Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο που κάνει ο Κωτσοβολος που συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες δεν είναι απαράδεκτο;;; Εδώ έχει τόση τεράστια αναμονη΄με παραγγελίες Σεπτεμβρίου, Οκτωβρίου, Νοεμβρίου που δεν έχουν καλυφθεί και αυτός συνεχίζει να δέχεται και τώρα;; Και το ότι το κάνει μόνο τηλεφωνοικά και όχι από το σάιτ με προβληματίζει.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά τί να λέμε.. σε παραγγελία από Vodafone στις 20/11, δέσμευσαν όλο το ποσό από την κάρτα και δεν υπάρχει παραγγελία στο σύστημά τους. Κάνω follow-up καθημερινά μπας και μάθω κάτι (έστω και για ακύρωση), αλλά είναι να σαν να τα ακούνε όλα πρώτη φορά.

Τέλος εβδομάδας μάλλον θα ξεκινήσω διαδικασία ακύρωσης με την τράπεζα γιατί δεν βγάζω άκρη... Ο,τι χειρότερο σε support η Vodafone και είναι ξεκάθαρο δικό μου το λάθος που ασχολήθηκα πάλι μαζί τους, παρότι έχω διαπιστώσει σε προηγούμενα προσωπικά cases το σάπιο support & after-sales τους.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η κατάσταση από τι διαβάζω στα courier είναι ότι απλά έχουν δεχθεί dos attack από τις πολλές παραγγελίες και έχουν περάσει στο denial of service.

Εδώ φωτογραφία που κυκλοφορεί στο facebook από εταιρεία μεταφορική...

https://www.facebook.com/courierdeliverydianomeis/photos/a.129933915097820/396242258466983

130259307_396242261800316_67984365297384

ακόμα και να αρχίσουν να στέλνουν τα ps5 είναι απίθανο να τα πάρουμε μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη.

εχω πάρει και το xbox serries s από media markt και μου έστειλαν σήμερα ότι παραδόθηκε στην μεταφορική και η ίδια η μεταφορική δεν έχει στείλει ούτε καν sms η email για την παράδοση. 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκεί να σας πω ότι ένα iPhone 12 που περιμένω από Κωτσόβολο και το έχουν στείλει από την Πέμπτη 26/11/2020 .. και μένω Αθήνα .. ακόμα μέχρι σήμερα δεν μου έχει έρθει με ACS και έχουν περάσει 2 εβδομάδες!!! Και όταν μιλάμε για προιοντα μεγαλης αξιας.. βλεπεις και τις φωτος αυτές και ποιος ξερει σε τι κατάσταση θα έρχονται.... (και αν έρθουν ποτέ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, antonis_1995 είπε

τελικως μου ειπαν οσοι εχουν κανει παραγγελια πριν καποια ημερομηνια του Νοεμβριου ( δεν θυμαμαι ποσο με ειπε)και εχουν αντικαταβολη θα ακυρωνονται και μαλιστα χωρις ενημερωση οπως εμενα που περιμενα και τελικως ακυρωθηκε χωρια να ξερω τιποτα ενω στο σιτε τους την διχει ετοιμη για μεταφορα..

Τι φάση; Θα φοβόμαστε τώρα όσοι έχουμε κάνει αντικαταβολή; Είμαστε σοβαροί; Τουλάχιστον ένας λόγος που το κάναν αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Spiroslp είπε

Τι φάση; Θα φοβόμαστε τώρα όσοι έχουμε κάνει αντικαταβολή; Είμαστε σοβαροί; Τουλάχιστον ένας λόγος που το κάναν αυτό;

η κοπελιτσα που μιλουσαμε δεν ηξερε και αυτη σιγουρα και μετα οταν μιλησε με καποιον ανωτερο αποτι καταλαβα με ειπε οτι ακυρωθηκε για τον λογο που ανεφερα.

1 ώρα πριν, antonis_1995 είπε

τελικως μου ειπαν οσοι εχουν κανει παραγγελια πριν καποια ημερομηνια του Νοεμβριου ( δεν θυμαμαι ποσο με ειπε)και εχουν αντικαταβολη θα ακυρωνονται και μαλιστα χωρις ενημερωση οπως εμενα που περιμενα και τελικως ακυρωθηκε χωρια να ξερω τιποτα ενω στο σιτε τους την διχει ετοιμη για μεταφορα..

παλι καλα ειχα παρει και απο κωτσοβολο η παραγγελια εγινε τελη οκτωβριου αλλα παλι που μιλησα μαζι τους μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν ενημερωσει απο την σονυ και το πιθανοτερο ειναι η παραγγελιες να εκτελεστουν απο την νεα χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, antonis_1995 είπε

η κοπελιτσα που μιλουσαμε δεν ηξερε και αυτη σιγουρα και μετα οταν μιλησε με καποιον ανωτερο αποτι καταλαβα με ειπε οτι ακυρωθηκε για τον λογο που ανεφερα.

