Προς το περιεχόμενο

Θεωρία φωτογραφίας και θέματα αυτής προς συζήτηση και κατανόηση τους


Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το πορτραίτο της γάτας είναι εξαιρετικό , ανήκει σε μια σειρά που έδωσε ο νηματοθετης πιο πάνω δλδ στο fill frame , πως να γεμίσεις σωστά ένα κάδρο . Νομίζω πως είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση σ' αυτό το κομμάτι . Ακόμη περισσότερο πιστεύω πως πρέπει να αποτελέσει case study για τον τρόπο φωτομέτρησης επειδή επιλέχθηκε το ασπρόμαυρο . Αν θαπρεπε να επιλέξει κάποιος spot φωτομέτρηση κι' αν ναι , σε ποιο σημείο θα έπρεπε να εστιάσει και πόσο θα έπρεπε να επέμβει στην διόρθωση της έκθεσης .

   Επιπλέον θα βάλω το ζήτημα της επιλογής φακού για μια τέτοια λήψη . Αν θα έπρεπε ένας φακός πορτραίτου η μπορούσε να γίνει η λήψη και με άλλον φακό , ώστε να απαντηθούν ερωτήματα του είδους ποιον φακό να πάρω , για ποια δουλειά κλπ .

   Εύγε !

     Κάτι που σηκώνει πολύ νερό , ΝΑΙ στο manual mode , όχι πάντα ΝΑΙ , αυτός είναι ο λόγος που μια φωτογραφική μηχανή ( σώμα ) έχει και άλλες λειτουργίες , αλλιώς θα έβγαινε έχοντας μόνο manual , σαφώς θα κόστιζε λιγότερο κι' εμείς με την σειρά μας θα πληρώναμε πολύ λιγότερα χρήματα . 

    Πρέπει να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε τις συνθήκες που επικρατούν πριν μια λήψη , το είδος της λήψης ( στατική η άλλη ) και να επιλέγουμε ανάλογα πως θα λειτουργήσουμε . Μαγικές λύσεις δεν υπήρξαν , ούτε πρόκειται να υπάρξουν . 

IMG_20200705_134034_007.jpg

Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, η αληθεια ειναι πως κ εμενα μου αρεσει παρα πολυ αυτη η φωτογραφια. Εγω 99% λογω ειδους φωτογραφιων που μου αρεσουν (astro-macro)παιζω στο Μ. Ομως στα live οταν βγαζω εχω auto iso με οριο τα 5000 συνηθως και σε landscape to A ωστε να μου βγαζει η μηχανη την ταχυτητα κλειστρου που χρειαζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 414
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, sakis_colt είπε

Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, η αληθεια ειναι πως κ εμενα μου αρεσει παρα πολυ αυτη η φωτογραφια. Εγω 99% λογω ειδους φωτογραφιων που μου αρεσουν (astro-macro)παιζω στο Μ. Ομως στα live οταν βγαζω εχω auto iso με οριο τα 5000 συνηθως και σε landscape to A ωστε να μου βγαζει η μηχανη την ταχυτητα κλειστρου που χρειαζεται.

    Δεν θα απαντήσω εξειδικευμένα εδώ , δεν θα είχε νόημα , θα δοθούν όλες οι απαντήσεις , απόψεις , εμπειρίες μέσα από το νήμα , ώστε οι λιγότερο γνώστες να έχουν το υλικό που χρειάζεται . Η συγκεκριμένη εικόνα που ανεβάσατε αποτελεί παράδειγμα για κάτι τέτοιο και είναι εξαιρετική αφορμή για τους λόγους που εξήγησα ήδη . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, babisskg είπε

    Δεν θα απαντήσω εξειδικευμένα εδώ , δεν θα είχε νόημα , θα δοθούν όλες οι απαντήσεις , απόψεις , εμπειρίες μέσα από το νήμα , ώστε οι λιγότερο γνώστες να έχουν το υλικό που χρειάζεται . Η συγκεκριμένη εικόνα που ανεβάσατε αποτελεί παράδειγμα για κάτι τέτοιο και είναι εξαιρετική αφορμή για τους λόγους που εξήγησα ήδη . 

