Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν παιδιά, 2 γνωστοί μου από την δουλειά παρέλαβαν σήμερα από Voda και το είχαν παραγγείλει ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ περίπου! 😵 ΔΕΝ έχουν καμιά απολύτως σχέση με το κατάστημα ή με κάποιον πωλητή. Ο ένας μάλιστα είχε κάνει παραγγελία από Κώτσο και πήγε πριν λίγο και ακύρωσε. (θα περιμένει και την επιστροφή χρημάτων)

Καθόμαστε εμείς και περιμένουμε από το ... τρίπτυχο Κώτσου, Public, Πλαίσιο και  άλλοι τα καβατζώνουν από τρίτους!
Πετάγομαι μια βόλτα στην Voda, μην με ακολουθήσει κανείς... 😛

Επεξ/σία από hasiotis_john
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, polakis21 είπε

Vodafone απο που ειχε παραγγελια; Απο καταστημα; Τηλεφωνικα; Ιντερνετικα;

Τηλεφωνικά κατά πάσα πιθανότητα. 

Παιδιά μη χαλιεστε άλλο. Είναι πλέον εμφανές ότι το Φεβρουάριο άνοιξαν κάποιοι τηλεφωνικές από το πουθενα, έπεσε σύρμα και όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν. 

Βάζω στοίχημα ότι και τώρα να πάρετε τηλέφωνο θα σας πουν ότι δεν δέχονται τηλεφωνικές και να κοιτάτε την ιστοσελίδα. 

Τους μάθαμε πλέον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την ζήλια μου (παρ' όλο που έκανα πως συμπάσχω με την χαρά τους 😛 , χαχάνιζαν σαν παιδιά που τους πας μαλλί της γριάς με ποπ κορν) δεν είχα όρεξη να τους ρωτήσω και πολλά.  Θα μάθω αύριο λεπτομέρειες!

Αν μάθω κάτι από Voda θα γράψω εδώ άμεσα.

Πάντως παιδιά ήρεμα, κάντε λίγο υπομονή ακόμα, μείνετε ΜΑΚΡΥΑ από τα λαμόγια των αγγελιών και είμαι σχεδόν σίγουρος πως σε 1-2 μήνες (λέμε τώρα) θα έχουμε όλοι. Απλά ΥΠΟΜΟΝΗ!
Το βασικό είναι να ΜΗΝ "ταΐζετε" αυτούς στις αγγελίες, γιατί απλά θα συνεχίσουν να τροφοδοτούνται με κονσόλες για να βγάλουν και άλλα! Αφήστε τους να περιμένουν μήνυμα!

Επεξ/σία από hasiotis_john
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις ακρη σε καποιο απο τα μεγαλα καταστηματα σιγουρα θα παρεις καιβδε θα περιμενεις ουτε προπαραγγελιες ουτε τιποτα.Επισης αν εχεις σωστη ενημερωση την καταλληλη χρονικη στιγμη(αρα παλι καποια ακρη σε ενα καταστημα) παλι θα παραλαβεις.Τελος υπαρχει και η κ@λοφαρδια,να μπεις σε ενα σαιτ και να βρεις ενα κομματι και να το παρεις..,Αυτα ειναι τα σεναρια

Γενικα επειδη ξερουμε που ζουμε,αν εχεις μεσον θα βρεις κονσολα

Οι υπολοιποι σαν εμας,θα μπαινουμε καθε μερα εδω να μαζευουμε ψιχουλα απο ελπιδες,αν και ποτε θα ερθει η σειρα μας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pankot1979 είπε

Η κάθε εταιρία και καλά κανει έχει υποχρέωση να εξυπηρετήσει τους καλούς πελάτες της .

