Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, polaki είπε

Γιατί ο Έλληνας δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο ούτε στο χωριό του, δεν θα το χρησιμοποιήσει στην πόλη ότι fail-ass hipsterο όνειρα και αν έχουν κάποιοι.... ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.. κάποιοι λαοί το έχουν με τα ποδήλατα, κάποιοι άλλοι όχι. Με το ζόρι τώρα να πετάξεις ποδηλατόδρομο ενώ ο μέσος Έλληνας τελευταία επαφή με ποδήλατα ήταν με το BMX που έσπαγε τα γόνατά του στο δημοτικό στις διακοπές στο χωριό, κάπου είναι γελοίο

Δεν θα διαφωνήσω αλλά καμία μεγάλη αλλαγή δεν έγινε μέσα σε μια νύχτα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Η Ολλανδία δεν έγινε το κέντρο της ποδηλασιας σε μια μερα, ούτε σε μια εβδομάδα ούτε σε ένα μήνα. Χρειάστηκε χρόνος και αρκετός μάλιστα. Ας μην τα ισοπεδωσουμε όλα. Ας προωθήσουμε σιγά σιγά τη χρήση ποδηλάτου και κάποια στιγμή όλοι θα δουν τα πλεονεκτήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Δεν θα διαφωνήσω αλλά καμία μεγάλη αλλαγή δεν έγινε μέσα σε μια νύχτα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Η Ολλανδία δεν έγινε το κέντρο της ποδηλασιας σε μια μερα, ούτε σε μια εβδομάδα ούτε σε ένα μήνα. Χρειάστηκε χρόνος και αρκετός μάλιστα. Ας μην τα ισοπεδωσουμε όλα. Ας προωθήσουμε σιγά σιγά τη χρήση ποδηλάτου και κάποια στιγμή όλοι θα δουν τα πλεονεκτήματα.

Ποια Ολλανδία? 

Ναι δεν έγινε σε μια μέρα αυτό που είναι σήμερα... Ούτε σε μια μέρα έγινε φλατ όμως. 

Τι συγκρίσεις είναι αυτες ρε παιδιά? 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Δεν θα διαφωνήσω αλλά καμία μεγάλη αλλαγή δεν έγινε μέσα σε μια νύχτα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Η Ολλανδία δεν έγινε το κέντρο της ποδηλασιας σε μια μερα, ούτε σε μια εβδομάδα ούτε σε ένα μήνα. Χρειάστηκε χρόνος και αρκετός μάλιστα. Ας μην τα ισοπεδωσουμε όλα. Ας προωθήσουμε σιγά σιγά τη χρήση ποδηλάτου και κάποια στιγμή όλοι θα δουν τα πλεονεκτήματα.

Φίλε μου δίκιο έχεις, αλλά θα σου πω το εξής παράδειγμα. Μένω Βούλα, δίπλα στο κέντρο, από τις πιο χαλαρές και "χαλαρές" περιοχές γενικότερα της Αθήνας. Και χαλαρή από χώρους, αλλά και χαλαρή από ψυχολογία και γενικότερη "φάση" ανθρώπων, με την έννοια ότι η όλη περιοχή είναι πιο δεκτική σε ποδήλατα, skate, πατήνια, βόλτες με σκύλους και όλα αυτά που στο καρακέντρο Αθήνας είναι σχεδόν αδύνατα. Κοινώς, δεν θα ακούσεις βρίσιμο αν περάσεις δίπλα απ'τον άλλο με το ποδήλατό σου, αλλά δεν θα ρισκάρεις να σε πατήσουν κιόλας. 

Ακόμα και εδώ λοιπόν, που υπάρχει η σχετική άνεση χώρου, θα δεις τα ΙΔΙΑ ακριβώς χάλια που θα δεις οπουδήποτε αλλού. Σπασμένα πεζοδρόμια, δρόμους με τρύπες, μηδέν πρόβλεψη για ΑΜΕΑ. 