Ευτυχώς δεν έβαλες πάλι στο τέλος φωτογραφία, γιατί δεν ξέρω πόσα like τη μέρα δικαιούμαι. 😂 Εξαιρετικά πάει το νήμα ως τώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Ευτυχώς δεν έβαλες πάλι στο τέλος φωτογραφία, γιατί δεν ξέρω πόσα like τη μέρα δικαιούμαι. 😂 Εξαιρετικά πάει το νήμα ως τώρα!

    Το νήμα θα πάει μια χαρά και η συμμετοχή όλων είναι χρήσιμη . Προσπαθώ να αποφύγω τις πάσης φύσεως ανταπαντησεις οι οποίες ναι μεν , αλλά ξεχειλωνουν το νήμα . 

   Αν μια εικόνα μπορεί να διηγηθεί κάτι , αν κρίνεται απαραίτητο , αν πρέπει να ασχοληθεί κάποιος περισσότερο με το ζήτημα  .   Εξαιρετική θέση και συνάμα ένας στόχος για τον καθένα , όπου αντί να τρώει άσκοπα τον χρόνο του ψάχνοντας ποια είναι η " καλύτερη " μηχανή , μπορεί να εμβαθύνει στο κομμάτι , όχι όμως καταναγκαστικά .

   Όταν μιλάμε για δύναμη σε μια εικόνα , εννοούμε την ικανότητα της να ξυπνάει συναισθήματα , ευνόητο πως θα είναι διαφορετικά για τον καθένα . Τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός φωτογραφικού συνόλου μικρή συμμετοχή θα έχουν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα . Πρόκειται για ανάπτυξη αισθητικής , η οποία θα προέλθει βλέποντας εικόνες άλλων με σκοπό να εμπλουτίσουμε την οπτική μας , αποφεύγοντας την παγίδα της αντιγραφής . Μια εικόνα διατηρεί το προνόμιο της μοναδικότητας στον χρόνο . Δεν γίνεται να επαναληφθεί αυτή η στιγμή . Τυχόν απόπειρες αντιγραφής θα είναι από χέρι κακέκτυπα . Όμως θα υπάρξουν πολλές άλλες διαφορετικές στιγμές , οι οποίες περιμένουν κάποιον να τις αποθανατισει .

   Σ' αυτό το σημείο , είναι χρήσιμο να πούμε πως επικρατούν κάποιες αντιλήψεις γύρω από την ανάγκη ύπαρξης τίτλου , περιγραφής , κάποιων λέξεων η όχι κάτω από μια εικόνα . 

  Αν δλδ πρέπει να συνοδεύεται από κάποιας μορφής κείμενο . Όπως σωστά ( για μένα ) είπε κάποιος , η εικόνα δεν πρέπει να τιτλοφορηθει με κανέναν τρόπο , διότι θα δεσμεύσει την εντύπωση αυτού που την βλέπει , θα τον καθοδηγήσει προς κάπου .

   Αντίθετα , πρέπει να αφεθεί ελεύθερη , να μιλήσει με τον δικό της τρόπο , αν υπάρχει κάτι για να πει .

   Η παρακάτω εικόνα κατατέθηκε από μένα σε όχι διαγωνισμό , της έβαλα δύο λόγια από κάτω εξαιτίας του χαρακτήρα της παρουσίασης , αν περάσει από έγκριση θα σας δώσω τα λόγια που έγραψα . Μέχρι τότε μπορείτε βλέποντας την , να σκεφθειτε ότι νομίζετε εσείς .

