Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, billdanos είπε

Όλα μαζί! Δες το και από την άλλη πλευρά. Μπες εσύ στη θέση του καταστήματος και σκέψου τι θα έλεγες αν έβλεπες μια αξιολόγηση μετά από 7 μήνες με χαρακτηρισμούς πως "μου έφαγαν λεφτά"... 

Πρέπει να καταλάβουμε πως δεν μπορούμε να γράφουμε δημόσια όπως μιλάμε με τους κολλητούς μας κλπ.

Προφανώς δεν θα ασχοληθούν περισσότερο μαζί σου για αυτό το θέμα (πέρα από το ότι εκνευρίστηκαν) αλλά σου εξηγώ απλά πως και απο την πλευρά σου δεν το χειρίστηκες σωστά. 

Να δεχτώ οτι δεν ήταν η καλύτερη έκφραση και μπορούσα να το γράψω πιο κομψά (αν όντως παίζει κάποιον ρόλο γιατί το νόημα θα παρέμενε το ίδιο).

Αλλά αυτό με το διάστημα που μεσολάβησε για να γράψω την κριτική πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι άξιο αναφοράς.

Επεξ/σία από LeukoSustima
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ε ok, του πήρε 6 μήνες ώστε να καταλάβει ότι δεν θα εκτελέσουν το υπόλοιπο της παραγγελίας όπως του είχαν υποσχεθεί, ή είχε άλλες δουλειές/έννοιες και ασχολήθηκε τώρα που χαλάρωσε, ή τυχαία έπεσε το μάτι του τώρα στις κριτικές google ενώ μέχρι τώρα αγνοούσε την ύπαρξη τους, so? Υπάρχει κάποιος κανονισμός που παραγράφει τέτοια αδικήματα μέσα σε ένα εξάμηνο, ή που απαγορεύει την κριτική πέραν του εξαμήνου?

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς το "χόντρυνε", το συμπέρασμα του είναι σωστό/λογικό, η αξία αυτών που παρέλαβε ήταν μειωμένη κατά 16€ ενώ η αξία της παραγγελίας ήταν μειωμένη κατά 12,5€, όντως του τα έφαγαν.

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Αντίθετα μπορείς να τους απειλήσεις πως θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή τόσο για τα προϊόντα όσο και για τις απειλές! Μπορείς άνετα να τους κλείσεις μια και καλή ειδικά αν είναι καμιά "σπιτική" επιχείρηση της πλάκας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 όντως του τα έφαγαν.

Κουταλιανός ο μαγαζάτορας!

Παρακρατήθηκε το ποσό, αμελήθηκε η επιστροφή της διαφοράς, δεν επεστράφη (επιστράφηκε) η διαφορά, υπήρξε έλλειμμα στον τελικό λογαριασμό.

Παιδιά, έχουμε από τις πλουσιότερες γλώσσες. Και ναι, οι λέξεις κάνουν την διαφορά!

On topic

Πολύ κακή απάντηση του καταστήματος, το λιγότερο θα μπορούσε να απαντήσει με ένα συγνώμη και να ζητήσει την επικοινωνία σου μαζί τους για να λυθεί η παρεξήγηση, Τώρα, άσε την κριτική να υπάρχει, να φαίνεται και σε άλλους. Προσωπικά, πάντα πάω στις κριτικές με 2 ή 3 αστέρια, γιατί το 1 και τα 5 μπαίνουν πολύ εύκολα και συναισθηματικά φορτισμένα.

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Αντίθετα μπορείς να τους απειλήσεις πως θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή τόσο για τα προϊόντα όσο και για τις απειλές!

θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ θεωρώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συκοφαντική δυσφήμιση συνιστά η διασπορά ψευδών γεγονότων με σκοπό τον υποβιβασμό της φήμης κάποιου.

Όταν γράφεις αληθινά γεγονότα και τα μοιράζεσαι, είναι ελευθερία της γνώμης και μπορείς να πεις ό,τι θες. Δεν τους είπες πχ απατεώνες, που θα μπορούσε να είναι εξύβριση, τους είπες αντιεπαγγελματίες, που είναι γνώμη.

