Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα απαιτεί την αρχική συσκευασία για την εγγύηση προϊόντος


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

31 λεπτά πριν, PCharon είπε

Πάλι καλά που δεν απαιτούν να τα επιστρέφουμε και με τις μεμβράνες. 🤣

Χωρις τις μεμβρανες ειναι -5ε στο πιστωτικο και αν σου κανουν αντικατασταση δεν σου δινουν κανενα παρελκομενο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ κρατάω τις συσκευασίες όταν έχω στο μυαλό μου ότι ίσως πουλήσω το προϊόν στο μέλλον και των τηλεοράσεων γιατί αν γίνει στραβή ή χρειαστεί μεταφορά είναι αναγκαία.

Για το δικαίωμα υπαναχώρησης στην αρχή της αγοράς χρειάζεται η συσκευασία. Για το service κτλ είναι παπάτζα του καταστήματος. Το στέλνεις καλά συσκευασμένο, τραβάς φωτογραφίες κτλ να εισαι καλυμμένος. Αν δε το δέχεται το κατάστημα, ζητάς να σου απαντήσει γραπτά για τον λόγο.

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop σημερα σε ssd δισκο που χάλασε εντός εγγύησης αντι να μου πιστώσουν ολο το πόσο στο τιμολόγιο αρχίσαμε τα παζάρια γιατι ειναι "παλια αγορα" και δεν επιστρεφουν ολο το ποσο . Τελικα εφαγαν 2 ευρα αλλα δε πανε καλα ...... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Το eshop σημερα σε ssd δισκο που χάλασε εντός εγγύησης αντι να μου πιστώσουν ολο το πόσο στο τιμολόγιο αρχίσαμε τα παζάρια γιατι ειναι "παλια αγορα" και δεν επιστρεφουν ολο το ποσο . Τελικα εφαγαν 2 ευρα αλλα δε πανε καλα ...... 

Δεν παιζει ρολο, σου επιστρεφουν τα χρηματα που ειχες δωσει η σου δινουν παρομοια συσκευη (ιδιας τιμης).

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμ δε . Μέχρι τώρα μου πίστωναν τα χρήματα για συμψηφισμό σε άλλη αγορά . Τωρα το τμήμα σερβισσσσσσ λεει σου αποτιμά πιο κάτω  με ελεύθερα πιασίματα :P λες και μπήκες σε pawn shop 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mhlogiatros είπε

Αμ δε . Μέχρι τώρα μου πίστωναν τα χρήματα για συμψηφισμό σε άλλη αγορά . Τωρα το τμήμα σερβισσσσσσ λεει σου αποτιμά πιο κάτω  με ελεύθερα πιασίματα :P λες και μπήκες σε pawn shop 

Αυτοι μπορει να λενε οτι θελουν, ο νομος λεει κατι αλλο (τοσο της Ελλαδας οσο και της Ε.Ε). Απλα πονταρουν στο οτι δεν θα ασχοληθει ο κοσμος για 1-2-3ε διαφορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές τις ημέρες σκεφτόμουν να αγοράσω κάτι από το e-shop με +20€ από τιμή άλλου καταστήματος θεωρώντας πως αξίζει το καπελάκι λόγω ανταπόκρισης σε περίπτωση εγγύησης, επειδή ως σήμερα ποτέ δεν είχα πρόβλημα και με είχαν καλύψει. Αν άρχισαν τέτοια τερτίπια όπως λέτε με «εκτιμήσεις αξίας» τότε μόλις με αποτρέψατε, ΔΕΝ θα κάνω την αγορά που υπολόγιζα κι ευχαριστώ κιόλας για τις πληροφορίες.

Κρίμα το μπόι τους αν άρχισαν τέτοια.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιθανότερο πάντως έχοντας παρόμοια εμπειρία σε επιστροφές προϊόντων δουλεύοντας σε κατάστημα λιανικής είναι ότι απαιτούν την συσκευασία για 2 πιθανούς λόγους. Ένας είναι ότι για οποιοδήποτε λόγο ο προμηθευτής της συσκευής ζητάει και αυτός την συσκευασία από τον έμπορο για να του κάνει την αντικατάσταση και ένα άλλος είναι ότι πολλές φορές οι προμηθευτές ζητάνε πληροφορίες όπως ο σειριακός αριθμός που μπορεί να μην υπάρχει πάνω στην συσκευή παρα μόνο στο κουτί για να δεχτούνε την επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση αποστολής ενός προϊόντος στην εταιρεία μας για προώθηση του σε ένα εξουσιοδοτημένο service - στα πλαίσια της after sales υποστήριξης που παρέχουμε - θα πρέπει το προϊόν να αποσταλλεί στην αυθεντική του συσκευασία - την συσκευασία αγοράς του - και με τα παρελκόμενα τα οποία περιείχε για να γίνει δεκτό.