IMG_20200717_133518_600.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θεωρώ ότι είναι λάθος να τιτλοφορείται μια φωτογραφία, είναι στο κάτω κάτω η γνώμη και η οπτική του φωτογράφου για αυτό που απαθανάτισε. Αρκεί αυτοί που βλέπουν μετά την φωτογραφία να μην δεσμεύονται από ότι γράφτηκε από τον δημιουργό της, αλλά να αφήνουν την εικόνα που βλέπουν να μιλήσει μέσα τους. Αυτό σημαίνει για μένα βλέπω φωτογραφίες (ειδικά μεγάλων φωτογράφων).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/7/2020 στις 12:22 ΠΜ, sakis_colt είπε

Οι φακοι που δουλευω περισσοτερο ειναι ο κλασσικος 50αρης και ενας 105 μακρο. Με τον μακρο ομως εχω βγαλει φωτογραφιες που προσωπικα μου αρεσουν πολυ χωρις να ειναι μακρο. Οποτε δεν χρειαζεται να κοιταμε τετοια θεματα, σημασια εχει να φωτογραφισεις και να δεις τι φωτογραφιζεις. Οι παρακατω φωτογραφιες ειναι με τον Sigma 105 , εναν φακο που τον πηρα για μυγες κ αραχνες αλλα εαν εχεις ορεξη κανει πολλα παραπανω. 

Επισης πιστευω παιζει ρολο το στυλ του καθε φωτογραφου. Εμενα προσωπικα μου αρεσει οταν βγαζω πορτραιτα να πλησιαζω πολυ το θεμα, σχεδον προσωπο.

Αλλα οπως ειπε κ ο σπουδαιος Steve McCurry ''The definition of a great picture is one that stays with you, one that you can’t forget. It doesn’t have to be technically good at all''

(αναθεμα τα 2 mb  που εχει upload)

_DSC51.jpg

Ωραία η φωτό με τη γατούλα. Πορτραίτα δεν ανεβάζω αλλά αφού με παρασύρεις θα κάνω μια εξαίρεση 😁. Panasonic GM1, kit φακός 12-32mm.

Cat 1000x1000.png

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Ωραία η φωτό με τη γατούλα. Πορτραίτα δεν ανεβάζω αλλά αφού με παρασύρεις θα κάνω μια εξαίρεση 😁. Panasonic GM1, kit φακός 12-32mm.

Cat 1000x1000.png

Στον άλλον δείξ' την αυτή με τον γάτο που συγκρίνει μηχανές με Κιτ φακούς με κινητά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση έχω να κάνω στους έχοντες μεγάλη εμπειρία. Υπάρχει κάποιος άτυπος κανόνας που ακολουθείτε μέσα σας όσων αφορά το πότε επιλέγετε b&w στις φωτογραφίες σας; Εγώ ας πούμε όταν προσπαθώ να βγάλω δρόμου φωτογραφία το γυρίζω b&w για να μην έχω και τα χρώματα στο μυαλό μου... Θα ήθελα απόψεις γιατί με ενδιαφέρει και το b&w σπορ και η φωτογραφία δρόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Μια ερώτηση έχω να κάνω στους έχοντες μεγάλη εμπειρία. Υπάρχει κάποιος άτυπος κανόνας που ακολουθείτε μέσα σας όσων αφορά το πότε επιλέγετε b&w στις φωτογραφίες σας; Εγώ ας πούμε όταν προσπαθώ να βγάλω δρόμου φωτογραφία το γυρίζω b&w για να μην έχω και τα χρώματα στο μυαλό μου... Θα ήθελα απόψεις γιατί με ενδιαφέρει και το b&w σπορ και η φωτογραφία δρόμου.

    Μμμμμμμμ ....... δεν θα προλάβω τώρα , λίγο αργότερα προς το απόγευμα . 

