Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα απαιτεί την αρχική συσκευασία για την εγγύηση προϊόντος


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παρέδωσε το με μια καλη συσκευασία όχι χίμα και αν δεν το πάρουν ζήτησε γραπτός το λογο για καταγγελία μπορει να χρειαστεί να τους αναγκασεις να σου την δώσουν
εκει θα δεις από την αρνηση τους ότι είναι αιολη η απαίτηση τους 😉
τίποτα πλεον δεν κανουμε με προφορικές απαντήσεις 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ευρωπαϊκή οδηγία περί εγγυήσεων δε νομίζω ότι περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή στην αρχική συσκευασία. Μόνον κάποιες εταιρίες το απαιτούν σε περίπτωση DOA και αλλαγής με καινούργιο.

 

ΥΓ επίσης οι όροι του πωλητή δεν υπερισχύουν της νομοθεσίας - και μπορούν να θεωρηθούν καταχρηστικοί και άρα άκυροι.

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Λογικό, μου ακούγεται αλλά το ερώτημα παραμένει: είναι καταχρηστικος ο όρος η όχι ?

δηλαδη αμα δεν εχεις το κουτι δεν ειναι πια χαλασμενη η συσκευη? τα λενε και οσοι ψαρωσουν κερδος γι αυτους ειναι. καταγγελια θελουν οι γυφτουλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

ΥΓ επίσης οι όροι του πωλητή δεν υπερισχύουν της νομοθεσίας - και μπορούν να θεωρηθούν καταχρηστικοί και άρα άκυροι.

 

ακριβώς, οτι και να λένε σε αποδείξεις και σε "accept here" δεν υπερισχύουν καμίας νομοθεσίας. Ακόμα και κάτι ταμπέλες σε parking και Supermarket που λένε ένα σωρό βλακείες δεν ισχύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, great είπε

ακριβώς, οτι και να λένε σε αποδείξεις και σε "accept here" δεν υπερισχύουν καμίας νομοθεσίας. Ακόμα και κάτι ταμπέλες σε parking και Supermarket που λένε ένα σωρό βλακείες δεν ισχύουν.

και η νομοθεσια τι λεει???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kostasbm είπε

και η νομοθεσια τι λεει???

και μάνα ποιος θα κάνει;

Ελάτε τωρα που μετά απο 3 σελίδες ρωτάμε τέτοια λες και υπάρχει ακόμα αμφισβήτηση. Το θέμα έχει λήξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, great είπε

και μάνα ποιος θα κάνει;

Ελάτε τωρα που μετά απο 3 σελίδες ρωτάμε τέτοια λες και υπάρχει ακόμα αμφισβήτηση. Το θέμα έχει λήξει.

βρε συ δεν ειπα να μου πεις ολη τη νομοθεσια ...εχεις καπου να παραπεμψεις καποιον να τη δει ???

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, τα προιόντα αυτά γίνονται σχεδόν όλα εισαγωγή από Κίνα. Τα Κινέζικα εργοστάσια, για να σου αντικαταστήσουν ελαττωματική συσκευή, ζητάνε όντως τα πάντα πίσω (συσκευασία, κτλ).

Επειδή σε τέτοια προιόντα υπάρχει ένα τεράστιο ποσοστό που θα βγάλει προβλήματα και το γνωρίζουν οι κατασκευαστές, έχουν βάλει αυτόν τον όρο ώστε να μην πάει στο τέλος

ο κάθε πελάτης (χονδρικής, το κατάστημα από όπου το πήρε ο πελάτης λιανικής δηλαδή) και μαζέψει ό,τι χαλασμένο σκουπίδι έχει και ζητήσει αντικατάσταση.

Θέλει το εργοστάσιο δηλαδή να ξέρει ότι το προιόν πουλήθηκε κανονικά, βγήκε ελαττωματικό και επιστράφηκε.

 

Έχει λογική.

