Προς το περιεχόμενο
_filippos_

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τα πραγματικά είναι πανάκριβα και παίρνουν πολλαπλάσιο χρόνο.

έστω ας κρατήσει τον "Μεγάλο Περίπατο" ο κύριος δήμαρχος της Αθήνας

μπορεί να απαγορεύσει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων / μηχανών / στο κέντρο της αθήνας και γύρω από αυτό (αφού συμβουλευτεί τους ειδικούς πρώτα)

να κυκλοφορούν μόνο τα ΜΜΜ / Ταξί και φορτηγά που ασχολούνται με τροφοδοσία καταστημάτων σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες

δεν κοστίζει τίποτα αυτό το πρόσθετο μέτρο

αντιθέτως πιστεύω ότι τα οφέλη θα είναι περισσότερα.

προσωπικά κυκλοφορώ καθημερινά με τα ΜΜΜ και συγκεκριμένα με τα τρόλεϊ ή λεωφορείο στην χειρότερη σπάνια θα πάρω τρένο (ηλεκτρικός ή μετρό) 

Επεξ/σία από ikorolis

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τα πραγματικά είναι πανάκριβα και παίρνουν πολλαπλάσιο χρόνο.

Ναι αλλα καταληγουν καπου. Εχουν προηγηθει μελετες, σχεδιασμος, διαβουλευση.  Αυτο το πραγμα προσφερει μονο ταλαιπωρια και κατασπαταληση χιλιαδων ευρω

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 minutes ago, dazed said:

Ναι αλλα καταληγουν καπου. Εχουν προηγηθει μελετες, σχεδιασμος, διαβουλευση.  Αυτο το πραγμα προσφερει μονο ταλαιπωρια και κατασπαταληση χιλιαδων ευρω

Δεν διαφωνώ, απλά δεν υπάρχουν χρήματα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα μέτρο που δεν θα κόστιζε τίποτα και θα αποτύπωνε τις αντιδράσεις των περισσότερων ως προς τη νέα πραγματικότητα θα ήταν η αλλαγή ονόματος από Πανεπιστημίου σε Μπινελικίου 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 8

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνουνε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, είναι να μοιράζουν πρόστιμα σε όσους περνάνε τα φανάρια με κόκκινο, όσους παρκάρουν σε πεζοδρόμια, λεωφορειολωρίδες, όσους χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες παράνομα, όσους διπλοπαρκάρουν, όσους παρκάρουν παράνομα. Ετσι θα βγάλουν χρήμα. Μετά, με το χρήμα που θα έχουν από τα πρόστιμα, να φτιάξουν δωρεάν πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης. Και να καταργήσουν τις θέσεις στάθμευσης επί πληρωμή ή μόνιμων κατοίκων πάνω στον δημόσιο δρόμο. Να βάλουν τα ΜΜΜ να δουλεύουν επί 24ώρου βάσεως, να ελέγχουν τους ταρίφες αν έχουν γνήσια άδεια γιατί πολλοί τις πλαστογραφούν κι από 200.000 ταξί στην αθήνα κυκλοφορούν τα διπλά, να ελέγχουν όσους κυκλοφορούν με χρέπια για χαρτιά κτεο και επιτόπου ελέγχους για καυσαέρια, να σταματάνε τα οχήματα που δεν έχουν πινακίδες.

Ευκολα πράγματα, απλά, που όχι μόνο δεν κοστίζουν αλλά φέρνουν λεφτά στο ταμείο. Αλλά δεν φέρνουν λεφτά στις τσέπες των αρχόντων, γι' αυτό και δεν προτιμούνται.

Τώρα, θα βάλουνε τα πανάκριβα παγκάκια που μετά από μια εβδομάδα θα σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις και μετά από δύο εβδομάδες θα έχουν βανδαλιστεί και θα αγοράσουμε άλλα. Η επιπλέον κίνηση στους δρόμους θα φέρει αύξηση κατανάλωσης, αύξηση ρύπων, μελλοντικά προβλήματα υγείας.