Σιγά μην σου κάνουν μήνυση για 1 αστέρι, εδώ δεν σου επέστρεψαν στο ακέραιο την διαφορά, θα χαλάσουν λεφτά για δικαστήρια-δικηγόρους, και να χάσουν να σου πληρώνουν και δικαστικά έξοδα;
ΕΔΩ ΜΑΣΗΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ APPLE πριν καμια 10ρια χρόνια, και έκανε πίσω...

Κανονικά θα έπρεπε αν ήταν επαγγελματίες, να σου έστελναν μια κούτα ή δείγματα δώρο, να σου πουν σόρι φίλε για την ταλαιπωρία, σε παρακαλώ βγάλε την κριτική, τυχαίνουν αυτά...

Η απάντηση και οι απειλές που σου έκαναν, επιβεβαιώνει τον αντιεπαγγελματισμό τους!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Quote

αν γνωριζεται καλα εχουμε 12/5/20 και θυμηθηκατε 6μηνες μετα

Δεν καταλαβαίνω τον τρόπο με τον οποίο λειτουγεί το επιχείρημα «πέρασαν μήνες».
Μόνο παρελκυστικά λειτουργεί ένα τέτοιο επιχείρημα. Πόσο περισσότερο μάλλον όταν δεν απαντιέται η ουσία.

Όσο για τη λέξη «έφαγαν» τα ευρώ, ομολογώ στην αρχή μου φάνηκε κάπως.
Αλλά στην πραγματικότητα, περί αυτού δείχνει να πρόκειται. Ηθελημένα κι αθέλητα.

Quote

6 μηνες μετα μας λετε οτι ειμαστε αντιεπαγγελματιες

Τέλος για τη χρήση της λέξης «αντιεπαγγελματική», ο ts περιγράφει μια μεμονωμένη συμπεριφορά και όχι τον άνθρωπο
Δεν υφίσταται συκοφαντική δυσφήμιση, γιατί η αναφορά περιγράφει συμβάντα που δεν αμφισβητούνται.

Ούτε δολιότητα υπάρχει όταν ο ts έχει αποδείξει καλή θέληση, έχει 3 εμπειρίες με το κατάστημα
και έχει από τη μεριά του επιμεληθεί σωστά και καλοπροαίρετα κάθε πτυχή της συναλλαγής.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Αντίθετα μπορείς να τους απειλήσεις πως θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή τόσο για τα προϊόντα όσο και για τις απειλές! Μπορείς άνετα να τους κλείσεις μια και καλή ειδικά αν είναι καμιά "σπιτική" επιχείρηση της πλάκας.

Εντάξει θεωρώ πως δεν είναι καλό να το τραβάμε στα άκρα και δεν είχα ποτέ σκοπό να κάνω κάτι τέτοιο.

Απλά δεδομένο του οτι είχαν μόνο καλές κριτικές θεώρησα οτι γράφοντας τη δική μου άσχημη εμπειρία μπορεί να το σκεφτόταν κάποιος ξανά πριν κάνει αγορά ή και οτι αν σε κάποιον έχει γίνει κάτι παρόμοιο μια φορά (χωρίς να το έχει αναφέρει) να βγάλει συμπέρασμα για την ποιότητα του καταστήματος.

45 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Συκοφαντική δυσφήμιση συνιστά η διασπορά ψευδών γεγονότων με σκοπό τον υποβιβασμό της φήμης κάποιου.

Όταν γράφεις αληθινά γεγονότα και τα μοιράζεσαι, είναι ελευθερία της γνώμης και μπορείς να πεις ό,τι θες. Δεν τους είπες πχ απατεώνες, που θα μπορούσε να είναι εξύβριση, τους είπες αντιεπαγγελματίες, που είναι γνώμη.

