Προς το περιεχόμενο

efood - TIP για διανομέα


MakeGreeceSexyAgain

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αν δεν έκανε κανείς delivery θα έπαιρναν την κωλάρα τους να πήγαιναν να τα πάρουν μόνοι τους οι πελάτες. Αν δεν τους άρεσε αυτό, θα υπήρχε η εναλλακτική της χρέωσης 3€ / παραγγελία ή ελάχιστο κόστος παραγγελίας 50€. 

Απάντηση έχω δώσει για το αν θα έχαναν τη δουλειά του ή οχι. Ο διανομέας τώρα έχει δουλειά μόνο λόγω των Tips που δίνουμε κάποιοι, εις βάρος των τσιγκούνηδων που νομίζουν ότι "ούτως ή άλλως πληρώνεται, ας κάνει τη δουλειά του"

Ή πολύ απλά θα μαγείρευαν σπίτι και θα έκλεινε το κατάστημα και θα έμενε χωρίς δουλειά ο διανομέας.

Εκτος αν εσυ θεωρείς είδος πρώτης ανάγκης το σουβλάκι ξέρω γω και όντως πιστεύεις αυτό που λες ότι θα έπαιρνε την κ@λαρα του ο ενδιαφερόμενος και θα πήγαινε. Εγώ παλι θεωρω ότι η πτώση των πωλήσεων θα ήταν δραματική. Γιατί; Απλά σκέψου πόσα ήταν παλιότερα αυτά τα καταστήματα και πόσα τώρα. Έχει διευρυνθεί πολύ το πελατολόγιο με το delivery, καθιστώντας περισσότερα βιώσιμα. Μπορούμε όμως να γυρίσουμε στο σενάριο που λες, να πηγαίνουν οι ενδιαφερόμενοι μόνοι τους και να είναι βιώσιμα 1 άντε 2 ανά περιοχή. Καλο σενάριο;

 

Στο σενάριο των λεφτοδεντρων, που προσθεσες, ο ιδιοκτήτης επιλέγει να έχει το delivery, ώστε να έχει διευρυμένο πελατολόγιο, όχι μόνο στα τριγύρω στενά του αλλά και σε παρακείμενους δήμους ακόμα. Οπότε χάνει λίγο κέρδος από την κάθε delivery πώληση, ώστε να αυξήσει τον  όγκο των πωλήσεων και τελικά να έχει κέρδος. Δεν ξέρω γιατί αδυνατείς να καταλάβεις αυτόν τον απλο τρόπο λειτουργίας.

Επεξ/σία από Alxnks
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 226
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Ή πολύ απλά θα μαγείρευαν σπίτι και θα έκλεινε το κατάστημα και θα έμενε χωρίς δουλειά ο διανομέας.

Εκτος αν εσυ θεωρείς είδος πρώτης ανάγκης το σουβλάκι ξέρω γω και όντως πιστεύεις αυτό που λες ότι θα έπαιρνε την κ@λαρα του ο ενδιαφερόμενος και θα πήγαινε. Εγώ παλι θεωρω ότι η πτώση των πωλήσεων θα ήταν δραματική. Γιατί; Απλά σκέψου πόσα ήταν παλιότερα αυτά τα καταστήματα και πόσα τώρα. Έχει διευρυνθεί πολύ το πελατολόγιο με το delivery, καθιστώντας περισσότερα βιώσιμα. Μπορούμε όμως να γυρίσουμε στο σενάριο που λες, να πηγαίνουν οι ενδιαφερόμενοι μόνοι τους και να είναι βιώσιμα 1 άντε 2 ανά περιοχή. Καλο σενάριο;

Οπότε με τη λογική σου, οι τρεχουσες τιμές στα καταστήματα, δικαιολογούν τα 3,5€ την ώρα που παιρνει ο διανομέας με δικες του βενζίνες, και εξοπλισμό. Οπότε σαφέστατα ο διανομέας θα την έκανε τη δουλειά ακόμα και αν μπαίνει μέσα με το μισθό που δίνεται.

Μην μου απαντήσεις στο κλασικό loop "να του έκαναν αυξηση γιατι έχουν και μπορουν να του δώσουν "

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Μην μου απαντήσεις στο κλασικό loop "να του έκαναν αυξηση γιατι έχουν και μπορουν να το δώσουν "

Γιατί όχι;

Ας τα βρουν οι εργαζόμενοι με τους εργοδότες τους. Έτσι γίνεται σε όλους τους κλάδους, γιατί εδώ να είναι κάτι διαφορετικό;

 

Επίσης...δεν μπορείς να μου λες τι να μην σου απαντήσω, το καταλαβαίνεις έτσι; Μήπως θες να σου δώσω και το password μου να μπεις να σου γράψεις την απάντηση που θέλεις να τελειώσει εκεί το θέμα; 😂😂

Επεξ/σία από Alxnks
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Διαβάζω κατα καιρούς παπάτζες "γιατι να  δίνουμε tips, αφου πληρώνονται κλπ" . Δεν είναι ευγένεια, είναι υποχρέωση. Γιατί?