50 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Μια ερώτηση έχω να κάνω στους έχοντες μεγάλη εμπειρία. Υπάρχει κάποιος άτυπος κανόνας που ακολουθείτε μέσα σας όσων αφορά το πότε επιλέγετε b&w στις φωτογραφίες σας; Εγώ ας πούμε όταν προσπαθώ να βγάλω δρόμου φωτογραφία το γυρίζω b&w για να μην έχω και τα χρώματα στο μυαλό μου... Θα ήθελα απόψεις γιατί με ενδιαφέρει και το b&w σπορ και η φωτογραφία δρόμου.

   Μέχρι τότε ρίξε εδώ μια ματιά 

https://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_photographer/2017/04/bw-tonality-part-i-from-black-to-white.html

   Μπορείς να επέμβεις και εκ των υστέρων .

sketch-1596279692355.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, babisskg είπε

    Μμμμμμμμ ....... δεν θα προλάβω τώρα , λίγο αργότερα προς το απόγευμα . 

   Μέχρι τότε ρίξε εδώ μια ματιά 

https://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_photographer/2017/04/bw-tonality-part-i-from-black-to-white.html

   Μπορείς να επέμβεις και εκ των υστέρων .

sketch-1596279692355.jpg

Αρχικά να πω ότι αγαπάω το ότι βάζεις και πολύ όμορφες φωτογραφίες στο τέλος. Μου αρέσει πάρα πολύ να τις χαζεύω.

Έπειτα για αυτό που είπες πιο κάτω το να επέμβω μετά ναι οκ γίνεται. Αν τραβάς raw. Το ξέρω ότι θα με κράξουν πολλοί αλλά με την fuji μου έχουν τόσο όμορφα χρώματα τα jpeg, και το b&w jpeg βγαίνει τόσο ωραίο (για τα γούστα μου πάντα) που δεν βγάζω raw τις περισσότερες φορές. Μην παρεξηγηθεί αυτό που θα πω αλλά προτιμώ να φωτογραφίζω από το να πειράζω τις φωτογραφίες μου στο οποίο πρόγραμμα επεξεργασίας. Ερασιτέχνης είμαι και μου φαίνονται πολύ εντάξει τα jpeg που βγάζει η μηχανή. Φυσικά δεν υπάρχει τόση πληροφορία ειδικά στα σκοτεινά όσο στα raw, λογικό είναι αυτό. Απλά και ο τρόπος που φωτογραφίζω έξω στο δρόμο συνήθως είναι να υπάρχουν έντονες σκιές και κάνω σωστό expose στα φωτεινά σημεία... Τα σκοτεινά τα θέλω σκοτεινά. Δεν ξέρω αν το περιγράψω σωστά αυτό που προσπαθώ να κάνω.

Να σε αυτό το site σαν την πρώτη φωτογραφία που έχει, έτσι μου αρέσουν οι ασπρόμαυρες δρόμου φωτογραφίες.

https://www.picturecorrect.com/tips/shadows-highlights-black-white-photography/

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αρχικά να πω ότι αγαπάω το ότι βάζεις και πολύ όμορφες φωτογραφίες στο τέλος. Μου αρέσει πάρα πολύ να τις χαζεύω.

Έπειτα για αυτό που είπες πιο κάτω το να επέμβω μετά ναι οκ γίνεται. Αν τραβάς raw. Το ξέρω ότι θα με κράξουν πολλοί αλλά με την fuji μου έχουν τόσο όμορφα χρώματα τα jpeg, και το b&w jpeg βγαίνει τόσο ωραίο (για τα γούστα μου πάντα) που δεν βγάζω raw τις περισσότερες φορές. Μην παρεξηγηθεί αυτό που θα πω αλλά προτιμώ να φωτογραφίζω από το να πειράζω τις φωτογραφίες μου στο οποίο πρόγραμμα επεξεργασίας. Ερασιτέχνης είμαι και μου φαίνονται πολύ εντάξει τα jpeg που βγάζει η μηχανή. Φυσικά δεν υπάρχει τόση πληροφορία ειδικά στα σκοτεινά όσο στα raw, λογικό είναι αυτό. Απλά και ο τρόπος που φωτογραφίζω έξω στο δρόμο συνήθως είναι να υπάρχουν έντονες σκιές και κάνω σωστό expose στα φωτεινά σημεία... Τα σκοτεινά τα θέλω σκοτεινά. Δεν ξέρω αν το περιγράψω σωστά αυτό που προσπαθώ να κάνω.