Σιγά μην σου κάνουν μήνυση για 1 αστέρι, εδώ δεν σου επέστρεψαν στο ακέραιο την διαφορά, θα χαλάσουν λεφτά για δικαστήρια-δικηγόρους, και να χάσουν να σου πληρώνουν και δικαστικά έξοδα;
ΕΔΩ ΜΑΣΗΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ APPLE πριν καμια 10ρια χρόνια, και έκανε πίσω...

Κανονικά θα έπρεπε αν ήταν επαγγελματίες, να σου έστελναν μια κούτα ή δείγματα δώρο, να σου πουν σόρι φίλε για την ταλαιπωρία, σε παρακαλώ βγάλε την κριτική, τυχαίνουν αυτά...

Η απάντηση και οι απειλές που σου έκαναν, επιβεβαιώνει τον αντιεπαγγελματισμό τους!

Ο τύπος που μου μίλησε χθες το πρωί (ήμουν και απ' τον ύπνο και δεν θυμάμαι όλα όσα είπε) νομίζω ανέφερε κάποια στιγμή να μιλήσω με τον ιδιοκτήτη και μπορεί να πήγαινε και προς τα κει το πράγμα.

Ωστόσο αρνήθηκα γιατί έτσι κι αλλιώς δε θα δεχόμουν κάποιου είδους δώρο για να κατεβάσω την κριτική,ειδικά μετά από απειλές που προηγήθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθώ να καταλάβω τι είδους επιχειρήματα είναι το ότι κακώς έκανε την κριτική μετά απο 6μήνες ή γιατί το έκανε θέμα για 3.5€. Σοβαρά ;Δηλαδή μέχρι πόσες μέρες είναι το όριο και απο πόσα χρήματα και πάνω πρέπει να απαιτούμε τα αυτονόητα; Χαρίζει κανείς χρήματα; Αν είναι να μου δώσει κι εμένα, δεν θα πω όχι.

Απο την αντίδραση του καταστήματος, φάνηκε οτι και πολύ καλά τους έκανε. Όποιος το τρέχει το μαγαζί, είναι τέρμα αντιεπαγγελματίας. Όχι 1 αστεράκι, -10 θέλουν.

Επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά, αγνόηση του πελάτη ενώ έχει κάνει κινήσεις για να διορθωθεί το πρόβλημα, και απειλούν και με μύνηση; Αντε απο δω ρε....

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Sorath είπε

Προσπαθώ να καταλάβω τι είδους επιχειρήματα είναι το ότι κακώς έκανε την κριτική μετά απο 6μήνες ή γιατί το έκανε θέμα για 3.5€. Σοβαρά ;Δηλαδή μέχρι πόσες μέρες είναι το όριο και απο πόσα χρήματα και πάνω πρέπει να απαιτούμε τα αυτονόητα; Χαρίζει κανείς χρήματα; Αν είναι να μου δώσει κι εμένα, δεν θα πω όχι.

Απο την αντίδραση του καταστήματος, φάνηκε οτι και πολύ καλά τους έκανε. Όποιος το τρέχει το μαγαζί, είναι τέρμα αντιεπαγγελματίας. Όχι 1 αστεράκι, -10 θέλουν.

Επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά, αγνόηση του πελάτη ενώ έχει κάνει κινήσεις για να διορθωθεί το πρόβλημα, και απειλούν και με μύνηση; Αντε απο δω ρε....

Ακριβώς έτσι το είχα στο μυαλό μου.