Και σε ρωτάω τώρα εγώ, όταν σε αντίστοιχες extremely low traffic περιοχές δεν έχουμε τα βασικά, πάμε και ΞΕΚΙΝΑΜΕ το ποδήλατο με το στανιό στον ένα και μοναδικό τεράστειο δρόμο της Αθήνας? Ναι σίγουρα δεν έγινε η Ολλανδία σε μια εβδομάδα (βέβαια πιο φλατ χώρα πεθαίνεις οπότε παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και αυτό), αλλά υπάρχουν πολύ πιο βασικά πράγματα να λυθούν ξεκινόντας από την ΑΝΕΣΗ των προαστείων, ώστε να καταλήξουμε σε 10 χρόνια να κάνουμε αλλαγές στο κέντρο που υποφέρει. Αλλιώς πώς θα βρεθεί ο κόσμος εκεί με το ποδηλατό του? Διασχίζοντας τη Συγγρού? 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ειναι απλο. Για όλα τα μέσα ενημέρωσης θα ειναι το φοβερό έργο του δημάρχου. Δεν εχει σημασια τι πιστευει ο κοσμος, η αληθεια ειναι αυτη που θα λένε οι δημοσιογράφοι. Θα βαφτιστεί μεγάλη επιτυχία και ο δήμαρχος θα έχει αφήσει μια φοβερή κληρονομία. Δεν εχει σημασία αν δεν κάνει τίποτε απολύτως για τα πραγματικά προβλήματα ενος δήμου. Ειναι μάρκετινγκ εδω, σιντριβάνι με χρώματα έχει η ομονοια? έχει. Μεγάλο περίπατο κάναμε? Κάναμε. Τέλος ειναι επιτυχημένος. Ειναι στημένο κόλπο για να πάρει η πολιτική του καριέρα το δρόμο που λίγο πολύ όλοι ξέρετε.

Μένεις Αθήνα και έχεις άποψη αν έχει κάνει ή όχι δουλειά ο τωρινός δήμαρχος;

  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ποδήλατόδρομος της Αθήνας θα γίνει όπως το μετρό της Θεσσαλονίκης.  Θα σας κοροιδεύουμε γιατί εμείς εδώ έχουμε στο κέντρο και εσείς μετά από 20 χρόνια ακόμη θα το φτιάχνετε :cool:

Κατανοητό το ότι υπάρχει το θέμα του παρκινγκ στην Αθήνα, αλλά και στην πλειοψηφία των μεγάλων πόλεων, γιατί έχουν χτιστεί υπερβολικά πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Οπως ειπώθηκε , πρέπει να γίνει κάποια αποσυμφόρηση των κεντρικών οδών της κάθε πόλης, απομάκρυνση μεγάλων υπουργείων/δημ. υπηρεσιών. Προφανώς και πρέπει να αυξηθούν οι θέσεις πάρκινγκ όσο είναι δυνατό.

Τα ίδια προβλήματα έχουμε και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης:

1) Πολλά πανεπιστήμια στο κέντρο

2) Διεθνής έκθεση 

3) Πολλά ποδοσφαιρικά γήπεδα.

4) πολλές δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες

5) νοσοκομεία το ένα δίπλα στο άλλο

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα μπορούσαν να απομακρυνθούν αρκετά από αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, lightsout είπε

Τα Εξαρχεια είναι πλέον ένα από τα πιο hot σημεία διαμονής. Πολυκατοικίες ολόκληρες αγοράζονται από Κινέζους (κατά κύριο λόγο) και μετατρέπονται σε Airbnb. Τα γραφεία διαχείρισης ακινήτων βραχείας μίσθωσης, ξεπηδούν σαν μανιτάρια. Το real estate στην περιοχή γνωρίζει ημέρες πολύ παχιών αγελάδων. Μεθοδικά απαξιώθηκε η περιοχή και έγινε το έλα να δεις. Έμενα στα Εξάρχεια, την έχω ζήσει την περιοχή από την καλή και την ανάποδη. Οι μεγαλύτεροι ίσως θυμούνται, κάτι παρόμοιο είχε γίνει πριν από πολλά πολλά χρόνια και στου Ψυρρή