Δηλαδή και τα σακουλάκια στα οποία ήταν μέσα το ρολόι και τα αξεσουαρ, όπως επίσης το manual κτλ... Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Απαγορεύονται ως καταχρηστικοί οι όροι συναλλαγών που περιορίζουν την ευθύνη του πωλητή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος, καθώς και γενικότερα οι όροι συναλλαγών που διαταράσσουν την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή. Οι όροι  αυτοί είναι άκυροι. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Στη θέση σου θα έκανα αυτό: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html  Μέσω email. Εύκολα, ανέξοδα και γρήγορα. Το έχω κάνει σε 2 περιπτώσεις προιόντων και όλα λύθηκαν ως δια μαγείας.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Agmourk είπε

Α. Η συσκευασία απαιτείται για να γίνει ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και όχι ΕΠΙΣΚΕΥΗ. και σε κάθε περίπτωση εξυπηρετείτε ο έμπορος γιατι το κανει επιστροφή και πιστώνεται το ποσο. 

Β. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει συσκευασία, ειναι υποχρεωμένος να σου κάνει επισκευή. Εάν δεν γινεται επισκευή γινεται αντικατάσταση. Εάν δεν υπάρχει πλέον το προϊόν για τον οποιοδήποτε λόγο, γινεται πίστωση του ποσού. 

Γ. Σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις απαιτείται η συσκευασια για την μεταφορά. Στις τηλεοράσεις, στα iMac, σε εκτυπωτές ή σε οποιαδήποτε συσκευή με ιδιαίτερο σχεδιασμό ή έναν είναι εύθραυστη. 

Οι γενικοί κανόνες ειναι αυτοί. Απο εκει και περα μπορείς να το τραβήξεις με τον συνήγορο ή να πεις στο καταστημα ότι εάν γίνει αντικατάσταση, κρατα την συσκευασια από το καινουργιο και βαλε μέσα το χαλασμένο. Εαν γινει επισκευη παρε κουτί, τύλιξε το, και δώστο. 

Αυτό ισχύει σε αρκετά καταστήματα (εχω εμπειρία επειδή εργαζόμουν σε service). Αυτο που κανω εγω όμως, είναι να επικοινωνώ, όταν είναι δυνατόν, απευθείας με τον εταιρεία και να αφήνω το μαγαζί στην άκρη. 

Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Αναφέρεσαι στην εμπορική εγγύηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον την ζητάνε διότι υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος και οχι επισκευή οπότε θα σου δώσουν μια σφραγισμένη συσκευασία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

η νομοθεσια ειναι πως εντος ευρωπαικης ενωσης ο εμπορος ειναι υποχρεωμενος για 2ετη νομικη εγγυηση για προβληματα του προιοντος. εντος 6 μηνων πρεπει ο εμπορος να αποδειξει πως το προβλημα εγινε απο κακη χρηση, μετα τους 6 μηνες ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει πως δεν προκαλεσε καποια ζημια.

δε χρειαζεται να βγαινει νομος μετα για καθε μαλακια που σκεφτονται τα λαμογια. ουτε η παπαντζα με τη συσκευασια ισχυει, ουτε πως βρωμαει η ανασα σου, ή αμα ειναι παρασκευη και 13, αμα ειχε καταιγιδα το τελευταιο τριμηνο, ή οτι αλλη μαλακια σκεφτουν για να αποτρεψουν κανα κοροιδο να χρησιμοποιησει την εγγυηση που δικαιουται

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Για πρόβλημα του προϊόντος κατά την παράδοση μιλά η νομική εγγύηση.

2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

εχω την αισθηση οτι δε καταλαβες..

ο νομος σε καλυπτει για δυο χρονια. μεσα στους πρωτους εξι μηνες απ οταν παρελαβες το προιον αν αυτο χαλασει το πας στον εμπορο και του λες να κοψει το λαιμο του να στο επισκευασει (ή αν δε μπορει να επισκευαστει τοτε να αντικατασταθει) και δε μπορει να το αρνηθει εκτος αν αποδειξει κακη χρηση απο μερους σου. μετα το εξαμηνο αν σου κανει τσαλιμια πρεπει ΕΣΥ να αποδειξεις οτι δεν εχεις προκαλεσει τη βλαβη.

