Προς το περιεχόμενο

Κινητήρας 999cc 1,0L διάρκεια ζωής περίπου


Anagnwstis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Όσο για την παραπληροφόρηση google is your friend όποιος θέλει επιβεβαιώνει η διαψεύδει.

Ε ναί, γιατί το ίντερνετς βρίθει απο αξιόπιστες αναφορές και papers όταν ψάχνεις "1000cc engines long term reliability".

Η εξέδρα επιστρέφει την μπάλα στο γήπεδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μπορείς να παραθέσεις ένα link για τα περί τούρμπο?

Γιατί και έχω είχα ενδιασμους για τους χιλιαριδες κινητήρες αλλά αυτό που αναφέρεις για το τούρμπο πρώτη φορά το ακούω.

Εκτός από τουρμπισμενα ατμοσφαιρικά εκτός εργοστασίου που έσπαγαν , δεν έχω ακούσει ποτέ πρόβλημα την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον

Καλέ μου φίλε μου δεν θα μπω στην διαδικασία,δεν εννοώ ότι θα σπάσει το μοτέρ😉 απαραίτητα (αν και πρόσφατα ένας φίλος εδώ μέσα με mini cooper turbo που του έσπασε το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ στα 56k έψαχνε γνώμες για βελτίωσεις)

ΥΓ.Τροφή για σκέψη προτιμάς ένα μοτέρ 4cyl 1.6L 115hp η 3cyl 1.0L 125 hp ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Καλέ μου φίλε μου δεν θα μπω στην διαδικασία,δεν εννοώ ότι θα σπάσει το μοτέρ😉 απαραίτητα (αν και πρόσφατα ένας φίλος εδώ μέσα με mini cooper turbo που του έσπασε το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ στα 56k έψαχνε γνώμες για βελτίωσεις)

ΥΓ.Τροφή για σκέψη προτιμάς ένα μοτέρ 4cyl 1.6L 115hp η 3cyl 1.0L 125 hp ;

Προτιμώ ένα μοτέρ που δίνει ροπή σε ένα ωφέλιμο φάσμα στροφών εναρμονισμένο στις καθημερινές μου ανάγκες.Πόσα pot βαράνε μέσα στο αλουμινένιο μπλόκ με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

Επίσης οποιοδήποτε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ θα σπάσει αν το χειρίζεσαι σάν ΟΥΝΟΣ,ασχέτως κυβισμού.Είναι παντελώς άσχετο με αυτό που συζητάμε στο παρόν θέμα.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tenshi είπε

Προτιμώ ένα μοτέρ που δίνει ροπή σε ένα ωφέλιμο φάσμα στροφών εναρμονισμένο στις καθημερινές μου ανάγκες.Πόσα pot βαράνε μέσα στο αλουμινένιο μπλόκ με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

Επίσης οποιοδήποτε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ θα σπάσει αν το χειρίζεσαι σάν ΟΥΝΟΣ,ασχέτως κυβισμού.Είναι παντελώς άσχετο με αυτό που συζητάμε στο παρόν θέμα.

΄Άλλος προτιμάει σε ταξίδι πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη να βαράει τελικές ,και όχι να ζει με τον φόβο μην μείνει από λάδια,  if u know what i mean,περί ορέξεως....anyway είναι σαν κάνεις overclocking 😄 μιας και είμαστε σε σχετικό forum,και σταματάω εδώ όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Καλέ μου φίλε μου δεν θα μπω στην διαδικασία,δεν εννοώ ότι θα σπάσει το μοτέρ😉 απαραίτητα (αν και πρόσφατα ένας φίλος εδώ μέσα με mini cooper turbo που του έσπασε το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ στα 56k έψαχνε γνώμες για βελτίωσεις)

ΥΓ.Τροφή για σκέψη προτιμάς ένα μοτέρ 4cyl 1.6L 115hp η 3cyl 1.0L 125 hp ;

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι περίπτωση όμως, που απ΄ότι κατάλαβα δεν του έκανε και την καλύτερη χρήση, και δεν ξέρεις και τι συντήρηση είχε ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι περίπτωση όμως, που απ΄ότι κατάλαβα δεν του έκανε και την καλύτερη χρήση, και δεν ξέρεις και τι συντήρηση είχε ..

και δεν είναι και 1000αρι.1600κεκ είναι αν δεν κάνω λάθος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι να ναι και εδώ.

Τελικά τι είναι καλύτερο, ένα δίλιτρο turbo 230 άλογα ή ένα 3λιτρο ατμόσφαιρα 230 άλογα;

γιατί το διλιτρο είναι gg αλλά ένα 1000 άρι δεν είναι σε σχέση με ένα 1,6;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

και σταματάω εδώ όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Μιλάς με γρίφους, γέροντα.

