Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GeorgeHiken είπε

Διαφωνώ καθετα.

Δηλαδή ένας που έδωσε ολο το ποσο λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει έχει προτεραιότητα και όχι αυτός που έτρεχε να το κλείσει από τις 17/9 με αντικαταβολή γιατί ίσως να μην είχε και τα χρήματα εκείνη την στιγμή λεω εγω. 

Σίγουρα υπήρξαν άτομα που έριξαν 5 αντικαταβολές σε διαφορετικά καταστήματα και ό,τι κάτσει,  πράγμα που με βρίσκει αντίθετο γιατί αποτέλεσαν μέρος του προβλήματος.  Αλλα μην τα ισοπεδώνουμε και όλα...Κάθε παραγγελία έχει την ανάλογη προτεραιότητα εφόσον είναι νωρίτερα από άλλες. Στην τελική τα ίδια λεφτά θα δώσει ο καθένας. 

Δίκιο έχεις, το σωστότερο είναι πρώτα να υπάρξει η σειρά βάσει ημερομηνίας και ύστερα βάσει πληρωμής, πχ 2 που παρήγγειλαν την κονσόλα στις 10/10 και οι δύο και ο ένας πλήρωσε και ο άλλος όχι τότε να πάει σε αυτόν που πλήρωσε 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Taoustaoys είπε

Να πας στο συνήγορο του καταναλωτή με ένα post από έναν άγνωστο στο insomnia? Τι βαρύτητα έχει? 

ειπα να παω εγω; αμα μου το εκαναν θα πηγαινα, απλως σου λεω οτι καποιος μπορει πολυ ευκολα να βρει στοιχεια και να βγει κερδισμενος απο την στιγμη που δεν υπαρχει καμια καλυψη

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Taoustaoys είπε

Δίκιο έχεις, το σωστότερο είναι πρώτα να υπάρξει η σειρά βάσει ημερομηνίας και ύστερα βάσει πληρωμής, πχ 2 που παρήγγειλαν την κονσόλα στις 10/10 και οι δύο και ο ένας πλήρωσε και ο άλλος όχι τότε να πάει σε αυτόν που πλήρωσε 

Ετσι ναι !

Αν και, για την ώρα, κονσόλα έχουν αυτοί που παρήγγειλαν τις 2 πρώτες μέρες...οπότε δεν το λες και κριτήριο. 

Από βδομάδα θα δείξει. 

Δημοσ.

Πριν από λίγη ώρα έλαβα email από γερμανό για διαθεσιμότητα του disk. Πατάω τον σύνδεσμο άμεσα με το που ήρθε το mail και πάλι τζίφος. Δεν μπορεί με τρολάρουν ομαδικά έτσι? Παίρνω τηλ. στις παραγγελίες του γερμανού και μου λέει ότι ναι ήταν διαθέσιμο για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι εξαντλήθηκε. Ρε μας δουλεύουν, έχουν κονσόλες για να ανοίξουν οι παραγγελίες έστω για μερικά δευτερόλεπτα και δεν έχουν να στείλουν στους υπόλοιπους ή μαζεύουν και ας είναι και φασόλια?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dim1223 είπε

ειπα να παω εγω; αμα μου το εκαναν θα πηγαινα, απλως σου λεω οτι καποιος μπορει πολυ ευκολα να βρει στοιχεια και να βγει κερδισμενος απο την στιγμη που δεν υπαρχει καμια καλυψη

Τι να σου πω, εγώ πιστεύω πως δύσκολα βρίσκεις στοιχεία, στοιχεία με βαρύτητα για να κάνει κάποιος κάτι, και εγώ 06/10 παρήγγειλα την κονσόλα από κοτσοβολο και πλήρωσα όλο το ποσό, και με διαβεβαίωσαν ότι αν όχι στο πρώτο κύμα τότε σίγουρα πριν τις γιορτές θα το έχω, σίγουρα, αλλά δεν βλέπω προκοπή, και τι να κάνω? Που μπορω να βρω το δίκιο μου να πω ότι πλήρωσα 500 ευρώ για να το έχω πριν τα Χριστούγεννα όπως με διαβεβαιωσατε αλλά με κοροιδεψατε? 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, GeorgeHiken είπε

Ετσι ναι !

