Προς το περιεχόμενο
_filippos_

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να γίνει πεζόδρομος η Σταδίου και η Πανεπιστημίου διπλής κατεύθυνσης.

Με αυτόν τον τρόπο η πεζοδρόμηση του κέντρου θα είχε περισσότερο νόημα καθώς η Σταδίου είναι κοντύτερα στο ιστορικό κέντρο.

Το γενικότερο πρόβλημα  με τις πεζοδρομήσεις είναι εμείς οι ίδιοι που δεν τις σεβόμαστε και η έλλειψη αυστηρής  αστυνόμευσης ( και βαριάς καμπάνας). Εδω συναντάς καθημερινά μηχανάκια courier - delivery κ.λπ. να κατεβαίνουν την Διονυσίου Αεροπαγίτου και δεν τους ελέγχει κανείς, άσε που οι εξαιρέσεις που ορίσθηκαν για τον μεγάλο περίπατο θα πάνε περίπατο σε λίγο και θα μπαίνουν όλο και περισσότεροι με την Δημοτική Αστυνομία να βαριέται να διενεργεί ελέγχους και να γράφει πρόστιμα!

Θα κλείσουν την Μητροπόλεως και όλους τους υπόλοιπους δρόμους μόνο για τους πολλούς για να μπορούν να κυκλοφορούν πιο άνετα αυτοί που κυκλοφορούν με οδηγούς και έχουν θέση σταθμευσης αντί αυτοί να δίνουν το καλό παράδειγμα και να ισχύει για όλους το Κέντρο τέλος - μόνο πεζοί!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

54 minutes ago, tigergreg said:

Πριν   το   2004   υπηρξε   σχεδιο   υπογειοποιησης   8   διασταυρωσεων   στον   αξονα  χιλτον   μαρουσι   αλλα   εγινε   μονο   του   ψυχικου...γιατιιι???

Υπογειοποηση   θα   μπορουσε   να   γινει   και  στην   διπλη   διασταυρωση   συγγρου-αμαλιας-διακου-καλιροης-βουλιαγμενης  και  μαλιστα   με   δυνατοτητα

απο   βουλιαγμενης   να   μπαινεις   αμεσα   συγγρου   που  σημερα   ειναι   αδυνατον   και   ολα   αυτα   με  συνεχη   ροη  χωρις   φαναρια.

Γιατι   δεν  ασχοληθηκε   κανεις?   Επειδη   100%   θα   εβρισκαν   αρχαια?

Αλλου   δεν  βρηκαν?  ειδικα   στο  μετρο?

Αν θυμάσαι στο Φάρο Ψυχικού είχαν γίνει ουκ ολίγες "διαδηλώσεις" που ήταν εναντίον της κατασκευής της υπογειοποίησης της διασταύρωσης. 

Κλασικά αντίστοιχες θα γινόντουσαν και για τις υπόλοιπες. Βάλε και το κόστος+χρόνο κατασκευής, και μαντεύεις γιατί τα εγκατέλειψαν...

Αναρωτιέμαι τι θα λένε τώρα τα στοκάδια που αντιδρούσαν για το έργο στο Ψυχικό...

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, punky είπε

Ολόσωστος.

Για το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν ξέρω ακόμη αν θα είναι επιτυχημένο καθώς συμφωνώ πως οι ποδηλατόδρομοι αν δεν ενωθούν με κάποιο δίκτυο ποδηλατόδρομων θα είναι μια μεγάλη αστοχία.

Υπάρχουν όμως χιλιάδες άνθρωποι που θέλουν να κυκλοφορήσουν με το ποδήλατο στην πόλη, χωρίς να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα, κι αδημονούν μπας και ζήσουν κι αυτοί σε μια πόλη όπως οι πολιτισμένες πόλεις του Βορρά.

Η πόλη (και δεν εννοώ μόνο το κέντρο) χρειάζεται χώρο για τον πεζό και τον ποδηλάτη γιατί αυτό θα ωφελήσει τους πάντες.