Παρότι συμφωνώ ότι η πραγματικότητα είναι τόσο κυνική όσο την περιγράφεις, απομόνωσα αυτή την πρόταση με την οποία διαφωνώ, και δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι όντως οι εταιρίες δείχνουν προτίμηση στους καλοπληρωτές ή σε αυτούς που έχουν ένα χψζ ιστορικό σε τζίρο, αλλά στο "και καλά κάνει" που λες. Όχι φίλε μου, το να σε διευκολύνει το κατάστημα να πατήσεις πάνω στον άλλο που μπορεί να περιμένει μήνες ολόκληρους μόνο και μόνο επειδή είσαι ο κος Φούφουτος που έχει κάνει έναν άλφα τζίρο, μπορεί να φαντάζει "δικαιολογημένο" απο μια αμιγώς κυνική εταιρική σκοπιά κερδοφορίας, αλλά δεν παύει να παραμένει ως πράξη αντιεπαγγελματική και ανήθικη. Οκ, ξέρουμε που ζούμε, ξέρουμε ότι οι εταιρίες προφανώς δεν υπάρχουν για την ψυχή της μάνας τους ούτε και είναι φιλανθρωπικοί όμιλοι, αλλά δεν θα βαφτίσουμε και το κρέας ψάρι μόνο και μόνο επειδή "έτσι είναι τα πράγματα στο Ελλάντα".

Επεξ/σία από Maximus Decimus
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες παντως τώρα εγώ με προπαραγγελίες Κωτσόβολο/Dixons 29/9(κονσόλα/Χειριστήριο πολυμέσων/κάμερα)παρέλαβα σήμερα τα δυο τελευταία και συμφώνα με το tracking number αλλά και ενημέρωση τους μέχρι το Σάββατο θα έχω την κονσόλα!ΓΕΝΙΚΑ απαράδεκτη και η Sony αλλά και ο Κοτσοβολος ο καθένας για τον δικό του τροπο!Ας ελπίσουμε να πάρουν όλοι σύντομα κονσολιτσες και να βγούμε σύντομα από αυτά τα δυο τελευταία πολύ δύσκολα χρόνια!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, VarDerSar86 είπε

Μάγκες παντως τώρα εγώ με προπαραγγελίες Κωτσόβολο/Dixons 29/9(κονσόλα/Χειριστήριο πολυμέσων/κάμερα)παρέλαβα σήμερα τα δυο τελευταία και συμφώνα με το tracking number αλλά και ενημέρωση τους μέχρι το Σάββατο θα έχω την κονσόλα!ΓΕΝΙΚΑ απαράδεκτη και η Sony αλλά και ο Κοτσοβολος ο καθένας για τον δικό του τροπο!Ας ελπίσουμε να πάρουν όλοι σύντομα κονσολιτσες και να βγούμε σύντομα από αυτά τα δυο τελευταία πολύ δύσκολα χρόνια!

καλορίζικο να σου είναι φίλε,άντε να περνούμε και εμείς σειρά σιγά σιγά του Οκτωβρίου,ελπίζω μέχρι μέσα Απριλίου να έχουμε καλυφθεί και εμείς του Οκτωβρίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Maximus Decimus είπε

ο κρέας ψάρι μόνο και μόνο επειδή "έτσι είναι τα πράγματα στο Ελλάντα".

τα πράγματα είναι έτσι παντού. Δεν έχει να κάνει με Ελλάδα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ο καλός πελάτης έχει προτεραιότητα de facto και ισχύει παντού.

Εάν ψάχνετε για δημοκρατία στον ιδιωτικό τομέα τότε δεν θα βρείτε τίποτα. Loyalty είναι αυτό που παίζει, αλλά και πάλι Buisness is business. 

Sτο ότι κάποια τυχαία βύσματα, αγοράζουν στην πλάτη των άλλων, μαζί σου, δεν είναι σωστό, όμως και πάλι δεν έχει να κάνει με Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manolisrogakis είπε

τα πράγματα είναι έτσι παντού. Δεν έχει να κάνει με Ελλάδα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ο καλός πελάτης έχει προτεραιότητα de facto και ισχύει παντού.

Εάν ψάχνετε για δημοκρατία στον ιδιωτικό τομέα τότε δεν θα βρείτε τίποτα. Loyalty είναι αυτό που παίζει, αλλά και πάλι Buisness is business. 