Αν και, για την ώρα, κονσόλα έχουν αυτοί που παρήγγειλαν τις 2 πρώτες μέρες...οπότε δεν το λες και κριτήριο. 

Από βδομάδα θα δείξει. 

Εγώ 17/9 πάντως 22:47 δεν έχω παραλάβει .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, toni31 είπε

Πριν από λίγη ώρα έλαβα email από γερμανό για διαθεσιμότητα του disk. Πατάω τον σύνδεσμο άμεσα με το που ήρθε το mail και πάλι τζίφος. Δεν μπορεί με τρολάρουν ομαδικά έτσι? Παίρνω τηλ. στις παραγγελίες του γερμανού και μου λέει ότι ναι ήταν διαθέσιμο για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι εξαντλήθηκε. Ρε μας δουλεύουν, έχουν κονσόλες για να ανοίξουν οι παραγγελίες έστω για μερικά δευτερόλεπτα και δεν έχουν να στείλουν στους υπόλοιπους ή μαζεύουν και ας είναι και φασόλια?

Σίγουρα απο εδώ πίσω κρύβεται κατι. Δεν μπορει ενω υπαρχει τεραστια ζητηση σε ολο τον κοσμο να το εχει καποιο καταστημα διαθεσιμο. απλως φαινεται καποιος που θα εχει τα κονε του εκει μεσα, θα εκανε ομορφα και ωραια την παραγγελια του και εντελως τυχαια θα μπερδευτουν και θα του το στειλουν πριν τις γιορτες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, GeorgeHiken είπε

Ετσι ναι !

Αν και, για την ώρα, κονσόλα έχουν αυτοί που παρήγγειλαν τις 2 πρώτες μέρες...οπότε δεν το λες και κριτήριο. 

Από βδομάδα θα δείξει. 

Ναι, απλά παρακολουθοντας αυτό το νήμα έχω δει και άλλους που έχουν παραγγείλει ακόμα και Νοέμβρη και έχουν παραλάβει, δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αλλά έτσι έλεγαν. 

Επίσης αυτό που είπα πριν ότι αν δύο άτομα παρήγγειλαν την ίδια μέρα και ο ένας πλήρωσε και ο άλλος όχι τότε πρέπει να την πάρει αυτός που πλήρωσε, πάνω σε αυτό λέω εγώ ότι η ελληνική επιχείρηση θα προτιμήσει να τη δώσει σε αυτόν που δεν πλήρωσε για να εισπράξει ακόμα 500 ευρώ και να έχει παραπάνω κέρδος, και αυτός που πλήρωσε άσε να περιμένει, έτσι και αλλιώς ακύρωση δεν θα κάνει γιατί θα τον φάει το μαύρο σκοταδι. 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Διευκρινησε το.Σου είπαν ότι αν έχεις τιμολόγιο παραλαμβάνεις από κατάστημα κανονικά τώρα που είναι ανοιχτά;

Μάλιστα ναι απλά πρέπει να αλλάξω την παραγγελία από απόδειξη σε τιμολόγιο όπως επίσης ότι δεν ξέρουν αν γίνει η αλλαγή αν θα χάσω την θέση μου και αυτό είναι θέμα της τιμολογησησ Του κότσου. Όπως και να έχει δεν θα το ρισκάρω ήδη αμφιβάλλω για αυτήν την παρτίδα εύχομαι σε όλους καλή τύχη 

13 λεπτά πριν, alexkrz είπε

Εγώ έχω παραγγείλει με τιμολόγιο απο Κωτσόβολο αλλά ποια η διαφορά;; Έχει διαφορά αν παραλάβω από το κατάστημα ή αν θα το στείλουν με κούριερ;; 

Με κούριερ λόγο του ότι έχουν φάει άπειρες παραγγελίες μπορεί να σ αργήσει και πάνω από εβδομάδα ενώ στο κατάστημα πας και μπαμ το πήρες . 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, walkaboutalex είπε

 

Με κούριερ λόγο του ότι έχουν φάει άπειρες παραγγελίες μπορεί να σ αργήσει και πάνω από εβδομάδα ενώ στο κατάστημα πας και μπαμ το πήρες . 