Γιατί αν δεν δίναμε tips δεν θα είχε λόγο ύπαρξης η δουλειά του διανομέα. Γιατί? Γιατί για να καλύπτει τα έξοδα του/αποσβέσεις και να είναι νόμιμος και αυτός και η επιχείρηση, θα υπήρχε επιπλέον κόστος / παραγγελία τουλάχιστον 3€, όπως και στις εταιρίες courier, όπως και στις πολιτισμένες χώρες του Δυτικού κόσμου.

Το κόστος της διανομής, ούτε περιλαμβάνεται στην παραγγελία που κάνει ο κάθε γύφτος, ούτε καλύπτει τα έξοδα του διανομέα που πάει με δικό του όχημα να προλάβει τις παραγγελίες, με δικές του βενζίνες σε χρόνο dt και με δικό του εξοπλισμό και κίνδυνο. Αυτά πληρώνονται μόνο μέσω των tips. Αν δεν έδινε κανείς tips, θα σας έλεγα πως θα σας έφερναν σουβλάκια και καφέδες των 5€ δωρεάν για να μην κουνηθείτε από τον καναπέ σας.

Αλλά μερικοί σε αυτή τη χώρα ζουν και ξυπνάνε νομίζοντας πως τα λεφτά βγαίνουν από δέντρα...

Αυτό είναι πρόβλημα του μαγαζιού όχι του πελάτη, αν νομίζει ότι μπορεί να τον σηκώσει η αγορά αν βάλει +3 σε κάθε διανομή να το κάνει  και όχι να έχει απαίτηση από τον πελάτη να καλύψει και να συνεχίσει τη παρανομία και τη τσιγκουνια του. Και στην τελική καλύτερα 3€ πάνω και φορολογητέα παρά μαύρα. Αν δεν ήταν ενσωματωμένο το κόστος διανομής δεν θα υπήρχε ούτε ελάχιστη παραγγελία και ούτε θα άλλαζε η τιμή take away ή παραλαβή απ το κατάστημα όπως γίνεται σε μεγάλες αλυσίδες. 

Όσο για τον περιβόητο εξοπλισμό του διανομέα που έγραψες δεν θα του πληρώσω εγώ το κράνος που είναι υποχρεωμένος από το νόμο να φοράει είτε φέρνει σουβλάκια ή πάει βόλτα  ούτε το μπουφάν που θα το φοράει για δικό του καλό. Ούτε θα του πληρώσω εγώ την υποχρέωση του να έχει ένα όχημα κατάλληλο για να βγει στο δρόμο. Να ζητάω και εγώ τότε να μου πληρώνουν το κομμωτήριο και τα αρώματα για να μην πηγαίνω σαν λέτσος για δουλειά 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alxnks είπε

Γιατί όχι;

Ας τα βρουν οι εργαζόμενοι με τους εργοδότες τους. Έτσι γίνεται σε όλους τους κλάδους, γιατί εδώ να είναι κάτι διαφορετικό;

Και κάπως έτσι μπαίνουμε στο κλασικό loop των λεφτόδεντρων, που ο εργοδότης ΠΑΝΤΑ έχει λεφτά, ΠΑΝΤΑ μπορεί με ένα νόμο και με ένα αρθρο να αυξάνει μισθούς γιατί είναι απλά θέμα θέλησης/βούλησης και οχι αριθμητικό / λογιστικό κλπ κλπ

1 λεπτό πριν, Morosana είπε

Όσο για τον περιβόητο εξοπλισμό του διανομέα που έγραψες δεν θα του πληρώσω εγώ το κράνος που είναι υποχρεωμένος από το νόμο να φοράει είτε φέρνει σουβλάκια ή πάει βόλτα  ούτε το μπουφάν που θα το φοράει για δικό του καλό. Ούτε θα του πληρώσω εγώ την υποχρέωση του να έχει ένα όχημα κατάλληλο για να βγει στο δρόμο. Να ζητάω και εγώ τότε να μου πληρώνουν το κομμωτήριο και τα αρώματα για να μην πηγαίνω σαν λέτσος για δουλειά 😛 

