Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, afentiko είπε

Την αληθεια την ειπε ενα παιδι κατι σελιδες πιο πισω. Απο τον τεραστιο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στους δρομους ενα τεραστιο ποσοστο δεν πηγαινει ουτε στο χωρο εργασιας του, ουτε ειναι εξω λογω της φυσεως της εργασιας του. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ. Παιρνουν το αμαξι για να πανε στο φιλο τους για καφε, για να πανε στην καφετερια, για να πανε στο φαγαδικο, για να κανουν τις "δουλειες" τους δηλαδη να κατεβει στο κεντρο να αγορασει μπαταριες για το τηλεκοντρολ επειδη ειναι πιο φθηνες κλπ. Πρεπει με καποιο τροπο να παρει χαμπαρι ο ελληνας οτι δε γινεται να παιρνεις το αυτοκινητο και να περνας απο το κεντρο για ψιλουπηδημα. Οι πρωτοι που θα σπασουν απο το κεντρο ειναι αυτοι. Επομενοι ειναι αυτοι που δεν εχουν δουλεια στο κεντρο αλλα περναν απο εκει για να πανε στη δουλεια τους. Θα μαθουν και αυτοι να κανουν τον κυκλο. Αυτος που θελει να πηγαινει μεχρι και στο περιπτερο χωρις να περπαταει να παρει ενα μηχανακι. Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.

ακου τι λεει ο αλλος 🤣🤣🤣🤣

  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, dazed είπε

Θα ηταν αστειο ολο αυτο, αν δεν ηταν τραγικο για την πραγματικοτητα χιλιαδων Αθηναιων. Μου φαινονται το λιγοτερο γραφικες οι 2-3 προσπαθειες να υπερασπιστουν αυτο το εκτρωμα. Περναω σχεδον καθημερινα απο το κεντρο, αναγκαστικα για λογους δουλειας, και πραγματικα δεν μπορω να διανοηθω με ποια λογικη εκαναν αυτο το πραγμα. Η κεντρικοτερη αρτηρια του κεντρου της Αθηνας, που ειχε ηδη τεραστια πεζοδρομια τα οποια φυσικα και εξακολουθει να χρησιμοποιει ο κοσμος, εγινε πλεον υπαιθριος χωρος παρκαρισματος και εκμαθησης 'γαλλικων'. Οσοι ερχονται απο παραλια και ανεβαινουν τη Συγγρου μποτιλιαρονται απο την Καλλιθεα και δεν εχουν τροπο να ξεφυγουν αφου εκλεισαν και τη Βασ. Όλγας (λες και δεν υπαρχει το ζαπειο ακριβως διπλα με εξισου τεραστια πεζοδρομια και σκια απο δεντρα... Για τα οφελη της κινησης αυτης, εκτος απο ευχολογια και αερα κοπανιστο δεν μπορω να βρω κανενα απολυτως. Ποδηλατοδρομος 900μ. απο το πουθενα στο πουθενα. Περιπατος αντοχης, διπλα στο χειροτερο μποτιλιαρισμα της Ευρωπης, στους 40 C και μεσα στα τσιμεντα.. Να υπηρχε ηδη δικτυο ποδηλατοδρομων και να εκαναν μια λωριδα της Πανεπιστημιου ποδηλατοδρομο, να το καταλαβω και να το επικροτησω. Τωρα ποιο το νοημα? θα παρω το ποδηλατο στον ωμο απο Βυρωνα, και θα παω Πανεπιστημιου να την κανω βολτα πανω-κατω? Πως λεγεται αυτη η παθηση? Δεν ειναι καλα οι ανθρωποι. Για την τεραστια μασα με τα παγκακια, ζαρτινιερες κλπ δεν χρειαζεται να πει κανεις κατι. Ειναι κλασσικη περιπτωση. Ελπιζω μονο μετα το απειρο κραξιμο να βγει να πει παλι κανενα συγγνωμη και να το παρουν πισω, και ας φανε οσα φανε.

ειναι απλο. Για όλα τα μέσα ενημέρωσης θα ειναι το φοβερό έργο του δημάρχου. Δεν εχει σημασια τι πιστευει ο κοσμος, η αληθεια ειναι αυτη που θα λένε οι δημοσιογράφοι. Θα βαφτιστεί μεγάλη επιτυχία και ο δήμαρχος θα έχει αφήσει μια φοβερή κληρονομία. Δεν εχει σημασία αν δεν κάνει τίποτε απολύτως για τα πραγματικά προβλήματα ενος δήμου. Ειναι μάρκετινγκ εδω, σιντριβάνι με χρώματα έχει η ομονοια? έχει. Μεγάλο περίπατο κάναμε? Κάναμε. Τέλος ειναι επιτυχημένος. Ειναι στημένο κόλπο για να πάρει η πολιτική του καριέρα το δρόμο που λίγο πολύ όλοι ξέρετε.