Πάντως στο δικό μου μυαλό κάτι δεν κολλάει. Θα μπορούσα να δεχτώ την αναλογία με το overclocking, για τις περιπτώσεις που τουρμπιζεται εκ των υστέρων και εξωεργοστασιακα κινητήρας που σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και πουλήθηκε για ατμοσφαιρικός και για συγκεκριμένες επιδόσεις.  Επομενως, όταν τουρμπιζεται εκ των υστέρων, πράγματι πρακτικά λειτουργεί εκτος προδιαγραφων. Δεν μιλάμε όμως για τέτοιες περιπτώσεις.

Οι εργοστασιακοί τουρμπισμενοι είναι εξ αρχής σχεδιασμένοι να λειτουργήσουν υπό αυτές τις συνθήκες και φυσικά τα κράματα κλπ που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι τέτοια που να αντέχουν τις επιδιωκόμενες επιδόσεις. 

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Καλέ μου φίλε μου δεν θα μπω στην διαδικασία,δεν εννοώ ότι θα σπάσει το μοτέρ😉 απαραίτητα (αν και πρόσφατα ένας φίλος εδώ μέσα με mini cooper turbo που του έσπασε το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοτέρ στα 56k έψαχνε γνώμες για βελτίωσεις)

ΥΓ.Τροφή για σκέψη προτιμάς ένα μοτέρ 4cyl 1.6L 115hp η 3cyl 1.0L 125 hp ;

3 ώρες πριν, Tenshi είπε

Προτιμώ ένα μοτέρ που δίνει ροπή σε ένα ωφέλιμο φάσμα στροφών εναρμονισμένο στις καθημερινές μου ανάγκες.Πόσα pot βαράνε μέσα στο αλουμινένιο μπλόκ με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

Όπως τα λες. Αν είναι το 1000αρι mild-hydrid του puma σίγουρα το προτιμάω από 1600αρι ατμοσφαιρικό. Αν και το ιδανικό για μένα  είναί το 1200αρι του PSA με 130hp.

Προς TS: Για το UP μια χαρά ειναι ο χιλιάρης, και τα χιλιόμετρα που αντέχουν οι σωστά συντηρημένοι κινητήρες είναι πολλαπλάσια της συνηθισμένης ζωής ενός αυτοκινήτου. Μη σε αγχώνουν τα χιλιόμετρα, απλά πάντα κάνεις έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή μηχανικό εμπιστοσύνης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Dark_Nightfall said:

Καλέ μου φίλε μου δεν θα μπω στην διαδικασία

Συχνό φαινόμενο πάντως να μην μπαίνει στη διαδικασία όποιος δεν έχει τι να πει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Όπως τα λες. Αν είναι το 1000αρι mild-hydrid του puma σίγουρα το προτιμάω από 1600αρι ατμοσφαιρικό. Αν και το ιδανικό για μένα  είναί το 1200αρι του PSA με 130hp.

Προς TS: Για το UP μια χαρά ειναι ο χιλιάρης, και τα χιλιόμετρα που αντέχουν οι σωστά συντηρημένοι κινητήρες είναι πολλαπλάσια της συνηθισμένης ζωής ενός αυτοκινήτου. Μη σε αγχώνουν τα χιλιόμετρα, απλά πάντα κάνεις έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή μηχανικό εμπιστοσύνης.

Ωραία αυτό ήθελα να μάθω ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, tutuyo είπε

Μα τι διαβάζουμε εδώ μέσα;

Είναι δυνατόν να αμολας τέτοια παραπληροφόρηση;

Δλδ ζοριζονται τα μοτέρ με λίγα κυβικά και για να τα ζορισουν ακόμη περισσότερο, έβαλαν και τούρμπο;

Φακ λοτζικ

Μα τί διαβάζουμε εδώ μέσα;

Το χιλιάρι μοτέρ αν το πάρει ένας γρήγορος οδηγός και το οδηγάει συνεχώς σε υψηλές στροφές, ειδικά το up που είναι βαρύ, για να "τρέχει", φυσικά μειώνει τη ζωή του κινητήρα

Και το τούρμπο επίσης μειώνει τη ζωή του κινητήρα

Κλασσική περίπτωση τα σμαρτ που στις 60.000 χρειάζονται επισκευή κινητήρα λόγω κακής οδήγησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, terry308 είπε

Κανένα ταξίδι; 1 το χρόνο; για πόσα χλμ μιλάς;; 

Λόγω δουλειάς κάνω 410χλμ για να πάω σπίτι μου Έβρος - Βέροια κι άλλα τόσο αντίστροφα με τα 999κ εκ. άνετα, πιο άνετα από τα 1250 που είχα στο punto..