  • Like 15
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αληθεια την ειπε ενα παιδι κατι σελιδες πιο πισω. Απο τον τεραστιο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στους δρομους ενα τεραστιο ποσοστο δεν πηγαινει ουτε στο χωρο εργασιας του, ουτε ειναι εξω λογω της φυσεως της εργασιας του. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ. Παιρνουν το αμαξι για να πανε στο φιλο τους για καφε, για να πανε στην καφετερια, για να πανε στο φαγαδικο, για να κανουν τις "δουλειες" τους δηλαδη να κατεβει στο κεντρο να αγορασει μπαταριες για το τηλεκοντρολ επειδη ειναι πιο φθηνες κλπ. Πρεπει με καποιο τροπο να παρει χαμπαρι ο ελληνας οτι δε γινεται να παιρνεις το αυτοκινητο και να περνας απο το κεντρο για ψιλουπηδημα. Οι πρωτοι που θα σπασουν απο το κεντρο ειναι αυτοι. Επομενοι ειναι αυτοι που δεν εχουν δουλεια στο κεντρο αλλα περναν απο εκει για να πανε στη δουλεια τους. Θα μαθουν και αυτοι να κανουν τον κυκλο. Αυτος που θελει να πηγαινει μεχρι και στο περιπτερο χωρις να περπαταει να παρει ενα μηχανακι. Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.

  • Like 5
  • Confused 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Dvs είπε

Δηλαδή δημιουργώντας εναν πεζόδρομο και μειώνοντας τις λωριδες κυκλοφορίας σε εναν κεντρικό αξονα θα πετυχεις τα παραπανω;

Δηλαδη η Πανεπιστημιου με τα 20μ πλάτος πεζοδρομιο δεν ειχε χωρο για ΑΜΕΑ; Τον καθαρισμό των αγαλμάτων τον εμπόδιζαν οι 2 λωρίδες; Τα λεοφωρεία  δεν πηγαινανε στην ώρα τους επειδη κολλάγανε στην Πανεπιστημίου;

---------------

Τα νέα ζευγάρια δεν θα γυρισουν στο κέντρο, κινούνται στα προάστια με τις υποδομές και το περισσότερο πράσινο.

Με την αλλαγή αυτη θα γίνει καθαρά τουριστική περιοχή. Ποιος θα μετακινηθεί σττο  κεντρο αν πρεπει να περναει καθε μερα με το αμαξι απο μποτιλιαρισμενους δρομους ακομα και στα στενά (επιπλεον της υπολοιπης κινησης);

--------------

Να δουμε τελικα ποσοι ποδηλάτες θα υπάρχουν στο κεντρο στην δοκιμαστική υλοποίηση. Πως θα παει καποιος απο κέντρο μέχρι ψυχικο; κεντρο - καλλιθεα; κεντρο - πετρουπολη; κέντρο - ΧΧΧΧ

Δεν υπάρχει συνεχής ποδηλατόδρομος είτε τα επόμενα χρονια θα κόψουν και την Βουλιαγμένης.... χαχαχα

Γιατι τώρα εξυπηρετεί μονο αν μενεις κέντρο, που πας και με τα πόδια... 

---------------

Ας μαζέψουν τα πρεζάκια και όλους τους λάθρους που κατουράνε και κοιμούνται στα συντριβάνια δίπλα στην ψαραγορά.

Ας βοηθήσουν τους άστεγους που κοιμούνται στα μαγαζιά το βραδυ. Ας αυξήσουν την αστυνόμευση, όωπς στην Ευρώπη.

Και μετά τα παιδιά θα απογαλακτιστούν, είτε στο κέντρο είτε στα περίχωρα.

Ψεκινάμε απο την εμφάνιση, τους περίπατους και το εφέ οταν δεν εχουμε λύσει βασικά προβλήματα της κοινωνίας μας.