 

Από την άλλη, τα καταστήματα λιανικής το εκμεταλλεύονται και λίγο αυτό για να γλυτώσουν να κάνουν καμιά αντικατάσταση. Αν κάνανε σε όλα (μου 'φερες χαλασμένο, πάρε άλλο), η ζημιά τους θα ήταν πολύ μεγάλη. Έχει συγκεκριμένα προιόντα που το ποσοστό των ελαττωματικών φτάνει στο 30-40%. Σου λένε ό,τι γλυτώσω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α. Η συσκευασία απαιτείται για να γίνει ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και όχι ΕΠΙΣΚΕΥΗ. και σε κάθε περίπτωση εξυπηρετείτε ο έμπορος γιατι το κανει επιστροφή και πιστώνεται το ποσο. 

Β. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει συσκευασία, ειναι υποχρεωμένος να σου κάνει επισκευή. Εάν δεν γινεται επισκευή γινεται αντικατάσταση. Εάν δεν υπάρχει πλέον το προϊόν για τον οποιοδήποτε λόγο, γινεται πίστωση του ποσού. 

Γ. Σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις απαιτείται η συσκευασια για την μεταφορά. Στις τηλεοράσεις, στα iMac, σε εκτυπωτές ή σε οποιαδήποτε συσκευή με ιδιαίτερο σχεδιασμό ή έναν είναι εύθραυστη. 

Οι γενικοί κανόνες ειναι αυτοί. Απο εκει και περα μπορείς να το τραβήξεις με τον συνήγορο ή να πεις στο καταστημα ότι εάν γίνει αντικατάσταση, κρατα την συσκευασια από το καινουργιο και βαλε μέσα το χαλασμένο. Εαν γινει επισκευη παρε κουτί, τύλιξε το, και δώστο. 

Αυτό ισχύει σε αρκετά καταστήματα (εχω εμπειρία επειδή εργαζόμουν σε service). Αυτο που κανω εγω όμως, είναι να επικοινωνώ, όταν είναι δυνατόν, απευθείας με τον εταιρεία και να αφήνω το μαγαζί στην άκρη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

βρε συ δεν ειπα να μου πεις ολη τη νομοθεσια ...εχεις καπου να παραπεμψεις καποιον να τη δει ???

η νομοθεσια ειναι πως εντος ευρωπαικης ενωσης ο εμπορος ειναι υποχρεωμενος για 2ετη νομικη εγγυηση για προβληματα του προιοντος. εντος 6 μηνων πρεπει ο εμπορος να αποδειξει πως το προβλημα εγινε απο κακη χρηση, μετα τους 6 μηνες ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει πως δεν προκαλεσε καποια ζημια.

δε χρειαζεται να βγαινει νομος μετα για καθε μαλακια που σκεφτονται τα λαμογια. ουτε η παπαντζα με τη συσκευασια ισχυει, ουτε πως βρωμαει η ανασα σου, ή αμα ειναι παρασκευη και 13, αμα ειχε καταιγιδα το τελευταιο τριμηνο, ή οτι αλλη μαλακια σκεφτουν για να αποτρεψουν κανα κοροιδο να χρησιμοποιησει την εγγυηση που δικαιουται

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Αρκετοί το γράφουν και στις αποδείξεις

(και το θεωρώ παράλογο ως απαίτηση, δίχως καμία βάση - παρά μόνο αν μπορεί να το δικαιολογήσει κάποιος ως μέτρο προστασίας κατά την ταχυδρομική αποστολή. Αν το πάει κάποιος στο service ο ίδιος όμως, δεν απαιτείται)

image.png.c8b5d94bbc3416de680c039a533332b8.png

Άλλο για αλλαγή (π.χ. DoA) και άλλο για εγγυηση μετα απο 10 μήνες!!

Μην τρελαθουμε πουν θέλουν  και την αρχική συσκευασία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

η νομοθεσια ειναι πως εντος ευρωπαικης ενωσης ο εμπορος ειναι υποχρεωμενος για 2ετη νομικη εγγυηση για προβληματα του προιοντος. εντος 6 μηνων πρεπει ο εμπορος να αποδειξει πως το προβλημα εγινε απο κακη χρηση, μετα τους 6 μηνες ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει πως δεν προκαλεσε καποια ζημια.