προφανως υπαρχουν και εξαιρεσεις, πχ εισητηρια, εσωρουχα, κλπ. οι μπαταριες σαν αναλωσιμα συνηθως εχουν 6 μηνες εγγυηση (νομιζω ενα καιρο διαφημιζε η σαμσουνγκ οτι εδινε 1 χρονο? μπορει να θυμαμαι και λαθος)

βασικα νομιζω πως η μπαταρια ετσι κι αλλιως δεν ειναι εντος της εγγυησης, αλλα δε θυμαμαι στα σιγουρα ποσο διαστημα ειναι..

Αν η μπαταρία είναι εντός της συσκευής (και δεν αλλάζει από τον χρήστη) δεν είναι αναλώσιμο. Ότι ισχύει για το προϊόν, ισχύει για όλα τα μέρη του. Αν η συσκευή ανοίγει από τον χρήστη και η μπαταρία αλλάζει, μπορεί να έχει διαφορετική εγγύηση.

1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε

Το eshop σημερα σε ssd δισκο που χάλασε εντός εγγύησης αντι να μου πιστώσουν ολο το πόσο στο τιμολόγιο αρχίσαμε τα παζάρια γιατι ειναι "παλια αγορα" και δεν επιστρεφουν ολο το ποσο . Τελικα εφαγαν 2 ευρα αλλα δε πανε καλα ...... 

Το έκανε και το πλαίσιο κάποια στιγμή αυτό, είναι παράνομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, petasis είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Για πρόβλημα του προϊόντος κατά την παράδοση μιλά η νομική εγγύηση.

Αν η μπαταρία είναι εντός της συσκευής (και δεν αλλάζει από τον χρήστη) δεν είναι αναλώσιμο. Ότι ισχύει για το προϊόν, ισχύει για όλα τα μέρη του. Αν η συσκευή ανοίγει από τον χρήστη και η μπαταρία αλλάζει, μπορεί να έχει διαφορετική εγγύηση.

Το έκανε και το πλαίσιο κάποια στιγμή αυτό, είναι παράνομο.

για κατασκευαστικο προβλημα μιλαει, ασχετα το ποτε φανηκε. απλα στο εξαμηνο μεσα σου λεει πως το προβλημα θεωρειται κατασκευαστικο εκτος αν μπορει να αποδειχθει το αντιθετο, και αντιστροφα μετα τους 6 μηνες

αυτο με τη μπαταρια δε ξερω τι ισχυει. οι κατασκευαστες το αντιμετωπιζουν ως αναλωσιμο και του εχουν ξεχωριστη μικροτερη εγγυηση. τωρα αμα η ευρωπη κανει καποια διακριση αν αλλαζει ή οχι η μπαταρια απ το χρηστη δε το εχω πετυχει. αμα εχεις καποια επισημη πηγη βαλε την γιατι με ενδιαφερει μηπως χρειαστει στο μελλον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, petasis said:

Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Αναφέρεσαι στην εμπορική εγγύηση;

- Εργοστασιακή εγγύηση κατά κύριο λόγο. Οι αντ/πιες θα σου πούνε πάντα ότι κάνουν μόνο επισκευή και όχι αντ/ση. Ωστόσο, μπορούν να ενημερώσουν το εκάστοτε κατάστημα για την πίστωση του ποσού του πελάτη. Τότε χρειάζεται κουτί και περιεχόμενα συσκευασίας (χωρίς να ειναι πάντα απαραίτητα) προκειμένου να επιστραφεί στον εισαγωγέα, και να κινηθούν οι διαδικασίες της πίστωσης του απο την μητρική εταιρεία. Στο μεταξύ ο πελάτης έχει πάρει το πιστωτικό του απο το κατάστημα. Το αν θα γίνει επιστροφή χρημάτων είναι συνήθως θέμα του πόσο πιέζει ο πελάτης (κακώς βέβαια). 