Δεν μιλάω μόνο για την Πανεπιστημίου κι αντιθέτως έγραψα πως αν είναι απομονωμένος ο ποδηλατόδρομος δεν θα έχει νόημα. Όπως αντίστοιχα βέβαια δεν θα είχε νόημα να έκαναν την Πανεπιστημίου 12 λωρίδες αυτοκινήτων γκρεμίζοντας κτίρια αφού τα bottlenecks στην αρχή και στο τέλος της θα καθόριζαν την πραγματική χωρητικότητα και ροή των οχημάτων.
To ακόμη πιο πηγμένο Παρίσι πάντως, προσθέτει πάνω από 600 (ναι εξακόσια) χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων με το ίδιο μοντέλο πρόχειρων κλεισιμάτων δρόμων. Φαίνεται πως κι εκεί η δήμαρχος δεν τα σκέφτηκε τα πράγματα όσο καλά τα σκέφτεσαι εσύ.

Τα νέα ζευγάρια θα γυρνούσαν στο κέντρο γιατί δεν μπορούν όλοι να αγοράσουν σπίτι με €3.000/τμ στα προάστια και το κέντρο έχει χαμηλότερο στεγαστικό κόστος. Προϋπόθεση για αυτό όμως είναι να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής που αυτό μεταφράζεται σε μια ζωή που δεν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα σου. Αν δεν τονωθεί η κατοικία στο κέντρο, αυτό θα κάνει το κέντρο καθαρά τουριστική περιοχή εις βάρος των υπολοίπων κατοίκων του αλλά και εις βάρος του ίδιου του τουρισμού μακροπρόθεσμα γιατί ο τουρίστας προσδοκά μια αυθεντική εμπειρία στην πόλη που επισκέπτεται κι όχι να δει το παγκοσμιοποιημένο ξαναζεσταμένο φαγητό μιας τουριστόπολης.

Το μοντέλο που εσύ φαντάζεσαι με το αυτοκίνητο βασιλιά θα κάνει τα προάστια χωρίς δημόσιο χώρο και χωρίς πράσινο, όπως ήδη γίνονται φυσικά. Ένα νέο κέντρο δηλαδή που ο κόσμος θα θέλει να φύγει κι από αυτό.

Για τα ζητήματα των αστέγων, της βρωμιάς και της αστυνόμευσης, μαζί σου. Αλλά δεν είναι ή το ένα ή το άλλο. Ποιότητα ζωής σημαίνει συνδυασμένες δράσεις.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, afentiko είπε

Την αληθεια την ειπε ενα παιδι κατι σελιδες πιο πισω. Απο τον τεραστιο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στους δρομους ενα τεραστιο ποσοστο δεν πηγαινει ουτε στο χωρο εργασιας του, ουτε ειναι εξω λογω της φυσεως της εργασιας του. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ. Παιρνουν το αμαξι για να πανε στο φιλο τους για καφε, για να πανε στην καφετερια, για να πανε στο φαγαδικο, για να κανουν τις "δουλειες" τους δηλαδη να κατεβει στο κεντρο να αγορασει μπαταριες για το τηλεκοντρολ επειδη ειναι πιο φθηνες κλπ. Πρεπει με καποιο τροπο να παρει χαμπαρι ο ελληνας οτι δε γινεται να παιρνεις το αυτοκινητο και να περνας απο το κεντρο για ψιλουπηδημα. Οι πρωτοι που θα σπασουν απο το κεντρο ειναι αυτοι. Επομενοι ειναι αυτοι που δεν εχουν δουλεια στο κεντρο αλλα περναν απο εκει για να πανε στη δουλεια τους. Θα μαθουν και αυτοι να κανουν τον κυκλο. Αυτος που θελει να πηγαινει μεχρι και στο περιπτερο χωρις να περπαταει να παρει ενα μηχανακι. Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.

Να μας κανεις μια λιστα με ποιους επιτρεπεις να περνανε απο το κεντρο για να μην ξανακανουμε τα ιδια λαθη και σε εκνευριζουμε. Φαση εχω ορεξη εγω και κατι δεκαδες χιλιαδες μπιιπ ακομα να βριζουμε και να τρωμε ωρες ατελειωτες στην κινηση λες και υπαρχει εναλλακτικη και δεν την προτιμαμε επειδη ειμαστε βολεμενοι... 