  • Like 19
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Η πιο ασχημη πρωτευουσα την "δυτικης" Ευρωπης. Δεν ξερω αν θα την επελεγα σαν τουριστικο προορισμο αν εμενα σε αλλη χωρα. Μια φορα πηγα με το σχολειο και ηταν αρκετο. Οσες φορες εχει τυχει να περασω απο Αθηνα, μονο βρωμα.

Δεν υπάρχουν πάντως πολλές πρωτεύουσες που να συνδιάζουν και ΑΠΕΙΡΑ μέρη ιστορικού ενδιαφέροντος να δει κάποιος και συγχρόνως να είναι σε παραλιακό μέτωπο να κάνει κάνα μπάνιο, και major transport hub για όλα τα υπόλοιπα σημεία/πόλεις/νησιά που μπορεί κάποιος να θέλει να δει. 

Βασικά δεν υπάρχει καμία.

Ο τουρίστας ΔΕΝ ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για τη βρώμα που λες. Αν ενδιαφερόταν το 80% της Ασίας δεν θα είχε ούτε έναν τουρίστα. 

Φυσικά και έχει 1000 κακά η Αθήνα αλλά αυτά είναι αποκλειστικά και μόνο προβλήματα για τους μόνιμους κάτοικους, αλλά σαν τουριστικός προορισμός είναι από τις καλύτερες επιλογές. 

 

1 ώρα πριν, punky είπε

Δεν μιλάω μόνο για την Πανεπιστημίου κι αντιθέτως έγραψα πως αν είναι απομονωμένος ο ποδηλατόδρομος δεν θα έχει νόημα. Όπως αντίστοιχα βέβαια δεν θα είχε νόημα να έκαναν την Πανεπιστημίου 12 λωρίδες αυτοκινήτων γκρεμίζοντας κτίρια αφού τα bottlenecks στην αρχή και στο τέλος της θα καθόριζαν την πραγματική χωρητικότητα και ροή των οχημάτων.
To ακόμη πιο πηγμένο Παρίσι πάντως, προσθέτει πάνω από 600 (ναι εξακόσια) χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων με το ίδιο μοντέλο πρόχειρων κλεισιμάτων δρόμων. Φαίνεται πως κι εκεί η δήμαρχος δεν τα σκέφτηκε τα πράγματα όσο καλά τα σκέφτεσαι εσύ.

Τα νέα ζευγάρια θα γυρνούσαν στο κέντρο γιατί δεν μπορούν όλοι να αγοράσουν σπίτι με €3.000/τμ στα προάστια και το κέντρο έχει χαμηλότερο στεγαστικό κόστος. Προϋπόθεση για αυτό όμως είναι να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής που αυτό μεταφράζεται σε μια ζωή που δεν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα σου. Αν δεν τονωθεί η κατοικία στο κέντρο, αυτό θα κάνει το κέντρο καθαρά τουριστική περιοχή εις βάρος των υπολοίπων κατοίκων του αλλά και εις βάρος του ίδιου του τουρισμού μακροπρόθεσμα γιατί ο τουρίστας προσδοκά μια αυθεντική εμπειρία στην πόλη που επισκέπτεται κι όχι να δει το παγκοσμιοποιημένο ξαναζεσταμένο φαγητό μιας τουριστόπολης.

Το μοντέλο που εσύ φαντάζεσαι με το αυτοκίνητο βασιλιά θα κάνει τα προάστια χωρίς δημόσιο χώρο και χωρίς πράσινο, όπως ήδη γίνονται φυσικά. Ένα νέο κέντρο δηλαδή που ο κόσμος θα θέλει να φύγει κι από αυτό.

Για τα ζητήματα των αστέγων, της βρωμιάς και της αστυνόμευσης, μαζί σου. Αλλά δεν είναι ή το ένα ή το άλλο. Ποιότητα ζωής σημαίνει συνδυασμένες δράσεις.

Οκ αυτά που λες, αλλά το Παρίσι χτίστηκε μόνο 12781237 χρόνια μετά την Αθήνα, με τελείως διαφορετική δόμηση εξ'αρχής. Στην Αθήνα εκτός του ότι τα μισά κτήρια είναι ουσιαστικά παράνομα (πλέον) αφού έχουν από κάτω ένα τρισεκατομύριο χρόνια αρχαίων, πρακτικά έχει χτιστεί και 7 φορές. Σαφέστατα δεν υπάρχει καμία σωστή δόμηση σε εμάς εδώ, και ούτε θα υπάρξει. 

Είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό, που σε οικογενιακή γνωστή που είχε επί δεκαετίες εγκαταλελημένο σπίτη της γιαγιάς της, όταν το γκρέμισε πριν 2 χρόνια για να το χτίσει εξ'αρχής, της φύγανε ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ χρήματα να λαδώσει όποιον μιλάει Ελληνικά, γιατί από κάτω είχε αρχαία. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είχε αρχαία, αφού ήταν 300 μέτρα απ'το σταθμό μετρό ακρόπολη!!! Και που ασφαλτοστρώνουν τους ήδη υπάρχοντες δρόμους πάλι καλά να λέμε. Αλλιώς αν πηγαίναμε κατά γράμμα άστο, ακόμα μετρό θα φτιάχναμε!!! 

Τα νέα ζευγάρια επίσης δεν θα γυρνούσαν στο κέντρο όπως λες, γιατί το κέντρο έχει υποβαθμιστεί για κάποιο λόγο, και αυτός είναι ο ξεπεσμός. Ο ξεπεσμός (εσκεμμένος ή όχι, δεν είναι ούτε ο χώρος εδώ ούτε ο χρόνος να συζητηθεί) όταν/αν φύγει, τα νέα ζευγάρια ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα μπορούν να γυρίσουν κέντρο λόγω εκτίναξης ενοικίων. Εδώ δεν περνάνε ούτε έξω από Νέο Κόσμο πλέον, τί συζητάμε? Ποιό νέο ζευγάρι όμως μένει στο ΚΕΝΤΡΟ της οποιαδήποτε πρωτεύουσας? Έχετε δει τα ενοίκια ή απλά έτσι ονειροπολούμε? 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα ζήσουμε και το "Μεγάλο Ανέκδοτο".

Θα γίνουν οι παρεμβάσεις στο Σύνταγμα.

Όπου, άκουσον-άκουσον, θα διαλυθεί η παράνομη - ημινόμη πιάτσα ταξί και θα δημιουργηθεί νέα 12 θέσεων στην Καραγιώργη Σερβίας.

12 θέσεις!

Όλα τα ταξί του Συντάγματος θα χωρέσουν σε 12 θέσεις!

Και όλη η περιοχή του Συντάγματος θα εξυπηρετείται από τις 12 αυτές θέσεις συν τις θέσεις στην Όθωνος που δεν ξέρω πόσες είναι (αλλά πάνω από 12 δύσκολα).

Τα δε ταξί θα προσεγγίζουν την πιάτσα μέσω Σταδίου - Κολοκοτρώνη (που αλλάζει φορά) - Βουλής (που αλλάζει φορά, μπροστά από το Πλαίσιο) - Καραγιώργη Σερβίας.

Οπότε δεν χρειάζεται να είναι κανένας συγκοινωνιολόγος για να καταλάβει τι θα συμβεί: οι ταρίφες θα στρίβουν στην Κολοκοτρώνη και θα γίνει μία πολύ μεγάλη πιάτσα σε που θα εκτείνεται από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη μέχρι το Σύνταγμα.

Μεγάλα γέλια.

Η δε Κολοκοτρώνη πεζοδρομείται από την Αθηνάς μέχρι την Βουλής και έτσι δίνεται μία εξαιρετική ευκαιρία στα μπαρ και στα σουβλατζίδικα - πατατάδικα - χαμπουργκεράδικα της Κολοκοτρώνη να απλώσουν τα τραπέζια τους στον πεζόδρομο ιδιαίτερα εν μέσω Covid 19. 

Και ως γνωστόν, στην Ελλάδα, ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.

Με τις υγειές μας.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, tsipakis είπε

ακου τι λεει ο αλλος 🤣🤣🤣🤣

να με συγχωρείς αλλά όσο και να γελάς με τον φίλο μας που γράφει τα παραπάνω εκτίθεσαι φίλε μου

γιατί ο φίλος που γράφει αυτά που εσένα σου φαίνονται γελοία ή για τα γέλια έχει δίκιο σε αυτά που λέει 

στα λέει ένας που κινείτε καθημερινά με τα ΜΜΜ εδώ και πάρα πολλά χρόνια και η δουλειά του τα τελευταία χρόνια είναι στο κέντρο της αθήνας

στα λέει ένας που μένει στον Βύρωνα/Παγκράτι και βλέπει καθημερινά ποιοι παίρνουν αυτοκίνητο/μηχανή και που πάνε οι περισσότεροι από αυτούς (συγγενείς/φίλοι/γνωστοί/συνάδελφοι)