Εμπορική εγγύηση είναι αυτή που σου πουλάνε τα καταστήματα και ουσιαστικά είναι ένα ιδιωτικό συφωνητικό μεταξύ δύο συμβαλλόμενων (πχ το 365 του Κωτσόβολου, το safety των public κοκ). Αυτή έχει άλλους όρους που πολλές φορές κανείς δεν διαβάζει και που μπορεί να έχει προυπόθεση επισκευής το να έχεις οικόπεδο στην σελήνη :-D

Αυτά που έγραψα ισχύουν στο ακέραιο. Προέρχονται απο κοινοτικές οδηγίες και ευρωπαικούς νόμους με τους οποίους συμμορφώνεται η Ελλάδα αλλά και απο την εμπειρία μου για πάνω απο 2 χρόνια στο service μεγάλης αλυσίδας. Είχα τέτοιες περιπτώσεις σχεδόν καθημερινά. 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm 

Quote

You always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order.

This 2-year guarantee is your minimum right, however national rules in your country may give you extra protection.

If goods you bought anywhere in the EU turn out to be faulty or do not look or work as advertised, the seller must repair or replace them free of charge or give you a price reduction or a full refund.

You can usually only ask for a partial or full refund when it is not possible to repair or replace the goods

Quote

How to get goods repaired, replaced or refunded

The 2-year guarantee period starts as soon as you receive your goods. If your goods break within these 2 years, the trader always has to provide a solution for you. In some EU countries you also have the right to request a remedy from the manufacturer.

  • If your product breaks within the first 6 months, it is assumed that the problem existed when you received the goods, unless the trader can prove otherwise. Therefore, you have the right to a repair or replacement free of charge, or if this turns out to be too difficult or costly, you may be offered a price reduction or your money back.
  • If your product breaks after 6 months, you still have the right to have your goods repaired or replaced for free or, at least, to a price reduction or your money back. However, you may need to prove that the problem existed when you received the goods.

The European Consumer Centre in your country can help if you have a problem with goods you bought in or from another EU country.

 

- Σχετικά με τις μπαταρίες, οι εταιρείες δίνουν 6 μήνες για τις ενσωματωμένες, και ένα χρόνο για τις αποσπώμενες. Ωστόσο, εταιρείες όπως η huawei έχουν κάπως διαφορετική αντιμετώπιση. Έχει τύχει να αλλάξουν μπαταρία (συνήθως και οθόνη) μέχρι και ένα μήνα πριν λήξει η διετής εγγύηση. 

https://www.samsung.com/nz/support/mobile-devices/what-are-the-conditions-around-my-mobile-phone-battery-warranty/ 

Quote

Product - Out-Box Batteries
Warranty Period (Out-Box) - 12 months

 

Product - Other Accessories
Warranty Period (In-Box) - 6 months
Warranty Period (Out-Box) - 6 months

 

- Σχετικά με την συσκευασία: 

https://www.realme.com/eu/legal/terms-sales 

Quote

You may return your Products or cancel your contract within fourteen(14) days after the day you receive the Products if you are based in the European Union (EU). Where you intend to cancel your contract in line with your statutory rights if you are based in the European Union. You can return Products within this time period for any reason. The Products should be kept in reasonable condition and, if possible, should be returned in the original packaging. We reserve the right to make deductions from any refund due to you (for example, to cover any loss of value in the product that you are responsible for).

Quote

To qualify for a replacement or refund, devices must be undamaged, be in an otherwise ‘as new’ condition and, if possible, with the original packaging. Accessories must be returned, wherever reasonably practicable, sealed within their original packaging. We reserve the right to refuse a refund if the Product returned is, in our reasonable opinion, damaged.

Ουσιαστικά η εταιρεία (κατ' επέκταση το κατάστημα) έχει το δικαίωμα να σου αφαιρέσει ποσό απο αυτό που έδωσε για αγορά λόγω του ότι μπορεί να λείπουν τα περιέχομενα μιας συσκευασίας. Βασικά το κατάστημα τα ζητάει ώστε να αποζημιωθεί όλο το ποσό, ενώ η συσκευασία (τουλάχιστον στα λαπτοπ) χρειάζεται σαν απόδειξη ότι το προιόν είναι αυτό που αντιστοιχεί στο κουτί, και δεν είναι κάποιο άλλο. Είναι θέμα logistics αλλά πολλές εταιρείες είναι πολύ αυστηρές και μπορεί να ακυρώσουν και DOA για αυτό το λόγο (όσο κουφό και αν είναι, πχ ASUS).

ΥΓ1 Έχω βάλει απο διάφορες εταιρείες γιατί δεν είναι όλες αναλυτικές. Αλλά ακολουθούν όλες Ευρωπαικές οδηγίες. Σόρρυ για το μεγάλο post. 

Επεξ/σία από Agmourk
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...