Πως περιμένει κανείς να καθαριστεί μια πόλη που δεν χωράνε να περάσουν τα πλυστικά οχήματα και τα απορριμματοφόρα;  Πως θα κυκλοφορήσουν οι συνάνθρωποι μας με κινητικά προβλήματα όταν δεν υπάρχουν πεζοδρόμια γιατί όλα είναι γεμάτα ΙΧ; Πως θα απογαλακτιστούν τα παιδιά που τα πηγαίνουν και τα φέρνουν ημιζόμπι μέσα στα SUV οι φρικαρισμένες μανάδες αντί να πηγαίνουν μόνα τους με τα ποδήλατα τους όπως τα παιδιά στο Ελσίνκι, στη Στοκχόλμη ή την Κοπεγχάγη; Πως θα γυρίσουν τα νέα ζευγάρια στο κέντρο ώστε να δοθεί πνοή στις γειτονιές, να σουλουπωθούν τα διαμερίσματα, αν η πόλη δεν είναι βιώσιμη, ασφαλής και προσβάσιμη για τον πεζό;

Δεν βαρεθήκατε ακόμη τις τρύπιες sebring που μοιράζουν σουβλάκια κι ηχορύπανση στους δρόμους; Δεν βαρεθήκατε να κουβαλάτε τα παιδιά σας στα αγγλικά με το αυτοκίνητο ψάχνοντας να διπλοπαρκάρετε γιατί φοβάστε μην τα πατήσει κάποιο άλλο αυτοκίνητα αν τα αφήσετε να περπατήσουν μόνα τους 1-2 χιλιόμετρα; Δεν βαρεθήκατε να κάνετε το σκατό σας παξιμάδι για να πάρετε 2ο και 3ο οικογενειακό αυτοκίνητο γιατί χωρίς αυτοκίνητο είναι ζόρι η μετακίνηση σε αυτή την πόλη; Δεν βαρεθήκατε κάθε πρωί να κάθεστε στην ουρά σαν ζόμπι μέσα στους κουβάδες σας; Να παίρνετε τηλέφωνο τον γείτονα που έχει τριπλοπαρκάρει το βράδυ στην Καλλιθέα για να απελευθερωθεί ο δικός σας διπλοπαρκαρισμένος κουβάς;

Πως ακριβώς τη φαντάζεστε τη βελτίωση της συνύπαρξης μας στην πόλη αν συνεχίσετε να κάνετε ακριβώς ότι και χθες;

Δηλαδή δημιουργώντας εναν πεζόδρομο και μειώνοντας τις λωριδες κυκλοφορίας σε εναν κεντρικό αξονα θα πετυχεις τα παραπανω;

Δηλαδη η Πανεπιστημιου με τα 20μ πλάτος πεζοδρομιο δεν ειχε χωρο για ΑΜΕΑ; Τον καθαρισμό των αγαλμάτων τον εμπόδιζαν οι 2 λωρίδες; Τα λεοφωρεία  δεν πηγαινανε στην ώρα τους επειδη κολλάγανε στην Πανεπιστημίου;

---------------

Τα νέα ζευγάρια δεν θα γυρισουν στο κέντρο, κινούνται στα προάστια με τις υποδομές και το περισσότερο πράσινο.

Με την αλλαγή αυτη θα γίνει καθαρά τουριστική περιοχή. Ποιος θα μετακινηθεί σττο  κεντρο αν πρεπει να περναει καθε μερα με το αμαξι απο μποτιλιαρισμενους δρομους ακομα και στα στενά (επιπλεον της υπολοιπης κινησης);

--------------

Να δουμε τελικα ποσοι ποδηλάτες θα υπάρχουν στο κεντρο στην δοκιμαστική υλοποίηση. Πως θα παει καποιος απο κέντρο μέχρι ψυχικο; κεντρο - καλλιθεα; κεντρο - πετρουπολη; κέντρο - ΧΧΧΧ

Δεν υπάρχει συνεχής ποδηλατόδρομος είτε τα επόμενα χρονια θα κόψουν και την Βουλιαγμένης.... χαχαχα

Γιατι τώρα εξυπηρετεί μονο αν μενεις κέντρο, που πας και με τα πόδια... 

---------------

Ας μαζέψουν τα πρεζάκια και όλους τους λάθρους που κατουράνε και κοιμούνται στα συντριβάνια δίπλα στην ψαραγορά.

Ας βοηθήσουν τους άστεγους που κοιμούνται στα μαγαζιά το βραδυ. Ας αυξήσουν την αστυνόμευση, όωπς στην Ευρώπη.

Και μετά τα παιδιά θα απογαλακτιστούν, είτε στο κέντρο είτε στα περίχωρα.

Ψεκινάμε απο την εμφάνιση, τους περίπατους και το εφέ οταν δεν εχουμε λύσει βασικά προβλήματα της κοινωνίας μας.