   Προτείνω να μελετήσεις το άρθρο που έχω παραθέσει . Μετά από αυτό υπάρχουν ακόμη κάποια βήματα .

   Αυτά που θα δεις ( σε περίπτωση που δεν τα γνώριζες ) καταλήγουν σε μια τεχνική κοντά σε αυτό που περιεγραψες αρχικά .

   Κάποιος έχει ρυθμίσει μια μηχανή να τραβάει συνδυαστικά σε raw + Jpeg . Στην συνέχεια έχει ρυθμίσει να βλέπει την εικόνα σε monochrome πριν την λήψη , ώστε να τον βοηθάει στο να διακρίνει καλύτερα την τονικότητα , αφού τα βλέπει ασπρόμαυρα . Στην συνέχεια έχοντας τραβήξει και σε raw , μπορεί πάντα να επαναφέρει τα αρχικά χρώματα της εικόνας .

   

12 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αρχικά να πω ότι αγαπάω το ότι βάζεις και πολύ όμορφες φωτογραφίες στο τέλος. Μου αρέσει πάρα πολύ να τις χαζεύω.

Έπειτα για αυτό που είπες πιο κάτω το να επέμβω μετά ναι οκ γίνεται. Αν τραβάς raw. Το ξέρω ότι θα με κράξουν πολλοί αλλά με την fuji μου έχουν τόσο όμορφα χρώματα τα jpeg, και το b&w jpeg βγαίνει τόσο ωραίο (για τα γούστα μου πάντα) που δεν βγάζω raw τις περισσότερες φορές. Μην παρεξηγηθεί αυτό που θα πω αλλά προτιμώ να φωτογραφίζω από το να πειράζω τις φωτογραφίες μου στο οποίο πρόγραμμα επεξεργασίας. Ερασιτέχνης είμαι και μου φαίνονται πολύ εντάξει τα jpeg που βγάζει η μηχανή. Φυσικά δεν υπάρχει τόση πληροφορία ειδικά στα σκοτεινά όσο στα raw, λογικό είναι αυτό. Απλά και ο τρόπος που φωτογραφίζω έξω στο δρόμο συνήθως είναι να υπάρχουν έντονες σκιές και κάνω σωστό expose στα φωτεινά σημεία... Τα σκοτεινά τα θέλω σκοτεινά. Δεν ξέρω αν το περιγράψω σωστά αυτό που προσπαθώ να κάνω.

Να σε αυτό το site σαν την πρώτη φωτογραφία που έχει, έτσι μου αρέσουν οι ασπρόμαυρες δρόμου φωτογραφίες.

https://www.picturecorrect.com/tips/shadows-highlights-black-white-photography/

   Πριν φτάσει όμως κάποιος στο διαταυτα , πρέπει να κατανοήσει το ζήτημα της διαφοράς στην τονικότητα , πολύ πιο εμφανές σε ασπρόμαυρο , να μάθει να βλέπει τους τόνους και όχι μόνο το κάδρο .

  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, babisskg είπε

   Προτείνω να μελετήσεις το άρθρο που έχω παραθέσει . Μετά από αυτό υπάρχουν ακόμη κάποια βήματα .

   Αυτά που θα δεις ( σε περίπτωση που δεν τα γνώριζες ) καταλήγουν σε μια τεχνική κοντά σε αυτό που περιεγραψες αρχικά .

