάνουν κάτι και να σου κάνουν στο δικαστήριο θα γελάνε όλοι. 

Θέλω να σταθώ σε κάτι άλλο. Παραγγέλνεις δύο φορές, μένεις δυσαρεστημένος, μετά πας και παραγγέλνεις και τρίτη φορά από το ίδιο μαγαζί. Τι φάση; Γιατί ψωνίζετε με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την τιμή ενός προϊόντος; Μαζοχισμός φάση; Ωραία, μπήκες σκρουτζ, βρήκες την πιο φθηνή τρύπα της Ελλάδας και γλύτωσες €3-4 από τα πράγματα που θα έβρισκες αλλού ακριβότερα. Άξιζε; Τόσο λίγο κοστολογείς τα νεύρα σου και την υπομονή σου;

Ακόμα μία απόδειξη της τεράστιας ζημιάς που έχουν κάνει στην καταναλωτική συνείδηση οι μηχανές αναζήτησης καταστημάτων.

Φίλε μου, ερχόμενος από το άλλο θέμα με το Μομπάιλπόιντς, να αγιάσει το στόμα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
16 hours ago, LeukoSustima said:

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.

Μου έστειλαν mail αυτό:

Και μου απάντησαν και στην κριτική:

Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.

Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?

Παράνομο δεν είναι, αλλά τα περισσότερα φάουλ είναι από την πλευρά σου...

Αρχικά θυμήθηκες να περιγράψεις την εμπειρία σου μετά από 6 μήνες και στη συνέχεια το χόντρυνες λίγο ως προς το συμπέρασμα πως σου "εφαγαν" χρήματα...

Πρέπει να προσέχουμε πάρα πολύ στις κριτικές που κάνουμε δημόσια και που πρέπει να απέχουν πάρα πολύ από τη λογική "θα δείτε τι θα πάθετε τώρα που θα σας κάνω βούκινο στο internet"...

  • Thanks 1
  • Confused 11
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Παράνομο δεν είναι, αλλά τα περισσότερα φάουλ είναι από την πλευρά σου...

Αρχικά θυμήθηκες να περιγράψεις την εμπειρία σου μετά από 6 μήνες και στη συνέχεια το χόντρυνες λίγο ως προς το συμπέρασμα πως σου "εφαγαν" χρήματα...

Πρέπει να προσέχουμε πάρα πολύ στις κριτικές που κάνουμε δημόσια και που πρέπει να απέχουν πάρα πολύ από τη λογική "θα δείτε τι θα πάθετε τώρα που θα σας κάνω βούκινο στο internet"...

Τα περισσότερα φάουλ είναι από την πλευρά μου?Μάλιστα.

Επειδή έγραψα την αξιολόγηση 6 μήνες μετά και τι πραγματικά συνέβη ή επειδή χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο ρήμα?

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, LeukoSustima said:

Τα περισσότερα φάουλ είναι από την πλευρά μου?Μάλιστα.

Επειδή έγραψα την αξιολόγηση 6 μήνες μετά και τι πραγματικά συνέβη ή επειδή χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο ρήμα?

Όλα μαζί! Δες το και από την άλλη πλευρά. Μπες εσύ στη θέση του καταστήματος και σκέψου τι θα έλεγες αν έβλεπες μια αξιολόγηση μετά από 7 μήνες με χαρακτηρισμούς πως "μου έφαγαν λεφτά"... 

Πρέπει να καταλάβουμε πως δεν μπορούμε να γράφουμε δημόσια όπως μιλάμε με τους κολλητούς μας κλπ.

Προφανώς δεν θα ασχοληθούν περισσότερο μαζί σου για αυτό το θέμα (πέρα από το ότι εκνευρίστηκαν) αλλά σου εξηγώ απλά πως και απο την πλευρά σου δεν το χειρίστηκες σωστά. 

  • Like 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...