Προς το περιεχόμενο

Άδεια ταξί ως επένδυση


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Την καταστροφή φέρνεις. Εννοείτε πως ζημιές είναι δικες του.

Εννοει οτι αν ειναι μεγαλη η ζημια δεν θα την πληρωσει και τρεχα γυρευε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, mp123 είπε

Την καταστροφή φέρνεις. Εννοείτε πως ζημιές είναι δικες του.

Θεωρητικά είναι δικές του, καλυμμένος όμως θα είσαι μόνο στην περίπτωση που θα πληρώνεις μικτή ασφάλεια (τρελό κόστος).

Στην πράξη οι ιδιοκτήτες επιλέγουν πολύ προσεκτικά σε ποιους νοικιάζουν, προτιμούν οικογενειάρχες με όσο μεγαλύτερη ανάγκη γίνεται ώστε να προσέχουν το αυτοκίνητο σαν τα μάτια τους, και επιπροσθέτως τους ζητάνε και 1.500€ εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Την καταστροφή φέρνεις. Εννοείτε πως ζημιές είναι δικες του. Εγω βλέπω όλοι κλαίγονται και όλοι ( Φυσικα όσοι είναι ιδιοκτήτες ) μια χαρά βγάζουν. Οκ το 12 ωρο 100 ευρώ βγάλε βενζίνες φθορές κλπ 40 , άρα 60 την μέρα 1800 τον μήνα. Δεν τα λες και άσχημα για τις εποχές που ζούμε.ποσά δλδ θέλουν να βγάλουν ; Ας αφήσουν πια την κλάψα οι ταρίφες. Αν δεν έβγαιναν θα τα πουλούσαν.

12ωρο 7/7 για 1800 είναι καλά; Και για τη συγκεκριμένη δουλειά κιόλας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Kercyn said:

12ωρο 7/7 για 1800 είναι καλά; Και για τη συγκεκριμένη δουλειά κιόλας;

1800€ είναι το εισόδημα του ιδιοκτήτη (αυτά που πληρώνει ο ενοικιαστής του ταξί). Και τα παίρνει χωρίς να εργάζεται. Το τι βγάζει ο ενοικιαστής είναι άλλη, πολύ πονεμένη ιστορία - κι επειδή έχω πολύ στενό συγγένικο πρόσωπο με 35 χρόνια στον κλάδο τυχαίνει να ξέρω πόσο πονεμένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και κάποιος, το 90% των Ελλήνων έχει να πει κάτι αρνητικό για το συγκεκριμένο επάγγελμα. Όλοι μας έχουμε άσχημες εμπειρίες, ειδικά από εποχές 90-00s. Αυτο που μένει να γίνει με τον κλάδο είναι να εξορθολογιστουν κάποια πράγματα και να υπάρξει αυτό που λέμε εξυγίανση του επαγγέλματος και όχι τιμωρία, το ότι κάποιοι θα ξεβολευτουν και θα υπάρχουν κλάψες και γκρίνιες είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα, οι άσχημες συμπεριφορές κτλ είναι στον άνθρωπο, θέλω να πιστεύω ότι οι νέοι οδηγοί ταξί δεν είναι σαν κάποιους που βλέπαμε το 90 και το 2000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Όπως είπε και κάποιος, το 90% των Ελλήνων έχει να πει κάτι αρνητικό για το συγκεκριμένο επάγγελμα. Όλοι μας έχουμε άσχημες εμπειρίες, ειδικά από εποχές 90-00s. Αυτο που μένει να γίνει με τον κλάδο είναι να εξορθολογιστουν κάποια πράγματα και να υπάρξει αυτό που λέμε εξυγίανση του επαγγέλματος και όχι τιμωρία, το ότι κάποιοι θα ξεβολευτουν και θα υπάρχουν κλάψες και γκρίνιες είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα, οι άσχημες συμπεριφορές κτλ είναι στον άνθρωπο, θέλω να πιστεύω ότι οι νέοι οδηγοί ταξί δεν είναι σαν κάποιους που βλέπαμε το 90 και το 2000.

Μην σου πω και χειροτεροι σε καποιες περιπτωσεις.

Το μονο καλο με την νεα φουρνια ειναι τα αυτοκινητα, βλεπεις κατι Mercedes AMG πχ, που βεβαια οταν θελουν να πανε βολτιτσα βγαζουν το ταξι απο πανω και το αυτοκινητο το κανουν ΙΧ.....Γιαυτο και τα εσκασαν καλα......Αλλα οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

1800€ είναι το εισόδημα του ιδιοκτήτη (αυτά που πληρώνει ο ενοικιαστής του ταξί). Και τα παίρνει χωρίς να εργάζεται. Το τι βγάζει ο ενοικιαστής είναι άλλη, πολύ πονεμένη ιστορία - κι επειδή έχω πολύ στενό συγγένικο πρόσωπο με 35 χρόνια στον κλάδο τυχαίνει να ξέρω πόσο πονεμένη.