Ποιος θα το πληρώσει το κράνος/μηχανάκι/ασφάλειες/βενζίνες/service/αποσβέσεις? Για πες μου, που θέλω να δω κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Και κάπως έτσι μπαίνουμε στο κλασικό loop των λεφτόδεντρων, που ο εργοδότης ΠΑΝΤΑ έχει λεφτά, ΠΑΝΤΑ μπορεί με ένα νόμο και με ένα αρθρο να αυξάνει μισθούς γιατί είναι απλά θέμα θέλησης/βούλησης και οχι αριθμητικό / λογιστικό κλπ κλπ

Ποιος θα το πληρώσει το κράνος/μηχανάκι/ασφάλειες/βενζίνες/service/αποσβέσεις? Για πες μου, που θέλω να δω κατι?

Η ασφάλεια, τα τέλη, το ΚΤΕΟ, το κράνος και η ορθή λειτουργία ενός οχήματος που κυκλοφορεί είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη είτε είναι ντελιβερας είτε πάει βόλτα με τη γκομενα. 

Να βάλουν και έξτρα χρέωση να του πληρώνουμε και τις κλήσεις που μπορεί να φάει αν μπει ανάποδα σε ένα δρόμο την ώρα που μας φέρνει την παραγγελία 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Και κάπως έτσι μπαίνουμε στο κλασικό loop των λεφτόδεντρων, που ο εργοδότης ΠΑΝΤΑ έχει λεφτά, ΠΑΝΤΑ μπορεί με ένα νόμο και με ένα αρθρο να αυξάνει μισθούς γιατί είναι απλά θέμα θέλησης/βούλησης και οχι αριθμητικό / λογιστικό κλπ κλπ

Ποιος θα το πληρώσει το κράνος/μηχανάκι/ασφάλειες/βενζίνες/service/αποσβέσεις? Για πες μου, που θέλω να δω κατι?

Όχι, για πες εσύ να δω κάτι;

Αν δεν βγαίνει ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, προφανώς κλείνει και μπορεί να πάει να δουλέψει μεροκάματο ή σε εργοδότη ο ιδιος, το ξέρεις έτσι; Εκτός αν θεωρεί ότι θα ξεπέσει αν πάει στην εργοδοσία αλλού και θέλει να το παίζει αφεντικό με ξένα κολλυβα. Δεν βάζει παντως συνεταίρο του ούτε τον εργαζόμενο του υποχρεώνοντας τον να παρέχει όλα αυτά που λες, ούτε τον πελάτη του. Γίνεται βέβαια και αυτό, αλλά πρέπει να βγάλει μετοχές για την επιχείρηση. 

Επεξ/σία από Alxnks
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Morosana είπε

Η ασφάλεια, τα τέλη, το ΚΤΕΟ, το κράνος και η ορθή λειτουργία ενός οχήματος που κυκλοφορεί είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη είτε είναι ντελιβερας είτε πάει βόλτα με τη γκομενα. 

Να βάλουν και έξτρα χρέωση να του πληρώνουμε και τις κλήσεις που μπορεί να φάει αν μπει ανάποδα σε ένα δρόμο την ώρα που μας φέρνει την παραγγελία 😛 

Ο ιδιοκτήτης από που θα αντλήσει τα εξτρά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δεν έχει υπολογίσει στα έξοδα του?

6 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Όχι, για πες εσύ να δω κάτι;

Αν δεν βγαίνει ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, προφανώς κλείνει και μπορεί να πάει να δουλέψει μεροκάματο ή σε εργοδότη ο ιδιος, το ξέρεις έτσι; Εκτός αν θεωρεί ότι θα ξεπέσει αν πάει στην εργοδοσία αλλού και θέλει να το παίζει αφεντικό με ξένα κολλυβα. Δεν βάζει παντως συνεταίρο του ούτε τον εργαζόμενο του υποχρεώνοντας τον να παρέχει όλα αυτά που λες, ούτε τον πελάτη του. Γίνεται βέβαια και αυτό, αλλά πρέπει να βγάλει μετοχές για την επιχείρηση. 

άσχετοι ισχυρισμοί, σε απολύτως συγκεκριμένη ερώτηση που σου έχει γίνει. 

-Τι καιρό κάνει σήμερα?

-Στην Αφρική πεινάνε τα παιδάκια.

-οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αν δεν τους άρεσε αυτό, θα υπήρχε η εναλλακτική της χρέωσης 3€ / παραγγελία ή ελάχιστο κόστος παραγγελίας 50€. 