  • Like 7
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα διάβασα για προσπάθεια αντι-γκράφιτι. Πραγματικά αν αρχίζουν να φεύγουν αυτά τα εκτρώματα στους τοίχους, ίσως υπάρξει και η όρεξη για περαιτέρω βελτιώσεις. Είναι κρίμα να έχουμε τόσο άσχημο κέντρο. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, afentiko είπε

 Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.

Όσα αυτοκίνητα έχουν μόνο τον οδηγό μέσα σημαίνει ότι πάνε για βόλτα; Αποκλείεται να πάνε στην δουλειά τους;

Που βασίζεις οτι η πλειοψηφία πάει για χαβαλέ στο κέντρο με το αμάξι; 

  • Like 7
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνουνε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, είναι να μοιράζουν πρόστιμα σε όσους περνάνε τα φανάρια με κόκκινο, όσους παρκάρουν σε πεζοδρόμια, λεωφορειολωρίδες, όσους χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες παράνομα, όσους διπλοπαρκάρουν, όσους παρκάρουν παράνομα. Ετσι θα βγάλουν χρήμα. Μετά, με το χρήμα που θα έχουν από τα πρόστιμα, να φτιάξουν δωρεάν πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης. Και να καταργήσουν τις θέσεις στάθμευσης επί πληρωμή ή μόνιμων κατοίκων πάνω στον δημόσιο δρόμο. Να βάλουν τα ΜΜΜ να δουλεύουν επί 24ώρου βάσεως, να ελέγχουν τους ταρίφες αν έχουν γνήσια άδεια γιατί πολλοί τις πλαστογραφούν κι από 200.000 ταξί στην αθήνα κυκλοφορούν τα διπλά, να ελέγχουν όσους κυκλοφορούν με χρέπια για χαρτιά κτεο και επιτόπου ελέγχους για καυσαέρια, να σταματάνε τα οχήματα που δεν έχουν πινακίδες.

Ευκολα πράγματα, απλά, που όχι μόνο δεν κοστίζουν αλλά φέρνουν λεφτά στο ταμείο. Αλλά δεν φέρνουν λεφτά στις τσέπες των αρχόντων, γι' αυτό και δεν προτιμούνται.

Τώρα, θα βάλουνε τα πανάκριβα παγκάκια που μετά από μια εβδομάδα θα σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις και μετά από δύο εβδομάδες θα έχουν βανδαλιστεί και θα αγοράσουμε άλλα. Η επιπλέον κίνηση στους δρόμους θα φέρει αύξηση κατανάλωσης, αύξηση ρύπων, μελλοντικά προβλήματα υγείας.

Το ξεκινάς καλά αλλά η κατάληξη του δωρεάν πάρκινγκ είναι καταστροφική γιατί δεν θα λύσει τίποτα αλλά θα διατηρήσει αυτό τον φαύλο κύκλο.

Πρέπει να καταλάβουμε πως είναι αδιέξοδη όποια προσπάθεια ικανοποίησης της αυτοκινητιστικής ζήτησης γιατί αυτή πάντα θα ξεπερνάει τον πεπερασμένο δημόσιο χώρο.
Τι να κάνουμε; Δεν γίνεται 4 εκατομμύρια Αθηναίοι να πάρουμε το αυτοκίνητο μας για να πάμε στο Σύνταγμα τα Χριστούγεννα την ίδια μέρα, όσα πάρκινγκ κι αν χτιστούν. Ούτε να πάμε όλοι στην ίδια παραλία της Αττικής. 

Το μεγάλο έγκλημα της δωρεάν στάθμευσης στην οποία είμαστε όλοι συνηθισμένοι το συνειδητοποίησα σε ένα ταξίδι στο Μπιλμπάο όπου μάλιστα νοίκιασα αυτοκίνητο κι έπαθα πολιτισμικό σοκ όταν κατάλαβα πως δεν υπάρχει πουθενά δωρεάν πάρκινγκ. Ούτε στα γύρω χωριά. Μόνο επί πληρωμή.

