Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.reuters.com/article/us-usa-weather-grids-autos-insight/ev-rollout-will-require-huge-investments-in-strained-u-s-power-grids-idUSKBN2AX18Y

«EV rollout will require huge investments in strained U.S. power grids

...More electric cars will require both charging infrastructure and much greater electric-grid capacity. Utilities and power generators will have to invest billions of dollars creating that additional capacity while also facing the challenge of replacing fossil fuels with renewable energy sources.

...“Redundancy and resiliency when it comes to power is something we have long understood will be an issue,”

...The goal is to power electric cars with renewable energy rather than the coal and natural gas that currently dominate the U.S. power supply. To realize that vision, electricity from intermittent sources like wind and solar will need to be stored, probably through battery technology, so that cars can charge overnight or at other times when supply outstrips demand.

...If not managed carefully, the needed investments could saddle consumers with higher energy bills, according to a report last month by California’s utility regulator. Another challenge: lower-income customers often can’t afford to make the upfront investment in electric cars, home batteries and rooftop solar systems that could save them money in the long term.

...Ford Chief Executive Jim Farley last week called on U.S. government leaders to support EV sales with favorable regulation and subsidies for the production of batteries and charging infrastructure.»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ποιός θα περίμενε πριν από λίγα χρόνια ότι η VW του dieselgate, ετοιμάζεται να πιάσει κορυφή στην ηλεκτροκίνηση;

 

«Μελέτη UBS: Από το 2020 το Volkswagen Group θα ηγείται της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων»

https://www.drive.gr/news/kosmos/meleti-ubs-apo-2020-volkswagen-group-tha-igeitai-tis-pagkosmias-agoras-ilektrikon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

«Το ID.3 στα εξ ων συνετέθη: Η μεγαλύτερη ευκαιρία στα Ηλεκτρικά Οχήματα – Σύσταση Αγοράς», με ευθεία προτροπή στους επενδυτές να προτιμήσουν τη μετοχή της Volkswagen. Με τη δημοσίευση της μελέτης οι αναλυτές της UBS χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη μετοχή ως επενδυτική ευκαιρία, αυξάνοντας την τιμή-στόχο της κατά 50% με ορίζοντα δωδεκαμήνου, από τα €200 στα €300. 

διαφήμιση για αγορά μετοχής , κατάντια ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα demo του πώς οργανώνουμε μια διαδρομή με Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο στους ελλιπείς υποδομών δρόμους της Ελλάδας, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα PlugShare:

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Πριν μερικές ώρες ολοκληρώθηκε το VW Power day. Ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, μπορείτε να την παρακολουθήσετε σε playback εδώ:

Τα βασικά χαρακτηριστικά της παρουσίασης ήταν εξαιρετικά παρόμοια με αυτά της αντίστοιχης παρουσίασης της Tesla, περίπου έναν χρόνο πριν:
  • Καλύτερες, περισσότερες και φτηνότερες μπαταρίες είναι ο στόχος, με 50% μακροπρόθεσμη πτώση τιμής
  • Dry coating και η VW, σαν την Tesla
  • Τεχνολογία cell-to-pack, υιοθετώντας ένα σχέδιο κελιού μπαταρίας, και αντίστοιχες τεχνολογίες χημείας με την Tesla (σε άνοδο και κάθοδο)
  • 6 gigafactories από 40GWh, μόνο στην Ευρώπη στα επόμενα 5 χρόνια.
Αυτό που διέφερε σε σχέση με την battery day της Tesla, ήταν αυτά που όντως έλλειπαν από την παρουσίαση της Tesla, όπως:
  • Μεγάλες επενδύσεις στο δίκτυο φόρτισης (5x σε Αμερική, Ευρώπη και Κίνα)
  • Φορτιστές "powerbank" για καλύτερη διαχείριση ενέργειας
  • Επίσημη ανακοίνωση τεχνολογίας Vehicle2Grid από το 2022.
Αυτό που δεν μου άρεσε, ήταν η εμμονή της VW στις "solid state batteries", και στη συνεργασία που έχουν με την QuantumScape πάνω σ' αυτόν τον τομέα. Στη σχετική παρουσίασης της QuantumScape πριν μερικούς μήνες, δεν μάθαμε τίποτα, το ίδιο και σήμερα. Έχουν ένα "proof of consept". Προσωπικά πιστεύω πως οι solid state batteries τελικά θα φανεί πως δεν είναι απαραίτητες, καθώς οι εξελίξεις στις "απλές" μπαταρίες λιθίου θα την έχουν ξεπεράσει μέχρι οι solid state να βγουν σε παραγωγή.
 
Τέλος, εξαιρετική η ατάκα τους στο τέλος της παρουσίασης: "ONE DAY, CHARGING WILL BE FOR FREE". Όσοι παρακολουθούν τα live της ομάδας της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, καταλαβαίνουν από πού την πήραν αυτή την ατάκα οι Γερμανοί φίλοι μας...
 
Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από το autotriti.gr τους 4τροχούς κλπ. διαβάσαμε προχθές

Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.

Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.

Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.

........

Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.
 

 

Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.

  • Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
  • Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
  • Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
  • Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
  • Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@kalmik, μη σε κάνει εντύπωση αφού πρόκειται για κονδύλια που θα φάνε και ότι περισσέψει θα το αναθέσουν σε γνωστούς με τα γνωστά αποτελέσματα

Εδώ συζητάνε για το euro7 και απαγόρευση των θερμικών το 2025 (σε 4 χρόνια!)

Δεν έχουν καμία μα καμία επαφή με την πραγματικότητα οι άχρηστοι ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε για ηλεκτρικό πατίνι δεν είμαστε  με βαση τα οικονομικά μας τις υποδομές μας κ τη νοοτροπία μας σε σχεση με την υπόλοιπη Ευρώπη . Κατά τα αλλα πιέζουμε μαζί με Δανία Ολλανδία κτλ .

Που στο Άμστερνταμ πριν 10 χρόνια έβλεπα σταθμούς φόρτισης με συγκεκριμενες θέσεις παρκαρίσματος σε πλατείες κ εδώ δεν υπαρχουν ακομα ουτε σε βενζινάδικα . Σε 30 χρόνια κ βάλε μπορεί οι μισοί Έλληνες να εχουν περάσει σε ηλεκτρικό .

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, totalius είπε

Σε 30 χρόνια κ βάλε μπορεί οι μισοί Έλληνες να εχουν περάσει σε ηλεκτρικό.

Καλά, κράτα αυτή τη δήλωση... Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα το διαβάζεις και θα γελάς... Καθώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σε πάει στη δουλειά...

Σε άλλα νέα, είμεθα πλέον διεθνείς προσωπικότητες:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα το διαβάζεις και θα γελάς... Καθώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σε πάει στη δουλειά...

.....Είπε αφού είδε το φλυτζάνι του καφέ....

Θα μας κάνεις δώρο όλους εδώ τη διαφορά τιμής ενός ηλεκτρικού με αυτονομία θερμικού και επέκταση εγγύησης μπαταρίας?  😂

Ή μήπως είσαι εκτός τόπου και χρόνου (όπως πάντα δηλαδή) 😁

15 λεπτά πριν, Thanar είπε

Σε άλλα νέα, είμεθα πλέον διεθνείς προσωπικότητες:

😂😂😂🤣🤣 😂😂🤣🤣 😂😂🤣🤣 😂😂🤣🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτα που βλεπω με τα ηλεκτρικα, τρεμω στην ιδεα οταν θα γινει το περασμα στα ηλεκτρικα. Σαπακια...

Με το diesel παω με 150+ χλμ πατημενα στην Αθηνων λαμιας και βγαζω 1000 χλμ με 60 ευρω.

Να δω πως θα περασουν τα Heavy Vehicles και Buses σε ηλεκτρισμο .... που εκει το diesel ειναι στο 95+% των οχηματων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Να δω πως θα περασουν τα Heavy Vehicles και Buses σε ηλεκτρισμο .... που εκει το diesel ειναι στο 95+% των οχηματων. 

θα παραγγείλουν ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία και θα γίνει σύντομα και δημόσια διαβούλευση (ψευδαίσθηση της δημοκρατίας)

Μαζί με αυτά θα πάρουνε και φυσικού αερίου και υβριδικά .

Θα πάρω μέρος για να εκφράσω την αντίθεσή μου στα ηλεκτρικά αν το κόστος των ηλεκτρικών είναι εξωπραγματικό . Το γέλιο είναι θα τα πάρουν με τους αργούς φορτιστές και αν δε βάλουν ταχυφορτιστές θα τα γυρνάει η οδική βοήθεια ή θα μείνουν να σαπίζουν ...

Ρεαλιστικά , αν δε βολεύει λόγω τοποθεσίας ανεφοδιασμός CNG (αν και Αθήνα&Θεσ/κη υπάρχουν πρατήρια) , το υβριδικό θα είχε κάποιο νόημα .

Ηλεκτροκίνητο με τίποτα όμως . Θέλει ψυχραιμία γιατί θα είναι άτομα είτε φανατισμένα ,χωρίς επιχειρήματα είτε με συμφέροντα αλλά δε γίνεται να μην εκφέρω άποψη

8 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Με αυτα που βλεπω με τα ηλεκτρικα, τρεμω στην ιδεα οταν θα γινει το περασμα στα ηλεκτρικα. Σαπακια...

Υποβάθμιση θα είναι , αλλά δεν είναι μόνο αυτό . Θα αυξήσει και το κόστος της κιλοβατώρας γενικότερα μιας και ούτε μας καλύπτει η παραγωγή ούτε υποδομή έχουμε για μαζικές φορτίσεις ... άσε που θα βρουν ευκαιρία για επιπλέον αυξήσεις στα θερμικά που ήδη κυκλοφορούν

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Να δω πως θα περασουν τα Heavy Vehicles και Buses σε ηλεκτρισμο .... που εκει το diesel ειναι στο 95+% των οχηματων. 

Ε ναι... πολύ δύσκολο:
https://www.forbes.com/sites/brookecrothers/2021/02/14/this-chinese-city-has-16000-electric-buses-and-22000-electric-taxis/?sh=262a75cd3a92

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Thanar είπε

χωρίς κόστος απόκτησης και συντήρησης για σύγκριση απόσβεσης σε σχέση με CNG ή υβριδικό (δεν ξέρω αν βγαίνουν LPG) , δε λέει τίποτα ουσιαστικό το άρθρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...