Την εποχή των διακοποδανείων πολλά σουβλατζίδικα είχαν ελάχιστο όριο παραγγελίας. Όχι 50αρικο, αλλά υπήρχε. Και το τύπωναν και στα διαφημιστικά φυλλάδια.
Αν ήθελες έτσι κι αλλιώς έριχνες και το σχετικό πουρμπουάρ, γιατί υπήρχε χρήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ποιος θα το πληρώσει το κράνος/μηχανάκι/ασφάλειες/βενζίνες/service/αποσβέσεις? Για πες μου, που θέλω να δω κατι?

 

14 λεπτά πριν, Morosana είπε

Η ασφάλεια, τα τέλη, το ΚΤΕΟ, το κράνος και η ορθή λειτουργία ενός οχήματος που κυκλοφορεί είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη είτε είναι ντελιβερας είτε πάει βόλτα με τη γκομενα. 

Τοποθετείτε το πρόβλημα σε λάθος βάση και οι 2 σε αυτό το θέμα. Ξεκινάμε από τα βασικά:
1. Η πλεοψηφία εστιατορίων που κάνουν delivery είναι μικρές επιχειρήσεις, άρα δεν μπορούν να έχουν δικό τους στόλο οχημάτων για delivery. Δεν τους συμφέρει οικονομικά και είναι και πολύπλοκο να έχει δηλωμένα 2-3 μηχανάκια για "επαγγελματική χρήση" κάθε σουβλατζίδικο. Επομένως πάνε στη λύση ... προσλαμβάνω τον υπάλληλο με το όχημα του.
2. Το πρόβλημα δεν είναι να έχεις υπάλληλο που χρησιμοποιεί το δικό του οχημα για τις διανομές (αυτό γίνεται σε πολλά επαγγέλματα), το πρόβλημα είναι ότι η χώρα είναι μπουρδέλο και δεν υπάρχουν σωστοί κανόνες για να προσληφθεί και να αποζημιωθεί όπως πρέπει από την επιχείρηση ο διανομέας.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ο ιδιοκτήτης από που θα αντλήσει τα εξτρά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δεν έχει υπολογίσει στα έξοδα του?

άσχετοι ισχυρισμοί, σε απολύτως συγκεκριμένη ερώτηση που σου έχει γίνει. 

-Τι καιρό κάνει σήμερα?

-Στην Αφρική πεινάνε τα παιδάκια.

-οκ

Έπρεπε να τα είχε υπολογίσει στα έξοδα του, το σενάριο που χρησιμοποίησε εξαρχής λέγεται εκμετάλλευση του εργαζόμενου του.

Ξαναλέω, αν θες συνεταίρο τον εργαζόμενο και τον πελάτη, πρέπει να χάσεις το 100% της ιδιοκτησίας σου και να έχεις μέρος αυτής. Αφεντικό και ιδιοκτήτης με ξένες τσέπες δεν γίνεσαι και αν είσαι ήδη, κακώς είσαι. Αν δεν βγαίνεις, άρχισε να κοιτάς σε kariera, Skywalker, xe και όχι να εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους σου αναγκάζοντας τους να παρέχουν υλικά και τους πελάτες σου να τους πληρώνουν.

Το (σοβαρό) business plan του δηλαδή ποιο ήταν; Εκμετάλλευση του εργαζόμενου και περιμένω να μου τον πληρώσει ο πελάτης; Κι εγώ στον αφρό; Για αυτό το επιχειρείν κυρίως εξαντλείται σε φαστ φουντ που ανοιγοκλείνουν.

 

Επεξ/σία από Alxnks
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gthe είπε

Τοποθετείτε το πρόβλημα σε λάθος βάση και οι 2 σε αυτό το θέμα. Ξεκινάμε από τα βασικά:
1. Η πλεοψηφία εστιατορίων που κάνουν delivery είναι μικρές επιχειρήσεις, άρα δεν μπορούν να έχουν δικό τους στόλο οχημάτων για delivery. Δεν τους συμφέρει οικονομικά και είναι και πολύπλοκο να έχει δηλωμένα 2-3 μηχανάκια για "επαγγελματική χρήση" κάθε σουβλατζίδικο. Επομένως πάνε στη λύση ... προσλαμβάνω τον υπάλληλο με το όχημα του.
2. Το πρόβλημα δεν είναι να έχεις υπάλληλο που χρησιμοποιεί το δικό του οχημα για τις διανομές (αυτό γίνεται σε πολλά επαγγέλματα), το πρόβλημα είναι ότι η χώρα είναι μπουρδέλο και δεν υπάρχουν σωστοί κανόνες για να προσληφθεί και να αποζημιωθεί όπως πρέπει από την επιχείρηση ο διανομέας σε αυτή τη περίπτωση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, gthe είπε