Sτο ότι κάποια τυχαία βύσματα, αγοράζουν στην πλάτη των άλλων, μαζί σου, δεν είναι σωστό, όμως και πάλι δεν έχει να κάνει με Ελλάδα.

Μπορεί να είναι έτσι παντού, αλλά σίγουρα υπάρχει κλιμάκωση όσο κατεβαίνεις σε επίπεδο οικονομιών. Ως εκ τούτου, ναι, μπορεί αυτό να συμβαίνει και στην Αγγλία και στην Γαλλία και στην Σουηδία, σίγουρα όμως δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό και τόσο διαδεδομένα όσο εδώ που είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνά. Όπως φυσικά και οι επιπτώσεις μιας τέτοιας πρακτικής, σίγουρα δεν περνάνε στα "ψιλά" γιατί όπως σωστά λες "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο". Πελάτης δεν είναι όμως μόνο αυτός των 5.000 ευρώ αλλά και αυτός των 500. Σίγουρα θα τρέξουν για τον πρώτο, αλλά αν ο δεύτερος έχει αποδείξεις ότι αυτό το τρέξιμο πέρασε πάνω απο την καμπούρα του, τότε δικαίως θα αναζητήσει το δίκιο του χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο μέσο στην διάθεση του. Εγώ πάντως αν γνώριζα ότι έχει γίνει κάτι τέτοιο εις βάρος μου και είχα αποδείξεις, αυτό θα έκανα.

Και  πάλι όμως στην "παρατήρηση" που κάνω, δεν στέκομαι τόσο στην πολιτική της εκάστοτε εταιρίας ή καταστήματος, όσο στην λογική ότι επειδή αυτή η πρακτική είναι όπως λες de facto, δεν επιδέχεται κριτικής σε ότι αφορά την ηθική - ανήθικη εν προκειμένω - της υπόσταση. Γι'αυτό και ανέφερα στον φίλο ότι παρότι όντως η πραγματικότητα είναι αυτή που περιγράφει, δεν σημαίνει ότι πρέπει να την αποδεχτούμε και ως κάτι που είναι θέσφατο και δεν έχει νόημα καν να σχολιάζεται αρνητικά. 

Anyway, ας φιλοσοφήσουμε και λίγο, χρόνος υπάρχει μέχρι να έρθει το PS5...Και απ'ότι φαίνεται...άπλετος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Maximus Decimus είπε

Παρότι συμφωνώ ότι η πραγματικότητα είναι τόσο κυνική όσο την περιγράφεις, απομόνωσα αυτή την πρόταση με την οποία διαφωνώ, και δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι όντως οι εταιρίες δείχνουν προτίμηση στους καλοπληρωτές ή σε αυτούς που έχουν ένα χψζ ιστορικό σε τζίρο, αλλά στο "και καλά κάνει" που λες. Όχι φίλε μου, το να σε διευκολύνει το κατάστημα να πατήσεις πάνω στον άλλο που μπορεί να περιμένει μήνες ολόκληρους μόνο και μόνο επειδή είσαι ο κος Φούφουτος που έχει κάνει έναν άλφα τζίρο, μπορεί να φαντάζει "δικαιολογημένο" απο μια αμιγώς κυνική εταιρική σκοπιά κερδοφορίας, αλλά δεν παύει να παραμένει ως πράξη αντιεπαγγελματική και ανήθικη. Οκ, ξέρουμε που ζούμε, ξέρουμε ότι οι εταιρίες προφανώς δεν υπάρχουν για την ψυχή της μάνας τους ούτε και είναι φιλανθρωπικοί όμιλοι, αλλά δεν θα βαφτίσουμε και το κρέας ψάρι μόνο και μόνο επειδή "έτσι είναι τα πράγματα στο Ελλάντα".