Συν το γεγονός οτι έγραψα απλά μια κριτική,ούτε διεκδίκησα λεφτά ούτε ζήτησα κάτι από αυτούς (που μετά από τόσους μήνες θα ήταν όντως παράλογο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς η πιθανότητα να του "φάγανε" τα 3.5 ευρώ είναι απίστευτα μικρή, οι αποδείξεις σήμερα σπάνια βγαίνουν από την μηχανή γράφοντας απλά το ποσό, στην πλειονότητα των περιπτώσεων (ιδίως σε μαγαζιά με 100 αξιολογήσεις) ο υπάλληλος διαλέγει τα προϊόντα στο πρόγραμμα και οι τιμές βγαίνουν αυτόματα. Επίσης ο τρόπος που το υπολόγισε είναι πολύ περίεργος, αντί να πει ότι τα προϊόντα που μου έστειλαν είχαν τόσο αφαιρεί το ποσό που θα πλήρωνε για να του στείλουν το υγρό... και αν στα 16 ευρώ περιλαμβάνονταν κόστη αποστολής και αντικαταβολής; Μου κάνει φοβερή εντύπωση πόσοι σχολίασαν ότι του τα φάγανε με δόλο.... λες και αυτοί που έχουν καταστήματα είναι καθυστερημένοι να τρώνε χρήματα ενώ υπάρχουν αποδείξεις και site που αναγράφουν αναλυτικά τις τιμές... τι είναι περίπτερο να σου φάει τα ρέστα.......

Δεύτερο από την κριτική που έκανε κανένας δεν κατάλαβε τι έγινε, αν κατηγορείς κάποιον ότι είναι κλέφτης τουλάχιστον παρουσίασε αποδείξεις και περιέγραψε με τρόπο που μπορούν να καταλάβουν όλοι τι έγινε.

Δεν με νοιάζει να υπερασπιστώ το μαγαζί, δεν ξέρω καν πιο είναι και εγώ προσωπικά κάνω και αρνητικές κριτικές και έχω τσακωθεί με 1/4 που αγοράζω/συνεργάζομαι όμως αυτή η κριτική κατά την γνώμη μου είναι απαράδεχτη, όχι για το 1 αστέρι αυτό μπορείς να το βάλεις χωρίς να χρειαστεί καν να το δικαιολογήσεις αλλά να τους κατηγορείς ότι είναι κλέφτες... χωρίς να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν έγινε κάποιο λάθος και να τους δώσεις την ευκαιρία να σου εξηγήσουν....  6 μήνες μετά.... με τρόπο που κανένας δεν καταλαβαίνει τι γράφεις..... και εγώ στη θέση τους θα ανέβαζα πίεση 200.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά είναι η λογική ότι η εμπειρία «έληξε» και δεν είναι εμπειρία αν «πέρασαν μήνες».
Υπ'όψιν το επιχείρημα με τους μήνες μετράει μόνο αν είναι αρνητική η κριτική,
διότι αν ήταν θετική θα ήταν καλοδεχούμενη κι ας πέρναγαν χρόνια.

Εναλλακτικά θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς από πότε το Google απορρίπτει κριτικές που δεν είναι ημέρας.
Θεωρώ ότι το όλο επιχείρημα εκτός από παρελκυστικό, υποτιμά και τη νοημοσύνη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, elpenor είπε

χωρίς να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν έγινε κάποιο λάθος και να τους δώσεις την ευκαιρία να σου εξηγήσουν....  

Διάβασε προσεχτικά. Τους πήρε και του απάντησαν οτι θα σταλεί το προιόν που έλειπε και θα πληρώσει μόνο την διαφορά.

Δηλαδή παραδέχτηκαν οτι και έλειπε προιόν, αλλά και οτι είχαν κάνει λάθος χρέωση, διαφορετικά δεν θα του έλεγαν για την διαφορά αλλά για να πληρώσει την κανονική τιμή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Sorath είπε

Διάβασε προσεχτικά. Τους πήρε και του απάντησαν οτι θα σταλεί το προιόν που έλειπε και θα πληρώσει μόνο την διαφορά.

Δηλαδή παραδέχτηκαν οτι και έλειπε προιόν, αλλά και οτι είχαν κάνει λάθος χρέωση, διαφορετικά δεν θα του έλεγαν για την διαφορά αλλά για να πληρώσει την κανονική τιμή.

Ακριβώς αυτό.

Όντως έτσι όπως το γραψα στην κριτική ίσως να μην γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί ήθελα να το γράψω όσο πιο περιεκτικά γινόταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...