Νεα τεχνολογία.... 

πρεπει να σε πληρωνει το βαρος σου σε χρυσο αυτη η δουλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επος!

Αυτο το θρεντ ειναι απολαυση.

Ο TS ζηταει αποψεις για ενα μεταχειρισμενο VW UP με 130κ χιλιομετρα, για την αξιοπιστια του

Και διαβαζει καποιον που λεει οτι οι μικροι κινητηρες ζοριζονται περισσοτερο γιατι δουλευουν συνεχως σε υψηλες στροφες γιατι προφανως ο TS θα το δουλευει συνεχως στα κοκκινα ανεβαινωντας την Ριτσωνα. Ειλικρινα θελω να μου πεις τις συνεχεις συνθηκες που ενα μοτερ θα δουλευει στα κοκκινα.

Και προσθετει οτι ειδικα οι μικροι με turbo ζοριζονται ΑΚΟΜΗ περισσοτερο γιατι ... σιγα μην επιχειρηματολογησει, google is your friend, overclocking, turbo μονο απο 2λιτρο και πανω και ενας αλλος εσπασε το 1600αρι μοτερ του στα 56κ😆

Δλδ ειχαν το μοτερ το χιλιαρι στην VW και λεγανε "Οχι ρε γμτ ζοριζεται το καημενο, πως θα το λυσουμε αυτο το θεμα? ΤΟ ΒΡΗΚΑ, θα κοτσαρουμε τουρμπο ωστε να ζοριζεται ακομη περισσοτερο!"

Αρα να το παρει το UP η να προτιμησει κατι σε Supra?

6 ώρες πριν, froyd είπε

Μα τί διαβάζουμε εδώ μέσα;

Το χιλιάρι μοτέρ αν το πάρει ένας γρήγορος οδηγός και το οδηγάει συνεχώς σε υψηλές στροφές, ειδικά το up που είναι βαρύ, για να "τρέχει", φυσικά μειώνει τη ζωή του κινητήρα

Και το τούρμπο επίσης μειώνει τη ζωή του κινητήρα

Κλασσική περίπτωση τα σμαρτ που στις 60.000 χρειάζονται επισκευή κινητήρα λόγω κακής οδήγησης

Κολοκύθια

Οποιοδηποτε μοτερ αν το παρει ενας ηλιθιος μπορει να μειωσει την ζωη του κινητηρα, ασχετως εαν ειναι μικρο,μεγαλο, μπλε η κιτρινο. Ολα εχουν καποιες ανοχες, εαν τις ξεπερασεις γεια σας.

Οχι το τουρμπο δεν μειωνει την ζωη του κινητηρα, αλλιως θα ειχε εγκαταληφθει ως τεχνολογια εδω και 60 χρονια και δεν θα ειχε εμπορικες εφαρμογες.

Ασχετο εντελως το παραδειγμα με τα σμαρτακι, οποιοδηποτε μοτερ θα χρειαστει επισκευη λογω κακης οδηγησης

 

Προς TS. Επειδη το ειχα ενα φεγγαρι το αμαξακι, ημουν σχετικα ευχαριστημενος. Ικανοποιητικος ο κινητηρας, του δεν με προβληματισε ποτε οσο το οδηγουσα με 2 ατομα+ 1 παιδικο καθισματακι. Προφανως οι χωροι δεν ειναι το ατου του, αλλα για τις συνηθισμενες ασχολιες, κινηση απο και προς σχολεια,φροντηστηρια,ψωνια ειναι μια χαρα. Περιεργως μου αρεσε αρκετα το κιβωτιο του Ειχα ακουσει (μπορει να ειναι και αρβυλο) οτι εχουν θεμα με το ρελαντι, να το τσεκαρεις

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, froyd είπε

Κλασσική περίπτωση τα σμαρτ που στις 60.000 χρειάζονται επισκευή κινητήρα λόγω κακής οδήγησης

😆

μπα...

 

με 140000 χλμ το πουλησα το 700 και εκανε αλλες 30000 και θα έβγαζε και αλλα χλμ αλλα "ξεχασαν" τα λαδια μεσα 20000...

Κατα τα αλλα συμφωνουμε ότι όλα ειναι θεμα οδηγησης-συντηρησης... (εγω στα turbo αμαξια παντα αλλαγες λαδιών στις 5000 χλμ και στα ατμοσφαιρικά καθε 8000 χλμ παντα με τα λαδια του κατασκευαστη και τιποτα αλλο)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...