εννοείται ότι δίκιο έχουν και άλλοι φίλοι σε αυτά που σχολιάζουν για να είμαι δίκαιος 100% μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα η ουρα για τα αυτοκινητα που θέλουν να στρίψουν δεξιά Πανεπιστημίου απο την Βασ. Σοφίας έφτανε μεχρι την διασταύρωση με την Ακαδημίας. Και ακόμα δεν δουλεύει φουλ το κέντρο. Αραγε ο δημαρχός μας , γνωριζει τι συμβαίνει πισω απο το δημαρχείο ;  κατω απο την Ομόνοια ; Αυτα θα τα φτιάξει άραγε ή αρκουμαστε μόνο σε έργα βιτρίνας που καθημερινά επικροτούν ολα τα κυβερνοκάναλα πιπιλωντας το μυαλό όσων δεν το ζουν αυτο καθημερινά....  Απλα το χειρότερο έργο που έγινε (θα γίνει) ποτέ στην Αθήνα. Πραγματικά κρίμα...  :(

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, polaki είπε

Δεν υπάρχουν πάντως πολλές πρωτεύουσες που να συνδιάζουν και ΑΠΕΙΡΑ μέρη ιστορικού ενδιαφέροντος να δει κάποιος και συγχρόνως να είναι σε παραλιακό μέτωπο να κάνει κάνα μπάνιο, και major transport hub για όλα τα υπόλοιπα σημεία/πόλεις/νησιά που μπορεί κάποιος να θέλει να δει. 

Βασικά δεν υπάρχει καμία.

Ο τουρίστας ΔΕΝ ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για τη βρώμα που λες. Αν ενδιαφερόταν το 80% της Ασίας δεν θα είχε ούτε έναν τουρίστα. 

Φυσικά και έχει 1000 κακά η Αθήνα αλλά αυτά είναι αποκλειστικά και μόνο προβλήματα για τους μόνιμους κάτοικους, αλλά σαν τουριστικός προορισμός είναι από τις καλύτερες επιλογές. 

Οκ αυτά που λες, αλλά το Παρίσι χτίστηκε μόνο 12781237 χρόνια μετά την Αθήνα, με τελείως διαφορετική δόμηση εξ'αρχής. Στην Αθήνα εκτός του ότι τα μισά κτήρια είναι ουσιαστικά παράνομα (πλέον) αφού έχουν από κάτω ένα τρισεκατομύριο χρόνια αρχαίων, πρακτικά έχει χτιστεί και 7 φορές. Σαφέστατα δεν υπάρχει καμία σωστή δόμηση σε εμάς εδώ, και ούτε θα υπάρξει. 

Είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό, που σε οικογενιακή γνωστή που είχε επί δεκαετίες εγκαταλελημένο σπίτη της γιαγιάς της, όταν το γκρέμισε πριν 2 χρόνια για να το χτίσει εξ'αρχής, της φύγανε ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ χρήματα να λαδώσει όποιον μιλάει Ελληνικά, γιατί από κάτω είχε αρχαία. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είχε αρχαία, αφού ήταν 300 μέτρα απ'το σταθμό μετρό ακρόπολη!!! Και που ασφαλτοστρώνουν τους ήδη υπάρχοντες δρόμους πάλι καλά να λέμε. Αλλιώς αν πηγαίναμε κατά γράμμα άστο, ακόμα μετρό θα φτιάχναμε!!! 

Τα νέα ζευγάρια επίσης δεν θα γυρνούσαν στο κέντρο όπως λες, γιατί το κέντρο έχει υποβαθμιστεί για κάποιο λόγο, και αυτός είναι ο ξεπεσμός. Ο ξεπεσμός (εσκεμμένος ή όχι, δεν είναι ούτε ο χώρος εδώ ούτε ο χρόνος να συζητηθεί) όταν/αν φύγει, τα νέα ζευγάρια ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα μπορούν να γυρίσουν κέντρο λόγω εκτίναξης ενοικίων. Εδώ δεν περνάνε ούτε έξω από Νέο Κόσμο πλέον, τί συζητάμε? Ποιό νέο ζευγάρι όμως μένει στο ΚΕΝΤΡΟ της οποιαδήποτε πρωτεύουσας? Έχετε δει τα ενοίκια ή απλά έτσι ονειροπολούμε? 

Και το Παρίσι και η Αθήνα χτίστηκαν πριν εφευρεθεί το αυτοκίνητο και γίνει προσιτό στην πλειονότητα των κατοίκων, άρα κι οι δύο πόλεις είναι ακατάλληλες για να είναι το αυτοκίνητο το κυρίαρχο μεταφορικό μέσο. Το έζησα στο πετσί μου πέρυσι στο Παρίσι, περνώντας σχεδόν 3 ώρες μέσα στο ταξί για να πάω από CDG στις Βερσαλίες. 

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο φίλε μου που δεν το κατάλαβα καλά.

Σκέψου πως στο Ελσίνκι σήμερα, χτίζουν πολυκατοικίες που δεν έχουν θέσεις στάθμευσης ώστε να αποθαρρύνουν τη χρήση του ΙΧ. Δηλαδή αυτό που είναι πραγματικότητα για την πλειονότητα των κατοικιών του αθηναϊκού κέντρου. Η διαφορά είναι πως εκεί οι άνθρωποι δεν είναι καταδικασμένοι να κυκλοφορούν με ΙΧ. 