Τοποθετείτε το πρόβλημα σε λάθος βάση και οι 2 σε αυτό το θέμα. Ξεκινάμε από τα βασικά:
1. Η πλεοψηφία εστιατορίων που κάνουν delivery είναι μικρές επιχειρήσεις, άρα δεν μπορούν να έχουν δικό τους στόλο οχημάτων για delivery. Δεν τους συμφέρει οικονομικά και είναι και πολύπλοκο να έχει δηλωμένα 2-3 μηχανάκια για "επαγγελματική χρήση" κάθε σουβλατζίδικο. Επομένως πάνε στη λύση ... προσλαμβάνω τον υπάλληλο με το όχημα του.
2. Το πρόβλημα δεν είναι να έχεις υπάλληλο που χρησιμοποιεί το δικό του οχημα για τις διανομές (αυτό γίνεται σε πολλά επαγγέλματα), το πρόβλημα είναι ότι  χώρα είναι μπουρδέλο και δεν υπάρχουν σωστοί κανόνες για να προσληφθεί και να αποζημιωθεί όπως πρέπει από την επιχείρηση ο διανομέας.

#2. Ακριβώς. Αν όμως αποζημιωνόταν όπως πρέπει:

  • Οι τιμές θα έπαιρναν την ανηφόρα ή
  • Δεν θα είχε delivery

Οπότε η υπάρχουσα βιωσιμότητα αντλείται μόνο από όσους δίνουν tips απευθείας στον διανομέα παρακάμπτοντας τη νόμιμη οδό που θα κόστιζε πολλά περισσότερα πάλι στον πελάτη... 

Τα tips σε διανομείς φαγητού στην Ελλάδα, είναι βιωσιμότητα. Όχι ευγένεια. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
21 ώρες πριν, Morosana είπε

Και όπως υπάρχουν εξυπηρετικοί που τα παίρνουν υπάρχουν και άλλοι που δεν τα παίρνουν. Όταν σε ακούω με το μηχανάκι σου 3 στενά μακριά μάντεψε τι θα παρεις.

οταν φτάνεις και κορνάρεις λες και φέρνεις τη νύφη μάντεψε τι θα παρεις. 

Οταν μπαίνεις με μούτρα κατεβασμένα μάντεψε τι θα παρεις.

οταν μπαίνεις στο ασανσέρ και μυρίζει ιδρώτα 3 ώρες μετά μάντεψε τι θα παρεις 

οταν παραδίδεις τη παραγγελία σου και είσαι 5 λεπτά από κάτω και ακούω το σάπιο σου μηχανάκι μάντεψε τι θα παρεις την επόμενη φορά. 

Και φυσικά κανενας δεν καταλαβαίνει ότι εκείνη την ώρα εκπροσωπεί μια επιχείρηση. Αν στραβωσω μαζί σου θα χάσει όλο το μαγαζί αλλά φυσικά κανενας δεν σκέφτεται το αφεντικό του.

να σε συμπληρώσω και εγώ με την σειρά μου (μιας και είσαι υπερβολικός) και αν είχα την οποιαδήποτε επιχείρηση σίγουρα δεν θα σε είχα πελάτη (θα σε είχα διαγράψει από την πρώτη παραγγελία)

όταν καλέσεις το μαγαζί για να δώσεις την παραγγελία σου / να αγοράσεις το προιόν

μάντεψε τι θα πάρεις ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
31 λεπτά πριν, Morosana είπε

Η ασφάλεια, τα τέλη, το ΚΤΕΟ, το κράνος και η ορθή λειτουργία ενός οχήματος που κυκλοφορεί είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη είτε είναι ντελιβερας είτε πάει βόλτα με τη γκομενα. 

Να βάλουν και έξτρα χρέωση να του πληρώνουμε και τις κλήσεις που μπορεί να φάει αν μπει ανάποδα σε ένα δρόμο την ώρα που μας φέρνει την παραγγελία 😛 

Θεωριτικα πλεον αυτα τα εξοδα οταν ο ντελιβερας βαζει δικο του μηχανακι πρεπει να τα πληρωνει ο καταστηματαρχης , αφου του παρεχει βασικο εξοπλισμο (κρανος αδιαβροχα κτλ) και ειναι με την μορφη 15% του μισθου βεβαια στη πραξη ξερω ελαχιστα μαγαζια που τα δινουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...