Θα σου πω την προσωπική εμπειρία έκανα ένα τηλέφωνο και ζήτησα ένα ps5 χωρίς να έχω κάποιο βύσμα αλλά έχοντας μια καλή συνεργασία πελατειακή .Ούτε τους είπα ότι το θέλω ανάμεσα απλά να με έχουν στο νου τους .Βέβαια δεν περίμενα αποτέλεσμα αλλά χτύπησε το τηλ και μου λέει έρχεται.Η ικανοποίηση ότι κάποιος ασχολήθηκε ενώ με την κατάσταση που επικρατεί με τα ps5 είναι γνωστή για εμένα απλά είναι ένας σοβαρός λόγος να συνεχίσω την συνεργασία για αρκετό καιρό ακόμη.Βεβαια δεν ξέρω εάν έχουν άτομα σε αναμονή με προπαραγγελιες στην Vodafone . Κάπως έτσι νομίζω ότι δουλεύουν και οι υπόλοιποι.Βεβαια να απαντήσω και στο.φιλο εάν θα το πουλησω είναι ήδη στην θέση του.

IMG_20210224_190517_copy_1008x2240.jpg

Επεξ/σία από pankot1979
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, pankot1979 είπε

Θα σου πω την προσωπική εμπειρία έκανα ένα τηλέφωνο και ζήτησα ένα ps5 χωρίς να έχω κάποιο βύσμα αλλά έχοντας μια καλή συνεργασία πελατειακή .Ούτε τους είπα ότι το θέλω ανάμεσα απλά να με έχουν στο νου τους .Βέβαια δεν περίμενα αποτέλεσμα αλλά χτύπησε το τηλ και μου λέει έρχεται.Η ικανοποίηση ότι κάποιος ασχολήθηκε ενώ με την κατάσταση που επικρατεί με τα ps5 είναι γνωστή για εμένα απλά είναι ένας σοβαρός λόγος να συνεχίσω την συνεργασία για αρκετό καιρό ακόμη.Βεβαια δεν ξέρω εάν έχουν άτομα σε αναμονή με προπαραγγελιες στην Vodafone . Κάπως έτσι νομίζω ότι δουλεύουν και οι υπόλοιποι.

Φίλε μου εννοείται δεν σε ψέγω καθόλου, δεν θέλω να παρερμηνευτούν τα ποστ μου. Εγώ το είπα και πριν και σε άλλα παιδιά που μας είπανε ότι πήρανε με τηλεφωνική απο το Πλαίσιο και σε δέκα μέρες παραλάβανε, όταν το εν λόγω κατάστημα μας διαβεβαίωνε σε όλους τους τόνους ότι δεν δέχεται τηλ. παραγγελίες και ότι βγει θα'ναι μόνο μέσα απο το site εδώ και 2 μήνες. Και τους είπα - και σε σένα το λέω - καλοπαίχνιδη και να την χαρείτε! 

Σέβομαι την οπτική σου όπως και του φίλου που μου απάντησε προηγουμένως, αλλά θέλω να καταλάβετε ότι και εμείς που είτε δεν έχουμε γνωστό είτε δεν είμαστε στην λίστα τακτικών και καλών πελατών, αν π.χ. αύριο μεθαύριο μάθουμε ότι μας πέταξε έξω ένας απο τις 2 πρώτες κατηγορίες (που αυτός ΔΕΝ θα φταίει εννοείται σε τίποτα), έχουμε κάθε δικαίωμα και εφόσον έχουμε αποδείξεις στα χέρια μας, να πάμε το χψζ κατάστημα "αίμα". Αυτό λέω, τίποτε περισσότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, manolisrogakis είπε

τα πράγματα είναι έτσι παντού. Δεν έχει να κάνει με Ελλάδα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ο καλός πελάτης έχει προτεραιότητα de facto και ισχύει παντού.

Εάν ψάχνετε για δημοκρατία στον ιδιωτικό τομέα τότε δεν θα βρείτε τίποτα. Loyalty είναι αυτό που παίζει, αλλά και πάλι Buisness is business. 

Sτο ότι κάποια τυχαία βύσματα, αγοράζουν στην πλάτη των άλλων, μαζί σου, δεν είναι σωστό, όμως και πάλι δεν έχει να κάνει με Ελλάδα.