Νομίζω όχι. Επειδή το έχω ψάξει λίγο το νοίκι είναι κάπου στα 1000. Βγάλε έξοδα για ασφάλειες συντήρηση ΙΚΑ ( του ιδιοκτήτη Φυσικα )καθαρά εινσι κάπου στα 500 του ιδιοκτητη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kercyn είπε

12ωρο 7/7 για 1800 είναι καλά; Και για τη συγκεκριμένη δουλειά κιόλας;

Ο ταξιτζής είναι ένας απλός οδηγός αυτοκινήτου, μια δουλειά που μπορεί να την κάνει ο καθένας οπότε ναι  μια χαρά ειναι τα 1800, οποίος δεν έχει όρεξη μπορεί να πάει για πενθήμερο 8ωρο με 7 κατοστάρικα 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταξι στην πρωτευουσα εχει κορεστει..Ξεκινας με χαντικαπ 30 το νοικι κ 40? το πετρελαιο 70 κ πολλοι κλαιγονται οτι δεν βγαζουν ουτε αυτα.Ισως με beat να σωζεται η φαση.

Επαρχια σε τουριστικο μερος θα ηταν σουπερ καθως η μικροτερη κουρσα θα ηταν 20ρικο,αλλα τωρα με το κορονα θα κανουμε καιρο να τα ξαναδουμε αυτα.

Οσο για τις αποδειξεις κ τα POS στα ταξι..μοδα ηταν κ περασε.ΚΑΝΕΙΣ δεν κοβει αποδειξη κ ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει pos.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για τον κλάδο που έχει επιβάλλει να μην φοράει ζώνη ασφαλείας γιατί τους ενοχλεί λόγω των πολλών ωρών στην δουλειά, ενώ αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που θα έπρεπε να φοράνε και με το παραπάνω.

Για τον κλάδο που έχουν κάνει παράνομες πιάτσες σε διπλή γραμμή και δεν τους γράφει κανένας.

Για τον κλάδο που οι αξιοπρεπείς επαγγελματίες είναι ελάχιστοι,με τους περισσότερους βρώμικοι και ντυμένοι σαν λετσοι;

Που υπάρχουν ένα σωρό γραφεία με κοπριτες που έχουν τις άδειες και πουλάνε αέρα και με μαύρα χρήματα;

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, magicnumbers said:

Ταξι στην πρωτευουσα εχει κορεστει..Ξεκινας με χαντικαπ 30 το νοικι κ 40? το πετρελαιο 70 κ πολλοι κλαιγονται οτι δεν βγαζουν ουτε αυτα.Ισως με beat να σωζεται η φαση.

Επαρχια σε τουριστικο μερος θα ηταν σουπερ καθως η μικροτερη κουρσα θα ηταν 20ρικο,αλλα τωρα με το κορονα θα κανουμε καιρο να τα ξαναδουμε αυτα.

Οσο για τις αποδειξεις κ τα POS στα ταξι..μοδα ηταν κ περασε.ΚΑΝΕΙΣ δεν κοβει αποδειξη κ ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει pos.

Αν όντως ισχύει αυτό στα bold, αν όντως ισχύουν οι ισχυρισμοί των ταξιτζήδων ότι 3.000 ταξί είναι «Παρκαρισμένα» (στην προ covid εποχή, γιατί τώρα ισχυρίζονται πως είναι παρκαρισμένο το 80%), τότε και να ανοίξουν οι άδειες το λογικό θα είναι να μην τρέξει κανένας να πάρει... Αλλά και να τρέξουν κάποιοι, η ίδια η αγορά θα πετάξει έξω όσους δεν χωράνε και θα κρατήσει μόνο τους 12.000...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, moure είπε

Ο ταξιτζής είναι ένας απλός οδηγός αυτοκινήτου, μια δουλειά που μπορεί να την κάνει ο καθένας οπότε ναι  μια χαρά ειναι τα 1800, οποίος δεν έχει όρεξη μπορεί να πάει για πενθήμερο 8ωρο με 7 κατοστάρικα 

 

Δεν παίζει ταρίφας χωρίς 5 - 6 πανεπιστήμια

Οχι τίποτα ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, ΠΑΠΕΙ και τέτοια...Cambridge, Oxford, MIT το λιγότερο!!! 

😁😂😂😁

 

Το μοναδικό προσόν του ταρίφα είναι ότι οδηγεί. Και τέτοιο προσόν πρέπει να πληρώνεται ΑΔΡΑαχαχχαχαχα

5 ώρες πριν, moure είπε

 

😁😂😂😁

5 ώρες πριν, moure είπε

 

 

😁😂😂😁

Επεξ/σία από chill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...
Στις 27/10/2020 στις 9:16 ΠΜ, spectaculator είπε

Άδειες ταξί δεν εκδίδονται πλέον. Σύντομα θα πάψουν να είναι και μεταβιβάσιμες καθώς η ΕΕ υποχρεώνει την Ελλάδα να ανοίξει και αυτή την αγορά. Πολλά χρήματα, για μοναδική επένδυση δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα.

Καλησπέρα μήπως θυμασαι πού ειχες δει οτι η ΕΕ πιεζει για ανοιγμα; δεν βρισκω κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Wardealer είπε

Καλησπέρα μήπως θυμασαι πού ειχες δει οτι η ΕΕ πιεζει για ανοιγμα; δεν βρισκω κάτι.

Το επάγγελμα (μαζί με άλλα) είναι ανοιχτό με νόμο από το 2011. Νέες άδειες δεν ξέρω αν βγαίνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...