Ισχύει φουλ αυτό που είπες.. Αλλά πιστεύω θα στρώσουν τα πράγματα από την άλλη βδομάδα... Πέρασε η black friday, cyber monday.. ήδη απο προχθές ανοιξαν καταστηματα με αποχιακά... τη Δευτερα συζητανε να ανοιξουν κι άλλα καταστήματα. Νομίζω από την αλλη βδομαδα δε θα έχουν θέμα οι κούριερ.

Δημοσ.

Υπόψιν, από Δευτέρα ξεκίνησαν και οι αποστολές συγγραμμάτων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από Εύδοξο. Φανταστείτε οτι κάθε φοιτητής στην Ελλάδα περιμένει 4-5 βιβλία. Πιστεύω ήταν η χαριστική βολή για τα courier.

Εγώ είχα γράψει από την αρχή οτι 7-15/12 θα έρθουν παραλαβές. Πιστεύω οτι όλες οι προπαραγγελίες θα καλυφθούν πριν τις γιορτές. Η αρνητική διάθεση δε θα μας βοηθήσει παιδιά γιατί στο κάτω κάτω μόνο στους εαυτόυς μας κάνουμε κακό. Θα έρθει το mail-τηλέφωνο και όλα θα πάνε καλά.

Αλλά και να μην πάνε καλά, έχουμε την υγεία μας, τα δυο καλλίγραμμα πόδια μας να προσπαθήσουμε και στο 2021. Αλλά εγώ λέω... Θα έρθουν οι κονσόλες. Θα έρθουν μέσα στο 2020   

  • Like 3
Δημοσ.

Προφανως το μεγαλυτερο "φαουλ" στην ολη ιστορια, εκτος απο τα καταστηματα, το εχει ο προμηθευτης. Δεν υπαρχει περιπτωση ο καθε εμπορος να ξεκινησε προπαραγγελιες χωρις να ειχε το τελικο "οκ" απο την προμηθευτη , με συγκεκριμενο αριθμο κομματιων αλλα και δεσμευση παραδοσης. Και οταν λεω προμηθευτη, δεν εννοω την SONY, αλλα τον μεσαζοντα στην ολη υποθεση, που κανει την αντιστοιχη συμφωνια για τον Ελληνικο χωρο. Στην προκειμενη περιπτωση λοιπον, ο προμηθευτης απετυχε να τηρησει τα υποσχομενα για επαρκη ποσοτητα τεμαχιων στην αγορα (για διαφορους λογους φυσικα, ειτε γνωριζοντας οτι δεν θα τηρηθουν ειτε οχι), τα καταστηματα εκτεθηκαν και ζητησαν νεα "υποσχεση" απο τον προμηθευτη, με νεες παρτιδες κλπ με σκοπο να καλυψουν τις υπαρχοντες προπαραγγελιες κατα κυριο λογο.

Δημοσ.

Χθες εκανα παραγγελία κάτι ακουστικά από Κώτσο, και παρέλαβα σήμερα με μεταφορική φορτηγίδα του Κώτσου στη Ρόδο. Σε ερώτησή μου στη μεταφορική αν έχουν παραλάβει εδώ κάποια νέα παρτίδα, πήρα αρνητική απάντηση. Πιστεύω λοιπόν οτι εδώ την εβδομάδα τη χάσαμε και ελπίζουμε για επόμενη και αν

Δημοσ.

Παιδια αν δειτε τι γραφει ο καθενας κ τι λεει, πραγματικα ειναι αστειο ολο αυτο κ η  sony πετυχε τελικα αυτο που ηθελε , (τπτ δεν ειναι τυχαιο) γτ ολοι τωρα κανουν σαν τρελοι για μια κονσολα... Καταρχας το πληρωσα και θα παρω πρωτος δεν υπαρχει πουθενα...  ειναι παραισθηση λογω ελλειψης για να γινει το δικο μας.. Σας αρεσει δεν σας αρεσει οποιος προνοησε θα παρει πρωτα... Δευτερον  κανενας δεν θα σας πει απο καταστημα παραλλαβαμε γτ φανταστειτε τι θα γινει μετα... Υπομονη και ολοι θα παρουμε.. Σκεφτειτε οτι καποιοι δεν εχουν λεφτα γιορτινες μερες για την οικογενεια τους 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...