όχι φίλε δυστυχώς ο Κωτσόβολος και τους καλούς πελάτες τους έχει γραμμένους,όπως πχ εμένα εγώ τα τελευταία δύο χρόνια έχω κάνει αγορές πάνω από 4000€,και περιμένω εδώ και 4 μήνες και ακόμα τπτ, βέβαια από την άλλη είναι και το σωστό δεν θέλω να φάω κανένος την σειρά,για αυτό το μπαχαλο που έχει γίνει με τον Κωτσόβολο φταίνε καθαρά αυτή,γιατί όταν έχεις στην αποθήκη 100 κονσόλες και εσύ ξέρεις ότι δεν μπορείς να καλύψεις της τόσες προ παραγγελίες που έχεις δεχτεί,και εκτός αυτό συνεχίζεις να δέχεσαι και να κοροϊδεύεις τον κόσμο και να του λες ότι σε ένα-δυο μήνες θα το έχεις, εμένα πχ όταν πήγα στο κατάστημα στις 21 Οκτωβρίου να κάνω την παραγγελία μου τους ρώτησα ποτέ θα το έχω και μου έλεγαν μέσα στης γιορτές τα Χριστούγεννα εδώ γελάμε και με διαβεβαίωναν κιόλας, εμένα σαν πελάτη ο Κωτσόβολος με έχασε, βέβαια μικρό το κόστος για αυτούς αλλά πλέον αγορές μόνο από μικρά μαγαζιά, γιατί η αλυσίδες δεν σε έχουν ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Maximus Decimus είπε

Παρότι συμφωνώ ότι η πραγματικότητα είναι τόσο κυνική όσο την περιγράφεις, απομόνωσα αυτή την πρόταση με την οποία διαφωνώ, και δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι όντως οι εταιρίες δείχνουν προτίμηση στους καλοπληρωτές ή σε αυτούς που έχουν ένα χψζ ιστορικό σε τζίρο, αλλά στο "και καλά κάνει" που λες. Όχι φίλε μου, το να σε διευκολύνει το κατάστημα να πατήσεις πάνω στον άλλο που μπορεί να περιμένει μήνες ολόκληρους μόνο και μόνο επειδή είσαι ο κος Φούφουτος που έχει κάνει έναν άλφα τζίρο, μπορεί να φαντάζει "δικαιολογημένο" απο μια αμιγώς κυνική εταιρική σκοπιά κερδοφορίας, αλλά δεν παύει να παραμένει ως πράξη αντιεπαγγελματική και ανήθικη. Οκ, ξέρουμε που ζούμε, ξέρουμε ότι οι εταιρίες προφανώς δεν υπάρχουν για την ψυχή της μάνας τους ούτε και είναι φιλανθρωπικοί όμιλοι, αλλά δεν θα βαφτίσουμε και το κρέας ψάρι μόνο και μόνο επειδή "έτσι είναι τα πράγματα στο Ελλάντα".

Ο,τι πιο σωστο διαβασα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Maximus Decimus είπε

Σίγουρα θα τρέξουν για τον πρώτο, αλλά αν ο δεύτερος έχει αποδείξεις ότι αυτό το τρέξιμο πέρασε πάνω απο την καμπούρα του, τότε δικαίως θα αναζητήσει το δίκιο του χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο μέσο στην διάθεση του.

Τι ακριβώς να κυνηγήσεις και πως θα αποδείξεις ότι κάποιος σου έφαγε τη σειρά;

Και στο κάτω κάτω, η συμβατική σχέση που έχει με σένα το εκάστοτε κατάστημα είναι να σου παραδώσει το προϊόν εντός του χρονικού ορίου που θέτει (για αυτό και σου δίνεται η δυνατότητα υπαναχώρησης). Από εκεί και πέρα, δεν σου εγγυάται ότι θα παραλαβεις πριν τον τάδε ή τον δείνα. 

Άρα πως θα αξιώσεις οποιαδήποτε απαιτηση σε βάρος του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...