Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, aret1 είπε

Πρώτα απ΄όλα να ευχηθώ σε όλους καλές παραλαβές.

*** Παίρνω τηλέφωνο το πρωί τη μεταφορική να ρωτήσω αν θα μου σταλεί σήμερα η κονσόλα και μου απαντάνε ότι

κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα γίνει αύριο. Κοιτάω τώρα το μεσημέρι πάλι και στην πορεία της δρομολόγησης αναφέρει,

''ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ (*Κωτσόβολο), ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ , Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ'',

παίρνω τηλέφωνο στο καπάκι στη μεταφορική που μου λέει μια πολύ ευγενική κοπέλα ότι αποφασίσαν να επικοινωνήσουν

και να επιστρέψουν κάποιες συσκευασίες στον Κωτσόβολο, επειδή όταν κατέβηκε η παλέτα είχε ήδη αρκετές χτυπημένες

κονσόλες λόγω κακής τοποθέτησης τους από τον αποστολέα-Κωτσόβολο. Παίρνω Κωτσόβολο έχει πέσει το τηλεφωνικό του

κέντρο και δεν υπάρχει απολύτως καμμία ενημέρωση.

Οπότε πολύ προσοχή στην παραλαβή παιδιά και χίλιες φορές να δώσετε πίσω μια κακή/χτυπημένη συσκευασία

παρά να τρέχουμε και να μη φτάνουμε μετά 

ποια εταιρεία courier? - φοβάμαι την απάντηση -

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα από Κωτσόβολο πριν 2 ώρες. Ήρθε με instacar. Στην μεταφορά saves του PS4 κάποια δεν τα πέρασε. Πιθανόν ασύμβατα.

Επεξ/σία από KAGOURATION
Δημοσ.
Μόλις τώρα, selin323 είπε

Εγώ παντός θα περιμένω κάνα 1.5 μήνα , δεν γιενται να ζεις με αυτό το ανχος , εκτός ότι τα πετάνε για πλάκα σε φορτηγα γι γρήγορα .....υπομονή ακόμα δεν θα πάθουμε και τίποτα , τόσο άγχος ούτε έγκυος δεν κάνει χαχαχαχα

Καλά αυτό με τη διαχείριση των εμπορευμάτων και τα σούτια που τρώνε, όποτε και να παραγγείλεις, μπορεί να τη φας. 🤣

Δημοσ.
Μόλις τώρα, KAGOURATION είπε

Παρέλαβα από Κωτσόβολο πριν 2 ώρες. Ήρθε με instacar.

είχαν επικοινωνήσει πριν μαζί σου με sms?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, sndev είπε

.

ποια εταιρεία courier? - φοβάμαι την απάντηση -

 

COURIER CENTER 

Επεξ/σία από aret1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατι που ξεχασα να αναφερω.

Ρωταω το πρωι των κουριερ   για να μαθω ποσες κονσολες ακομα  ps5 ειχε μεσα στο βανακι

Αλλες 4 μου λεει, αλλα οι 2 για καποιο λογο ακυρωθηκαν τελευταια στιγμη.Οπωτε 2 κομματια εμεινα ορφανα και ψαχνουν σπιτι για να ζησουν παιδια.😛

Επεξ/σία από spartan29gr
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dr_Rad είπε

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXAXAXA

και δωρεαν μεταφορικα με ταχυδρομικο περιστερι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sndev είπε

κ γω εκει ειμαι..... 

η μεταφορική ισχυρίζεται ότι φταίει ο Κωτσόβολος 🤥 ποιος ξέρει ειλικρινά ? σκέφτομαι ότι πολύ πιθανόν να έχει

χαλάσει το εξωτερικό κουτί να το αλλάξουνε και να το ξαναστείλουνε ποιος ελέγχει άραγε?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, aret1 είπε

η μεταφορική ισχυρίζεται ότι φταίει ο Κωτσόβολος 🤥 ποιος ξέρει ειλικρινά ? σκέφτομαι ότι πολύ πιθανόν να έχει

χαλάσει το εξωτερικό κουτί να το αλλάξουνε και να το ξαναστείλουνε ποιος ελέγχει άραγε?

σημασια εχει οτ ιδεν παραλαμβανουμε τωρα ποιος φταιει..

τι ωρα ηταν η ενημερωση στο tracking?

Δημοσ.
21 minutes ago, Vaim said:

Με είπε ότι θα παραλάβουν κανονικά όσοι κάνανε παραγγελία μέχρι 8/11 απο Γερμανο.  Οι υπόλοιποι στην 2η παραλαβή. Καλό είναι να πάρεις ένα τηλέφωνο να ενημερωθείς για την παραγγελία σου και να ενημερώσεις και εσύ με την σειρά σου αν θες εδώ στο forum. 

μπηκα να δω την κατασταση παραγγελιας και μου γραφει σε "επεξεργασια" και απο κατω "τιμολογηθηκε 19/11/20"

Δημοσ.

να ρωτήσω κατι ρε παιδια?

Ολοι αυτοι που πουλανε με καπελο και γραφουν day one , αν παω να το παρω αυριο (day 2) θα μου κανουν καλυτερη τιμη ?

Εχω στειλει σε 2-3 μήνυμανυμα αλλα δεν μου εχουν απαντήσει και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι  

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα παραλάβει κανείς από Κωτσόβολο έχοντας κάνει παραγγελία τον Οκτώβρη ας μας πει. Να ξέρουμε που βρισκόμαστε.

Καλό λιώσιμο στους υπόλοιπους.

  • Like 1
Δημοσ.

έχει καταφέρει κανείς να μιλήσει με το instantcar μου δώσε voucher ο κωτσοβολος απο το κέντρο εξυπηρετησης αλλα αυτοί δεν απαντάνε

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...