Δεκτόν πως ο τουρισμός έχει εκτοξεύσει τα ενοίκια στις κεντρικές περιοχές κάθε μεγαλούπολης όπου υπάρχει έντονο τουριστικό ενδιαφέρον αλλά δεν έχει ανεβάσει τα ενοίκια παντού στο κέντρο. Στην Αχαρνών ας πούμε, στην Αγίου Μελετίου, στη Βικτώρια, στα Σεπόλια κλπ αντιθέτως έχουν υποβαθμιστεί οι περιοχές γιατί οι κάτοικοι έφυγαν για τα προάστια αναζητώντας καλύτερη ποιότητα ζωής και χώρο. Αυτό είχε ως συνέπεια να μη συντηρούνται τα ακίνητα αφού δεν είχε οικονομικό νόημα για τους ιδιοκτήτες με αποτέλεσμα να ενοικιάζονται φτηνά σε αλλοδαπούς όπου αυτό οδήγησε σε μεγαλύτερη επιθυμία εξόδου από την περιοχή για Έλληνες, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο υποβάθμισης. 

Σε κάθε περίπτωση, το ποδήλατο και τα ΜΜΜ είναι τα καθαρότερα, πιο αθόρυβα και πιο space efficient μέσα για να μεταφέρουν εκατομμύρια εντός μιας μεγαλούπολης και για αυτό φρονώ πως αξίζει η όποια ταλαιπωρία μέχρι να κάνουμε τη μετάβαση σε αυτά. Το αν αυτή η ταλαιπωρία που βαφτίστηκε "μεγάλος περίπατος" είναι προς τη σωστή κατεύθυνση δεν το ξέρω αλλά το εύχομαι ολόψυχα. Εγώ υπερασπίζομαι την ιδέα.

  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, telis είπε

Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό που λες. Το να βλέπεις αυτοκίνητα μόνο με τον οδηγό μέσα, δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ αυτοί έχουν όρεξη να πάνε για βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, που δεν μπορείς να παρκάρεις και που τα πάρκινγκ είναι πανάκριβα για να πας απλά για την φάση. Υπάρχουν και αυτοί, αλλά πόσοι είναι; Σε ποσοστό είναι λίγοι, δεν περισσεύουν χρήματα στην συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου για βόλτες. 

Οι περισσότεροι είναι περαστικοί και κάπου πάνε. Επίσης στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχει το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Ελλάδας (αν δεν είναι το μεγαλύτερο είναι από τα 2-3 μεγαλύτερα) ο Ευαγγελισμός που για να πας αν είσαι άρρωστος θέλεις μεταφορικό μέσο. Επιπλέον έχει ένα σωρό υπουργεία (γαμώ τα υπουργεία σας) που δουλεύουν χιλιάδες κόσμου. Αυτά έπρεπε να έχουν ξεκουμπιστεί ΧΘΕΣ από το κέντρο της Αθήνας. Είχε γίνει μια πρόταση να πάνε όλα μαζί τα υπουργεία στο κτήριο που ήταν το κέντρο τύπου για τους Ολυμπιακούς αγώνες, αλλά δεν ήθελαν...οι υπάλληλοι. Τελικά το έκαναν εμπορικό κέντρο ε; Και πληρώνουμε και ενοίκια για τα κτήρια στα υπουργεία. 

δηλαδή παραδέχεσαι ότι κόσμος που δουλεύει στο κέντρο με μετρό έξω από τη δουλειά του πάει με το αυτοκίνητο? και μετά αναρωτιόμαστε τι δε πάει καλά? ή μήπως όλα τα αυτοκίνητα πάνε στον ευαγγελισμό ? και η λογική λέει ότι εάν είσαι άρρωστος δεν οδηγείς αλλα σε πάνε. Πόσα είναι αυτά τα αυτοκίνητα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως παρατηρητής κάτοικος επαρχίας μου φαινεται υπέροχη ιδέα.
Μου θυμίζει βέβαια εποχές του 'δρομέα' (του Βαρώτσου) που οι περισσότεροι είχαν ταχθεί αντίθετοι (αν και ηταν περισσότερο κομματικό το ζήτημα) αλλά τελικά αποδείχθηκε μια απο τις ομορφότερες καλλιτεχνικές παρεμβάσεις σε αστικό ιστό.
Χρειάζονται περισσότερα για να ομορφύνει το αθηναϊκό κέντρο; Σίγουρα ναι ΑΛΛΑ απο κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, και συνήθως γίνεται απο τα πιο οικονομικά.
Κακά τα ψέματα, μια πόλη δεν είναι ο κρατικός ή δημοτικός μηχανισμός, είναι οι πολίτες που την απαρτίζουν. 
Εαν θέλετε ένα καθαρότερο περιβάλλον απλά μην το μολύνετε, ο δήμος δεν υπάρχει για να μαζεύει τις δικές σας σαβούρες, εαν θέλετε ένα φιλικό προς τον πεζό περιβάλλον προτιμήστε εναλλακτικές διαδρομές ή μέσα μετακίνησης. Εαν δεν πρόκειται για επαγγελματική μετακίνηση τότε ποδηλατάκι, ποδαράκια, μετρό ή λεωφορείο. Γιατί αμάξι;