Διαφωνώ στο ότι υπήρξε συγκεκριμένη μεθόδευση για να γίνουν έτσι τα Εξαρχεια, αλλά ας μην επεκταθώ γιατί θα πάω αναγκαστικά σε πολιτικά θέματα. Για τους κινέζους και τις πολυκατοικιες, ειναι περισσότερο αστικός μύθος η για να το πω αλλιώς, το φαινόμενο των Κινέζων που αγοράζουν πολυκατοικιες είναι πολύ μικρότερο από όσο ακούγεται. Κάποια στιγμή είχαν βγει fake news για κάποιους κινέζους που σκόπευαν να αγοράσουν εκατοντάδες διαμερίσματα στην περιοχή. Απο εκεί και πέρα είναι αλήθεια ότι εχουν αγοραστεί κάποιες πολυκατοικιες και διαμέρισματα αλλά μέχρι εκεί, τα υπόλοιπα τα εχουν βάλει στο airbnb μεμονομενοι ιδιοκτήτες αλλά μέχρι εκει. Προσωπικά γνωρίζω άνθρωπο με ξενοδοχείο ο οποίος το είχε κλείσει λόγω κρίσης, το κτίριο ήταν έτοιμο με δωμάτια και εξοπλισμο, δεν το έχει αγοράσει κανένας ακόμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, albabis είπε

Πόσο "μεγάλη κοροϊδία" ακούγεται ο "μεγάλος περίπατος",όταν φτάνοντας προς την Ομόνοια βλέπεις άστεγους.Υποκρισία και στρουθοκαμηλισμός.Για τον Δήμο ,ότι και να πεις,χάνεις τα λόγια σου,αλλά το φόρουμ δεν είναι πολιτικό οπότε το βουλώνω.

Σε όλες τις χώρες και πόλεις του κόσμου υπάρχει ο άστεγος. Καλώς η κακώς, η ζωή συνεχίζεται. Δεν μπορεί μια πόλη και μία κοινωνία να ζει και να πορεύεται με την ταχύτητα του πιο αδύναμου κρίκου, ούτε να λέμε οτι επειδή υπάρχουν άστεγοι δεν θα εξελιχθεί ποιοτικά ο τρόπος ζωής μας. Ας κρίνουμε ένα έργο υποδομής για την αξία που προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο.

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, polaki είπε

Εκτός αν μιλάμε για υλοποίηση σήμερα και χρήση μετά από 25 χρόνια. Γιατί ο Έλληνας δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο ούτε στο χωριό του, δεν θα το χρησιμοποιήσει στην πόλη ότι fail-ass hipsterο όνειρα και αν έχουν κάποιοι.... ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.. κάποιοι λαοί το έχουν με τα ποδήλατα, κάποιοι άλλοι όχι. Με το ζόρι τώρα να πετάξεις ποδηλατόδρομο ενώ ο μέσος Έλληνας τελευταία επαφή με ποδήλατα ήταν με το BMX που έσπαγε τα γόνατά του στο δημοτικό στις διακοπές στο χωριό, κάπου είναι γελοίο...

Οι λαοί που το έχουν με τα ποδήλατα είναι αυτοί που έφτιαξαν υποδομές για αυτά. 

Τώρα για το αν ο Έλληνας δεν χρησιμοποιεί ποδήλατο ούτε στο χωριό του, νομίζω τα στοιχεία πωλήσεων της Αττικής δείχνουν ξεκάθαρα άλλη εικόνα.

Αντιγράφω από Καθημερινή:

Τα τελευταία χρόνια πουλιούνται περίπου 100.000 ποδήλατα τον χρόνο στην Αττική. 

«Φέτος την άνοιξη, εν μέσω πανδημίας, οι πωλήσεις είχαν μια εντυπωσιακή αύξηση της τάξεως του 65%», μας είπε ο κ. Βασίλης Τσιρίκος, ιδιοκτήτης ποδηλατικού καταστήματος, και μας το επιβεβαίωσε ο κ. Σπήλιος Ζερβός, ως εκπρόσωπος της Ένωσης Βιομηχανιών Ποδηλάτου Ελλάδας. Άρα, με τους πιο απαισιόδοξους υπολογισμούς, μόνο τα τελευταία τρία χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 300.000 ποδήλατα στην Αττική. Και πάλι απαισιόδοξα και λίγο αυθαίρετα, αλλά για τις ανάγκες του συλλογισμού, αν μόνο το 10% αυτών χρησιμοποιηθεί για ανάγκες μετακίνησης, υπάρχουν πάνω από 30.000 ποδήλατα στην Αττική έτοιμα προς χρήση, μόνο από αυτά που έχουν αγοραστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Αλλά δεν υπάρχουν υποδομές να τα υποδεχτούν.