   Κάποιος έχει ρυθμίσει μια μηχανή να τραβάει συνδυαστικά σε raw + Jpeg . Στην συνέχεια έχει ρυθμίσει να βλέπει την εικόνα σε monochrome πριν την λήψη , ώστε να τον βοηθάει στο να διακρίνει καλύτερα την τονικότητα , αφού τα βλέπει ασπρόμαυρα . Στην συνέχεια έχοντας τραβήξει και σε raw , μπορεί πάντα να επαναφέρει τα αρχικά χρώματα της εικόνας .

   Πριν φτάσει όμως κάποιος στο διαταυτα , πρέπει να κατανοήσει το ζήτημα της διαφοράς στην τονικότητα , πολύ πιο εμφανές σε ασπρόμαυρο , να μάθει να βλέπει τους τόνους και όχι μόνο το κάδρο .

Εγώ ασπρόμαυρο φτιάχνω στο PS, όποια μου κάνει κλικ ότι θα είναι πιο ωραία σε bw. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι να παίξεις με bw στο ps με διαφορετικά αποτελέσματα ο καθένας, εγώ ξέρω τουλάχιστον 6. 

Οι δικές μου φωτό είναι κατά 90% πρόσωπα και πορτραίτα, έτσι δεν μπορώ / θέλω να τις ανεβάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Εγώ ασπρόμαυρο φτιάχνω στο PS, όποια μου κάνει κλικ ότι θα είναι πιο ωραία σε bw. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι να παίξεις με bw στο ps με διαφορετικά αποτελέσματα ο καθένας, εγώ ξέρω τουλάχιστον 6. 

Οι δικές μου φωτό είναι κατά 90% πρόσωπα και πορτραίτα, έτσι δεν μπορώ / θέλω να τις ανεβάζω.

    Δεν λέω όχι στο post processing , αρκεί να μην σε κάνει να πιστέψεις ότι έτσι γίνεται αυτή η δουλειά . Λείπει φυσικά η ικανοποίηση της εξαρχής λήψης , κάτι που προήρθε από εξάσκηση κι' αυτό με την σειρά του την απόκτηση γνώσης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, babisskg είπε

    Δεν λέω όχι στο post processing , αρκεί να μην σε κάνει να πιστέψεις ότι έτσι γίνεται αυτή η δουλειά . Λείπει φυσικά η ικανοποίηση της εξαρχής λήψης , κάτι που προήρθε από εξάσκηση κι' αυτό με την σειρά του την απόκτηση γνώσης .

Λυπάμαι αλλά διαφωνώ πλήρως μαζί σου. Όπως έχουμε διαπιστώσει, εσύ είσαι της σχολής του φιλμ, μιας άλλης εποχής, ενώ εγώ το απεχθάνομαι. Ακριβώς έτσι γίνεται η δουλειά, και υπάρχει πλήρης δημιουργική ικανοποίηση. Και απαιτεί τεράστια προσπάθεια, διάβασμα και γνώση, μαζί φυσικά με ανάλογων προδιαγραφών φωτογραφική καλιμπραρισμένη οθόνη, την οποία εγώ, ευτυχώς ή δυστυχώς, διαθέτω.

Και φυσικά υπάρχει και η ικανοποίηση της εξ αρχής λήψης και με τις dslr, δεν αντιλαμβάνομαι τον αφορισμό.

Για να στο πω αλλιώς, ειδικά στο ασπρόμαυρο, δεν νομίζω ότι μπορείς να πετύχεις κάτι με φιλμ που δεν μπορώ εγώ με dslr και ps.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι να τελειώσω το αρχικό ποστ και να επικεντρωθούμε στη συζήτηση, ας βάλω κάτι να διαβάσουμε (και κάποιες φωτο που φαίνονται να δούμε που έχει το άρθρο) από έναν μεγάλο έλληνα φωτογράφο, το Νίκο Οικονομόπουλο. 
 

https://www.ifocus.gr/to-be-a-photographer/education/733-nikos-oikonomopoulos

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...