δε χρειαζεται να βγαινει νομος μετα για καθε μαλακια που σκεφτονται τα λαμογια. ουτε η παπαντζα με τη συσκευασια ισχυει, ουτε πως βρωμαει η ανασα σου, ή αμα ειναι παρασκευη και 13, αμα ειχε καταιγιδα το τελευταιο τριμηνο, ή οτι αλλη μαλακια σκεφτουν για να αποτρεψουν κανα κοροιδο να χρησιμοποιησει την εγγυηση που δικαιουται

τώρα νομική εγγυηση που αναφερεις είναι το warranty η το guarantee ??? γιατι εχω παρατηρησει στο εξωτερικο δινουν μεγαλη σημασια τι ισχυει ανα περιπτωση

αλλά και 6μηνες ο ένας και 6 ο άλλος χρονιασε  άντε να βρεις άκρη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

η νομοθεσια ειναι πως εντος ευρωπαικης ενωσης ο εμπορος ειναι υποχρεωμενος για 2ετη νομικη εγγυηση για προβληματα του προιοντος. εντος 6 μηνων πρεπει ο εμπορος να αποδειξει πως το προβλημα εγινε απο κακη χρηση, μετα τους 6 μηνες ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει πως δεν προκαλεσε καποια ζημια.

δε χρειαζεται να βγαινει νομος μετα για καθε μαλακια που σκεφτονται τα λαμογια. ουτε η παπαντζα με τη συσκευασια ισχυει, ουτε πως βρωμαει η ανασα σου, ή αμα ειναι παρασκευη και 13, αμα ειχε καταιγιδα το τελευταιο τριμηνο, ή οτι αλλη μαλακια σκεφτουν για να αποτρεψουν κανα κοροιδο να χρησιμοποιησει την εγγυηση που δικαιουται

Αυτό δεν σχετίζεται με το νήμα. Το 6μηνο έχει παρέλθει, ο ts δεν μπορεί να αποδείξει ότι η μπαταρία ήταν χαλασμένη κατά την παράδοση, οπότε μιλάμε μόνο για την εμπορική εγγύηση. Εκεί ο καθένας βάζει ότι όρους θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kostasbm είπε

τώρα νομική εγγυηση που αναφερεις είναι το warranty η το guarantee ??? γιατι εχω παρατηρησει στο εξωτερικο δινουν μεγαλη σημασια τι ισχυει ανα περιπτωση

αλλά και 6μηνες ο ένας και 6 ο άλλος χρονιασε  άντε να βρεις άκρη

εχω την αισθηση οτι δε καταλαβες..

ο νομος σε καλυπτει για δυο χρονια. μεσα στους πρωτους εξι μηνες απ οταν παρελαβες το προιον αν αυτο χαλασει το πας στον εμπορο και του λες να κοψει το λαιμο του να στο επισκευασει (ή αν δε μπορει να επισκευαστει τοτε να αντικατασταθει) και δε μπορει να το αρνηθει εκτος αν αποδειξει κακη χρηση απο μερους σου. μετα το εξαμηνο αν σου κανει τσαλιμια πρεπει ΕΣΥ να αποδειξεις οτι δεν εχεις προκαλεσει τη βλαβη.

προφανως υπαρχουν και εξαιρεσεις, πχ εισητηρια, εσωρουχα, κλπ. οι μπαταριες σαν αναλωσιμα συνηθως εχουν 6 μηνες εγγυηση (νομιζω ενα καιρο διαφημιζε η σαμσουνγκ οτι εδινε 1 χρονο? μπορει να θυμαμαι και λαθος)

1 λεπτό πριν, petasis είπε

Αυτό δεν σχετίζεται με το νήμα. Το 6μηνο έχει παρέλθει, ο ts δεν μπορεί να αποδείξει ότι η μπαταρία ήταν χαλασμένη κατά την παράδοση, οπότε μιλάμε μόνο για την εμπορική εγγύηση. Εκεί ο καθένας βάζει ότι όρους θέλει.

βασικα νομιζω πως η μπαταρια ετσι κι αλλιως δεν ειναι εντος της εγγυησης, αλλα δε θυμαμαι στα σιγουρα ποσο διαστημα ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...