Πηγή: https://www.kathimerini.gr/1084170/gallery/periodiko-k/reportaz/h-a8hna-pataei-petali

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, telis είπε

Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό που λες. Το να βλέπεις αυτοκίνητα μόνο με τον οδηγό μέσα, δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ αυτοί έχουν όρεξη να πάνε για βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, που δεν μπορείς να παρκάρεις και που τα πάρκινγκ είναι πανάκριβα για να πας απλά για την φάση. Υπάρχουν και αυτοί, αλλά πόσοι είναι; Σε ποσοστό είναι λίγοι, δεν περισσεύουν χρήματα στην συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου για βόλτες. 

Οι περισσότεροι είναι περαστικοί και κάπου πάνε. Επίσης στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχει το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Ελλάδας (αν δεν είναι το μεγαλύτερο είναι από τα 2-3 μεγαλύτερα) ο Ευαγγελισμός που για να πας αν είσαι άρρωστος θέλεις μεταφορικό μέσο. Επιπλέον έχει ένα σωρό υπουργεία (γαμώ τα υπουργεία σας) που δουλεύουν χιλιάδες κόσμου. Αυτά έπρεπε να έχουν ξεκουμπιστεί ΧΘΕΣ από το κέντρο της Αθήνας. Είχε γίνει μια πρόταση να πάνε όλα μαζί τα υπουργεία στο κτήριο που ήταν το κέντρο τύπου για τους Ολυμπιακούς αγώνες, αλλά δεν ήθελαν...οι υπάλληλοι. Τελικά το έκαναν εμπορικό κέντρο ε; Και πληρώνουμε και ενοίκια για τα κτήρια στα υπουργεία. 

Πρόσεξε γιατί αυτό το μέτρο της αποκέντρωσης υπουργείων και υπηρεσιών έχει και τα αρνητικά του, την εγκατάλειψη των κτιρίων, η οποία θα τροφοδοτήσει μια επιπλέον άσχημη εικόνα στο κέντρο. Έχουμε ήδη το παράδειγμα της εθνικής βιβλιοθήκης και της λυρικής σκηνής που αποχώρησαν από δύο σημαντικότατα κτίρια και αυτά θα μείνουν στα αζήτητα και το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί άλλος φορέας να πάει εκεί και να αναλάβει τα της διαχείρισης τους. Επίσης δεν πληρώνουμε ενοίκια για όλα τα κεντρικά κτίρια των υπουργείων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Βασίλης_29 είπε

Πρόσεξε γιατί αυτό το μέτρο της αποκέντρωσης υπουργείων και υπηρεσιών έχει και τα αρνητικά του, την εγκατάλειψη των κτιρίων, η οποία θα τροφοδοτήσει μια επιπλέον άσχημη εικόνα στο κέντρο. Έχουμε ήδη το παράδειγμα της εθνικής βιβλιοθήκης και της λυρικής σκηνής που αποχώρησαν από δύο σημαντικότατα κτίρια και αυτά θα μείνουν στα αζήτητα και το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί άλλος φορέας να πάει εκεί και να αναλάβει τα της διαχείρισης τους. Επίσης δεν πληρώνουμε ενοίκια για όλα τα κεντρικά κτίρια των υπουργείων. 

Δεν έχουν καμία δουλειά κτήρια υπουργείων στο κέντρο. Αυτές είναι λογικές του 50. Επίσης ακόμα και ένα ενοίκιο να πληρώνουμε σαν κράτος είναι πολύ. Υποτίθεται ότι περάσαμε οικονομική κρίση και έρχεται και νεα μπροστά μας. Από την άλλη τα κτήρια των ολυμπιακών αγώνων μια χαρά τα άφησαν να σαπίσουν. Αυτό με την μεταφορά τους έπρεπε να  γίνει την επόμενη της τελετής λήξης 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια κανεις δεν ειπε οτι ειναι λαθος να μπει το ποδηλατο στις ζωες μας.

Το προβλημα ειναι οτι δεν εχουμε τις υποδομες για αυτο, και πανε και φτιαχνουν το τελικο σταδιο ενος τεραστιου εργου πρωτα, με αποτελεσμα να ταλαιπωρουνται ανθρωποι καθε μερα.