Όλα είναι θέμα κουλτούρας και συνηθειών αλλά δυστυχώς είμαστε ελληνάρες.

  • Like 4
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, _filippos_ είπε

Ως παρατηρητής κάτοικος επαρχίας μου φαινεται υπέροχη ιδέα.
Μου θυμίζει βέβαια εποχές του 'δρομέα' (του Βαρώτσου) που οι περισσότεροι είχαν ταχθεί αντίθετοι (αν και ηταν περισσότερο κομματικό το ζήτημα) αλλά τελικά αποδείχθηκε μια απο τις ομορφότερες καλλιτεχνικές παρεμβάσεις σε αστικό ιστό.
Χρειάζονται περισσότερα για να ομορφύνει το αθηναϊκό κέντρο; Σίγουρα ναι ΑΛΛΑ απο κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, και συνήθως γίνεται απο τα πιο οικονομικά.
Κακά τα ψέματα, μια πόλη δεν είναι ο κρατικός ή δημοτικός μηχανισμός, είναι οι πολίτες που την απαρτίζουν. 
Εαν θέλετε ένα καθαρότερο περιβάλλον απλά μην το μολύνετε, ο δήμος δεν υπάρχει για να μαζεύει τις δικές σας σαβούρες, εαν θέλετε ένα φιλικό προς τον πεζό περιβάλλον προτιμήστε εναλλακτικές διαδρομές ή μέσα μετακίνησης. Εαν δεν πρόκειται για επαγγελματική μετακίνηση τότε ποδηλατάκι, ποδαράκια, μετρό ή λεωφορείο. Γιατί αμάξι;

Όλα είναι θέμα κουλτούρας και συνηθειών αλλά δυστυχώς είμαστε ελληνάρες.

Το ίδιο το υπουργείο δίνει την απάντηση στον στόχο πίσω από την ιδέα του Μεγάλου Περιπάτου: Η ενίσχυση του τουριστικού χαρακτήρα της πόλης.
Ο Μεγάλος Περίπατος είναι ένα σημαντικό έργο που μπορεί να αλλάξει ριζικά την εικόνα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να γνωρίσει σημαντικά ιστορικά και αρχαιολογικά σημεία, αλλά και τις πολλαπλές δυνατότητες της πόλης.

Δηλαδή, στα @ρχίδι@ μας οι μόνιμοι κάτοικοι της Αθήνας και καθημερινοί χρήστες των δημόσιων κοινόχρηστων χώρων της. Εμείς για τους τουρίστες τα κάνουμε όλα. Ακρόπολη, Σύνταγμα, Παναθηναϊκό Στάδιο, Πειραιάς, νησιά, ξανά Πειραιάς, Ελ. Βενιζέλος, c u next year. Μλκες!!!!!

Επεξ/σία από kirileman
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αισθητικό το θέμα. Θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε τις αντιδράσεις για τον Δρομέα με τις αντιδράσεις για το νέο σιντριβάνι της Ομόνοιας. 

Συμφωνώ με όλους όσοι λένε ότι πρέπει να μάθουμε να μετακινούμαστε στα αστικά κέντρα με τα ΜΜΜ, αυτό όμως προϋποθέτει τη σωστή λειτουργία τους. Συν ότι το μέτρο ξεκίνησε μια περίοδο που η "εντολή" είναι να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ όσο το δυνατό λιγότερο λόγω covid. Πραγματικά ό,τι να 'ναι!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορω πως γινεται να διαβαζω εν ετη 2020, απο ατομα που επειδη ειναι στο εξωτερικο νομιζουν ξερουν απο αυτα, ατακες "το ποδηλατο ειναι πιο efficient".
Πως συγκρινεις το ποδηλατο με το αυτοκινητο? Ειμαι σε μια απο τις φλατ πρωτευουσες του κοσμου και εχω και ποδηλατο και αυτοκινητο... Με το ποδηλατο θα παω στην δουλεια μου, αλλα οχι στην αγορα για ρουχα, οχι στο εβδομαδιαιο σουπερ μαρκετ, ΟΧΙ οταν βρεχει και δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσω να παω με το ποδηλατο στο διπλα χωριο!
Ποδηλατο στην Αθηνα? Επειδη εφτιαξαν 1χλμ δρομο στο κεντρο? Και εκει πως θα φτασω?