Επεξ/σία από Dvs
  • Like 11
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, punky είπε

Πως ακριβώς τη φαντάζεστε τη βελτίωση της συνύπαρξης μας στην πόλη αν συνεχίσετε να κάνετε ακριβώς ότι και χθες;

Η απάντηση είναι προφανής. Υποδομές και με μια λέξη Μετρό. Χωρίς 10 γραμμές μετρό που να ενώνονται με μια δακτυλιοειδή περιφερειακή γραμμή, και αντίστοιχη οδική αρτηρία -Περιφερειακό, δεν στήνεις λειτουργική μεγαλούπολη. Τότε μπορείς να πεις αφήστε τα ατομικά σας οχήματα σπίτι και πάρτε τα ΜΜΜ. 

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 7
  • Thanks 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, Thresh είπε

  

Αν θυμάσαι στο Φάρο Ψυχικού είχαν γίνει ουκ ολίγες "διαδηλώσεις" που ήταν εναντίον της κατασκευής της υπογειοποίησης της διασταύρωσης. 

Κλασικά αντίστοιχες θα γινόντουσαν και για τις υπόλοιπες. Βάλε και το κόστος+χρόνο κατασκευής, και μαντεύεις γιατί τα εγκατέλειψαν...

Αναρωτιέμαι τι θα λένε τώρα τα στοκάδια που αντιδρούσαν για το έργο στο Ψυχικό...

Ο  καθεις   και  το   μαγαζακι   του   οπως   παντα.

Εν   τω   μεταξυ   ειναι   οι  ιδιοι   που   παρκαρουν   οπου  βρουνε   δυσκολευοντας   την   διελευση  μμμ   επανω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, kalmik είπε

Η απάντηση είναι προφανής. Υποδομές και με μια λέξη Μετρό. Χωρίς 10 γραμμές μετρό που να ενώνονται με μια δακτυλιοειδή περιφερειακή γραμμή, και αντίστοιχη οδική αρτηρία -Περιφερειακό, δεν στήνεις λειτουργική μεγαλούπολη. Τότε μπορείς να πεις αφήστε τα ατομικά σας οχήματα σπίτι και πάρτε τα ΜΜΜ. 

λύσεις υπάρχουν το ζήτημα ποιος έχει τα @@ να τις εφαρμόσει.

όλα καλά με τον "Μεγάλο Περίπατο" και τα "ΜΜΜ" για να λειτουργήσουν όλα αυτά για μένα θα πρέπει θα συνοδεύεται με πλήρη απαγόρευση της χρήσης/διέλευσης αυτοκινήτων / στάθμευσης στο κέντρο της αθήνας

θες να κατέβεις κέντρο θα πάρεις ΜΜΜ αλλιώς ξέχασε το αυτοκίνητο στο σπίτι

προσωπικά για μένα δεν χρειαζόταν ο "Μεγάλος Περίπατος" αλλά η απαγόρευση χρήσης αυτοκινήτου/ στάθμευσης  στο κέντρο της αθήνας και η υποχρεωτική χρήση των ΜΜΜ από εκεί και πέρα στο κέντρο θα μπορούσαν να κυκλοφορούν οι πεζοί και οι ποδηλάτες στους άδειους δρόμους

για το που οφείλεται η κίνηση στους δρόμους έχω πάρα πολλά παραδείγματα από την γειτονιά μου Βύρωνα/Παγκράτι.

σε μια οικογένεια τετραμελή πάνε στον ίδιο προορισμό ο καθένας με το δικό του αυτοκίνητο και μετά αναρωτιέστε εδώ τι δεν πάει καλά και έχουμε κίνηση στους δρόμους

ναι ξέρω φταίει η άναρχη δόμηση της αθήνας που αντί κάθε κεντρικός δρόμος να έχει έξι λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα και πεζοδρόμιο το οποίο να χωράνε να περάσουν άνθρωποι

έχει στην καλύτερη περίπτωση τέσσερις λωρίδες και αν προσθέσεις τα παρκαρισμένα γίνονται τρεις και άλλοτε δύο

Επεξ/σία από ikorolis
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Η Αθήνα μέχρι το 1950 δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις. 

...

Χθες προχθές, πρόσφατα δηλαδή.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tigergreg said:

Πριν   το   2004   υπηρξε   σχεδιο   υπογειοποιησης   8   διασταυρωσεων   στον   αξονα  χιλτον   μαρουσι   αλλα   εγινε   μονο   του   ψυχικου...γιατιιι???