Κι αυτό ως δια μαγείας δημιούργησε μια περιοχή όπου όσοι έπαιρναν αυτοκίνητο δεν έπηζαν πουθενά αλλά πλήρωναν το πραγματικό κόστος της χρήσης του. Οι περισσότεροι όμως κινούνταν με τα ΜΜΜ, με τα πόδια και με ποδήλατα. Κι είδα έναν ανεξήγητα μεγάλο αριθμό ανθρώπων με αναπηρία να κυκλοφορεί στους δρόμους. Τόσο μεγάλο που σκεφτόμουν πως κάτι δραματικό πρέπει να είχε συμβεί. Περνώντας όμως κι άλλο χρόνο εκεί, έκανα την ακόμη πιο θλιβερή σκέψη πως ενδεχομένως αυτά να είναι τα ποσοστά των αναπήρων συνανθρώπων μας επί του γενικού πληθυσμού πάνω-κάτω στην Ευρώπη και πως η μόνη διαφοροποίηση στην Ελλάδα είναι πως αυτοί οι άνθρωποι μας είναι αόρατοι γιατί δεν τολμάνε και δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν εδώ.

Υπάρχει ένας τεράστιος αθέατος κόσμος που υποφέρει επειδή επιλέγουμε να ζούμε όπως ζούμε. Κάτι πρέπει να αλλάξει πια.

  • Like 8
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Peter_Line είπε

Όσα αυτοκίνητα έχουν μόνο τον οδηγό μέσα σημαίνει ότι πάνε για βόλτα; Αποκλείεται να πάνε στην δουλειά τους;

Που βασίζεις οτι η πλειοψηφία πάει για χαβαλέ στο κέντρο με το αμάξι; 

Δεν ειπα πλειοψηφια, ειπα μεγαλο ποσοστο. Και το βασιζω στο οτι εχω οικογενεια, φιλους, συναδελφους, γνωστους γνωστων κλπ οπως ολοι και συζητηση στη συζητηση καταλαβαινεις τι γινεται. Επισης και μονο που κυκλοφορεις κεντρο βλεπεις μονιμως στην αμερικης πχ(και σε καθε αλλο δρομο) σταθμευμενα με αλαρμ αυτοκινητα για να παει η αλλη να παρει παπουτσια απο απεναντι ή καλλυντικά απο το αττικα.....για τετοιες "δουλειες" μιλάμε

  • Like 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος σε μέτρα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής της πόλης. Το ερώτημα είναι επομένως κατά πόσον ο «μεγάλος πάτος εξυπηρετεί αυτό το σκοπό.

Ναι στον ποδηλατόδρομο και ναι στο πεζοδρόμιο. Πεδοδρόμιο μεγάλο είχαμε στην Πανεπιστημίου, ποδηλατόδρομο δεν είχαμε.
Ποιός ποδηλάτης όμως είναι αυτός που θα εξυπηρετηθεί και ποιός πεζός;
Για τη βόλτα της Κυριακής; Απο το σπίτι του πώς θα φτάσει μέχρι τον μεγάλο περίπατο; 
Θα περάσει από τα πεζοδρόμια που θα μείνουν ίδια και τους ποδηλατόδρομους που δεν υπάρχουν;
Θα χαίρεται την πόλη του μεγάλου περίπατου στην κυριακάτικη έξοδο, περιδιαβαίνοντας την Πανεπιστημίου ανάμεσα στα τραπεζάκια των καφέ που θα κοσμούν το νέο πεζόδρομο;
Θα μάς αρκεί η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής με τη νέα Ηρακλειδών που θα στηθεί στην Πανεπιστημίου;
Θα είναι τελικά ο Μεγάλος Περίπατος κτήμα της πόλης ή απλά τουριστική ατραξιόν για μπαρότσαρκες;

Αυτό είναι το πρόβλημα και η υποκρισία με το Μεγάλο «Περίπατο». Ο άλλος κάνει το κομμάτι του γιατί οι επικοινωνιολόγοι του είπαν να αφήσει εποχή αν θέλει να προσβλέπει στην κορυφή μελλοντικά. Κάποιοι που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, την εστίαση, τα θεάματα και το real estate στο κέντρο καλά κάνουν και το βλέπουν θετικά.
Προσωπικά μια πόλη με λιγότερα αυτοκίνητα δε θα με πείραζε, αλλά να υπάρχουν και λύσεις για ό,τι συνεπάγεται η έξοδος των αυτοκινήτων.