Ειναι ντροπη αυτο το εργο και απολυτα ερασιτεχνικη δουλεια απο κατι φαντασιοπληκτα ανθρωπακια. Αυτα ειναι εργα που θελουν πλανο, προετοιμασια, ενημερωση του κοσμου και και και... 

Ελπιζω μονο να το καναν με ελπιδα το αυριο και οχι την τσεπη τους! 

 

Επεξ/σία από tz3s
  • Like 16
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tigergreg είπε

Επισης   θεωρω   γραφικοτητες   αλαφροισκιωτων   ανθρωπων   που   ειναι   πολυ   πιθανο   να   μην   εχουν   πατησει   το   ποδι   τους   στην   πανεπιστημιου

αλλα   να    ψυχανεμιζονται   για   περιπατους  και   ποδηλατοδρομιες   στην   αθηνα   οπως   στις   ολλανδικες   πολεις   οπου   το   ψηλοτερο   σημειο

της   χωρας   ειναι   320   μετρα!!!!

Και  αυτο   μου  το   επισημανε   γνωστος   που  ζει   στην   δανια   οπου   το  ψηλοτερο   σημειο   ειναι   170  μετρα....

Μην   πουμε   για   τα   ΜΜΜ  σε   αυτες   τις   χωρες   που   ειναι   και   σχετικα   ακριβα.

Απο    wiki...

Η Ολλανδία έχει έκταση 33.491 τ.χλμ. ξηράς και, αν ληφθεί υπ' όψιν και το 20% της θαλάσσιας έκτασης συνολική επιφάνεια: 41.526 τ.χλμ. Η μισή χώρα βρίσκεται λιγότερο από ένα μέτρο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ το 1/4 κάτω από το επίπεδο της θάλασσας. Το ψηλότερο σημείο της χώρας είναι το Φάαλσερμπερχ (Vaalserberg) στα νότια της χώρας, στα σύνορα με το Βέλγιο και τη Γερμανία και έχει υψόμετρο μόλις 321 μέτρα. Το χαμηλότερο σημείο της χώρας βρίσκεται στο δήμο Νίουερκερκ αν ντεν Άισελ (Ολλανδικά: Nieuwerkerk aan den IJssel) και βρίσκεται 6,76 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, αποτελώντας έτσι το χαμηλότερο σημείο της Ευρώπης. Το τοπίο είναι γενικά πιο λοφώδες στα ανατολικά και νότια της χώρας.

Aραγε   εχει   περασει   ποτε   απο  τα   στενα   των  εξαρχειων   ο  δημαρχος   να   μυρισει   την  μονιμη   κατουροσκατιλα   σε   καθε   γωνια?

Μηπως   ειδε   ποτε   τις   πεταμενες   συριγγες   και   τα   ξερατα   των   πρεζονιων?

Μένω Εξάρχεια και πολλα από αυτά που λες έχουν μειωθεί σημαντικά η και εκμηδενιστει εξαιτίας των μέτρων που πήρε ο Χρυσοχοιδης από τον Αύγουστο. Σιγά σιγά τα Εξάρχεια κλείνουν τις πληγές τους αρκεί να μην σταματήσει αυτή η προσπάθεια. Εδώ και ένα έτος δεν μας έχει λερωσει με σπρέι κανένας τον τοίχο της οικίας μου όταν παλιά αρκούσαν μερικές μέρες για να γίνει ρεντικολο, σε αρκετά κτίρια βάφουν και καθαρίζουν τώρα τους τοίχους από το ισόγειο που ήταν χάλια. Επεισόδια και λοιπά σταμάτησαν κατά 90% και παραπάνω. Τα ναρκωτικά είναι ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, έχουν υποχωρήσει σημαντικά στην περιοχή αλλά μεταφέρονται αλλού. 

Για την καθαριότητα όπως έγραψα και σε προηγουμενο post ειναι θεμα των ιδιοκτητών του κάθε κτιριου με πεζοδρόμιο οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να φροντίζουν την καθαριότητα και να επισκευάζουν τυχόν φθορες και ζημιές, δεν μπορεί ο δήμος να κάνει κάτι πέρα από κεντρικούς δρόμους και σημεία. Οταν αρκετά μαγαζιά είναι κλειστά χρόνια οταν εχουν εγκαταλείψει διαμερίσματα και κτίρια όταν παλαιοι κάτοικοι έχουν φύγει για άλλες περιοχές, όταν νέοι μετακομίζουν είτε για άλλο μέρος είτε για εξωτερικό και στο κέντρο μένουν μόνο ηλικιωμένοι γονείς και γέροι με μετανάστες και διάφορους φοιτητές η τουρίστες που κάνουν την γύρα τους και φεύγουν, αυτα ειναι τα αποτελέσματα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, punky είπε