Δύο ήταν βασικά οι λόγοι:

  • χρόνος
  • χρήμα

 

Το σχέδιο δημιουργίας των ανισόπεδων κόμβων που αναφέρεις, υποτίθεται εξυπηρετούσε τον «ολυμπιακό» άξονα της Κηφισίας που έφτανε μέχρι το ΟΑΚΑ, εν όψει των Ολυμπιακών αγώνων του 2004.
Προβλεπόταν να γίνει κι άλλος/οι κόμβος/οι στο Ψυχικό λχ  στο ύψος της Αγ. Βαρβάρας που σε ώρες αιχμής η κυκλοφοριακή συμφόρηση ήταν απείρως πιο ζοφερή σε σχέση με τη διασταύρωση Συγγρού-Αμαλίας που αναφέρεις. (Δεν έγινε/αν.)

Δεν προλάβαιναν όμως ήταν ο ένας λόγος, και ο άλλος οικονομικός.

Η λύση που βρέθηκε ήταν οι λεγόμενες «ολυμπιακές λωρίδες» κατά μήκος της Κγφισίας και κάποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις όπως οι πετυχημένες αντιδρομήσεις-μονοδρομήσεις στην άλλη κολασμένη διασταύρωση της Αλεξάνδρας με την Κγφισίας.

Αυτά.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 minutes ago, ikorolis said:

λύσεις υπάρχουν το ζήτημα ποιος έχει τα @@ να τις εφαρμόσει.

Πρώτο θέμα είναι τα λεφτά...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, kalmik είπε

Η απάντηση είναι προφανής. Υποδομές και με μια λέξη Μετρό. Χωρίς 10 γραμμές μετρό που να ενώνονται με μια δακτυλιοειδή περιφερειακή γραμμή, και αντίστοιχη οδική αρτηρία -Περιφερειακό, δεν στήνεις λειτουργική μεγαλούπολη. Τότε μπορείς να πεις αφήστε τα ατομικά σας οχήματα σπίτι και πάρτε τα ΜΜΜ. 

Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι το σημαντικότερο κομμάτι της λύσης για την πόλη.

Αλλά χωρίς πεζοδρομήσεις και ποδηλατόδρομους δεν αρκεί από μόνο του γιατί η πλειονότητα των μετακινήσεων σε μια πόλη είναι της τάξεως των 3-5 χιλιομέτρων κι αν αυτές συνεχίσουν να γίνονται με το αυτοκίνητο ή οι σταθμοί προσεγγίζονται με το αυτοκίνητο, δεν θα καταφέρεις και πολλά. Και επειδή έχω ζήσει τεχνικά προβλήματα στο μετρό από το Λονδίνο μέχρι τη Μόσχα, παραλύει η πόλη όταν αυτό συμβαίνει κι η εναλλακτική είναι τα αυτοκίνητα. Οι πόλεις που συνδυάζεται το μετρό με το ποδήλατο είναι οι ομορφότερες για να ζει κανείς. Όχι μόνο όσοι είμαστε αρτιμελείς και αθλητικοί αλλά όλοι.

Πέρυσι νοίκιασα ποδήλατο στο Ελσίνκι και διασταυρώθηκα κάποια στιγμή σε ένα αλσάκι με ένα πιτσιρίκι που μετά βίας πήγαινε 1η Δημοτικού να φεύγει μόνο του από το σχολείο για να πάει στο σπίτι προφανώς, με το ποδήλατο. Πόσο διαφορετικό αυτό το παιδί από τους φοβικούς μπουχέσες που μεγαλώνουν οι περισσότεροι εδώ.

Αυτό είναι ποιότητα ζωής.
 

  • Like 4
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Δεν ξέρω πόσοι πραγματικά κυκλοφορείτε στο κέντρο, αλλά αμφιβάλλω πως υπάρχει κάποιος που του άρεσε η κατάσταση που επικρατούσε έως τώρα!

Ποια ακριβώς κατάσταση επικρατούσε συγκεκριμένα στην Πανεπιστημίου; Έχει ήδη αναλυθεί μέχρι θανάτου ο παραλογισμός του ξεσκίσματος ενός δρόμου με τεράστια πεζοδρόμια (για ελληνικά δεδομένα) και πολλά ρεύματα κυκλοφορίας οπότε δεν πρόκειται να επεκταθώ περαιτέρω. Η μόνη μου ένσταση τόσα χρόνια ήταν η αντίστροφη λωρίδα κυκλοφορίας για τις δυο-τρεις γραμμές λεωφορείου που περνούσαν από κει και που την θεωρούσα περιττή.