Και με ενοχλεί η κοροϊδία ότι όλο αυτό γίνεται για τη μια μέρα της εβδομάδας/του μήνα/του χρόνου που ο ανήμπορος/ο ηλικιωμένος/ο ανάπηρος/ο ποδηλάτης/ο πεζός θα καβαλήσει το μετρό για να δραπετεύσει από τα αδιέξοδα της μιζέριας της γειτονιάς του που δεν έχει ούτε σκαλί πεζοδρόμιο και χρειάζεται να κάνει τουρισμό στο κέντρο μήπως ανέβει το ηθικό του.
Όποιος θελει να λέει ότι κάνει παρεμβάσεις για τον πεζό, καλά θα κάνει να αναλάβει δράσεις σε πεδία που είναι παραμελημένα και δε θέλω να φέρω παραδείγματα.

  • Like 5
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, afentiko είπε

Την αληθεια την ειπε ενα παιδι κατι σελιδες πιο πισω. Απο τον τεραστιο ογκο αυτοκινητων καθημερινα στους δρομους ενα τεραστιο ποσοστο δεν πηγαινει ουτε στο χωρο εργασιας του, ουτε ειναι εξω λογω της φυσεως της εργασιας του. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ. Παιρνουν το αμαξι για να πανε στο φιλο τους για καφε, για να πανε στην καφετερια, για να πανε στο φαγαδικο, για να κανουν τις "δουλειες" τους δηλαδη να κατεβει στο κεντρο να αγορασει μπαταριες για το τηλεκοντρολ επειδη ειναι πιο φθηνες κλπ. Πρεπει με καποιο τροπο να παρει χαμπαρι ο ελληνας οτι δε γινεται να παιρνεις το αυτοκινητο και να περνας απο το κεντρο για ψιλουπηδημα. Οι πρωτοι που θα σπασουν απο το κεντρο ειναι αυτοι. Επομενοι ειναι αυτοι που δεν εχουν δουλεια στο κεντρο αλλα περναν απο εκει για να πανε στη δουλεια τους. Θα μαθουν και αυτοι να κανουν τον κυκλο. Αυτος που θελει να πηγαινει μεχρι και στο περιπτερο χωρις να περπαταει να παρει ενα μηχανακι. Εχω σιχαθει να βλεπω στο κεντρο αυτοκινητα με μονο τον οδηγο μεσα.

Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό που λες. Το να βλέπεις αυτοκίνητα μόνο με τον οδηγό μέσα, δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ αυτοί έχουν όρεξη να πάνε για βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, που δεν μπορείς να παρκάρεις και που τα πάρκινγκ είναι πανάκριβα για να πας απλά για την φάση. Υπάρχουν και αυτοί, αλλά πόσοι είναι; Σε ποσοστό είναι λίγοι, δεν περισσεύουν χρήματα στην συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου για βόλτες. 

Οι περισσότεροι είναι περαστικοί και κάπου πάνε. Επίσης στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχει το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Ελλάδας (αν δεν είναι το μεγαλύτερο είναι από τα 2-3 μεγαλύτερα) ο Ευαγγελισμός που για να πας αν είσαι άρρωστος θέλεις μεταφορικό μέσο. Επιπλέον έχει ένα σωρό υπουργεία (γαμώ τα υπουργεία σας) που δουλεύουν χιλιάδες κόσμου. Αυτά έπρεπε να έχουν ξεκουμπιστεί ΧΘΕΣ από το κέντρο της Αθήνας. Είχε γίνει μια πρόταση να πάνε όλα μαζί τα υπουργεία στο κτήριο που ήταν το κέντρο τύπου για τους Ολυμπιακούς αγώνες, αλλά δεν ήθελαν...οι υπάλληλοι. Τελικά το έκαναν εμπορικό κέντρο ε; Και πληρώνουμε και ενοίκια για τα κτήρια στα υπουργεία. 

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.