Γνωριζοντας μαλιστα το πως λειτουργουν τα πραγματα εδω, το πιθανοτερο ειναι να μεινουν εκει και να δινουν συγχαρητηρια μεταξυ τους για το εργο πνοης, χωρις να εχουν κατι στην ουσια.

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακαλώ τους συμφορουμίτες να μην περιπέσουμε πάλι σε συζητήσεις περι κομμάτων και μειζών και τα γνωστά τα ίδια. Ούτε να τσακωνόμαστε για το ποιός έχει άδικο, ποιος έχει δίκιο, ποιος ταλαιπωρείται περισσότερο, ποιος λιγότερο, ποιος κάνει περισσότερο ποδήλατο και ούτω καθεξής. Ναι όλοι θα ταλαιπωρηθούμε το επόμενο διάστημα και είναι κάτι που πρέπει να το δούμε σαν ευκαιρία αλλαγής κουλτούρας. Είναι ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός, μικρό αλλά σημαντικό. Πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε τα θετικά που συμβαίνουν γύρω μας και να αλλάζουμε μαζί τους για να τα υποστηρίξουμε. Όχι να ψάχνουμε για κακούς πολιτικούς, φαντάσματα υπερχρεώσεων και μπατζανάκηδες σε κάθε γωνία. Οι ίδιοι άνθρωποι που μπαίνουν σε αυτό το loop, είναι και εκείνοι που αντιδρούν στις αλλαγές.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με   την  λογικη   "αν  δεν   μενει  η  δουλευει  στην  αθηνα   δεν  πρεπει   να  εκφερει  γνωμη"   θα   συμφωνησω   αν   και  μονο   αν  οι  δημαρχοι   και

οι   τυχαρπαστοι   που   τον  συμβουλευουν   εμεναν  αθηνα   κεντρο   και  χωρις   "συνοδειες".

Διαφορετικα   παραμασχαλα   και  go home.:mad:

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Διαφωνώ στο ότι υπήρξε συγκεκριμένη μεθόδευση για να γίνουν έτσι τα Εξαρχεια, αλλά ας μην επεκταθώ γιατί θα πάω αναγκαστικά σε πολιτικά θέματα. Για τους κινέζους και τις πολυκατοικιες, ειναι περισσότερο αστικός μύθος η για να το πω αλλιώς, το φαινόμενο των Κινέζων που αγοράζουν πολυκατοικιες είναι πολύ μικρότερο από όσο ακούγεται. Κάποια στιγμή είχαν βγει fake news για κάποιους κινέζους που σκόπευαν να αγοράσουν εκατοντάδες διαμερίσματα στην περιοχή. Απο εκεί και πέρα είναι αλήθεια ότι εχουν αγοραστεί κάποιες πολυκατοικιες και διαμέρισματα αλλά μέχρι εκεί, τα υπόλοιπα τα εχουν βάλει στο airbnb μεμονομενοι ιδιοκτήτες αλλά μέχρι εκει. Προσωπικά γνωρίζω άνθρωπο με ξενοδοχείο ο οποίος το είχε κλείσει λόγω κρίσης, το κτίριο ήταν έτοιμο με δωμάτια και εξοπλισμο, δεν το έχει αγοράσει κανένας ακόμα. 

Δεν είναι καθόλου fake news, ενδεχομένως υπάρχει επικοινωνιακά μία διόγκωση του φαινομένου αλλά είναι πραγματικότητα. Μία πραγματικότητα η οποία συνοδεύεται από τα κίνητρα απόκτησης golden visa με τις αγορές ακινήτων. Μπες στην πλατφόρμα και δες τι γίνεται από προσφορά καταλυμάτων. Πριν τον κορονοϊο, υπήρχαν δεκάδες αγγελίες για προσωπικό από γραφεία που διαχειρίζονται ακίνητα στην πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, ζητούσαν κόσμο για τα ακίνητα σε Κολωνάκι και Εξάρχεια. Επιπλέον, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα Εξάρχεια και σε κάποιες γειτονιές γύρω από το ιστορικό κέντρο ευνοεί την βραχυχρόνια μίσθωση και όχι τις οργανωμένες μονάδες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...