Τιμωρια απο το Γερμανο,για να μαθεις άλλη φορά να μην παραγγελνεις πριν το Νοεμβριο....😁

Επεξ/σία από nikaki71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikaki71 είπε

Τιμωρια απο το Γερμανο,για να μαθεις άλλη φορά να μην παραγγελνεις πριν το Νοεμβριο....😁

το θεμα ειναι ειμαι σιγουρος οτι και αλλη εχουν κανει παραγγελια εκεινη την περιοδο και ηταν στην ιδια κατασταση στην σελιδα ΄΄εξελιξη παραγγελιας΄΄ και το πιθανοτερο να περιμενουν χωρις να γνωριζουν οτι η παραγγελια τους εχει ακυρωθει χωρις να το γνωριζουν και να περιμενουν με χαρα να παραλαβουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 έχω παραγγείλει PS5, έξτρα χειρηστήριο και  βάση φόρτισης. Όλα πληρωμένα με πιστωτική 6/10. 
Αν κάνει τπτ περίεργα και δεν στέλνει σε αυτούς που το έχουν πληρωμένο και τα δίνει στις αντικαταβολές για να μην χάσει τα λεφτά, θα του ρίξω κυνήγι μέχρι το covid-20. 
Εδώ θα είμαστε.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα καταστήματα Πλαισίου άνοιξαν από χτες και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες αλυσίδες (Κώτσος, Media,Public),αλλά θα εξυπηρετούν μόνο επαγγελματίες και επιχειρήσεις.Αν κάποιος έχει παραγγείλει με τιμολόγιο ας μας ενημερώσει αν μπορεί να παραλάβει από κατάστημα Playstasion

Επεξ/σία από Rattlehead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, antonis_1995 είπε

η κοπελιτσα που μιλουσαμε δεν ηξερε και αυτη σιγουρα και μετα οταν μιλησε με καποιον ανωτερο αποτι καταλαβα με ειπε οτι ακυρωθηκε για τον λογο που ανεφερα.

παλι καλα ειχα παρει και απο κωτσοβολο η παραγγελια εγινε τελη οκτωβριου αλλα παλι που μιλησα μαζι τους μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν ενημερωσει απο την σονυ και το πιθανοτερο ειναι η παραγγελιες να εκτελεστουν απο την νεα χρονια.

φίλε μου έκανα παραγγελία 17/11 γερμανό με προπληρωμή και την ακύρωσαν 23/11 χωρίς ειδοποίηση και λόγο, την 2η φορά που πήρα τηλ μου είπαν ότι μόνο ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία και με έβγαλαν διπλή προσωπικότητα 😄(μήπως πήρε κάποιος δικό σας και την ακύρωσε μου είπαν)

ένας φίλος έκανε 18/11 και την ακύρωσαν 25/11 χωρίς λόγο

τέσπα εγώ τον ήπι@ γιατί μίλησα με γερμανό 20/11 και με διαβεβαίωσαν ότι η παραγγελία ισχύει και είμαι σε σειρά προτεραιότητας κτλ και δεν παρήγγειλα από αλλού γι'αυτόν τον λόγο

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Cariolanoc είπε

φίλε μου έκανα παραγγελία 17/11 γερμανό με προπληρωμή και την ακύρωσαν 23/11 χωρίς ειδοποίηση και λόγο, την 2η φορά που πήρα τηλ μου είπαν ότι μόνο ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία και με έβγαλαν διπλή προσωπικότητα 😄(μήπως πήρε κάποιος δικό σας και την ακύρωσε μου είπαν)

ένας φίλος έκανε 18/11 και την ακύρωσαν 25/11 χωρίς λόγο

τέσπα εγώ τον ήπι@ γιατί μίλησα με γερμανό 20/11 και με διαβεβαίωσαν ότι η παραγγελία ισχύει και είμαι σε σειρά προτεραιότητας κτλ και δεν παρήγγειλα από αλλού γι'αυτόν τον λόγο

φίλε τι λες...αυτο πρέπει να το κηνυγήσεις μη το αφησεις ετσι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Subzerog7 είπε

 έχω παραγγείλει PS5, έξτρα χειρηστήριο και  βάση φόρτισης. Όλα πληρωμένα με πιστωτική 6/10. 
Αν κάνει τπτ περίεργα και δεν στέλνει σε αυτούς που το έχουν πληρωμένο και τα δίνει στις αντικαταβολές για να μην χάσει τα λεφτά, θα του ρίξω κυνήγι μέχρι το covid-20. 
Εδώ θα είμαστε.

Τι νομίζεις ότι θα κάνει? Από εσένα τα πήρε τα λεφτά, από αυτούς που δεν πληρωσανε δεν τα έχει πάρει και ο μόνος τρόπος να τα πάρει είναι να τους δώσει τη κονσόλα. Εσύ γιατί νομίζεις ότι οι εταιρείες θα προτιμήσουν να δώσουν την κονσόλα σε κάποιον που πλήρωσε και όχι σε κάποιον που θα πληρώσει , γιατί να μην πρωτημησει να βγάλει και άλλα λεφτά? 

Επεξ/σία από Taoustaoys
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Taoustaoys είπε

Τι νομίζεις ότι θα κάνει? Από εσένα τα πήρε τα λεφτά, από αυτούς που δεν πληρωσανε δεν τα έχει πάρει και ο μόνος τρόπος να τα πάρει είναι να τους δώσει τη κονσόλα. Εσύ γιατί νομίζεις ότι οι εταιρείες θα προτιμήσουν να δώσουν την κονσόλα σε κάποιον που πλήρωσε και όχι σε κάποιον που θα πληρώσει 

εχουν παρει χαμπαρι οτι εδω στο ελλαδισταν κοιμομαστε ορθιοι. Σε μια σοβαρη χώρα ο κόσμος θα ειχε οργανωθει και θα εκανε μια ομαδικη μηνυση στον κωτσοβολο (ειναι η εταιρια με τα περισσοτερα παραπονα) και θα σου ελεγα αμα θα υπηρχε θεμα στις σειρες προτεραιοτητας και στους τροπους πληρωμης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...