Αν αναφέρεσαι σε άλλους μικρότερους δρόμους του κέντρου, φυσικά και δεν είναι τέλειοι για λόγους που και αυτοί έχουν ήδη αναλυθεί στο θρεντ. Αυτό όμως δεν αποτελεί επιχείρημα υπέρ μιας άστοχης (όπως φαίνεται μέχρι τώρα) παρέμβασης που μοιάζει να γίνεται για το πουσάρισμα του σούπερ-ντούπερ δήμαρχου.

Δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα φαιδρά που γράφεις γιατί μοιάζεις να τα θεωρείς πολύ ξεκαρδιστικά και δεν θέλω να στο χαλάσω. Πάντως η πρωτοπορία αυτού του σάιτ που έχει για διαχειριστή ένα καταφανές τρολ με ξεπερνάει.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Πρώτο θέμα είναι τα λεφτά...

με τις χιλιάδες ή ...μύρια ευρώ που τώρα κάνουν σπατάλη σε ένα άχρηστο έργο κατά την άποψη μου

ενώ αν έκαναν πραγματικά έργα που θα βελτίωνε την ζωή των ανθρώπων που κατοικούν στο κέντρο της αθήνας πιστεύω ότι θα τους κόστιζε λιγότερα χρήματα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, ikorolis said:

με τις χιλιάδες ή ...μύρια ευρώ που τώρα κάνουν σπατάλη σε ένα άχρηστο έργο κατά την άποψη μου

ενώ αν έκαναν πραγματικά έργα που θα βελτίωνε την ζωή των ανθρώπων που κατοικούν στο κέντρο της αθήνας πιστεύω ότι θα τους κόστιζε λιγότερα χρήματα.

Τα πραγματικά είναι πανάκριβα και παίρνουν πολλαπλάσιο χρόνο.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ηταν αστειο ολο αυτο, αν δεν ηταν τραγικο για την πραγματικοτητα χιλιαδων Αθηναιων. Μου φαινονται το λιγοτερο γραφικες οι 2-3 προσπαθειες να υπερασπιστουν αυτο το εκτρωμα. Περναω σχεδον καθημερινα απο το κεντρο, αναγκαστικα για λογους δουλειας, και πραγματικα δεν μπορω να διανοηθω με ποια λογικη εκαναν αυτο το πραγμα. Η κεντρικοτερη αρτηρια του κεντρου της Αθηνας, που ειχε ηδη τεραστια πεζοδρομια τα οποια φυσικα και εξακολουθει να χρησιμοποιει ο κοσμος, εγινε πλεον υπαιθριος χωρος παρκαρισματος και εκμαθησης 'γαλλικων'. Οσοι ερχονται απο παραλια και ανεβαινουν τη Συγγρου μποτιλιαρονται απο την Καλλιθεα και δεν εχουν τροπο να ξεφυγουν αφου εκλεισαν και τη Βασ. Όλγας (λες και δεν υπαρχει το ζαπειο ακριβως διπλα με εξισου τεραστια πεζοδρομια και σκια απο δεντρα... Για τα οφελη της κινησης αυτης, εκτος απο ευχολογια και αερα κοπανιστο δεν μπορω να βρω κανενα απολυτως. Ποδηλατοδρομος 900μ. απο το πουθενα στο πουθενα. Περιπατος αντοχης, διπλα στο χειροτερο μποτιλιαρισμα της Ευρωπης, στους 40 C και μεσα στα τσιμεντα.. Να υπηρχε ηδη δικτυο ποδηλατοδρομων και να εκαναν μια λωριδα της Πανεπιστημιου ποδηλατοδρομο, να το καταλαβω και να το επικροτησω. Τωρα ποιο το νοημα? θα παρω το ποδηλατο στον ωμο απο Βυρωνα, και θα παω Πανεπιστημιου να την κανω βολτα πανω-κατω? Πως λεγεται αυτη η παθηση? Δεν ειναι καλα οι ανθρωποι. Για την τεραστια μασα με τα παγκακια, ζαρτινιερες κλπ δεν χρειαζεται να πει κανεις κατι. Ειναι κλασσικη περιπτωση. Ελπιζω μονο μετα το απειρο κραξιμο να βγει να πει παλι κανενα συγγνωμη και να το παρουν πισω, και ας φανε οσα φανε.

Επεξ/σία από dazed
  • Like 9
  • Thanks 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.