Και το Παρίσι και η Αθήνα χτίστηκαν πριν εφευρεθεί το αυτοκίνητο και γίνει προσιτό στην πλειονότητα των κατοίκων, άρα κι οι δύο πόλεις είναι ακατάλληλες για να είναι το αυτοκίνητο το κυρίαρχο μεταφορικό μέσο. Το έζησα στο πετσί μου πέρυσι στο Παρίσι, περνώντας σχεδόν 3 ώρες μέσα στο ταξί για να πάω από CDG στις Βερσαλίες. 

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο φίλε μου που δεν το κατάλαβα καλά.

Σε κάθε περίπτωση, το ποδήλατο και τα ΜΜΜ είναι τα καθαρότερα, πιο αθόρυβα και πιο space efficient μέσα για να μεταφέρουν εκατομμύρια εντός μιας μεγαλούπολης και για αυτό φρονώ πως αξίζει η όποια ταλαιπωρία μέχρι να κάνουμε τη μετάβαση σε αυτά. Το αν αυτή η ταλαιπωρία που βαφτίστηκε "μεγάλος περίπατος" είναι προς τη σωστή κατεύθυνση δεν το ξέρω αλλά το εύχομαι ολόψυχα. Εγώ υπερασπίζομαι την ιδέα.

Εννοώ ότι χτίστηκαν σε τελείως διαφορετικές χρονικές περιόδους, και ασχέτως της χρήσης αυτοκινήτου, το κέντρο του Παρισιού είναι σαφώς πιο φιλόξενο αφού υπήρξε από πολύ νωρίς η πρόβλεψη για μετρό. Στην Αθήνα αυτό είναι πρόβλημα όχι τόσο για τις στάσεις στο actual κέντρο (που και εκεί έπρεπε να έχουμε σαφώς περισσότερες), αλλά κυρίως περιφεριακά.

Μην ξεχνάμε ότι τα νότια προάστεια μέχρι το 2011 έπρεπε να επιβιβαστούν στον Αγ. Δημήτριο. Το 2011 έφτασε μέχρι Ελληνικό, τη στιγμή που υπάρχει πολύς κόσμος που ζει, δουλεύει και πρέπει να πάει Γλυφάδα. Ομοίως και άλλες προεκτάσεις που έχουν γίνει και που είναι προγραμματισμένες. 

Δεν είμαι ειδικός, αλλά σαφέστατα ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ όλων των ενεργειών αυτών θα είναι αυτός που θα αποσυμφορήσει το κέντρο. 

Οι σπασμοδικές κινήσεις τύπου Μεγάλη Ταλαίπα που απλά αποφασίζονται σε μία μέρα, ε οκ δεν ξέρω. Είχαμε όλο το διάστημα του κορονοϊού που δεν κυκλοφορούσε άνθρωπος, και αυτοί πήγανε και το υλοποίησαν αμέσως μετά, και χωρίς να έχουν κάνει τις αντίστοιχες ρυθμίσεις για τις στάσεις των λεωφορείων.. εδώ καλά καλά έτσι όπως το κάνανε ούτε να παραλάβει ταξί δεν μπορεί, σταματάει το ταξί και φράζει όλη την κίνηση... Απίστευτο fail υλοποίησης σε μια ιδέα που υπό προϋποθέσεις και πολύ καλό σχεδιασμό ΙΣΩΣ να είχε αποτέλεσμα σε 5 χρόνια.... 

Για τον ποδηλατόδρομο δεν το συζητάω κάν. Προφανώς ρίχνει πρόστημα η ΕΕ αν δεν έχουμε συγκεκριμένο δίκτυο ποδηλατόδρομων και το κάνανε για να κλείσει κάνα στόμα εκεί προς Brussels μεριά. Αλλιώς δε βλέπω απολύτως κανέναν λόγο να υλοποιηθεί. 

Εκτός αν μιλάμε για υλοποίηση σήμερα και χρήση μετά από 25 χρόνια. Γιατί ο Έλληνας δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο ούτε στο χωριό του, δεν θα το χρησιμοποιήσει στην πόλη ότι fail-ass hipsterο όνειρα και αν έχουν κάποιοι.... ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.. κάποιοι λαοί το έχουν με τα ποδήλατα, κάποιοι άλλοι όχι. Με το ζόρι τώρα να πετάξεις ποδηλατόδρομο ενώ ο μέσος Έλληνας τελευταία επαφή με ποδήλατα ήταν με το BMX που έσπαγε τα γόνατά του στο δημοτικό στις διακοπές στο χωριό, κάπου είναι γελοίο...

 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...